PDA

View Full Version : Hoe kan je telemarketeers een inzinking doen krijgen?


Kim
24 januari 2006, 22:30
Haat je het ook soms wanneer je thuis zit en er plots een of andere idioot belt voor een enquete of voor je een of ander product aan te smeren?

hier kun je lezen hoe je je kunt amuseren met zo een mensen


1 Als ze bellen voor een geldlening zeg dan dat je juist failliet bent gegaan en dat je zeker wat geld kan gebruiken

2 ALs ze ook maar lef hebben om te vragen hoe het is probeer dan zo negatief en lang mogelijk te antwoorden zoals: "Ik ben zo blij dat iemand belt want de laatste tijd geeft niemand nog om mij. Ik heb zoveel problemen en wreed last van mijn arthritis, mijn hond is dood..."

3 Als ze hun naam zeggen en hoe hun bedrijf heet vraag dan eerst voor hun naam te spellen en dan hun bedrijfsnaam. Vraag hun dan naar de locatie, hoe lang ze er werken, ...

4 (Deze werkt beste voor de mannen) wanneer een vrouw belt start dan klein gesprek en vraag dan plots: "Wat draag je?"

5 Zodra hij/zij zijn/haar naam zegt roep dan: "(naam van de idioot)? Ben jij dat? Dat is Lang geleden." Hopelijk valt ze dan effe stil van schrik zich afvragend wie je bent

6 Zeg zoveel mogelijk keer NEE in zoveel mogelijk accenten en stemmen en zo rhytmisch mogelijk. Ook al praten ze blijven doen. Je bent echt goed als je ze kan laten ophangen.

7 Als tapijtreiniger belt met gratis tapijtreiniging vraag dan of ze geiten- en/of mensenbloed eruit kunnen krijgen.

8 Wanneer de lul vraagt voor je creditcardnummer ofzo vraag dan of ze met je willen trouwen? als ze vragen waarom dan zeg je dat je je nummer niet aan een complete vreemde geeft.

9 Als ze loterijtickets ofzo verkopen zeg dat je in hetzelfde bedrijf werkt en dat werknemers niet mogen meedoen

10 Beantwoord de telefoon en zodra je doorhebt dat het een marketer is roep je OH MIJN GOD en leg neer

11 Zeg tegen de man dat je zijn thuistelefoonnummer wilt hebben omdat je momenteel drukt bent. ALs hij zegt dat hij dat niet mag en kan doen vraag je of het hem stoort als ze hem zouden bellen. ALs hij JA durft zeggen zeg je IK OOK en hang je op.

12 Vraag of ze het eens willen herhalen. Verschillende keren

13 Zeg dat het juist etenstijd is. Zet ze op speaker en begin heel luid en onbeschoft te eten. Voor beter effect rammel met borden en je bestek.

14 Zeg dat je van de politie thuis moet worden opgesloten en vraag of ze even bier voor je willen halen.

15 Vraag of ze de informatie willen doorfaxen en verzin een nummer.

16 Zeg tegen hem/haar dat je wel wilt luisteren maar dat hij moet weten dat je geen kleren draagt.

17 Doe als of hij/zij je beste kameraad is en blijf bezig: "Stop er mee Tom, ik weet wel dat jij het bent. Geef het gewoon op. Denk je dat ik dom ben?"

18 Zeg dat je hardhorig bent en dat ze luider moeten praten. Luider, LUIDER, LUIDER

19 Zeg dat ze langzaam moeten praten omdat je alles wilt opschrijven

20 praat met accenten. Hoe meer accenten je in een telefoongesprek kunt doen hoe meer punten

21 Terwijl hij/ zij uitleg geeft maak ranzige geluiden. Of doe alsof je je zelf aant plezieren bent

22 herhaal alles wat ze zeggen

23 doe alsof je psycholoog bent en probeer ze van hun problemen af te helpen

24 Probeer een afspraakje te versieren als het iemand van het ander geslacht is

25 Zeg dat je van de politie bent en dat ze een boete mogen verwachten wegens het storen van de politie

26 Als ze een product verkopen vraag of zij het ook gebruiken. Probeer daarna te achterhalen waarom wel of niet.

27 Als je bommetjes in huis hebt. Haal dan een zeg dat je zelfmoord pleegt en laat het bommetje af. Kijk dan hoe de reacties aan de ander kant van de telefoon is.

28 Verzin namen en vraag of dat mss collegas zijn

29 Vraag welke radiopost het is en zeg dat je al doorhebt dat ze je voor de gek houden.

30 Zodra ze hun naam zeggen vraag of dat het is van een of ander Bel & win programma. Vraag verschillende namen, zorg dat hij niet kan zeggen wat ze verkopen

Lijkt me geen slecht idee om dat eens uit te proberen...8)