PDA

View Full Version : Is er ruzie in de BUB?


John Stufflebeam
22 oktober 2005, 23:15
Ik zie dat de site van de BUB slordiger is (pop-ups), ik merk dat de BUB-ers minder op dit forum schrijven, en duidelijk minder gecoördineerd (tot voor enkele weken was er hier steeds één BUB-er van wacht).

Ik merk ook dat Yann Verbeeck niet meer op de lijst van zwaarwichtige BUB-ers staat (was vroeger vermeld als coördinator internet:

http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm

Is er een machtstrijd gaande binnen de BUB? Is Yann in ongenade gevallen?

Ambiorix
22 oktober 2005, 23:23
verdacht... inderdaad.

Misschien dreigt er een schisma tussen unitaristen en "unie-federalisten", dat laatste is een onlangs uitgevonden (en deze eer gaat naar Hans) begrip, ingevoerd om het feit dat Kim provinciaal voorzitter is te verdedigen!

Jaani_Dushman
22 oktober 2005, 23:32
"imperial overstretch" ongetwijfeld...

skorzeny
22 oktober 2005, 23:32
Volgens doorgaans slecht ingelichte bronnen zouden Philippe Leclerc en Andy Vermaut (de twee snoodaards van op de ijzerwake ) een putch voorbereiden.

Volgens dezelfde bron zouden er problemen zijn tussen Yann en Hans1, over vrouwen en geld !!!

BUB; beter dan familie en thuis !!!:lol:

Jazeker
23 oktober 2005, 02:07
Ik zie dat de site van de BUB slordiger is (pop-ups), ik merk dat de BUB-ers minder op dit forum schrijven, en duidelijk minder gecoördineerd (tot voor enkele weken was er hier steeds één BUB-er van wacht).

Ik merk ook dat Yann Verbeeck niet meer op de lijst van zwaarwichtige BUB-ers staat (was vroeger vermeld als coördinator internet:

http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm

Is er een machtstrijd gaande binnen de BUB? Is Yann in ongenade gevallen?

Ik vind dat je overdrijft. Een partij als het BUB kan nu eenmaal niet de coherentie behouden eens ze België promoten op interplanetair vlak. Zulks grote partij moet op den duur scheurtjes vertonen en dat mag je niet uitbuiten. En bovendien vind ik dat het lachen met die -intussen- eenmanspartij gaat lijken op een persoonlijke aanval. En dat mag niet.

Leve de BUB - lang zal die ene man leven.

stab
23 oktober 2005, 07:33
Ik zie dat de site van de BUB slordiger is (pop-ups), ik merk dat de BUB-ers minder op dit forum schrijven, en duidelijk minder gecoördineerd (tot voor enkele weken was er hier steeds één BUB-er van wacht).

Ik merk ook dat Yann Verbeeck niet meer op de lijst van zwaarwichtige BUB-ers staat (was vroeger vermeld als coördinator internet:

http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm

Is er een machtstrijd gaande binnen de BUB? Is Yann in ongenade gevallen?Je hoort Kim hier ook niet meer. De posts van Hans I zijn wat langer, niet meer die afzeikerige nietszeggende one-liners.
Ene A is terug op de proppen gekomen.
Er is blijkbaar toch wel iets aan de hand.

stab
23 oktober 2005, 07:37
Leve de BUB - lang zal die ene man leven.:rofl:

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 08:05
BUB; beter dan familie en thuis !!!:lol:

We zouden de bubbelsmurfen en hun fratsen zowaar beginnen te missen op dit forum! ;-)

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 08:39
Als we kijken naar de webstekken van de provinciale afdelingen van de bubbelsmurfenclub, dan zien we toch dat hun werking niet al te veel voorstelt.

Brabant (de bubbels leven in het verleden blijkbaar): één artikeltje over de driekleur, voor het overige niets.

Oost-Vlaanderen: laatst bijgekomen artikel dateert van januari 2005 (we zijn ondertussen maanden verder). Op die webstek is er trouwens een interessante verwijzing ( http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=3335166 ). De belangstelling is duidelijk "overweldigend"...

West-Vlaanderen: ook hier is het laatste persbericht van januari 2005. Er gebeurt blijkbaar niet al te veel in bubbelland. Er is wel nog een artikeltje over de IJzerwake. Wel merkwaardig, daar de opperbubbel in de toenmalige discussie stelde dat de BUB niets te maken had met die aktie. De teller is hier nog onthullender: http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=3335168

Limburg: een geraamte maar niets inhoudelijk in de webstek. Ja, de Limburgse bubbelsmurfen zijn heel aktief!

Antwerpen: niet veel zaaks, een opinieartikel over de zoveelste zwarte zondag.

En dan moeten we geloven dat de bubbelsmurfen op weg zijn naar de heerschappij over België, volgens het met veel tromgeroffel aangekondigde nieuws van de bubbels!

Raven
23 oktober 2005, 08:45
Wat voor een gezever is dat nu, mensen tot ere-lid uitroepen en hen niet eens erover contacteren.....

Ik roep Hans VAN DE CAUTER uit tot ere-clown van mijn nog op te richten circus.

stab
23 oktober 2005, 08:56
Wat voor een gezever is dat nu, mensen tot ere-lid uitroepen en hen niet eens erover contacteren.....

Ik roep Hans VAN DE CAUTER uit tot ere-clown van mijn nog op te richten circus.Geef hem tegelijk de adellijke titel van "circusbaron".:rofl:

vercetti
23 oktober 2005, 09:56
Ik zie dat de site van de BUB slordiger is (pop-ups), ik merk dat de BUB-ers minder op dit forum schrijven, en duidelijk minder gecoördineerd (tot voor enkele weken was er hier steeds één BUB-er van wacht).

Ik merk ook dat Yann Verbeeck niet meer op de lijst van zwaarwichtige BUB-ers staat (was vroeger vermeld als coördinator internet:

http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm

Is er een machtstrijd gaande binnen de BUB? Is Yann in ongenade gevallen?

Ook raar is dat er op de stek van BUB Antwerpen bij de kandidaten iedereen te zien is.... behalve Yann Verbeeck http://www.belgischeunie.be/antwerpen

vercetti
23 oktober 2005, 09:59
Laat ons hopen dat er weer wat smakelijke geheimen vrijkomen zoals de vorige keer. Jammer genoeg weet ik niet wat die geheimen allemaal waren. Werd Hans1 niet omringd door FDF'ers?

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 10:05
Laat ons hopen dat er weer wat smakelijke geheimen vrijkomen zoals de vorige keer. Jammer genoeg weet ik niet wat die geheimen allemaal waren. Werd Hans1 niet omringd door FDF'ers?

De smakelijke en vermakelijke "geheimen" waren toen:

- dat Hans I le Grand een franskiljon was die zich welwillend liet omringen met FDF'ers en er niet voor terugschrikt het Nederlands te betitelen als een "boerentaaltje";
- dat Hans I le Grand de knip op de partijkas hield en dat hij de militanten zelf liet opdraaien voor de uitgaven voor het propagandamateriaal;
- dat Hans I le Grand de "partij" als een dictator bestuurde en dat alleen zijn wil en niets anders telde.

vercetti
23 oktober 2005, 10:07
En waarom is deze site http://www.unionbelge.be/liege niet in het frans en Duits? Luik is met de Oostkantons toch tweetalig. Graag antwoord van de BUB.

Vlaanderen Boven
23 oktober 2005, 10:13
De teller is hier nog onthullender: http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=3335168 (http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=3335168[/quote)

In één dag 519 hits, terwijl het normaal rond de 10 schommelt?

Soit...ze doen maar.

Patriot!
23 oktober 2005, 12:35
Natuurlijk is er geen ruzie.

giserke
23 oktober 2005, 12:38
Natuurlijk is er geen ruzie.
ruzie maken met uzelf is moeilijk hé :lol:

Patriot!
23 oktober 2005, 12:39
Yann is vorige week wel ziek geweest. Ik weet niet of het nu beter met hem gaat, maar ik neem aan dat hij hier spoedig terug zal zijn. Ikzelf heb minder en minder tijd om hier op het forum te zitten.

C uit W
23 oktober 2005, 12:48
De belgische omwenteling aan't voorbereiden? :lol:

Hans1
23 oktober 2005, 12:53
Het heeft niets met ruzie te maken, alleen met het feit dat we jullie gelul - zoals deze topic weer eens bewijst - beu zijn. We hebben wel wat beters te doen dan hier elke dag rond te hangen en te spreken tegen idioten die denken dat hun "Vlaanderen" het centrum van de wereld is.

Bovendien heeft ieder van ons een serieuze job of serieuze studies, wat we van jullie niet echt kunnen zeggen.

stab
23 oktober 2005, 12:58
De belgische omwenteling aan't voorbereiden? :lol:Neen , een repressie van Flaminganten.

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:02
Yann is vorige week wel ziek geweest. Ik weet niet of het nu beter met hem gaat, maar ik neem aan dat hij hier spoedig terug zal zijn.

Hoera! De bubbelnarren zijn weer terug!

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:03
Het heeft niets met ruzie te maken, alleen met het feit dat we jullie gelul - zoals deze topic weer eens bewijst - beu zijn. We hebben wel wat beters te doen dan hier elke dag rond te hangen en te spreken tegen idioten die denken dat hun "Vlaanderen" het centrum van de wereld is.

Aha, de bubbelsmurfen hebben eigenlijk door dat ook hier hun haring gewoon niet bakt.

Jaani_Dushman
23 oktober 2005, 13:03
Het heeft niets met ruzie te maken, alleen met het feit dat we jullie gelul - zoals deze topic weer eens bewijst - beu zijn. We hebben wel wat beters te doen dan hier elke dag rond te hangen en te spreken tegen idioten die denken dat hun "Vlaanderen" het centrum van de wereld is.

Bovendien heeft ieder van ons een serieuze job of serieuze studies, wat we van jullie niet echt kunnen zeggen.Hansje, maak je niet kwaad. Interne strubbelingen komen altijd voor in zeer grote partijen. Het zijn enkel kleine onbenullige partijtjes die geen interne ruzies kennen.

Hans1
23 oktober 2005, 13:06
Hansje, maak je niet kwaad. Interne strubbelingen komen altijd voor in zeer grote partijen. Het zijn enkel kleine onbenullige partijtjes die geen interne ruzies kennen.

Wij hebben nochtans ook al ruzies gekend, Dushmanneke, vooral over welke flamingant we het diepst de grond gingen inboren.:-D

bartje
23 oktober 2005, 13:08
Bovendien heeft ieder van ons een serieuze job of serieuze studies, wat we van jullie niet echt kunnen zeggen.

Wie bedoel je daarmee??
Persoonlijk wil ik toch wel zeggen dat ik ook nog andere bezigheden heb zu!

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:09
Wij hebben nochtans ook al ruzies gekend, Dushmanneke, vooral over welke flamingant we het diepst de grond gingen inboren.:-D

De "vredelievende" plannen van de bubbelsmurfen komen weer boven. Na "het openen van een nieuwe repressie tegen de flaminganten", "het droogleggen van de 'vlaemSSch-nationalistische' (sic) partijen", "amnestie met de kogel voor de flaminganten"... nu dit. Alweer een uitspraak om met een zekere regelmaat weer boven te halen!

Hans1
23 oktober 2005, 13:10
Wie bedoel je daarmee??
Persoonlijk wil ik toch wel zeggen dat ik ook nog andere bezigheden heb zu!

Ik beschouw u dan ook niet echt als een flamingant, eerder als een door de media misleid persoon.;-)

Hans1
23 oktober 2005, 13:11
De "vredelievende" plannen van de bubbelsmurfen komen weer boven. Na "het openen van een nieuwe repressie tegen de flaminganten", "het droogleggen van de 'vlaemSSch-nationalistische' (sic) partijen", "amnestie met de kogel voor de flaminganten"... nu dit. Alweer een uitspraak om met een zekere regelmaat weer boven te halen!

Dit was uiteraard figuurlijk bedoeld. Dat zal elk normaal mens onmiddellijk begrepen hebben.;-)

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:13
Ik beschouw u dan ook niet echt als een flamingant, eerder als aan door de media misleid persoon.;-)

Bart, de Grote Leider-Voorzitter heeft u gewogen en te licht bevonden! In Zijn Alwetendheid weet hij al uw diepste zieleroerselen en kan dan ook tot een dergelijk besluit komen. Gelukkig toch dat de bubbelsmurfen een dergelijke Verlicht Iemand hebben die de belgicistische Keurtroepen aanvoert. Niemand minder dan le Président-Fondateur, le Génie de Bruxelles, le Grand-Chef des Belgicains, Hans I le Grand. Hans I par la grâce de Dieu Grand Timonier!

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:14
Dit was uiteraard figuurlijk bedoeld. Dat zal elk normaal mens onmiddellijk begrepen hebben.;-)

Aha, juist. 't Was weer "om te lachen". Alweer zo'n klassieker die om de haverklap uit de bubbelmond komt.

Hans1
23 oktober 2005, 13:16
Bart, de Grote Leider-Voorzitter heeft u gewogen en te licht bevonden! In Zijn Alwetendheid weet hij al uw diepste zieleroerselen en kan dan ook tot een dergelijk besluit komen. Gelukkig toch dat de bubbelsmurfen een dergelijke Verlicht Iemand hebben die de belgicistische Keurtroepen aanvoert. Niemand minder dan le Président-Fondateur, le Génie de Bruxelles, le Grand-Chef des Belgicains, Hans I le Grand. Hans I par la grâce de Dieu Grand Timonier!

Verder dan wat afgezaagd gezever geraakt u blijkbaar niet, JVDB. U begint echt saai te worden.;-)

Hans1
23 oktober 2005, 13:17
Aha, juist. 't Was weer "om te lachen". Alweer zo'n klassieker die om de haverklap uit de bubbelmond komt.

Ik wou even uw IQ nog eens testen. U bent nog niet verder geraakt dan punt 0.;-)

Maar nu begin ik mij verdorie nog tot uw niveau te verlagen.

Ciao.

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:18
Verder dan wat afgezaagd gezever geraakt u blijkbaar niet, JVDB. U begint echt saai te worden.;-)

Herhaling is de moeder van de wijsheid. Uw groteske grootheidswaanzin kan niet genoeg in het licht worden geplaatst. U meent nu al te kunnen oordelen over een persoon waarvan u maar nauwelijks iets weet!

Miguelito
23 oktober 2005, 13:18
Ik beschouw u dan ook niet echt als een flamingant, eerder als aan door de media misleid persoon.;-)

Bartje is dus te dom om zich een mening te vormen. Wie bent U iemand als een door de media misleid persoon te bestempelen ???

Ik kan best begrijpen als er ruzie in de partij is.
Ik kan best begrijpen dat een aantal serieuze belgicisten Uw handelingen (o.a.wilmots-debacle) en Uw uitspraken (...) en posts hier op dit forum beu zijn.

Ik stel mij vrijwillig om door U en Uw sekte de grond ingeboord te worden. Try your best shot.

un saludo

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:19
Ciao.

Alweer wat inhoudelijk sterke bijdragen van de opperbubbel... En hop, daar gaat hij weer op de vlucht.

Miguelito
23 oktober 2005, 13:23
Dit was uiteraard figuurlijk bedoeld. Dat zal elk normaal mens onmiddellijk begrepen hebben.;-)

aha we gaan weer die toer op, er zich van tussenuit muizen, eigen uitspraken later zelf verdraaien en vooral geen blunders toegeven.

Le Grand Président-Fondateur was vroeger waarschijnlijk dat jongetje dat met chocolade aan de handen en in het gezicht en dan beweert dat hij de chocoladetaart niet heeft opgegeten.

un saludo

1handclapping
23 oktober 2005, 13:28
Hoe de Bub mening dat er beter één regering en één parlement in België zou zijn dat absoluut een constitutionele monarchie onder Saksen coburg moet blijven hier als een rode lap voor een stier blijft werken.

Een mening als zou men een Nederlandstalige staat moeten stichten met uitsluitend Nederlandstalige inwoners al dan niet als republiek is een andere variant die eigenlijk niemand warm of koud maakt.

De mening dat er een onafhankelijk Vlaanderen moet zijn absoluut in de vorm van een solidaristische dictatuur is hier schijnbaar de meest populaire mening.

Dat "de staten" intussen afsterven en het al lang de grote firma's het voor het zeggen hebben niet alleen hier maar overal in de wereld laat iedereen
koud. Jullie zullen wel kortelings te weten komen wanneer "de speeltijd" gedaan is.

exodus
23 oktober 2005, 13:31
De B.U.B, een allegaartje hansworsten die denken dat ze het kunnen. Ze hebben al meermaals bewezen absoluut incapabel te zijn om van enig politiek belang te kunnen zijn (zie het geval Wilmots , Tsunami etc).

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:32
Hoe de Bub mening dat er beter één regering en één parlement in België zou zijn dat absoluut een constitutionele monarchie onder Saksen coburg moet blijven hier als een rode lap voor een stier blijft werken.


Helemaal niet, wel de stijl waarmee ze dat doen. Dat zorgt immers voor de nodige hilariteit iedere keer. Met een belgicist van Rudy van Nespen (voorzitter van NU) valt er bijvoorbeeld wel inhoudelijk te discussiëren, met de bubbels niet. Iedere keer weer kronkelen en rollen ze over de grond om hun eigen tegenstrijdigheden en belachelijke uitspraken nadien wat goed te praten. Het is gewoon een bron van vermaak.

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:34
Een mening als zou men een Nederlandstalige staat moeten stichten met uitsluitend Nederlandstalige inwoners al dan niet als republiek is een andere variant die eigenlijk niemand warm of koud maakt.

De mening dat er een onafhankelijk Vlaanderen moet zijn absoluut in de vorm van een solidaristische dictatuur is hier schijnbaar de meest populaire mening.


Solidaristische dictatuur? Uw verbeelding slaat duidelijk eens te meer op hol, dat gebeurt wel meer bij u als het gaat over Vlaamsnationalisme. Dan ziet u plotseling zaken die mensen nooit hebben geuit of gedacht.

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 13:36
Dat "de staten" intussen afsterven en het al lang de grote firma's het voor het zeggen hebben niet alleen hier maar overal in de wereld laat iedereen
koud. Jullie zullen wel kortelings te weten komen wanneer "de speeltijd" gedaan is.

Dat is de grootste misvatting: de staten sterven geenszins af, wel integendeel. De macht en invloed van de staat op het dagdagelijks leven van de mens is er alleen maar groter op geworden. In de 19e eeuw maakt het voor een boer op een afgelegen boerderij eigenlijk niet zoveel uit in welk land hij woonde en werkte: hij kreeg immers nauwelijks met de staat te maken. Nu is dat veel meer het geval, door de vele nutsvoorzieningen, uitgebreide reglementering, wetten, verplichten, enzovoort. Nog nooit was de invloed van de staat zo groot als in onze tijd.

Ambiorix
23 oktober 2005, 13:36
De mening dat er een onafhankelijk Vlaanderen moet zijn absoluut in de vorm van een solidaristische dictatuur is hier schijnbaar de meest populaire mening.

Dat "de staten" intussen afsterven en het al lang de grote firma's het voor het zeggen hebben niet alleen hier maar overal in de wereld laat iedereen
koud. Jullie zullen wel kortelings te weten komen wanneer "de speeltijd" gedaan is.
weet u nu wel waarover u het hebt?

Een 'solidaristische dictatuur' met 'firma's die het voor het zeggen hebben'.
sjonge sjonge.

Jaani_Dushman
23 oktober 2005, 13:37
Dat "de staten" intussen afsterven en het al lang de grote firma's het voor het zeggen hebben niet alleen hier maar overal in de wereld laat iedereen koud. Jullie zullen wel kortelings te weten komen wanneer "de speeltijd" gedaan is.Is dat een onafwendbaar gegeven, of een politieke keuze? Ik denk eerlijk gezegd het laatste. Een land als Libië slaagt er als één van de enige landen in om zich niet te laten overrompelen door grote firma's, en toevallig is Libië -na Zuid-Afrika- zowat de welvarendste staat van Afrika (ik spreek mij hier enkel uit over materiële welvaart).
Ik geloof niet dat de staat afgedaan heeft. Elke volksgemeenschap moet zichzelf organiseren. Anders is zijn een vogel voor de kat in deze wereld. De staat is één van de weinige instituties die de verdere individualisering kunnen tegen houden.

Miguelito
23 oktober 2005, 13:42
Hoe de Bub mening dat er beter één regering en één parlement in België zou zijn dat absoluut een constitutionele monarchie onder Saksen coburg moet blijven hier als een rode lap voor een stier blijft werken.

Een mening als zou men een Nederlandstalige staat moeten stichten met uitsluitend Nederlandstalige inwoners al dan niet als republiek is een andere variant die eigenlijk niemand warm of koud maakt.

De mening dat er een onafhankelijk Vlaanderen moet zijn absoluut in de vorm van een solidaristische dictatuur is hier schijnbaar de meest populaire mening.

Dat "de staten" intussen afsterven en het al lang de grote firma's het voor het zeggen hebben niet alleen hier maar overal in de wereld laat iedereen
koud. Jullie zullen wel kortelings te weten komen wanneer "de speeltijd" gedaan is.
Dat zie je verkeerd.
Het de manier waarop ze hun mening hier verkondigen. De onwaarheden en beledigingen die je hier elke dag leest. Verder dan oppervlakkig schelden komen de bubbels niet.
Kijk, ik discussiër liever inhoudelijk.

Guderian en co moeten tevreden zijn als hun mening al als norm geldt voor alle flamiganten hier op het forum.
Een solidaristische dictatuur? Lag u 65 jaar in coma?

un saludo

skorzeny
23 oktober 2005, 13:55
ach, die Bubbers de mot zit erin zoveel is intussen wel duidelijk.

Het gedrag op de ijzerwake, de affaire Wilmots,...geen enkel normaal mens wil bij zo'n clubje randdebielen horen !!!

Laatste geruchten; Kim Roovers wil de partij doen evolueren naar een meer rechts/autoritaire partij genre REX. Ze zou al contacten hebben met het FN.

Diene Vloemans zou de BUB dan weer willen zien evolueren naar een buitenparlementaire actiegroep in de stijl van het vooroorlogse Legion Nationale.

BUB, je blijft lachen: elke dag opnieuw !!!:lol:

Ambiorix
23 oktober 2005, 14:26
De staat is één van de weinige instituties die de verdere individualisering kunnen tegen houden.
inderdaad, maar pas als deze staat bezield is met een volk, als het gestoeld is op een gemeenschap met wortels.

restons courtois
23 oktober 2005, 14:51
ach, die Bubbers de mot zit erin zoveel is intussen wel duidelijk.

Het gedrag op de ijzerwake, de affaire Wilmots,...geen enkel normaal mens wil bij zo'n clubje randdebielen horen !!!

Laatste geruchten; Kim Roovers wil de partij doen evolueren naar een meer rechts/autoritaire partij genre REX. Ze zou al contacten hebben met het FN.

Diene Vloemans zou de BUB dan weer willen zien evolueren naar een buitenparlementaire actiegroep in de stijl van het vooroorlogse Legion Nationale.

BUB, je blijft lachen: elke dag opnieuw !!!:lol:

Over randdebielen gesproken, een loser met naam Waffen-SS Sturmbahnführer Otto 'Skorzeny' behoort normaal gezien ook in een clubje van randdebielen. :roll: Ah neen, we zijn hier in Vlaanderen en daar is het normaal....

stab
23 oktober 2005, 14:57
Over randdebielen gesproken, een loser met naam Waffen-SS Sturmbahnführer Otto 'Skorzeny' behoort normaal gezien ook in een clubje van randdebielen. :roll: Ah neen, we zijn hier in Vlaanderen en daar is het normaal....Ook in de Wallonie is dat normaal hoor, Belgje , met Degrelle en de "tueurs de Rex".

restons courtois
23 oktober 2005, 15:12
Ook in de Wallonie is dat normaal hoor, Belgje , met Degrelle en de "tueurs de Rex".

Ja? Kan je eens een linkje geven van een (groot) waalse politiek forum waar er gasten zijn met naam "Skorzeny", "Stubaf.", "Guderian", "Volkstürmer", "Fieseler"...? Dank U. Ik zal ze dan daar ook noemen wat ze zijn: randdebielen.

skorzeny
23 oktober 2005, 15:16
Over randdebielen gesproken, een loser met naam Waffen-SS Sturmbahnführer Otto 'Skorzeny' behoort normaal gezien ook in een clubje van randdebielen. :roll: Ah neen, we zijn hier in Vlaanderen en daar is het normaal....

Inderdaad mijn beste, in Vlaanderen is dit normaal.
Vergeet niet dat dit kleine plekje indertijd een bastion was van het Nationaal Socialisme.
Ons volk mag terecht fier zijn op de inzet tijdens wereldoorlog2, nergens was de collaboratie zo sterk en nergens anders was het verzet zo betekenisloos.

RESPECT !!!!

stab
23 oktober 2005, 15:18
Ja? Kan je eens een linkje geven van een (groot) waalse politiek forum waar er gasten zijn met naam "Skorzeny", "Stubaf.", "Guderian", "Volkstürmer", "Fieseler"...? Dank U. Ik zal ze dan daar ook noemen wat ze zijn: randdebielen.Wel op vox latina vind je wel een aantal "bonapartisten".
Echte zeikerds.

Pietje
23 oktober 2005, 15:19
Ons volk mag terecht fier zijn op de inzet tijdens wereldoorlog2, !!!!

Idd, niks is "mooier" dan medeverantwoordelijk zijn voor de dood van (plus-minus) 50.000.000 mensen.........:roll: :roll:

restons courtois
23 oktober 2005, 15:24
Inderdaad mijn beste, in Vlaanderen is dit normaal.
Vergeet niet dat dit kleine plekje indertijd een bastion was van het Nationaal Socialisme.
Ons volk mag terecht fier zijn op de inzet tijdens wereldoorlog2, nergens was de collaboratie zo sterk en nergens anders was het verzet zo betekenisloos.

RESPECT !!!!

Neen mijn beste, dit kleine plekje met naam Vlaanderen was geen bastion van het Nationaal Socialisme. De collaboratie was ook niet zo sterk zoals nergens anders en het verzet was ook niet betekenisloos. Toch mooi poging.
Ik heb het trouwens niet over Vlaanderen maar over randdebielen die anno dei 2005 op het "groote politiek forum" de naam "Skorzeny" gebruiken. Maar dit zijn randdebielen... ook in Vlaanderen.

voicelesscharlie
23 oktober 2005, 15:28
Ik zie dat de site van de BUB slordiger is (pop-ups), ik merk dat de BUB-ers minder op dit forum schrijven, en duidelijk minder gecoördineerd (tot voor enkele weken was er hier steeds één BUB-er van wacht).

Ik merk ook dat Yann Verbeeck niet meer op de lijst van zwaarwichtige BUB-ers staat (was vroeger vermeld als coördinator internet:

http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm

Is er een machtstrijd gaande binnen de BUB? Is Yann in ongenade gevallen?

Wilmots heeft de BUB met een goedgemikte penalty gekelderd.:lol:

Pietje
23 oktober 2005, 15:28
Inderdaad mijn beste, in Vlaanderen is dit normaal.
Vergeet niet dat dit kleine plekje indertijd een bastion was van het Nationaal Socialisme.
Ons volk mag terecht fier zijn op de inzet tijdens wereldoorlog2, nergens was de collaboratie zo sterk en nergens anders was het verzet zo betekenisloos.



Dat is zowat DE reden (uit puur schaamtegevoel) waarom ik NOOIT zal zeggen dat ik vlaming ben.

stab
23 oktober 2005, 15:39
Dat is zowat DE reden (uit puur schaamtegevoel) waarom ik NOOIT zal zeggen dat ik vlaming ben.Vrij idioot.
Dat is wat de Walen ons wijsmaken om ons een schuldgevoel aan te praten. Het is net omgekeerd.
De collaboratie in Wallonië was ideologisch. In Vlaanderen eerder staatkundig : om af te rekenen met de Belgische wanstaat.
Niet dat ik er akkoord mee ga, natuurlijk. Het blijft een tragische vergissing.

restons courtois
23 oktober 2005, 15:46
Jullie kunnen fier zijn dat jullie Vlamingen zijn, heb ik geen probleem mee. Ik will jullie niet wijsmaken" dat dit kleine plekje indertijd een bastion was van het Nationaal Socialisme.
Ons (jullie) volk mag terecht fier zijn op de inzet tijdens wereldoorlog2, nergens was de collaboratie zo sterk en nergens anders was het verzet zo betekenisloos.

RESPECT !!!!" Er zijn genoeg Vlamingen op dit forum dit dat doen.
Maar als Otto al over randdebielen spreekt kan ik dat toch ook doen, niet?

Trouwens, back on topic, als ik dit forum lees moet ik denken dat de BUB de 2grootste partij van Belgie is. Enkel topics over het VB en de BUB. Waar zijn al de VLD'ers, SPA'ers en CD+V'er...?
Sorry, de NVA is ook heel present hier, zeker ook een mamut partij zoals VB en BUB.

Hans1
23 oktober 2005, 15:57
Ja? Kan je eens een linkje geven van een (groot) waalse politiek forum waar er gasten zijn met naam "Skorzeny", "Stubaf.", "Guderian", "Volkstürmer", "Fieseler"...? Dank U. Ik zal ze dan daar ook noemen wat ze zijn: randdebielen.

Mooi.;-)

Hans1
23 oktober 2005, 15:59
Inderdaad mijn beste, in Vlaanderen is dit normaal.
Vergeet niet dat dit kleine plekje indertijd een bastion was van het Nationaal Socialisme.
Ons volk mag terecht fier zijn op de inzet tijdens wereldoorlog2, nergens was de collaboratie zo sterk en nergens anders was het verzet zo betekenisloos.

RESPECT !!!!

Totaal getikt. Steunen de andere flaminganten deze uitspraken? Ze laten in elk geval hun afgrijzen niet blijken...:roll:

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 16:00
Dat is zowat DE reden (uit puur schaamtegevoel) waarom ik NOOIT zal zeggen dat ik vlaming ben.

Leeft u in het verleden misschien? Trouwens, de collaboratie was in Vlaanderen niet het sterkst in vergelijking met heel wat andere landen en volkeren. De Finnen collaboreerden in veel grotere mate, met instemming van de bevolking en van heel het staatsapparaat. Dan zwijg ik nog zedig over het aantal Walen dat Degrelle, die een charismatisch figuur was, geestdriftig wist te maken.

Hans1
23 oktober 2005, 16:02
JVDB, u spreekt nazi Skorzeny dus tegen als ik het goed begrijp? Gaat het VB nu geen last krijgen met zijn achterban?

Ambiorix
23 oktober 2005, 16:04
Hans wat een onzin is dat nu? Ten eerste: wat heeft Skoreny met het VB te maken? is hij lid of militant? wat heeft JVDB met het VB te maken? is hij lid of militant?
ten tweede: u wilde toch met extreemlinks en extreemrechts samenwerken om bij te dragen tot het Hogere Belgische Heil? spreekt u uzelf nu niet tegen?

Hans1
23 oktober 2005, 16:06
Skorzeny zal ons dat ongetwijfeld zelf kunnen zeggen.

JVDB heeft al meermaals gezegd dat hij lid was van het VB.

De B.U.B. zal nooit met nazi's samenwerken.

Knuppel
23 oktober 2005, 16:08
Ik zie dat de site van de BUB slordiger is (pop-ups), ik merk dat de BUB-ers minder op dit forum schrijven, en duidelijk minder gecoördineerd (tot voor enkele weken was er hier steeds één BUB-er van wacht).

Ik merk ook dat Yann Verbeeck niet meer op de lijst van zwaarwichtige BUB-ers staat (was vroeger vermeld als coördinator internet:

http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm

Is er een machtstrijd gaande binnen de BUB? Is Yann in ongenade gevallen?

Er zal wel meer dan één reden zijn dat de bubbels stilaan afhaken. Ze hebben het zichzelf hier dan ook niet gemakkelijk gemaakt. Veel nieuwe leden vingen ze met hun fervent, anti-Vlaamse discours ook al niet, integendeel. Zelfs de eigen sympathisanten haakten één voor één af.
De bub heeft de laatste tijd dan wel een keertje een krant gehaald en een weekblad, veel leden lijkt dat niet te hebben opgeleverd.
En zonder een pak meer leden na elk artikel in de media hou je er de spirit niet in, hé.

Ambiorix
23 oktober 2005, 16:09
JVDB heeft al meermaals gezegd dat hij lid was van het VB.

dat wist ik niet. Je kan gelijk hebben. Maar eigelijk ging het niet over hem maar over Skoreny.

Pietje
23 oktober 2005, 16:10
Leeft u in het verleden misschien? Trouwens, de collaboratie was in Vlaanderen niet het sterkst in vergelijking met heel wat andere landen en volkeren. De Finnen collaboreerden in veel grotere mate, met instemming van de bevolking en van heel het staatsapparaat. Dan zwijg ik nog zedig over het aantal Walen dat Degrelle, die een charismatisch figuur was, geestdriftig wist te maken.

Wat in Finland gebeurt of gebeurd is, kan mij geen reet schelen. En ik heb hier nooit beweerd dat in Wallonië niet gecollaboreerd werd, maar er worden tenminste geen "Degrelle-herdenkingen" gehouden zoals "hier" wel gebeurt met Staf De Clercq, om maar één vb te geven. Kwestie van "fouten" te erkennen.

Knuppel
23 oktober 2005, 16:11
Skorzeny zal ons dat ongetwijfeld zelf kunnen zeggen.

JVDB heeft al meermaals gezegd dat hij lid was van het VB.

De B.U.B. zal nooit met nazi's samenwerken.

Heb je ook een antwoord op de vraag?

Knuppel
23 oktober 2005, 16:13
dat wist ik niet. Je kan gelijk hebben. Maar eigelijk ging het niet over hem maar over Skorenzy.

We zijn weer eens bij de nazi's aanbeland.
Met andere woorden: einde discussie.

Met de bub is dus alles dik in orde, zeker?

Ambiorix
23 oktober 2005, 16:15
We zijn weer eens bij de nazi's aanbeland.
Met andere woorden: einde discussie.

Met de bub is dus alles dik in orde, zeker?
hmm ja. uiteindelijk zijn de nazi's het ultieme redmiddel in een benarde positie. Ze zouden er blij mee moeten zijn:lol:

restons courtois
23 oktober 2005, 16:18
Waarom is het "einde discussie" als we weer bij de Nazis zijn.
NU moet de discussie beginnen.

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 16:19
dat wist ik niet. Je kan gelijk hebben. Maar eigelijk ging het niet over hem maar over Skoreny.

Al vele jaren ben ik indertijd lid van het Vlaams Belang/Vlaams Blok. Ik zie evenwel niet wat bepaalde meningen hier op het forum geuit met mijn partij te maken hebben. Slechts slecht geïnformeerde mensen of mensen van kwade wil - zoals opperbubbel Hans I le Grand - gooien alles op een hoopje.

Over de sterkte van de collaboratie in Europa kan men gewoon een goed boek openslaan. Gewoon een boek kopen over de Finse collaboratie.

Jazeker
23 oktober 2005, 16:19
Waarom is het "einde discussie" als we weer bij de Nazis zijn.
NU moet de discussie beginnen.

Open daar een thread voor.

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 16:21
ten tweede: u wilde toch met extreemlinks en extreemrechts samenwerken om bij te dragen tot het Hogere Belgische Heil? spreekt u uzelf nu niet tegen?

Inderdaad, opperbubbel Hans I le Grand heeft meerdere malen geschreven dat hij met IEDEREEN terwille van België wil samenwerken: van extreem-rechts tot de communisten.

Pikant detail: hij kan echter nog niet eens samenwerken met die andere belgicistische partij, NU... Hij duldt immers geen andere persoonlijkheden naast Hem (met hoofdletter zoals zijn paladijnen voortdurend doen), de Grote Leider-Voorzitter.

restons courtois
23 oktober 2005, 16:22
hmm ja. uiteindelijk zijn de nazi's het ultieme redmiddel in een benarde positie. Ze zouden er blij mee moeten zijn:lol:

Welke benarde positie? Over de "ruzie" in de BUB?
Tja het is inderdaad mooier over "ruzie in een mini-partij" te spreken dan over de rotte apels in het eigen huisje....

restons courtois
23 oktober 2005, 16:23
Open daar een thread voor.
Nö, het is toch de "ruzie' thread.

Ambiorix
23 oktober 2005, 16:24
..te spreken dan over de rotte apels in het eigen huisje....
waarom zou ik daar over spreken? dat wordt toch al genoeg gedaan. En wanneer is iemand zo'n rotte appel? wie gaat dat beslissen? jij ofzo:lol:

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 16:25
Wat in Finland gebeurt of gebeurd is, kan mij geen reet schelen. En ik heb hier nooit beweerd dat in Wallonië niet gecollaboreerd werd, maar er worden tenminste geen "Degrelle-herdenkingen" gehouden zoals "hier" wel gebeurt met Staf De Clercq, om maar één vb te geven. Kwestie van "fouten" te erkennen.

U weet helemaal niet wat er in het buitenland gebeurd. In Finland heeft men nooit gesteld dat de collaboratie met nazi-Duitsland tegen de Sovjetunie een vergissing was. Oudgedienden in het Finse leger (dat in zijn totaliteit collaboreerde) werden na de oorlog onderscheiden en staan nog steeds in achting.

In Oekraïne heeft men een jaar of zo geleden de vele collaborateurs in eer hersteld. De Oekraïne heeft een heel grote en sterke collaboratie gekend (wat niet verwonderlijk was rekening houdend met de beestachtigheden die de Sovjets in dat land hebben uitgevreten). Er werd een monument opgericht en de voormalige collaborateurs werden tot "Helden van Oekraïne" uitgeroepen. Er is nu een officiële herdenkingsdag waarop de soldaten van beide kanten worden gehuldigd.

Voor het overige ging deze discussie (en mijn bijdrage) eraan, slechts over de stelling "in Vlaanderen was de sterkste collaboratie". Dat is fout. In sommige andere landen was het % veel hoger.

Egidius
23 oktober 2005, 16:26
Waarom is het "einde discussie" als we weer bij de Nazis zijn.

http://www.catb.org/~esr/jargon/html/G/Godwins-Law.html

Godwin's Law: prov.

"As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one."

There is a tradition in many groups that, once this occurs, that thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress. Godwin's Law thus practically guarantees the existence of an upper bound on thread length in those groups.

[U]NU moet de discussie beginnen.

Waarom in godsnaam?

Egidius

restons courtois
23 oktober 2005, 16:28
waarom zou ik daar over spreken? dat wordt toch al genoeg gedaan. En wanneer is iemand zo'n rotte appel? wie gaat dat beslissen? jij ofzo:lol:

Hehe, ja dat je liever over de mini-partij dan over jou Nazi collegas spreekt kan ik goed verstaan. Maar in de VB is nooit ruzie... iedereen ik welkom... maar dan huilen als het weer zo ver is...
Voor mij is iemand een rotte appel als ik vind dat hij een rotte appel is. Iedereen heeft zijn mening, hé

restons courtois
23 oktober 2005, 16:33
http://www.catb.org/~esr/jargon/html/G/Godwins-Law.html (http://www.catb.org/%7Eesr/jargon/html/G/Godwins-Law.html)

Godwin's Law: prov.[Usenet]

"As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one."

There is a tradition in many groups that, once this occurs, that thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress. Godwin's Law thus practically guarantees the existence of an upper bound on thread length in those groups.



Waarom in godsnaam?

Egidius

Beste Egidius, als je al met Nazis discuteerd is de hele "Godwins law" groote zever...

Trouwens, een Welsh (geen Waal maar het landje naast Engeland) heeft eens gezegt dat Flemish en the VB is like the frog in boiling water.
You put the frog into boiling water and he will jump out of it.
You put the frog into cold water and slowly increase the temperature and he will stay inside and die...
Hij denkt dat hetzelvde in Vlaanderen gebeurt...

skorzeny
23 oktober 2005, 16:33
@hans1
Ten eerste ben ik geen flamingant.

Ten tweede ben ik geen Belanger.

@jvdb
De collaboratie in Finland was inderdaad ook massaal (hulde aan de dappere finnen) er was dan ook de specifieke context waarbij rusland reeds voor WO2, Finland aanviel en een gedeelte annexeerde.
Ook in vele andere landen was er zeer veel sympathie en steun voor de Duitse bevrijders.
Maar we wijken af, terug naar de problemen bij de BUB !!!

Klopt het als ik zeg dat de kern van het probleem het te grote ego is van Hans1 ???

restons courtois
23 oktober 2005, 16:37
U weet helemaal niet wat er in het buitenland gebeurd. In Finland heeft men nooit gesteld dat de collaboratie met nazi-Duitsland tegen de Sovjetunie een vergissing was. Oudgedienden in het Finse leger (dat in zijn totaliteit collaboreerde) werden na de oorlog onderscheiden en staan nog steeds in achting.

In Oekraïne heeft men een jaar of zo geleden de vele collaborateurs in eer hersteld. De Oekraïne heeft een heel grote en sterke collaboratie gekend (wat niet verwonderlijk was rekening houdend met de beestachtigheden die de Sovjets in dat land hebben uitgevreten). Er werd een monument opgericht en de voormalige collaborateurs werden tot "Helden van Oekraïne" uitgeroepen. Er is nu een officiële herdenkingsdag waarop de soldaten van beide kanten worden gehuldigd.

Voor het overige ging deze discussie (en mijn bijdrage) eraan, slechts over de stelling "in Vlaanderen was de sterkste collaboratie". Dat is fout. In sommige andere landen was het % veel hoger.

Ik had het ook over forum politics anno dei 2005.

restons courtois
23 oktober 2005, 16:50
@hans1
Ten eerste ben ik geen flamingant.

Ten tweede ben ik geen Belanger.



Vroeger was je fanatiek voor het blokske, maar tegenwoordig vind je ze maar softies.
Mss worden de dewinters en de annemansen wat te oud en te week ?
Of ruiken ze de macht, en gedragen ze zich daarom als niet nationalisten.

Egidius
23 oktober 2005, 17:00
Beste Egidius, als je al met Nazis discuteerd is de hele "Godwins law" groote zever...

De geldigheid van Godwin's Law is niet onderhevig aan het besproken onderwerp, noch aan de strekking van degene waarmee men discussieert.

Degene die het eerst de nazis's bij een discussie sleurt waar ze strikt gezien niets mee te maken hebben, verliest de discussie. As simple as that.

Egidius

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 17:56
Klopt het als ik zeg dat de kern van het probleem het te grote ego is van Hans1 ???

Wat wil je met iemand die zich door zijn paladijnen laat aanschrijven met "Voorzitter" (jawel, MET hoofdletter)?!

restons courtois
23 oktober 2005, 17:57
De geldigheid van Godwin's Law is niet onderhevig aan het besproken onderwerp, noch aan de strekking van degene waarmee men discussieert.

Degene die het eerst de nazis's bij een discussie sleurt waar ze strikt gezien niets mee te maken hebben, verliest de discussie. As simple as that.

Egidius

Aaah, zo is dat. Nu als ik Waffen-SS Sturmbahnführer Skorzeny een randdebiele noem... valt dit ook onder Godwins law? Of is alleen het woord "Nazi" een "game-over" woord?

Maar soit, hoe was dat weer met de ruzie bij de bub?

De Nachtuil
23 oktober 2005, 18:31
Aaah, zo is dat. Nu als ik Waffen-SS Sturmbahnführer Skorzeny een randdebiele noem... valt dit ook onder Godwins law? Of is alleen het woord "Nazi" een "game-over" woord?

Maar soit, hoe was dat weer met de ruzie bij de bub?
Goldwins law is gewoon zever.(en voor zover ik weet staat hij niet in het forumreglement dus is hij hier niet van toepassing).
Maar ik wil wel opmerken dat als verwijzingen naar het nazisme te lichtzinnig gebruikt worden ze alle waarde verliezen. Maar das dan weer iets subjectiefs.

Miguelito
23 oktober 2005, 18:37
Skorzeny zal ons dat ongetwijfeld zelf kunnen zeggen.

JVDB heeft al meermaals gezegd dat hij lid was van het VB.

De B.U.B. zal nooit met nazi's samenwerken.

Maar is niet te beroerd hun propagandamatreaal te gebruiken.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=42224&page=3

un saludo

Miguelito
23 oktober 2005, 18:41
Inderdaad, opperbubbel Hans I le Grand heeft meerdere malen geschreven dat hij met IEDEREEN terwille van België wil samenwerken: van extreem-rechts tot de communisten.

Pikant detail: hij kan echter nog niet eens samenwerken met die andere belgicistische partij, NU... Hij duldt immers geen andere persoonlijkheden naast Hem (met hoofdletter zoals zijn paladijnen voortdurend doen), de Grote Leider-Voorzitter.

:lol::lol::lol:

skorzeny
23 oktober 2005, 19:30
hahaha, die hans1 die is echt een paar vijzen kwijt hoor !!!

manmanman, zo'n grootheidswaanzin, wat zal dat worden als ze ooit eens ergens meer dan 0,5% halen ???8) :lol:

Geen wonder dat hij ruzie heeft met Yann !!!

Egidius
23 oktober 2005, 20:32
Nu als ik Waffen-SS Sturmbahnführer Skorzeny een randdebiele noem... valt dit ook onder Godwins law?

Volgens mij niet.

Of is alleen het woord "Nazi" een "game-over" woord?

Yep. Of 'Hitler' of 'holocaust'.

Egidius

Jazeker
23 oktober 2005, 20:40
Yep. Of 'Hitler' of 'holocaust'.

Egidius

Vergeet Gestapo niet...

Miguelito
23 oktober 2005, 20:54
Maar is niet te beroerd hun propagandamatreaal te gebruiken.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=42224&page=3

un saludo


het moet natuurlijk propagandamateriaal zijn. Ik was te snel eventjes snel corrigeren voor de bubbels er weer mee komen aandraven.

John Stufflebeam
23 oktober 2005, 21:32
Yann is vorige week wel ziek geweest. Ik weet niet of het nu beter met hem gaat, maar ik neem aan dat hij hier spoedig terug zal zijn. Ikzelf heb minder en minder tijd om hier op het forum te zitten.Yann bekleede tot voor kort de BUB-topfunctie "coördinator internet". Plots staat hij niet meer op jullie lijst met BUB-kopstukken. Is dat dan omdat hij ziek was, en komt hij bijgevolg weer op de lijst zodra hij hersteld is?

Jan van den Berghe
23 oktober 2005, 21:36
Yann bekleede tot voor kort de BUB-topfunctie "coördinator internet". Plots staat hij niet meer op jullie lijst met BUB-kopstukken. Is dat dan omdat hij ziek was, en komt hij bijgevolg weer op de lijst zodra hij hersteld is?

Of is er weer sprake van de zoveelste "communicatiestoornis" onder de bubbelsmurfen? Denken we maar aan het hilarische "communicatiestoornis"-excuus dat werd bovengehaald na het gekronkel over hun tsunami-ledenwerving...

ossaert
23 oktober 2005, 22:53
hahaha, die hans1 die is echt een paar vijzen kwijt hoor !!!

manmanman, zo'n grootheidswaanzin, wat zal dat worden als ze ooit eens ergens meer dan 0,5% halen ???8) :lol:

Geen wonder dat hij ruzie heeft met Yann !!!

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat skorzeny een agent provocateur is... Het is ofwel dát, ofwel is hij één grote karikatuur... Zijn schrijfstijl doet me trouwens heel sterk denken aan iemand anders hier: dat eeuwige zonnebrilletje, dat woordgebruik, dat typen zonder hoofdletters, het doet me nu wat denken aan A (maar ik moet nog eens even vergelijken)...

skorzeny
24 oktober 2005, 04:58
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat skorzeny een agent provocateur is... Het is ofwel dát, ofwel is hij één grote karikatuur... Zijn schrijfstijl doet me trouwens heel sterk denken aan iemand anders hier: dat eeuwige zonnebrilletje, dat woordgebruik, dat typen zonder hoofdletters, het doet me nu wat denken aan A (maar ik moet nog eens even vergelijken)...

Ik ben benieuwd, wie zou die geheimzinnige "A" zijn ???

Abdullah ?
Achmed ?
Ariël ?

8)

Knuppel
24 oktober 2005, 08:58
Waarom is het "einde discussie" als we weer bij de Nazis zijn.
NU moet de discussie beginnen.



Moddergooien door BuB geen goeie zaak

't Moet me van het hart, hoewel het om mijn Belgicistische 'medestanders' gaat:

BuB's gedoe i.v.m. Ijzertoren opblazen, en hun ongenuanceerd nazificeren van alle flaminganten begint me echt mateloos te ergeren.

Hoe weinig respect je ook hebt voor een grafmonument van wie dan ook: het doelloos viseren ervan is enkel haatzaaien om daarmee anderen te proberen treffen of minstens voor het hoofd te stoten.
Voor mijn part hebben zelfs den baarlijken Dolf en al zijn aanhangers recht op een ongeschonden rust, eens ze hun klopper gezet hebben.
Er bestaan echt fijnere vormen van provocatie om vinnige doch aangename discussie uit te lokken.

Ook het steevast over de nazi-kam scheren van elke flamingant, wekt hoe langer hoe vaker plaatsvervangende schaamte bij me op.
Veralgemenen is vaak een redeneerfout, en dat is in dit geval niet anders.
Iedereen kent zonder twijfel charmante flaminganten met het hart op de juiste plaats, en voorzeker zitten tussen mensen die (nu) een andere ideologie beweren aan te kleven óók 'aangebrande' figuren.

Er zijn echt sterkere argumenten dan haatzaaierij en moddergooien om te pleiten voor een (meer) unitair België?
Ik wil me dan ook openlijk van dit (te lang verdragen) discours distanciëren, en een vriendelijk verzoek richten aan allen die zich aangesproken voelen:

"Stop a.u.b. met het verzieken van het forum op die wijze."

Ken je Godwin's Law, over hoe snel een internetdiscussie uitloopt in gescheld over nazi's? http://www.faqs.org/faqs/usenet/legends/godwin/ (http://www.faqs.org/faqs/usenet/legends/godwin/)

If someone brings up Nazis in general conversation when it wasn't necessary or germane without it necessarily being an insult, it's probably about time for the thread to end.

If someone brings up Nazis in general conversation when it was vaguely related but is basically being used as an insult, the speaker can be considered to be flaming and not debating.

If someone brings up Nazis in any conversation that has been going on too long for one of the parties, it can be used as a fair excuse to end the thread and declare victory for theother side.


Een andere omschrijving:
Godwin's Law (also Godwin's Rule of Nazi Analogies) is an adage (http://en.wikipedia.org/wiki/Adage) in Internet culture (http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_culture) that was originated by Mike Godwin (http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Godwin) in 1990. The law states that:


As an online discussion grows longer, the robability (http://en.wikipedia.org/wiki/Probability) of a comparison involving Nazis (http://en.wikipedia.org/wiki/National_Socialist_German_Workers_Party) or Hitler (http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler) approaches one. There is a tradition in many Usenet (http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet)newsgroups (http://en.wikipedia.org/wiki/Newsgroup) that once such a comparison is made, the thread (http://en.wikipedia.org/wiki/Thread) is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress.
In addition, whoever points out that Godwin's Law applies to the thread is considered to have lost the battle, as it is considered poor form to invoke the law explicitly.

Knuppel
24 oktober 2005, 09:12
Yann bekleede tot voor kort de BUB-topfunctie "coördinator internet". Plots staat hij niet meer op jullie lijst met BUB-kopstukken. Is dat dan omdat hij ziek was, en komt hij bijgevolg weer op de lijst zodra hij hersteld is?

Goeie vraag, maar.....of je er ook antwoord op zult krijgen?

Feit is dat Yann ook hier al een tijdje nog slechts zeer uitzonderlijk opduikt. Kim trouwens ook. Of dit komt door het uiteenvallen van hun clubje hoort tot de mogelijkheden maar het kan ook een andere oorzaak hebben.
Ik vrees dat de bubclub eindelijk doorheeft dat er hier geen eer meer te halen is. Integendeel. De bub is langzaam maar zeker alle krediet kwijt geraakt met zijn nazifiëren van alle Vlaamsgezinden. Ja, zelfs belgicisten. Ferre, bijvoorbeeld, nochtans een belgicist waarmee best te praten viel, hebben ze wel erg snel weggepest.

Jammer voor de achterblijvers want die zijn nu een bron van vermaak kwijt.

restons courtois
24 oktober 2005, 12:12
Ken je Godwin's Law, over hoe snel een internetdiscussie uitloopt in gescheld over nazi's? http://www.faqs.org/faqs/usenet/legends/godwin/

If someone brings up Nazis in general conversation when it wasn't necessary or germane without it necessarily being an insult, it's probably about time for the thread to end.

If someone brings up Nazis in general conversation when it was vaguely related but is basically being used as an insult, the speaker can be considered to be flaming and not debating.

If someone brings up Nazis in any conversation that has been going on too long for one of the parties, it can be used as a fair excuse to end the thread and declare victory for theother side.


Een andere omschrijving:
Godwin's Law (also Godwin's Rule of Nazi Analogies) is an adage (http://en.wikipedia.org/wiki/Adage) in Internet culture (http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_culture) that was originated by Mike Godwin (http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Godwin) in 1990. The law states that:


As an online discussion grows longer, the robability (http://en.wikipedia.org/wiki/Probability) of a comparison involving Nazis (http://en.wikipedia.org/wiki/National_Socialist_German_Workers_Party) or Hitler (http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler) approaches one. There is a tradition in many Usenet (http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet)newsgroups (http://en.wikipedia.org/wiki/Newsgroup) that once such a comparison is made, the thread (http://en.wikipedia.org/wiki/Thread) is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress.
In addition, whoever points out that Godwin's Law applies to the thread is considered to have lost the battle, as it is considered poor form to invoke the law explicitly.
Yes, but what does it *mean*? In case your head has been buried in the sand for the last sixty years or so, the Nazis were a German political party lead by Adolf Hitler that slaughtered upwards of ten million people that didn't meet their standards of "ethnic purity" and set off to conquer Europe and the world in World War II. They are generally considered the most evil* group of people to live in modern times, and to compare something or someone to them is usually considered the gravest insult imaginable.

http://www.faqs.org/faqs/usenet/legends/godwin/
*Extension of the Godwin law:

1)if someone compares a whole group of people (e.g. muslims) to terrorists
2)if someone compares a whole group op people (e.g. Walloons) to profiteers or to corrupt people


---> he has automatically lost whatever argument was in progress, because:


They are generally considered the most evil group of people to live in modern times, and to compare something or someone to them is usually considered the gravest insult imaginable.


But if someone compares people named Skorzeny or Guderian to Nazis he has the right to do it because these are Nazi names.

Knuppel
24 oktober 2005, 12:20
Wat doet dit ter zake in: 'Is er ruzie in de bub?

restons courtois
24 oktober 2005, 12:23
Niks, maar de mensen hier die zeggen dat Muslims is gelijk terrorist en Walen is gelijk profiteur of corrupt verliezen de debat. Is toch mooi, niet?

Knuppel
24 oktober 2005, 12:29
As an online discussion grows longer, the robability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one. There is a tradition in many Usenetnewsgroups that once such a comparison is made, the thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress.


De draad ging over de bub.
Jij verloor de discussie dus.

restons courtois
24 oktober 2005, 12:32
De draad ging over de bub.
Jij verloor de discussie dus.

Neen, Skorzeni was de eerste dus hij heeft de discussie verloren. Maar dit wil je niet zien, kan ik verstaan, don't worry.

skorzeny
24 oktober 2005, 13:21
Neen, Skorzeni was de eerste dus hij heeft de discussie verloren. Maar dit wil je niet zien, kan ik verstaan, don't worry.


Zeg simpele, ga eens terug naar pagina 3.
Jij begon daar over SS-er Otto Skorzeny.

Probeer eens wat minder te liegen aub.

restons courtois
24 oktober 2005, 13:43
Yup, je begon over een partij genre REX... waren toch ook Nazis of niet?
Tja sorry als ik de naam Skorzeny zie moet ik aan deze kerel denken:
http://home8.inet.tele.dk/aaaa/skorzeny.htm

Maar je heeft zeker deze naam gekozen omdat ... tja waarom eigenlijk?

skorzeny
24 oktober 2005, 14:02
Yup, je begon over een partij genre REX... waren toch ook Nazis of niet?
Tja sorry als ik de naam Skorzeny zie moet ik aan deze kerel denken:
http://home8.inet.tele.dk/aaaa/skorzeny.htm

Maar je heeft zeker deze naam gekozen omdat ... tja waarom eigenlijk?

En weeral begint meneerke over de nazi's...:roll:

Probeer je eens bij het onderwerp te houden, of start anders een nieuwe topic.

En nu graag terug naar de BUB !!!8)

Pietje
24 oktober 2005, 14:12
Tja sorry als ik de naam Skorzeny zie moet ik aan deze kerel denken:
http://home8.inet.tele.dk/aaaa/skorzeny.htm


Idd, en dan daarna beginnen janken dat "we" er weeral de nazi's bijsleuren........:roll:

Hans1
24 oktober 2005, 15:09
En weeral begint meneerke over de nazi's...:roll:

Probeer je eens bij het onderwerp te houden, of start anders een nieuwe topic.

En nu graag terug naar de BUB !!!8)

Het is leuker over de nazi's te spreken, blijkbaar.;-)

Hoe voelt het nazi te zijn?:-P

Knuppel
24 oktober 2005, 15:40
Over deze nazi'?


Yup, je begon over een partij genre REX... waren toch ook Nazis of niet?

Knuppel
24 oktober 2005, 15:43
En hoe zit het met de bub, Hans?

Zit je 'partij' endelijk in de lift nadat je 'De Tijd' en Dag Allemaal' haalde?

Is Yann ziek?

En waar is de rest van je club gebleven en waarom?

Supe®Staaf
24 oktober 2005, 16:14
En hoe zit het met de bub, Hans?

Zit je 'partij' endelijk in de lift nadat je 'De Tijd' en Dag Allemaal' haalde?

Is Yann ziek?

En waar is de rest van je club gebleven en waarom?Verander uw banner in BUB MOET BLIJVEN, als ge hen dan toch zo erg mist.:-P

Knuppel
24 oktober 2005, 16:25
Niets houdt jou tegen zelf van banner te veranderen, Superstaaf.

Enig idee trouwens waarom de bub mijn steun zou nodig hebben? Het gaat ze toch voor de wind tegenwoordig?

Supe®Staaf
24 oktober 2005, 16:58
Niets houdt jou tegen zelf van banner te veranderen, Superstaaf. Ik zal iets moeten doen voor ik hier de laatste der Belgicisten wordt................:|
http://ewancient.lysator.liu.se/pic/art/r/i/richardjr/lonewarrior.jpg

garfield
24 oktober 2005, 17:13
Mooi.;-)

kuch

Miguelito
24 oktober 2005, 18:37
Hola

Waar is nu Yann? Heeft hij de Omerta gebroken?
Heeft hij het gewaagt de bevelen van de Grote Voorzitter-Leider in vraag te trekken?

Hoeveel nieuwe leden heeft bub er bij gekregen na de massale media-aandacht
van de laatste tijd?

Op een antwoord zal ik moeten wachten, als ik tot dan nog niet uitgestorven ben.

http://www.startrek.com/imageuploads/200310/promo-031024-roddenberry-remem/280x128.jpg

Jan van den Berghe
24 oktober 2005, 20:46
Hoeveel nieuwe leden heeft bub er bij gekregen na de massale media-aandacht
van de laatste tijd?

Volgens de laatste zegeberichten van Zijnde Doorluchtigheid, Hans I le Grand, stroomden de nieuwe leden weer toe, nadat Hij een interview ten beste had gegeven aan het kwaliteitstijdschrift "Dag Allemaal". Ook op andere gelegenheden werd al gewag gemaakt van "duizenden leden"...

Knuppel
24 oktober 2005, 20:52
Ik zal iets moeten doen voor ik hier de laatste der Belgicisten wordt................:|
http://ewancient.lysator.liu.se/pic/art/r/i/richardjr/lonewarrior.jpg

De nieuwe voorzitter worden van de club die Belgique weer unitair zal maken?

Jan van den Berghe
24 oktober 2005, 20:53
De nieuwe voorzitter worden van de club die Belgique weer unitair zal maken?

De Herstichte SuperBUB Vrijgemaakt onder leiding van Superstaaf!

Supe®Staaf
24 oktober 2005, 20:58
De Herstichte SuperBUB Vrijgemaakt onder leiding van Superstaaf!Bedankt, maar liever niet.
Ik voel me niet lekker in groepsverband.
Ik wil vrij over alles mijn mening kunnen ventileren, ongehinderd door loyauteit aan een partij.
Ik wil ook elk programma-punt kunnen afkammen, zelfs al is het er eentje van een partij die me ligt.
't Volstaat dat ik loyaal ben aan onze vorst. Dat is al meer dan genoeg.

Jazeker
24 oktober 2005, 20:59
Bedankt, maar liever niet.
Ik voel me niet lekker in groepsverband.
Ik wil vrij over alles mijn mening kunnen ventileren, ongehinderd door loyauteit aan een partij.
Ik wil ook elk programma-punt kunnen afkammen, zelfs al is het er eentje van een partij die me ligt.
't Volstaat dat ik loyaal ben aan onze vorst. Dat is al meer dan genoeg.

Jij was toch die 'Leve de Bub' gast, niet ? :-D

Supe®Staaf
24 oktober 2005, 21:01
Jij was toch die 'Leve de Bub' gast, niet ? :-DGeen probleem:"Leve de BuB!"

Knuppel
24 oktober 2005, 21:18
Geen probleem:"Leve de BuB!"

'Leve de N-VA' zou al even overtuigend klinken, Staaf. :-P

stab
24 oktober 2005, 21:23
Geen probleem:"Leve de BuB!"Gij zijt ne schone, gij. Ah, ge laat Rudy van Nespen vallen als nen baksteen...
Foei, foei, foei.
:mrgreen:

Supe®Staaf
24 oktober 2005, 21:54
Gij zijt ne schone, gij. Ah, ge laat Rudy van Nespen vallen als nen baksteen...
:mrgreen:Leve de NU!
Leve Rudy Van Nespen.


Foei, foei, foei.
Leven en laten leven.
Allemaal unitaristen, ongeacht de rest van hun opinie.
Dat is een gezondere vorm van het meerderheidsprincipe: een meerderheid van burgers die over partijgrenzen heen haar wil laat gelden: "België Unitair!!!"

Supe®Staaf
24 oktober 2005, 21:56
'Leve de N-VA' zou al even overtuigend klinken, Staaf. :-PWhy not?
Leve de N-Va!!!:

ze houden het cordon in stand
ze splitsen niet langer België
ze keuren Philips dotatie goed
ze zitten braaf op schoot bij een unitaristische pro-monarchistische partij

stab
24 oktober 2005, 22:05
Why not?
Leve de N-Va!!!:

ze houden het cordon in stand
ze splitsen niet langer België
ze keuren Philips dotatie goed
ze zitten braaf op schoot bij een unitaristische pro-monarchistische partij:cry: :cry: :cry: :cry:

Miguelito
25 oktober 2005, 02:56
Volgens de laatste zegeberichten van Zijnde Doorluchtigheid, Hans I le Grand, stroomden de nieuwe leden weer toe, nadat Hij een interview ten beste had gegeven aan het kwaliteitstijdschrift "Dag Allemaal". Ook op andere gelegenheden werd al gewag gemaakt van "duizenden leden"...

Dank je JVDB, maar ik graag van Zijne Excelentie een antwoord gehad. Als Le Grand Président-Fondateur natuurlijk tijd heeft voor een "boerke" met nazi-sympathieën.

un saludo

Knuppel
25 oktober 2005, 05:36
Leve de NU!
Leve Rudy Van Nespen.

Leven en laten leven.
Allemaal unitaristen, ongeacht de rest van hun opinie.
Dat is een gezondere vorm van het meerderheidsprincipe: een meerderheid van burgers die over partijgrenzen heen haar wil laat gelden: "België Unitair!!!"

Een meerderheid toch die bijeengescharreld wordt door minder dan een half % bubkiezers, en heel misschien door evenvéél kiezers voor de partij van RvN.

Ik zou dus zeggen: harder roepen, Staaf!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knuppel
25 oktober 2005, 05:44
Why not?
Leve de N-Va!!!:

ze houden het cordon in stand
ze splitsen niet langer België
ze keuren Philips dotatie goed
ze zitten braaf op schoot bij een unitaristische pro-monarchistische partij


Je hebt nog één belangrijk puntje vergeten, Staaf:

de N-VA is getsjeefd en geschiltst,

en zal daar, ten gepasten tijde, ook de prijs voor betalen.

garfield
25 oktober 2005, 16:02
mmm stilte , stilte voor de storm ?? Ik zoek al een onderduikadres in een bevriend buurland 8)

Patriot!
25 oktober 2005, 18:18
mmm stilte , stilte voor de storm ??

U heeft inzicht. ;)

robert t
26 oktober 2005, 19:44
[quote]
Je hebt nog één belangrijk puntje vergeten, Staaf:

de N-VA is getsjeefd en geschiltst,
Je bent nog één belangrijk puntje vergeten, Knuppel : BVH! En trouwens , de N-VA is niet alleen getsjeefd en geschiltst, maar ook gebart en gegeert.
en zal daar, ten gepasten tijde, ook de prijs voor betalen.Daar was ik werkelijk onder de indruk van. Middagdutje gemist, gepieker en prikkelbaar van je welste. Toen ik je wilde antwoorden lag tot overmaat van ramp het forum plat. Jaja, het leven ener zoetwaterflamingant kan hard zijn.

Egidius
26 oktober 2005, 21:27
Je bent nog één belangrijk puntje vergeten, Knuppel : BVH!

We gaan daar als NVA-er toch niet echt mee lachen, gaan we?

En trouwens , de N-VA is niet alleen getsjeefd en geschiltst, maar ook gebart en gegeert.

Het is niet echt zeker dat dat laatste meer oplevert voor Vlaanderen dan het eerste.

Egidius

robert t
27 oktober 2005, 08:49
We gaan daar als NVA-er toch niet echt mee lachen, gaan we?Nee. Maar op degenererende postings (nog wel van iemand die ik beschouw als een medestander) kan ik soms moeilijk anders dan ietwat sarkastisch antwoorden. Het genre ligt me wel, moet ik toegeven, alhoewel het met mondjesmaat dient toegepast te worden, het wordt zo gemakkelijk verkeerd geïnterpreteerd, zoals je zelf mocht ondervinden met je topic over de Gordel.




Het is niet echt zeker dat dat laatste meer oplevert voor Vlaanderen dan het eerste.

Egidius

lomeanor
27 oktober 2005, 13:04
Als N-VA'er voel ik me gekwetst door uitspraken van mede-flaminganten. Als N-VA opteren wij inderdaad voor machtsdeelname. Op die manier kunnen we tenminste op een democratische manier Vlaamse accenten toevoegen aan dossiers die anders verloren zouden zijn. Onze Vlaamse strijd is een traag proces, maar wij zijn wel de enige partij die er in slaagt om kleine successen te boeken. Dat kan van het VB niet gezegd worden, wat hebben zij al betekend voor Vlaanderen? In welke dossiers hebben zij stappen naar meer Vlaanderen kunnen zetten?

Een voorbeeld: dankzij de N-VA is Vlaanderen als regio (net als Beieren) nu vertegenwoordigd in Europese context. Er is een appart huis op Vlaams niveau. Hierdoor vergroten wij de bekendheid van de regio Vlaanderen in Europa en zijn we een stap dichter gekomen bij ons doel: een Vlaamse staat in Europa.

Dit zijn kleine stapjes, maar we doen zoveel als we kunnen in een belgisch gezin establishment.

Alleen jammer dat we niet met andere flaminganten kunnen samenwerken. "Laat het prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande..."
Tweedracht in de Vlaamse beweging stemt me droef.

Knuppel
27 oktober 2005, 15:35
Als N-VA'er voel ik me gekwetst door uitspraken van mede-flaminganten. Als N-VA opteren wij inderdaad voor machtsdeelname. Op die manier kunnen we tenminste op een democratische manier Vlaamse accenten toevoegen aan dossiers die anders verloren zouden zijn. Onze Vlaamse strijd is een traag proces, maar wij zijn wel de enige partij die er in slaagt om kleine successen te boeken. Dat kan van het VB niet gezegd worden, wat hebben zij al betekend voor Vlaanderen? In welke dossiers hebben zij stappen naar meer Vlaanderen kunnen zetten?

Een voorbeeld: dankzij de N-VA is Vlaanderen als regio (net als Beieren) nu vertegenwoordigd in Europese context. Er is een appart huis op Vlaams niveau. Hierdoor vergroten wij de bekendheid van de regio Vlaanderen in Europa en zijn we een stap dichter gekomen bij ons doel: een Vlaamse staat in Europa.

Dit zijn kleine stapjes, maar we doen zoveel als we kunnen in een belgisch gezin establishment.

Alleen jammer dat we niet met andere flaminganten kunnen samenwerken. "Laat het prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande..."
Tweedracht in de Vlaamse beweging stemt me droef.

Om aan die tweedracht te verhelpen is er een uitstekende remedie: het cordon niet alleen met het woord, maar ook met de daad afkeuren.

giserke
27 oktober 2005, 18:31
Om aan die tweedracht te verhelpen is er een uitstekende remedie: het cordon niet alleen met het woord, maar ook met de daad afkeuren.
het cordon die als handelsmerk wordt gebruikt kan men moeilijk doorbreken als de drager hiervan, alle moeite doet om dit handelsmerk te behouden.

stab
28 oktober 2005, 09:00
het cordon die als handelsmerk wordt gebruikt kan men moeilijk doorbreken als de drager hiervan, alle moeite doet om dit handelsmerk te behouden.Niet compleet geschiltzt, wel compleet geschift.:roll:

stab
28 oktober 2005, 09:01
On topic: is yanneman nu al genezen?
:rofl:

Patriot!
11 juli 2010, 02:21
Ik zie dat de site van de BUB slordiger is (pop-ups), ik merk dat de BUB-ers minder op dit forum schrijven, en duidelijk minder gecoördineerd (tot voor enkele weken was er hier steeds één BUB-er van wacht).

Ik merk ook dat Yann Verbeeck niet meer op de lijst van zwaarwichtige BUB-ers staat (was vroeger vermeld als coördinator internet:

http://www.belgischeunie.be/_NED/partij.htm

Is er een machtstrijd gaande binnen de BUB? Is Yann in ongenade gevallen?

Nee, er is geen ruzie in de BUB.

gehuigert
11 juli 2010, 09:29
Nee, er is geen ruzie in de BUB.

Niet opgemerkt dat deze thread 5 jaar oud is? 't Zou wel beetje erg zijn zou de ruzie 5 jaar voortduren, nee?

garfield
11 juli 2010, 10:21
Nee, er is geen ruzie in de BUB.

waarom up je die zooi :|

gehuigert
11 juli 2010, 10:24
waarom up je die zooi :|

Omdat dat mag :| Iedereen recht op eigen mening, weet je wel ;-)

Erw
11 juli 2010, 10:31
De ruzie is gedaan, er is nog maar één. :)

Jazeker
11 juli 2010, 14:50
De ruzie is gedaan, er is nog maar één. :)

Een gesplitste. Vrij unitair.

Patrice
13 juli 2010, 19:30
Ruzie binnen de BUB? Moet je daarvoor niet met twee zijn?

Erw
13 juli 2010, 20:01
Ruzie binnen de BUB? Moet je daarvoor niet met twee zijn?
Ela dat was mijn grap, dief.

Renesse
20 juli 2010, 07:38
Waarom o waarom moest dit onderwerp per se gebumpt worden?

Jozef Ostyn
20 juli 2010, 07:40
Niet opgemerkt dat deze thread 5 jaar oud is? 't Zou wel beetje erg zijn zou de ruzie 5 jaar voortduren, nee?

BUBers leven graag in het verleden.

Jozef Ostyn
20 juli 2010, 07:41
Ruzie binnen de BUB? Moet je daarvoor niet met twee zijn?

Schizofrenen hebben ook politieke rechten hoor!

guido 007
20 juli 2010, 09:06
Ela dat was mijn grap, dief.

Ruzie in de tread over ruzie van BUB

Zeno!
20 juli 2010, 11:15
Nee, er is geen ruzie in de BUB.

Zeg mij nu niet dat jij terug bij die bende losgeslagen zotten bent hé!?

Patriot!
20 juli 2010, 12:54
Zeg mij nu niet dat jij terug bij die bende losgeslagen zotten bent hé!?

Laten we vriendelijk blijven voor iedereen, Zeno. ;)

Maar, neen, natuurlijk ben ik niet terug bij BUB. Ik was gewoon oude topics aan het herlezen (net ook nog de topic gelezen over de invoering van het homohuwelijk, zeven jaar later lijken de reacties al absurd...) en dacht terug aan de gloriedagen van toen. Toen was dit forum nog plezant. :)

Zeno!
20 juli 2010, 13:39
Laten we vriendelijk blijven voor iedereen, Zeno. ;)

Sorry, 't is de warmte.

Maar, neen, natuurlijk ben ik niet terug bij BUB. Ik was gewoon oude topics aan het herlezen (net ook nog de topic gelezen over de invoering van het homohuwelijk, zeven jaar later lijken de reacties al absurd...) en dacht terug aan de gloriedagen van toen. Toen was dit forum nog plezant. :)

Schone tijd hé ;-)

bartje
21 juli 2010, 13:44
Dat waren indd nog eens tijden, waren echt de hoogdagen van dit forum; helaas ook al weer vervlogen.
En die topic over het homohuwelijk raar maar heb hem onlangs ook weer es bekeken: 7 jaar later lijken sommige reacties totaal achterhaald van zowel de toen voor als tegenstanders. En ondertussen beseffen we ook dat we allen beke ouder zijn geworden.

TomB
21 juli 2010, 13:50
[QUOTE=bartje;4881979]Dat waren indd nog eens tijden, waren echt de hoogdagen van dit forum; helaas ook al weer vervlogen.
En die topic over het homohuwelijk raar maar heb hem onlangs ook weer es bekeken: 7 jaar later lijken sommige reacties totaal achterhaald van zowel de toen voor als tegenstanders. En ondertussen beseffen we ook dat we allen beke ouder zijn geworden.[/QUOT

Nog een paar verkiezingen en VB is even marginaal als BUB.

daiwa
21 juli 2010, 17:07
Schone tijd hé ;-)

Alle dagen humor verzekerd! :lol: