PDA

View Full Version : Hoe kunnen wij Verhofstadt verwijderen van de macht ?


de flandrien
11 mei 2005, 18:28
Ik mag er niet aan denken dat volksverrader en machtgeilaard Verafstoot nog tot 2007 de regering van dit land zal leiden. Is er hier echt niets tegen te beginnen ? Misschien moet er maar eens een grote en gewelddadige Vlaamse betoging en bezetting van Brussel georganiseerd worden. Indertijd toen de boeren naar Brussel gingen om te betogen had men altijd schrik omdat die boeren de volledige stad bezetten en er niet voor terugdeinsden om geweld te gebruiken. Wel dat zou er ook moeten gebeuren met alle Vlaams-nationalistische verenigingen en partijen samen met de burgemeesters van Brussel-Halle-Vilvoorde. Bezetting van Brussel, staking en wegblokkades tot Verafstoot en zijn franskiljonne regering ontslag neemt !

Ik hoop dat Voorpost, Ronduit NVA, TAK, NSV, Vlaamse Jongeren, Vlaams Belang en anderen hun verantwoordelijkheid zullen nemen. En het mag er stevig aan toe gaan !

MET ANDERE WOORDEN ! HET WORDT TIJD VOOR ACTIE ! LAAT DE VLAAMSE REVOLUTIE MAAR OP GANG KOMEN !

Patriot!
11 mei 2005, 19:02
:lol: De zielige commentaren maken het nóg grappiger! :lol: :lol: :lol: :lol:

Tavek
11 mei 2005, 19:07
DOEN !

aub kom op straat en maak collectieve afgang !

Fiere Vlaming
11 mei 2005, 19:09
Schudden aan die boom! :twisted:

BitterSweet
11 mei 2005, 19:13
:lol: De zielige commentaren maken het nóg grappiger! :lol: :lol: :lol: :lol:

Opstand ni direct ,maar er zal wel iets blijven hangen bij de kiezer denk ik.
Het gaat nu niet om het VB he,maar om de ganse Vlaamse gemeenschap die zich verraden voelt door een hooghartige Gentenaar met Waalse trekjes die zijn job probeert te redden door op het belang van het land te wijzen,maar langs de andere kant meeheult met de wolf in het Bergense bos.

instromaniac
11 mei 2005, 19:16
Ik mag er niet aan denken dat volksverrader en machtgeilaard Verafstoot nog tot 2007 de regering van dit land zal leiden. Is er hier echt niets tegen te beginnen ? Misschien moet er maar eens een grote en gewelddadige Vlaamse betoging en bezetting van Brussel georganiseerd worden. Indertijd toen de boeren naar Brussel gingen om te betogen had men altijd schrik omdat die boeren de volledige stad bezetten en er niet voor terugdeinsden om geweld te gebruiken. Wel dat zou er ook moeten gebeuren met alle Vlaams-nationalistische verenigingen en partijen samen met de burgemeesters van Brussel-Halle-Vilvoorde. Bezetting van Brussel, staking en wegblokkades tot Verafstoot en zijn franskiljonne regering ontslag neemt !

Ik hoop dat Voorpost, Ronduit NVA, TAK, NSV, Vlaamse Jongeren, Vlaams Belang en anderen hun verantwoordelijkheid zullen nemen. En het mag er stevig aan toe gaan !

MET ANDERE WOORDEN ! HET WORDT TIJD VOOR ACTIE ! LAAT DE VLAAMSE REVOLUTIE MAAR OP GANG KOMEN !
Jij was beter in Noord Ierland of Baskenland geboren.

Garga
11 mei 2005, 19:18
Er moet iets gebeuren. Bijvoorbeeld een mars op Brussel inderdaad. En laat ze de wetstraat maar goed barricaderen...

Belziek
11 mei 2005, 19:28
count me in.

ancapa
11 mei 2005, 19:31
Alle partijen hebben de splitsing mee ondertekend in een schriftelijk akkoord...

een akkoord dat niets waard is, een vodje papier net als de grondwet, het arbitragehof is toch geen tuinierenclubje...

ancapa
11 mei 2005, 19:31
Verhofstadt bannen naar Toscane.

Tavek
11 mei 2005, 19:33
De federale regering is verplicht tot geen enkele splitsing. Zij moeten hun regeerakkoord uitvoeren

Alvader
11 mei 2005, 21:40
De federale regering is verplicht tot geen enkele splitsing. Zij moeten hun regeerakkoord uitvoeren

Wel als diezelfde Vlaamse partijen uit de federale regering ook in de Vlaamse regering zitten en daar hun handtekening hebben gezet.

Tavek
11 mei 2005, 21:42
Wel als diezelfde Vlaamse partijen uit de federale regering ook in de Vlaamse regering zitten en daar hun handtekening hebben gezet.

Maar moet de federale regering daar over vallen ? ZIJ kunnen hun regeerakkoord gewoon uitvoeren.

Alvader
11 mei 2005, 21:51
Maar moet de federale regering daar over vallen ? ZIJ kunnen hun regeerakkoord gewoon uitvoeren.

De federale regering bestaat uit Vlaamse en Waalse partijen. Als diezelfde Vlaamse federale partijen nadien tijdens de Vlaamse regeringsonderhandelingen zich engageren tot een agendapunt in het Vlaamse regeerakkoord, dat weliswaar op federaal niveau dient gerealisserd te worden ( wat kan wegens een Vlaamse meerderheidsstemming en gedragen vanuit de burgemeesters uit de kieskring, tevens afkomstig uit alle grote federale partijen ), dan dienen zij hun woord te houden. Anders dient men maar aparte partijen te creëren voor de verschillende niveau's.

Ambiorix
11 mei 2005, 21:51
Mars Op Brussel