PDA

View Full Version : Manifestatie tegen E.U toetreding Turkije: 14 mei Arnhem(NL)


Haider
30 april 2005, 11:09
Link: http://www.nvu.info/fold/turkeu.html

Ik hoop op massale deelname van Vlaamse deelnemers. Vanuit Duitsland komt er alvast een delegatie van de Nationaldemokratische Partei Deutschland(NPD) en de Freie Kameradtschaften. Tot dan kameraden!

sinan123
2 mei 2005, 16:09
Laten we ons verdiepen in de NVU.
De NVU wordt opgericht in 1971 door Guus Looy als poging om eerherstel te verkrijgen voor oorlogsmisdadigers. Ook wil ze Vlaanderen en Nederland samen trekken. Hierom begint in 1973 ook Vlaming Roeland Raes in de partij te participeren.

Met de komst van Joop Glimmerveen (1974) in de partij richt de partij zich ook tegen de dan aanwezige Surinamers en gastarbeiders in Nederland.

Sinds 1977 probeert het Ministerie van Justitie om de partij te laten verbieden. Dit lukt echter niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/NVU

Geertje
2 mei 2005, 16:50
Waarom tegen de komst van Turkije betogen ? Als je denkt dat er een gevaar is, zal het wel niet uit Turkije komen, het is Saoudi-Arabië niet dat toetreedt.

Mister Hilter
8 mei 2005, 16:45
Ik denk dat die "alte kameraden" die komen betogen tegen de toetreding van onze turkse vrienden veel gevaarlijker zijn dan een eventuele toetreding van turkije. Die zogezegde NPD zou beter NSDAP noemen het zou duidelijker zijn voor de mensen, het lijkt mij wel duidelijk dat die kerels het hun bruine medemens niet gunnen.

Persoonlijk ben ik wel voor een toetreding maar nu nog niet, maar het mag ook niet te lang duren. Europa is bruggen bouwen tussen naties, en met turkije zal dit de kers op de taart zijn. We zullen voet aan wal zetten in het midden-oosten en zo de regio helpen stabiliseren en onze invloed in deze regio exponentieel vergroten en op een vredevolle manier, niet zoals de amerikanen die het met troepen doen, economisch kan het ook tellen aangezien er verschillende olie pijpleidingen door het land lopen, en turkije kan op termijn een zeer handige bondgenoot worden tegen China die langzaam maar zeker een bedreiging aan het worden is. Niet te vergeten dat we met Turkije ook een militaire troef er bij hebben, dit zal ook de integratie van de mslim gemeenschap bevorderen, fundamentalisten zullen zich nog moeilijk kunnen beroepen op een anti-moslim houding van europeanen. Het zal een verijking van onze cultuur zijn katholieken protestanten en moslims hand in hand aan dezelfde tafel.

Kort om genoeg reden om het gewezen osmaanse rijk in Europa te laten toetreden.

Jozef Ostyn
8 mei 2005, 17:45
Ik ben uiteraard tegen een toetreding van Turkije tot de EU. Maar ik zal er me wel voor hoeden om mee te gaan marcheren met een bende Nazi's.

Wreker
9 mei 2005, 00:08
Ik ben uiteraard tegen een toetreding van Turkije tot de EU. Maar ik zal er me wel voor hoeden om mee te gaan marcheren met een bende Nazi's.

Misschien een alternatieve demonstratie organiseren waarop paus Benedictus XVI het woord zal voeren?

Haider
17 mei 2005, 12:25
Ik ben uiteraard tegen een toetreding van Turkije tot de EU. Maar ik zal er me wel voor hoeden om mee te gaan marcheren met een bende Nazi's.

De NPD is een nationaal-revolutionaire partij , géén NS-partij...de NVU is dat duidelijk wel en so what...rechts-nationalen kunnen beter 1 front vormen want verdeeldheid leidt altijd tot versterking van de liberale en multiculturele krachten.

De Nachtuil
17 mei 2005, 12:35
Laat Turkije er maar bij als ze het willen.
Maar wanneer komen er eens akties om Vlaanderen uit de EU te krijgen(bestaat al Frankrijk, UK, Zweden, Finland, Denemarken,Nederland,Polen,...)?
En wel omdat:
-er zeer veel transfers van Vlaanderen naar de rest van Europa zijn, terwijl we worden geregeerd door mensen die grotendeels door Italië, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Polen verkozen worden(UK zou hierbij kunnen staan, maar ze trekken ze niks aan van de EU).
-Men nooit enig debat heeft gevoerd over de wenselijkheid van een United States of Europe.

Ambiorix
17 mei 2005, 23:00
Turkije NIET in Europa! het ligt er geografisch gezien niet in, reden genoeg voor mij om ze niet toe te laten.
Daarbij is dat opgedrongen door de VS, waar we juist een tegenpool tegen willen vormen.

Het Skill Effect
18 mei 2005, 07:36
Turkije NIET in Europa! het ligt er geografisch gezien niet in, reden genoeg voor mij om ze niet toe te laten.
Daarbij is dat opgedrongen door de VS, waar we juist een tegenpool tegen willen vormen.

Hebt ge een drogreden gevonden? :roll:

Het Skill Effect
18 mei 2005, 07:38
Laat Turkije er maar bij als ze het willen.
Maar wanneer komen er eens akties om Vlaanderen uit de EU te krijgen



Goe bezig ventje!
Van mij mag Vlaanderen er ook uit, ik moet toch niks van Vlaanderen weten.

Ambiorix
18 mei 2005, 09:35
Hebt ge een drogreden gevonden? :roll:
wat bedoelt ge daar nu mee?