PDA

View Full Version : Kan er een BUB'er eindelijk eens op de vraag antwoorden?


Tantist
26 december 2004, 11:00
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26621

Rond de pot dat er gedraaid wordt!!!

Pieter de Coninck
26 december 2004, 12:14
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26621

Rond de pot dat er gedraaid wordt!!!:-D :lol: :onfire: :smilecol: :clapping: :sleeping: :agrue: :vlaander:

Kim
26 december 2004, 19:18
Er is reeds op de vraag geantwoord, meerdere malen zelfs.

lustige lezer
26 december 2004, 19:36
dubbelpost

maarte
26 december 2004, 19:44
Nu weet ik nog altijd niet waar de B.U.B voor staat.

Vlaamse Leeuw
26 december 2004, 19:49
Er is reeds op de vraag geantwoord, meerdere malen zelfs.
Blijkbaar is dit toch niet duidelijk, dus graag nog 1 keer herhalen.

Kim
26 december 2004, 20:03
Wij zijn de klacht niet vergeten en we zijn absoluut niet van plan om ze te laten vallen.

We zijn echter niet verplicht een datum mee te delen. U zal wel merken wanneer we ze indienen.

Kim
26 december 2004, 20:04
Nu weet ik nog altijd niet waar de B.U.B voor staat.
Belgische Unie/Union Belge.

Wij zijn een centrumpartij die streeft naar de éénmaking van België. Meer info over onze standpunten op www.belgischeunie.be (http://www.belgischeunie.be)

giserke
26 december 2004, 20:08
Er is reeds op de vraag geantwoord, meerdere malen zelfs.jaja, de BuB is de klacht tegen N-VA niet vergeten, en zal worden ingediend voor BHV wordt gesplitst. of is het, 'wij bepalen wanneer we klacht indienen'

:rofl: :rofl:

maarte
26 december 2004, 20:08
ik vind weinig echte oplossingen op uw website, wel één grote tendens: de vlaamse beweging is de schuld van alles,

giserke
26 december 2004, 20:09
Wij zijn de klacht niet vergeten en we zijn absoluut niet van plan om ze te laten vallen.

We zijn echter niet verplicht een datum mee te delen. U zal wel merken wanneer we ze indienen.en maar blijven zichzelf belachelijk maken

giserke
26 december 2004, 20:10
ik vind weinig echte oplossingen op uw website, wel één grote tendens: de vlaamse beweging is de schuld van alles,Als de Vlaamse beweging van een ding de schuld heeft, is het van het bloot leggen van de misbruiken en transfers van de Waalse politiekers en instellingen.
Daar kunnen ze niet tegen

Kim
26 december 2004, 20:16
ik vind weinig echte oplossingen op uw website, wel één grote tendens: de vlaamse beweging is de schuld van alles,
Dan heeft u onze boodschap helaas verkeerd begrepen.

Kim
26 december 2004, 20:17
Als de Vlaamse beweging van een ding de schuld heeft, is het van het bloot leggen van de misbruiken en transfers van de Waalse politiekers en instellingen.
Daar kunnen ze niet tegen
Wij ontkennen niet dat er transfers zijn!

Alleen, wij noemen het solidariteit, u noemt het misbruik.

maarte
26 december 2004, 20:18
Jullie hebben wel gelijk i.v.m dat argument van profiteren

Vlaams-nationalist
26 december 2004, 22:43
Wij ontkennen niet dat er transfers zijn!

Alleen, wij noemen het solidariteit, u noemt het misbruik.:rofl: solidariteit. U bent schitterend. Hilarisch !!!
Ik begin nog sympathie voor U te voelen, dan wel op vlak van humor. :rofl:

Kim
26 december 2004, 22:47
Ik raad u aan om eens een boek te lezen over solidariteit in Europa. Daar kan uw republiek Vlaanderen nog wat van leren.

Vlaams-nationalist
26 december 2004, 22:58
Ik raad u aan om eens een boek te lezen over solidariteit in Europa. Daar kan uw republiek Vlaanderen nog wat van leren.Met solidaritiet is niets mis.
Maar wat in 'den belziek' het geval is, kan ik moeilijk solidariteit noemen. Eerder diefstal, misbruik, blanco 'sjek', ...
Over ander landen moet U eigenlijk niets zeggen want dat is zever en dat weet U.
11,3 miljard is ongewoon, schandalig, crapuleus en crimineel veel. En dan zeker als het nog niet fatsoenlijk beheerd wordt en er geen transparantie is. Dit gaat er toch over.
Dus kom alstublieft niet zeggen dat het in vergelijking allemaal wel meevalt. :x

Hans1
26 december 2004, 23:26
jaja, de BuB is de klacht tegen N-VA niet vergeten, en zal worden ingediend voor BHV wordt gesplitst. of is het, 'wij bepalen wanneer we klacht indienen'

:rofl: :rofl:

Hans1
26 december 2004, 23:27
Wanneer BHV gesplitst zal zijn? Ja, dan hebben we nog tijd zat !:lol:

Jan van den Berghe
26 december 2004, 23:28
Wij zijn de klacht niet vergeten en we zijn absoluut niet van plan om ze te laten vallen.

We zijn echter niet verplicht een datum mee te delen. U zal wel merken wanneer we ze indienen.

O neen, maar jullie clubje wordt met de dag ongeloofwaardiger. Eerst zou er klacht worden ingediend voor de verkiezingen. Toen werd het algauw ONMIDDELLIJK NA de verkiezingen. Daarna werd het stil. En bleef het stil...

giserke
26 december 2004, 23:41
Wij ontkennen niet dat er transfers zijn!

Alleen, wij noemen het solidariteit, u noemt het misbruik.ik denk dat jij dringend eens moet leren wat solidariteit wil zeggen.

Jan van den Berghe
27 december 2004, 08:58
ik denk dat jij dringend eens moet leren wat solidariteit wil zeggen.

Hans I de Grote heeft alleen een speciale editie van "Larousse" met daarin een wel heel eigenzinnige definitie van "solidarité".

Betweter
27 december 2004, 09:11
Wij zijn de klacht niet vergeten en we zijn absoluut niet van plan om ze te laten vallen.

We zijn echter niet verplicht een datum mee te delen. U zal wel merken wanneer we ze indienen.
Vreemd. Een tijd geleden waren jullie er zeker van dat het onmiddelijk ging gebeuren. Of toch tot het besef gekomen dat jullie je gaan belachelijk maken?

Tantist
27 december 2004, 13:19
Er is reeds op de vraag geantwoord, meerdere malen zelfs.
Niet waar, er is nog altijd niet verklaard waarom uw voorzitter gewag maakte van de week na 25 april...

Tantist
27 december 2004, 13:19
Wij zijn de klacht niet vergeten en we zijn absoluut niet van plan om ze te laten vallen.

We zijn echter niet verplicht een datum mee te delen. U zal wel merken wanneer we ze indienen.
U heeft echter wel een datum gegeven, namelijk in de week na de 25 april 2004. Dat is al lang gepasseerd...

De rechtvaardige rechter
27 december 2004, 13:36
Ik denk dat er nooit een klacht zal ingediend worden.

Tantist
27 december 2004, 13:46
Ik denk dat er nooit een klacht zal ingediend worden.
Dat is natuurlijk het correcte antwoord, ook al zeggen ze van "wacht maar". Belgicisten weten ook dat die klacht zal weggelachen worden, maar hey, dreigen vinden ze zo leuk.

Hans1
27 december 2004, 14:29
Hans I de Grote heeft alleen een speciale editie van "Larousse" met daarin een wel heel eigenzinnige definitie van "solidarité".

Ik vind de NVA-definitie van "onverwijld" anders ook niet slecht ! :lol: :lol:

Jazeker
27 december 2004, 14:29
Misschien moeten we eens een klacht indienen bij het CGKR tegen de monarchie. De koning krijgt louter zijn job op basis van bloedafstamming en dus afkomst. Dat is tegen elk principe dat het CGKR van overheidswege moet verdedigen.

De rechtvaardige rechter
27 december 2004, 14:31
Dat is natuurlijk het correcte antwoord, ook al zeggen ze van "wacht maar". Belgicisten weten ook dat die klacht zal weggelachen worden, maar hey, dreigen vinden ze zo leuk.

Wat is mijn prijs;-)

Tantist
27 december 2004, 14:33
Wat is mijn prijs;-)
Een virtueel pintje?

Tantist
27 december 2004, 14:33
Misschien moeten we eens een klacht indienen bij het CGKR tegen de monarchie. De koning krijgt louter zijn job op basis van bloedafstamming en dus afkomst. Dat is tegen elk principe dat het CGKR van overheidswege moet verdedigen.
Dat is anders, dat mag niet tegen het Belgische establishment gebruikt worden, want die staan boven de wet.