PDA

View Full Version : Vliegtuigkaper


Moi
15 mei 2002, 12:08
Ik vind dat iemand die ooit zware misdaden gepleegd heet (die bewezen zijn), nooit meer aan politiek mag doen en levenslang moet krijgen; wie vind dat ook (of niet). Met misdaden bedoel ik echte grote misdaden zoals moorden en dergelijke; niet een appel stelen of zo.



P.S.: Hierna moet je de bijdrage over Arafat lezen.

Moi
15 mei 2002, 12:08
Ik vind dat iemand die ooit zware misdaden gepleegd heet (die bewezen zijn), nooit meer aan politiek mag doen en levenslang moet krijgen; wie vind dat ook (of niet). Met misdaden bedoel ik echte grote misdaden zoals moorden en dergelijke; niet een appel stelen of zo.



P.S.: Hierna moet je de bijdrage over Arafat lezen.

The_Wanderer
16 mei 2002, 16:00
en de bijdrage over Sharon, waar is die? (remember 1982, of wanneer was het ?)

The_Wanderer
16 mei 2002, 16:00
en de bijdrage over Sharon, waar is die? (remember 1982, of wanneer was het ?)

Moi
17 mei 2002, 11:48
Is Flahaut verantwoordelijk voor de doden die vielen bij de bombardementen op Servië?

Sharon en Flahaut oefenden nochtans dezelfde functie uit!

Moi
17 mei 2002, 11:48
Is Flahaut verantwoordelijk voor de doden die vielen bij de bombardementen op Servië?

Sharon en Flahaut oefenden nochtans dezelfde functie uit!

Kotsmos
18 mei 2002, 12:26
Flahauy had over die bombardementen niks te zeggen, vermits die onder Navo-bevel vielen.

Kotsmos
18 mei 2002, 12:26
Flahauy had over die bombardementen niks te zeggen, vermits die onder Navo-bevel vielen.

Moi
23 mei 2002, 10:52
Flahaut had daar niks over te zeggen?

Die beslissing is gemaakt door ALLE ministers van defensie van de NAVO.

En dus ook Flahaut.

Moi
23 mei 2002, 10:52
Flahaut had daar niks over te zeggen?

Die beslissing is gemaakt door ALLE ministers van defensie van de NAVO.

En dus ook Flahaut.

lego
30 mei 2002, 17:32
ja iemand die een zware misdaad begaan heeft mag aan politiek doen, na het uitzitten van zijn straf, zeker en vast

Iedere vrije belg is gelijk aan de wet en heeft dezelfde rechten en plichten
een van die rechten is in de politiek te gaan en een mening te verkondigen, het is dan maar aan de kiezer om al dan niet op hem te stemmen

hem weigeren in de politiek te stappen zou nog erger zijn dan het cordon sanitaire en nog minder eerlijk, die persoon heeft een zware fout begaan, en is hiervoor gestraft geweest, en heeft zijn straf uitgezeten, waarna hij weerom een gewoon burger is als iedereen met dezelfde rechten en plichten

iemand dit recht ontzeggen omwille van een in het verleden gemaakte fout is niet alleen discriminatie, het is ook ondemocratisch

bovendien, wie zegt niet dat die persoon die een moord begaan heeft geen schitterende minister van verkeer zou kunnen zijn (om maar een voorbeeld te geven) en uiteindelijk is het aan het volk om te beslissen of zij hem al dan niet vertrouwen

Anonymous
31 mei 2002, 04:11
Ik vind dat iemand die ooit zware misdaden gepleegd heet (die bewezen zijn), nooit meer aan politiek mag doen en levenslang moet krijgen; wie vind dat ook (of niet). Met misdaden bedoel ik echte grote misdaden zoals moorden en dergelijke; niet een appel stelen of zo.


Natuurlijk mag zo iemand wel "aan politiek doen". Nu, aan politiek doen, dat kunt ge uiteindelijk niemand verbieden. Wat denkt ge dat wij hier allemaal anders aan het doen zijn? Zich verkiesbaar stellen, ja dat kunt ge verbieden. Maar ten onrechte, zo lijkt me. Om te beginnen, wat zijn "zware misdaden"? Uw redenering volgende, moet een regering het maar als "zware misdaad" beschouwen om een afwijkende mening te hebben, om voor eeuwig aan de macht te blijven. En zo ver daarvandaan zijn we niet. Wie het discours van het regime durft aan te vallen, wordt al gauw versleten voor fascist. En er zijn genoeg stemmen om zogenoemde "fascisten" als zware misdadigers te beschouwen.
Ik hoop dat het doel (de democratie verdedigen) in dit geval de middelen (de democratie afschaffen) niet heiligt!!!

Lincoln
30 juni 2004, 15:28
Een moordenaar blijft een moordenaar !!

Herr Flick
30 juni 2004, 16:08
Flahauy had over die bombardementen niks te zeggen, vermits die onder Navo-bevel vielen.


Bulshit hij is baas van den ABL ! En de king operbevelhebber, ... :mrgreen: