PDA

View Full Version : Centrum van wat???


VB'er
29 juni 2005, 18:54
Van mug tot olifant




Het moet zijn dat onze vrienden in politiek en media met de daver op het lijf zitten. Alle peilingen voorspellen immers dat de volgende verkiezingen wellicht alweer zullen uitdraaien op een bijzonder zoete zondag voor het Vlaams Belang. En dus worden in de regimepers alle zeilen bij gezet om de partij verdacht te maken. Van een mug wordt dan een olifant gemaakt. Niets nieuw onder de zon.Aanleiding is deze keer de oproep van Filip Dewinter om allochtone relschoppers te weren uit recreatieparken. De problemen met wat Yves Desmet ooit “kutmarokkaantjes” noemde in De Morgen – een terminologie die wij nooit zullen gebruiken – zijn een jaarlijks weerkerend fenomeen, waartegen geen kruid opgewassen lijkt. In plaats van de schoftenstreken van deze boefjes – en het doet er niet eens toe van welke origine ze zijn – te veroordelen en kordaat aan te pakken, wordt nu van alle kanten het Vlaams Belang onder vuur genomen. Kop van jut is dus niet de crimineel maar de boodschapper van het slechte nieuws. Jozef De Witte, van het Centrum voor de Heksenjacht, overweegt een nieuwe klacht wegens vermeend ‘racisme’. Het échte racisme, dat van losgeslagen en onaantastbare allochtone jeugdbendes, weigert hij bij naam te noemen, laat staan te vervolgen. Waarmee nog maar eens bewezen wordt dat het dit Centrum helemaal niet te doen is om discriminatie of integratie, maar louter en alleen om de bestrijding van een succesvolle oppositie- en onafhankelijkheidspartij.



Tekst uit Vlaams Belang Actueel


Mijn mening over heel deze zaak is als volgt....



Jozef De Witte is volgens mij een psychopaat met waangedachten. Hij ziet overal racisme en leugens. Terwijl in de werkelijkheid er geen echte racisme is maar doodgewone meningen over de verzachte behandeling van allochtonen in Vlaanderen. Een goede tip voor de man is: Kijk naar de overgrote discriminatie van de vlamingen door de allochtonen. Waarom zijn autochtonen meer rechtser aan het worden en meer afstandelijk van het progressieve stelsel waarrond de regering draait? Ik zal het eens zeggen... Vlamingen pikken het niet langer dat allochtonen hier de baas willen zijn. Wij, Vlamingen die tot dit land behoren, willen baas zijn in ons eigen land. Vlamingen horen in Vlaanderen. Vlamingen willen dat allochtonen zich aanpassen aan onze wetten, waarden en normen. Dat willen de zogenaamde racistische Vlamingen. En zijn deze meningen racistisch? Neen! Waarom zou dit racistisch zijn? Iemand die gezond verstand heeft, weet dat dit de waarheid is. Het Centrum voor Racismebestrijding zou dit onderwerp eens bekijken inplaats hun eigen volk te discrimineren. Doe je paardenbril af en kijk rond je! De echte problemen liggen aan de andere kant!

Zie mijn weblog: www.rechtsvlaanderen.tk (http://www.rechtsvlaanderen.tk) voor meer!!!!

PetSel
27 augustus 2005, 17:24
hier is nog een filmke

http://www.vlaamsbelang.be/files/20041114_reacties3.wmv