PDA

View Full Version : Petitie


Patriot!
31 januari 2005, 07:30
Ik weet niet of jullie voor of tegen de splitsing van BHV zijn, maar mij laat het, net als de meeste Belgen Siberisch koud. Ik vind het dan ook een ware schande dat schijnbaar ál onze politici zich bezighouden met die non-probleem, in plaats van onze echte problemen op te lossen.

Ik zou, uit persoonlijk initiatief, een online-petitie willen maken die de federale regering oproept om deze nonsens te staken en zich bezig te houden met de échte problemen. Wat vinden jullie hiervan?

Kim
31 januari 2005, 11:48
Daar ben ik het volledig mee eens. Dit land heeft andere problemen dan de splitsing van B-H-V. Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet. Men verspilt kostbare tijd!

We zitten in Nederlandstalig België met het probleem van de vergrijzing, we zitten met een serieus criminaliteitsprobleem (vanmorgen op het nieuws gehoord dat er weer een paar overvallen hadden plaatsgevonden) en het enige wat de vlaams-nationalisten interesseert, is de splitsing van B-H-V.

Mijn stem heb je uiteraard!! :)

Patriot!
3 februari 2005, 11:13
www.petitiononline.com/genoegnu

Tekenen en verspreiden!!!

Kim
3 februari 2005, 22:28
Bij deze gebeurd.

querty
22 februari 2005, 00:12
Ik heb hem ook getekend, ik vind het heel spijtig dat Vlaams-nationalisten die petitie hebben verkracht.

Master Yoda
14 mei 2005, 11:07
Getekend !

Alleen spijtig dat een bende kleine kinderen het nodig vonden om daar een beetje onnozel te gaan doen.

Kim
14 mei 2005, 16:03
Tja, wat had je anders verwacht? ;)

Tavek
14 mei 2005, 18:24
Filter erop zetten en manueel al die zever eruit halen ?

Kim
14 mei 2005, 22:03
Dat is een optie, maar onbegonnen werk...

Patriot!
16 mei 2005, 11:34
Beste vrienden,

Wij hebben gewonnen! :lol: Waarom nog een petitie?

Kim
16 mei 2005, 11:44
Patriot, BHV is niet richting prullenmand verdwenen. Het is enkel verplaatst naar 2007.

Patriot!
16 mei 2005, 12:13
Uiteraard, maar het is nogal stom om nu te vragen om te stoppen met zagen over BHV. Er zal immers niet meer (door de regeringspartijen) over gesproken worden tot 2007. De andere partijen bepalen het beleid niet, dus daar kunnen we niets van eisen...