PDA

View Full Version : Voor SuperStaaf....


Pieterjan
10 augustus 2002, 15:14
http://www.pidygourmet.com/3dflagsdotcom_belgi2gl.gif

Pieterjan
10 augustus 2002, 22:31
Beste Superstaaf,


Ik voel me hier meer en meer op mijn gemak dankzij onze extreem-rechtse 'vrienden'. Dankzij hen kan ik vechten tegen de bierkaai... :P

:lol::lol::lol::lol::lol:

Supe®Staaf
11 augustus 2002, 08:29
http://www.pidygourmet.com/3dflagsdotcom_belgi2gl.gif
@Pieterjan
Amai, wat een fraai en attent kadootje voor mijn zondag!
Ik ben er diep door geroerd. Nog erger geroerd dan de béarnaisesaus die ik straks ga verwekken, en zal die eventjes geroerd worden!

Het doet mij telkens plezier dat er nog mensen met realiteitszin rondlopen, die geen heil zien in de splitsing, afscheuring of secessie van ons dierbaar België in twee of meer confetti-staatjes gedoemd om te verzuipen tussen de andere grootmachten. Wat me ook verheugt is dat er naast mijzelf ook nog anderen zijn die voor deze mening durven uitkomen.
Reeds veel te lang laat de zwijgende meerderheid,
die wel solidair met onze waalse broeders is,
die geen kleinzielige kruideniersmentaliteit voert,
die zich niet blind in een avontuur stort waar veel meer koppen zullen in rollen (financieel-economisch) dan de separatisten ooit beseffen,
de horde bruine broeders er maar op los schreeuwen, alsof de opdoeking van onze natie reeds een voldongen feit is.
Als daar nooit eens wat verbaal weerwerk tegenover gesteld wordt, gaat op de duur die meerderheid zich een minderheid voelen en zich aldus gedragen, wat de nefaste secessistische stroming meer speelruimte zou toestaan, dan waar ze volgens hun verkiezingsuitslagen maar recht op hebben.

Mag ik je uit dankbaarheid nog een kleine gratis tip verstrekken?
Zet het tricolore kleinood in je onderschrift. En wil je er desnoods persé een foto van Geert Boer Swa naastplaatsen, zoek er dan een waar hij een zure muil trekt, alsof de standaard van ons vrolijk België hem een kwalijke oprisping bezorgt. Kwestie van het slapstick-gehalte van deze koetjes en kalfjes op peil te houden. :wink:

Pieterjan
11 augustus 2002, 08:57
Amai, wat een fraai en attent kadootje voor mijn zondag!
Ik ben er diep door geroerd. Nog erger geroerd dan de béarnaisesaus die ik straks ga verwekken, en zal die eventjes geroerd worden!

Een mens mag al eens zijn relativeringsvermogen tentoon spreiden nietwaar! Als ik u daar een pleziertje mee kan doen, gaarne!




Het doet mij telkens plezier dat er nog mensen met realiteitszin rondlopen, die geen heil zien in de splitsing, afscheuring of secessie van ons dierbaar België in twee of meer confetti-staatjes gedoemd om te verzuipen tussen de andere grootmachten. Wat me ook verheugt is dat er naast mijzelf ook nog anderen zijn die voor deze mening durven uitkomen.

Dit heb ik dan weer niet beweerd. Ik vrees dat ik u moet teleurstellen en zeggen dat ik voor de afsplitsing en de complete rimram ben. Het vlaggetje met er onder de kop van ons aller Geert heb ik mooi bij elkaar gezet om die relativering naar voor te doen komen.
Ook omdat u een persoon bent waarvan ik de mening uitermate respecteer tevens omdat die steeds zeer mooi naar voor gebracht wordt.





Mag ik je uit dankbaarheid nog een kleine gratis tip verstrekken?
Zet het tricolore kleinood in je onderschrift. En wil je er desnoods persé een foto van Geert Boer Swa naastplaatsen, zoek er dan een waar hij een zure muil trekt, alsof de standaard van ons vrolijk België hem een kwalijke oprisping bezorgt. Kwestie van het slapstick-gehalte van deze koetjes en kalfjes op peil te houden. :wink:



1. Dank u voor de tip maar de enige oprisping die 'Beert Boer Swa' nog heeft hedentendage is van een té goed geroerd béarnaisesaus.
2. Het slapstick-gehalte ligt bij deze voor sommigen als té hoog. Rijdt u niet te veel tegen andermans kar of ze laten u 'links' liggen.

Linus
11 augustus 2002, 09:42
Pieterjan,
kan je je die foto in je onderschrift ook doen wapperen? Lijkt me leuk :D

Linus

Pieterjan
11 augustus 2002, 10:03
<marquee> Ik kan hem doen verschuiven maar daar blijft het bij.... </marquee>

Supe®Staaf
11 augustus 2002, 22:43
Ik vrees dat ik u moet teleurstellen en zeggen dat ik voor de afsplitsing en de complete rimram ben.
Vreselijk!
Ga jij wel naar goede scholen?
Volg jij trouw de verplichte cursussen?
Jij bent toch een respectueuse kerel wat betreft je voorouders?
Waarom dit niet doortrekken naar het land waar je wieg heeft gestaan?
Wat is er nu voor goeds in splitsen en scheiden (dat doet lijden!)?
Meen je er financieel baat bij te hebben?
En wat met onze goede vorst en zijn lieftallige schoondochter?
We moeten echt over die kwestie noch eens een stevige boom opzetten!
Ook omdat u een persoon bent waarvan ik de mening uitermate respecteer tevens omdat die steeds zeer mooi naar voor gebracht wordt.
Verjoppie, Pieterjan! ik wil geen respect!
Je hoeft de vorm waarin ik mijn meningen draai niet te appreciëren!
Je moet ze geloven, je leven ernaar inrichten, ze met volle toeweiding ter harte nemen, tot de jouwe maken, ze naderhand luidkeels uitschruwelen en van de daken schreeuwen, en er vervolgens vriend en vijand mee vermaken!


Dank u voor de tip maar de enige oprisping die 'Beert Boer Swa' nog heeft hedentendage is van een té goed geroerd béarnaisesaus.
Wel besteed. Hij moet maar fatsoenlijke etablissementen frekwenteren in plaats van frituur "De Vettigen Dorpel" Met zijn voorzitterlijke soldij kan het er best af!

. Het slapstick-gehalte ligt bij deze voor sommigen als té hoog. Rijdt u niet te veel tegen andermans kar of ze laten u 'links' liggen.
Waarde Pieterjan,
Ik voel me al bijna vier decaden uitermate prettig in mijn vel, en weet je wat daar enorm toe bijdraagt? Het vermogen om wat anderen over me denken, ferm aan mijn roze reet te laten roesten, en de sterke wil om steeds onverkort flauwekul toe te laten, zelfs (en misschien vooral) op de meest zwaarwichtige momenten in mijn aardse bestaan.
Trouwens af en toe zou het zalig zijn, als men mij eens daadwerkelijk liet liggen, hetzij links hetzij rechts, in mijn knusse bedstee. Vele medemensen, die mij willen betrekken in de 'ratrace', hebben nauwelijks nog respect voor deze jongemans' welverdiende nachtrust, vooral het gedeelte ervan dat ik zo graag 's ochtends wens te genieten...........

Pieterjan
11 augustus 2002, 23:32
euh........uw ochtenderectie :?:

Supe®Staaf
12 augustus 2002, 08:06
euh........uw ochtenderectie :?:
Niets des menschen is mij vreemd.

Pieterjan
12 augustus 2002, 17:14
Wel is het vreemd dat u zich al 40 jaar prima voelt. Het is bijna een schande om dit te durven toegeven in deze deprimerende (:?:) tijden. Waar het mode is om een psychiater onder de arm te nemen of om te zeggen dat je 'down' bent.

Supe®Staaf
12 augustus 2002, 17:52
Wel is het vreemd dat u zich al 40 jaar prima voelt.
Recept op aanvraag. Ik aanvaard alle creditcards, zelfs die van je ouders. 8)
Het is bijna een schande om dit te durven toegeven in deze deprimerende (:?:) tijden.
Af en toe eens lekker schandaal geven, is iets waar ik nooit vies van was. Dat is immers net een verplicht onderdeel om je goed voelen. Eens goed op je bek gaan, en voor paal staan (moderne versie van de schandblok) leert je inzien dat een gekwetst ego voor de zon geen beletsel is om dapper door te schijnen, terwijl ook de aarde lekker doordraait (net als wijzelf). :wink:
Waar het mode is om een psychiater onder de arm te nemen of om te zeggen dat je 'down' bent.
Sinds ik onder zijn hoede sta, voelt mijn psychiater zich stukken beter. :lol:

Pieterjan
12 augustus 2002, 20:04
Beste SuperStaaf,

Ik heb een site gevonden die nog grappiger is dan het persoonlijke H. Decroo-forum. Zie hier en kom niet meer bij!


http://www.geocities.com/vlaanderenvrij/index8.htm

Ga naar: Onze Leeuw!!! Lachen geblazen :lol::lol::lol:

Stefanie
12 augustus 2002, 20:30
http://www.pidygourmet.com/3dflagsdotcom_belgi2gl.gif
@Pieterjan
Amai, wat een fraai en attent kadootje voor mijn zondag!
Ik ben er diep door geroerd. Nog erger geroerd dan de béarnaisesaus die ik straks ga verwekken, en zal die eventjes geroerd worden!

Het doet mij telkens plezier dat er nog mensen met realiteitszin rondlopen, die geen heil zien in de splitsing, afscheuring of secessie van ons dierbaar België in twee of meer confetti-staatjes gedoemd om te verzuipen tussen de andere grootmachten. Wat me ook verheugt is dat er naast mijzelf ook nog anderen zijn die voor deze mening durven uitkomen.
Reeds veel te lang laat de zwijgende meerderheid,
die wel solidair met onze waalse broeders is,
die geen kleinzielige kruideniersmentaliteit voert,
die zich niet blind in een avontuur stort waar veel meer koppen zullen in rollen (financieel-economisch) dan de separatisten ooit beseffen,
de horde bruine broeders er maar op los schreeuwen, alsof de opdoeking van onze natie reeds een voldongen feit is.
Als daar nooit eens wat verbaal weerwerk tegenover gesteld wordt, gaat op de duur die meerderheid zich een minderheid voelen en zich aldus gedragen, wat de nefaste secessistische stroming meer speelruimte zou toestaan, dan waar ze volgens hun verkiezingsuitslagen maar recht op hebben.

Mag ik je uit dankbaarheid nog een kleine gratis tip verstrekken?
Zet het tricolore kleinood in je onderschrift. En wil je er desnoods persé een foto van Geert Boer Swa naastplaatsen, zoek er dan een waar hij een zure muil trekt, alsof de standaard van ons vrolijk België hem een kwalijke oprisping bezorgt. Kwestie van het slapstick-gehalte van deze koetjes en kalfjes op peil te houden. :wink:

"solidair met onze Waalse broeders"? En dat verslag van die Zwitserse dan? Over bescherming van minderheden.

Pieterjan
12 augustus 2002, 20:35
Stefanie, ik apprecieer uw mening helemaal, maar hier is het lullen geblazen....en dat is niet seksistisch :!::!::!:

Stefanie
12 augustus 2002, 20:37
O.K.

Pieterjan
12 augustus 2002, 20:41
Stefanie, huw me! een vrouw die zich zo slaafs neerlegt bij het woord van een man!!!! Sticht met mij het ideale VB-gezin! :wink:

Stefanie
12 augustus 2002, 21:05
Jamaar, die zin in dat stukje deed me aan die Zwitserse trien denken en dus wou ik dat hier even kwijt. Meer niet. :)

Pieterjan
12 augustus 2002, 23:08
Och geen probleem hoor, maar de kans dat je hier een goede discussie zal hebben conform aan de regels en die andere inzichten kan bieden is zéér klein. Ik denk dat slechts enkele nieuwsgierige zielen hier eens komen piepen om te weten wat voor taal hier gesproken wordt. Als ze zien dat het plat gezwets is, druipen ze ongelooflijk snel af, me dunkt.

Linus
14 augustus 2002, 09:11
Beste SuperStaaf,

Ik heb een site gevonden die nog grappiger is dan het persoonlijke H. Decroo-forum. Zie hier en kom niet meer bij!


http://www.geocities.com/vlaanderenvrij/index8.htm

Ga naar: Onze Leeuw!!! Lachen geblazen :lol::lol::lol:


"Waar hoord de vlaamse leeuw volgens u thuis "

Euh, ... in de lessen Nederlands voor anderstaligen?

"Wat is nu ons streefdoel?
Wel om het heel kort te zeggen: wij willen het oorspronkelijke Vlaanderen terug dat in 1302 de Gulden Sporenslag heeft gewonnen."

*Linus komt echt niet meer bij*

En tenslotte, uit het gastenboek: "Reactie van de webmaster :

seg, misschien hebded nog ni door, maar er is een kleine dubbele betekenis achter Vlaanderen VRIJ, het vrij zijn van de walloniërs, maar ook van alle immigranten. Ik leg er hier alleen ni zo echt de nadruk op want ik heb een vorige van mij moete wissen omdat ik daar ietjes te racistisch bezig was, dus daarom de kleine woordspeling, u vind het misschien ver gezogd, maar dat is dus mijn bedoeling. Rechtse nationalistische groet."

*gniffel*

Pieterjan
14 augustus 2002, 11:48
Fantastisch toch! Mogen we dit ziet als een stuntelige aanpak, een domme aanhang (een deel ervan toch zeker) of is dit een grapjas?

1 ding is zeker. Toen ik die site ontdekte voegde ik die onmiddellijk toe aan mijn favorieten en heb voor alle veiligheid de politie opgebeld :wink:

Nog een goeie erbij plaatsen. Zie hier:

http://www.vlaamscheleeuw.be.tf/

Linus
14 augustus 2002, 15:39
Vlaams-nationalisten staan inderdaad altijd garant voor een half uurtje gegniffel. :)

Pieterjan
14 augustus 2002, 15:43
Dus ik mag aannemen dat u goed opschiet met onse allerbeste SuperStaaf :?:

Linus
14 augustus 2002, 15:47
Nee, maar ik vind wel dat hij een mooie paraplu heeft...

Knuppel
25 augustus 2002, 20:45
En ik die dacht dat alleen Belgische hooggeachten paraplu's gebruiken...als het karnaval is.

Weezer
17 december 2008, 23:58
Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.

Dronkoers
17 december 2008, 23:59
Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.

Waarom doe je dat nu? :-o

Weezer
18 december 2008, 00:01
Waarom doe je dat nu? :-o

Was het laatste topic in K&K.

Pelgrim
18 december 2008, 01:29
Ooh de nostalgie :D

Ik was hier toen al.


De meeste van jullie niet. Broekventjes.

Heftruck
18 december 2008, 01:32
Broekventjes.

Ouwe zak.

Fossiel.

Heftruck
18 december 2008, 01:36
http://img341.imageshack.us/img341/1687/urbanusdx6.gif

Broekventje.

Pelgrim
18 december 2008, 01:47
Ouwe zak.

Fossiel.

http://www.smackshopping.com/wp-content/uploads/2007/05/Smack%20Noob.jpg

Heftruck
18 december 2008, 02:09
:-(:-(:-(:-(

Pelgrim
18 december 2008, 02:22
Urbambo, de broer van :D :cheer:

Heftruck
18 december 2008, 02:28
:-d

WERK DAN, STOMME SMILEY!

Pelgrim
18 december 2008, 11:02
erg he bij mij doet die het soms ook niet.

Morduk
18 december 2008, 11:10
God, da's lang geleden zeg.

De posts van Superstaaf, die waren nu eens echt leuk sé.

Pelgrim
18 december 2008, 11:22
ja, superstaef waer bestu bleven? :(

bozoboko
18 december 2008, 11:53
Zou hij nog bij leven en welzijn zijn, of alleen maar ontslaafd?

Derk de Tweede
18 december 2008, 13:55
Ouwe muk..

Jazeker
18 december 2008, 13:58
:-d

WERK DAN, STOMME SMILEY!

geprobeerd om :-D te zetten zonder verdere tekst erbij?

Zwartengeel
18 december 2008, 14:04
ja, superstaef waer bestu bleven? :(

Het gaat deze dagen dan ook niet al te goed met het Dierbare Vaderland, niet? Veel leedvermaak jegens de Vlaams-nationalisten valt er tegenwoordig niet echt te rapen...

Pelgrim
18 december 2008, 15:41
Het Vlaemsch Nationalisme is toch aan het uitsterven?

Kritische Theorie
18 december 2008, 23:40
Het Vlaemsch Nationalisme is toch aan het uitsterven?

Het is al uitgestorven, wat er nu van overblijft is een vlaams nationalistisch voortkruipend maar vooral ook rottend zombiekadaver.

van Maerlant
19 december 2008, 12:54
Woot, heftruck is terug? 8O

kojak
26 maart 2021, 19:19
Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.
Waarom doe je dat nu? :-o

Waarom niet ?

van Maerlant
29 maart 2021, 20:48
Om ancien leden die via mail updates krijgen over deze draad terug te halen?

Vrijheideerst
29 maart 2021, 20:52
Wat is er eigenlijk geworden van Superstaaf?

Eyjafjallajökull
29 maart 2021, 22:29
Wat is er eigenlijk geworden van Superstaaf?

Vermits we het beschaafd en gezellig gaan houden, kunnen we daar dan ook weinig over kwijt.

Vrijheideerst
30 maart 2021, 08:48
Vermits we het beschaafd en gezellig gaan houden, kunnen we daar dan ook weinig over kwijt.

;-)