PDA

View Full Version : Boonen kan het niet laten


Pagina's : [1] 2

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 16:22
Hoe houdt de man het vol en vooral qua geloofwaardigheid is dit echt wel erg. Vandaag in DS:


Hendrik verschijnt (1)

Ondertussen kondigt VLOTT een 'grote' naam aan op haar lijst in Deurne: de onvermijdelijke Hendrik Boonen, die met VLOTT aan zijn 12de partij toe is. Boonen begon zijn politieke carrière in 1968 bij Amada, verkaste in 1982 naar de Volksunie en stichtte in 1988 zijn eigen Nieuwe Partij (NP), zonder electoraal succes. In 1989 werd het bij de Partij Voor Christelijke Solidariteit (PVCL) niets, waarna hij in 1992 opnieuw een partij oprichtte: de Partij Voor de Kleine Man (PAKLEM). De gemeenteraadsverkiezingen werden andermaal geen succes en Boonen sloot zich aan bij Waardig Ouder Worden (WOW).


Hendrik verschijnt (2)

WOW stierf nog in 1995 een stille dood en Boonen hing zijn wagonnetje aan de Jean-Pierre Van Rossem-trein. Al hetzelfde jaar werd hem vriendelijk verzocht ROSSEM te verlaten, waarop hij besliste Paul Marchal een handje te gaan helpen met diens PNPb. Die zette Boonen een jaar later ook aan de deur, waarop hij dan maar de weinig succesvolle Unie voor Democraten/Democratische Unie (UDDU) oprichtte. In 2003 sloot Boonen zich aan bij het Liberaal Appel van Ward Beysen, maar verliet dat na de mislukte verkiezingen. Als voorzitter van Fervent Nationaal (FN) betekende 2004 een nieuwe kiesnederlaag. In Deurne mag Boonen nu, met als kartelpartner Vlaams Belang, eindelijk hopen op meer.

StevenNr1
31 januari 2006, 16:24
Een wanna-be Carina precies.

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 16:29
Vind het trouwens jammer dat Coveliers zich met dit soort ezels inlaat. Er moet nu toch echt wel beter gevonden kunnen worden dan deze man. Van links naar rechts, van republikein naar royalist, van Vlaams-nationalist naar belgicist,... Zielig, echt waar.

duveltje382
31 januari 2006, 16:35
Hoe houdt de man het vol en vooral qua geloofwaardigheid is dit echt wel erg. Vandaag in DS:


Hendrik verschijnt (1)

Ondertussen kondigt VLOTT een 'grote' naam aan op haar lijst in Deurne: de onvermijdelijke Hendrik Boonen, die met VLOTT aan zijn 12de partij toe is. Boonen begon zijn politieke carrière in 1968 bij Amada, verkaste in 1982 naar de Volksunie en stichtte in 1988 zijn eigen Nieuwe Partij (NP), zonder electoraal succes. In 1989 werd het bij de Partij Voor Christelijke Solidariteit (PVCL) niets, waarna hij in 1992 opnieuw een partij oprichtte: de Partij Voor de Kleine Man (PAKLEM). De gemeenteraadsverkiezingen werden andermaal geen succes en Boonen sloot zich aan bij Waardig Ouder Worden (WOW).
Antwoord kwaad duiveltje 382

Ik heb dus zelf op de lijst gestaan van paklem(partij van de kleine man)
Henderik boonen is een smerige tweezak en heeft zelfs geld van een inzamelingsactie achtergehouden(hij is gewoon een vuile dief)
Als hij op de lijst :evil:van VLOTT komt te staan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat al die bedrogen leden zeker niet op VB/VLOTT zullen stemmen wees daar maar zeker van,en ik zal dan nooit meer VB kiezen.:evil::evil:


Hendrik verschijnt (2)

WOW stierf nog in 1995 een stille dood en Boonen hing zijn wagonnetje aan de Jean-Pierre Van Rossem-trein. Al hetzelfde jaar werd hem vriendelijk verzocht ROSSEM te verlaten, waarop hij besliste Paul Marchal een handje te gaan helpen met diens PNPb. Die zette Boonen een jaar later ook aan de deur, waarop hij dan maar de weinig succesvolle Unie voor Democraten/Democratische Unie (UDDU) oprichtte. In 2003 sloot Boonen zich aan bij het Liberaal Appel van Ward Beysen, maar verliet dat na de mislukte verkiezingen. Als voorzitter van Fervent Nationaal (FN) betekende 2004 een nieuwe kiesnederlaag. In Deurne mag Boonen nu, met als kartelpartner Vlaams Belang, eindelijk hopen op meer.

C uit W
31 januari 2006, 16:46
Allez, precies alsof het VB wanhopig is in deurne :?
Buitengooien die vent.
Bub heeft mensen nodig ;)

duveltje382
31 januari 2006, 16:53
Hoe houdt de man het vol en vooral qua geloofwaardigheid is dit echt wel erg. Vandaag in DS:


Hendrik verschijnt (1)

Ondertussen kondigt VLOTT een 'grote' naam aan op haar lijst in Deurne: de onvermijdelijke Hendrik Boonen, die met VLOTT aan zijn 12de partij toe is. Boonen begon zijn politieke carrière in 1968 bij Amada, verkaste in 1982 naar de Volksunie en stichtte in 1988 zijn eigen Nieuwe Partij (NP), zonder electoraal succes. In 1989 werd het bij de Partij Voor Christelijke Solidariteit (PVCL) niets, waarna hij in 1992 opnieuw een partij oprichtte: de Partij Voor de Kleine Man (PAKLEM). De gemeenteraadsverkiezingen werden andermaal geen succes en Boonen sloot zich aan bij Waardig Ouder Worden (WOW).


Hendrik verschijnt (2)

WOW stierf nog in 1995 een stille dood en Boonen hing zijn wagonnetje aan de Jean-Pierre Van Rossem-trein. Al hetzelfde jaar werd hem vriendelijk verzocht ROSSEM te verlaten, waarop hij besliste Paul Marchal een handje te gaan helpen met diens PNPb. Die zette Boonen een jaar later ook aan de deur, waarop hij dan maar de weinig succesvolle Unie voor Democraten/Democratische Unie (UDDU) oprichtte. In 2003 sloot Boonen zich aan bij het Liberaal Appel van Ward Beysen, maar verliet dat na de mislukte verkiezingen. Als voorzitter van Fervent Nationaal (FN) betekende 2004 een nieuwe kiesnederlaag. In Deurne mag Boonen nu, met als kartelpartner Vlaams Belang, eindelijk hopen op meer.

Mag ik Uw bron kennen A.U.B
Dank bij voorbaat,Duveltje 382

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 17:07
Mag ik Uw bron kennen A.U.B
Dank bij voorbaat,Duveltje 382

Ik weet niet of niet-abonnees erop geraken. In ieder geval Kreten&Gefluister in DS van vandaag.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G1ENIMO5

C uit W
31 januari 2006, 17:10
Ik weet niet of niet-abonnees erop geraken. In ieder geval Kreten&Gefluister in DS van vandaag.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G1ENIMO5Moet abo hebben.

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 17:11
Ook GVA schrijft er al over: http://www.gva.be/nieuws/politiek/default.asp?art={E2FE5655-5B91-48CD-BA8E-862DAE197F26}

duveltje382
31 januari 2006, 17:14
Ik weet niet of niet-abonnees erop geraken. In ieder geval Kreten&Gefluister in DS van vandaag.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G1ENIMO5

Dank U wel hoor,en er is al een mailtje maar het hoofdkantoor van VLOTT onderweg met de juiste inlichtingen over Hendrik Boonen.;-)
Groetjes Duveltje 382

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 17:17
5069

Dit is de pagina uit DS

Kim
31 januari 2006, 17:38
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Coveliers met een politieke nitwit zoals Boonen in zee trekt. 12 politieke partijen, dat is echt niet meer normaal. Zoals eerder gezegd in deze topic: hij is ook niet geheel zuiver op de graat. Ik weet nog toen er dat schandaal bovenkwam met een zekere bank/verzekering in Antwerpen (ben de juiste naam even kwijt). Boonen had zelf vele mensen opgelicht en ging dan voor diezelfde mensen de redder in nood spelen door een comité op te richten.

Profileert hij zich nu weer als zijnde Vlaams-nationalist of trekt hij nu de liberale kaart?

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 17:42
Profileert hij zich nu weer als zijnde Vlaams-nationalist of trekt hij nu de liberale kaart?

Zal vandaag waarschijnlijk weer anders zijn dan morgen of de dag erna. :roll:

Ambiorix
31 januari 2006, 17:47
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Coveliers met een politieke nitwit zoals Boonen in zee trekt. 12 politieke partijen, dat is echt niet meer normaal. Zoals eerder gezegd in deze topic: hij is ook niet geheel zuiver op de graat. Ik weet nog toen er dat schandaal bovenkwam met een zekere bank/verzekering in Antwerpen (ben de juiste naam even kwijt). Boonen had zelf vele mensen opgelicht en ging dan voor diezelfde mensen de redder in nood spelen door een comité op te richten.

Profileert hij zich nu weer als zijnde Vlaams-nationalist of trekt hij nu de liberale kaart?
Diene Boonen doet mij héel hard aan een ander figuur denken;-)

duveltje382
31 januari 2006, 17:48
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Coveliers met een politieke nitwit zoals Boonen in zee trekt. 12 politieke partijen, dat is echt niet meer normaal. Zoals eerder gezegd in deze topic: hij is ook niet geheel zuiver op de graat. Ik weet nog toen er dat schandaal bovenkwam met een zekere bank/verzekering in Antwerpen (ben de juiste naam even kwijt). Boonen had zelf vele mensen opgelicht en ging dan voor diezelfde mensen de redder in nood spelen door een comité op te richten.

Profileert hij zich nu weer als zijnde Vlaams-nationalist of trekt hij nu de liberale kaart? Ik ken die naam wel, maar U moet begrijpen dat ik die hier niet op het forum ga vermelden. Zeker is dat onze toemalige afdelinghoofd van Paklem Merksem bij hem werkte,en zij is nog altijd aan het procederen met Hendrik Boonen. Daar ook was het een vuile dief Ik kan nog wel tientalle verhalen over die man opbichten maar je zou het echt niet geloven

ilfalco
31 januari 2006, 17:53
In ieder geval minder erg dan de niveanen die in a'pen achter een b-plusser aanhollen .

Nu ja ik zie ook niet in wat Coveliers in zo een nit wit ziet...

Kim
31 januari 2006, 17:54
Ik kan nog wel tientalle verhalen over die man opbichten maar je zou het echt niet geloven

Toch wel, ik kijk van niets meer op als ik die naam hoor vallen... :-)

Kim
31 januari 2006, 17:55
In ieder geval minder erg dan de niveanen die in a'pen achter een b-plusser aanhollen .

Dat is het probleem van de N-Va en hun kartelpartner. Dat is verre van mijn probleem. 8)

Kim
31 januari 2006, 17:55
Diene Boonen doet mij héel hard aan een ander figuur denken;-)

Laat me raden: Peter de Ryck? :-P

duveltje382
31 januari 2006, 18:01
Kim het zal wel zijn dat je er niet van zou verschieten hé Maar nu is zowel het Vb,als VLOTT deze discutie aan het volgen Zij kennen mijn naam wel dus kan ik niet vrijuit praten

duveltje382
31 januari 2006, 18:35
http://www.politicsinfo.net/forum/archive/o_t__t_18904__campagnestunt-hendrik-boonen-op-v.t.m.fervent-nationaal.ht

Kim
31 januari 2006, 18:36
Kim het zal wel zijn dat je er niet van zou verschieten hé Maar nu is zowel het Vb,als VLOTT deze discutie aan het volgen Zij kennen mijn naam wel dus kan ik niet vrijuit praten

Ik verwijt u niets hoor. :) Iedereen kent Boonen ondertussen (afgezien van Coveliers dan ;))

Carina
31 januari 2006, 18:56
Uiteindelijk krijgt Peter De Ryck nog gelijk. Zoals ik vroeger reeds aanhaalde, diende de lokale voorzitters van het Liberaal Appel zich bereid te verklaren om in 2006 met het Vlaams Belang samen te werken.

Het verdacht overlijden van Ward Beysen, en de houding van de huidige voorzitter, en lijkenpikker Kerremans hebben de koers van het Liberaal Appel drastisch doen wijzigen.

Hendrik Boonen is geen alleenstaand geval. Zo denk ik bv. aan Rudy Van Nespen ( Ex-VLD, L.A, FN, NU,enz.....). Laatstvernoemde verhuist eveneens naar de partij van Hugo Coveliers. Beide heren waren eveneens aanwezig op de nieuwjaarsreceptie van het VB.

Kim
31 januari 2006, 18:58
Uiteindelijk krijgt Peter De Ryck nog gelijk.

U bent zelf een marginale figuur :roll:

De pot verwijt de ketel...

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 19:00
Hendrik Boonen is geen alleenstaand geval. Zo denk ik bv. aan Rudy Van Nespen ( Ex-VLD, L.A, FN, NU,enz.....). Laatstvernoemde verhuist eveneens naar de partij van Hugo Coveliers. Beide heren waren eveneens aanwezig op de nieuwjaarsreceptie van het VB.

Van Nespen nu toch naar Coveliers...? Ben ik zo zeker niet van, enige bron van info?

Carina
31 januari 2006, 19:10
Volgens mij gaan intelligente politici zoals Guido Tastenhoye zich nooit willen inlaten met oportunistische, en omstreden pluimgewichten.

Ik kan mij eerlijk gezegt geen kartel voorstellen, met Hendrik Boonen en Guido Tastenhoye als lijsttrekkers?

Eigenlijk wel een positief bericht, wetende dat Dhr. Boonen het Vlaams Belang enkel schade zal toebrengen.

De leden, en de kiezers van het Vlaams Belang zullen er maar met opgescheept zitten.

Carina
31 januari 2006, 19:14
U bent zelf een marginale figuur :roll:

De pot verwijt de ketel...

Zij die mij indertijd gevolgt hebben weten inmiddels wel beter.

duveltje382
31 januari 2006, 19:19
http://www.spaarverlies.be/

Kim
31 januari 2006, 19:20
Zij die mij indertijd gevolgt hebben weten inmiddels wel beter.

Bij mijn weten zijn er niet al te veel mensen u gevolgd.

Kim
31 januari 2006, 19:21
http://www.spaarverlies.be/

De vuile hypocriet! Mensen eerst oplichten om daarna de Robin Hood te gaan uithangen...:evil:

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 19:21
Sorrie, maar wie is Carina misschien wel...

duveltje382
31 januari 2006, 19:21
De ene leugen achterhaald de andere wel hé

Kim
31 januari 2006, 19:22
Sorrie, maar wie is Carina misschien wel...

Peter de Ryck. U niet bekend? :)

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 19:26
Peter de Ryck. U niet bekend? :)

:oops: Neen, beetje info voor mij? Of zou dit te beschamend overkomen voor deze man in kwestie, PB'tje dan... Dank bij voorbaat, ik ben benieuwd.

Carina
31 januari 2006, 19:27
De vuile hypocriet! Mensen eerst oplichten om daarna de Robin Hood te gaan uithangen...:evil:


De gedupeerde spaarders zogezegt willen helpen, terwijl hij enkel aan zijn eigen belang ( inkomsten ) dacht.
Daarvoor moet je natuurlijk wel Hendrik zijn beroep kennen.

Vlaams-nationalist
31 januari 2006, 19:29
De gedupeerde spaarders zogezegt willen helpen, terwijl hij enkel aan zijn eigen belang ( inkomsten ) dacht. Daarvoor moet je natuurlijk wel Hendrik zijn beroep kennen.;-)

Met alle respect (tot nu toe toch nog ;-) ), maar zou je aub kunnen letten op je "dt". Echt verschrikkelijk je hierdoor te moeten wroeten.

duveltje382
31 januari 2006, 19:33
De gedupeerde spaarders zogezegt willen helpen, terwijl hij enkel aan zijn eigen belang ( inkomsten ) dacht.
Daarvoor moet je natuurlijk wel Hendrik zijn beroep kennen. Daarvoor ken jij die smeerlap niet goed genoeg voor Uw beroep kennen of mensen in het zak zetten(en dan ben ik nog braaf) is een groot verschil. Ik ben één van de gedupeerde dus.......

Carina
31 januari 2006, 19:46
Daarvoor ken jij die smeerlap niet goed genoeg voor Uw beroep kennen of mensen in het zak zetten(en dan ben ik nog braaf) is een groot verschil. Ik ben één van de gedupeerde dus.......


Ken uw buurman, gewezen vriend, en ex-partijgenoot.
Kennis is macht mijn beste.

We hebben heel wat tijd samen doorgebracht.
U noemt hem wel terecht een smeerlap.

Laat het nu uitgerekend diezelfde Hendrik Boonen zijn, die mij destijds tijdens de Antwerpse schaduwgemeenteraad liet weten, dat Dhr. Dewinter een sexuele voorkeur heeft voor jonge mannen.

Beide heren zijn dan ook niet bepaald de beste vrienden.

Met Hendrik Boonen haalt het VB-Deurne het paard van Troje binnen.

Let op mijn woorden.

duveltje382
31 januari 2006, 19:55
Ken uw buurman, gewezen vriend, en ex-partijgenoot.
Kennis is macht mijn beste.

We hebben heel wat tijd samen doorgebracht.
U noemt hem wel terecht een smeerlap.

Laat het nu uitgerekend diezelfde Hendrik Boonen zijn, die mij destijds tijdens de Antwerpse schaduwgemeenteraad liet weten, dat Dhr. Dewinter een sexuele voorkeur heeft voor jonge mannen.

Beide heren zijn dan ook niet bepaald de beste vrienden.

Met Hendrik Boonen haalt het VB-Deurne het paard van Troje binnen.

Let op mijn woorden. Hier gruwel ik van hoor!!!! Kim voor mij mag je een tipje van de sluiler oplichten. Hoe laag kan politiek nog zakken? Mijn geloof zakt nu ONDER nul!

StevenNr1
31 januari 2006, 19:59
Ik ga ook in de politiek, dat staat nu wel vast :-P

Armadel
31 januari 2006, 20:02
Wat we Boonen alvast niet kunnen verwijten is dat hij niet flexibel is...

Zo'n man zou gewoon moeten stoppen met politiek en zich beperken tot kwade lezersbrieven schrijven naar De Morgen.

zorroaster
1 februari 2006, 00:51
Zo'n man zou gewoon moeten stoppen met politiek en zich beperken tot kwade lezersbrieven schrijven naar De Morgen.

Ga je Bruno Yammine a.k. de "BUB-studiedienst" ook al dat pretje afnemen? De man wringt om de drie dagen wel een lezersbrief in de vraagbaak, wat gaat dat worden als er concurrentie opdaagt?

zorroaster
1 februari 2006, 00:52
Uiteindelijk krijgt Peter De Ryck nog gelijk. Zoals ik vroeger reeds aanhaalde, diende de lokale voorzitters van het Liberaal Appel zich bereid te verklaren om in 2006 met het Vlaams Belang samen te werken.


De ene politieke kwibus komt de andere zwartmaken, dit wordt leuk. Hoeveel partijen heb je zelf al achter de kiezen, PDR?

Jazeker
1 februari 2006, 02:33
Een wanna-be Carina precies.

Misschien IS het wel Peter de Rijck... stel je voor dat die nog eens alter egos heeft ook 8O

Jazeker
1 februari 2006, 02:36
Laat me raden: Peter de Ryck? :-P

Bah... de islam zegt dat jij een slechte vrouw bent (aldus Peter Carina).

Jazeker
1 februari 2006, 02:39
Zij die mij indertijd gevolgt hebben weten inmiddels wel beter.

Ze weten dat je niet kan schrijven ?

Jazeker
1 februari 2006, 02:42
Hier gruwel ik van hoor!!!! Kim voor mij mag je een tipje van de sluiler oplichten. Hoe laag kan politiek nog zakken? Mijn geloof zakt nu ONDER nul!

Geloof geen woord van wat Carina zegt. Het is gewoon een nick voor Peter De Rijck die bij ALLE partijen heeft gezeten en op den duur overal is buitengesmeten. Hij heeft zich nu tot de Islam bekeerd :lol:

duveltje382
1 februari 2006, 13:41
http://www.nieuwepartij.be/partij/verkiezingen/verkiezingen.htm (http://www.nieuwepartij.be/partij/verkiezingen/verkiezingen.htm) Gezien de inpakt van Hendrik Boonen door 'Spaar-select' toch bijzonder groot bleek, lag het dan ook voor de hand dat Eduard Verlinden, lijsttrekker zou zijn voor Vlaams Brabant. Er werd vanuit gegaan dat de positieve uitstraling van FN aldaar enig effect zou hebben. Insgelijks werd vooropgesteld dat, volgens Hendrik Boonen, industriële sponsors hem € 50.000 voor Antwerpen zouden aanbrengen en Front National identiek € 50.000 voor Vlaams-Brabant, dit voor de nodige propaganda aldaar.

GC
1 februari 2006, 13:50
http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/02/01/coveliers.html

Opsomming van partijen waartoe Boonen ooit behoorde (in alfabetische volgorde): Fervent Nationaal, Liberaal Appel, Nieuwe Partij, PNPb (partij van Paul Marchal), Partij voor de Kleine Man, PVCS (anti-abortuspartij), Rossem, Sociaal Republikeins Front, Unie voor Democraten/Democratische Unie, VLOTT, Vlaams Blok, Volksunie, Waardig Ouder Worden. Wie nog extra partijen kent, mag dit steeds melden aan onze redactie ([email protected])!

Vlaams-nationalist
1 februari 2006, 13:59
Volgens mij is Boonen -vanzelfsprekend niet voor lang- nog even lid geweest van NU (Nationale Unie) wanneer deze de opvolger van FN werd, maar dat moet Rudy Van Nespen misschien eens bevestigen.

duveltje382
1 februari 2006, 15:15
http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/02/01/coveliers.html

Opsomming van partijen waartoe Boonen ooit behoorde (in alfabetische volgorde): Fervent Nationaal, Liberaal Appel, Nieuwe Partij, PNPb (partij van Paul Marchal), Partij voor de Kleine Man, PVCS (anti-abortuspartij), Rossem, Sociaal Republikeins Front, Unie voor Democraten/Democratische Unie, VLOTT, Vlaams Blok, Volksunie, Waardig Ouder Worden. Wie nog extra partijen kent, mag dit steeds melden aan onze redactie ([email protected])!

Het is " partij van de kleine man PAKLEM"
Ik weet 100% zeker dat hij een aantal jaar voor 1994 het jaar van PAKLEM ook bij een partij is geweest(zelf mee opgericht) die veel extreem rechtser was als het VB,ik denk dat die partij ook de 'nieuwe partij 'of zoiets noemde zeker van de naam ben ik niet

Ik denk dat het hier NP is
Election communale Antwerpen
9/10/1988

ingeschreven kiezers / électeurs inscrits 352571
neergelegde stemmen / bulletins déposés 320723 91,0%
geldige stemmen / bulletins valables 306103 95,4%
blanco/ongeldig / blancs/nuls 14620 4,6%
aantal zetels / nombre de sièges 55

partij / parti stemmen / votes % zetels / sièges
SP 88135 28,8% 17
CVP 61312 20,0% 12
VLBLOK 54163 17,7% 10
PVV 37594 12,3% 7
AGALEV 28190 9,2% 5
VU 25803 8,4% 4
PVDA 5827 1,9% 0
NP 2897 0,9% 0
SAP-KP 2182 0,7% 0

StevenNr1
1 februari 2006, 15:59
http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/02/01/coveliers.html

Opsomming van partijen waartoe Boonen ooit behoorde (in alfabetische volgorde): Fervent Nationaal, Liberaal Appel, Nieuwe Partij, PNPb (partij van Paul Marchal), Partij voor de Kleine Man, PVCS (anti-abortuspartij), Rossem, Sociaal Republikeins Front, Unie voor Democraten/Democratische Unie, VLOTT, Vlaams Blok, Volksunie, Waardig Ouder Worden. Wie nog extra partijen kent, mag dit steeds melden aan onze redactie ([email protected])!Hoe dat mensen zo opportunistisch kunnen zijn. Zielig gewoon, en Coveliers man. Macht is echt wel enorm zoet precies.

duveltje382
1 februari 2006, 16:19
TolerantVLOTT de eerste T

Onze maatschappij is ernstig verziekt door onverdraagzaamheid, op alle vlakken, in alle bevolkingslagen en in alle richtingen. Er kan geen plaats zijn voor religieus of politiek fanatisme, voor uitsluiting van andersdenkenden, voor theocraten of aprioristen. Integendeel, wij wensen iedereen met een open geest tegemoet te treden en verwachten in ruil daarvoor eenzelfde openheid. Tolerantie vloeit voort uit de eeuwenoude westerse cultuur die van bij zijn ontstaan multicultureel was, lang vooraleer de neofiete “would be” intellectuelen dit begrip een verkeerde inhoud zijn gaan toemeten. Nergens in de wereld is er een zo grote verscheidenheid in taal, cultuur, vrijheid en openheid te vinden als precies in West-Europa en in Vlaanderen. Miljoenen migranten hebben dit land als het paradijs beschouwd en hier vrede, welvaart en veiligheid gezocht. Ook van deze gasten verwachten wij reciprociteit en het respect voor de samenlevingsvormen die wij wensen te behouden en waarvan wij de meerwaarde en de hoogstaande culturele inhoud erkennen. Migranten moeten de samenlevingsvorm waarin zij zich komen vestigen, en die zij dus blijkbaar verkozen hebben als maatschappijmodel boven het hunne, aanvaarden. Reeds ten tijde van Erasmus was het humanisme een wereldvisie met duidelijke voorkeur voor de eigen beschaving. Multicultureel samenleven is slechts mogelijk wanneer alle samenstellende delen van deze samenleving multicultureel zijn en zich dus niet opsluiten in een monocultureel, vaak religieus geïnspireerd getto.

Tolerantie betekent ook geduld en bezorgdheid voor degene die in de maatschappij nog niet of niet meer mee kunnen, voor ouderen, jongeren, zwakken, zieken en andersvaliden.en criminelen;-)

zorroaster
1 februari 2006, 18:03
http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/2006/02/01/coveliers.html

Opsomming van partijen waartoe Boonen ooit behoorde (in alfabetische volgorde): Fervent Nationaal, Liberaal Appel, Nieuwe Partij, PNPb (partij van Paul Marchal), Partij voor de Kleine Man, PVCS (anti-abortuspartij), Rossem, Sociaal Republikeins Front, Unie voor Democraten/Democratische Unie, VLOTT, Vlaams Blok, Volksunie, Waardig Ouder Worden. Wie nog extra partijen kent, mag dit steeds melden aan onze redactie ([email protected])! ([email protected])!)

Ben je de PVDA niet vergeten?

StevenNr1
1 februari 2006, 18:04
Amada nog toen.

duveltje382
1 februari 2006, 18:09
Amada nog toen.

Is dit nu een grapje?
Ik verschiet van niets met dat voddeventje8O

Vlaams-nationalist
1 februari 2006, 18:12
dubbel

Vlaams-nationalist
1 februari 2006, 18:12
Is dit nu een grapje?
Ik verschiet van niets met dat voddeventje8O

Neenee, geen grap. Voor hij naar de Volksunie ging zat dhr. Boonen bij AMADA. Kunt u nog van �*éts verschieten bij deze onnozelaar...

duveltje382
1 februari 2006, 18:17
Echt te gek voor woorden.
Misschien heb ik nog iets voor Hendrik;-)
de MCNP staat op lijst 10. (http://www.mcnp.nl/index.php?x1=9) Onze standpunten zijn hier te lezen (http://www.mcnp.nl/index.php?x1=5). Onze complete en definitieve verkiezingsprogramma is hier te lezen (http://www.mcnp.nl/index.php?x1=3). Voor donaties kunt u terecht op onze contactpagina. (http://www.mcnp.nl/index.php?x1=8).

robert t
1 februari 2006, 18:44
In ieder geval minder erg dan de niveanen die in a'pen achter een b-plusser aanhollen .

Nu ja ik zie ook niet in wat Coveliers in zo een nit wit ziet...Een b-plusser die wel niet op de ledenlijst van B-Plus te vinden is. Misschien een geheim lid? En als ik hier lees met welke figuren jullie in
Antwerpen in kartel gaan, o.a. een onvervalste belgicist, zou je dan niet beter even voor eigen deur vegen?

Kim
1 februari 2006, 19:47
Volgens mij is Boonen -vanzelfsprekend niet voor lang- nog even lid geweest van NU (Nationale Unie) wanneer deze de opvolger van FN werd, maar dat moet Rudy Van Nespen misschien eens bevestigen.

Hij is zelfs voorzitter geweest als ik me niet vergis! 8)

StevenNr1
1 februari 2006, 19:51
Is dit nu een grapje?
Ik verschiet van niets met dat voddeventje8Ohttp://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=grq6mfcd

duveltje382
1 februari 2006, 20:14
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=grq6mfcd Zé als ze die nu op een een lijst durven te zetten dan weet ik het niet meer zenne Schande hé! Dan ga ik bloemschikken of zoiets:)

tony46
1 februari 2006, 20:34
'ja politiek,een harde zaak;-)

Jazeker
1 februari 2006, 22:18
Misschien gaat ie zich binnenkort ook tot de Islam bekeren ?

Carina
1 februari 2006, 22:24
U vergist zich niet Kim
Rudy Van Nespen staat inmiddels op dezelfde ledenlijst als Hendrik Boonen

Kim
3 februari 2006, 12:36
Rudy Van Nespen staat inmiddels op dezelfde ledenlijst als Hendrik Boonen

En uw bron hiervoor is?

Groot-Links
4 februari 2006, 21:06
Volgens de site van Blokwatch heeft het VB z'n veto gesteld tegen Boonen omdat ze hem daar vroeger al hebben buitengesmeten en hij nu weer via een achterdeurtje probeert binnen te geraken.

Jazeker
4 februari 2006, 23:14
Als Hendrik boonen opkomt met VLOTT stem ik nooit meer op het V.B:evil:

Blijkbaar kan intussen die signature wel weg ;-)

duveltje382
5 februari 2006, 10:42
Volgens de site van Blokwatch heeft het VB z'n veto gesteld tegen Boonen omdat ze hem daar vroeger al hebben buitengesmeten en hij nu weer via een achterdeurtje probeert binnen te geraken.
Dat zou inderdaad goed nieuws zijn
Te zot voor woorden: Hendrik Boonen geschreven door Marc Spruyt Friday, 03 February 2006 03.02.2006 - Het Vlaams Belang stelt zijn veto tegen de kandidatuur van Hendrik Boonen op de kartellijst met Hugo Coveliers’ VLOTT in Deurne. Boonen had nochtans op niet minder dan een schepenzetel gehoopt. Niet voor het eerst en allicht ook niet voor het laatst... Portret van een zonderling rechts-extremist.“Met Willy Vermeulen en Hendrik Boonen hebben we onlangs nog twee nieuwe kandidaat-mandatarissen binnengehaald.”
VLOTT-voorzitter Hugo Coveliers in Gazet van Antwerpen, 01-02-2006
"Ik mik in Deurne op 3% voor VLOTT. Samen met het Vlaams Belang betekent dit een absolute meerderheid, en een schepenambt voor VLOTT."
Hendrik Boonen in Gazet van Antwerpen, 31-01-2006
"Wij weten van niets en wij zijn niet van plan om de goede naam van onze afdeling in Deurne te grabbel te gooien. Gezien het verleden van Hendrik Boonen binnen het toenmalige Vlaams Blok, waar hij jaren geleden overigens werd buitengezet, is hij voor ons 'persona non grata'."
Jan Van Wesembeeck, VB-voorzitter in Deurne, in Gazet van Antwerpen, 31-01-2006
“Geen denken aan dat Boonen op de kartellijst komt, laat staan in onze districtsfractie. Boonen verandert van partij en ideologie zoals u en ik van hemd veranderen. Net omdat hij zo'n platte opportunist is, heeft het Vlaams Blok hem jaren geleden buitengezwierd.”
Guido Tastenhoye, VB-fractieleider in Deurne, in De Morgen, 02-02-2006
“In de krant van 27 mei 2004 meldden we dat Hendrik Boonen 'eerder lid van het Vlaams Blok' was. Boonen wijst ons erop dat hij nooit lid is geweest en zelfs nooit een aanvraag heeft gedaan om lid te worden van die partij.”
Gazet van Antwerpen, 29-05-2004
* * *
Daar is Hendrik Boonen dus weer. Wie het Antwerpse politieke schouwspel al wat langer volgt, voegt daar onmiddellijk aan toe: de onvermijdelijke Hendrik Boonen. Elke verkiezing duikt Boonen wel op bij een nieuwe – al dan niet door hem zelf opgerichte – partij. En allemaal zijn die even succesvol (niet dus). Niemand die nog kan bijhouden aan de hoeveelste partij hij nu weer toe is. De elfde, de twaalfde? Blokwatch deed toch een poging (het is de dertiende – denken we).1. Amada (1968)
2. Volksunie (1982)
3. Nieuwe Partij (1987)
4. Sociaal Republikeins Front (1989)
5. Partij Voor Christelijke Solidariteit (1991)
6. Partij Voor de Kleine Man PaKleM (1994)
7. Waardig Ouder Worden WOW (1995)
8. ROSSEM (1996)
9. PNPb (1998)
10. Unie voor Democraten/Democratische Unie UDDU (1999)
11. Liberaal Appel (2003)
12. Fervent Nationaal FN (2004)
13. VLOTT (2006)

Rudy Van Nespen
7 februari 2006, 22:38
Om even een aantal misverstanden uit de weg te ruimen, wil ik kort even reageren:

1) De Nationale Unie is gewoon de voortzetting van Fervent Nationaal. We zijn van naam veranderd, nadat we de samenwerking met het Front National hebben stopgezet.

2) Hendrik Boonen is onze voorzitter geweest. Nu ben ik dat.

3) Ik ben gevraagd om met VLOTT mee te werken, maar heb nog steeds geen beslissing genomen, omdat een aantal persoonlijke zaken mij mogelijk zullen verhinderen om in Antwerpen op te komen in oktober.
Tot nu toe ben ik nog steeds niet ingegaan op de vraag van Hendrik en sta ik niet op de lijst van het kartel VB - VLOTT!

Meneer De Ryck (aka Carina), wees toch eens wat spaarzamer met uw leugens: U maakt zichzelf enkel maar belachelijk.

Kim
8 februari 2006, 18:03
Beste Rudy,

Ik hoop dat u beseft dat uw geloofwaardigheid volledig verdwijnt wanneer u als Belgicist op een lijst gaat staan met het Vlaams Belang.

Ambiorix
8 februari 2006, 18:04
Beste Rudy,

Ik hoop dat u beseft dat uw geloofwaardigheid volledig verdwijnt wanneer u als Belgicist op een lijst gaat staan met het Vlaams Belang.
Misschien is belgicisme geen breekpunt voor hem?

Kim
8 februari 2006, 18:06
Misschien is belgicisme geen breekpunt voor hem?

Belgisch gezind zijn én op een lijst met het VB gaan staan is een contradictio in terminis. Ik zou overigens niet willen dat Rudy dezelfde toer opgaat als Boonen en De Ryck. 8)

Rudy Van Nespen
8 februari 2006, 23:26
Belgisch gezind zijn én op een lijst met het VB gaan staan is een contradictio in terminis. Ik zou overigens niet willen dat Rudy dezelfde toer opgaat als Boonen en De Ryck. 8)

Dat zou toch geen contradictie zijn omdat het over gemeenteraadsverkiezingen gaat. Daar splitst men Belgie niet...

Jazeker
9 februari 2006, 01:33
Belgisch gezind zijn én op een lijst met het VB gaan staan is een contradictio in terminis. Ik zou overigens niet willen dat Rudy dezelfde toer opgaat als Boonen en De Ryck. 8)

Bedoel je nu oplichter of bekeerde islam-fundi ?

Jong N-VA'er
9 februari 2006, 01:36
Allez, precies alsof het VB wanhopig is in deurne :?
Buitengooien die vent.
Bub heeft mensen nodig ;)

:lol:

Jong N-VA'er
9 februari 2006, 01:47
Wel gek dat Boonen geen lidkaart of dergelijke blijkt te hebben gehad bij het toenmalige Vlaams Blok...

Kim
9 februari 2006, 08:33
Dat zou toch geen contradictie zijn omdat het over gemeenteraadsverkiezingen gaat. Daar splitst men Belgie niet...

Aha, daar gaat het dus om... Vaarwel ideaal, welkom verzekerd gemeenteraadszitje. 8)

Kim
9 februari 2006, 08:33
Wel gek dat Boonen geen lidkaart of dergelijke blijkt te hebben gehad bij het toenmalige Vlaams Blok...

Het Vlaams Belang is alleszins niet opgezet met de komst van Boonen en doet er alles aan om hem uit het kartel te weren.

Kim
9 februari 2006, 08:34
Bedoel je nu oplichter of bekeerde islam-fundi ?

Hm, zover dacht ik nog niet. Ik dacht eender aan het verzamelen van lidkaarten van politieke partijen.

- VLD
- Liberaal Appel
- Fervent Nationaal
- Nationale Unie
- VLOTT?

Rudy Van Nespen
9 februari 2006, 10:15
Aha, daar gaat het dus om... Vaarwel ideaal, welkom verzekerd gemeenteraadszitje. 8)

Nee Kim, daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat het makkelijker is om aan de zijlijn te staan en hard te roepen (en soms het gerecht in te schakelen voor iets dat toch bij voorbaat verloren is... 8) ) dan werkelijk met je voeten in de modder te gaan staan en te bewijzen dat het inderdaad beter kan!

Trouwens, de kans is zeer groot dat ik in Antwerpen niet opkom, omdat ik waarschijnlijk naar West-Vlaanderen ga wonen. Mijn idealen liggen in de eerste plaats bij het zelfbeschikkingsrecht van de burger en als de burger dit land wil splitsen, dan leg ik me daarbij neer. Dat is voor U blijkbaar moeilijk te aanvaarden.

Ik bewonder het idealisme van de BUB, maar ik heb altijd gezegd dat politiek voor 50% idealen en 50% realiteitszin te maken heeft.
De BUB vergeet constant de laatste 50%!

Kim
9 februari 2006, 10:31
Nee Kim, daar gaat het mij niet om. Het gaat er mij om dat het makkelijker is om aan de zijlijn te staan en hard te roepen (en soms het gerecht in te schakelen voor iets dat toch bij voorbaat verloren is... 8) ) dan werkelijk met je voeten in de modder te gaan staan en te bewijzen dat het inderdaad beter kan!

Trouwens, de kans is zeer groot dat ik in Antwerpen niet opkom, omdat ik waarschijnlijk naar West-Vlaanderen ga wonen. Mijn idealen liggen in de eerste plaats bij het zelfbeschikkingsrecht van de burger en als de burger dit land wil splitsen, dan leg ik me daarbij neer. Dat is voor U blijkbaar moeilijk te aanvaarden.

Ik bewonder het idealisme van de BUB, maar ik heb altijd gezegd dat politiek voor 50% idealen en 50% realiteitszin te maken heeft.
De BUB vergeet constant de laatste 50%!

U zou ondertussen al langer moeten weten dat ik geen deel meer uitmaak van de RvB van BUB en dat ik dus ook niet opkom voor BUB. Hoe zij hun campagne voeren, is hun zaak.

Uw idealen draaien met de wind. U zegt dat ik niet kan aanvaarden wat de meerderheid van de bevolking zegt, u bent echter wel vergeten dat ik een absolute voorstander ben van de invoering van het referendum zodat het eindelijk duidelijk is wat de burger daadwerkelijk wil en dat men eindelijk verder kan met of zonder dit land. Uiteraard zie ik het liever mét België dan zonder, maar ik dring mijn ideaal niet op. Ik kan enkel suggereren.

Ik wens u veel geluk in West-Vlaanderen.

Rudy Van Nespen
9 februari 2006, 11:47
U zou ondertussen al langer moeten weten dat ik geen deel meer uitmaak van de RvB van BUB en dat ik dus ook niet opkom voor BUB. Hoe zij hun campagne voeren, is hun zaak.

Uw idealen draaien met de wind. U zegt dat ik niet kan aanvaarden wat de meerderheid van de bevolking zegt, u bent echter wel vergeten dat ik een absolute voorstander ben van de invoering van het referendum zodat het eindelijk duidelijk is wat de burger daadwerkelijk wil en dat men eindelijk verder kan met of zonder dit land. Uiteraard zie ik het liever mét België dan zonder, maar ik dring mijn ideaal niet op. Ik kan enkel suggereren.

Ik wens u veel geluk in West-Vlaanderen.

Waarop baseert U uw uitspraak, dewelke in uw bovenstaande quote heb aangeduid?

Kim
9 februari 2006, 11:51
Waarop baseert U uw uitspraak, dewelke in uw bovenstaande quote heb aangeduid?

U weet goed genoeg wat ik daarmee bedoel.

Rudy Van Nespen
9 februari 2006, 18:23
U weet goed genoeg wat ik daarmee bedoel.De perfecte dooddoener...
U doet een uitspraak die iedereen dient te aanvaarden, maar een argument geven... Ho maar: niets te moeilijk vragen, he?!

Kim
10 februari 2006, 07:52
De perfecte dooddoener...
U doet een uitspraak die iedereen dient te aanvaarden, maar een argument geven... Ho maar: niets te moeilijk vragen, he?!

Overloop uw partijgeschiedenis, met VLOTT zou u ondertussen ook al aan uw 5e politieke partij zitten. Echt standvastig bent u niet.

Rudy Van Nespen
14 februari 2006, 15:32
Speciaal voor Kim:

Ik ben niet bij VLOTT. Ik kom niet op in Antwerpen deze verkiezingen, omdat ik in West-Vlaanderen ga wonen.

M.a.w. U laat zich nog steeds gewillig misleiden door uw voormalige 'verkiezingscoordinator', de 'heer' Peter De Ryck (ook gekend als Carina, op dit forum...)

duveltje382
14 februari 2006, 15:43
Speciaal voor Kim:

Ik ben niet bij VLOTT. Ik kom niet op in Antwerpen deze verkiezingen, omdat ik in West-Vlaanderen ga wonen.

M.a.w. U laat zich nog steeds gewillig misleiden door uw voormalige 'verkiezingscoordinator', de 'heer' Peter De Ryck (ook gekend als Carina, op dit forum...)

JA,ja,Peter De Ryck was die niet op een ander forum voor het leven gebannen?
Momenteel geband:
alle pseudoniemen van de forum... peter de rijck
DDD. Duur: eeuwig.

Groot-Links
14 februari 2006, 21:22
Op de oorspronkelijke blokwatch-site zat ie ook op het forum maar werd er door iedereen weggelachen.
Hij wilde iedereen altijd maar aangeven bij de Computer Crime Unit :-D

duveltje382
14 februari 2006, 21:35
Op de oorspronkelijke blokwatch-site zat ie ook op het forum maar werd er door iedereen weggelachen.
Hij wilde iedereen altijd maar aangeven bij de Computer Crime Unit :-D Maar zowel Boonen als peter de rijck zijn rare mensen,verliezers,mensen om te vermijden.

Jazeker
14 februari 2006, 21:36
Op de oorspronkelijke blokwatch-site zat ie ook op het forum maar werd er door iedereen weggelachen.
Hij wilde iedereen altijd maar aangeven bij de Computer Crime Unit :-D

Kan je je voorstellen welk een plezier ze hadden bij de Computer Crime Unit :D

Binnenkort krijgt hij wel een fatwa omdat hij de imam te vaak lastig valt.

Kim
14 februari 2006, 22:40
M.a.w. U laat zich nog steeds gewillig misleiden door uw voormalige 'verkiezingscoordinator', de 'heer' Peter De Ryck (ook gekend als Carina, op dit forum...)

Met alle respect, maar er als er hier één ongeloofwaardig figuur rondloopt, dan is het Peter wel (of heeft u toevallig weer over de berichten heengekeken waarin ik u "verdedigde" 8) )?

Rudy Van Nespen
15 februari 2006, 11:01
Met alle respect, maar er als er hier één ongeloofwaardig figuur rondloopt, dan is het Peter wel (of heeft u toevallig weer over de berichten heengekeken waarin ik u "verdedigde" 8) )?

Waarom gelooft U dan de onzin, dewelke Peter rondstrooide rond het feit als zou ik op de ledenlijst staan van VLOTT en dat mij reeds een mandaat beloofd zou zijn?

Misschien gewoon, in het vervolg, mij eerst de vraag stellen of zaken kloppen, en dan pas dingen over mij geloven en zeker schrijven.

Ik apprecieer uw 'verdediging', maar rond de VLOTT-affaire vnd ik dat U zich veel te gewillig heeft laten desinformeren en misleiden.

Kim
15 februari 2006, 16:54
Waarom gelooft U dan de onzin, dewelke Peter rondstrooide rond het feit als zou ik op de ledenlijst staan van VLOTT en dat mij reeds een mandaat beloofd zou zijn?

Misschien gewoon, in het vervolg, mij eerst de vraag stellen of zaken kloppen, en dan pas dingen over mij geloven en zeker schrijven.

Ik apprecieer uw 'verdediging', maar rond de VLOTT-affaire vnd ik dat U zich veel te gewillig heeft laten desinformeren en misleiden.

Ik wil hier wel even benadrukken dat Peter de Ryck niet de enige is die de roddel rondstrooide. Ook andere mensen (die totaal niet in aanraking komen) spraken mij daarover aan. Ik heb die mensen geantwoord dat ik uw spreekbuis niet ben en dat ze dat maar aan u moeten vragen. 8)

duveltje382
15 februari 2006, 19:01
Ik wil hier wel even benadrukken dat Peter de Ryck niet de enige is die de roddel rondstrooide. Ook andere mensen (die totaal niet in aanraking komen) spraken mij daarover aan. Ik heb die mensen geantwoord dat ik uw spreekbuis niet ben en dat ze dat maar aan u moeten vragen. 8)

Kim kom jij ook op met de gemeenteraadsverkiezingen van oktober?
En ja,waar?
Zeker niet met BUB hé:?

Kim
16 februari 2006, 15:22
Kim kom jij ook op met de gemeenteraadsverkiezingen van oktober?
En ja,waar?
Zeker niet met BUB hé:?

Ik kom niet op met de gemeenteraadsverkiezingen van 2006.

duveltje382
21 februari 2006, 17:39
Ik kom niet op met de gemeenteraadsverkiezingen van 2006.
Maar om kim zou ik overwegen om het VB te laten.

Kim
21 februari 2006, 17:40
Maar om kim zou ik overwegen om het VB te laten.

Merci voor het compliment, waaraan heb ik dat te danken? :-)

duveltje382
21 februari 2006, 17:42
Merci voor het compliment, waaraan heb ik dat te danken? :-)
Uw eerlijkheid;-)

Kim
21 februari 2006, 17:47
Uw eerlijkheid;-)

Tja, of dat altijd in m'n voordeel pleit... ;)

Maar bedankt voor het compliment!

KVE
1 maart 2006, 12:44
Vind het trouwens jammer dat Coveliers zich met dit soort ezels inlaat. Er moet nu toch echt wel beter gevonden kunnen worden dan deze man. Van links naar rechts, van republikein naar royalist, van Vlaams-nationalist naar belgicist,... Zielig, echt waar.

Vlaams Belang heeft de man trouwens reeds openlijk afgewezen als kandidaat! Die man op een VB-lijst is totaal onaanvaardbaar!

duveltje382
2 maart 2006, 16:47
Vlaams Belang heeft de man trouwens reeds openlijk afgewezen als kandidaat! Die man op een VB-lijst is totaal onaanvaardbaar!

Dank U,Waar gaat dat bandietje nu weer toe slaan?Groen!?

Kim
2 maart 2006, 16:53
Dank U,Waar gaat dat bandietje nu weer toe slaan?Groen!?

Ik gok op de SP.a.

Groot-Links
6 maart 2006, 12:42
Ik gok op de SP.a.

Carina wacht er al op hem ;-)

Daphne
14 maart 2006, 03:44
Neenee, geen grap. Voor hij naar de Volksunie ging zat dhr. Boonen bij AMADA. Kunt u nog van �*éts verschieten bij deze onnozelaar...

In een regering Verhofstadt maak je dan zelfs kans op het postje van "Staatssecretaris voor Administratieve Vereenvoudiging".
Curriculum van Vincent Van Quickenborne: PVDA -> VU-ID -> Spirit -> VLD !

Armadel
14 maart 2006, 14:03
Mr. Boonen is momenteel de voorzitter van Vlott Deurne. Ik moet zeggen dat het een plezier is om met een man als hem samen te kunnen werken. En dat meen ik.
Door met hem te werken, heb ik mijn mening moeten herzien. En om echt heel eerlijk te zijn, denk ik dat hij bij Vlott zal blijven. (Dat hoop ik toch)

duveltje382
14 maart 2006, 16:57
Mr. Boonen is momenteel de voorzitter van Vlott Deurne. Ik moet zeggen dat het een plezier is om met een man als hem samen te kunnen werken. En dat meen ik.
Door met hem te werken, heb ik mijn mening moeten herzien. En om echt heel eerlijk te zijn, denk ik dat hij bij Vlott zal blijven. (Dat hoop ik toch)
:magniet::rofl:

Gangster van de ergste soort dat is hij,wat een geluk dat hij niet op de kartellijst mag staan ==>VB-VLOTT

lombas
15 maart 2006, 02:10
:magniet::rofl:

Gangster van de ergste soort dat is hij,wat een geluk dat hij niet op de kartellijst mag staan ==>VB-VLOTT

Misschien ga ik je hier teleurstellen, maar Rik liet deze avond uitschijnen dat de gesprekken met het VB omtrent zijn kandidatuur best wel optimistischer kan zijn dan jij denkt.

Ik sta wantrouwig tegenover de man omwille van alles dat ik over hem gehoord heb, maar hij heeft mij zelf nog geen enkele reden tot twijfel gegeven.

Enfin, Armadel kan daar eigenlijk beter over oordelen.

Jazeker
15 maart 2006, 02:45
Misschien ga ik je hier teleurstellen, maar Rik liet deze avond uitschijnen dat de gesprekken met het VB omtrent zijn kandidatuur best wel optimistischer kan zijn dan jij denkt.

Ik sta wantrouwig tegenover de man omwille van alles dat ik over hem gehoord heb, maar hij heeft mij zelf nog geen enkele reden tot twijfel gegeven.

Enfin, Armadel kan daar eigenlijk beter over oordelen.

Als Vlott, de enige partij die durft spreken met het VB zou ik maar op mijn hoede zijn. Weer die kerel maar.

Alle camera's zijn op je gericht en achter die camera's staan mensen die als job hebben om de socialistische dicatuur rechtop te houden.

duveltje382
15 maart 2006, 05:45
Misschien ga ik je hier teleurstellen, maar Rik liet deze avond uitschijnen dat de gesprekken met het VB omtrent zijn kandidatuur best wel optimistischer kan zijn dan jij denkt.

Ik sta wantrouwig tegenover de man omwille van alles dat ik over hem gehoord heb, maar hij heeft mij zelf nog geen enkele reden tot twijfel gegeven.

Enfin, Armadel kan daar eigenlijk beter over oordelen.

Dat gaat dan heel veel stemmen kosten aan de VB-Vlott lijst wees daar maar zeker van.
Vergeet ook maar niet dat H.B. buitengegooit is geweest bij het VB
Moest het zo zijn dat hij op de lijst komt zal ik heel wat telefoonjes moeten doen denk.
Ook ga ik het dan overwegen om enkele van zijn misdaden openbaar te maken
De nodige getuigen en bewijzen heb ik

lombas
15 maart 2006, 08:13
Dat gaat dan heel veel stemmen kosten aan de VB-Vlott lijst wees daar maar zeker van.
Vergeet ook maar niet dat H.B. buitengegooit is geweest bij het VB
Moest het zo zijn dat hij op de lijst komt zal ik heel wat telefoonjes moeten doen denk.
Ook ga ik het dan overwegen om enkele van zijn misdaden openbaar te maken
De nodige getuigen en bewijzen heb ik

We leven in een democratie, meer nog: in een socialistische democratie!

Boonen heeft het recht om, als VB-Deurne dat goedkeurt, op de lijst te gaan staan; jij van je kant hebt het recht antipropaganda tegen hem te voeren.

Dat VLOTT Boonen niet "stante pede heeft op straat gekegeld", toont aan wat een vrijzinnige en kansgevende partij wij zijn. Iedereen met burgerrechten die de beginselen onderschrijft, kan lid worden - en actief. Dat is, me dunkt, een fundamenteel recht.

lombas
15 maart 2006, 08:15
Als Vlott, de enige partij die durft spreken met het VB zou ik maar op mijn hoede zijn. Weer die kerel maar.

Alle camera's zijn op je gericht en achter die camera's staan mensen die als job hebben om de socialistische dicatuur rechtop te houden.

Hugo vertelde nog dat Ivan Devadder (een liberaal, zo je misschien weet) na de Zevende Dag zei tegen Hugo dat er in zijn gesprek over Erdal wel een aantal goede punten zaten. Ivan belde aldus de eindredacteur van het nieuws, om te vragen of ze wat standpunten konden gebruiken, alsook wat beeldmateriaal. Hugo stond ernaast, en hoorde die eindredacteur zeggen: "Coveliers? Wie is dat?".

Wat zien we maandag in het journaal? Een andere kwibus die exact hetzelfde zegt dan Coveliers.

duveltje382
15 maart 2006, 13:07
We leven in een democratie, meer nog: in een socialistische democratie!

Boonen heeft het recht om, als VB-Deurne dat goedkeurt, op de lijst te gaan staan; jij van je kant hebt het recht antipropaganda tegen hem te voeren.

Dat VLOTT Boonen niet "stante pede heeft op straat gekegeld", toont aan wat een vrijzinnige en kansgevende partij wij zijn. Iedereen met burgerrechten die de beginselen onderschrijft, kan lid worden - en actief. Dat is, me dunkt, een fundamenteel recht.
Ik heb zo de indruk dat ze nu alles binnenpakken bij VLOTT uit gebrek aan beter.
Toch weet ik dat het VB een veto heeft gesteld tegen Boonen
images/icons/icon1.gif
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Groot-Links images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?t=45436&page=4#post1534286)
Volgens de site van Blokwatch heeft het VB z'n veto gesteld tegen Boonen omdat ze hem daar vroeger al hebben buitengesmeten en hij nu weer via een achterdeurtje probeert binnen te geraken.


Dat zou inderdaad goed nieuws zijn
Te zot voor woorden: Hendrik Boonen geschreven door Marc Spruyt Friday, 03 February 2006 03.02.2006 - Het Vlaams Belang stelt zijn veto tegen de kandidatuur van Hendrik Boonen op de kartellijst met Hugo Coveliers’ VLOTT in Deurne. Boonen had nochtans op niet minder dan een schepenzetel gehoopt. Niet voor het eerst en allicht ook niet voor het laatst... Portret van een zonderling rechts-extremist. “Met Willy Vermeulen en Hendrik Boonen hebben we onlangs nog twee nieuwe kandidaat-mandatarissen binnengehaald.”
VLOTT-voorzitter Hugo Coveliers in Gazet van Antwerpen, 01-02-2006
"Ik mik in Deurne op 3% voor VLOTT. Samen met het Vlaams Belang betekent dit een absolute meerderheid, en een schepenambt voor VLOTT."
Hendrik Boonen in Gazet van Antwerpen, 31-01-2006
"Wij weten van niets en wij zijn niet van plan om de goede naam van onze afdeling in Deurne te grabbel te gooien. Gezien het verleden van Hendrik Boonen binnen het toenmalige Vlaams Blok, waar hij jaren geleden overigens werd buitengezet, is hij voor ons 'persona non grata'."
Jan Van Wesembeeck, VB-voorzitter in Deurne, in Gazet van Antwerpen, 31-01-2006
“Geen denken aan dat Boonen op de kartellijst komt, laat staan in onze districtsfractie. Boonen verandert van partij en ideologie zoals u en ik van hemd veranderen. Net omdat hij zo'n platte opportunist is, heeft het Vlaams Blok hem jaren geleden buitengezwierd.”
Guido Tastenhoye, VB-fractieleider in Deurne, in De Morgen, 02-02-2006
“In de krant van 27 mei 2004 meldden we dat Hendrik Boonen 'eerder lid van het Vlaams Blok' was. Boonen wijst ons erop dat hij nooit lid is geweest en zelfs nooit een aanvraag heeft gedaan om lid te worden van die partij.”
Gazet van Antwerpen, 29-05-2004
* * *
Daar is Hendrik Boonen dus weer. Wie het Antwerpse politieke schouwspel al wat langer volgt, voegt daar onmiddellijk aan toe: de onvermijdelijke Hendrik Boonen. Elke verkiezing duikt Boonen wel op bij een nieuwe – al dan niet door hem zelf opgerichte – partij. En allemaal zijn die even succesvol (niet dus). Niemand die nog kan bijhouden aan de hoeveelste partij hij nu weer toe is. De elfde, de twaalfde? Blokwatch deed toch een poging (het is de dertiende – denken we).1. Amada (1968)
2. Volksunie (1982)
3. Nieuwe Partij (1987)
4. Sociaal Republikeins Front (1989)
5. Partij Voor Christelijke Solidariteit (1991)
6. Partij Voor de Kleine Man PaKleM (1994)
7. Waardig Ouder Worden WOW (1995)
8. ROSSEM (1996)
9. PNPb (1998)
10. Unie voor Democraten/Democratische Unie UDDU (1999)
11. Liberaal Appel (2003)
12. Fervent Nationaal FN (2004)
13. VLOTT (2006)

lombas
15 maart 2006, 13:28
Laten we zeggen dat de kaarten nu ietsjes anders liggen.

Wat je hebt gepost, had je trouwens al eens gepost.

duveltje382
15 maart 2006, 13:40
Laten we zeggen dat de kaarten nu ietsjes anders liggen.

Wat je hebt gepost, had je trouwens al eens gepost.

Maar ik dacht dat je het niet gelezen had.
Voor een nieuw partij(dan nog een liberale partij) vind ik het wel erg dat je met mensen moet werken die ooit begonnen zijn bij Amada.
Maar ja wie niet horen wil moet maar voelen.
Ik heb al wel een mailtje gestuurd maar het VB waar ik mijn voornemens in heb kenbaar gemaakt.
Tot zo lang ga ik niet meer in op deze onfrisse zaak

zorroaster
16 maart 2006, 00:31
Dat VLOTT Boonen niet "stante pede heeft op straat gekegeld", toont aan wat een vrijzinnige en kansgevende partij wij zijn. Iedereen met burgerrechten die de beginselen onderschrijft, kan lid worden - en actief. Dat is, me dunkt, een fundamenteel recht.

:lol: :lol:

Komaan man, doe toch niet zo idioot! Het feit dat VLOTT een klaploper van het kaliber van Boonen binnenpakt, bewijst enkel en alleen dat VLOTT de zoveelste lege doos met personeelsproblemen is waar Boonen zichzelf binnengewerkt krijgt omdat ze niemand anders vinden. Of vind je partijen als "Fervent Nationaal" en die andere dwergjes waar hij lid van was, goeie voorbeelden voor de VLOTT-toekomst?

Kim
19 maart 2006, 18:18
Een partij waar Hendrik Boonen zichzelf inwerkt en inspraak weet te krijgen, is gedoemd om te mislukken.

duveltje382
19 maart 2006, 18:21
Een partij waar Hendrik Boonen zichzelf inwerkt en inspraak weet te krijgen, is gedoemd om te mislukken.

Wijze woorden Kim;-)

bartje
19 maart 2006, 18:51
Zit diene Boonen nu bij de Vlotters ja, ongelofelijk man, die heeft wrsch al bij alle partijen gezeten waarvan de tegenstellingen zeer groot waren.
Heeft die ook nog niet effkes bij de BUB gezeten of ben ik mis? Want ik kan niet meer volgen zu wat hem betreft.

Jazeker
19 maart 2006, 19:21
Hoe ver staat het met die Boonen zaak eigenlijk ? Ik dacht dat het VB hem absoluut afkeurde ?

Kim
19 maart 2006, 19:26
Hoe ver staat het met die Boonen zaak eigenlijk ? Ik dacht dat het VB hem absoluut afkeurde ?

Het VB wel, maar VLOTT blijkbaar niet.

duveltje382
19 maart 2006, 19:57
Het VB wel, maar VLOTT blijkbaar niet. Ja juist van U,Maar dat gaat stemmen kosten als ze zo iemand op de lijst durven te zetten Daar zet ik mijn handtekening onder!!!

Jazeker
19 maart 2006, 20:04
Het VB wel, maar VLOTT blijkbaar niet.

Blijkbaar moet de Cov dan toch het VB overtuigd hebben om het kartel heel te laten. Voor zover ik wist liet het VB uitschijnen het moeilijk te hebben met een kartelpartner die die Boonen op de lijst had.

Edoch... ik herinner me ook dat Lombas me vertelde dat het kartel per gemeente moet worden gesloten, en niet een absoluut VB-VLOTT kartel tout court. (Door de particratie is het echt moeilijk om met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen nog te denken buiten de hokjes van de landelijke partijen :) )

lombas
20 maart 2006, 10:11
Ik resumeer even voor al die trouwe volgelingen hier:

1 VLOTT is een open partij, iedereen mag erbij die geen criminele achtergrond heeft en voldoet aan de eisen van de statuten (lidgeld betalen, leeftijd, &c)

2 Het staat meneer Boonen dus vrij om, indien hij geen lid is van een andere partij, lid te worden van VLOTT, hem a priori uit de partij zetten is ondemocratisch

3 Meneer Boonen is daarbij voorzitter van VLOTT-Deurne, omwille van enkele praktische redenen

4 Meneer Boonen is niet aangesproken om lid te worden van de raad van bestuur, omwille van zijn verleden

5 Zoals Jazeker al aangaf, elke partijtak (gemeente, stad, district) moet zelf gesprekken aangaan met een mogelijke kartelpartner, zij staan daar volledig vrij in - er is geen nationaal/deelstatelijk kartel VB-VLOTT

Patriot!
20 maart 2006, 13:09
Zit diene Boonen nu bij de Vlotters ja, ongelofelijk man, die heeft wrsch al bij alle partijen gezeten waarvan de tegenstellingen zeer groot waren.
Heeft die ook nog niet effkes bij de BUB gezeten of ben ik mis? Want ik kan niet meer volgen zu wat hem betreft.

NEEN. 8O

duveltje382
20 maart 2006, 13:16
Ik resumeer even voor al die trouwe volgelingen hier:

1 VLOTT is een open partij, iedereen mag erbij die geen criminele achtergrond heeft en voldoet aan de eisen van de statuten (lidgeld betalen, leeftijd, &c)

2 Het staat meneer Boonen dus vrij om, indien hij geen lid is van een andere partij, lid te worden van VLOTT, hem a priori uit de partij zetten is ondemocratisch

3 Meneer Boonen is daarbij voorzitter van VLOTT-Deurne, omwille van enkele praktische redenen

4 Meneer Boonen is niet aangesproken om lid te worden van de raad van bestuur, omwille van zijn verleden

5 Zoals Jazeker al aangaf, elke partijtak (gemeente, stad, district) moet zelf gesprekken aangaan met een mogelijke kartelpartner, zij staan daar volledig vrij in - er is geen nationaal/deelstatelijk kartel VB-VLOTT
Ja over zijn verleden weten jullie zeker nog niet alles hoor;-)

lombas
20 maart 2006, 15:25
Ja over zijn verleden weten jullie zeker nog niet alles hoor;-)

Hij is nooit zijn burgerrechten voor (een periode) kwijtgeraakt ;-)

Kim
20 maart 2006, 17:35
Hij is nooit zijn burgerrechten voor (een periode) kwijtgeraakt ;-)

Maar het is wel bekend dat hij een grote rol speelde bij de oplichtingszaak "Spaarselect". Mensen oplichten om daarna even snel een comité voor de gedupeerden op te richten is ronduit hypocriet en crimineel.

lombas
20 maart 2006, 17:40
Maar het is wel bekend dat hij een grote rol speelde bij de oplichtingszaak "Spaarselect". Mensen oplichten om daarna even snel een comité voor de gedupeerden op te richten is ronduit hypocriet en crimineel.

Hij is nooit zijn burgerrechten kwijtgeraakt, en jij, gezeten hebbende in een partij, zou moeten weten dat er dan geen enkele gronding is om iemand op democratische wijze de toegang tot een partij te ontzeggen.

Kim
20 maart 2006, 17:41
Hij is nooit zijn burgerrechten kwijtgeraakt, en jij, gezeten hebbende in een partij, zou moeten weten dat er dan geen enkele gronding is om iemand op democratische wijze de toegang tot een partij te ontzeggen.

Ik weet dat maar al te goed. Ik hoop alleen maar dat VLOTT weet wie ze in huis heeft gehaald met Boonen en dat jullie hem geen carte blanche geven.

Verder ga ik me niet meer moeien met VLOTT. :p

lombas
20 maart 2006, 17:43
Ik weet dat maar al te goed. Ik hoop alleen maar dat VLOTT weet wie ze in huis heeft gehaald met Boonen en dat jullie hem geen carte blanche geven.

Verder ga ik me niet meer moeien met VLOTT. :p

Allez gij, we hebben nog wat capabele mensen van het andere geslacht dan dat ik heb nodig!

Asj ik u bejaal? :cry:

lombas
20 maart 2006, 17:43
Ik weet dat maar al te goed. Ik hoop alleen maar dat VLOTT weet wie ze in huis heeft gehaald met Boonen en dat jullie hem geen carte blanche geven.

Verder ga ik me niet meer moeien met VLOTT. :p

Allez gij, we hebben nog wat capabele mensen van het andere geslacht dan dat ik heb nodig!

Asj ik u bejaal? :cry:

Kim
20 maart 2006, 17:46
Allez gij, we hebben nog wat capabele mensen van het andere geslacht dan dat ik heb nodig!

Asj ik u bejaal? :cry:

Sorry, ik heb het momenteel gehad wat politieke partijen betreft... :)

duveltje382
20 maart 2006, 17:48
Vermist Lombas mag roddelen:lol:
Nee ik zeg het niet want het is geen roddel het is een weet,spaarselect is daar klein bier tegen.
Lombas je bent jong en dat verklaart je geloof in mensen alle mensen?

lombas
20 maart 2006, 17:56
Vermist Lombas mag roddelen:lol:
Nee ik zeg het niet want het is geen roddel het is een weet,spaarselect is daar klein bier tegen.
Lombas je bent jong en dat verklaart je geloof in mensen alle mensen?

Ik haal hier Machiavelli even bij, want daar geloof ik in:

(parafrase)

"Wees steeds vriendelijk tegen mensen, en steun hen zoveel je kan zonder je aan hen te binden, lach vriendelijk tegen zij die je minder of meer acht en kijk beredeneerd tegen je gelijken - doe dit zolang men vriendelijk is tegen u, en gooi nooit de eerste steen tenzij je zeker bent dat de baat hoger ligt dan de kost. Wie echter u in het gezicht slaat, en u pijn berokkend, die moet u vernietigen - niet in die zin dat u hem terugslaat en op uw beurt pijn berokkend, maar op zo'n vernietigende manier dat u zeker weet dat hij u nooit meer zal slaan of pijn zal berokkenen."

Dat is een waar gedachtegoed.

Armadel
21 maart 2006, 11:45
Vermist Lombas mag roddelen:lol:
Nee ik zeg het niet want het is geen roddel het is een weet,spaarselect is daar klein bier tegen.
Lombas je bent jong en dat verklaart je geloof in mensen alle mensen?

Wat is er dan wel groot bier in vergelijking met Spaarselect?

zorroaster
21 maart 2006, 11:53
2 Het staat meneer Boonen dus vrij om, indien hij geen lid is van een andere partij, lid te worden van VLOTT, hem a priori uit de partij zetten is ondemocratisch

3 Meneer Boonen is daarbij voorzitter van VLOTT-Deurne, omwille van enkele praktische redenen


1. Echte partijen kijken wel uit wie ze handhaven als lid. Denk jij dat ze overal zo redeneren? "Ja, die heeft zijn lidgeld betaald, dus moeten we hem wel houden, ook al is het de grootste clown die ooit heeft rondgelopen?" Geef gewoon eens toe dat VLOTT een dusdanige mini-formatie is dat ze zelfs Pietro Allatta afdelingsvoorzitter zouden maken als hij zijn lidgeld betaalde?

2. Praktische redenen zoals het ontbreken van een andere VLOTT'er die kan lezen en schrijven in Deurne waarschijnlijk?

lombas
21 maart 2006, 11:56
1. Echte partijen kijken wel uit wie ze handhaven als lid. Denk jij dat ze overal zo redeneren? "Ja, die heeft zijn lidgeld betaald, dus moeten we hem wel houden, ook al is het de grootste clown die ooit heeft rondgelopen?" Geef gewoon eens toe dat VLOTT een dusdanige mini-formatie is dat ze zelfs Pietro Allatta afdelingsvoorzitter zouden maken als hij zijn lidgeld betaalde?

't Is al goed, we zijn aan het graven. We zullen zien wat er van komt, maar het is gewoon Hugo die er onverschillig bij blijft.

In feite ligt de bal dus in het kamp van Philip Maes, maar :roll: - wij zullen in elk geval to the bottom of this gaan en even een evaluatietje maken.


2. Praktische redenen zoals het ontbreken van een andere VLOTT'er die kan lezen en schrijven in Deurne waarschijnlijk?

Armadel kan lezen en schrijven, allez, dat denk ik toch... 8)

Armadel
21 maart 2006, 12:01
Jaja, ik kan lezen, denk ik. In feite leg ik gewoon korrels tussen de toetsen en dan laat ik een kip die pikken en dan hoop ik dat er nuttigs uit voort komt. (En als de kip geen honger heeft dan pak ik een andere hongerige kip.)

Qua engagement zit Boonen goed, maar als ik zo lees wat hij allemaal al heeft uitgespookt... De jaren '30 komen spontaan terug.
Ik zal het eens voorleggen aan onze nationale voorzitter.

Egidius
21 maart 2006, 12:19
Mr. Boonen is momenteel de voorzitter van Vlott Deurne. Ik moet zeggen dat het een plezier is om met een man als hem samen te kunnen werken. En dat meen ik.
Door met hem te werken, heb ik mijn mening moeten herzien. En om echt heel eerlijk te zijn, denk ik dat hij bij Vlott zal blijven. (Dat hoop ik toch)

Eerst moesten we van een Vlotter op dit forum lezen dat uitgerekend staatssecretaris Q een oprecht politicus is, en nu komt een jong-Vlotter hier één van de treurigste politieke windhanen van België een fatsoenlijk man noemen.

Niet te geloven. En dat wil dan aan "nieuwe politiek" doen...


Vergeddet, jongens. Dat vlot nooit meer met VLOTT.

lombas
21 maart 2006, 12:22
Eerst moesten we van een Vlotter op dit forum lezen dat uitgerekend staatssecretaris Q een oprecht politicus is, en nu komt een jong-Vlotter hier één van de treurigste politieke windhanen van België een fatsoenlijk man noemen.

Niet te geloven. En dat wil dan aan "nieuwe politiek" doen...


Vergeddet, jongens. Dat vlot nooit meer met VLOTT.

1 Ik heb mij nooit uitgesproken over het feit dat Q oprecht is, dan wel dat hij grote dossierkennis heeft

2 Je neemt hier het standpunt van Armadel in de mond dat hij dagen geleden uitsprak, ik beloof als mandataris een VLOTT onderzoek - onze voorzitter Kurt De Jonghe is al gaan praten met Philip Maes, want gezien Hugo redelijk apathisch blijft in die zaak, is de algemeen secretaris de volgende verantwoordelijke

Egidius
21 maart 2006, 12:24
Dat VLOTT Boonen niet "stante pede heeft op straat gekegeld", toont aan wat een vrijzinnige en kansgevende partij wij zijn.

Wat een onzin, Lombas.

Met dat argument kan je ook de führer van Stormfront tot voorzitter van de afdeling-Borgerhout bombarderen "want we zijn een kansgevende partij"... Je lijkt Labyrinth wel.

Het toont vooral aan dat jullie een bende treurige knoeiers zijn, en het leert veel over wat jullie bedoelen als jullie zeggen dat Antwerpen een "ander beleid" nodig heeft.

Ik begin te vermoeden dat Filip De Winter een essentiële fout heeft gemaakt met jullie aan boord te nemen, en dat hij het zelf begint in te zien.

lombas
21 maart 2006, 12:26
Wat een onzin, Lombas.

Met dat argument kan je ook de führer van Stormfront tot voorzitter van de afdeling-Borgerhout bombarderen. Want we zijn een "kansgevende partij"... Je lijkt Labyrinth wel.

Het toont vooral aan dat jullie een bende treurige knoeiers zijn, en het leert veel over wat jullie bedoelen als jullie zeggen dat Antwerpen een "ander beleid" nodig heeft.

Ik begin te vermoeden dat Filip De Winter een essentiële fout heeft gemaakt met jullie aan boord te nemen, en dat hij het zelf begint in te zien.

Wat is uw probleem eigenlijk? Kom eens af met een inhoud, bijvoorbeeld tegen onze ideologie, in je besmeuringen, en vergenoeg je dan over welk verknocht partijtje jij zelf steunt.

Egidius
21 maart 2006, 12:27
ik beloof als mandataris een VLOTT onderzoek

Als een figuur als Boonen bij jullie niet onder een bulderend lachsalvo de deur wordt gewezen, wat moeten we dan in godsnaam nog denken van het politiek programma en vooral de beginselvastheid van Vlott?

Egidius
21 maart 2006, 12:30
Wat is uw probleem eigenlijk? Kom eens af met een inhoud, bijvoorbeeld tegen onze ideologie, in je besmeuringen, en vergenoeg je dan over welk verknocht partijtje jij zelf steunt.

Ik hoef helemaal niets te besmeuren, jullie laten je zelf blijkbaar met het grootste genot bevuilen door een van de meeste dubieuze politieke figuren van dit land.

Een o-n-d-e-r-z-o-e-k, heb je van zijn leven...

Hoe kan iemand ooit nog aan jullie inhoud toekomen, als de verpakking al zo stinkt?

lombas
21 maart 2006, 12:33
Ik hoef helemaal niets te besmeuren, jullie laten je zelf blijkbaar met het grootste genot bevuilen door een van de meeste dubieuze politieke figuren van dit land.

Een o-n-d-e-r-z-o-e-k, heb je van zijn leven...

Hoe kan iemand ooit nog aan jullie inhoud toekomen, als de verpakking al zo stinkt?

:roll:

lombas
21 maart 2006, 12:34
Als een figuur als Boonen bij jullie niet onder een bulderend lachsalvo de deur wordt gewezen, wat moeten we dan in godsnaam nog denken van het politiek programma en vooral de beginselvastheid van Vlott?

Fuck a pigeon, zeggen ze hier wel eens:

www.vlott.be/images/vlott.pdf

Armadel
21 maart 2006, 12:34
Als een figuur als Boonen bij jullie niet onder een bulderend lachsalvo de deur wordt gewezen, wat moeten we dan in godsnaam nog denken van het politiek programma en vooral de beginselvastheid van Vlott?

Dat heeft er dan totaal niets mee te maken. Je kraakt een partij af op de personen die er in zitten en niet op het programma waar ze mee naar buiten komen.
Akkoord, ik heb die dingen gezegd, maar ik ben van mening dat je de meningen die je hebt, moet kunnen herzien. Op dat ogenblik had ik me nog niet zo goed geïnformeerd over Boonen en ging af op wat hij tijdens de vergaderingen heeft gezegd en gedaan.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het geen goede zet was om Boonen binnen te laten, maar daar kan ik niet over beslissen. Dat is de taak van de partijleiding. Wat ik wel kan doen, is het geval Boonen onder de aandacht brengen van de partijleiding. Maar dat is zelfs nog geen garantie dat er effectief iets aan gedaan wordt.


Als ik zou moeten beginnen met alle andere partijen af te breken op basis van de personen die er in zitten dan ben ik morgen nog bezig...

Het is dat Mieke Vogels heel geloofwaardig overkomt als ze zegt dat wonen in de stad te duur is, terwijl ze een nieuw luxe-appartement in Deurne heeft gekocht met een jacuzzi op het terras...

lombas
21 maart 2006, 12:35
Ik begin te vermoeden dat Filip De Winter een essentiële fout heeft gemaakt met jullie aan boord te nemen, en dat hij het zelf begint in te zien.

Wat een blijk van insiderschap...

Egidius
21 maart 2006, 12:36
:roll:

Jij hebt er blijkbaar keine Ahnung van hoe beu vele van je medeburgers het wel zijn...

Denk je echt dat ze zich nog eens zes jaar gaan laten ringeloren door paljassen als Boonen?

lombas
21 maart 2006, 12:37
(...) maar daar kan ik niet over beslissen. Dat is de taak van de partijleiding. Wat ik wel kan doen, is het geval Boonen onder de aandacht brengen van de partijleiding.

Ik beaam dit, je steunt eerst een ideologie, dan kijk je naar de personen die de ideologie vertegenwoordigen. Je probeert mee te helpen het gedachtegoed en de partij te vertegenwoordigen, en anders houd je je mond.

lombas
21 maart 2006, 12:38
Jij hebt er blijkbaar keine Ahnung van hoe beu vele van je medeburgers het wel zijn...

Denk je echt dat ze zich nog eens zes jaar gaan laten ringeloren door paljassen als Boonen?

Man, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het zal voorleggen, misschien al vrijdag als ik een rendez-vous'tje met Hugo heb.

Egidius
21 maart 2006, 12:46
Dat heeft er dan totaal niets mee te maken. Je kraakt een partij af op de personen die er in zitten en niet op het programma waar ze mee naar buiten komen.
Akkoord, ik heb die dingen gezegd, maar ik ben van mening dat je de meningen die je hebt, moet kunnen herzien. Op dat ogenblik had ik me nog niet zo goed geïnformeerd over Boonen en ging af op wat hij tijdens de vergaderingen heeft gezegd en gedaan.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het geen goede zet was om Boonen binnen te laten, maar daar kan ik niet over beslissen. Dat is de taak van de partijleiding. Wat ik wel kan doen, is het geval Boonen onder de aandacht brengen van de partijleiding. Maar dat is zelfs nog geen garantie dat er effectief iets aan gedaan wordt.

Meneer Armadel,

Neen, partijen moeten niet enkel beoordeeld worden op basis van personen die erin zitten. Maar sommige personen zijn zo aangebrand, zo vilain, dat zelfs het beste programma ter wereld in het niets verdwijnt als ze er mee in aanraking komen.

Antwerpen is decennia lang mishandeld door foefelende en liegende politici. Het snakt naar geloofwaardigheid en autenticiteit. En dan komen jullie, die een "ander beleid" willen aanbieden, af met een van de grootste kazakkendraaiers en oplichters van het land...

Dat een jonge gast niet meteen weet welk vlees hij in de kuip heeft, wil ik nog aannemen. Dat oude rot Coveliers dit soort gevaarlijke clowns niet stante pede de deur wijst, is onvergeeflijk. Niet voor mij hoor, voor Vlott. Ga vanavond op café in Deurne maar eens horen wat de mensen ervan zeggen.

Egidius
21 maart 2006, 12:47
Man, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het zal voorleggen, misschien al vrijdag als ik een rendez-vous'tje met Hugo heb.

Ga daarmee naar den oorlog.

Je bent gebuisd, Lombas.

lombas
21 maart 2006, 12:49
Ga daarmee naar den oorlog.

Je bent gebuisd, Lombas.

In wat?

Armadel
21 maart 2006, 12:50
Meneer Armadel,
Goh, dank u.

Dat een jonge gast niet meteen weet welk vlees hij in de kuip heeft, wil ik nog aannemen. Dat oude rot Coveliers dit soort gevaarlijke clowns niet stante pede de deur wijst, is onvergeeflijk. Niet voor mij hoor, voor Vlott. Ga vanavond op café in Deurne maar eens horen wat de mensen ervan zeggen.

Daar geef ik u gelijk in. Het is inderdaad onvergefelijk dat Coveliers Boonen niet geweigerd heeft.

lombas
21 maart 2006, 12:51
Daar geef ik u gelijk in. Het is inderdaad onvergefelijk dat Coveliers Boonen niet geweigerd heeft.

Ik denk dat je voor ieder van ons spreekt.

Egidius
21 maart 2006, 12:59
In wat?

Politieke ervaring. En dus helaas ook in politieke betrouwbaarheid.

Egidius
21 maart 2006, 13:04
Ik denk dat je voor ieder van ons spreekt.

Nou breekt me klomp.

Nog geen half uur geleden werd ik hier door jullie aangevallen omdat ik tegen de associatie Boonen/Vlott fulmineerde.

En nu komen jullie hier doodleuk zeggen dat de Cov hem meteen had moeten buitengooien.

Zijn jullie beiden erg jong en maagdelijk wit in de politiek? Zo ja, dan trek ik alle lelijke woorden van mijn laatste tien berichten aan jullie adres in.

lombas
21 maart 2006, 13:10
Nog geen half uur geleden werd ik hier door jullie aangevallen omdat ik tegen de associatie Boonen/Vlott fulmineerde.

En nu komen jullie hier doodleuk zeggen dat de Cov hem meteen had moeten buitengooien.


Neen, ik fulmineerde omdat je posts van dagen geleden voorwendde om je mening even te komen blazeren.

lombas
21 maart 2006, 13:12
Egidius, ik daag je trouwens uit om één post van mij te vinden waarin ik de persoon Boonen verdedig, en niet het feit dat hij lid is van een politieke partij.

lombas
21 maart 2006, 13:13
Misschien ga ik je hier teleurstellen, maar Rik liet deze avond uitschijnen dat de gesprekken met het VB omtrent zijn kandidatuur best wel optimistischer kan zijn dan jij denkt.

Ik sta wantrouwig tegenover de man omwille van alles dat ik over hem gehoord heb, maar hij heeft mij zelf nog geen enkele reden tot twijfel gegeven.

Enfin, Armadel kan daar eigenlijk beter over oordelen.

lombas
21 maart 2006, 13:13
Ik resumeer even voor al die trouwe volgelingen hier:

1 VLOTT is een open partij, iedereen mag erbij die geen criminele achtergrond heeft en voldoet aan de eisen van de statuten (lidgeld betalen, leeftijd, &c)

2 Het staat meneer Boonen dus vrij om, indien hij geen lid is van een andere partij, lid te worden van VLOTT, hem a priori uit de partij zetten is ondemocratisch

3 Meneer Boonen is daarbij voorzitter van VLOTT-Deurne, omwille van enkele praktische redenen

4 Meneer Boonen is niet aangesproken om lid te worden van de raad van bestuur, omwille van zijn verleden

5 Zoals Jazeker al aangaf, elke partijtak (gemeente, stad, district) moet zelf gesprekken aangaan met een mogelijke kartelpartner, zij staan daar volledig vrij in - er is geen nationaal/deelstatelijk kartel VB-VLOTT

Jazeker
21 maart 2006, 13:13
Man, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het zal voorleggen, misschien al vrijdag als ik een rendez-vous'tje met Hugo heb.

Doen, mijn waarde Lombas. Het zou de geloofwaardigheid van VLOTT enorm opkrikken mocht op het geval Boonen worden teruggekomen. Ik denk dat heel wat mensen hier je genoeg feiten als munitie hebben aangereikt (naast het feit dat anderen ook weer duchtig op de boodschapper hebben geschoten).

Egidius
21 maart 2006, 13:14
Neen, ik fulmineerde omdat je posts van dagen geleden voorwendde om je mening even te komen blazeren.

OK, daar heb je gelijk in. Ik had deze draad pas ontdekt en te laat gezien dat de eerste berichten een week oud zijn.

Maar wat dat verandert aan mijn mening over Boonen, en aan de nutteloosheid van jouw mededeling dat je Coveliers erover zal aanspreken, is me niet duidelijk.

lombas
21 maart 2006, 13:14
Hij is nooit zijn burgerrechten kwijtgeraakt, en jij, gezeten hebbende in een partij, zou moeten weten dat er dan geen enkele gronding is om iemand op democratische wijze de toegang tot een partij te ontzeggen.

lombas
21 maart 2006, 13:18
Doen, mijn waarde Lombas. Het zou de geloofwaardigheid van VLOTT enorm opkrikken mocht op het geval Boonen worden teruggekomen. Ik denk dat heel wat mensen hier je genoeg feiten als munitie hebben aangereikt (naast het feit dat anderen ook weer duchtig op de boodschapper hebben geschoten).

C'est ça. Ik wist niet dat er zulke ophef over hem was, maar deze vox populi is duidelijk. Toevallig zei ik deze morgen nog aan Kurt (voorzitter Jong en VLOTT) dat hij niet echt in de smaak viel, en zeker als verantwoordelijke mensen kon doen weerhouden, maar Kurt zei dat het niet Hugo is die daarover gaat, maar de secretaris, zijnde Philip Maes.

Maar, dat is beloofd, ik stap ermee naar Kurt, en dan leggen we dat vrijdag tijdens die vergadering even voor.

lombas
21 maart 2006, 13:18
OK, daar heb je gelijk in. Ik had deze draad pas ontdekt en te laat gezien dat de eerste berichten een week oud zijn.

Maar wat dat verandert aan mijn mening over Boonen, en aan de nutteloosheid van jouw mededeling dat je Coveliers erover zal aanspreken, is me niet duidelijk.

In welke zin nutteloos :? ?

Egidius
21 maart 2006, 13:19
Egidius, ik daag je trouwens uit om één post van mij te vinden waarin ik de persoon Boonen verdedig, en niet het feit dat hij lid is van een politieke partij.

Lombas, je geeft de indruk dat je de draagwijdte van deze zaak nog altijd niet doorhebt.

Boonen is geen "lid van een politieke partij", hij is tot de dag van vandaag voorzitter van Vlott-Deurne en ambieert openlijk een Antwerps schepenambt namens Vlott.

Dat je je daar nauwelijks vragen bij stelde, is onbegrijpelijk.

Stel dat Michel Nihoul (vul zelf maar een andere gangster in, als je dat verkiest) morgen bij mij komt aankloppen voor een verkiesbare plaats op mijn lijst, en ik zeg: je verleden is wel niet helemaal kosjer, maar kom, we zijn een kansgevende partij en je mag wat mij betreft schepen worden.

Zou je me dan nog vertrouwen geven, zelfs als mijn politiek programma volledig het jouwe was?

Egidius
21 maart 2006, 13:22
In welke zin nutteloos :? ?

In de zin dat elke seconde dat zo iemand ook maar een greintje verantwoordelijkheid krijgt, de betreffende organisatie ongeloofwaardiger maakt.

Geloofwaardigheid is precies de essentie van de Antwerpse crisis.

lombas
21 maart 2006, 13:24
Lombas, je geeft de indruk dat je de draagwijdte van deze zaak nog altijd niet doorhebt.

Boonen is geen "lid van een politieke partij", hij is tot de dag van vandaag voorzitter van Vlott-Deurne en ambieert openlijk een Antwerps schepenambt namens Vlott.

Een districtsschepenamt, maar enfin, 't is 't zelfde. Ik heb trouwens niets te maken met VLOTT-Antwerpenstad/districten en evenmin met het bestuur van VLOTT.

-
Dat je je daar nauwelijks vragen bij stelde, is onbegrijpelijk.

Ik stel mij daar wel vragen bij, maar aangezien ik daar nog niet op gewezen werd, hoe kon ik het dan weten? Nu deze zaak is voorgelegd zal ik die, zoals een eerlijk boodschapper betaamt, bestuderen, opvolgen en overbrengen.


Stel dat Michel Nihoul (vul zelf maar een andere gangster in, als je dat verkiest) morgen bij mij komt aankloppen voor een verkiesbare plaats op mijn lijst, en ik zeg: je verleden is wel niet helemaal kosjer, maar kom, we zijn een kansgevende partij en je mag wat mij betreft schepen worden.

Zou je me dan nog vertrouwen geven, zelfs als mijn politiek programma volledig het jouwe was?

De dramatiek achterwege gelaten: ik zou mee helpen verandering te brengen in plaats van weg te lopen; en dat doe ik nu ook (ik kom trouwens al van de VLD :-D).

lombas
21 maart 2006, 13:24
In de zin dat elke seconde dat zo iemand ook maar een greintje verantwoordelijkheid krijgt, de betreffende organisatie ongeloofwaardiger maakt.

Geloofwaardigheid is precies de essentie van de Antwerpse crisis.

Waarom is het dan nutteloos dat ik/Kurt er Hugo over aanspreken?

Egidius
21 maart 2006, 13:26
De dramatiek achterwege gelaten

Het was maar een voorbeeld, een poging om de zaak scherp genoeg te stellen zodat je de impact zou voelen. Helaas ga je er niet op in.

lombas
21 maart 2006, 13:28
Het was maar een voorbeeld, een poging om de zaak scherp genoeg te stellen zodat je de impact zou voelen. Helaas ga je er niet op in.

Ik ging er wel op in, wa ist nu?

Egidius
21 maart 2006, 13:29
Waarom is het dan nutteloos dat ik/Kurt er Hugo over aanspreken?

OK, nutteloos is misschien het woord niet.

"Onvoldoende" is misschien beter? Als Nihoul per ongeluk voorzitter van een van mijn belangrijkste afdelingen geworden zou zijn, zou ik hem tegen eergisteren met klikken en klakken buitengooien. Ik ben Jezus Christus niet.

Egidius
21 maart 2006, 13:31
Ik ging er wel op in, wa ist nu?

Zou je me nog vertrouwen geven als ik Michel Nihoul voorzitter liet zijn van een afdeling van mijn partij en hem een schepenambt - pakweg van Jeugd en Fuiven - beloofde?

lombas
21 maart 2006, 13:58
Zou je me nog vertrouwen geven als ik Michel Nihoul voorzitter liet zijn van een afdeling van mijn partij en hem een schepenambt - pakweg van Jeugd en Fuiven - beloofde?

Neen. Zou ik je vertrouwen geven indien je in een partij zat die recent is opgericht, administratief nu pas begint op toeren te komen en enorm decentralistisch en democratisch tewerkgaat, en die beslissing door de partijleiding in het midden zou blijven omdat ze zelf ook nog niet naar behoren functioneert?: ja.

lombas
21 maart 2006, 13:58
OK, nutteloos is misschien het woord niet.

"Onvoldoende" is misschien beter? Als Nihoul per ongeluk voorzitter van een van mijn belangrijkste afdelingen geworden zou zijn, zou ik hem tegen eergisteren met klikken en klakken buitengooien. Ik ben Jezus Christus niet.

Je mag Jezus Christus, Hendrik Boonen en Michel Nihoul niet echt in één zin vermelden; dat zou pas geklasseerd worden onder de D van dramatiek.

Egidius
21 maart 2006, 14:01
Je mag Jezus Christus, Hendrik Boonen en Michel Nihoul niet echt in één zin vermelden; dat zou pas geklasseerd worden onder de D van dramatiek.

Ik zou hier alleen Nihoul en mezelf in één zin staan, hoor.

Egidius
21 maart 2006, 14:03
Neen. Zou ik je vertrouwen geven indien je in een partij zat die recent is opgericht, administratief nu pas begint op toeren te komen en enorm decentralistisch en democratisch tewerkgaat, en die beslissing door de partijleiding in het midden zou blijven omdat ze zelf ook nog niet naar behoren functioneert?: ja.

Ik denk dat je hierboven een omschrijving geeft van een partij die nog lang niet klaar is om het geval Antwerpen te besturen. Over welke partij heb je het? ;-)

lombas
21 maart 2006, 14:06
Ik denk dat je hierboven een omschrijving geeft van een partij die nog lang niet klaar is om het geval Antwerpen te besturen. Over welke partij heb je het? ;-)

We geraken op dreef hoor, maar het had handig geweest als VLOTT bijvoorbeeld in november 2004 was opgericht, of op zijn laatst in het voorjaar van 2005.

Geen paniek, want wij voorzien degelijke opleidingen voor onze verkozenen, anders dan bij de andere partijen ;-)

Jazeker
21 maart 2006, 14:11
Ik denk dat je hierboven een omschrijving geeft van een partij die nog lang niet klaar is om het geval Antwerpen te besturen. Over welke partij heb je het? ;-)

Iedereen moet klein beginnen, Egide.

lombas
21 maart 2006, 14:13
Iedereen moet klein beginnen, Egide.

We hebben al bijna 1500* leden :cheer:

* Armadel zegt 2000, maar ik geloof hem niet

Egidius
21 maart 2006, 14:13
Geen paniek, want wij voorzien degelijke opleidingen voor onze verkozenen, anders dan bij de andere partijen ;-)

Ik wil niet "pousser bobonne dans les orties", zoals we dat in Brussel zeggen, maar een opleiding voor Hendrik Boonen? En ik doe dramatisch?

lombas
21 maart 2006, 14:15
Ik wil niet "pousser bobonne dans les orties", zoals we dat in Brussel zeggen, maar een opleiding voor Hendrik Boonen? En ik doe dramatisch?

Niet voor iedereen, uiteraard.

Daarbij, hij is ook geen verkozene.

Egidius
21 maart 2006, 14:15
Iedereen moet klein beginnen, Egide.

We spreken hier over Antwerpen, Jazeker. Een halve eeuw wanbestuur en corruptie, 12 jaar monstercoalitie, een dramatische instorting van het volksvertrouwen...

lombas
21 maart 2006, 14:16
We spreken hier over Antwerpen, Jazeker. Een halve eeuw wanbestuur en corruptie, 12 jaar monstercoalitie, een dramatische instorting van het volksvertrouwen...

Welnu, dan zit je toch goed in Brussel, want daar is het uiteraard utopisch... :-D

:cymbaal:

Egidius
21 maart 2006, 14:16
Niet voor iedereen, uiteraard.

Misschien een opleiding "hoe richt ik een nieuwe partij op"? Of geeft hij die cursus aan jullie? (sorry, dat laatste was onder gordel)

Jazeker
21 maart 2006, 14:17
We spreken hier over Antwerpen, Jazeker. Een halve eeuw wanbestuur en corruptie, 12 jaar monstercoalitie, een dramatische instorting van het volksvertrouwen...

Tja... maar door de constante demonisering, is niet iedereen bereid VB te stemmen. Een kartelpartner als 'den Hugo' is dan wel interessant om alle gedegouteerden bijeen te brengen.

Egidius
21 maart 2006, 14:19
Tja... maar door de constante demonisering, is niet iedereen bereid VB te stemmen. Een kartelpartner als 'den Hugo' is dan wel interessant om alle gedegouteerden bijeen te brengen.

Vanzelfsprekend. En die brengt dan ongegeneerd een Hendrik Boonen, daarmee aantonende wat hij met Antwerpen voor heeft. En zo zijn we terug on topic.

1handclapping
21 maart 2006, 14:44
Mr. B is als "vlotte" zelfstandige natuurlijk een gedroomde kandidaat.
De kans is dus groot dat hij samen met Van Tastenhoye in de Districtsraad komt, een prachtige oppositie !

lombas
21 maart 2006, 14:46
Enfin, heel deze discussie is blazé.

Jazeker
21 maart 2006, 15:00
Het wordt kankeren om te kankeren. Lombas en Armadel hebben beiden reeds gezegd dat ze jullie informatie over Boonen zullen doorspelen aan Hugo en Philip. Eens die dat resoluut naast zich neerleggen, kunnen we verderkankeren.

duveltje382
21 maart 2006, 15:01
Ik heb lang getwijfeld om het te doen maar ik heb daarnet nog naar de vrouw ik kwestie gebeld om toestemming te vragen.
Zonder namen te noemen had ze geen bezwaar.
Hendrik heeft iets mispeuterd met een van de vrouwelijke Paklem leden van in die tijd.
Meer kan en wil ik niet zeggen.
Ook heeft hij geld van een ophalingsactie rond een toenmalige natuurramp in zijn zak gestoken.
Dit zijn enkele van zijn gangsterstreken

lombas
21 maart 2006, 15:05
Ik heb lang getwijfeld om het te doen maar ik heb daarnet nog naar de vrouw ik kwestie gebeld om toestemming te vragen.
Zonder namen te noemen had ze geen bezwaar.
Hendrik heeft iets mispeuterd met een van de vrouwelijke Paklem leden van in die tijd.
Meer kan en wil ik niet zeggen.
Ook heeft hij geld van een ophalingsactie rond een toenmalige natuurramp in zijn zak gestoken.
Dit zijn enkele van zijn gangsterstreken

Dat zijn ernstige beschuldigingen*. Ik ga even wat over Paklem opzoeken.

* We leven trouwens in een rechtsstaat, het staat de dame en u vrij om ...

lombas
21 maart 2006, 15:05
Het wordt kankeren om te kankeren. Lombas en Armadel hebben beiden reeds gezegd dat ze jullie informatie over Boonen zullen doorspelen aan Hugo en Philip. Eens die dat resoluut naast zich neerleggen, kunnen we verderkankeren.

C'est ça.

duveltje382
21 maart 2006, 15:09
Dat zijn ernstige beschuldigingen*. Ik ga even wat over Paklem opzoeken.

* We leven trouwens in een rechtsstaat, het staat de dame en u vrij om ...
12 jaar na de feiten en zonder getuigen,Lombas een beetje enstig blijven hé
En om Uw woorden te gebruiken was zij een marginaal geval dus....(wat ik ook ben trouwens)

Egidius
21 maart 2006, 15:10
Enfin, heel deze discussie is blazé.

Sorry, maar dit soort reacties is blasé (en heeft het Belang groot gemaakt).

Egidius
21 maart 2006, 15:15
Het wordt kankeren om te kankeren. Lombas en Armadel hebben beiden reeds gezegd dat ze jullie informatie over Boonen zullen doorspelen aan Hugo en Philip. Eens die dat resoluut naast zich neerleggen, kunnen we verderkankeren.

Wat Lombas en Armadel doen met de reacties die ze hier krijgen, is volledig hun zaak. Of de Vlott Boonen nu buitenkiepert of niet, is eveneens zijn zaak. Dat zal er me niet van weerhouden als burger en ex-Antwerpenaar mijn gedacht te zeggen. En mijn conclusie luidt voorlopig dat het hier om een verhaal van een gehaaide windbuil en een groep koorknapen gaat.

Iedereen maakt beginnersfouten, maar Boonen een kaderfunctie geven binnen de Vlott is ongeveer even erg als Michel Nihoul op de lijst van Paul Marchal zetten: de geloofwaardigheid is zodanig beschadigd dat je je afvraagt hoe dat nog kan hersteld worden.

lombas
21 maart 2006, 15:16
Iedereen maakt beginnersfouten, maar Boonen een kaderfunctie geven binnen de Vlott is ongeveer even erg als Michel Nihoul op de lijst zetten van Paul Marchal: de geloofwaardigheid is zodanig beschadigd dat je je afvraagt hoe dat nog kan hersteld worden.

Beginnersfout: hij heeft geen bestuursfunctie.

Egidius
21 maart 2006, 15:18
Beginnersfout: hij heeft geen bestuursfunctie.

Lombas, ik ga je defensie niet verder aanvallen. Ik heb niet de bedoeling de Vlott af te breken.

lombas
21 maart 2006, 15:19
12 jaar na de feiten en zonder getuigen,Lombas een beetje enstig blijven hé
En om Uw woorden te gebruiken was zij een marginaal geval dus....(wat ik ook ben trouwens)

Ik vind niet echt veel van dat Paklem-gedoe, buiten hun verkiezingsresultaten, en die zijn niet om over naar huis te schrijven.

Bedankt dat je even die beschuldigingen uit, maar je begrijpt dat, hoewel ik vast en zeker deze zaken ga voorleggen, ik zelf niet zomaar iemand kan beschuldigen. Het kader van "deze persoon heeft negatieve connotaties" is haalbaar, maar niet "deze persoon heeft dit en dit op zijn kerfstok en ik beschuldig hem daar nu van"; begrijp je?

lombas
21 maart 2006, 15:20
Lombas, ik ga je defensie niet verder aanvallen. Ik heb niet de bedoeling de Vlott af te breken.

Wat valt er af te breken? Hij heeft geen bestuursfunctie, punt. (<- zie je hoe dat punt er écht staat?)

Egidius
21 maart 2006, 15:22
Wat valt er af te breken? Hij heeft geen bestuursfunctie, punt. (<- zie je hoe dat punt er écht staat?)

Jij hebt het woord 'bestuursfunctie' hier geïntroduceerd, ik niet.

lombas
21 maart 2006, 15:25
Jij hebt het woord 'bestuursfunctie' hier geïntroduceerd, ik niet.

"Kaderlid" - "bestuursfunctie"

duveltje382
21 maart 2006, 15:30
Ik vind niet echt veel van dat Paklem-gedoe, buiten hun verkiezingsresultaten, en die zijn niet om over naar huis te schrijven.

Bedankt dat je even die beschuldigingen uit, maar je begrijpt dat, hoewel ik vast en zeker deze zaken ga voorleggen, ik zelf niet zomaar iemand kan beschuldigen. Het kader van "deze persoon heeft negatieve connotaties" is haalbaar, maar niet "deze persoon heeft dit en dit op zijn kerfstok en ik beschuldig hem daar nu van"; begrijp je?

Het is enkel een goed bedoelde waarschuwing dat ik hier breng,je doet er mee wat je wil
En ja van Paklem zal je niet veel vinden op het internet.
Net zo min als van "de Nieuwe partij"waar hij ooit mee bezig heeft geweest.
Ultra extreem rechtse partij niet te geloven dat de man begonnen is bij Amada(communisten)

lombas
21 maart 2006, 15:33
Het is enkel een goed bedoelde waarschuwing dat ik hier breng,je doet er mee wat je wil
En ja van Paklem zal je niet veel vinden op het internet.
Net zo min als van "de Nieuwe partij"waar hij ooit mee bezig heeft geweest.
Ultra extreem rechtse partij niet te geloven dat de man begonnen is bij Amada(communisten)

Ik heb ook nog toenadering gezocht bij comac... :?

Maar toen zag ik het licht van de vrijheid.

Jazeker
21 maart 2006, 15:41
Ik vind niet echt veel van dat Paklem-gedoe, buiten hun verkiezingsresultaten, en die zijn niet om over naar huis te schrijven.

Bedankt dat je even die beschuldigingen uit, maar je begrijpt dat, hoewel ik vast en zeker deze zaken ga voorleggen, ik zelf niet zomaar iemand kan beschuldigen. Het kader van "deze persoon heeft negatieve connotaties" is haalbaar, maar niet "deze persoon heeft dit en dit op zijn kerfstok en ik beschuldig hem daar nu van"; begrijp je?

Geef 'den Hugo' misschien ook meteen de link naar deze thread 8). Ik denk dat deze thread in het begin toch een serieuze klets reacties bevat van mensen die terecht verontwaardigd zijn + het waarom.

Egidius
21 maart 2006, 15:50
"Kaderlid" - "bestuursfunctie"

Komaan Lombas, ik wil dit niet doen.

lombas
22 maart 2006, 09:23
Komaan Lombas, ik wil dit niet doen.

Wat niet doen? Als je iets te zeggen hebt, doe het dan gewoon - of hou op met insinuaties te maken.

Je kan me trouwens steeds PM'en - dat is beter voor ons beider gemoedsrust, want volgens mij is deze zaak verdaagd tot minstens vrijdagavond.

Egidius
22 maart 2006, 09:36
Wat niet doen? Als je iets te zeggen hebt, doe het dan gewoon - of hou op met insinuaties te maken.

Geen insinuaties, gewoon taalkunde. Boonen is voorzitter van een belangrijke Vlott-afdeling: hij is dus een kaderlid van de partij. Dat hij geen bestuursfunctie heeft, is weinig meer dan een onhandig woordspelletje en irrelevant als het gaat over de geloofwaardigheid van de Vlott.

lombas
22 maart 2006, 13:36
Geen insinuaties, gewoon taalkunde. Boonen is voorzitter van een belangrijke Vlott-afdeling: hij is dus een kaderlid van de partij. Dat hij geen bestuursfunctie heeft, is weinig meer dan een onhandig woordspelletje en irrelevant als het gaat over de geloofwaardigheid van de Vlott.

:roll: Iedereen bij VLOTT heeft een kaderfunctie. De actieve leden van Deurne kan je trouwens op één hand tellen, en de nationale raad heeft niets te beslissen over wie in de afdelingen voorzitter wordt.

Maar enfin, tot vrijdagavond dus ;-)

Egidius
22 maart 2006, 13:44
:roll: Iedereen bij VLOTT heeft een kaderfunctie.

Ainsi soit-il.

lombas
22 maart 2006, 13:49
Ainsi soit-il.

8)

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 13:58
Het is vrijdag. Ik ben benieuwd...

lombas
24 maart 2006, 17:34
Duveltje382, Egidius en Jazeker krijgen van mij een berichtgeving, anderen op aanvraag via PB.

Voor de rest beschouwen Armadel en ik deze zaak gesloten.

lombas
24 maart 2006, 17:37
Ah bon, PB's kunnen geen bijlage bevatten, welnu, dan geef ik de brief gewoon even hier.

In bijlage: één notificatie

-

Kim
24 maart 2006, 17:38
Duveltje382, Egidius en Jazeker krijgen van mij een berichtgeving, anderen op aanvraag via PB.

Voor de rest beschouwen Armadel en ik deze zaak gesloten.

Vrouwelijke nieuwsgierigheid dwingt mij enigszins om je ook lastig te vallen hieromtrent... ;)

Ik kan je natuurlijk ook de 7e verblijden met mijn gezeur! :twisted: ;)

Kim
24 maart 2006, 17:39
Ah bon, PB's kunnen geen bijlage bevatten, welnu, dan geef ik de brief gewoon even hier.

In bijlage: één notificatie

-

Ik heb de brief gelezen en kan enkel zeggen dat deze brief uiteindelijk niet echt een antwoord bevat. Begrijpelijk vanuit jullie standpunt maar onbegrijpelijk voor anderen.

Egidius
24 maart 2006, 17:43
Ik heb de brief gelezen en kan enkel zeggen dat deze brief uiteindelijk niet echt een antwoord bevat. Begrijpelijk vanuit jullie standpunt maar onbegrijpelijk voor anderen.

Lombas' openheid ivm interne partijzaken is verfrissend.

Dat is dan ook het enige positieve wat over deze zaak kan gezegd worden. Vlott beseft blijkbaar niet dat het probleem-Boonen voor niemand een probleem is, behalve voor Vlott en zijn imago.

Kim
24 maart 2006, 17:48
Lombas' openheid ivm interne partijzaken is verfrissend.

Absoluut! En dat is zeer zeker te waarderen!

Dat is dan ook het enige positieve wat over deze zaak kan gezegd worden. Vlott beseft blijkbaar niet dat het probleem-Boonen voor niemand een probleem is, behalve voor Vlott en zijn imago.

Inderdaad. Ik hoop eerlijk gezegd dat Boonen z'n ware aard niet al te lang meer verbergt (hoe sneller men het zal inzien, hoe beter).

duveltje382
24 maart 2006, 17:48
Duveltje382, Egidius en Jazeker krijgen van mij een berichtgeving, anderen op aanvraag via PB.

Voor de rest beschouwen Armadel en ik deze zaak gesloten.

Ik ben het daar volledig mee eens.;-)
Enkel zou ik graag hebben dat je Kim ook inlicht

Kim
24 maart 2006, 17:52
Ik ben het daar volledig mee eens.;-)
Enkel zou ik graag hebben dat je Kim ook inlicht

Ik denk dat dat bij deze reeds gebeurd is (de brief die hierboven in bijlage staat). :)

lombas
24 maart 2006, 17:55
Dat is dan ook het enige positieve wat over deze zaak kan gezegd worden. Vlott beseft blijkbaar niet dat het probleem-Boonen voor niemand een probleem is, behalve voor Vlott en zijn imago.

Onze tweede T staat voor Transparantie. Wij hebben niets te verbergen, daar zijn we nog te embryonaal voor. Ik zeg u wat Hugo en Kurt letterlijk gezegd hebben: "Dat die man erbij komt, dat wekt onze achterdocht, maar we geven hem even het voordeel van de twijfel. Mispeuterd-ie iets, dan vliegt-ie Rossemgewijs."

Boonen doet trouwens zijn uiterste best om in Deurne een dialoog op te starten, aangezien hij er blijkbaar wel wat werk van begint te maken, maar wat precies weet ik niet :?, iets met een buurtvergadering...

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 17:56
Lombas' openheid ivm interne partijzaken is verfrissend.Inderdaad. Trouwens, die van Kim ook.

Dat is dan ook het enige positieve wat over deze zaak kan gezegd worden. Vlott beseft blijkbaar niet dat het probleem-Boonen voor niemand een probleem is, behalve voor Vlott en zijn imago.

Ja, jammer. Vlott heeft mijn sympathie.

Lombas, het spijt me, maar ik ben te geïnteresseerd om niet de brief te hebben gelezen, ook al zal ik niet op Vlott kunnen stemmen. De belgische politiek heeft nu eenmaal mijn belangstelling. Mocht het je niet teveel belasten zou ik ook graag op de hoogte blijven.

Egide, weer helemaal terug zie ik. Zullen we de oproep eens proberen?

lombas
24 maart 2006, 17:58
Lombas, het spijt me, maar ik ben te geïnteresseerd om niet de brief te hebben gelezen, ook al zal ik niet op Vlott kunnen stemmen. De belgische politiek heeft nu eenmaal mijn belangstelling. Mocht het je niet teveel belasten zou ik ook graag op de hoogte blijven.


www.vlott.be (http://www.vlott.be) (site begint te functioneren)
www.jongenvlott.org (http://www.jongenvlott.org) (site werkt, maar wordt nog aan gesleuteld)
www.coveliers.be (http://www.coveliers.be) onze "grijze arend" 8)

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 18:01
www.vlott.be (http://www.vlott.be) (site begint te functioneren)
www.jongenvlott.org (http://www.jongenvlott.org) (site werkt, maar wordt nog aan gesleuteld)
www.coveliers.be (http://www.coveliers.be) onze "grijze arend" 8)
Dank u. Maar u denkt toch niet dat ik die al niet gezien had? Vanwaar anders mijn vraag aan u over 'Vlaanderen voor de vlamingen'?

Egidius
24 maart 2006, 18:01
Zullen we de oproep eens proberen?

Mmmmmm....

Hebben we genoeg potentiële kandidaten?

lombas
24 maart 2006, 18:03
Dank u. Maar u denkt toch niet dat ik die al niet gezien had? Vanwaar anders mijn vraag aan u over 'Vlaanderen voor de vlamingen'?

Die vraag heb ik pessies niet gezien :? Heb ik daarop geantwoord?

duveltje382
24 maart 2006, 18:04
Ik denk dat dat bij deze reeds gebeurd is (de brief die hierboven in bijlage staat). :)

O,was dat het antwoord?
'tja:?
Het zal zo wel moeten hé

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 18:06
Die vraag heb ik pessies niet gezien :? Heb ik daarop geantwoord?
Ja, naar mijn gevoel bevredigend. Maar als u het zelf niet meer weet....
;-)

lombas
24 maart 2006, 18:06
O,was dat het antwoord?
'tja:?
Het zal zo wel moeten hé

Malcontent?

:-D

Ja, als het officieel wordt, moet het allemaal iets diplomatischer*...

* lees: je kan veel minder zeggen

lombas
24 maart 2006, 18:06
Ja, naar mijn gevoel bevredigend. Maar als u het zelf niet meer weet....
;-)

8O

Wadda?

duveltje382
24 maart 2006, 18:11
Malcontent?

:-D

Ja, als het officieel wordt, moet het allemaal iets diplomatischer*...

* lees: je kan veel minder zeggen
Ja, dat begrijp ik wel, misschien een domme vraag maar in de wandelgangen wordt er wel eens iets minder formeel gezegd en dat benieuwd mij wel.

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 18:22
8O

Wadda?Mijnheer, de verstrooide politicus, ik heb het maar voor u opgezocht. Vanaf hier:

http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1581188&postcount=75 (http://forum.politics.be/showpost.php?p=1581188&postcount=75)

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 18:24
Mmmmmm....

Hebben we genoeg potentiële kandidaten?
Ik weet het niet. Er zijn denk ik wel genoeg geïnteresseerden. Wil je alleen medestanders of ook prettig debatterende opponenten om de geest te scherpen?

lombas
24 maart 2006, 18:30
Ik weet het niet. Er zijn denk ik wel genoeg geïnteresseerden. Wil je alleen medestanders of ook prettig debatterende opponenten om de geest te scherpen?

Zeg het eens :-D

lombas
24 maart 2006, 18:31
Ja, dat begrijp ik wel, misschien een domme vraag maar in de wandelgangen wordt er wel eens iets minder formeel gezegd en dat benieuwd mij wel.

In de wandelgangen gebruikt men meestal geen partijcorrespondentie ;-)

lombas
24 maart 2006, 18:32
Mijnheer, de verstrooide politicus, ik heb het maar voor u opgezocht. Vanaf hier:

http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1581188&postcount=75

Ah, maar ik het daar even misverstaan. Als je denkpiste van VLOTT achter die zin wenst, kan ik die best even geven.

duveltje382
24 maart 2006, 18:37
In de wandelgangen gebruikt men meestal geen partijcorrespondentie ;-)
Maar niet altijd, dus kom op met de geit.
Er zal al wel eens wat gefluiserd worden links of recht hé

lombas
24 maart 2006, 18:38
Maar niet altijd, dus kom op met de geit.
Er zal al wel eens wat gefluisert worden links of recht hé


Wat verwacht je dan?

Ik heb jullie vandaag al een groot nieuws uit de doeken gedaan: Bart Somers heeft iets met Anissa Temsamani.

duveltje382
24 maart 2006, 18:39
Wat verwacht je dan?

Ik heb jullie vandaag al een groot nieuws uit de doeken gedaan: Bart Somers heeft iets met Anissa Temsamani.
Meer!:lol:

Egidius
24 maart 2006, 18:41
Wil je alleen medestanders of ook prettig debatterende opponenten om de geest te scherpen?

Jij zou ook Belgicisten en klein-Vlaamse nationalisten uitnodigen?

lombas
24 maart 2006, 18:56
:grootned:

Allez! Waar gaat het over!

:D

lombas
24 maart 2006, 18:56
Meer!:lol:

Houd nog wat over voor morgen ;-)

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 19:02
Jij zou ook Belgicisten en klein-Vlaamse nationalisten uitnodigen?
Nou ja, wat zal ik zeggen. Iemand als Federator noemt zich belgicist maar is voor vergaande bestuurlijke samenwerking tussen de Beneluxlanden. Er zijn ook veel vlaams-nationalisten die op den duur samenwerking wel zien zitten, etc.

We zouden de oproep kunnen plaatsen en gewoon kunnen afwachten wie er geïnteresseerd is.

Hertog van Gelre
24 maart 2006, 19:03
:grootned:

Allez! Waar gaat het over!

:D
Of je geïnteresseerd bent in een forumbijeenkomst...

lombas
25 maart 2006, 00:05
Of je geïnteresseerd bent in een forumbijeenkomst...

Inzake "forumbijeenkomst" wordt a priori iedereen uitgenodigd. Anders noem je het geen forumbijeenkomst ;-)

Hertog van Gelre
25 maart 2006, 00:10
Inzake "forumbijeenkomst" wordt a priori iedereen uitgenodigd. Anders noem je het geen forumbijeenkomst ;-)
Dat zaten we nu juist te overleggen...