PDA

View Full Version : remmery ook affaire met naima?


muys
10 mei 2005, 11:55
mijn moeder weet mij hier juist te vertellen dat er in het nieuwsblad of het laatste nieuws een artikel staat waarin vermeld wordt dat rik remmery ook een verhouding zou hebben met naima

kan iemand dit bevestigen?

Schaduwjaagster
10 mei 2005, 11:59
Staat in geen van beiden.

Griffin
10 mei 2005, 12:05
mijn moeder weet mij hier juist te vertellen dat er in het nieuwsblad of het laatste nieuws een artikel staat waarin vermeld wordt dat rik remmery ook een verhouding zou hebben met naima

kan iemand dit bevestigen?

:lol: En zo krijg je dus roddels. :lol:

Geertje
10 mei 2005, 12:10
Voor roddels moet je bij "De morgen" zijn. Maar ik denk niet dat ze deze roddel zullen verspreiden. :-)

ashrawi
10 mei 2005, 12:12
mijn moeder weet mij hier juist te vertellen dat er in het nieuwsblad of het laatste nieuws een artikel staat waarin vermeld wordt dat rik remmery ook een verhouding zou hebben met naima

kan iemand dit bevestigen?


1) Goede bron...:lol:

2) Dit krijg je dus, als je als belg riskeert om de kant van een allochtoon te kiezen....:-(
Voor je het weet heb je te maken met dreigbrieven en als die niets uithalen, verspreid men roddels over je om dan maar je reputatie te verpesten.

solidarnosc
10 mei 2005, 12:12
mijn moeder weet mij hier juist te vertellen dat er in het nieuwsblad of het laatste nieuws een artikel staat waarin vermeld wordt dat rik remmery ook een verhouding zou hebben met naima

kan iemand dit bevestigen?

Je ma is weer naar de coiffeur geweest zeker. ;-)

muys
10 mei 2005, 12:17
Je ma is weer naar de coiffeur geweest zeker. ;-)

ik zal het haar eens vragen:-P

Herr Flick
10 mei 2005, 12:17
1) Goede bron...:lol:

2) Dit krijg je dus, als je als belg riskeert om de kant van een allochtoon te kiezen....:-(
Voor je het weet heb je te maken met dreigbrieven en als die niets uithalen, verspreid men roddels over je om dan maar je reputatie te verpesten.

Ik vrees dat zijn reputatie zonder deze "roddel" ook al verpest is zulle...

Andro
10 mei 2005, 12:20
Hij heeft zelfs een relatie gehad met Saddam Hoessein.... :roll:


Wat een roddeltantes hier zeg.

Griffin
10 mei 2005, 12:23
Voor roddels moet je bij "De morgen" zijn. Maar ik denk niet dat ze deze roddel zullen verspreiden. :-)

Dus ik moet eigenlijk niet bij De Morgen zijn voor roddels, vermits ze deze niet verspreiden... :P Spreek jezelf es niet tegen eh! :P

Geertje
10 mei 2005, 12:44
Dus ik moet eigenlijk niet bij De Morgen zijn voor roddels, vermits ze deze niet verspreiden... :P Spreek jezelf es niet tegen eh! :P

Ze verspreiden andere roddels. Bij "De morgen" doen ze elke dag een selectie uit de roddels die voorliggen. Alles wat Vlaanderen kan schaden komt op de eerste plaats om opgenomen te worden.

Griffin
10 mei 2005, 12:56
Ze verspreiden andere roddels. Bij "De morgen" doen ze elke dag een selectie uit de roddels die voorliggen. Alles wat Vlaanderen kan schaden komt op de eerste plaats om opgenomen te worden.

En waar haal jij die roddel? Van de moeder van de vriendin van...? :p

Geertje
10 mei 2005, 12:59
En waar haal jij die roddel? Van de moeder van de vriendin van...? :p

Bij de tante van mijn schoonmoeder die bij de coiffeur de grootmoeder van de chauffeur van haar zijn broer zag, en die wist het van de maitresse van de broer van de kuisvrouw daar.

Tegendradigaard
10 mei 2005, 13:16
Ik heb gehoord dat de Rik zichzelf besneden had... euh sorry gesneden moest het zijn....

Betweter
10 mei 2005, 13:20
Ik heb gehoord dat de Rik zichzelf besneden had... euh sorry gesneden moest het zijn....

Tja, de valse tanden van Naima kunnen soms gevaarlijjk scherp zijn...

Herr Flick
10 mei 2005, 13:31
Wat zou Fabiola haar Coiffeur wel allemaal niet verteld hebben, ... ?

(Of wie is de bron van de Storry ... )

Blauwzwart
10 mei 2005, 13:32
Tja, de valse tanden van Naima kunnen soms gevaarlijjk scherp zijn...


"Werkneemster van het jaar"... dat moet je verdienen... in bed ! :cheer:

Zou Fuc-King Albert II er ook op gezeten hebben ?

Tegendradigaard
10 mei 2005, 13:34
Wie weet... wat zou er nog meer uit de hoofddoek komen....

(dit is een nieuw multicultureel spreekwoord dames en heren... !!!!)

Andro
10 mei 2005, 13:38
En met Fisting Dewinter zou hij ook al een relatie gehad hebben....

Tegendradigaard
10 mei 2005, 13:40
Is dat de man van Mie Vogelen ?

Andro
10 mei 2005, 13:50
Is dat de man van Mie Vogelen ?

Nee, van Lulgarde.

Blauwzwart
10 mei 2005, 13:53
Wie weet... wat zou er nog meer uit de hoofddoek komen....

(dit is een nieuw multicultureel spreekwoord dames en heren... !!!!)

Tja, David Copperfield is "out" in deze tijden van multikul

Tegendradigaard
10 mei 2005, 13:55
Rik toverde een duistere relatie uit zijn hoge hoofddoek...

Tegendradigaard
10 mei 2005, 13:58
Nee, van Lulgarde.

Aha das die getrouwd is met Piet Muismans... ?

Betweter
10 mei 2005, 13:58
De paardenfederatie zou hem uitroepen tot moedigste hengst van het jaar 2004.

Tegendradigaard
10 mei 2005, 14:01
tja op die leeftijd pakte ge wat ge nog kunt krijgen he...

Fieseler
10 mei 2005, 14:02
Hij heeft zelfs een relatie gehad met Saddam Hoessein.... :roll:


.

Awel nu je het zegt: daar zie ik hem als ex rijkswachter echt toe in staat zie...

Tegendradigaard
10 mei 2005, 14:03
nen ex rijkswachter.... 'k zie hem al staan... stijf met zijn lid... euh stijf in het gelid natuurlijk...

Andro
10 mei 2005, 14:11
Aha das die getrouwd is met Piet Muismans... ?

Ma neet gij, de persoon waar ik het over heb heeft zelfs drie dochters: aarsolien, Anal-Sofie en Verotiek...

Tegendradigaard
10 mei 2005, 14:21
zo ziede maar hoe rap een mis met verstand geboren is he...

Tegendradigaard
10 mei 2005, 14:21
alles bij mekaar genomen is het gewoon een hele rare affaire daar bij dieje Rik en zijn personeel....

Blauwzwart
10 mei 2005, 14:25
alles bij mekaar genomen is het gewoon een hele rare affaire daar bij dieje Rik en zijn personeel....

Een gangbangfabriek, met de steun van kardinaal Danneels.

Geertje
10 mei 2005, 14:41
Je zou schrik krijgen om een kant en klare maaltijd te kopen van Remmery.

luc broes
10 mei 2005, 15:06
1) Goede bron...:lol:
2) Dit krijg je dus, als je als belg riskeert om de kant van een allochtoon te kiezen....:-(
Voor je het weet heb je te maken met dreigbrieven en als die niets uithalen, verspreidt men roddels over je om dan maar je reputatie te verpesten.
Roddels krijg je altijd en overal, en zijn af te keuren.
Er is nog geen klaarheid in deze zaak, dus laten we afwachten.
Intussen weet iedereen dat men die zaak in 't lang en breed uitgesmeerd heeft om de 'racistische Vlaming' eens goed de les te spellen. Albert en Paola en de bisschop van Brugge zijn er fameus ingetrapt vooraleer het gerecht klaar was met het onderzoek. Zoiets noemt men vooroordeel.
Als het duidelijk is dat die doodsbedreigingen racistisch waren dan moet die doorgedraaide een behoorlijke straf krijgen.
Als dit niet het geval is dan mogen anderen hun verontschuldigingen aanbieden.

Griffin
10 mei 2005, 15:25
Als het duidelijk is dat die doodsbedreigingen racistisch waren dan moet die doorgedraaide een behoorlijke straf krijgen.
Als dit niet het geval is dan mogen anderen hun verontschuldigingen aanbieden.

Ze waren racistisch. Dat blijkt uit de dreigbrieven. :roll:.

luc broes
10 mei 2005, 15:29
Ze waren racistisch. Dat blijkt uit de dreigbrieven. :roll:.
Volgens het gerecht (zie hln) zou dat niet het geval zijn. Maar nogmaals, laat ons wachten op het resultaat van het onderzoek.

Griffin
10 mei 2005, 15:35
Volgens het gerecht (zie hln) zou dat niet het geval zijn. Maar nogmaals, laat ons wachten op het resultaat van het onderzoek.

De onderzoekers zijn ondertussen wel vrij zeker dat de racistische uitlatingen in de dreigbrieven slechts afleidingsmanoeuvers waren om de andacht van media en publiek te trekken, maar niets met de grond van de zaak te maken hebben.

Imho zit er geen verschil in het gebruiken van racisme als afleidingsmanoeuvre of als hoofdmotief. Even streng aanpakken dus.

luc broes
10 mei 2005, 15:41
Imho zit er geen verschil in het gebruiken van racisme als afleidingsmanoeuvre of als hoofdmotief. Even streng aanpakken dus.
Goed, Griffin, misdaad moet streng aangepakt worden. Altijd en overal. Akkoord?

Griffin
10 mei 2005, 15:45
Goed, Griffin, misdaad moet streng aangepakt worden. Altijd en overal. Akkoord?

En anderen moeten zich niet verontschuldigen omdat ze racistische uitspraken of bedreigingen veroordelen. Volledig akkoord. ;)

luc broes
10 mei 2005, 15:53
En anderen moeten zich niet verontschuldigen omdat ze racistische uitspraken of bedreigingen veroordelen. Volledig akkoord. ;)
Verontschuldigingen zijn nodig als men onterecht mensen beschuldigt die met de zaak niets te maken hebben (dit wordt onderzocht). Akkoord?

Seba
10 mei 2005, 15:54
En anderen moeten zich niet verontschuldigen omdat ze racistische uitspraken of bedreigingen veroordelen.

u gaat er wel aan voorbij dat
1) men in bepaalde kringen (konignshuis, VRT,...) onontkenbaar de link probeerde te maken met het VB
2) er zomaar ook vanuitging dat racisme niet enkele een middel was, maar ook het motief. Iets wat nu door het gerecht wordt tegengesproken.

De bewering dat men gewoon "racistische uitspraken wou veroordelen" is IMHO dan ook ook helemaal niet juist..

Griffin
10 mei 2005, 17:28
Verontschuldigingen zijn nodig als men onterecht mensen beschuldigt die met de zaak niets te maken hebben (dit wordt onderzocht). Akkoord?

Tuurlijk. (Wie beschuldigde wie? Het VB is in deze zin erbij betrokken dat het om racistische bedreigingen gaat en het VB - haar vzw's eigenlijk - dat veroordeeld is voor het aanzetten tot racisme in belangrijke mate een inspiratiebron lijkt te zijn geweest voor de dader).

luc broes
10 mei 2005, 18:04
Tuurlijk. (Wie beschuldigde wie? Het VB is in deze zin erbij betrokken dat het om racistische bedreigingen gaat en het VB - haar vzw's eigenlijk - dat veroordeeld is voor het aanzetten tot racisme in belangrijke mate een inspiratiebron lijkt te zijn geweest voor de dader).
Dat lijkt is wel jou persoonlijke interpretatie.
Dewael en Verhofstadt hebben beide gezegd dat de islam niet gelijkwaardig is met onze opvattingen van democratie en willen de hoofddoek verbieden in het openbaar ambt. In Frankrijk en ook in Turkije is de hoofddoek verboden.
Mogelijk was d�*t alles een inspiratiebron. Ik weet het niet, maar jij blijkbaar wel.
Dat is dus vooroordeel. Dat is verkeerd tov immigranten en ook tov Vlamingen.
En nogmaals met die veroordeling moeten wij lachen, en je weet waarom

Fieseler
10 mei 2005, 19:54
[QUOTE=luc broes]Er is nog geen klaarheid in deze zaak, dus laten we afwachten.


Akkoord...laat ons niet dezelfde fout maken die de linkies hebben gemaakt door onmiddellijk naar goede gewoonte een doelgroep de diaboliseren.

Evenwel is het toegestaan om die doelgroep die nu door hun eigen vooroordelen zichzelf hebben te kakken gezet eens flink terecht te wijzen en te aluderen op alle andere gelegenheden waar ze met behulp van de media de goorste leugens hebben verspreid om het VB in een slecht daglicht te stellen.



Intussen weet iedereen dat men die zaak in 't lang en breed uitgesmeerd heeft om de 'racistische Vlaming' eens goed de les te spellen. Albert en Paola en de bisschop van Brugge zijn er fameus ingetrapt vooraleer het gerecht klaar was met het onderzoek. Zoiets noemt men vooroordeel.


Volledig akkoord Luc.

Daarenboven noopt mij (en met mij waarschijnlijk nog een pak volk) dit debacle tot de volgende conclusie: als het establishment/regime nu al zulke dingen nodig heeft en zo vruchteloos op zoek is naar een casus belli om een statement te maken tegen de modale Vlaming (Belanger of niet) dan bewijst dat dat die Vlaming helemaal niet zo racistisch en egoistisch is als de linkies hem willen afschilderen.
In tegendeel wordt hier nogmaals bewezen dat de gemiddelde Vlaming bij het meest solidaire/tolerante/pascifistische volkje ter wereld behoort.

Geen wonder dat er zovelen zo fier zijn om Vlaming te zijn ondanks het feit dat ze zich op financieel/ethisch/territoriaal gebied zo dikwijls laten ringeloren door een ander volkje dat bij het meest egoistische/imperialistische/onsolidaire/chauvenistische/arrogante ter wereld behoort.

Knuppel
10 mei 2005, 20:25
Geen wonder dat er zovelen zo fier zijn om Vlaming te zijn ondanks het feit dat ze zich op financieel/ethisch/territoriaal gebied zo dikwijls laten ringeloren door een ander volkje dat bij het meest egoistische/imperialistische/onsolidaire/chauvenistische/arrogante ter wereld behoort.

:thumbsup: