PDA

View Full Version : Vlapan!


zorroaster
8 juni 2003, 22:53
Vandaag is het een grote dag voor onze Vlapanse natie!
Onze landgenotes Ai Sugiyama en Kim Clijsters wonnen immers schouder aan schouder het dubbelspel op Roland Garros! Van Oostende tot Tokyo wordt de Vlapanse vlag gehesen, geen enkele zieligaard durft een Japanse rode zon of een Vlaamse Leeuw te hijsen!
Geen enkele Japanner koos partij voor Sugiyama en geen enkele Vlaming voor Clijsters, iedereen koos voor Vlapan!

Een golf van pattriotisme gaat door onze trotse natie en alle pietluttige zeurkousen van separatisten die zeuren over verschil tussen Japan en Vlaanderen zijn nu wel definitief verstomd!
Er is vandaag op het tennisplein aangetoond dat er geen Vlaamse of Japanse natie bestaat, alleen het Vlapanse volk, verenigd en sterk, bestaat! Dat onze taal volledig anders is en onze cultuur een tikje verschilt, doet er helemaal niet toe!

Vlapan Unitair! Stem voor de VU (Vlapanse Unie)!

Dimitri
8 juni 2003, 23:11
Zeer terecht. Nu nog in elk subforum een onderwerp hierover openen en in andere discussies te pas en vooral te onpas verwijzen naar deze historische overwinning en het beeld is compleet.

De mooiste en tegelijk meest verbijsterende van de afgelopen dagen vind ik nog steeds de reactie van Celebfin over Roland Garros: "ik wil hier geen communautaire discussie van maken, maar ik vind dit nog een reden om bij België te blijven."

Maar sowieso, dat mensen intens blij kunnen zijn met een sportief hoogtepunt, dat kan ik begrijpen, tuurlijk. Maar dat je er alleen al aan denkt zoiets te verbinden met je politieke overtuiging, die duidelijk niet veel verder rijkt dan 'België moet unitair worden, na!', laat staan dat zogenaamde verband met droge ogen keer op keer uit te schreeuwen, daar snap ik nog steeds echt helemaal niks van.

Ik heb soms het idee dat er hier een paar hele goeie amateur-cabaretiers rond lopen. Althans, dat hoop ik.

Dies
8 juni 2003, 23:27
:D :D :D HILARISCH !!!!!! :D :D :D

Patriot!
9 juni 2003, 14:04
Inderdaad, de Vlaamse leeuw werd niet gehesen.

De Nationale Driekleur daarentegen. :twisted:

alpina
9 juni 2003, 14:19
Inderdaad, de Vlaamse leeuw werd niet gehesen.

De Nationale Driekleur daarentegen. :twisted:

HEt straat hing inderdaad vol driekleuren! :roll:

Knuppel
9 juni 2003, 14:24
Inderdaad, de Vlaamse leeuw werd niet gehesen.

De Nationale Driekleur daarentegen. :twisted:

Waarom zo boos als het vol DDDDDDriekleuren hing?
Bewijst het toch niet wat je zo graag zou claimen?

Patriot!
9 juni 2003, 14:27
Inderdaad, de Vlaamse leeuw werd niet gehesen.

De Nationale Driekleur daarentegen. :twisted:

Waarom zo boos als het vol DDDDDDriekleuren hing?
Bewijst het toch niet wat je zo graag zou claimen?

Boos?

Vlaamse Leeuw
9 juni 2003, 14:44
Belgische driekleur: ik wist niet dat ze die nog altijd maakten. :wink:

zorroaster
9 juni 2003, 15:07
Inderdaad, de Vlaamse leeuw werd niet gehesen.

De Nationale Driekleur daarentegen. :twisted:

Waarmee de belgicisten weeral bewijzen dat ze de simpele essentie van dit topic niet kunnen/willen bevatten...

Veelzeggend uiteraard.

Bruno*
9 juni 2003, 15:09
Clijsters heeft nog nooit het woord Vlaanderen uitgesproken op tv. Dat zegt genoeg denk ik. Ze heeft ook steeds haar BELGISCHE supporters bedankt (en mss herinnert u zich nog haar tricolore outfit enkele maanden geleden?)

Patriot!
9 juni 2003, 15:10
Clijsters heeft nog nooit het woord Vlaanderen uitgesproken op tv. Dat zegt genoeg denk ik. Ze heeft ook steeds haar BELGISCHE supporters bedankt (en mss herinnert u zich nog haar tricolore outfit enkele maanden geleden?)

Hoe durft ge zoiets te zeggen! Kim is Vlaanderen's nationale heldin, en alle Vlamingen supporterden voor Vlaamse Kim, en tegen die Waalse Henin-parasiet!!!

zorroaster
9 juni 2003, 15:11
Clijsters heeft nog nooit het woord Vlaanderen uitgesproken op tv. Dat zegt genoeg denk ik. Ze heeft ook steeds haar BELGISCHE supporters bedankt (en mss herinnert u zich nog haar tricolore outfit enkele maanden geleden?)

Tacitus doet ook weer zijn irrelevante duit in het zakje...

BUB'er nummer twee die niet in staat is de feitelijke bedoeling van dit topic te bevatten, maar blijkbaar meent dat het hier een herhaling betreft van hun hol sportnationalisme...

zorroaster
9 juni 2003, 15:54
De intellectuele armoede van de BUB wordt nu wel erg duidelijk: Ze zijn zelfs niet in STAAT om de bedoeling van dit topic te vatten, het blijft bij een voortdurende herhaling van hun achterlijk sportnationalisme...

Bruno*
9 juni 2003, 16:47
Integendeel, jullie kunnen gewoon nog steeds niet antwoorden waarom de bevolking in de zgn. beide landsdelen niet spontaan kant koos voor resp. tennisters.

zorroaster
9 juni 2003, 16:53
Integendeel, jullie kunnen gewoon nog steeds niet antwoorden waarom de bevolking in de zgn. beide landsdelen niet spontaan kant koos voor resp. tennisters.

U kan nog steeds niet inzien dat dat niets te maken heeft met Belgische eenheid, net zomin als de overwinning van Clijsters en Ai Sugiyama niets te maken heeft met een Vlaams-Japanse eenheid.

C uit W
9 juni 2003, 17:00
Integendeel, jullie kunnen gewoon nog steeds niet antwoorden waarom de bevolking in de zgn. beide landsdelen niet spontaan kant koos voor resp. tennisters. En bij de finale voor de mannen was er geen enkele Vlaming of waal, dus niemand van ons supporterde voor de finalisten zeker :roll:

Dies
9 juni 2003, 20:49
Integendeel, jullie kunnen gewoon nog steeds niet antwoorden waarom de bevolking in de zgn. beide landsdelen niet spontaan kant koos voor resp. tennisters.
U begrijpt maar niet dat het tennis totaal niet relevant is in deze hele discussie en dat zelfs het al dan niet Vlaams, Waals of Belg voelen niet van belang is.
Gevoel doet niet ter zake, er worden rationele elementen gevraagd over het hoe en waarom en u wenst daar blijkbaar niet op in te gaan!?

Calle
10 juni 2003, 08:08
Ik ben een supporter van Club Brugge, ook van de Waalse spelers in de spelersgroep.

Moet ik als N-VA stemmer de waalse spelers beginnen uitjoelen als ze aan de bal zijn ??????

Trouwens, die mannen kunnen wel nederlands :wink:

zorroaster
10 juni 2003, 09:49
Moet ik als N-VA stemmer de waalse spelers beginnen uitjoelen als ze aan de bal zijn ??????


Uiteraard, gij zijt immers een VlaemSSche fascist die spuwt op het parasitaire Waalse ras en steevast hun genetische inferioriteit wil benadrukken... :roll:

Ik ben de BUB'ers dan maar eens voor met hun gebruikelijke zwans...