PDA

View Full Version : uit het oog uit het hart...


Pieterjan
8 augustus 2002, 17:07
Waar hangt onze Intruder toch uit. Kleurrijke discussie blijven nu toch een beetje uit...niemand is onvervangbaar maar toch......SuperStaaf het spijt me maar nu word jij mikpunt van al mijn spot! :lol:

datri
8 augustus 2002, 17:38
8) iedereen heeft eens behoefte aan vakantie zeker.... 8)

Supe®Staaf
8 augustus 2002, 21:38
Waar hangt onze Intruder toch uit. Kleurrijke discussie blijven nu toch een beetje uit...niemand is onvervangbaar maar toch......SuperStaaf het spijt me maar nu word jij mikpunt van al mijn spot! :lol:
Doe eerst liever eens navraag of jij wel in mijn gewichtsklasse mag spotten................... :twisted:

Pieterjan
9 augustus 2002, 15:43
Na een portie van zo'n 20 µgram lachgas ben ik toegelaten....be prepared!

amexx
9 augustus 2002, 17:02
Intruder is met welverdiende vakantie.

Pieterjan
9 augustus 2002, 21:41
Waar kan Intruder uithangen....:?:

Als hij ergens is dan zal de boel er nu wel heftig aan het exploderen zijn....:wink:

Laat me raden:....in een Iraakse woestijn?....Kasjmier?....Afghanistan?....Kosovo?. ....in een christelijk ziekenhuis in Pakistan?

Of zou hij toch ietsje dichter bij huis zijn? Misschien heeft hij de kop genomen van de files in Frankrijk? Of heeft hij pinten zitten drinken met Matt Herben? Of heeft hij zitten spelen met de tikker van Claus van Nederland? Wie weet...

Knuppel
16 augustus 2002, 20:55
Wie weet zit Intruder gewoon ergens aan de Spaanse Costa...

Vindt je hem zo ongewoon dat je al die bizarre voorbeelden geeft, Pieterjan? Intruder is anders de gematigdheid zelve, vind ik.

Wedden dat het eerder de Spaanse Costa zal zijn?

Pieterjan
17 augustus 2002, 02:25
....Knuppel weet meer......

Truder
17 augustus 2002, 13:41
Yep de Costa Blanca. Zoals altijd heeft Knuppel het weeral juist ingeschat.

Wat meteen veel zegt over de mensenkennis van Knuppel en die van Pieterjan, die zoals gewoonlijk er weer kilometers naast zit. http://digilander.libero.it/Accnasio/smileys/crazy1.gif Hehe.

vrijevlaming
18 oktober 2007, 08:57
En waar zit ie nu?

vrijevlaming
30 november 2012, 13:22
hewel, nog altijd geen antwoord precies