PDA

View Full Version : Nuanceringen: Vlaamsgezind/nationalist


Bruno*
29 mei 2003, 15:15
Dit is nog een interessante topic...
Kwestie van eens de puntjes op de "i" te zetten.

Vlaamse Leeuw
29 mei 2003, 15:17
Blijkbaar is er iets mis met de poll want het lukt niet om te stemmen.

Bruno*
29 mei 2003, 15:18
Mss ligt aan politics?

Rudysfonduehuisje
31 mei 2003, 15:21
het is mij nog nooit gelukt te stemmen op een poll :cry:

Supe®Staaf
31 mei 2003, 19:28
het is mij nog nooit gelukt te stemmen op een poll :cry:
Dat komt doordat je op verkeerde keuzes stemt. :twisted:

Rudysfonduehuisje
31 mei 2003, 20:56
Censuur, ik wist het! :? :evil:

Fredje
31 mei 2003, 21:59
Dit is nog een interessante topic...
Kwestie van eens de puntjes op de "i" te zetten.

Staat het verschil al niet eens haarfijn uitgelegd bij 'links' onder het toppic 'Hoe VB stoppen'?

Bruno*
1 juni 2003, 01:55
Idd, dit is gewoon een poll.

luke dierick
2 juni 2003, 17:51
het is mij nog nooit gelukt te stemmen op een poll :cry:

Idem...Zegt dat ik reeds gestemd heb, was in geen weken op het forum ?

Luke

Brabo
2 juni 2003, 20:47
het is mij nog nooit gelukt te stemmen op een poll :cry:

Idem...Zegt dat ik reeds gestemd heb, was in geen weken op het forum ?

Luke

Same here...
Wat scheelt er met dit forum?

Supe®Staaf
2 juni 2003, 22:05
het is mij nog nooit gelukt te stemmen op een poll :cry:

Idem...Zegt dat ik reeds gestemd heb, was in geen weken op het forum ?

Luke

Same here...
Wat scheelt er met dit forum?
Een oud zeer......

Kim
3 juni 2003, 13:26
Bij mij is het gelukt!!!! :D

Brabo
3 juni 2003, 14:04
het is mij nog nooit gelukt te stemmen op een poll :cry:

Idem...Zegt dat ik reeds gestemd heb, was in geen weken op het forum ?

Luke

Same here...
Wat scheelt er met dit forum?
Een oud zeer......

Het kan me niet bommen of het een oud of een nieuw zeer is, het is in ieder geval een buitengewoon ondemocratisch zeer. Volgens de VB'er die ik om raad vroeg is dit wéér een bewijs van het buitengewoon ondemocratisch links complot dat ons land in z'n greep houdt.
Dit is natuurlijk niet mijn mening, volgens mij is dit slechts een voorproefje van de Belgicistische terreur die ons te wachten staat als het BUB ooit aan de vetpotten gaat zitten...

Sorry, ik heb net een halfuurtje op de site van VB vertoefd en dat heeft mij redelijk paranoïde gemaakt.
Maarre, feit blijft natuurlijk dat ik op dit forum blijkbaar geen stemrecht heb.
Dus...
Ik ben absoluut gelukkig, woon in een keurige buurt, heb nooit last gehad met vreemdelingen, heb veel goeie vrienden (de comp en de tv om er maar twee te noemen),heb geen financiële problemen, enz...
Maar als ik hier niet stante pede stemrecht krijg dan breng ik bij de volgende verkiezingen een proteststem uit!

MVG,

een gebelgde Vlaming die op dit eigenste moment zou moeten blokken

N-VA
3 juni 2003, 15:38
Vroeger lukte het altijd om te stemmen maar de laatste maanden is dat veranderd, nu lukt het mij nooit meer. Ik heb zogezegd altijd al gestemd... Waarschijnlijk omdat ik te Vlaamsgezind ben, want blijkbaar kunnen de meeste Belgicisten wel stemmen en de Vlamingen niet! Pure censuur dus!

Bruno*
3 juni 2003, 16:00
Amai, dan ben ik een zware flamingant :lol:

Tantist
5 juni 2003, 13:40
Bij mij is het gelukt!!!! :D

Bij mij niet...

Ik begin dat echt wel klotemoe te raken... Update?

Yann
5 juni 2003, 14:51
Bij mij is het gelukt!!!! :D

Bij mij niet...

Ik begin dat echt wel klotemoe te raken... Update?

Toch raar dat bij al diegenen met ne Vlaamse kater als avatar of onderschrift , de stemming (zogezegd) niet werkt.

Tantist
5 juni 2003, 14:54
Bij mij is het gelukt!!!! :D

Bij mij niet...

Ik begin dat echt wel klotemoe te raken... Update?

Toch raar dat bij al diegenen met ne Vlaamse kater als avatar of onderschrift , de stemming (zogezegd) niet werkt.

Het werkt gewoon niet, OK? Je kan daar een vuil spelletje mee spelen, maar als je hier af en toe stemt, weet je dat die stemming soms niet werkt...

Knuppel
5 juni 2003, 15:43
Reken maar. Wie niet toegeeft dat de poll's hier meer n�*et dan wél werken heeft ze nog nauwelijks geprobeerd.

Zelfs op mijn eigen poll lukte het me niet zelf te stemmen.

Supe®Staaf
5 juni 2003, 15:57
Reken maar. Wie niet toegeeft dat de poll's hier meer n�*et dan wél werken heeft ze nog nauwelijks geprobeerd.

Zelfs op mijn eigen poll lukte het me niet zelf te stemmen.
Gelukkig maar!
Inciviek!
Koppensneller onzer monarchie!
:P :twisted: :wink:

Knuppel
5 juni 2003, 16:49
Reken maar. Wie niet toegeeft dat de poll's hier meer n�*et dan wél werken heeft ze nog nauwelijks geprobeerd.

Zelfs op mijn eigen poll lukte het me niet zelf te stemmen.
Gelukkig maar!
Inciviek!
Koppensneller onzer monarchie!
:P :twisted: :wink:

Pfffffffft, van een Voil Jeanette wil ik me dat best laten zeggen. :P

Supe®Staaf
5 juni 2003, 16:51
Reken maar. Wie niet toegeeft dat de poll's hier meer n�*et dan wél werken heeft ze nog nauwelijks geprobeerd.

Zelfs op mijn eigen poll lukte het me niet zelf te stemmen.
Gelukkig maar!
Inciviek!
Koppensneller onzer monarchie!
:P :twisted: :wink:

Pfffffffft, van een Voil Jeanette wil ik me dat best laten zeggen. :P
Voor jouw straf zal ik nog een keer of tien pro-monarchie stemmen.
Bij mij lukt dat moeiteloos. :P

Knuppel
5 juni 2003, 17:00
Gelukkig weet ik waarom. :P

John Stufflebeam
5 juni 2003, 17:52
Vroeger lukte het altijd om te stemmen maar de laatste maanden is dat veranderd, nu lukt het mij nooit meer. Ik heb zogezegd altijd al gestemd... Waarschijnlijk omdat ik te Vlaamsgezind ben, want blijkbaar kunnen de meeste Belgicisten wel stemmen en de Vlamingen niet! Pure censuur dus!

Mijn oplossing (werkt altijd): Inloggen (als je automatisch ingelogd bent eerst uitloggen, refresh, dan inloggen), onmiddelijk naar de topic, en stemmen. Wil je daarna op een andere topic stemmen, dan moet je opnieuw uitloggen en inloggen.

Knuppel
5 juni 2003, 19:45
Vroeger lukte het altijd om te stemmen maar de laatste maanden is dat veranderd, nu lukt het mij nooit meer. Ik heb zogezegd altijd al gestemd... Waarschijnlijk omdat ik te Vlaamsgezind ben, want blijkbaar kunnen de meeste Belgicisten wel stemmen en de Vlamingen niet! Pure censuur dus!

Mijn oplossing (werkt altijd): Inloggen (als je automatisch ingelogd bent eerst uitloggen, refresh, dan inloggen), onmiddelijk naar de topic, en stemmen. Wil je daarna op een andere topic stemmen, dan moet je opnieuw uitloggen en inloggen.

Ik kan niet eens uitloggen.
Geeft niet want ik doe toch zelden mee aan die forumpolls.

luke dierick
5 juni 2003, 20:02
Reken maar. Wie niet toegeeft dat de poll's hier meer n�*et dan wél werken heeft ze nog nauwelijks geprobeerd.

Zelfs op mijn eigen poll lukte het me niet zelf te stemmen.
Gelukkig maar!
Inciviek!
Koppensneller onzer monarchie!
:P :twisted: :wink:

Pfffffffft, van een Voil Jeanette wil ik me dat best laten zeggen. :P
Voor jouw straf zal ik nog een keer of tien pro-monarchie stemmen.
Bij mij lukt dat moeiteloos. :P

Deze keer is het gelukt, een stem bij voor de nationalisten vanwege een oud-weerstander (erkend)

Luke

Pink Terror
7 juni 2003, 18:34
Er ontbreekt een optie in je poll:


--> wereldgezind :D

Patriot!
7 juni 2003, 18:37
Er ontbreekt een optie in je poll:


--> wereldgezind :D

Die staat erbij onder de naam 'Belgischgezind'.

Pink Terror
7 juni 2003, 18:47
Ik ben niet Belgischgezind...

Patriot!
7 juni 2003, 19:55
Ik ben niet Belgischgezind...

U bent dus een landverrader? Hoe kan U dan wereldgezind zijn??

Pink Terror
7 juni 2003, 19:59
Hola hola...landverrader....niet dat ik er een probleem zou mee hebben hoor :lol:

Ik denk in termen van mensen en niet van naties en artificiële grenzen...

Patriot!
7 juni 2003, 20:00
Hola hola...landverrader....niet dat ik er een probleem zou mee hebben hoor :lol:

Ik denk in termen van mensen en niet van naties en artificiële grenzen...

Goed zo, das al voortuitgang: wij ook niet.

Wij willen België dus liefst eenmaken, daarna Europa een, en liefst (ooit, op een dag) een wereldregering :) *dromerig*

zorroaster
7 juni 2003, 20:27
Wij willen België dus liefst eenmaken, daarna Europa een, en liefst (ooit, op een dag) een wereldregering :) *dromerig*

Jaah! Ik zie ons in gedachten al onderhandelen met de Saudi's of we nu de sharia of de Code Napoléon als wetboek gaan aannemen!
Lol verzekerd alvast!

Patriot!
7 juni 2003, 20:33
Wij willen België dus liefst eenmaken, daarna Europa een, en liefst (ooit, op een dag) een wereldregering :) *dromerig*

Jaah! Ik zie ons in gedachten al onderhandelen met de Saudi's of we nu de sharia of de Code Napoléon als wetboek gaan aannemen!
Lol verzekerd alvast!

1000 jaar? :wink:

Pink Terror
7 juni 2003, 21:12
wie praat er van een wetboek? :wink:

Knuppel
7 juni 2003, 21:14
1000 jaar?

Als België maar unitair wordt is toch het enige waar het jullie om te doen is. Al de rest wordt gebruikt als dekmantel voor jullie ware bedoelingen.

Dit is realistischer:

Vlaanderen onafhankelijk: binnen 20 jaar.
Europa één: binnen 200 jaar.
België opnieuw unitair: binnen 2000 jaar.
Over de rest van de BUB-excuus-truus kunnen we beter zwijgen want zolang bestaat de wereld niet meer.


Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

Patriot!
7 juni 2003, 21:14
Over 1000 jaar zullen er geen wetten meer nodig zijn, er zal een gezonde anarchie zijn. Iedereen zal solidair zijn met elkaar, en het ontbreken van elke vorm van gezag maakt het leven voor iedereen mooier en draaglijker. Niemand misdraagt zich, uit dank voor de ultieme vrijheid die hij/zij geniet.

Mijn droom van een verenigde wereld, maar -uiteraard- compleet onuitvoerbaar.

KNUPPEL!!!!! Je kan hier weer mooi iets in dat onderschrift van je zetten!!!!

Dies
7 juni 2003, 21:15
Wij willen België dus liefst eenmaken, daarna Europa een, en liefst (ooit, op een dag) een wereldregering :) *dromerig*
Dat is al niet meer dromerig, dat is eenvoudig weg naïef!
En als u denkt dat ooit werkelijkheid zal worden of zelfs nog maar zou kunnen worden, dan hebt u dat niet beredeneerd, maar wel besloten vanuit de onderbuik.

Patriot!
7 juni 2003, 21:15
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)

Patriot!
7 juni 2003, 21:17
Wij willen België dus liefst eenmaken, daarna Europa een, en liefst (ooit, op een dag) een wereldregering :) *dromerig*
Dat is al niet meer dromerig, dat is eenvoudig weg naïef!
En als u denkt dat ooit werkelijkheid zal worden of zelfs nog maar zou kunnen worden, dan hebt u dat niet beredeneerd, maar wel besloten vanuit de onderbuik.

Natuurlijk kan dat niet, snapt gij nu het verschil niet tussen DROOM en REALITEIT???
DROMEN zijn per definitie BEDROG.
Natuurlijk denk ik niet dat dat ooit werkelijkheid zal worden :roll:

Pink Terror
7 juni 2003, 21:20
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)


Hahahahahahahahahahahaha ZALIG!!! :mrgreen:

veruit het beste wat ik vandaag heb gelezen...

Patriot!
7 juni 2003, 21:20
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)


Hahahahahahahahahahahaha ZALIG!!! :mrgreen:

veruit het beste wat ik vandaag heb gelezen...

dank u :wink:

zorroaster
7 juni 2003, 21:29
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)[/quote]

Ach, 10.000 Belgen over vier kieskringen, eigenlijk is dat toch niet erg veel hé? Het Liberaal Appèl en Resist deden het in één kieskring een stuk beter.

Patriot!
7 juni 2003, 21:29
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)

Ach, 10.000 Belgen over vier kieskringen, eigenlijk is dat toch niet erg veel hé? Het Liberaal Appèl en Resist deden het in één kieskring een stuk beter.[/quote]

Dewelke? :?

(LA dan)

Knuppel
7 juni 2003, 21:35
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)

Iemand zei vandaag op dit forum dat wat tussen haakjes staat even niet meetelt...

Neen neen! Knuppel was het niet. 8)

Patriot!
7 juni 2003, 21:37
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)

Iemand zei vandaag op dit forum dat wat tussen haakjes staat even niet meetelt...

Neen neen! Knuppel was het niet. 8)

Ik zei dat dat de kader was :wink:

zorroaster
7 juni 2003, 21:43
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)

Ach, 10.000 Belgen over vier kieskringen, eigenlijk is dat toch niet erg veel hé? Het Liberaal Appèl en Resist deden het in één kieskring een stuk beter.

Dewelke? :?

(LA dan)[/quote]

Zoals ik reeds zei, Resist haalden in haar ene kieskring (denk ik) meer stemmen dan de BUB over hun vier kieskringen. Resist had 10.059 stemmen.
Liberaal Appél kreeg 29.868, terwijl zij slechts opkwamen in Vlaanderen (aangezien BUB ook opkwam in Waals-Brabant en Namen, compenseert dat Limburg en West-Vlaanderen, waar jullie niet opkwamen)...

Het RWF, de wallinganten, kregen zelfs in één kieskring (Henegouwen) meer stemmen (10.026) dan jullie in alle districten samen, vrees ik!

Patriot!
7 juni 2003, 23:21
Veel "chance' met jullie uit de hand gelopen studentengrap.

... waar toch lekker 10.000 Belgen intrapten :wink: :lol: :lol: :lol:
(grapje hoor)

Ach, 10.000 Belgen over vier kieskringen, eigenlijk is dat toch niet erg veel hé? Het Liberaal Appèl en Resist deden het in één kieskring een stuk beter.

Dewelke? :?

(LA dan)

Zoals ik reeds zei, Resist haalden in haar ene kieskring (denk ik) meer stemmen dan de BUB over hun vier kieskringen. Resist had 10.059 stemmen.
Liberaal Appél kreeg 29.868, terwijl zij slechts opkwamen in Vlaanderen (aangezien BUB ook opkwam in Waals-Brabant en Namen, compenseert dat Limburg en West-Vlaanderen, waar jullie niet opkwamen)...

Het RWF, de wallinganten, kregen zelfs in één kieskring (Henegouwen) meer stemmen (10.026) dan jullie in alle districten samen, vrees ik![/quote]

RWF haalt 8 stemmen minder dan wij :wink:
BUB haalt 25 stemmen minder dan RESIST :oops:

Akkoord over het aantal kieskringen, maar het is ook een enorm werk om handtekeningen in te zamelen voor de lijsten. Het feit dat wij erin slaagden handtekeningen in te zamelen voor 6 kieskringen, en RWF maar voor 1, zegt ook veel.
Trouwens, RWF werd door de Franse Senaat uitgenodigd om er te komen spreken, en kwam heel veel in de Franstalige media. Liberaal Appel kwam ook veel meer dan 3 keer (verhouding stemmenaantal) meer als de BUB in de media.

Knuppel
7 juni 2003, 23:51
Gek toch dat de media niet meer in jullie geïnteresseerd waren terwijl jullie 9 miljoen Belgen vertegenwoordigen.
Of waren het er 15 miljoen?
En maar zo weinig kiezers die er nog intrapten ook.

Patriot!
8 juni 2003, 00:28
Overtuigt gij eens 10.000 kiezers, zonder precedenten, zonder geld, zonder media-aandacht, zonder campagne op 18 dagen? (op 1 mei waren onze handtekeningen allemaal binnen)

C uit W
8 juni 2003, 08:40
Overtuigt gij eens 10.000 kiezers, zonder precedenten, zonder geld, zonder media-aandacht, zonder campagne op 18 dagen? (op 1 mei waren onze handtekeningen allemaal binnen) En niet te vergeten : zonder een degelijk programma :lol: :lol:

Dimitri
8 juni 2003, 11:57
Overtuigt gij eens 10.000 kiezers, zonder precedenten, zonder geld, zonder media-aandacht, zonder campagne op 18 dagen? (op 1 mei waren onze handtekeningen allemaal binnen)
In Nederland was er zo'n partij. Nauwelijks media-aandacht (drie keer, net zoveel als de BUB), alleen een enkele keer cynisch vernoemd, nauwelijks campagne gevoerd (ik heb de plakkaten niet gezien in ieder geval), met het geld zal het dus ook wel niet zo ruim gezeten hebben, en de campagne voor de Tweede-Kamerverkiezingen was begin dit jaar erg kort (nog geen drie weken).

De partij zei een zeer belangrijk onderwerp als speerpunt te hebben, dat veel mensen interesseert en waar dringend iets aan gedaan moet worden. De partij haalde dan ook om en nabij de 47.665 stemmen, oftewel 0,5%. Als je weet dat de kiesdeler (totaal aantal geldige stemmen gedeeld door het totaal aantal zetels - 150), het aantal stemmen nodig om zeker te zijn van 1 zetel, 64.363 was, en als je weet dat je nog kans hebt op een restzetel als je vlak onder dat aantal zit, mag het duidelijk zijn dat de partij zelfs niet al te ver van een zetel verwijderd was.

De naam: de Partij voor de Dieren! :D
http://www.partijvoordedieren.nl/img/verkiezingsposter.jpg

Ik vroeg me nog af welke diersoort de zetel eventueel zou innemen, maar ze zijn niet soortistisch bij de PvdD en hadden op de eerste plaats een mens gezet.

Maar goed, het blijkt dat als het onderwerp echt aanspreekt, er genoeg mensen zijn die zo'n partij steunen. 0,5%, en dat bij een vrijwillige opkomst!

Er was overigens nog een partij die meer dan 10.000 stemmen haalde, 13.900 (0,14%), en iets meer media-aandacht kreeg: de Partij van de Toekomst. De lijsttrekker is de bekende zakenman en oranjegek Johan Vlemminx, het belangrijkste programmapunt van die partij is de aanstelling van een minister van feestzaken... :lol: De andere programmapunten vind je hier: http://www.parlement.com/9291000/modules/g42f2hhl

C uit W
8 juni 2003, 13:03
Overtuigt gij eens 10.000 kiezers, zonder precedenten, zonder geld, zonder media-aandacht, zonder campagne op 18 dagen? (op 1 mei waren onze handtekeningen allemaal binnen)
In Nederland was er zo'n partij. Nauwelijks media-aandacht (drie keer, net zoveel als de BUB), alleen een enkele keer cynisch vernoemd, nauwelijks campagne gevoerd (ik heb de plakkaten niet gezien in ieder geval), met het geld zal het dus ook wel niet zo ruim gezeten hebben, en de campagne voor de Tweede-Kamerverkiezingen was begin dit jaar erg kort (nog geen drie weken).

De partij zei een zeer belangrijk onderwerp als speerpunt te hebben, dat veel mensen interesseert en waar dringend iets aan gedaan moet worden. De partij haalde dan ook om en nabij de 47.665 stemmen, oftewel 0,5%. Als je weet dat de kiesdeler (totaal aantal geldige stemmen gedeeld door het totaal aantal zetels - 150), het aantal stemmen nodig om zeker te zijn van 1 zetel, 64.363 was, en als je weet dat je nog kans hebt op een restzetel als je vlak onder dat aantal zit, mag het duidelijk zijn dat de partij zelfs niet al te ver van een zetel verwijderd was.

De naam: de Partij voor de Dieren! :D
http://www.partijvoordedieren.nl/img/verkiezingsposter.jpg

Ik vroeg me nog af welke diersoort de zetel eventueel zou innemen, maar ze zijn niet soortistisch bij de PvdD en hadden op de eerste plaats een mens gezet.

Maar goed, het blijkt dat als het onderwerp echt aanspreekt, er genoeg mensen zijn die zo'n partij steunen. 0,5%, en dat bij een vrijwillige opkomst!

Er was overigens nog een partij die meer dan 10.000 stemmen haalde, 13.900 (0,14%), en iets meer media-aandacht kreeg: de Partij van de Toekomst. De lijsttrekker is de bekende zakenman en oranjegek Johan Vlemminx, het belangrijkste programmapunt van die partij is de aanstelling van een minister van feestzaken... :lol: De andere programmapunten vind je hier: http://www.parlement.com/9291000/modules/g42f2hhl
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
En ze halen meer dan BLUB :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zalig gewoon :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
BUB zal BLUB misschien toch kunnen overwegen, voor de miljoenen visjes :lol: :lol: :lol: :lol:

Knuppel
8 juni 2003, 14:00
Foei, Dimitri :!: Wat geméén van je om iemand met opzet zo in zijn hemdje te zetten! :evil:
Nu begin ik toch écht medelijden te krijgen met die arme BUBbers. :( :wink:

zorroaster
8 juni 2003, 14:07
Overtuigt gij eens 10.000 kiezers, zonder precedenten, zonder geld, zonder media-aandacht, zonder campagne op 18 dagen? (op 1 mei waren onze handtekeningen allemaal binnen)

In Brussel-Halle-Vilvoorde stemden 8000 mensen op de fundamentalistische PCP. 8000 stemmen in één kieskring (kleintje dan nog), zonder campagne of media-aandacht (ooit al eens van hen gehoord?)...

Bruno*
8 juni 2003, 20:17
Ja. Die vent met zijnen baard, niet?

Knuppel
8 juni 2003, 20:34
Gewoon 'een vent met een baard' die bijna zoveel stemmen haalt in één klein kiesdistrictje als jullie in heel het land? Je ziet nu toch zelf dat jullie excuus (geen geld, geen mediahulp) geen steek houdt?

Toch maar volhouden want jullie zijn hier echt wel een heerlijke bron van VlaemSSch :wink: volksvermaak. :D

zorroaster
8 juni 2003, 20:55
Ja. Die vent met zijnen baard, niet?

Misschien moet Van de Cauter ook maar eens overwegen zijn baard te laten staan en op te komen voor het ondeelbare Islamitische Belgische kalifaat, volgens mij levert dat veel meer stemmen op!