PDA

View Full Version : Filip veroordeelde het flamingantisme, niet het rechts-extremisme !!


De schoofzak
2 december 2004, 22:20
Ik vind dat dit aspekt onvoldoende belicht werd, zowel in de pers als in dit forum.
Wie bijgevolg de politieke mening heeft dat de grenzen van het land waarin hij woont moeten veranderen, die krijgt met de taaie prins te maken.
Stel dat binnen 20 jaar het land van de prins dreigt opgeheven te worden om opgenomen te worden in Europa, gaat hij dan ook den taaie uithangen en dreigen dat we hem op zijn weg zullen vinden?

De Walen en zoveel anderen die tegen extreem-rechts zijn, juichen de prins toe, want "het past in hun kraam".
Maar is dit wel zo??

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:39
De Walen en zoveel anderen die tegen extreem-rechts zijn, juichen de prins toe, want "het past in hun kraam".
Maar is dit wel zo??
Momenteel past het in hun kraam en juichen ze. En slimme Filip begrijpt niet dat ze hem laten vallen wanneer het hen uitkomt. Zie destijds zijn grootvader Leopold 3.

Tegendradigaard
3 december 2004, 12:27
Voila en ik heb het ook al gezegd : hij zegt dat MENSEN DIE HET LAND WILLEN KAPOTMAKEN, hem op zijn weg zullen vinden.

Welnu ik ben gene politieker of zo, maar wel ne mens die het land wil kapotmaken.
Dus hij bedreigt mij rechtstreeks als Vlaams nationalist.

jOOSt
3 december 2004, 13:36
De mensen die het land aan het kapot maken zijn, daar had hij het beter over gehad, de knurft. Dat zijn geen Vlamingen, maar Walen. Door geen toegevingen te willen doen en de geldstroom.

jOOSt
3 december 2004, 13:38
Voila en ik heb het ook al gezegd : hij zegt dat MENSEN DIE HET LAND WILLEN KAPOTMAKEN, hem op zijn weg zullen vinden.

Welnu ik ben gene politieker of zo, maar wel ne mens die het land wil kapotmaken.
Dus hij bedreigt mij rechtstreeks als Vlaams nationalist.Kan jij wel de prins aan, Tegendradigaard?

BELGIAN WARRIOR
3 december 2004, 16:58
De mensen die het land aan het kapot maken zijn, daar had hij het beter over gehad, de knurft. Dat zijn geen Vlamingen, maar Walen. Door geen toegevingen te willen doen en de geldstroom.
Heeft hij dan enkel Vlaams-nationalisten aangevallen? Dat moet u toch eens toelichten.

jOOSt
3 december 2004, 17:12
Over wie had hij het dan wel, die verlichte geest?

Distel
3 december 2004, 17:22
Als separatisme onder "schending van het grondgebied" valt, wat dan met confederalisme en federalisme?

lyot
3 december 2004, 17:43
Dus hij bedreigt mij rechtstreeks als Vlaams nationalist.
en me dunkt dat hij op dat vlak wel vrij zijn mening mag uiten, daar de grondwet de koning de taak geeft het grondgebied ongeschonden te bewaren

ancapa
3 december 2004, 17:48
Ik vind dat dit aspekt onvoldoende belicht werd, zowel in de pers als in dit forum.
Wie bijgevolg de politieke mening heeft dat de grenzen van het land waarin hij woont moeten veranderen, die krijgt met de taaie prins te maken.
Stel dat binnen 20 jaar het land van de prins dreigt opgeheven te worden om opgenomen te worden in Europa, gaat hij dan ook den taaie uithangen en dreigen dat we hem op zijn weg zullen vinden?

De Walen en zoveel anderen die tegen extreem-rechts zijn, juichen de prins toe, want "het past in hun kraam".
Maar is dit wel zo??

VIVE LE ROI, LE PS, LE MOUTOUEL, ET LE CHOMAGE... ET LE PROFITARIAT !

djaap
3 december 2004, 17:52
VIVE LE ROI, LE PS, LE MOUTOUEL, ET LE CHOMAGE... ET LE PROFITARIAT !
en Limburg ??! :roll:


"de anderen zijn gevaarlijk"..... kom in 1933 terug!

djaap
3 december 2004, 17:56
flamingantisme = extremisme nu... Vlaanderen heeft al de culturele rechten dat de Vlamingen vroeger met gelijk wilden... een flamingant in 1900 had gelijk, maar nu heeft alleen een haatdragend gevoel.. proficiat..

Zeno!
3 december 2004, 17:59
flamingantisme = extremisme nu... Vlaanderen heeft al de culturele rechten dat de Vlamingen vroeger met gelijk wilden... een flamingant in 1900 had gelijk, maar nu heeft alleen een haatdragend gevoel.. proficiat..
Open eens uw ogen, petit belge!

Praktisch ALLE Vlaamse partijen willen meer Vlaamse autonomie: van confederalisme tot volledige onafhankelijkheid. Belgie is stervende.

Gargamel
3 december 2004, 18:27
a la moutouelle,que la vie est belle

Pieter de Coninck
3 december 2004, 18:46
en Limburg ??! :roll:

"de anderen zijn gevaarlijk"..... kom in 1933 terug!
Kan je eens uitleggen wat je bedoelt met "kom in 1933 terug"?
We zijn ondertussen 2004, hoe kan je dan terugkomen in 1933?

Yann
3 december 2004, 19:09
Ik vind dat dit aspekt onvoldoende belicht werd, zowel in de pers als in dit forum.
Wie bijgevolg de politieke mening heeft dat de grenzen van het land waarin hij woont moeten veranderen, die krijgt met de taaie prins te maken.
Stel dat binnen 20 jaar het land van de prins dreigt opgeheven te worden om opgenomen te worden in Europa, gaat hij dan ook den taaie uithangen en dreigen dat we hem op zijn weg zullen vinden?

De Walen en zoveel anderen die tegen extreem-rechts zijn, juichen de prins toe, want "het past in hun kraam".
Maar is dit wel zo??
Er bestaan geen Vlaams internationalisten. Alleen Vlaams-oogkleppisten.

Dat terzijde.

Om op uw nietszeggende repliek te antwoorden: natuurlijk had Filip het over het flamingantisme. Heeft u stoppen in uw oren?

djaap
3 december 2004, 19:19
Kan je eens uitleggen wat je bedoelt met "kom in 1933 terug"?
We zijn ondertussen 2004, hoe kan je dan terugkomen in 1933?
zo slechte post zijn een mooie image van de haat tegen de Walen... waarom heeft hij niet gezegd dat we pedophile zijn ? :roll: haat=nazisme.

djaap
3 december 2004, 19:21
Open eens uw ogen, petit belge!

Praktisch ALLE Vlaamse partijen willen meer Vlaamse autonomie: van confederalisme tot volledige onafhankelijkheid. Belgie is stervende.
ja, VB heeft kinderen overal in Vlaanderen gemaakt...

de gote meederheid van de Vlamingen willen Belgen blijven, niet hun politiekemannen... leve de democratie, leve de VB..

BELGIAN WARRIOR
3 december 2004, 19:46
Open eens uw ogen, petit belge!

Praktisch ALLE Vlaamse partijen willen meer Vlaamse autonomie: van confederalisme tot volledige onafhankelijkheid. Belgie is stervende.
Jaja, ze zeggen al dertig jaar dat ze meer autonomie willen. Daarmee zitten ze overigens op één lijn met het VB (dat ze bestrijden:lol:!!!)

Pieter de Coninck
3 december 2004, 20:05
Oorspronkelijk bericht door Pieter de Coninck
Kan je eens uitleggen wat je bedoelt met "kom in 1933 terug"?
We zijn ondertussen 2004, hoe kan je dan terugkomen in 1933?

zo slechte post zijn een mooie image van de haat tegen de Walen... waarom heeft hij niet gezegd dat we pedophile zijn ? :roll: haat=nazisme.Zeg slimmeke, is dat een antwoord op mijn vraag?

Pieter de Coninck
3 december 2004, 20:06
ja, VB heeft kinderen overal in Vlaanderen gemaakt...

de gote meederheid van de Vlamingen willen Belgen blijven, niet hun politiekemannen... leve de democratie, leve de VB..
Als die djaap niet is geflipt, begrijp ik er niets meer van.

lustige lezer
3 december 2004, 20:59
haat=nazisme.
haat is volgens mij veel meer dan dat... maar ja meer mag ik niet verlangen van eenzijdige en bekrompen mensen zeker.

Gargamel
3 december 2004, 21:08
ja, VB heeft kinderen overal in Vlaanderen gemaakt...

de gote meederheid van de Vlamingen willen Belgen blijven, niet hun politiekemannen... leve de democratie, leve de VB..
Ni panikeren broekventje,uw ziekte kan nog genezen,als ze er wel op tijd bijzijn hé

Vlaamse Leeuw
3 december 2004, 21:09
Er bestaan geen Vlaams internationalisten. Alleen Vlaams-oogkleppisten.
Blijkbaar weet u niet dat de N-VA een Vlaamse staat in Europa wil! Maar ik zou sowieso graag een verklaring willen over wie die "Vlaams-oogkleppisten" zijn?

Yann
4 december 2004, 18:14
Blijkbaar weet u niet dat de N-VA een Vlaamse staat in Europa wil! Maar ik zou sowieso graag een verklaring willen over wie die "Vlaams-oogkleppisten" zijn?de flaminganten tiens

Het standpunt van de N-VA ivm Europa is geveinsd. Net zoals hun standpunt over B-H-V.