PDA

View Full Version : Comité‚ NTT betoging "Geen Turkije in de EU!", Behang- hypocrisie


Brugge Veilig en Leefbaar
19 december 2004, 11:47
Comité‚ NTT betoging "Geen Turkije in de EU!", Behang- hypocrisie

Het echte verslag.
In de krant van zaterdag loog Fluppe Dewinter zich een weg uit de kritiek van de achterban aangaande zijn opgemerkte afwezigheid in de betoging tegen de toetreding van Turkije. Hij was "zogezegd" naar de gemeenteraad. De gemeenteraad is wel op 20-12, er waren op 16-12 enkel commissies, maar die begonnen om 17.30 of 18.30 uur. Ze zijn trouwens te missen (enkel toelichting agenda). In Brugge zijn de Behangers trouwens altijd afwezig, en in Antwerpen is de fractie voldoende groot om iemand anders af te vaardigen. In werkelijkheid heeft het Mormel F.D.W. gedwongen om niet op te stappen samen met skins en andere rare vogels (volgens de nieuwlichters). Men zegt mij dat F.D.W. met "het Mormel" op café is getrokken tijdens de betoging. Filip De Man was wel aanwezig, maar kreeg strikt verbod om de betogers toe te spreken. Die informatie kreeg ik uit goede bron. De honeurs werden dan waargenomen door pispotgooier De Lobel. Vermoedelijk waren er nog NSV-ers aanwezig die de pis "gesmaakt" hebben. 8O Alle andere Behang- boegbeelden bleven opvallend afwezig op de betoging, in Antwerpen notabene. Niet te vergten tegen de toetreding van Turkije tot de Unie... Hypocrieten, maar toch prachtig nietwaar, de organisatoren die andermaal in hun hemd werden gezet door hun eigen partij... Ook die schop zullen ze in diepe dankbaarheid aanvaarden ! :lol:

Hans1
19 december 2004, 15:34
Het VB is een kaartenhuis. Een windje volstaat om het plat te krijgen. Ik zeg dat al lang.

solidarnosc
19 december 2004, 15:39
Het VB is een kaartenhuis. Een windje volstaat om het plat te krijgen. Ik zeg dat al lang.

De tegenstander onderschatten is het stomste wat je kan doen. ;-)

De mythe ontkracht
19 december 2004, 15:57
Comité‚ NTT betoging "Geen Turkije in de EU!", Behang- hypocrisie

Het echte verslag.
In de krant van zaterdag loog Fluppe Dewinter zich een weg uit de kritiek van de achterban aangaande zijn opgemerkte afwezigheid in de betoging tegen de toetreding van Turkije. Hij was "zogezegd" naar de gemeenteraad. De gemeenteraad is wel op 20-12, er waren op 16-12 enkel commissies, maar die begonnen om 17.30 of 18.30 uur. Ze zijn trouwens te missen (enkel toelichting agenda). In Brugge zijn de Behangers trouwens altijd afwezig, en in Antwerpen is de fractie voldoende groot om iemand anders af te vaardigen. In werkelijkheid heeft het Mormel F.D.W. gedwongen om niet op te stappen samen met skins en andere rare vogels (volgens de nieuwlichters). Men zegt mij dat F.D.W. met "het Mormel" op café is getrokken tijdens de betoging. Filip De Man was wel aanwezig, maar kreeg strikt verbod om de betogers toe te spreken. Die informatie kreeg ik uit goede bron. De honeurs werden dan waargenomen door pispotgooier De Lobel. Vermoedelijk waren er nog NSV-ers aanwezig die de pis "gesmaakt" hebben. 8O Alle andere Behang- boegbeelden bleven opvallend afwezig op de betoging, in Antwerpen notabene. Niet te vergten tegen de toetreding van Turkije tot de Unie... Hypocrieten, maar toch prachtig nietwaar, de organisatoren die andermaal in hun hemd werden gezet door hun eigen partij... Ook die schop zullen ze in diepe dankbaarheid aanvaarden ! :lol:
Zie ook dit artikel (http://vlaamsblok.blogspot.com/) over de leugens in dit dossier van het Vlaams Belang (http://vlaamsblok.blogspot.com/).

Brugge Veilig en Leefbaar
19 december 2004, 16:40
Vind ik goed zeg : 'afgezien van het feit dat ook het Vlaams Belang tegenstander is van de Turkse toetreding – weinig of geen raakvlakken (zijn) tussen het comité en het Vlaams Belang'

Wel Gudje, geen commentaar ? :lol:

big bad wolf
19 december 2004, 17:31
ach, weeral zo'n uit de context getrokken muggenzifterij het comité NTT is uiteindelijk een verzameling van groeperingen met 1 doel: Turkije uit de EU houden

omdat er skinheads meelopen in die betoging, is daarom de doelstelling minder nobel? de betoging is rustig verlopen, zoals het hoort, maar daar kan de rode pers hier niet mee leven, dus dan maar wat verse leugens de wereld in sturen

Duifje
19 december 2004, 17:43
ach, weeral zo'n uit de context getrokken muggenzifterij het comité NTT is uiteindelijk een verzameling van groeperingen met 1 doel: Turkije uit de EU houden

omdat er skinheads meelopen in die betoging, is daarom de doelstelling minder nobel? de betoging is rustig verlopen, zoals het hoort, maar daar kan de rode pers hier niet mee leven, dus dan maar wat verse leugens de wereld in sturen
Naast de kwestie. Het Blok (pardon, Behang) spuwt op de radicalen en op Jongeren Actief. Toch likken die verder tam het handje van hun meesters ! :roll:

Raven
19 december 2004, 23:43
ach, weeral zo'n uit de context getrokken muggenzifterij het comité NTT is uiteindelijk een verzameling van groeperingen met 1 doel: Turkije uit de EU houden

omdat er skinheads meelopen in die betoging, is daarom de doelstelling minder nobel? de betoging is rustig verlopen, zoals het hoort, maar daar kan de rode pers hier niet mee leven, dus dan maar wat verse leugens de wereld in sturen
inderdaad

Guderian
20 december 2004, 01:34
Vind ik goed zeg : 'afgezien van het feit dat ook het Vlaams Belang tegenstander is van de Turkse toetreding – weinig of geen raakvlakken (zijn) tussen het comité en het Vlaams Belang'


Wel Gudje, geen commentaar ? :lol:


:-D Kijk eens aan, zotte Lucien vraagt mij nu al om een reactie!
Wel, ik ga voor 200% akkoord met die uitspraak.

Brugge Veilig en Leefbaar
20 december 2004, 09:00
:-D Kijk eens aan, zotte Lucien vraagt mij nu al om een reactie!
Wel, ik ga voor 200% akkoord met die uitspraak.
Dacht ik wel, :lol: niettemin, de speerpunten gedegradeerd tot schoothondjes...
We gaan nog lachen, wacht maar. Zeker weten ! :cheer:

Lone Wolf
20 december 2004, 11:44
Dacht ik wel, :lol: niettemin, de speerpunten gedegradeerd tot schoothondjes...
We gaan nog lachen, wacht maar. Zeker weten ! :cheer:


Vanmorgen wellicht niet te veel kunnen lachen bij het zien van uw ochtendgazet ? Toch niet in uw koffie verslikt bij het zien van de opiniepeiling ? Ten huize Vlaams Belang was de reactie inderdaad tevreden gelach :thumbsup: :cheer:

Betweter
20 december 2004, 11:58
Naast de kwestie. Het Blok (pardon, Behang) spuwt op de radicalen en op Jongeren Actief. Toch likken die verder tam het handje van hun meesters ! :roll:
Vreemd. De realiteit leert mij het tegenovergestelde.

Brugge Veilig en Leefbaar
20 december 2004, 12:30
Vanmorgen wellicht niet te veel kunnen lachen bij het zien van uw ochtendgazet ? Toch niet in uw koffie verslikt bij het zien van de opiniepeiling ? Ten huize Vlaams Belang was de reactie inderdaad tevreden gelach :thumbsup: :cheer:
Ik geef hetzelfde antwoord als een tijd geleden: zelfs met 35 % blijven ze waardeloos voor Vlaanderen. Zelfs contraproductief, tenzij voor "het eigen belang"...:lol: Ik citeer eventjes Annemans: " Binnen afzienbare tijd rond ik een schitterende carriére af zonder ook maar één dag regeringsverantwoordelijkheid te hebben genomen..." Duidelijker kan echt niet.:roll:

Lone Wolf
20 december 2004, 13:25
Ik citeer eventjes Annemans: " Binnen afzienbare tijd rond ik een schitterende carriére af zonder ook maar één dag regeringsverantwoordelijkheid te hebben genomen..." Duidelijker kan echt niet.:roll:
Een beetje zoals jij dan ? ;-)

lievendr
20 december 2004, 13:31
gelezen op een ander forum:

De laatste tijd de actualiteit weer wat gevolgd om tot de conclusie te komen dat die van het Eigen Belang tot een stelletje ongelooflijk hypocriete zakkenvullers verworden zijn. Hypocriet omdat het kader bulkt van de sujetten die zelf nog actief gemiliteerd hebben in de rangen van fascistoide organisaties zoals Voorpost, maar nu als de zelfverklaarde kampioenen van de vrije meningsuiting de gewone leden verbieden ook maar iets te maken te hebben met de strijdmakkers van weleer. Schaamteloze zakkenvullers en poenpakkers omdat het Eigen Belang slechts een 'nieuwe partij' was totdat het omwille van de dotaties meer opportuun was om gelijkgeschakeld te worden met het Blok. Welk een zootje heen en weer laverende farizeeërs toch. Vlaams Blok = Eigen Belang = de Nieuwe Tjeven van de Vlaamse beweging.
Enfin, niet dat ik er wakker van lig.

Guderian
20 december 2004, 21:38
Dacht ik wel, :lol: niettemin, de speerpunten gedegradeerd tot schoothondjes...
:? U bedoelt?

We gaan nog lachen, wacht maar. Zeker weten ! :cheer:Tuurlijk, zolang jij hier blijft posten kan het lachen voor ons onmogelijk ophouden. Begrijpelijk dat jij al een aantal jaren zit uit te kijken tot je nog eens kan lachen. Jouw bakkes is al vervormd naar dat van een ouwe knorpot door jouw jarenlange azijnzeikerij.


Waar blijft die middelgrote met tartare, een viandelle en 2 garnaalkroketten?