PDA

View Full Version : verdraazame moslims


benji
27 januari 2005, 23:19
In New Jersey is een man die op internet geregeld in discussie ging met moslims en door hen werd bedreigd samen met z’n vrouw en twee dochters thuis afgeslacht.

Quote:
'ISLAMIC HATE' EYED IN SLAYS
Auteurs: DOUGLAS MONTERO & STEFAN C. FRIEDMAN
Bron: website New York Post, 16 januari 2005

January 16, 2005 -- The father of a murdered New Jersey family was threatened for making anti-Muslim remarks online — and the gruesome quadruple slaying may have been the hateful retaliation, sources told The Post yesterday.

Hossam Armanious, 47, who along with his wife and two daughters was found stabbed to death in his Jersey City home early Friday, would regularly debate religion in a Middle Eastern chat room, one source said.

Armanious, an Egyptian Christian, was well known for expressing his Coptic beliefs and engaging in fiery back-and-forth with Muslims on the Web site paltalk.com.

He "had the reputation for being one of the most outspoken Egyptian Christians," said the source, who had close ties to the family.

The source, who had knowledge of the investigation, refused to specify the anti-Muslim statement. But he said cops told him they were looking into the exchanges as a possible motive.

The married father of two had recently been threatened by Muslim members of the Web site, said a fellow Copt and store clerk who uses the chat room.

"You'd better stop this bull---- or we are going to track you down like a chicken and kill you," was the threat, said the clerk, who was online at the time and saw the exchange.

But Armanious refused to back down, according to two sources who use the Web site.

Jersey City Mayor Jerramiah Healy would neither confirm nor deny that cops and prosecutors were looking into the religion motive, saying only that "nothing is being ruled out." But a relative of the mayor who answered the phone at Healy's home said there was information the murders were "religion-related."

"There are several theories we are looking into, but we are not commenting on any of them at this time," said Hudson County Assistant Prosecutor Guy Gregory.

Armanious' fervor apparently rubbed off on his daughter, Sylvia — who would have turned 16 yesterday.

"She was very religious and very opinionated," said Jessica Cimino, 15, a fellow sophomore at Dickenson HS.

A family member who viewed photos of the bloodbath said Sylvia seemed to have taken the most savage punishment.

"When we saw the pictures, you could tell that they were hurt really, really bad in the face; especially Sylvia," said Milad Garas, the high-school sophomore's great-uncle.

The heartless killer not only slit Sylvia's throat, but also sliced a huge gash in her chest and stabbed her in the wrist, where she had a tattoo of a Coptic cross.

Also found murdered were the wife, Amal Garas, and the parents' other daughter, Monica.

Fred Ayed, the deacon at St. George and St. Shenouda Church, where the deeply religious family attended services, said he's worried that the murders could have a ripple effect.

"I am concerned for the safety of our community," said Ayed, who knew Hossam for 30 years. "People are scared because one family was slain like cows," said Moheb Ghabour, publisher of a local newspaper for the Coptic community.

Osama Hassan, director of the Islamic Center of Jersey City, described the relationship between Copts and Muslims as cooperative if not friendly.

"I think there might be people that can get into physical fights, but not to the point of murder," Hassan said.

Both the deacon and uncle poured cold water on the theory that the family were the victims of a robbery gone wrong.

"This is not a robbery, Ayed said. "We found all of the jewelry in the house. They didn't take anything."

The FBI confirmed it has been called in to help with the case.

Additional reporting by Heather Gilmore

Blijkbaar is het niet in Nederland alleen waar zulke "verdraagzame"moslims zitten .
Wanneer gaan de ogen hier nu eens eindelijk open?
Islam verbieden in europa is de enige optie .
Er zijn al sekte's verboden die véél minder gevaarlijk waren .
bron :http://forum.politics.be/newthread.php

Wreker
28 januari 2005, 00:11
In New Jersey is een man die op internet geregeld in discussie ging met moslims en door hen werd bedreigd samen met z’n vrouw en twee dochters thuis afgeslacht.

Quote:
'ISLAMIC HATE' EYED IN SLAYS
Auteurs: DOUGLAS MONTERO & STEFAN C. FRIEDMAN
Bron: website New York Post, 16 januari 2005

January 16, 2005 -- The father of a murdered New Jersey family was threatened for making anti-Muslim remarks online — and the gruesome quadruple slaying may have been the hateful retaliation, sources told The Post yesterday.

Hossam Armanious, 47, who along with his wife and two daughters was found stabbed to death in his Jersey City home early Friday, would regularly debate religion in a Middle Eastern chat room, one source said.

Armanious, an Egyptian Christian, was well known for expressing his Coptic beliefs and engaging in fiery back-and-forth with Muslims on the Web site paltalk.com.

He "had the reputation for being one of the most outspoken Egyptian Christians," said the source, who had close ties to the family.

The source, who had knowledge of the investigation, refused to specify the anti-Muslim statement. But he said cops told him they were looking into the exchanges as a possible motive.

The married father of two had recently been threatened by Muslim members of the Web site, said a fellow Copt and store clerk who uses the chat room.

"You'd better stop this bull---- or we are going to track you down like a chicken and kill you," was the threat, said the clerk, who was online at the time and saw the exchange.

But Armanious refused to back down, according to two sources who use the Web site.

Jersey City Mayor Jerramiah Healy would neither confirm nor deny that cops and prosecutors were looking into the religion motive, saying only that "nothing is being ruled out." But a relative of the mayor who answered the phone at Healy's home said there was information the murders were "religion-related."

"There are several theories we are looking into, but we are not commenting on any of them at this time," said Hudson County Assistant Prosecutor Guy Gregory.

Armanious' fervor apparently rubbed off on his daughter, Sylvia — who would have turned 16 yesterday.

"She was very religious and very opinionated," said Jessica Cimino, 15, a fellow sophomore at Dickenson HS.

A family member who viewed photos of the bloodbath said Sylvia seemed to have taken the most savage punishment.

"When we saw the pictures, you could tell that they were hurt really, really bad in the face; especially Sylvia," said Milad Garas, the high-school sophomore's great-uncle.

The heartless killer not only slit Sylvia's throat, but also sliced a huge gash in her chest and stabbed her in the wrist, where she had a tattoo of a Coptic cross.

Also found murdered were the wife, Amal Garas, and the parents' other daughter, Monica.

Fred Ayed, the deacon at St. George and St. Shenouda Church, where the deeply religious family attended services, said he's worried that the murders could have a ripple effect.

"I am concerned for the safety of our community," said Ayed, who knew Hossam for 30 years. "People are scared because one family was slain like cows," said Moheb Ghabour, publisher of a local newspaper for the Coptic community.

Osama Hassan, director of the Islamic Center of Jersey City, described the relationship between Copts and Muslims as cooperative if not friendly.

"I think there might be people that can get into physical fights, but not to the point of murder," Hassan said.

Both the deacon and uncle poured cold water on the theory that the family were the victims of a robbery gone wrong.

"This is not a robbery, Ayed said. "We found all of the jewelry in the house. They didn't take anything."

The FBI confirmed it has been called in to help with the case.

Additional reporting by Heather Gilmore

Blijkbaar is het niet in Nederland alleen waar zulke "verdraagzame"moslims zitten .
Wanneer gaan de ogen hier nu eens eindelijk open?
Islam verbieden in europa is de enige optie .
Er zijn al sekte's verboden die véél minder gevaarlijk waren .
bron :http://forum.politics.be/newthread.php

Inderdaad. De islam moet als eender welke gevaarlijke secte behandeld worden.

sinan123
28 januari 2005, 06:54
Ja heel verdraazaam ja. Leer eerst schrijven.

kweethetwelenkweethetni
28 januari 2005, 06:58
waarom leren schrijven, tegen de tijd dat we het kunnen worden we toch afgemaakt door hoogst waarschijnlijk een nog slechtere schrijver en zelfs niet onze taalsprekend individu

sinan123
28 januari 2005, 07:17
waarom leren schrijven, tegen de tijd dat we het kunnen worden we toch afgemaakt door hoogst waarschijnlijk een nog slechtere schrijver en zelfs niet onze taalsprekend individu
Of wij worden eerder afgemaakt door razzia's of worden naar trainingskampen verplaatst, want moslims zijn zooo eng.

Trouwens dat ''we'' gevoel van jullie maakt me ziek. Wie is ''we'' zeker iedereen die geen moslim is.

kweethetwelenkweethetni
28 januari 2005, 07:29
We zijn de mensen die tegen wil en dank verplicht worden met jullie samen te leven in hoeverre dat dan al mogelijk is tenminste.We zijn degene die opgedrongen worden om verdraagzaam te zijn en ondertussen beroofd en bedreigd worden.We zijn de mensen die zien dat het verkeerd gaat en willen dat WE evenveel rechten hebben zoals al dat gespuis dat hier de grote meneer komt uithangen en eisen dat WE verdraagzaam zijn.Liefst zouden jullie hebben dat WE ons nog gaan bekeren tot jullie sekte maar WE zijn niet gek en bedanken ervoor.We eisen rechtvaardigheid en gelijkheid We eisen integratie en We eisen gelijke wetten voor iedereen.We eisen veiligheid voor ons en onze kinderen en We eisen vrije meningsuiting zonder vermoord of bedreigd te worden door JULLIE .Is dat duidelijk of is dat net iets teveel gevraagd.

sinan123
28 januari 2005, 07:44
We zijn de mensen die tegen wil en dank verplicht worden met jullie samen te leven in hoeverre dat dan al mogelijk is tenminste.We zijn degene die opgedrongen worden om verdraagzaam te zijn en ondertussen beroofd en bedreigd worden.We zijn de mensen die zien dat het verkeerd gaat en willen dat WE evenveel rechten hebben zoals al dat gespuis dat hier de grote meneer komt uithangen en eisen dat WE verdraagzaam zijn.Liefst zouden jullie hebben dat WE ons nog gaan bekeren tot jullie sekte maar WE zijn niet gek en bedanken ervoor.We eisen rechtvaardigheid en gelijkheid We eisen integratie en We eisen gelijke wetten voor iedereen.We eisen veiligheid voor ons en onze kinderen en We eisen vrije meningsuiting zonder vermoord of bedreigd te worden door JULLIE .Is dat duidelijk of is dat net iets teveel gevraagd.

Ja, dat is genoeg nazi-propoganda. Ooh de zielige JULLIE die worden gedwongen om met de slechte ONS te leven.

We eisen rechtvaardigheid en gelijkheid We eisen integratie en We eisen gelijke wetten voor iedereen.We eisen veiligheid voor ons en onze kinderen en We eisen vrije meningsuiting zonder vermoord of bedreigd te worden door JULLIE .
We is jullie, wie heb ik vermoord/bedreigd. Ga geen domme beshculdigingen maken. echt ronduit zielig ben je dan....
Ik ben voor gelijkheid, voor vrijheid u blijkbaar niet.

Kijk verder dan je neus lang is.

kweethetwelenkweethetni
28 januari 2005, 07:51
Jullie is het soort dat mensen vermoord omdat ze iets zeggen wat niet strookt met jullie idee of omdat ze hun mening op internet durven zeggen.En jou beschuldigen ja als je van jezelf vind dat je bij die jullie groep behoord dan is dat jou idee ik heb niet geschreven dat U vermoord en bedreigd dus lees wat er staat en niet wat je wil lezen.

Mosasaurus
28 januari 2005, 10:55
We zijn de mensen die tegen wil en dank verplicht worden met jullie samen te leven in hoeverre dat dan al mogelijk is tenminste.We zijn degene die opgedrongen worden om verdraagzaam te zijn en ondertussen beroofd en bedreigd worden.We zijn de mensen die zien dat het verkeerd gaat en willen dat WE evenveel rechten hebben zoals al dat gespuis dat hier de grote meneer komt uithangen en eisen dat WE verdraagzaam zijn.Liefst zouden jullie hebben dat WE ons nog gaan bekeren tot jullie sekte maar WE zijn niet gek en bedanken ervoor.We eisen rechtvaardigheid en gelijkheid We eisen integratie en We eisen gelijke wetten voor iedereen.We eisen veiligheid voor ons en onze kinderen en We eisen vrije meningsuiting zonder vermoord of bedreigd te worden door JULLIE .Is dat duidelijk of is dat net iets teveel gevraagd.

:clapping: :clapping: :clapping:

Mosasaurus
28 januari 2005, 10:57
Ja, dat is genoeg nazi-propoganda. Ooh de zielige JULLIE die worden gedwongen om met de slechte ONS te leven.


We is jullie, wie heb ik vermoord/bedreigd. Ga geen domme beshculdigingen maken. echt ronduit zielig ben je dan....
Ik ben voor gelijkheid, voor vrijheid u blijkbaar niet.

Kijk verder dan je neus lang is.
Zeg tap eens van een ander vaatje (ohnee jij mag geen alcohol drinken)..

Altijd maar de tweede wereldoorlog erbij slepen,
altijd maar die facade optreken van de linkse kerk

Bobke
28 januari 2005, 11:20
We is jullie, wie heb ik vermoord/bedreigd. Ga geen domme beshculdigingen maken. echt ronduit zielig ben je dan....
Ik ben voor gelijkheid, voor vrijheid u blijkbaar niet.

Kijk verder dan je neus lang is. Ik denk dat "jullie" degenen zijn die schrijven:
Of wij worden eerder afgemaakt door razzia's of worden naar trainingskampen verplaatst, want moslims zijn zooo eng.

Trouwens dat ''we'' gevoel van jullie maakt me ziek. Wie is ''we'' zeker iedereen die geen moslim is. Waarom maakt het "we' gevoel u niet ziek als een crimineel verongelukt of neergeschoten wordt bij het plegen van een overval ?

sinan123
28 januari 2005, 22:24
Waarom maakt het "we' gevoel u niet ziek als een crimineel verongelukt of neergeschoten wordt bij het plegen van een overval ?
Als jullie elke keer jullie zeggen moet je er niet van opkijken als ik wij zeg, daar zijn jullie verantwoordelijk voor.

sinan123
28 januari 2005, 22:25
Jullie is het soort dat mensen vermoord omdat ze iets zeggen wat niet strookt met jullie idee of omdat ze hun mening op internet durven zeggen.En jou beschuldigen ja als je van jezelf vind dat je bij die jullie groep behoord dan is dat jou idee ik heb niet geschreven dat U vermoord en bedreigd dus lees wat er staat en niet wat je wil lezen.
Een typisch voorbeeld van over 1 kam scheren.
Jullie zijn allemaal pedofielen.

sinan123
28 januari 2005, 22:27
Waarom maakt het "we' gevoel u niet ziek als een crimineel verongelukt of neergeschoten wordt bij het plegen van een overval ?
Elk we tegen jullie gevoel maakt mij ziek. JUllie daarentegen stimuleren het dus ik mag zo vaak wij en jullie zeggen als ik wil(voordat jullie al mijn rechten ontnemen natuurlijk)

sinan123
28 januari 2005, 22:29
Zeg tap eens van een ander vaatje (ohnee jij mag geen alcohol drinken)..

Altijd maar de tweede wereldoorlog erbij slepen,
altijd maar die facade optreken van de linkse kerk

De overeenkomsten zijn er, ook al willen veel mensen dit ontkennen.
De Joden/Moslims werden/worden over het algemeen als slechte mensen gezien.

Bobke
28 januari 2005, 23:35
Als jullie elke keer jullie zeggen moet je er niet van opkijken als ik wij zeg, daar zijn jullie verantwoordelijk voor. Toon eens waar "jullie" juist stond ?
waarom leren schrijven, tegen de tijd dat we het kunnen worden we toch afgemaakt door hoogst waarschijnlijk een nog slechtere schrijver en zelfs niet onze taalsprekend individu Wat ik wel zie is dat als een crimineel de dood vindt bij het uitoefenen van zijn activiteiten, de moslimgemeenschap in opstand komt en de crimineel als het slachtoffer van de autochtone gemeenschap beschouwt.
Kunt ge u een beter voorbeeld van een wij tegen zij mentaliteit vinden.

Bobke
28 januari 2005, 23:44
Elk we tegen jullie gevoel maakt mij ziek. JUllie daarentegen stimuleren het dus ik mag zo vaak wij en jullie zeggen als ik wil(voordat jullie al mijn rechten ontnemen natuurlijk) Is dat zo ?
Ik zie hier anders wel regelmatig meningsverschillen tussen de inboorlingen onderling als het over migranten gaat.
Sommigen kiezen zelfs zondermeer jullie kamp.

Wreker
29 januari 2005, 11:10
Elk we tegen jullie gevoel maakt mij ziek. JUllie daarentegen stimuleren het dus ik mag zo vaak wij en jullie zeggen als ik wil(voordat jullie al mijn rechten ontnemen natuurlijk) Als wij zo tegen jullie beginnen te spreken, dan komt dat omdat we dat geleerd hebben van de islam. Wij beginnen nu over de moslims te spreken zoals over ons in de Koran gesproken wordt.

En wij gaan met jullie doen wat jullie volgens de Koran met ons moeten doen.


Apropos, telkens ik zo'n hoofddoek tegenkom word ik ook doodziek van dat wij-zij statement.

benji
31 januari 2005, 20:47
Ja, dat is genoeg nazi-propoganda. Ooh de zielige JULLIE die worden gedwongen om met de slechte ONS te leven.


We is jullie, wie heb ik vermoord/bedreigd. Ga geen domme beshculdigingen maken. echt ronduit zielig ben je dan....
Ik ben voor gelijkheid, voor vrijheid u blijkbaar niet.

Kijk verder dan je neus lang is.
Leer schrijven durft die dan zeggen seg .....whoehahahaha:roll:

benji
31 januari 2005, 20:51
Als het hier toch altij slecht weer is ,en dat wij toch allemaal "racisten" zijn ,en dat onze manier van leven dan toch zo verwerpelijk is ..........wat komen jullie hier dan gvd zoeken?
Zou het kunnen zijn dat het is omdat JULLIE uit ONS hand eten?!

M.V.B.
31 januari 2005, 22:00
JULLIE mogen terug naar JULLIE land en mogen nog altijd eens op bezoek komen als toerist;-) als JULIIE zich gedragen natuurlijk en dat betwijfelen WE.


we-jullie das wel leuk zo te schrijven, heeft wel iets.8)

sinan123
2 februari 2005, 07:18
Wij Wij Wij Wij Wij Wij
en jullie

smiley
3 februari 2005, 01:49
'Bij mezelf dacht ik zo dat, moest het omgekeerde gebeurd zijn, namelijk een moslim die christen was geworden, de ellende niet te overzien zou zijn geweest, dat de zoon zijn eigen vader nooit zou kunnen gaan begraven hebben, dat de familie hem geweld zou aangedaan hebben indien hij daar aanwezig was geweest. Het verschil is onmetelijik groot, de moslims zijn helemaal niet verdraagzaam voor zoiets!'

latife


Bron: http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=101

sinan123
3 februari 2005, 07:15
Zou het kunnen zijn dat het is omdat JULLIE uit ONS hand eten?!

Mijn vader werkt hard voor zijn geld en ik eet uit zijn hand, en niet uit uw hand.


Als het hier toch altij slecht weer is
Sorry ik zal niet meer klagen over het weer (wat elke autochtoon wel doet, maar ja).
Kutregen.

wij toch allemaal "racisten" zijn ,en dat onze manier van leven dan toch zo verwerpelijk is ..........
''Jullie'' zijn niet allemaal racisten, maar jij wel.
Waarom zeg jij allemaal dingen die ik niet een heb gezegd.

Als jij die dingen over mij ''weet'',dat ik ''jullie'' levenstijl verweperlijk vind, dan ''wee''t ik ook nog een paar dingen over u.
Als wij toch zo irritant zijn en toch iedereen ons haat, waarom worden dan niet meteen neergeschoten of vergast. De plannen voor de razzia's worden zeker al gemaakt.

Raven
3 februari 2005, 11:19
Mijn vader werkt hard voor zijn geld en ik eet uit zijn hand, en niet uit uw hand.



Sorry ik zal niet meer klagen over het weer (wat elke autochtoon wel doet, maar ja).
Kutregen.


''Jullie'' zijn niet allemaal racisten, maar jij wel.
Waarom zeg jij allemaal dingen die ik niet een heb gezegd.

Als jij die dingen over mij ''weet'',dat ik ''jullie'' levenstijl verweperlijk vind, dan ''wee''t ik ook nog een paar dingen over u.
Als wij toch zo irritant zijn en toch iedereen ons haat, waarom worden dan niet meteen neergeschoten of vergast. De plannen voor de razzia's worden zeker al gemaakt.
Of andersom :twisted: