PDA

View Full Version : Le nouveau VLD est arrivé.


PieterP
31 januari 2005, 11:29
De marsbevelen zijn duidelijk voor iedereen.
Niet meer zeuren over het Blok maar wel zeggen hoe goed wij het doen.
En we zijn goed bezig!
Dit verhaal was te horen en te zien in Terzake en Polspoel en Desmedt.

Samenwerking met VB?
We houden ons aan onze principes. Zelfs als we daardoor achteruit gaan. (... we houden vooral van ons eigen gelijk...)
Economie: we doen het uitstkend. Zie maar eens naar het rapport van de EU ( België weliswaar zwaar gebuisd en zij denken, dat ze onderscheiding hebben
BHV: geen mens ligt er wakker van.
Vlaams: ja we moeten Vlaamser worden! ( ? )
Democratisch: enz

De ondraaglijke lichtheid van Somers was schijnend in vergelijking met De Gucht. Hoe is het mogelijk dat deze persoon Minister President van Vlaanderen is geweest? Ja wel veel woorden verbruiken, snel spreken zonder inhoud en zonder betekenis.

De Gucht is aan een enorme come back bezig. Praktisch elke dag in het nieuws. Straks met Bush op de foto. Verhofstadt op de buik voor Bush. Misschien een buitenlands jobje voor Verhofstadt en deze is weg uit België. En Karel wordt de numero uno met Somers als zijn manipuleerbare profeet.

In-triestig hoe de liberale gedachten verkwanseld worden door een aantal ego's.

Voorwas de onbekwaamheid van Somers sch

Fieseler
31 januari 2005, 11:48
De marsbevelen zijn duidelijk voor iedereen.
Niet meer zeuren over het Blok maar wel zeggen hoe goed wij het doen.
En we zijn goed bezig!
Dit verhaal was te horen en te zien in Terzake en Polspoel en Desmedt.

Samenwerking met VB?
We houden ons aan onze principes. Zelfs als we daardoor achteruit gaan. (... we houden vooral van ons eigen gelijk...)
Economie: we doen het uitstkend. Zie maar eens naar het rapport van de EU ( België weliswaar zwaar gebuisd en zij denken, dat ze onderscheiding hebben
BHV: geen mens ligt er wakker van.
Vlaams: ja we moeten Vlaamser worden! ( ? )
Democratisch: enz

De ondraaglijke lichtheid van Somers was schijnend in vergelijking met De Gucht. Hoe is het mogelijk dat deze persoon Minister President van Vlaanderen is geweest? Ja wel veel woorden verbruiken, snel spreken zonder inhoud en zonder betekenis.

De Gucht is aan een enorme come back bezig. Praktisch elke dag in het nieuws. Straks met Bush op de foto. Verhofstadt op de buik voor Bush. Misschien een buitenlands jobje voor Verhofstadt en deze is weg uit België. En Karel wordt de numero uno met Somers als zijn manipuleerbare profeet.

In-triestig hoe de liberale gedachten verkwanseld worden door een aantal ego's.

Voorwas de onbekwaamheid van Somers schMaar Somers is er toch maar in geslaagd om mijn huishouden even in staat van alarm te brengen.
Het zit zo: als mijn vrouw tijd heeft dan kijken we samen naar de VTM-show van de twee rode lelijkerds.
Toen Somerke het presteerde om het volgende te zeggen echter verslikte mijn vrouw zich in haar tot 2,7° gekoelde Poilly Fumé van 2002:

Wij kunnen onmogelijk samenwerken met het VB want:
A/ Hun economische modelvisie is "links"
B/ Zij lopen de vakbonden achterna (letterlijk: echt waar8O )
C/ Zij zijn tegen de afschaffing van het brugpensioen

En daarom is het VB extreem-rechts!

Al diegenen die zich terecht zorgen maken over de bucco-fringeo-tracheale gezondheid van mijn lieftallige en alom geachte ega kan ik gerust stellen en bevestigen dat we het daarna, zonder wijntje uiteraard, nog de ganse avond uitgeproest hebben telkens als we het over de onnavolgbare Somerslogica hadden.

Met deze doortastende staatsmannen gaat de VLD het nog ver brengen, let op mijn woorden.;-)

lustige lezer
31 januari 2005, 12:48
Spijtig dat ik het nergens kan terugzien...

maarte
31 januari 2005, 17:01
Het was werkelijk genant voor Somers, zeker toen het over coveliers en het vb ging.
Ik kreeg eerlijk gezegd medelijden toen desmet vroeg wat hij ging doen als er iemand toch met het vb in zee zou gaan. Dit kan niet gebeuren een liberaal doet zoiets niet: dixit een stoterende somers ff denken (Beysen, euh coveliers......) De moderators kregen medelijden en durfden daarom deze zinsspeling niet te maken.

De rechtvaardige rechter
2 februari 2005, 11:45
Dit gaat volgens mij de vld stemmen kosten.