PDA

View Full Version : Straal jij leiderschap uit


De rechtvaardige rechter
4 januari 2005, 11:27
Vindt u van dat u leiderschap uitstraalt kom dan leiding geven in het vnj voor meer info www.vnj.nu (http://www.vnj.nu)

zorroaster
5 januari 2005, 02:02
Gaat het niet goed met 't VNJ, mannen?

Joshua
10 maart 2005, 20:07
Het gaat inderdaad niet goed met het VNJ. Spijtig. Geen reden tot leedvermaak.

zorroaster
11 maart 2005, 01:08
Het gaat inderdaad niet goed met het VNJ. Spijtig. Geen reden tot leedvermaak.µ

Het gaat slecht met alle ideologisch geïnspireerde jeugdbewegingen tegenwoordig. De Rode Valken zijn ook quasi uitgestorven. De ontzuiling hou je nu eenmaal niet tegen.

Betweter
11 maart 2005, 11:58
VNJ Ronse is net van start en loopt prima. In Vlaams-Brabant gaan we erop vooruit. Met dank aan de Vlaams Belangers voor de reclame!

Joshua
11 maart 2005, 12:11
Dat is goed nieuws ! Maar het VNJ komt van ver! In het Antwerpse zijn er heel wat scharen die overkop gegaan zijn.
Wie kent ze nog ? VNJ Brasschaat,Schoten,Herentals,Wilrijk,Malle (?)
De gauw Limburg ? Zijn die er nog ?
Ik denk dat het slechter is beginnen gaan sinds die bewuste ijzerbedevaart.

Piet Hein
11 maart 2005, 16:23
Dat is goed nieuws ! Maar het VNJ komt van ver! In het Antwerpse zijn er heel wat scharen die overkop gegaan zijn.
Wie kent ze nog ? VNJ Brasschaat,Schoten,Herentals,Wilrijk,Malle (?)
De gauw Limburg ? Zijn die er nog ?
Ik denk dat het slechter is beginnen gaan sinds die bewuste ijzerbedevaart.
Ik wist niet dat er in herentals een was ik zit in mol.

Joshua
11 maart 2005, 20:42
Er WAS een VNJ schaar in Herentals ja. In de boskantien. Lang geleden. Bestaat VNJ Mol nog ? Is dat heem nog altijd aan die vijver ?

Piet Hein
12 maart 2005, 10:35
Er is bij ons geen vijver wij zitten nu in mol ezaart.

Jasper
12 maart 2005, 20:05
Blij te horen dat VNJ Mol nog bestaat, Axel Nort, mijn zoon was bij de eerste groep van zeven leden, maar dat is al meer dan vijftien jaar geleden.
Ze hebben hun eerste lokaal gehad in Ginderbuiten, nadien in Sluis (dat zal het lokaal zijn met de vijver waarop Joshua zinspeelt).
Houden jullie het nog maar wat in stand, dan kan binnen enkele jaren de kleinzoon er bij komen.

Joshua
13 maart 2005, 22:28
Inderdaad blij te horen dat VNJ Mol nog bestaat. Het is bijzonder pijnlijk te horen dat een schaar naar generaties werd gewoon verloren gaat. Omdat er een schaarleider afhaakt ofzo.
Ik heb trouwens gehoord dat er dit jaar geen leiderskursus is doorgegaan wegens te weinig kandidaten. Dat is toch een teken aan de wand.
In ieder geval ... ik heb de roep beantwoord. En ga na 9 jaar terug aktief worden in het VNJ. Voor hoelang ? Weet ik niet.

Piet Hein
24 maart 2005, 21:33
Ik ben bij het vnj gegaan door iemand die ik ken en oud leider was bij het vnj herentals.

Dave
27 maart 2005, 09:41
Mijn gasten hebben ook ne tijd in Mol gezeten,maar door dat hun vriendjes bijna allemaal op linkeroever zaten,hebben we besloten om ze naar daar te brengen.
Door het weg vallen van verschillende heemen moeten sommige ouders een eind rijden om hun kinderen weg te brengen.Hier ligt een deel verantwoordelijkheid bij de ouders,als die te lui zijn om die afstand te rijden, dan ziet de toekomst er idd niet goed uit.