PDA

View Full Version : Is de spijtige overval in Deurne een goeie test voor het Vlaams Belang ?


Internaut
2 januari 2005, 09:22
Eerst zal ik het desbetreffende artikel zetten komende van hln.be

Rond 17.30 uur overvielen drie gemaskerde mannen een lingeriezaak aan de Turnhoutsebaan in Deurne. Ze bedreigden de zaakvoerster met een vuurwapen, eisten de inhoud van de kassa en vluchtten weg. De zaakvoerster moest op de grond liggen en kreeg een klap op het hoofd, maar moest niet verzorgd worden.

Mijn vraag: het Vlaams Belang zit in het bestuur van de Antwerpse gemeente Deurne, hebben ze eigenlijk ook bevoegdheden ivm politie, criminaliteit ?

Zoja zou men kunnen tonen aan ons (be)volk(ing) dat de misdaad inderdaad op een efficientere manier kan bestreden worden, door deze overvallers uiteraard te pakken. Waarom ? Omdat het bij veel Vlaams Belang stemmers in één van hun prioriteiten ligt en in die van onze partij het Vlaams Belang. Herinnert u zich de campagne "veilig vlaanderderen" ? 8)
Dit lijkt mij een uitstekende test :thumbsup:
Uiteraard geloof ik in het Vlaams Belang maar ik zie dat eerder als een test voor de mensen die denken dat het Vlaams Belang een partij is die niet kan besturen en enkel veel praat verkoopt. Men vergelijkt het vlaams Belang met landen zoals Oostenrijk (waar Haider in één klapte) of Nederland.

Uiteraard vermelden ze er Italië, Zwitserland, Noorwegen niet bij, hoe zou dat toch komen ? ;-)
Omdat het bewijs er is dat het... WEL kan

Wat denken jullie ? Liefst objectieve - niet partijgebonden - meningen :-P

Jan van den Berghe
2 januari 2005, 11:29
Mijn vraag: het Vlaams Belang zit in het bestuur van de Antwerpse gemeente Deurne, hebben ze eigenlijk ook bevoegdheden ivm politie, criminaliteit ?

Neen, districtraden hebben niet die bevoegdheid.

rodeo
2 januari 2005, 12:10
toch even vermelden:

aantal ramkraken in Vlaanderen daalt (verplaatst zich naar de Walen!)

Hoe zou dat toch komen? Omdat de Walen duurdere producten hebben?

Tavek
2 januari 2005, 12:14
toch even vermelden:

aantal ramkraken in Vlaanderen daalt (verplaatst zich naar de Walen!)

Hoe zou dat toch komen? Omdat de Walen duurdere producten hebben?
Nee omdat de politie zijn werk begint goed te doen. Jammer genoeg zijn ze nog altijd niet zo flexibel als de misdaad zelf.

rodeo
2 januari 2005, 12:52
Nee omdat de politie zijn werk begint goed te doen. Jammer genoeg zijn ze nog altijd niet zo flexibel als de misdaad zelf.
:lol:
dat is ook de definitie van "jager-prooi", de prooi zal de jager altijd voor zijn met vernieuwingen.... ge kunt daar moeilijk iets aan doen

camaris
2 januari 2005, 14:51
toch even vermelden:

aantal ramkraken in Vlaanderen daalt (verplaatst zich naar de Walen!)

Hoe zou dat toch komen? Omdat de Walen duurdere producten hebben? Nee, maar als ze in Vlaanderen op de vlucht willen slaan dan zijn de onderweg gefotografeerd door een dozijn flitspalen ;-)

Jampie
2 januari 2005, 14:53
Er zijn mensen die denken dat als het VB aan de macht komt, de criminaliteit plots zal dalen en als ze buiten komen in Antwerpen of Brussel er enkel nog witten zullen over straat lopen.

khaled
2 januari 2005, 15:09
Er zijn mensen die denken dat als het VB aan de macht komt, de criminaliteit plots zal dalen en als ze buiten komen in Antwerpen of Brussel er enkel nog witten zullen over straat lopen.Er zijn mensen die denken dat de criminaliteit ook zonder het VB zal dalen....:lol:

Wat die 'enkel nog witten' hierbij komt doen weet ik niet. Volgens mij ga je lang mogen zoeken om een Vlaams Belanger te vinden die enkel nog witte mensen op straat wil zien. Typisch vooroordeel, uw probleem, niet het mijne.

Pieter de Coninck
2 januari 2005, 21:16
Nee, maar als ze in Vlaanderen op de vlucht willen slaan dan zijn de onderweg gefotografeerd door een dozijn flitspalen ;-)
Als ze werken.

khaled
2 januari 2005, 21:19
Als ze werken.Zelfs als ze niet werken is de kans groot dat je tijdens je vlucht wel tegen eentje aanknalt...

Pieter de Coninck
2 januari 2005, 21:21
Zelfs als ze niet werken is de kans groot dat je tijdens je vlucht wel tegen eentje aanknalt...
Altijd beter dan gefotograferd te worden.

Jampie
8 januari 2005, 14:57
Er zijn mensen die denken dat de criminaliteit ook zonder het VB zal dalen....:lol:

Wat die 'enkel nog witten' hierbij komt doen weet ik niet. Volgens mij ga je lang mogen zoeken om een Vlaams Belanger te vinden die enkel nog witte mensen op straat wil zien. Typisch vooroordeel, uw probleem, niet het mijne.Dat zeggen ze inderdaad niet luidop. Behalve PDW die het soms niet kan laten.