PDA

View Full Version : BUBBER op de rand van een zenuwinzinking


De Garde
16 februari 2005, 09:57
geen persoonlijk gerichte topics aub (zie reglement)


de vlaamsnationale groepsmoderator,

Vlaanderen Boven
16 februari 2005, 14:27
Oei oei, dat wordt oppassen :D

instromaniac
16 februari 2005, 15:50
Hmm, ik denk niet dat Patriot dat geplaatst heeft, maar soit, het zou wel grappig zijn in het andere geval ;)

De rechtvaardige rechter
16 februari 2005, 17:45
Ik vind dat eerder angstaanjagend.

De Garde
17 februari 2005, 17:36
geen persoonlijk gerichte topics aub (zie reglement)


de vlaamsnationale groepsmoderator,

Goh, ik citeer hem alleen maar. Ik ben niet verantwoordelijk voor iemand anders stommiteiten.

instromaniac
17 februari 2005, 18:29
Goh, ik citeer hem alleen maar. Ik ben niet verantwoordelijk voor iemand anders stommiteiten. Maar het is niet Patriot die dat geschreven heeft. De Bubbers kunnen wel overdrijven maar ik denk niet dat Patriot zo dom is om zoiets te schrijven. Het zou eerder iets zijn dat ik verwacht van Yann of Superbelg (maar dat is geen Bubber voor zover ik weet).

DaBlacky
17 februari 2005, 19:49
krijgen de trage mensen een link? Linken mag toch, he.

Ambiorix
17 februari 2005, 23:06
Maar het is niet Patriot die dat geschreven heeft. De Bubbers kunnen wel overdrijven maar ik denk niet dat Patriot zo dom is om zoiets te schrijven. Het zou eerder iets zijn dat ik verwacht van Yann of Superbelg (maar dat is geen Bubber voor zover ik weet). dubbelnick?
cfr. België-mijn-land?

instromaniac
18 februari 2005, 13:45
krijgen de trage mensen een link? Linken mag toch, he. Het was op die petitie van BUB, de link ben ik vergeten :/

instromaniac
18 februari 2005, 13:46
dubbelnick?
cfr. België-mijn-land? Inderdaad :)

Willem
21 februari 2005, 16:57
Het was op die petitie van BUB, de link ben ik vergeten :/
Petitie is nu geheim gemaakt, omdat het een lolsite is geworden van de Vlaamse beweging. Flauw.

instromaniac
21 februari 2005, 19:44
Petitie is nu geheim gemaakt, omdat het een lolsite is geworden van de Vlaamse beweging. Flauw. Eerlijk gezegd vind ik het gewoon van allebei flauw. De BUB is wel een belachelijk partijtje maar door hun petitie zo te verpesten verlagen ze zichzelf gewoon tot hun niveau. In het begin was het wel grappig met die enkele namen maar het werd wel een beetje te grof.
Allé, stel nu dat ze zoiets aan een buitenstaander tonen, wat zou die dan denken van de flaminganten?