PDA

View Full Version : Wat nu?


Dinooke
11 mei 2005, 10:16
Nu bekend is geraakt dat ze BHV gaan opbergen tot in 2007 en verder gaan tot de orde van de dag is mijn vraag wat moet er nu gebeuren?

de flandrien
11 mei 2005, 11:38
Als CD&V/NVA geloofwaardig wil blijven dan moet ze punt 1 of 2 van deze poll (naar gelang de onderhandelingen met het Vlaams Belang) uitvoeren.
Filip Dewinter heeft in juni reeds de hand uitgestoken naar Yves Leterme en hem zelfs een minderheidsregering aangeboden. Als ze daar zelfs niet op ingaan dan zijn ze geen haar beter dan SP.A en VLD !

ingenious
11 mei 2005, 11:41
nu moet er nog een nieuwe thread over BHV gestart worden hier want er zijn er nog niet genoeg.

Firestone
11 mei 2005, 11:43
Ik verwacht nog een thread over de rol van de Remmery-zaak in het BHV-dossier. Omgekeerd mag trouwens ook.

Andro
11 mei 2005, 11:52
Ik verwacht nog een thread over de Islam, er zijn er zo weinig vind ik...

Herr Flick
11 mei 2005, 11:55
Nu bekend is geraakt dat ze BHV gaan opbergen tot in 2007 en verder gaan tot de orde van de dag is mijn vraag wat moet er nu gebeuren?


Ze gaan de hete adem van het blok blijven voelen, wat ze ook gaan doen of zeggen het onverwijld gaat hen doorgestoken worden tot ze het in orde krijgen.

NVA / CD&V kan maar een ding doen en dat is zo dwars mogelijk gaan liggen, Spirit, kan ook maar een ding doen, het kartel opblazen !

Maar dan komen er postjes ingevaar, ... ik vraag me af hoelang ons Guyke nog kan wegblijven van zijn olijfbomen...

Aereal
11 mei 2005, 11:55
Hopen op de val van de regering. Met de nadruk op hopen...

Bitweiser
11 mei 2005, 12:01
Ik verwacht nog een thread over de Islam, er zijn er zo weinig vind ik...

En ik verwacht eerlijk gezegd niets meer....

Hans1
11 mei 2005, 12:14
Het einde van het Vlaams-nationalisme is nabij. Ze kunnen geen vuist meer maken.:-D

ingenious
11 mei 2005, 12:17
Ik verwacht nog een thread over de rol van de Remmery-zaak in het BHV-dossier. Omgekeerd mag trouwens ook.

vergeet de rol van de zionisten niet!

Knuppel
11 mei 2005, 12:17
Het einde van het Vlaams-nationalisme is nabij. Ze kunnen geen vuist meer maken.:-D

Zijn het dan plots niet meer de Vlaams-nationalisten van Spirit die op hun eentje een 'akkoord' hebben tegengehouden?

malinois
12 mei 2005, 13:59
Momenteel is 50% van de deelnemers aan deze "peiling" voor de verstandigste oplossing: 4. "laat maar zitten en regeer gewoon verder".

Seba
12 mei 2005, 20:36
Zijn het dan plots niet meer de Vlaams-nationalisten van Spirit die op hun eentje een 'akkoord' hebben tegengehouden?

dat vond Hans niet zo erg aangezien BHV daardoor niet gesplitst werd. "Toevallig" kwam dat helemaal overeeen met wat een zekere Maingain ook te vertellen had...

slegie
12 mei 2005, 20:49
Het einde van het Vlaams-nationalisme is nabij. Ze kunnen geen vuist meer maken.:-D

de tijd van de nationalisten begint pas mijn beste vriend.

de economische achteruitgang in de westerse wereld zal enkel het nationalisme nog meer aanwakkeren en doen groeien en waarschijnlijk ook de val van de EU teweeg brengen en dus ook hoogstwaarschijnlijk Belgiƫ zal splitsen als men zo blijft voortdoen.

piet_snot
12 mei 2005, 21:09
Minderheidsregering of coalitie met VB. De paarse partijen moeten eruit! Ze moeten nu maar de gevolgen dragen van hun verraad.
Het ziet er momenteel niet naar uit dat dit zal gebeuren, maar als de druk vanuit de basis aanhoudt: wie weet?

(Ik moet hier eerst nog een maand rondhangen en nog 97 andere van dit soort geweldig informatieve posts maken vooraleer ik mag stemmen.)