PDA

View Full Version : autochtone voetbalfans , houd u ervan?


Ali
3 juni 2003, 13:31
In Belgié is het stilaan een bekend tafereel: geen autochtoon voetbalmatch of de stoet mensen trekt luid roepend door de straten en op de pleinen. Vooral in de weekeindes heeft elke stad prijs: Het begint sommige mensen aardig op de zenuwen te werken, net als de arrogantie, de intimidatie en het gevaarlijk bierdrinkend volk dat er soms mee in de stoet loopt.

ik vraag me af of dit allemaal mag en kan.
Daarom deze oproep: bezorg mij uw mening en uw informatie. Wat denkt u ervan? Kan het, of kan het niet? Hoe is de situatie buiten Antwerpen? Gebeurt dat ook elders in het land? Hebt u er last van? Hebt u positieve of negatieve ervaringen ermee? Worden verkeerslichten en verkeersregels gerespecteerd? Alle reacties welkom op http://forum.politics.be/privmsg.php?mode=post&u=66 - ik garandeer volledige vertrouwelijkheid

:lol:

alpina
3 juni 2003, 13:33
Ali, je gaat nu toch niet vertellen dat je veel last hebt van de Liersesupporters in Lier he! 8)

Paulus de Boskabouter
3 juni 2003, 13:35
Alle reacties welkom op http://forum.politics.be/privmsg.php?mode=post&u=66 - ik garandeer volledige vertrouwelijkheid

:lol:


:lol:

mogen we massaal reageren?

Ali
3 juni 2003, 13:40
Alle reacties welkom op http://forum.politics.be/privmsg.php?mode=post&u=66 - ik garandeer volledige vertrouwelijkheid

:lol:


:lol:

mogen we massaal reageren?

liefst , want het moet nu eens gedaan zijn met dat voetbalfeesten :evil:

jan hyoens
3 juni 2003, 13:42
In Belgié is het stilaan een bekend tafereel: geen autochtoon voetbalmatch of de stoet mensen trekt luid roepend door de straten en op de pleinen. Vooral in de weekeindes heeft elke stad prijs: Het begint sommige mensen aardig op de zenuwen te werken, net als de arrogantie, de intimidatie en het gevaarlijk bierdrinkend volk dat er soms mee in de stoet loopt.

ik vraag me af of dit allemaal mag en kan.
Daarom deze oproep: bezorg mij uw mening en uw informatie. Wat denkt u ervan? Kan het, of kan het niet? Hoe is de situatie buiten Antwerpen? Gebeurt dat ook elders in het land? Hebt u er last van? Hebt u positieve of negatieve ervaringen ermee? Worden verkeerslichten en verkeersregels gerespecteerd? Alle reacties welkom op http://forum.politics.be/privmsg.php?mode=post&u=66 - ik garandeer volledige vertrouwelijkheid

:lol:

Ik heb meer last van "jongeren" die elke avond onze straat voor een moterracecircuit houden met hun opgefokte brommertjes! Mag ik daarover ook reageren of mogen we hier enkel tegen autochtonen klagen want daar bestaat er al een centrum voor!

Kotsmos
3 juni 2003, 13:47
Ge moogt enkel klagen als de bestuurder van de brommer ewa bruin ziet. Een autochtoon volgt immers per definitie de autochtone regels, die mag dat.
Zoiets
ik volg het allemaal niet echt meer.

jan hyoens
3 juni 2003, 13:51
Ge moogt enkel klagen als de bestuurder van de brommer ewa bruin ziet. Een autochtoon volgt immers per definitie de autochtone regels, die mag dat.
Zoiets
ik volg het allemaal niet echt meer.

Al 1925 mails zo te zien! :roll:

Paulus de Boskabouter
3 juni 2003, 13:53
omdat de vorige mailbox overbelast raakte kan u vanaf nu volop hier (http://forum.politics.be/privmsg.php?mode=post&u=799) reageren

Ebbe
3 juni 2003, 14:01
Wat een giller! :D
Nu heb je ook een stokpaardje sé Ali Pheeeuuuw,knetter :wink:
Wat is uw mening van wat daar in "de ster" gebeurd is?
T'is maar omdat er in die topic niks te zien is van u.

Ali
3 juni 2003, 14:19
Wat een giller! :D
Nu heb je ook een stokpaardje sé Ali Pheeeuuuw,knetter :wink:
Wat is uw mening van wat daar in "de ster" gebeurd is?
T'is maar omdat er in die topic niks te zien is van u.


het was geen "moslimgespuis " in ieder geval :wink:

Guderian
3 juni 2003, 15:50
In Belgié is het stilaan een bekend tafereel: geen autochtoon voetbalmatch of de stoet mensen trekt luid roepend door de straten en op de pleinen. Vooral in de weekeindes heeft elke stad prijs: Het begint sommige mensen aardig op de zenuwen te werken, net als de arrogantie, de intimidatie en het gevaarlijk bierdrinkend volk dat er soms mee in de stoet loopt.

ik vraag me af of dit allemaal mag en kan.
Daarom deze oproep: bezorg mij uw mening en uw informatie. Wat denkt u ervan? Kan het, of kan het niet? Hoe is de situatie buiten Antwerpen? Gebeurt dat ook elders in het land? Hebt u er last van? Hebt u positieve of negatieve ervaringen ermee? Worden verkeerslichten en verkeersregels gerespecteerd? Alle reacties welkom op http://forum.politics.be/privmsg.php?mode=post&u=66 - ik garandeer volledige vertrouwelijkheid

:lol:


Er is natuurlijk één belangrijk gegeven dat je "vergat" te vermelden hé mak*k: die voetbalfans zijn in hun EIGEN land.

Kotsmos
3 juni 2003, 15:54
Idd
ik voel mij ook altijd wat schuldig als ik ga kakken op een buitenlands toilet :oops:

LIER
3 juni 2003, 15:57
zeg bruine als het je niet aan staat verhuis dan eh! niemand heeft gevraagd om in de buurt van het stadion van lierse te komen wonen!

Kom anders je beklag eens doen op een zaterdagavond volgend seizoen, we zullen je met open armen ontvangen!!

Voetbalminnend Vlaanderen is rechts en daar zijn we fier op!

Kotsmos
3 juni 2003, 15:59
Voetbalminnend Vlaanderen is rechts en daar zijn we fier op!

que?
is er ook een gedeelte van het leven dat niét aan politiek gebonden is? Of eet je alleen de rechterbil van een gebraden kip op?

thePiano
3 juni 2003, 15:59
Wat een giller! :D
Nu heb je ook een stokpaardje sé Ali Pheeeuuuw,knetter :wink:
Wat is uw mening van wat daar in "de ster" gebeurd is?
T'is maar omdat er in die topic niks te zien is van u.


het was geen "moslimgespuis " in ieder geval :wink:

Je hebt absoluut gelijk Ali, dat 'voetbalgespuis' is iedereen zo beu als kouwe pap. Misschien moesten we daar maar een volksreferendum over houden, voetbalfans uitgesloten natuurlijk :)

alpina
3 juni 2003, 16:00
zeg bruine als het je niet aan staat verhuis dan eh! niemand heeft gevraagd om in de buurt van het stadion van lierse te komen wonen!

Kom anders je beklag eens doen op een zaterdagavond volgend seizoen, we zullen je met open armen ontvangen!!

Voetbalminnend Vlaanderen is rechts en daar zijn we fier op!

Probeer je hier nu te spreken als vertegenwoordiger van de volledige voetbalwereld??

Kotsmos
3 juni 2003, 16:02
zeg bruine als het je niet aan staat verhuis dan eh! niemand heeft gevraagd om in de buurt van het stadion van lierse te komen wonen!

Kom anders je beklag eens doen op een zaterdagavond volgend seizoen, we zullen je met open armen ontvangen!!

Voetbalminnend Vlaanderen is rechts en daar zijn we fier op!

Probeer je hier nu te spreken als vertegenwoordiger van de volledige voetbalwereld??

dat was toch vrij duidelijk, niet?

LIER
3 juni 2003, 16:05
ik constateer enkel:

de echte supporters van de meeste vlaamse ploegen, en dan heb ik het niet over de successupporters die niet meer komen zien als hun ploeg een paar keer verliest, maar wel over de enkele honderde die-hard supporters die elke club heeft is rechts! zowel op stvv als op beerschot als op mechelen als op lommel als op brugge als op gent als op lierse jazelf tegenwoordig op antwerp!!

Op het kiel is het bijvoorbeeld de enigste avond om de twee weken waarop er geen allochtoon te kennen en geloof me dat is een zalig gevoel!

thePiano
3 juni 2003, 16:06
zeg bruine als het je niet aan staat verhuis dan eh! niemand heeft gevraagd om in de buurt van het stadion van lierse te komen wonen!

Kom anders je beklag eens doen op een zaterdagavond volgend seizoen, we zullen je met open armen ontvangen!!

Voetbalminnend Vlaanderen is rechts en daar zijn we fier op!

Voetbalminnend Vlaanderen in Lier is NUTS, dat is wel zeker.

Ps: zeg hele witte, een beetje respect op dit forum voor je medeforummers kan je toch nog wel opbrengen zeker? Of is dat teveel gevraagd soms?

alpina
3 juni 2003, 16:07
zeg bruine als het je niet aan staat verhuis dan eh! niemand heeft gevraagd om in de buurt van het stadion van lierse te komen wonen!

Kom anders je beklag eens doen op een zaterdagavond volgend seizoen, we zullen je met open armen ontvangen!!

Voetbalminnend Vlaanderen is rechts en daar zijn we fier op!

Voetbalminnend Vlaanderen in Lier is NUTS, dat is wel zeker.

Ps: zeg hele witte, een beetje respect op dit forum voor je medeforummers kan je toch nog wel opbrengen zeker? Of is dat teveel gevraagd soms?

Supporter van een van de enorm succesvolle Antwerpse clubs zeker!! :lol: Niet te jaloers worden he pianootje. :P Lierse heeft minstens even veel supporters als GBA of den Antwerp.

thePiano
3 juni 2003, 16:11
zeg bruine als het je niet aan staat verhuis dan eh! niemand heeft gevraagd om in de buurt van het stadion van lierse te komen wonen!

Kom anders je beklag eens doen op een zaterdagavond volgend seizoen, we zullen je met open armen ontvangen!!

Voetbalminnend Vlaanderen is rechts en daar zijn we fier op!

Voetbalminnend Vlaanderen in Lier is NUTS, dat is wel zeker.

Ps: zeg hele witte, een beetje respect op dit forum voor je medeforummers kan je toch nog wel opbrengen zeker? Of is dat teveel gevraagd soms?

Supporter van een van de enorm succesvolle Antwerpse clubs zeker!! :lol: Niet te jaloers worden he pianootje. :P Lierse heeft minstens even veel supporters als GBA of den Antwerp.

Voetbal interesseert mij geen lap. Ik kijk liever naar Roland Garros nu, met Kim Clijsters en Justin Henin nu al beiden naar de halve finale.

TomB
3 juni 2003, 16:38
Er is natuurlijk één belangrijk gegeven dat je "vergat" te vermelden hé mak*k: die voetbalfans zijn in hun EIGEN land.

Maar white tr*sh toch, die moslims zijn hier ook geboren hoor ;)

Paulus de Boskabouter
3 juni 2003, 16:40
Er is natuurlijk één belangrijk gegeven dat je "vergat" te vermelden hé mak*k: die voetbalfans zijn in hun EIGEN land.

Maar white tr*sh toch, die moslims zijn hier ook geboren hoor ;)

toch nog ene die de belediging gezien heeft...
de rest is het al gewoon aan't worden denk ik.

Quicky
3 juni 2003, 16:55
Ik persoonlijk heb alleen last als de Turkse nationale ploeg speelt en wint, dan gaan allemaal die Turken weer uit hun dak en maken de straten weeral eens onveilig, als ze dan toch zo fier zijn op hun land, dat ze daar dan gaan wonen hé, ipv hier de boel onveilig te maken met hun uitlatingen.

Kotsmos
3 juni 2003, 18:37
Op het kiel is het bijvoorbeeld de enigste avond om de twee weken waarop er geen allochtoon te kennen en geloof me dat is een zalig gevoel!

vrij zielig om dáár uw genoegdoening uit te halen, weet ge. Niks anders in uw leven om u over te heugen?

numarx
3 juni 2003, 18:46
hier de boel onveilig te maken met hun uitlatingen.
Aha, door feest vieren wordt alles onveilig. En dan zeggen dat het onveiligheidsgevoel niet bestaat. Je ziet een blij groepje "moslims" en gaat ervan uit dat ze aan het moorden, verkrachten en plunderen zullen slaan. Goed hoor. Ooit al eens op een camping in Italië gezeten nadat Nederland een WK-wedstrijd wint? Maar dat zijn blanken, die mogen hun geluk uiten.

Quicky
3 juni 2003, 18:50
hier de boel onveilig te maken met hun uitlatingen.
Aha, door feest vieren wordt alles onveilig. En dan zeggen dat het onveiligheidsgevoel niet bestaat. Je ziet een blij groepje "moslims" en gaat ervan uit dat ze aan het moorden, verkrachten en plunderen zullen slaan. Goed hoor. Ooit al eens op een camping in Italië gezeten nadat Nederland een WK-wedstrijd wint? Maar dat zijn blanken, die mogen hun geluk uiten.

Heb ik gezegd dat die dat mogen!

En als dat blij groepje moslims het verkeer belemmerd dan moet dat allemaal kunnen volgens u.

Wanne
3 juni 2003, 18:53
En als dat blij groepje moslims het verkeer belemmert dan moet dat allemaal kunnen volgens u.

Daar kunnen ze die personen dan ook bestraffen...

vlaanderen72
3 juni 2003, 19:28
[Je hebt absoluut gelijk Ali, dat 'voetbalgespuis' is iedereen zo beu als kouwe pap. Misschien moesten we daar maar een volksreferendum over houden, voetbalfans uitgesloten natuurlijk :)

:roll:

Brabo
4 juni 2003, 22:25
ik constateer enkel:

de echte supporters van de meeste vlaamse ploegen, en dan heb ik het niet over de successupporters die niet meer komen zien als hun ploeg een paar keer verliest, maar wel over de enkele honderde die-hard supporters die elke club heeft is rechts! zowel op stvv als op beerschot als op mechelen als op lommel als op brugge als op gent als op lierse jazelf tegenwoordig op antwerp!!

Op het kiel is het bijvoorbeeld de enigste avond om de twee weken waarop er geen allochtoon te kennen en geloof me dat is een zalig gevoel!

Als u met de "échte supporters" die toffe bende skinheads bedoelt (van die échte kerels die nog durven véchten voor hun club :roll: ), dan hebt u hoogstwaarschijnlijk gelijk. Als u doelt op de gewone, trouwe supporter, dan vrees ik dat uw analyse onjuist is (in mijn geval dan toch).
Owja, en alle successuporters zijn uiteraard extreem links. :roll:
Nog één laatste zaak die me toch wel van het hart moet: Beerschot bestaat niet meer.

Uw mede-ariër,

Brabo

Lorens
4 juni 2003, 22:31
Voetbalsupporter rechts? Ik heb die van standard nog eens zien zwaaien met een rode che-vlag, ik vond het wel leuk. Maar ja ik heb al mijn trouw gezworen aan Anderlecht... (en ik ben niet rechts dus ik zal wel successup zijn zeker?)

Dies
4 juni 2003, 22:58
de echte supporters van de meeste vlaamse ploegen, maar wel over de enkele honderde die-hard supporters die elke club heeft is rechts! zowel op stvv als op beerschot als op mechelen als op lommel als op brugge als op gent als op lierse jazelf tegenwoordig op antwerp!!!
- Die tegenwoordig staat daar wel merkwaardig te wezen want ik denk dat de X-side toch wel de meest uitgesproken rechtse clan der voetbalsupporters was in de ganse voetbalwereld. Bovendien bestaat de X-side niet meer en is het dus wel helemaal dat u denkt dat zelfs tegenwoordig op Antwerp het publiek rechts is!
- Zijn dat dan die zelfde rechtsdenkende mensen die op het Vlaams Blok stemmen omdat ze wensen dat de criminaliteit aangepakt wordt en die meer blauw op straat wensen, maar wel tegelijkertijd elke weekend naar hun geliefde club gaan zin om daar een robbertje te kunnen vechten, vandalisme te plegen en voortdurend de politie te zitten uitjoelen, etc, etc..????

filosoof
5 juni 2003, 09:19
Goede repliek!!

Oeteke
5 juni 2003, 09:49
Laat de mensen toch plezier maken!
Dat is de enige manier waarop Belgen nog echt samen als groep samenkomen en vieren/feesten!

Af en toe wordt er gevochten. en dan!!
Dan mogen ook alle cafes en discotheken toe waar er ooit gevochten wordt zenne!!

En als de mensen met elkaar willen vechten dan is dat meestal nadat ze afspraken gemaakt hebben over waar en wanneer!

Ik weet nog heel goed hoe 2 jaar geleden KVM kampioen werd en we met een stoet door het stad naar het stadion liepen!
Waren daar een paar Marokkanen die het niet konden laten om "Racing, Racing" te roepen!
Tja, das om problemen vragen en die hebben ze dan ook gekregen!

Ik ga ook nie op een bijeenkomst van het AEL roepen van " Vlaams Blok, Vlaams Blok"!

Mechelen is nog steeds van de Mechelaars, en zeker als de Malinwa speelt!
Dan kunnen der maar nie teveel marokkanen rondlopen of tis koekenbak zenne!


LEVE HET VOETBAL!! met of zonder buitenlanders, das allemaal hetzelfde!!!

filosoof
5 juni 2003, 09:57
Laat de mensen toch plezier maken!
Dat is de enige manier waarop Belgen nog echt samen als groep samenkomen en vieren/feesten!

Af en toe wordt er gevochten. en dan!!
Dan mogen ook alle cafes en discotheken toe waar er ooit gevochten wordt zenne!!

En als de mensen met elkaar willen vechten dan is dat meestal nadat ze afspraken gemaakt hebben over waar en wanneer!

Ik weet nog heel goed hoe 2 jaar geleden KVM kampioen werd en we met een stoet door het stad naar het stadion liepen!
Waren daar een paar Marokkanen die het niet konden laten om "Racing, Racing" te roepen!
Tja, das om problemen vragen en die hebben ze dan ook gekregen!

Ik ga ook nie op een bijeenkomst van het AEL roepen van " Vlaams Blok, Vlaams Blok"!

Mechelen is nog steeds van de Mechelaars, en zeker als de Malinwa speelt!
Dan kunnen der maar nie teveel marokkanen rondlopen of tis koekenbak zenne!


LEVE HET VOETBAL!! met of zonder buitenlanders, das allemaal hetzelfde!!!

Vooral die opmerking
"Mechelen is nog steeds van de Mechelaars, en zeker als de Malinwa speelt! Dan kunnen der maar nie teveel marokkanen rondlopen of tis koekenbak zenne!" ... D�*t is een pareltje dat onze aangeboren verdraagzaamheid goed illustreert...

Oeteke
5 juni 2003, 10:07
Laat de mensen toch plezier maken!
Dat is de enige manier waarop Belgen nog echt samen als groep samenkomen en vieren/feesten!

Af en toe wordt er gevochten. en dan!!
Dan mogen ook alle cafes en discotheken toe waar er ooit gevochten wordt zenne!!

En als de mensen met elkaar willen vechten dan is dat meestal nadat ze afspraken gemaakt hebben over waar en wanneer!

Ik weet nog heel goed hoe 2 jaar geleden KVM kampioen werd en we met een stoet door het stad naar het stadion liepen!
Waren daar een paar Marokkanen die het niet konden laten om "Racing, Racing" te roepen!
Tja, das om problemen vragen en die hebben ze dan ook gekregen!

Ik ga ook nie op een bijeenkomst van het AEL roepen van " Vlaams Blok, Vlaams Blok"!

Mechelen is nog steeds van de Mechelaars, en zeker als de Malinwa speelt!
Dan kunnen der maar nie teveel marokkanen rondlopen of tis koekenbak zenne!


LEVE HET VOETBAL!! met of zonder buitenlanders, das allemaal hetzelfde!!!

Vooral die opmerking
"Mechelen is nog steeds van de Mechelaars, en zeker als de Malinwa speelt! Dan kunnen der maar nie teveel marokkanen rondlopen of tis koekenbak zenne!" ... D�*t is een pareltje dat onze aangeboren verdraagzaamheid goed illustreert...


VERDRAAGZAAMHEID??!!!

Ik denk dat die islamieten da nie eens kennen, vandaar al die problemen met hun!
Die kennen alleen hunne couscous en hunnen koran!
En dan nog profiteren van de Belgische meisjes en later een vrouw uit de broessen van Marokko gaan halen om hiermee te trouwen!

Bericht Moderator: Heb de laatste zin van dit bericht verwijderd wegens 'te'. Gelieve zulk extremistisch taalgebruik achterwege te laten!!!

numarx
5 juni 2003, 10:12
"De broessen van Marokko?" Aardrijkskunde is ook je sterkste kant niet.
Proficiat voor je Breendonk-uitspraak trouwens. Klasse.

Oeteke
5 juni 2003, 10:30
"De broessen van Marokko?" Aardrijkskunde is ook je sterkste kant niet.
Proficiat voor je Breendonk-uitspraak trouwens. Klasse.

Allez dan!
Dan zijn er volgens u geen bossen en groen in Marokko...
Tja,
als gij da denkt dan hadde toch wel ZELF wa beter moeten opletten op school zenne maar ik weet wat ik daar gezien heb 3 jaar geleden...

Paulus de Boskabouter
5 juni 2003, 10:31
brous·se (de ~ (v.), ~s)
1 [Belg., niet alg.] jungle => oerwoud

Raf
5 juni 2003, 10:32
"De broessen van Marokko?" Aardrijkskunde is ook je sterkste kant niet.
Proficiat voor je Breendonk-uitspraak trouwens. Klasse.

Allez dan!
Dan zijn er volgens u geen bossen en groen in Marokko...
Tja,
als gij da denkt dan hadde toch wel ZELF wa beter moeten opletten op school zenne maar ik weet wat ik daar gezien heb 3 jaar geleden...

En bossen en groen catalogeer jij onder de noemer "broesse"? Er schort dus niet alleen wat aan je aardrijkskunde, maar blijkbaar ook aan je taalkennis. Overigens lijkt je psyche me ook niet helemaal je dat als ik je berichten er zo eens op nalees...

Oeteke
5 juni 2003, 11:28
Jungle kunde natuurlijk op verschillende manieren interpreteren, maar ja,
SP'ers moeten altijd zagen!

Zie da ge volgend jaar nie begint te blijten als we de SP een dikke patat geven met de verkiezingen....

En anders zullen onze kinderen later wel een burgeroorlog meemaken als men niet snel iets doet aan die "multiculturele" adoptie!

Klaas
5 juni 2003, 11:35
Inderdaad, ik ga al jaren naar Lierse kijken en geloof me in Vlaanderen zijn vele supporterclubs rechts gezind. In Wallonië daar en tegen is het vaak omgekeerd. Dat men in Standaard met een CHe-vlag heeft rondgelopen, kan ik geloven. Vorig jaar hadden ze wel een enorm grote vlag van Irak! In Lierse, Brugge, STVV, Genk, Gent, ... zie je heel veel Vlaamse leeuwen vlaggen.

numarx
5 juni 2003, 12:04
Zie da ge volgend jaar nie begint te blijten als we de SP een dikke patat geven met de verkiezingen....
Tiens... Gingen jullie dat drie weekjes geleden al niet doen?

Kotsmos
5 juni 2003, 12:12
Numarx: en dat is niet gebeurd ofwa? :roll: 8O :x :D

numarx
5 juni 2003, 12:23
Ik denk dat ze er bij de SP.a nog altijd niet goed van zijn. :roll:

Paulus de Boskabouter
5 juni 2003, 12:24
Die slag komen ze nooit meer te boven.. :roll:

Quicky
5 juni 2003, 13:29
Zie da ge volgend jaar nie begint te blijten als we de SP een dikke patat geven met de verkiezingen....
Tiens... Gingen jullie dat drie weekjes geleden al niet doen?

Nee, dan gingen jullie dat toch doen met het Blok??? Niet veel van gemerkt.

numarx
5 juni 2003, 13:38
Ik heb altijd gezegd dat ik een 17% verwachtte voor het Blok. En ik kan alleen voor mezelf spreken. (Ja, ik zat fout: het is 18% geworden. Muggenzifters.)

Quicky
5 juni 2003, 13:42
Ik heb altijd gezegd dat ik een 17% verwachtte voor het Blok. En ik kan alleen voor mezelf spreken. (Ja, ik zat fout: het is 18% geworden. Muggenzifters.)

Ik heb het wel over de SP.a partijtop hé, niet over u, voel je toch niet zo rap aangevallen.

numarx
5 juni 2003, 13:47
jullie
Aha, dat was niet over mij. Ik snap het. 8O
Verhofstadt (kijk, zó schrijf je die mens zijn naam) behoort trouwens niet tot de SP.a-top.

Quicky
5 juni 2003, 13:50
jullie
Aha, dat was niet over mij. Ik snap het. 8O
Verhofstadt (kijk, zó schrijf je die mens zijn naam) behoort trouwens niet tot de SP.a-top.

Ging "onderlijveke" Janssen niet de nachtmerrie van het Vlaams Blok worden, of behoort die ook niet tot de SP.a

numarx
5 juni 2003, 13:52
Antwerpen <-> België.

Was het niet het Blok dat zei dat je die twee niet mocht vergelijken?

Quicky
5 juni 2003, 13:58
Antwerpen <-> België.

Was het niet het Blok dat zei dat je die twee niet mocht vergelijken?

Maar aangezien dat jullie dat altijd doen, waarom zou ik het nu dan eens niet mogen doen als het mij goed uitkomt.

numarx
5 juni 2003, 13:59
Daar is die "jullie" weer. Ik heb die twee nooit vergeleken. Of gaat het weer over de partijtop? Of over iemand anders?

Quicky
5 juni 2003, 14:01
Daar is die "jullie" weer. Ik heb die twee nooit vergeleken. Of gaat het weer over de partijtop? Of over iemand anders?

Ik duid linksen altijd in hun geheel aan, zoals jullie ook veralgemenen met het Blok

numarx
5 juni 2003, 14:03
Ik dus? Of de partijtop? Of de linksen? Of het Blok?

Ik heb het al zo vaak gezegd hier: ik kan niet meer volgen. :cry:

Quicky
5 juni 2003, 14:04
Ik dus? Of de partijtop? Of de linksen? Of het Blok?

Ik heb het al zo vaak gezegd hier: ik kan niet meer volgen. :cry:

Kan ik niet aan doen hé :lol:

Dies
5 juni 2003, 18:49
maar ja,SP'ers moeten altijd zagen!!
Ik ben geen Spa-er, maar mag ik misschien ook eens even zagen? :P
Misschien kan u eens inhoudelijk reageren op mijn vorige post Oeteke ipv volledig naast de kwestie te beginnen lullen en hier reacties achter te laten met het niveau van een 3jarige.

Oeteke
6 juni 2003, 09:58
Zie da ge volgend jaar nie begint te blijten als we de SP een dikke patat geven met de verkiezingen....
Tiens... Gingen jullie dat drie weekjes geleden al niet doen?

en dat is ook gebeurt!!
Maar da wilde weer nie zien zeker!!

Kotsmos
6 juni 2003, 12:19
Zie da ge volgend jaar nie begint te blijten als we de SP een dikke patat geven met de verkiezingen....
Tiens... Gingen jullie dat drie weekjes geleden al niet doen?

en dat is ook gebeurt!!
Maar da wilde weer nie zien zeker!!

surprise surprise

numarx
6 juni 2003, 12:57
Zie da ge volgend jaar nie begint te blijten als we de SP een dikke patat geven met de verkiezingen....
Tiens... Gingen jullie dat drie weekjes geleden al niet doen?
en dat is ook gebeurt!!
Maar da wilde weer nie zien zeker!!
Zoals ik en Paulus hierboven al gezegd hebben: inderdaad, de SP.a heeft zw�*�*r verloren dankzij het Vlaams Blok, en ze zijn de slag nog niet helemaal teboven daar in de regering. Bedankt voor het openen mijner ogen in deze kwestie.

Verder hebt u een dt-fout gemaakt. Niet erg hoor, maar ik help maar even.

Het Vraagteken
6 juni 2003, 13:07
lol. De sp.a verloren? Uw bril verschilt dan toch van de mijne.
Bijna even onderbouwd als die "Vlaanderen-stemt-80%-rechts" zever.

Calle
6 juni 2003, 13:19
Tja, de SPA heeft een status quo behaald, dus zeker geen overwinning.

zorlac
6 juni 2003, 16:51
Bijna even onderbouwd als die "Vlaanderen-stemt-80%-rechts" zever.


Allez dan muggezifter.....80% stemt 'NIET LINKS'! Zo beter dan? :P

En Spirit zou waarschijnlijk alleen de kiesdrempel niet gehaald hebben, en toch gaan zij ministers leveren!! Waar zit de logica hier dan :roll: ......maar voor de rest luisteren ze wel naar de kiezer zenne.

Vlaamse Leeuw
6 juni 2003, 16:58
De linkervleugel is ongeveer hetzelfde gebleven, terwijl de rechtervleugel gestegen is. Dit valt echt niet te ontkennen.

Kotsmos
6 juni 2003, 17:37
Tja, de SPA heeft een status quo behaald, dus zeker geen overwinning.

en Spirit haalt 8% zeker?

TomB
6 juni 2003, 17:44
Tja, de SPA heeft een status quo behaald, dus zeker geen overwinning.

en Spirit haalt 8% zeker?

Neenee, ge moogt de vorige verkiezingen niet meetellen, een status quo met die van daarvoor ;)

Kotsmos
6 juni 2003, 17:46
Amaaaai
het Blok is tegenover de jaren '50 met factor oneindig gestegen! Faut le faire :D

Dies
6 juni 2003, 18:39
De linkervleugel is ongeveer hetzelfde gebleven, terwijl de rechtervleugel gestegen is. Dit valt echt niet te ontkennen.
Links = 5
Rechts = 5
Totaal = 10

De linkervleugel is ongeveer hetzelfde gebleven:
Links = 5
terwijl de rechtervleugel gestegen is:
Rechts = 6 (7, kies maar)
Totaal = 11

Volgens mijn wiskunde zit er ergens een foutje in uwen uitleg!

TomB
6 juni 2003, 18:41
De linkervleugel is ongeveer hetzelfde gebleven, terwijl de rechtervleugel gestegen is. Dit valt echt niet te ontkennen.
Links = 5
Rechts = 5
Totaal = 10

De linkervleugel is ongeveer hetzelfde gebleven:
Links = 5
terwijl de rechtervleugel gestegen is:
Rechts = 6 (7, kies maar)
Totaal = 11

Volgens mijn wiskunde zit er ergens een foutje in uwen uitleg!

Toch niet als ge Agalev links noch rechts noemt kan zijn scenario.

Paulus de Boskabouter
6 juni 2003, 18:42
De linkervleugel is ongeveer hetzelfde gebleven, terwijl de rechtervleugel gestegen is. Dit valt echt niet te ontkennen.
Links = 5
Rechts = 5
Totaal = 10

De linkervleugel is ongeveer hetzelfde gebleven:
Links = 5
terwijl de rechtervleugel gestegen is:
Rechts = 6 (7, kies maar)
Totaal = 11

Volgens mijn wiskunde zit er ergens een foutje in uwen uitleg!

centrum vergeten :wink:

Links=3
Centrum=4
rechts=3

=>

links=3
centrum=3
rechts=4

zuiver ter illustratie. Gelijkenissen met bestaande.. etc..

michr.oscoop
6 juni 2003, 19:01
[Voetbal interesseert mij geen lap. Ik kijk liever naar Roland Garros nu, met Kim Clijsters en Justin Henin nu al beiden naar de halve finale.

Tennis is even stom als voetbal Piano. IK kijk naar de Koningin Elisabethwedstrijd en daar ben ik fier op, maar dat zel wel te "elitair" zijn zekers?!

TomB
6 juni 2003, 19:02
[Voetbal interesseert mij geen lap. Ik kijk liever naar Roland Garros nu, met Kim Clijsters en Justin Henin nu al beiden naar de halve finale.

Tennis is even stom als voetbal Piano. IK kijk naar de Koningin Elisabethwedstrijd en daar ben ik fier op, maar dat zel wel te "elitair" zijn zekers?!

Ik eet mosselen, moet ik daar ook fier op zijn?

Kotsmos
6 juni 2003, 21:13
[Voetbal interesseert mij geen lap. Ik kijk liever naar Roland Garros nu, met Kim Clijsters en Justin Henin nu al beiden naar de halve finale.

Tennis is even stom als voetbal Piano. IK kijk naar de Koningin Elisabethwedstrijd en daar ben ik fier op, maar dat zel wel te "elitair" zijn zekers?!

als je er fier op bent wel ja.