PDA

View Full Version : Vlamingen sidder en beef!


Betweter
23 maart 2005, 11:58
De Nationle Unie is herschikt van 3 naar 2 en gaat nu samen met BUB de grootste volkspartij worden.

zie ook belgisch forum en lach u een kriek.

Piet Hein
23 maart 2005, 12:32
Idd eigenlijk is het wel grappig. Ik heb er goed mee gelachen.

zorroaster
25 maart 2005, 10:39
Vooral hilarisch is de sérieux waarmee hij komt verkondigen dat hij door "het nationale bestuur is benoemd als nieuwe voorzitter en hij gemandateerd is" om naar de BUB te gaan hengelen.... Openlijk op een internetforum uiteraard!

Ze zijn van twee man naar ééntje gegaan (ik kijk al uit naar de volgende partij van Boonen!) en ze spreken van een krachtenbundeling. Eigenlijk zou je daar niet mee mogen lachen, maar toch...

Betweter
28 maart 2005, 22:28
De besprekingen zijn begonnen. We moeten de BUB wel nageven dat ze steeds open kaart spelen.

zorroaster
31 maart 2005, 02:06
De besprekingen zijn begonnen. We moeten de BUB wel nageven dat ze steeds open kaart spelen.
Hilarisch idd. De afdeling Antwerpen, bij monde van één forumlid, deelt de NU mee dat ze geen kartel willen. Nu wachten op de rest van de BUB'ers om hun mening te komen posten...

Betweter
4 april 2005, 14:56
De anderen zijn zich nog aan het beraden denk ik. De grote vraag is: gaat het FDF akkoord of niet.

Piet Hein
4 april 2005, 17:20
Hilarisch idd. De afdeling Antwerpen, bij monde van één forumlid, deelt de NU mee dat ze geen kartel willen. Nu wachten op de rest van de BUB'ers om hun mening te komen posten...
Dat één forumlid is wel de voorzitter van de NU.

Betweter
4 april 2005, 18:47
Dat één forumlid is wel de voorzitter van de NU.
Herlees nog eens.

zorroaster
8 mei 2005, 21:47
Het dossier blijft lopen. Een tweede kartelpoging is afgesprongen omdat de BUB alleen in Antwerpen wil samenwerken met de NU...

Je vraagt je eigenlijk af wat die mannen tegenhoudt om samen te spannen. Denken ze dat ze mandaten gaan moeten verdelen ofzo?

Bewijst maar eens te meer dat die miniscule ééndagspartijtjes zoals NU of BUB door zodanig gezwollen ego's worden geleid dat die nooit samen zouden kunnen werken.

lomeanor
8 mei 2005, 22:08
Een prutspartijtje, dat wel, maar toch heb ik die vuiligheid in mijn bus gekregen bij de vorige verkiezingscampagne. "Stem op de koning, stem BUB." Ik lachte toch wel zuur, er zijn blijkbaar mensen die zich echt inzetten voor dit soort zever!

Betweter
8 mei 2005, 22:43
Ik lig plat van 't lachen. Dit zou op tv moeten komen! ;D

Betweter
8 mei 2005, 22:48
Nu ja, wij lopen zo niet echt alle recepties en plechtigheden af, daarvoor is onze politieke agenda té gevuld...

Was getekend,

Rudy Van Nespen
Voorzitter
Secretaris
Penningmeester
Woordvoerder
Erelid
Nationale Unie


;)

zorroaster
8 mei 2005, 23:58
Nu ja, wij lopen zo niet echt alle recepties en plechtigheden af, daarvoor is onze politieke agenda té gevuld...

Was getekend,

Rudy Van Nespen
Voorzitter
Secretaris
Penningmeester
Woordvoerder
Erelid
Nationale Unie


;)

Je hoopt eigenlijk dat ze daar zelf mee zitten te lachen, maar ik vrees ervoor...

Vlaams-nationalist
9 mei 2005, 16:10
Hahaha, hilarisch, de onderlinge twist is gewoon te mooi voor woorden. Heb je als Vlaams-nationalist eens een mindere dag: ga gewoon het 'Belgisch-nationaal' forum volgen. Je voelt je direkt weer beter. Schitterend.

panzer
19 juni 2005, 16:34
Is dit een grap ofzo?? Das toch gewoon te belachelijk voor woorden.

Waar zitten die gasten eigenlijk? Ik heb ze nog maar één keer gezien. Ze hadden een infostand op een debat van politica in Leuven. Toen zaten ze met drie man en een buitenproportionele trcolor in de aula. We hebben toen ook eens smakelijk gelachen met hun 'info-foldertje'.

Maar ik zou ze eens graag uitnodigen voor een KVHV-debat waar ook politici van de grote partijen aan meedoen. Een beetje kolder tussen al die serieuze politieke gesprekken is altijd leuk meegenomen. En als de mensen goed kunnen lachen is het nog goede reclame voor ons ook!! :-D