PDA

View Full Version : Steveke


Peterkes
18 januari 2005, 22:47
Steve gaat hem weer eens bemoeien met de chirugen.
Wat is U gedacht

Vlaams-nationalist
18 januari 2005, 22:49
Steve gaat hem weer eens bemoeien met de chirugen.
Wat is U gedacht
Dat Robert dringendere dingen te doen heeft.

daiwa
18 januari 2005, 22:50
Steve gaat hem weer eens bemoeien met de chirugen.
Wat is U gedacht

ik kan nog niet oordelen want ik ben nog aant kijken ;-)

Bob
18 januari 2005, 23:04
Steve gaat hem weer eens bemoeien met de chirugen.
Wat is U gedachtDat hij minister van volksgezondheid had moeten worden. En eens dat zijnde, dat hij zich dan beter zou bemoeien met de transfers.

Nitroke
18 januari 2005, 23:46
Dat SS de aandacht van BHV aant proberen afleiden is en dat hij zelf zijn eigen handjes er vooral niet aan durft vuilmaken. Maar ja dat zijn we gewoon, echt werken voor de dingen die de vlamingen belangrijk vinden moeten we bij hem niet zijn.

Spolpoel
18 januari 2005, 23:49
Ik heb eerder het gevoel dat hij de opbrengsten uit de superboetes niet voldoende vindt (nu blijkt dat de Walen er grotendeels van bespaard blijven) en dat hij op zoek is naar een nieuwe niche om te pluimen.

daiwa
18 januari 2005, 23:53
Dat SS de aandacht van BHV aant proberen afleiden is en dat hij zelf zijn eigen handjes er vooral niet aan durft vuilmaken. Maar ja dat zijn we gewoon, echt werken voor de dingen die de vlamingen belangrijk vinden moeten we bij hem niet zijn.


dat is inderdaad zo, maar ik heb juist een artikel in GVA gelezen en daaruit maak ik op dat hun rijk ver uit is en dat we op een crisis (verkiezingen) afstevenen ;-)

Antoon
19 januari 2005, 09:46
Ik begrijp in ieder geval dat de Walen veel meer uitgeven aan medische kosten dan de Vlamingen, terwijl de inkomsten belachelijk meer vauit Vlaanderen komen dan vanuit Wallonië.
Een beetje zoals met alles.

Dat Stevaert bij de Walen maar eens geld gaat halen. Wij geven meer dan genoeg.

jan hyoens
19 januari 2005, 10:03
Steve gaat hem weer eens bemoeien met de chirugen.
Wat is U gedacht
Dat er binnenkort weer een beroepsgroep massaal op het Belang zal stemmen! Merci steve!

De Garde
19 januari 2005, 10:18
Schoenmaker blijf bij uw leest. Stevaert moest het hebben van veel plattitudes en de steun van een publiek dat blijkbaar ook vergeet dat als er iets mis gaat bij een operatie, ze de eerste zouden zijn om die chirurg te pluimen.

En dan heb ik het nog niet over dat stom **** dat voor wijze moet doorgaan en een mens met een auto dacht te moeten vergelijken.

Draai het zoals je wil: er is een wetgeving aan de ene zijde en ten tweede is er altijd een risico dat er iets mis kan gaan bij een chirurg en dat is in dat geval hoofdelijk.

Bobke
19 januari 2005, 11:35
Schoenmaker blijf bij uw leest. Stevaert moest het hebben van veel plattitudes en de steun van een publiek dat blijkbaar ook vergeet dat als er iets mis gaat bij een operatie, ze de eerste zouden zijn om die chirurg te pluimen.

En dan heb ik het nog niet over dat stom **** dat voor wijze moet doorgaan en een mens met een auto dacht te moeten vergelijken.

Draai het zoals je wil: er is een wetgeving aan de ene zijde en ten tweede is er altijd een risico dat er iets mis kan gaan bij een chirurg en dat is in dat geval hoofdelijk.Hij had in elk geval een punt dat patienten op een kamer allen meer moeten betalen aan de chirurg.
Ik neem aan dat die chirurg geen extra werk heeft aan die patient.

De Garde
19 januari 2005, 12:42
Hij had in elk geval een punt dat patienten op een kamer allen meer moeten betalen aan de chirurg.
Ik neem aan dat die chirurg geen extra werk heeft aan die patient.
Hij had hier geen gelijk. Tot en met tweepersoonskamers hebben eenzelfde tarief, maar er is chronisch beddentekort in de ziekenhuizen. Wie dan de luxe wil om alleen te liggen (dit is een veralgemening, soms is het inderdaad wenselijk) betaalt inderdaad meer.

Stel U voor dat alle ziekenhuizen enkel éénpersoonskamers zouden hebben...

Het is trouwens zo dat het tarief voor éénpersoonskamers hoger is dan de andere. En niet enkel voor de chirurg hoor!

Bobke
20 januari 2005, 00:41
Hij had hier geen gelijk. Tot en met tweepersoonskamers hebben eenzelfde tarief, maar er is chronisch beddentekort in de ziekenhuizen. Wie dan de luxe wil om alleen te liggen (dit is een veralgemening, soms is het inderdaad wenselijk) betaalt inderdaad meer.

Stel U voor dat alle ziekenhuizen enkel éénpersoonskamers zouden hebben...

Het is trouwens zo dat het tarief voor éénpersoonskamers hoger is dan de andere. En niet enkel voor de chirurg hoor!Voor de kamer is een hoger tarief wel degelijk verantwoord maar niet voor de chirurg. Zijn prestatie hangt niet af van de kamer waar je in ligt.