PDA

View Full Version : nog een haatforum


Paulus de Boskabouter
15 mei 2003, 12:33
Stormfront White nationalist community (http://www.stormfront.org/forum/index.php?s=aab424420cf68456083d087cd4326997) klik aan

Paulus de Boskabouter
15 mei 2003, 12:38
LoL, je moet eens kijken hoeveel posts 'auf Deutsch' reeds heeft tegenover de andere talen!

:lol:

Die hebben hun lesje geleerd! :lol:

alpina
15 mei 2003, 12:41
LoL, je moet eens kijken hoeveel posts 'auf Deutsch' reeds heeft tegenover de andere talen!

:lol:

Die hebben hun lesje geleerd! :lol:

Maar ik verschiet mij dan weer wel een bult bij het aantal posts voor Nederland en Vlaanderen. :cry:

Paulus de Boskabouter
15 mei 2003, 12:43
LoL, je moet eens kijken hoeveel posts 'auf Deutsch' reeds heeft tegenover de andere talen!

:lol:

Die hebben hun lesje geleerd! :lol:

Maar ik verschiet mij dan weer wel een bult bij het aantal posts voor Nederland en Vlaanderen. :cry:

triest hé, maar trek het je niet aan hoor, dat zijn misschien in totaal 50 personen op de 20 miljoen.

Darwin
15 mei 2003, 23:15
Stormfront White nationalist community (http://www.stormfront.org/forum/index.php?s=aab424420cf68456083d087cd4326997) klik aan

Jaja op dat forum zit een zootje ziekelijke paranoiacs bij elkaar.

Eigenlijk misschien goed dat ze zo'n vuilbak hebben waar ze in hun eigen rottigheid lustig kunnen dollen zonder anderen ermee lastig te vallen.


Ik zou daar bij wijze van experiment thePiano wel eens willen ingooien en dan zien hoe hij stilaan door die wormen verteerd wordt. Ik denk dat zoiets voor hem zelfs te erg is om tegen op te kunnen.

TomB
16 mei 2003, 02:05
Stormfront White nationalist community (http://www.stormfront.org/forum/index.php?s=aab424420cf68456083d087cd4326997) klik aan

Jaja op dat forum zit een zootje ziekelijke paranoiacs bij elkaar.

Eigenlijk misschien goed dat ze zo'n vuilbak hebben waar ze in hun eigen rottigheid lustig kunnen dollen zonder anderen ermee lastig te vallen.


Ik zou daar bij wijze van experiment thePiano wel eens willen ingooien en dan zien hoe hij stilaan door die wormen verteerd wordt. Ik denk dat zoiets voor hem zelfs te erg is om tegen op te kunnen.

Die mensen zien ten minste wat de oplossing is.

TomB
16 mei 2003, 02:25
Dat forum heeft hilarische lectuur.

Er wordt daar vurig gedebatteerd over het al dan niet goed zijn van het uitroeien van de moslims in het Midden Oosten omdat het waarschijnlijk dan de Joden gaan zijn die er het meest van gaan profiteren.

Supe®Staaf
16 mei 2003, 10:23
Dat forum heeft hilarische lectuur.

Er wordt daar vurig gedebatteerd over het al dan niet goed zijn van het uitroeien van de moslims in het Midden Oosten omdat het waarschijnlijk dan de Joden gaan zijn die er het meest van gaan profiteren.
Het moet voor die kerels een waar dilemma zijn.
Durven ze nu niet zoals echte mannen met bruine hemden betaamt het uitroeien van én de moslims én de Joden propageren?
:twisted: :lol:

Kotsmos
16 mei 2003, 11:05
Ik zou daar bij wijze van experiment thePiano wel eens willen ingooien en dan zien hoe hij stilaan door die wormen verteerd wordt. Ik denk dat zoiets voor hem zelfs te erg is om tegen op te kunnen.


probleem is dat dat niet kan: de eerste 50 posts op het forum worden gescreend en gecontroleerd door de moderators (zij mogen dus alles aanpassen, censureren zeg maar). Pas na die 50 posts kan je echt lid worden. Daarbij komt nog eens dat je enkel kritiek mag geven op de standpunten en ideologie van de organisatie in het daartoe bestemde forum. In alle andere "discussies" is kritiek uit den boze.

Eén van de leukste dingen die ik daar gelezen heb: MTV zou een joods complot zijn. Kendeze.

vlaanderen72
16 mei 2003, 18:43
Ik zou daar bij wijze van experiment thePiano wel eens willen ingooien en dan zien hoe hij stilaan door die wormen verteerd wordt. Ik denk dat zoiets voor hem zelfs te erg is om tegen op te kunnen.

:lol:

datri
16 mei 2003, 19:07
Ik zou daar bij wijze van experiment thePiano wel eens willen ingooien en dan zien hoe hij stilaan door die wormen verteerd wordt. Ik denk dat zoiets voor hem zelfs te erg is om tegen op te kunnen.

:lol:

Mmm te erg voor de piano, 'k heb er toch geen compassie mee :wink:

Bazilfunk
17 mei 2003, 06:13
Mmm te erg voor de piano, 'k heb er toch geen compassie mee :wink:

ik wel met jou

ydde
17 mei 2003, 07:25
Superstaaf®:
Durven ze nu niet zoals echte mannen met bruine hemden betaamt het uitroeien van én de moslims én de Joden propageren?
ydde:
Ik vind dat de confiscatie van alle bezit van joden en moslims, die onze provinciën bezet houden, dat de cyclon B bedreiging en het expatriëren van de nieuwste Belgen, tevens het stigmatiseren van moslim-extremisten en het stimuleren van allochtonen-genocide niet zou mogen ...
Bij the weg, welke broek past er mooi op een bruin hemdje? :lol:

Kotsmos
17 mei 2003, 08:20
korte zwarte. Ik sta er nooit bij stil, maar ik loop elke zondag in een bruin hemd rond :)

Raf
17 mei 2003, 08:39
korte zwarte. Ik sta er nooit bij stil, maar ik loop elke zondag in een bruin hemd rond :)

Fascist! :wink:

Kotsmos
17 mei 2003, 10:07
pasop, in Engeland kennen ze geen chiro, en daar zien ze u echt voor Hitlerjugend aan als ge in zo'n uniform rondloopt :)

TomB
18 mei 2003, 02:06
korte zwarte. Ik sta er nooit bij stil, maar ik loop elke zondag in een bruin hemd rond :)

Fascist! :wink:

Heeft niks met fascisme te maken. Hij bedoelt enkel in de namiddag, en enkel onder de oksels en het stuk dat ge in uw broek steekt.

Pat
18 mei 2003, 19:26
Op het Vlaams-Nederlands forum, toch wel bizarre nick names:

Siegheiligman, Der Adler, HerculeSS, Kattepis666, ...

Vlaamse Leeuw
18 mei 2003, 21:09
Dit zijn toch wel ziekelijke mensen hoor op dit forum.

Frolic
19 mei 2003, 07:41
Dit zijn toch wel ziekelijke mensen hoor op dit forum.

Dat is de harde kern Blokkers. De mannen die klaarstaan om de macht te grijpen wanneer het Cordon wordt gebroken. Ziekelijke boel, maar wel dezelfde boel die Roeland Raes en Oswald Kielemoes hebben verklaard in Blok-publicaties of in interviews. En het was pas na media-aandacht dat met sancties heeft genomen. Dit is het core-gedachtengoed van de denktanks van het Blok! Face reality!

Jordy
19 mei 2003, 09:08
Harde kern Blokkers. Laat me niet lachen.

Frolic
19 mei 2003, 09:21
Harde kern Blokkers. Laat me niet lachen.

Of je het nu wil geloven of niet. Dit is het gedachtengoed van de kern. Lees het forum maar goed want hun uitspraken, hun voorstellen. Die zullen realiteit worden met het Blok aan de macht. Maar dan wel over my dead body!

Want "Je déteste vos idées, mais je serais prêt �* me faire tuer pour défendre votre droit de les exprimer librement" betekent ook "Je déteste vos idées, mais je serais prêt �* vous tuer pour défendre notre droit de nous exprimer librement"

Kotsmos
19 mei 2003, 09:54
wel toevallig dat de meeste van hen toch Blok-sympathisanten zijn he? Van zo'n radicalen zou je toch verwachten dat ze een veel extremere groepering kiezen? Hebben ze allemaal een verkeerd beeld van hun partij?

Pat
19 mei 2003, 16:06
Het is inderdaad een harde kern Blokkers (één van de vele), dat had iedereen al door. Anderzijds zijn dit niet de mensen waar u voor moet vrezen: skinheads en dergelijke zijn dom en slecht georganiseerd. Hen een denktank noemen is veel te veel eer. Zoals altijd en overal zijn het nu net de deftige heren in maatpak die het echte gevaar vormen.

Kotsmos
19 mei 2003, 16:13
Idd, maar het aan de macht komen van die heren in maatpak legitimeert impliciet stijgend geweld van die agressieve achterban. Kijk maar naar Antwerpen in de jaren '30.

Frolic
19 mei 2003, 16:45
Idd, maar het aan de macht komen van die heren in maatpak legitimeert impliciet stijgend geweld van die agressieve achterban. Kijk maar naar Antwerpen in de jaren '30.

Wanneer de brains in maatpak effectief aan de macht komen en hun voetvolk(Skinheads en ander onguur racistisch tuig) vrij spel krijgt, dan krijgen we problemen. Op de Blokbijeenkomsten is toch duidelijk te zien hoe de maatpakken in beeld lopen, maar het lawaai en de weinig tot de verbeelding sprekende kreten als "Franse Ratten, rolt uw matten" of "Islamieten, Parasieten" komen van dat onguur tuig.

Datzelfde tuig loopt dan nog eens rond op fuiven en schiet daar voor een beetje gemorst bier twee jongens door het hoofd of ramt vreemdelingen in elkaar op de vooravond van een Ijzerbedevaart. We gaan gevaarlijke tijden tegemoet.

Jordy
19 mei 2003, 22:42
Harde kern Blokkers. Laat me niet lachen.

Of je het nu wil geloven of niet. Dit is het gedachtengoed van de kern. Lees het forum maar goed want hun uitspraken, hun voorstellen. Die zullen realiteit worden met het Blok aan de macht. Maar dan wel over my dead body!

Want "Je déteste vos idées, mais je serais prêt �* me faire tuer pour défendre votre droit de les exprimer librement" betekent ook "Je déteste vos idées, mais je serais prêt �* vous tuer pour défendre notre droit de nous exprimer librement"

Nou, op jouw aanraden daar toch maar eens even wat zitten te spitten. Er zitten er een paar tussen die Blok stemmen, maar de meerderheid zou geen Vlaams Blok stemmen volgens mij. Aantal keren zelfs letterlijk gelezen dat men er niet op zou stemmen en dat men de partij niet anti-Joods genoeg vond. Kortom: Je stelling gaat niet op.

Pat
21 mei 2003, 17:33
Harde kern Blokkers. Laat me niet lachen.

Of je het nu wil geloven of niet. Dit is het gedachtengoed van de kern. Lees het forum maar goed want hun uitspraken, hun voorstellen. Die zullen realiteit worden met het Blok aan de macht. Maar dan wel over my dead body!

Want "Je déteste vos idées, mais je serais prêt �* me faire tuer pour défendre votre droit de les exprimer librement" betekent ook "Je déteste vos idées, mais je serais prêt �* vous tuer pour défendre notre droit de nous exprimer librement"

Nou, op jouw aanraden daar toch maar eens even wat zitten te spitten. Er zitten er een paar tussen die Blok stemmen, maar de meerderheid zou geen Vlaams Blok stemmen volgens mij. Aantal keren zelfs letterlijk gelezen dat men er niet op zou stemmen en dat men de partij niet anti-Joods genoeg vond. Kortom: Je stelling gaat niet op.

Aha, vandaar al die blanco stemmers ;)

vlaanderen72
21 mei 2003, 19:40
Mmm te erg voor de piano, 'k heb er toch geen compassie mee :wink:

ik wel met jou

Hou dat maar voor je eigen. :wink:

pibo®
27 mei 2003, 11:05
Dat forum heeft hilarische lectuur.

Er wordt daar vurig gedebatteerd over het al dan niet goed zijn van het uitroeien van de moslims in het Midden Oosten omdat het waarschijnlijk dan de Joden gaan zijn die er het meest van gaan profiteren.





pfffff dikke zever ne jood is ne gecamouflerde islamiet , en dus ook ni te vertrouwen :!:

Vlaamse Leeuw
27 mei 2003, 13:34
Dat forum heeft hilarische lectuur.

Er wordt daar vurig gedebatteerd over het al dan niet goed zijn van het uitroeien van de moslims in het Midden Oosten omdat het waarschijnlijk dan de Joden gaan zijn die er het meest van gaan profiteren.

pfffff dikke zever ne jood is ne gecamouflerde islamiet , en dus ook ni te vertrouwen :!:

Misschien beter indien u uw mond zou houden! Blijkbaar veralgemeend u iedereen en kunt u geen nuances leggen.

:x :x :x :x :x :x

ViveLaBelgique
12 januari 2013, 16:26
Stormfront White nationalist community (http://www.stormfront.org/forum/index.php?) klik aan

Het forum is nog altijd actief. Dit geven ze op hun homepage:

Welcome to Stormfront.
We are a community of White Nationalists. Thousands of organizations promote the interests, values and heritage of non-White minorities. We promote ours. We are the voice of the new, embattled White minority!

If this is your first visit, be sure to check out the Introduction to Stormfront. You are also welcome to browse our other nine million posts, but you must register before you can post anywhere except the Open Forums.


Zijn er veel van hier die daar vertoeven ?

CLAESSENS Joris
12 januari 2013, 16:47
Dat is de harde kern Blokkers. De mannen die klaarstaan om de macht te grijpen wanneer het Cordon wordt gebroken. Ziekelijke boel, maar wel dezelfde boel die Roeland Raes en Oswald Kielemoes hebben verklaard in Blok-publicaties of in interviews. En het was pas na media-aandacht dat met sancties heeft genomen. Dit is het core-gedachtengoed van de denktanks van het Blok! Face reality!

Die pussy'ss? :roll::roll::roll::roll:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

CLAESSENS Joris
12 januari 2013, 16:48
Het forum is nog altijd actief. Dit geven ze op hun homepage:

Welcome to Stormfront.
We are a community of White Nationalists. Thousands of organizations promote the interests, values and heritage of non-White minorities. We promote ours. We are the voice of the new, embattled White minority!

If this is your first visit, be sure to check out the Introduction to Stormfront. You are also welcome to browse our other nine million posts, but you must register before you can post anywhere except the Open Forums.


Zijn er veel van hier die daar vertoeven ?

Degene die dit topic opende onder meer...8-)