PDA

View Full Version : Ik begrijp steve stunt niet


De rechtvaardige rechter
18 januari 2005, 23:56
Hij zegt dat de snelbelgwet moet verhard worden en tevens ik hij voor het migranten stemrecht.

praha
19 januari 2005, 00:01
Hij zegt dat de snelbelgwet moet verhard worden en tevens ik hij voor het migranten stemrecht.ik ga me noch uitspreken over 't eerst of 't tweede op zich .. maar wat heeft het één in godsnaam met 't ander te maken ?

de Vexille
19 januari 2005, 00:02
Ah, de twee werden in de discussie op onverklaarbare wijze aan elkaar gekoppeld volgens de filosofie:

als ze snel belg kunnen worden, dan kunnen ze dus ook snel stemplicht krijgen.

als ze zowiezo stemrecht hebben, hoeven ze eigenlijk niet meer zo snel belg te kunnen worden.

Over kromme redeneringen gesproken...

Maar zo zitten de meeste redeneringen van onze rode vriend nu eenmaal in elkaar...

praha
19 januari 2005, 00:29
Ah, de twee werden in de discussie op onverklaarbare wijze aan elkaar gekoppeld volgens de filosofie:

als ze snel belg kunnen worden, dan kunnen ze dus ook snel stemplicht krijgen.

als ze zowiezo stemrecht hebben, hoeven ze eigenlijk niet meer zo snel belg te kunnen worden.

Over kromme redeneringen gesproken...

Maar zo zitten de meeste redeneringen van onze rode vriend nu eenmaal in elkaar...
als ge zo stelt ....
maar dan zie ik niet in waarom onze rode vriend liever een hoop 'niet-Belgen' ziet rondlopen, dan Belgen
daar wint ie niets mee, alleen nog wat meer sociale onrust

ancapa
19 januari 2005, 07:27
Hij zegt dat de snelbelgwet moet verhard worden en tevens ik hij voor het migranten stemrecht.
als Hij het al niet meer weet... wie geloofd die zaag nog :-(

Internaut
19 januari 2005, 07:33
Stevaert is gewoon een populist, hij veranderd met de wind naargelang het volk wilt. Hij weet dat Vlaanderen aan het verechtsen is en de opkomst van het Vlaams Belang is een belangrijk gegeven. Hij doet een kleine ruk naar rechts maar blijft een politiek tegenstander uiteraard!