PDA

View Full Version : Inactief rechts subforum


Lof der Zotheid
18 januari 2006, 15:53
Is het u ook allemaal opgevallen dat dit subforum al sinds het (onrechtmatige?) bannen van forumlid Guderian compleet stilgevallen is?

Ambiorix
19 januari 2006, 09:05
Tja, zegt veel over zijn inbreng indertijd. En misschien is er een complete verliberalisering en verlinksing van politicsbezoekers aan de gang:-(.

C uit W
19 januari 2006, 11:49
Een forum leeft bij gratie van z'n gebruikers.

Lof der Zotheid
19 januari 2006, 16:21
Tja, zegt veel over zijn inbreng indertijd. En misschien is er een complete verliberalisering en verlinksing van politicsbezoekers aan de gang:-(.

Inderdaad... Daarom is het ook nodig dat de weinige rechtsen die hier nog overblijven zich moeten zien te verenigen...

jan hyoens
19 januari 2006, 16:38
De plaats van een echte rechtse is aan het front! Op dit forum betekend dit dat we de linkiewinkies en ander tuig het leven zuur moeten maken (zonder geband te worden natuurlijk!). Zo'n subforum is goed voor navelstaarders en ons kent ons.

Koenraad Maesschalck
19 januari 2006, 17:38
Is het u ook allemaal opgevallen dat dit subforum al sinds het (onrechtmatige?) bannen van forumlid Guderian compleet stilgevallen is?

Hm is dat al lang dat Gudi gebannen is? :-(

Koenraad Maesschalck
19 januari 2006, 17:38
Een forum leeft bij gratie van z'n gebruikers.

Inderdaad.

Groot Bakkes
19 januari 2006, 17:44
Hm is dat al lang dat Gudi gebannen is? :-(

Een week, misschien 10 dagen. Zoiets. Het spijtige is dat hij PERMANENT verbannen is, ipv een tijdelijke ban.
Een kamerad minder op dit forum.:x

C uit W
19 januari 2006, 17:54
Hm is dat al lang dat Gudi gebannen is? :-(Sinds dat jij terug bent beginnen posten ongeveer.

Volksstormer
19 januari 2006, 22:24
Het zullen de examens zijn of zo? :roll:

Volksstormer
19 januari 2006, 22:42
In plaats van deze draad - die iedereen(!) kan volgen - te beginnen, had de auteur beter iets zinvollers meegedeeld. :roll: Het is nutteloos om hierover te jammeren, doe er gewoon iets aan!

Lof der Zotheid
20 januari 2006, 11:30
In plaats van deze draad - die iedereen(!) kan volgen - te beginnen, had de auteur beter iets zinvollers meegedeeld. :roll: Het is nutteloos om hierover te jammeren, doe er gewoon iets aan!

1. Ik heb het juist gedaan om er iets aan te kunnen doen.
2. Hebt gij een voorstel?

Lof der Zotheid
20 januari 2006, 11:34
Hm is dat al lang dat Gudi gebannen is? :-(

Ongeveer aan het begin van de maand...

Phrea|K
20 januari 2006, 13:49
We zullen zijn onafgebroken stroom van rants & raves tegen de asociaal-liberale volksverraders - met hun verkeerd begrepen individuele vrijheid en verwerpelijk totalitair-universalistisch wereldbeeld - nog missen ook.:-( :lol:

Lof der Zotheid
23 januari 2006, 13:43
We zullen zijn onafgebroken stroom van rants & raves tegen de asociaal-liberale volksverraders - met hun verkeerd begrepen individuele vrijheid en verwerpelijk totalitair-universalistisch wereldbeeld - nog missen ook.:-( :lol:

Goed, hij ging soms wat ver in zijn enthousiasme, maar al bij al was hij toch één van de verstandigere forumleden die inhoudelijk postte en zijn stellingen en meningen (verkeerd of niet, dat maakt hier niet uit) altijd met argumenten en bewijzen onderbouwde. Dat kan men van vele linksen helaas niet zeggen...

berre
28 januari 2006, 16:29
zou iemand me kunnen zeggen waarom guderian gebannen is? ik zat rond die tijd niet op het forum dus...

Lof der Zotheid
30 januari 2006, 14:06
zou iemand me kunnen zeggen waarom guderian gebannen is? ik zat rond die tijd niet op het forum dus...

Officieel omdat hij iemand persoonlijk heeft aangevallen, maar feitelijk omdat sommigen het blijkbaar niet konden verkroppen dat hij niet altijd even politiek correct was...

ossaert
30 januari 2006, 20:25
Goed, hij ging soms wat ver in zijn enthousiasme, maar al bij al was hij toch één van de verstandigere forumleden die inhoudelijk postte en zijn stellingen en meningen (verkeerd of niet, dat maakt hier niet uit) altijd met argumenten en bewijzen onderbouwde. Dat kan men van vele linksen helaas niet zeggen...

Het gebruiken van moeilijke woorden staat nu niet meteen gelijk aan het hebben van verstand... Guderians bijdrages waren vaak niet meer dan een eenvoudig herkauwen van dingen die we, enfin: ik toch elders al vaker gelezen had, soms bijna woordelijk. Zoals C uit W al opmerkte, staat of valt een (sub)forum met zijn gebruikers... Als de meeste leden hier niet verder raken dan ordinaire gemeenplaatsen (in het beste geval) of holle slogans, dan getuigt dat vooral van de armoede ter rechterzijde (hier)...

Lof der Zotheid
31 januari 2006, 15:18
Het gebruiken van moeilijke woorden staat nu niet meteen gelijk aan het hebben van verstand... Guderians bijdrages waren vaak niet meer dan een eenvoudig herkauwen van dingen die we, enfin: ik toch elders al vaker gelezen had, soms bijna woordelijk. Zoals C uit W al opmerkte, staat of valt een (sub)forum met zijn gebruikers... Als de meeste leden hier niet verder raken dan ordinaire gemeenplaatsen (in het beste geval) of holle slogans, dan getuigt dat vooral van de armoede ter rechterzijde (hier)...

Hij gebruikte anders niet enkel moeilijke woorden, maar onderbouwde zijn stellingen eveneens.

ossaert
31 januari 2006, 15:22
Hij gebruikte anders niet enkel moeilijke woorden, maar onderbouwde zijn stellingen eveneens.

Lees wat er staat, Cynikus, ik had het heus niet enkel over (veronderstelde) 'moeilijke woorden', maar vooral over het feit dat hij m.i. vooral sterk was in het aanhalen van voorgekauwde ideeën. Deze kwamen dan misschien wel sterk over, maar getuigden niet (noodzakelijk) van enig sterk denkwerk... Ach, de arme man is hier niet meer, dus wat zouden we achter zijn rug zitten kletsen...

berre
2 februari 2006, 19:06
Het gebruiken van moeilijke woorden staat nu niet meteen gelijk aan het hebben van verstand... Guderians bijdrages waren vaak niet meer dan een eenvoudig herkauwen van dingen die we, enfin: ik toch elders al vaker gelezen had, soms bijna woordelijk. Zoals C uit W al opmerkte, staat of valt een (sub)forum met zijn gebruikers... Als de meeste leden hier niet verder raken dan ordinaire gemeenplaatsen (in het beste geval) of holle slogans, dan getuigt dat vooral van de armoede ter rechterzijde (hier)...alles wat er gezegd wordt is herkauwd, het is allemaal immers ooit al eens gezegd geweest... nujah ik kan in elk geval niet oordelen over guderian gezien ik pas actief ben geworden na zijnen tijd.

lenco
3 mei 2006, 16:17
Ik denk dat de meesten zich wel baseren op ideën, ideologiën,.. die al bestaan. Maar als er iets is dat jij perfect vind voor jezelf,... waarom zou je dan verder zoeken naar iets nieuws? En gewoon niet opbouwen op het bestaande...

New Era
3 mei 2006, 19:00
Het lijkt me een joviale kerel, zonde dat hij hier niet meer zal posten. Ik heb jammergenoeg weinig tijd om te posten en als ik toch kan posten, post ik meestal in Vreemdelingenbeleid & Integratie. Hoe dan ook wij zijn het levende bewijs dat kwaliteit primeert boven kwantiteit en laten we het daar bij houden.

lenco
8 mei 2006, 21:36
Het lijkt me een joviale kerel, zonde dat hij hier niet meer zal posten. Ik heb jammergenoeg weinig tijd om te posten en als ik toch kan posten, post ik meestal in Vreemdelingenbeleid & Integratie. Hoe dan ook wij zijn het levende bewijs dat kwaliteit primeert boven kwantiteit en laten we het daar bij houden.

Inderdaad, meerderheid wint niet altijd.
Liever een kleine samenhangende groep dan een grote waar veel onenigheden plaatsvinden.

New Era
9 mei 2006, 19:40
Liever een kleine samenhangende groep dan een grote waar veel onenigheden plaatsvinden.Dat is het nadeel van een groep dat op een zwakke basis steunt, de kleinste problemen al zorgen voor de val.

Phrea|K
9 mei 2006, 19:47
Lees wat er staat, Cynikus, ik had het heus niet enkel over (veronderstelde) 'moeilijke woorden', maar vooral over het feit dat hij m.i. vooral sterk was in het aanhalen van voorgekauwde ideeën. Deze kwamen dan misschien wel sterk over, maar getuigden niet (noodzakelijk) van enig sterk denkwerk... Ach, de arme man is hier niet meer, dus wat zouden we achter zijn rug zitten kletsen...

Yep, het merendeel van Guderians ideeën zijn een copy 'n paste werk uit 'Manifeste pour une renaissance Européenne' van Alain de Benoist: wie zijn posts vergelijkt met deze link (http://roepstem2.tripod.com/manifest.html) kan zelfs zien dat hij soms hele lappen tekst knipte en plakte hieruit (oa in de discussie met Boudewijn Bouckaert). :-o

Los hiervan zei Guderian af en toe wel wat interessants, jammergenoeg ging hij nooit serieus in op kritiek van tegenstanders maar beperkte hij zich tot provoveren.

MaXiMuS
11 mei 2006, 22:18
provoveren?

Phrea|K
13 mei 2006, 10:42
provoveren?

Provoceren bedoelde ik, typo :-o

IlluSionS667
6 april 2007, 15:01
Maar waarom is hij nu eigenlijk gebanned? Er zijn op dit forum wel meer mensen met een politiek incorrecte mening en eveneens meer leden die al eens een persoonlijke aanval doen. Waarom werd Gudi geviseerd?

Ambiorix
6 april 2007, 15:27
owv vermeend "negationisme" zeker

van Maerlant
6 april 2007, 16:48
Intussen Maximus ook al :x