PDA

View Full Version : Che Gevaar; Nogmaals;


Ambiorix
9 augustus 2005, 21:50
beste

nogmaals vestig ik de aandacht op www.chegevaar.info
nogmaals heb ik poster en een hoop stickers besteld. Che Guevara was NIET zomaar een 'revolutionair' die 'vrijheid' voor zijn volk wilde.
Wat we voor moeten blijven doen is dat duidelijk maken aan onze omgeving, en erover praten. Zet de anti-propaganda voor deze 'bevrijder' maar in!

De strijd gaat voort!

la_Principessa
9 augustus 2005, 22:25
goed zo, doe zo voort!

Armadel
13 augustus 2005, 13:52
Ik heb drie maanden geldeden materiaal besteld op de site. Posters en stickers, maar mijn brievenbus blijft zo leeg als een woestijn. Weet er iemand hoe lang het duurt voor die dingen aankomen? Of is alles gewoon op?

C uit W
13 augustus 2005, 15:15
De site mocht wel iets langer zijn.
(ze is wel zeer goed, mooi en overzichtelijk)

Guderian
13 augustus 2005, 15:44
Ik spreek de personen die een t-shirt dragen met die ongeschoren indianenkop op altijd aan op het feit dat ze propaganda maken voor een internationaal terrorist. De meesten reageren verrast en blijken de figuur Guevara in feite niet eens te kennen, anderen reageren dat het "iemand was die streed voor z'n idealen", die laatste zijn de leuksten, die kan je gemakkelijk neermaaien met argumenten. Naïeve linkse pubers die denken aan love and peace.
Edit:After edit by Guderian on 13-08-2005 at 16:44
Reason:
--------------------------------

Ik spreek de personen die een t-shirt dragen met die ongeschoren indianenkop op altijd aan op het feit dat ze propaganda maken voor een internationaal terrorist. De meesten reageren verrast en blijken de figuur Guevara in feite niet eens te kennen, anderen reageren dat het "iemand was die streed voor z'n idealen", die laatste zijn de leuksten, die kan je gemakkelijk neermaaien met argumenten. Naïeve linkse pubers die denken aan love and peace.

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik spreek de personen die een t-shirt dragen met die ongeschoren indianenkop op altijd aan op het fgeit dat ze propaganda maken voor een internationaal terrorist. De meesten reageren verrast en blijken de figuur Guevara in feite niet eens te kennen, anderen reageren dat het "iemand was die streed voor z'n idealen", die laatste zijn de leuksten, die kan je gemakkelijk neermaaien met argumenten. Naïeve linkse pubers die denken aan love and peace.

Ambiorix
13 augustus 2005, 16:09
Ik heb drie maanden geldeden materiaal besteld op de site. Posters en stickers, maar mijn brievenbus blijft zo leeg als een woestijn. Weet er iemand hoe lang het duurt voor die dingen aankomen? Of is alles gewoon op?
ik heb een hele tijd terug ook een hoop materiaal besteld,en dat is mooi toegekomen. Ook naar andere mensen die ik ken is dat toegekomen.
We gaan zien of het nu terug goed toekomt.

Armadel
13 augustus 2005, 16:29
De meesten reageren verrast en blijken de figuur Guevara in feite niet eens te kennen, anderen reageren dat het "iemand was die streed voor z'n idealen", die laatste zijn de leuksten, die kan je gemakkelijk neermaaien met argumenten.



Kan ik ook een T-hemdje dragen met een foto van Mussolini of zo. Die streed ook voor zijn idealen.

Tömmchen
27 augustus 2005, 14:47
Neem ook eens een kijkje op www.stoplinkseles.tk (http://www.stoplinkseles.tk)
Mss heb je nog wel enkele verhalen uit jullie schooltijd...

C uit W
30 augustus 2005, 16:53
Ze hebben net een documentaire over hem getoond op vitaye.
Volgens hen redde hij de cubaanse economie, en door 'slechts' 50 executies uit te voeren was hij een uiterst goeie revolutionaire rechter, want anders zouden het er 500 geweest zijn.

Enfin, ze waren dus redelijk pro-guevara.

Ambiorix
30 augustus 2005, 16:54
vitaya
:rofl:
om je te bescheuren