PDA

View Full Version : Vandalen richten zich tegen VB-secretariaat in Hasselt


Koenraad Maesschalck
7 december 2004, 14:46
Gisteren verschenen in Het Belang van Limburg, alweer een bewijs dat (extreem-)links totaal niet kan omgaan met de meest fundamentele rechten en vrijheden in onze maatschappij!

Het Belang van Limburg, pagina 14, 65 woorden06-12-2004JBx;Secretariaat Vlaams Belang bespoten met rode verf
HASSELT In de nacht van vrijdag op zaterdag hebben vandalen het provinciaalsecretariaat van het Vlaams Belang in de Hasseltse Congostraat aangepakt.Twee grote vensters en de glazen deur aan de voorkant werden volgespoten meteen knalrode verf. Ook voor buurtbewoners was het vervelend. Zij namen verfmee onder hun schoenen. Dat zorgde voor sporen in trappenhallen enappartementen. Vandaag zal een schoonmaakfirma de wildspuiterij verwijderen.JBx

Twee keer raden voor wie veel van die buurtbewoners gaan stemmen bij de volgende verkiezingen. ;-)

solidarnosc
7 december 2004, 15:12
Ha, jullie hebben het dus zelf gedaan zoals gewoonlijk. Nu, gezien de toestand binnen het Vlaams Belang in Limburg en zeker in Hasselt denk ik dat je de daders best in eigen kring zoekt.

Koenraad Maesschalck
7 december 2004, 15:18
Ha, jullie hebben het dus zelf gedaan zoals gewoonlijk. Nu, gezien de toestand binnen het Vlaams Belang in Limburg en zeker in Hasselt denk ik dat je de daders best in eigen kring zoekt.
:lol: Goed geprobeerd solid.

Yossarian
7 december 2004, 16:43
Tja, wie wind zaait...

solidarnosc
7 december 2004, 17:08
:lol: Goed geprobeerd solid.
Ik wil je maar helpen.

Het Skill Effect
7 december 2004, 17:43
Heb de foto's gezien.

Leek op het SPA hoofdkwartier! :rofl: :rofl: :rofl:

N.J.S.V. Antwerpen
7 december 2004, 17:51
Heb de foto's gezien.
Waar dan? Die wil ik ook wel eens zien.

Het Skill Effect
7 december 2004, 18:07
In het papieren belang van limburg.

solidarnosc
7 december 2004, 18:36
Heb de foto's gezien.

Leek op het SPA hoofdkwartier! :rofl: :rofl: :rofl:Duidelijk iemand die Vlaams Belang Hasselt te links vond. De verf kwam van rechts! ;-)

Het Skill Effect
7 december 2004, 18:42
Diene Verbeke misschiens? ;)

Vlaanderen Boven
7 december 2004, 19:07
alweer een bewijs dat (extreem-)links totaal niet kan omgaan met de meest fundamentele rechten en vrijheden in onze maatschappij!
Jij ook niet.

Koenraad Maesschalck
7 december 2004, 20:13
Jij ook niet.
Ik pleeg geen vandalisme of geweld tegen andersdenkenden, ik kan perfect omgaan met andere meningen.

Seba
7 december 2004, 21:00
Ik pleeg geen vandalisme of geweld tegen andersdenkenden, ik kan perfect omgaan met andere meningen.indien de situatie net omgekeerd was zou u volgens mij zeker zeggen dat het om provocatie ging en dat ze het zelf gezocht hadden....

jehann
8 december 2004, 02:37
indien de situatie net omgekeerd was zou u volgens mij zeker zeggen dat het om provocatie ging en dat ze het zelf gezocht hadden....waarschijnlijk kwam er dan ook nog een verhaal die de thread enkele pagina's zou verlengen met als onderwerpen:
- de rode staatszender
- de waalse profiteurs
- de allochtone parasieten
- de intolerante islam
en niet te vergeten het recht op vrije meningsuiting.

same old same old.