PDA

View Full Version : Carnavalstoet Aalt geveld door censuur!


Truder
6 februari 2006, 21:41
BEPERKINGEN BIJ CARNAVALSTOET AALST ?

De organisatoren van het carnaval van
Aalst plannen een extra vergadering om
te bekijken of ze de carnavalisten
tijdens de stoet beperkingen moeten
opleggen of niet.

Tijdens het Aalsterse carnaval wordt
traditioneel de spot gedreven met zowat
alles, ook met religie. De organisato-
ren willen protestacties vermijden.

Afgelopen weekend werd in Brussel nog
door een duizendtal moslims betoogd
tegen de publicatie van cartoons van de
profeet Mohammed. Vorig jaar al kwam er
een protestbrief van de Arabische Liga
omdat de stoet beledigend en racistisch
zou zijn voor de moslims en hun
cultuur.

VTR-TT-P134


Vwalla het is zover, alles wordt beperkt omdat een paar extremisten die 300 jaar achter staan lange tenen hebben. Zelfs De stoet in Aalst wordt beperkingen opgelegd. Superstaaf zal tevreden zijn. :?

Knipp
6 februari 2006, 21:55
Creatief zijn hé.

Gewoon een rioolbuis zoeken die breed genoeg is en daar klandestien de karnavalstoet in laten doorgaan.

Of gewoon aan Danneels vragen of we ergens een leegstaande kerk mogen gebruiken... en een paar rondjes rond het altaar draaien.

Gorefest
6 februari 2006, 23:22
Vorig jaar al kwam er een protestbrief van de Arabische Liga omdat de stoet beledigend en racistisch zou zijn voor de moslims en hun cultuur.
Ja maar de stoet wordt ook niet voor de moslims opgevoerd :mrgreen:
Zo zie je maar hoe de islam steeds meer ons doen en laten gaat beïnvloeden; en hoe meer men toegeeft hoe erger het wordt.
Op den duur ga je nog geen alochol meer mogen inschenken, dat zou ook wel eens 'provocatief' gaan inwerken op de moslims :twisted:

carlgustaaf
7 februari 2006, 00:22
die moslims doen te veel, of niet genoeg.Het word tijd dat de zweer barst, enige manier om ervan te kunnen genezen...

Isegrim
7 februari 2006, 01:44
Vorig jaar hadden de ajuinen al een klacht aan hun been van Arabische Liga. Zelfs in Mekka houden ze Aalst in de gaten.

Kim
7 februari 2006, 08:15
Die zaken beginnen wel verregaande consequenties te krijgen. Ik hoorde deze morgen op de radio de voorzitter nog zeggen dat ze niet van plan zijn om enige censuur toe te passen (en gelijk hebben ze!) omdat er uiteindelijk niets racistisch aan die stoet is. Wij lachen bij tijden ook met onze politici, onze religie (bv. de paus). Extreme moslims maken van alles een racistische zaak, zoals Gorefest zei: binnenkort kan je zelfs geen glas alchohol meer inschenken omdat dat als provocatie beschouwd zou kunnen worden.

stab
7 februari 2006, 08:37
Het wordt hoog tijd dat men begint met een begeleid terugkeerbeleid van moslims.

Kim
7 februari 2006, 08:59
Het wordt hoog tijd dat men begint met een begeleid terugkeerbeleid van moslims.

Het probleem is dat de meesten van hen de nationaliteit hebben verkregen van het land waarin ze verblijven, zeker in België is dat het geval.

ilfalco
7 februari 2006, 09:06
er bestaat ergens een wet waarmee men vrij eenvoudig de nationaliteit kan afnemen indien men geen respect heeft voor z'n nieuwe land.

Ik vind niet dat generaties moeten boeten voor de lakse nationaliteits wetgeving van een toevallige en tijdelijke regering(en) die vonden dat de natiobnaliteit eenvoudiger te verkrijgen moet zijn dan eender welk ander document...

stab
7 februari 2006, 09:14
Het probleem is dat de meesten van hen de nationaliteit hebben verkregen van het land waarin ze verblijven, zeker in België is dat het geval.Leg dat allemaal 'ns uit aan meer dan 1 miljoen Franse 'pieds noirs' die en masse Algerije dienden te verlaten in 1963...

Raven
7 februari 2006, 09:34
Kheb het u vorig jaar nog gezegd hé :D :D

Zo'n carnaval zoals ie nu was, waar men spotte met de profeet, zou verkeerd aflopen als het nog eens een jaar georganiseerd werd. Diverse protestscenario's lagen al klaar tegen nieuwe provocaties.

In Aalst hebben ze echter nu al eieren voor hun geld gekozen, en provocatie van de Islam wordt niet toegestaan. Moslims hebben al meer bereikt met 1 keer een sterke brief te schrijven naar de burgemeester van Aalst, dan alle minderheden samen :rofl:

Verdomme.. khad beter ook gezet dat er een schadevergoeding moest betaald worden voor de carnaval laatstleden. Als die makke Belgen zo vlug toegeven, héy, misschien hadden de plaatselijke moslimgemeenschappen dat geld nog gekregen ook :(

maddox
7 februari 2006, 09:36
Dat de moslims ook eens proberen humor en spotterij te gebruiken.
En geen moorden , brandstichtingen en geweldpleging in het algemeen.

Menapius
7 februari 2006, 10:24
BEPERKINGEN BIJ CARNAVALSTOET AALST ?

De organisatoren van het carnaval van
Aalst plannen een extra vergadering om
te bekijken of ze de carnavalisten
tijdens de stoet beperkingen moeten
opleggen of niet.

Tijdens het Aalsterse carnaval wordt
traditioneel de spot gedreven met zowat
alles, ook met religie. De organisato-
ren willen protestacties vermijden.

Afgelopen weekend werd in Brussel nog
door een duizendtal moslims betoogd
tegen de publicatie van cartoons van de
profeet Mohammed. Vorig jaar al kwam er
een protestbrief van de Arabische Liga
omdat de stoet beledigend en racistisch
zou zijn voor de moslims en hun
cultuur.

VTR-TT-P134


Vwalla het is zover, alles wordt beperkt omdat een paar extremisten die 300 jaar achter staan lange tenen hebben. Zelfs De stoet in Aalst wordt beperkingen opgelegd. Superstaaf zal tevreden zijn. :?

't Is schandalig dat de organisators zo rap buigen voor intimidatie.
De carnavalstoet van Aalst is het symbool van de vrije meningsuiting, in al die jaren werd gelachen met alles en iedereen die in het voorbije jaar in de actualiteit kwam. Nu niet meer... Superstaaf zal inderdaad niet gelukkig zijn met dit nieuws.

De schoofzak
7 februari 2006, 10:39
Ik ken die Ajuinen van Aalst niet persoonlijk, ik ben niet van daar.
Maar ik ken wel hun reputatie.
Mijn kop eraf als die buigen voor censuur.

ps: die gasten overdrijven wel zwaar tijdens hun stoet. Ik heb het altijd zwaar smakeloos gevonden. Zowel naar respekt voor de vrouw, de seksualiteit, de homo's, de tsjeven, de gehandikapten en zelfs hier en daar voor de politiekers. Maar ... ik heb ook altijd gevonden: vrijheid van meningsuiting is een basisprincipe.
Meer nog: zelfs in al hun boersheid, geven ze een boodschap !!

alberto
7 februari 2006, 10:51
Ik ken die Ajuinen van Aalst niet persoonlijk, ik ben niet van daar.
Maar ik ken wel hun reputatie.
Mijn kop eraf als die buigen voor censuur.

ps: die gasten overdrijven wel zwaar tijdens hun stoet. Ik heb het altijd zwaar smakeloos gevonden. Zowel naar respekt voor de vrouw, de seksualiteit, de homo's, de tsjeven, de gehandikapten en zelfs hier en daar voor de politiekers. Maar ... ik heb ook altijd gevonden: vrijheid van meningsuiting is een basisprincipe.
Meer nog: zelfs in al hun boersheid, geven ze een boodschap !!

Oppassen wat je zegt met "mijn kop eraf als....", je weet dat moslims lange tenen hebben en dat volgens hun op het canaval niet met hen mag gespot worden, maar iemand met een bot mes het koppeke eraf snijden daar hebben ze geen probleem mee.

Carnaval is carnaval en er wordt met alles de draak gestoken, dat moet zo blijven en vinden de moslims dat niet kunnen dan moeten ze er maar niet naar kijken, ergens anders gaan wonen mag ook, niemand verplicht hen van hier te blijven.

Herr Flick
7 februari 2006, 12:01
Ik ken die Ajuinen van Aalst niet persoonlijk, ik ben niet van daar.
Maar ik ken wel hun reputatie.
Mijn kop eraf als die buigen voor censuur.

ps: die gasten overdrijven wel zwaar tijdens hun stoet. Ik heb het altijd zwaar smakeloos gevonden. Zowel naar respekt voor de vrouw, de seksualiteit, de homo's, de tsjeven, de gehandikapten en zelfs hier en daar voor de politiekers. Maar ... ik heb ook altijd gevonden: vrijheid van meningsuiting is een basisprincipe.
Meer nog: zelfs in al hun boersheid, geven ze een boodschap !!


Ik ken er wel een paar persoonlijk, en ik zal u 1 ding zeggen, als ge die zegt, dat ge iets nie moogt, dan doen ze het zeker en vast.

Hans1
7 februari 2006, 12:05
Ik ken er wel een paar persoonlijk, en ik zal u 1 ding zeggen, als ge die zegt, dat ge iets nie moogt, dan doen ze het zeker en vast.

Flaminganten tonen hier anders ook wel dat ze lange tenen hebben. Men mag immers niet de spot drijven met hun ideologie of ze worden pisnijdig.

De pot verwijt de ketel? :-P

Freethinker 69
7 februari 2006, 12:19
Die zaken beginnen wel verregaande consequenties te krijgen. Ik hoorde deze morgen op de radio de voorzitter nog zeggen dat ze niet van plan zijn om enige censuur toe te passen (en gelijk hebben ze!) omdat er uiteindelijk niets racistisch aan die stoet is. Wij lachen bij tijden ook met onze politici, onze religie (bv. de paus). Extreme moslims maken van alles een racistische zaak, zoals Gorefest zei: binnenkort kan je zelfs geen glas alchohol meer inschenken omdat dat als provocatie beschouwd zou kunnen worden.

De torenhoge rekening die moslims voor hun onverdraagzaamheid en agressie zullen betalen komt later.
Twintig jaar krampachtige pogingen tot integratie zijn op een week tijd kapotgeslagen.
Bij de 4,5 miljard niet-moslims zijn vele ogen open gegaan, het beeld dat zal blijven is dat van wilde islamfanaten, moordenaars en brandstichters.
De onschuldige moslim om de hoek zal cash met werkeloosheid en een keihard migranten beleid betalen voor de uitspattingen van zijn wilde geloofsgenoten.
Mocht de optocht in Aalst werkelijk beperkt worden in zijn vrijheden dan zijn werkelijk alle grenzen overschreden.

PAJOT
7 februari 2006, 12:25
Ik ken die Ajuinen van Aalst niet persoonlijk, ik ben niet van daar.
Maar ik ken wel hun reputatie.
Mijn kop eraf als die buigen voor censuur.

ps: die gasten overdrijven wel zwaar tijdens hun stoet. Ik heb het altijd zwaar smakeloos gevonden. Zowel naar respekt voor de vrouw, de seksualiteit, de homo's, de tsjeven, de gehandikapten en zelfs hier en daar voor de politiekers. Maar ... ik heb ook altijd gevonden: vrijheid van meningsuiting is een basisprincipe.
Meer nog: zelfs in al hun boersheid, geven ze een boodschap !!Wees maar zeker dat er nu zullen zijn die zich zullen verkleden in Mohammed-terroristen terwijl uit de wagens Allah Akbar zal geschald worden. Ik ben van Aalst, ik ken de Aalsterse psyche. Nu, stel dat ze de stoet gaan censureren (in zoverre dat dat mogelijk is), dan moogt ge zeker zijn dat het VB bij de volgende verkiezingen de absolute meerderheid haalt. (ze halen nu al een kleine 30%). :-P

alberto
7 februari 2006, 12:51
Wees maar zeker dat er nu zullen zijn die zich zullen verkleden in Mohammed-terroristen terwijl uit de wagens Allah Akbar zal geschald worden. Ik ben van Aalst, ik ken de Aalsterse psyche. Nu, stel dat ze de stoet gaan censureren (in zoverre dat dat mogelijk is), dan moogt ge zeker zijn dat het VB bij de volgende verkiezingen de absolute meerderheid haalt. (ze halen nu al een kleine 30%). :-P

Ik hoop dat je gelijk krijgt, dit jaar kom ik alvast nog eens kijken.

Jazeker
7 februari 2006, 13:20
Ik vind niet dat generaties moeten boeten voor de lakse nationaliteits wetgeving van een toevallige en tijdelijke regering(en) die vonden dat de natiobnaliteit eenvoudiger te verkrijgen moet zijn dan eender welk ander document...

Amen

Jazeker
7 februari 2006, 13:23
Wees maar zeker dat er nu zullen zijn die zich zullen verkleden in Mohammed-terroristen terwijl uit de wagens Allah Akbar zal geschald worden. Ik ben van Aalst, ik ken de Aalsterse psyche. Nu, stel dat ze de stoet gaan censureren (in zoverre dat dat mogelijk is), dan moogt ge zeker zijn dat het VB bij de volgende verkiezingen de absolute meerderheid haalt. (ze halen nu al een kleine 30%). :-P

Hopelijk heb je gelijk.

Herr Flick
7 februari 2006, 15:18
Flaminganten tonen hier anders ook wel dat ze lange tenen hebben. Men mag immers niet de spot drijven met hun ideologie of ze worden pisnijdig.

De pot verwijt de ketel? :-P


Hanske1 me dunkt dat uw royalistenclubje zelf anders ook wel de balk uit het eigen oog mag halen...

De schoofzak
7 februari 2006, 18:39
Flaminganten tonen hier anders ook wel dat ze lange tenen hebben. Men mag immers niet de spot drijven met hun ideologie of ze worden pisnijdig.

De pot verwijt de ketel? :-P

Maar Hans toch !!

Hebt bij nu niks begrepen van heel die diskussie over de persvrijheid?
Op tv heeft die hoofdredakteur van de standaard het wel tien keer uitgelegd: vrije meningsuiting wil zeggen dat die dingen mogen gepubliceerd worden; maar de moslims blijven het recht hebben om daar boos over te zijn. En om hun boosheid uit te drukken. Maar niet om hun boosheid in geweld te laten omslaan.

Waar hebt gij ooit vernomen dat separatisten zouden willen dat het verboden wordt om hun politieke visie aan te vallen met woorden?
Of met andere woorden: wij mogen lange tenen hebben. Zolang we maar niet gewelddadig worden ... of krimineel. (krimineel: met de centen van een andere gaan lopen ..???)

Hans, met jouw reaktie van hierboven heb je jezelf een diploma van domheid gegeven.

Mitgard
7 februari 2006, 18:44
ze zouden die carnaval beter afschaffen.
die belachelijke tradities altijd...

CutTheCrap
7 februari 2006, 18:54
Weet je wat het is, de moslims willen het allenrecht om in karnavals kleren te kunnen rondhossen.

Jazeker
7 februari 2006, 19:01
Weet je wat het is, de moslims willen het allenrecht om in karnavals kleren te kunnen rondhossen.

:-D

chris k
7 februari 2006, 20:42
Het probleem is dat de meesten van hen de nationaliteit hebben verkregen van het land waarin ze verblijven, zeker in België is dat het geval.

Die andere nationaliteit hebben 'ze' ook steeds ...'ze' gebruiken wat 'hun' het beste uitkomt.

PAJOT
7 februari 2006, 22:08
Deze diskussie wordt ook gevoerd op ons lokale VB-forum. Ook linksen mogen aan de diskussies deelnemen.

http://www.12forum.nl/forum/index.php?ID=1015

Stefanie
7 februari 2006, 22:27
Flaminganten tonen hier anders ook wel dat ze lange tenen hebben. Men mag immers niet de spot drijven met hun ideologie of ze worden pisnijdig.

De pot verwijt de ketel? :-P



Tijdens een carnavalsviering wordt letterlijk met alles gelachen: de paus, het koningshuis, president Bush, Vlaamse en Waalse politici, en het Vlaams Belang, dat als bokkenrijders werd afgebeeld en als Duitsers met pinhelmen.



Dit las ik daarnet op de webstek van het Vlaams belang. Nu, het gaat hier wel specifiek over karnaval.

Knipp
8 februari 2006, 07:59
wie drukt als eerste t-shirts met die cartoons ?

als ik die ondergedoken deen kan vinden koop ik meteen de rechten :-)

strijder
8 februari 2006, 08:24
Flaminganten tonen hier anders ook wel dat ze lange tenen hebben. Men mag immers niet de spot drijven met hun ideologie of ze worden pisnijdig.

De pot verwijt de ketel? :-P Kan zijn dat ze pisnijdig zijn maar ze gebruiken geen geweld om hun fustratie ken baar te maken .niemand heeft gezegd dat de moslims zich niet verondwaardig mogen voelen.door hun aanhoudend geweld laten ze juist zien dat die cartoons en grond van waarheid bevatten.:oops: :oops: :-( :-(

Miguelito
8 februari 2006, 20:19
Flaminganten tonen hier anders ook wel dat ze lange tenen hebben. Men mag immers niet de spot drijven met hun ideologie of ze worden pisnijdig.

De pot verwijt de ketel? :-P

U bent weeral eens in het verkeerde forum. Deze post heeft niets met het onderwerp te meken. Dat heet spam of niet?

Ik denk niet dat de officieuze groepjes zich aan een verbod zullen houden.

un saludo

carlgustaaf
8 februari 2006, 22:57
ze zouden die carnaval beter afschaffen.
die belachelijke tradities altijd...tradities?Belachelijk?Carnaval is inderdaad om eens flink te lachen, ja!
Eén ding:als je met tradities niets inzit, waarom geef je je dan voor als heiden ?Noemt zich "Mitgard", toont geregeld afbeeldingen van "Heathen's Against Hate" ?...Iets ontsnapt mij...?

Jazeker
9 februari 2006, 03:22
tradities?Belachelijk?Carnaval is inderdaad om eens flink te lachen, ja!
Eén ding:als je met tradities niets inzit, waarom geef je je dan voor als heiden ?Noemt zich "Mitgard", toont geregeld afbeeldingen van "Heathen's Against Hate" ?...Iets ontsnapt mij...?

Die 'Mitgard' is van een jaar terug. Toen was hij extreem-rechts (maar niet liberaal rechts) hier. Zoek z'n profiel op en ga op zoek naar zijn berichtjes van een jaar terug. Of twee jaar terug. Je kijkt naar een geheel ander persoon.

ericferemans
9 februari 2006, 08:41
er bestaat ergens een wet waarmee men vrij eenvoudig de nationaliteit kan afnemen indien men geen respect heeft voor z'n nieuwe land.

Ik vind niet dat generaties moeten boeten voor de lakse nationaliteits wetgeving van een toevallige en tijdelijke regering(en) die vonden dat de natiobnaliteit eenvoudiger te verkrijgen moet zijn dan eender welk ander document...
Die gasten die amnestie verleenden aan een paar zwartzakken hebben niet doorgehad welke ellende ze hebben aangericht in Vlaanderen!

ericferemans
9 februari 2006, 08:45
Het maakt het wel goedkoop, een "profeetwagen":
Een zwarte doek bedekt iets onduidelijks:
daarop: dit is geen afbeelding van M...
duidelijker kan niet, goedkoper ook niet.

rik47
9 februari 2006, 19:24
Het Limburgs Karnaval heeft zich zichzelf al een beperking opgelegd via een nieuw reglement. Er wordt niet gespot met religie, zeden, politiek fatsoen.......

Weisse Wolf
9 februari 2006, 21:06
Censuur voor het carnaval in Aalst? Wat een positief signaal naar de islamieten toe! Amok maken en terreur zaaien om je zin te krijgen blijkt dus zeer effectief te zijn.

daiwa
9 februari 2006, 21:23
Flaminganten tonen hier anders ook wel dat ze lange tenen hebben. Men mag immers niet de spot drijven met hun ideologie of ze worden pisnijdig.

De pot verwijt de ketel? :-P

Bub is verdraagzamer zeker? :roll:


Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Wraak nemen.

Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Ik lach u ook uit, Hollandse zot.

Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Klep toe, Dolf!

En als toonbeeld van verdraagzaamheid deze uitsmijter van Vloemans.

Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. (...) Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden

Weisse Wolf
9 februari 2006, 21:29
Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. (...) Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden
Doet me denken aan de Ijzerwake toen twee belgische carnavalszotten een nummertje opvoerden. :lol: :twisted:

daiwa
9 februari 2006, 21:35
Doet me denken aan de Ijzerwake toen twee belgische carnavalszotten een nummertje opvoerden. :lol: :twisted:


Idd. :lol:

stropkeuh
9 februari 2006, 22:47
Het wordt hoog tijd dat men begint met een begeleid terugkeerbeleid van moslims.

Ja hoe eerder hoe beter. Tenminste degene die onze normen en rechtstelsel enz niet willen erkennen en zich in kunnen voegen.

Maar toegeven der zijn uitzonderingen individueel. Ken iemand bij ons op de zaak, marrokaan getrouwd met marokkaanse (zonder hoofddoek), heeft hoge opleiding gehad, universitair, (geologie) spreekt 4 talen en redelijk goed nederlands. Doet lessen om da nog te verbeteren. Kon in zijn eigen vak moeilijk werk krijgen, zijn wel meer universitairen denk ik met dat punt.
Een rustige vriendelijke jonge kerel net vader van 2 kinderen. Hoewel we over religie niet eens zijn en nooit zullen worden, is er goed mee te praten.
Leeft niet van uitkering maar is andere opleiding gaan volgen intern op de zaak. Waarom moet hij weg? Hij past zich aan, hoewel hij miss niet eens is met ons denk en leefsysteem (inhoever niet eens weet ik niet precies of wel eens), hij accepteert nu eenmaal de leefregels die hier gelden.
Ik denk eens een serieus gesprek met hem aan te gaan. In zoverre ik hem als collega ken zal hij het moslimgeweld niet goedkeuren. Maar heb hem nog eerlijk gezegd niet durven vragen. Ik ken zijn gevoelens op religieus gebied niet. Maar kwil wel bij gelegenheid eens polsen. Ben zelf heel benieuwd.;-)

stropkeuh
9 februari 2006, 22:54
Kheb het u vorig jaar nog gezegd hé :D :D

Zo'n carnaval zoals ie nu was, waar men spotte met de profeet, zou verkeerd aflopen als het nog eens een jaar georganiseerd werd. Diverse protestscenario's lagen al klaar tegen nieuwe provocaties.

In Aalst hebben ze echter nu al eieren voor hun geld gekozen, en provocatie van de Islam wordt niet toegestaan. Moslims hebben al meer bereikt met 1 keer een sterke brief te schrijven naar de burgemeester van Aalst, dan alle minderheden samen :rofl:

Verdomme.. khad beter ook gezet dat er een schadevergoeding moest betaald worden voor de carnaval laatstleden. Als die makke Belgen zo vlug toegeven, héy, misschien hadden de plaatselijke moslimgemeenschappen dat geld nog gekregen ook :(

Ja idd en mee da geld konde dan rap uw vliegticketje kopen da ge rap kunt opdonderen hier uit Belgie.

Jazeker
10 februari 2006, 01:40
Het probleem is dat de meesten van hen de nationaliteit hebben verkregen van het land waarin ze verblijven, zeker in België is dat het geval.

Dat was en is een bewuste tactiek van de PS om de meerderheid van Vlamingen in belgie te breken. Anne Marie Lizin liet dat twintig jaar geleden al optekenen.

carlgustaaf
10 februari 2006, 06:57
Dat was en is een bewuste tactiek van de PS om de meerderheid van Vlamingen in belgie te breken. Anne Marie Lizin liet dat twintig jaar geleden al optekenen.aan buitenlanders vragen om te komen helpen bij binnenlandse aangelegenheden brengt nooit geluk.Zo zijn de Romeinen Gallië binnengekomen, en de Angelen en Saksen in Brittanië.Eens ter plaatse, en goed geïnstalleerd nemen die vreemdelingen dan het boeltje geleidelijk aan over.
En als ze nu nog iets positiefs met zich zouden meebrengen, maar nee...niks dan last en zever...

skaldis
10 februari 2006, 07:03
http://www.algonet.se/~anki-p/monkey.jpg

skaldis
10 februari 2006, 07:04
http://primativeperspective.com/monkey_pictures_3.jpg

skaldis
10 februari 2006, 07:30
http://www.all-creatures.org/anex/monkey-cage-08.jpg

skaldis
10 februari 2006, 07:30
http://www.michaelturco.com/images/8983%2C%20Common%20woolly%20monkey%2C%20Turco%20(c )%202004.jpg

marjan
10 februari 2006, 11:48
Dan zullen de fundi's van de moslimexecutieve echt hun slag thuis hebben gehaald. De hopeloos ouderwetse, bekrompen en kortzichtige, Hacer Düzgun, van de executieve pleitte in de 7de dag voor zelfcensuur.
Misschien kunnen we al beter een tweede Franse revolutie ontketenen tégen deze achteruitgang en teruggang naar de duistere middeleeuwen...
onder het motto:

"IL N'Y A PAS DE LIBERTE POUR LES ENNENIS DE LA LIBERTE "

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:00
BEPERKINGEN BIJ CARNAVALSTOET AALST ?

De organisatoren van het carnaval van
Aalst plannen een extra vergadering om
te bekijken of ze de carnavalisten
tijdens de stoet beperkingen moeten
opleggen of niet.

Tijdens het Aalsterse carnaval wordt
traditioneel de spot gedreven met zowat
alles, ook met religie. De organisato-
ren willen protestacties vermijden.

Afgelopen weekend werd in Brussel nog
door een duizendtal moslims betoogd
tegen de publicatie van cartoons van de
profeet Mohammed. Vorig jaar al kwam er
een protestbrief van de Arabische Liga
omdat de stoet beledigend en racistisch
zou zijn voor de moslims en hun
cultuur.

VTR-TT-P134


Vwalla het is zover, alles wordt beperkt omdat een paar extremisten die 300 jaar achter staan lange tenen hebben. Zelfs De stoet in Aalst wordt beperkingen opgelegd. Superstaaf zal tevreden zijn. :?

Wie het ludieke optreden van Kama heeft gezien in de laatste show
omtrend de cartoons beseft dat het ook anders kan,
vrije meningsuiting, en toch op een aanvaardbare manier.

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:02
Het wordt hoog tijd dat men begint met een begeleid terugkeerbeleid van moslims.

:rofl:

Of gewoon niets doet,
er is nog steeds vrije meningsuiting ;-)

Drogredenen aanhalen om je rascistische ideën te kunnen botvieren ?

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:03
er bestaat ergens een wet waarmee men vrij eenvoudig de nationaliteit kan afnemen indien men geen respect heeft voor z'n nieuwe land.

Ik vind niet dat generaties moeten boeten voor de lakse nationaliteits wetgeving van een toevallige en tijdelijke regering(en) die vonden dat de natiobnaliteit eenvoudiger te verkrijgen moet zijn dan eender welk ander document...

Als u zich benadeeld voelt staat het u toch vrij om een rechtzaak te
starten tegen diegene die u benadeeld op basis van die wet ? ;-)

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:06
De torenhoge rekening die moslims voor hun onverdraagzaamheid en agressie zullen betalen komt later.
Twintig jaar krampachtige pogingen tot integratie zijn op een week tijd kapotgeslagen.
Bij de 4,5 miljard niet-moslims zijn vele ogen open gegaan, het beeld dat zal blijven is dat van wilde islamfanaten, moordenaars en brandstichters.
De onschuldige moslim om de hoek zal cash met werkeloosheid en een keihard migranten beleid betalen voor de uitspattingen van zijn wilde geloofsgenoten.
Mocht de optocht in Aalst werkelijk beperkt worden in zijn vrijheden dan zijn werkelijk alle grenzen overschreden.

Hihi
60 jaar geleden hield er ook een paar zo'n donderpreken ;-)
Mensen zijn wijzer geworden

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:08
Deze diskussie wordt ook gevoerd op ons lokale VB-forum. Ook linksen mogen aan de diskussies deelnemen.

http://www.12forum.nl/forum/index.php?ID=1015

Op het forum aanwezig:
(0 gebruikers)

:-D

Amon_Re
10 februari 2006, 12:08
Het Limburgs Karnaval heeft zich zichzelf al een beperking opgelegd via een nieuw reglement. Er wordt niet gespot met religie, zeden, politiek fatsoen.......

...

Hopelijk zijn de karnavalisten koppig genoeg om die regel aan hun laars te lappen, straks verbieden ze nog Geert Hoste etc

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:09
wie drukt als eerste t-shirts met die cartoons ?

als ik die ondergedoken deen kan vinden koop ik meteen de rechten :-)

Er word beweerd dat je voor de auteursrechten in Egypte moet zijn ...

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:10
Het Limburgs Karnaval heeft zich zichzelf al een beperking opgelegd via een nieuw reglement. Er wordt niet gespot met religie, zeden, politiek fatsoen.......

Aalst heeft de laatste jaren toch ook enig "fatsoeneringswerk" verricht
wat de karnavalgangers betreft dacht ik zo.

PelgrimForever
10 februari 2006, 12:12
Dan zullen de fundi's van de moslimexecutieve echt hun slag thuis hebben gehaald. De hopeloos ouderwetse, bekrompen en kortzichtige, Hacer Düzgun, van de executieve pleitte in de 7de dag voor zelfcensuur.
Misschien kunnen we al beter een tweede Franse revolutie ontketenen tégen deze achteruitgang en teruggang naar de duistere middeleeuwen...
onder het motto:

"IL N'Y A PAS DE LIBERTE POUR LES ENNENIS DE LA LIBERTE "

En nu in het nederlands :

Amon_Re
10 februari 2006, 12:13
Er word beweerd dat je voor de auteursrechten in Egypte moet zijn ...

Bah, maak toch gewoon uw eigen cartoons ;-)

Amon_Re
10 februari 2006, 12:14
En nu in het nederlands :

Geen vrijheid voor de vijanden van de vrijheid

Kunt ge geen Frans mischien?

Knipp
10 februari 2006, 15:51
Dan zullen de fundi's van de moslimexecutieve echt hun slag thuis hebben gehaald. De hopeloos ouderwetse, bekrompen en kortzichtige, Hacer Düzgun, van de executieve pleitte in de 7de dag voor zelfcensuur.


Is dat schaap nu ook al een fundi ?

Sinds Dewinter Hitler is, is natuurlijk alles mogelijk :lol:

Die executieve toch, al een keer in hun kelder gekeken ?
Bloed aan de muur, afgehakte handen, een kleine guillotine die ze hebben gepikt uit een museum.
De kracht van de menselijke verbeelding toch.

Ronny King
10 februari 2006, 16:35
http://img456.imageshack.us/img456/9924/fotoc9de.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/6770/fotoa4mj.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/4439/fotob7mv.jpg

andev
10 februari 2006, 16:59
't Is schandalig dat de organisators zo rap buigen voor intimidatie.
De carnavalstoet van Aalst is het symbool van de vrije meningsuiting, in al die jaren werd gelachen met alles en iedereen die in het voorbije jaar in de actualiteit kwam. Nu niet meer... Superstaaf zal inderdaad niet gelukkig zijn met dit nieuws.

Het is schandalig dat zo goed als de meeste Europese landen reeds op handen en voeten kruipen voor hun islam-invallers... Welke landen hebben er op een ernstige manier dat islam-geroep-getier veroordeeld? De boodschap zal in de moslimlanden zeer zeker begrepen zijn: we hoeven maar onze grote bek op te zetten en ze kruipen reeds in het stof, die kristenhonden...Allah is groot!
Zoals in bepaalde Amerikaanse media werd geschreven: voor de onnozelste zaken gaan ze grote vergaderingen bijeenroepen maar als één van hun eigen landen door de moslims problemen krijgen, dan hoor en zie je ze amper. Lafheid?

andev
10 februari 2006, 17:11
Het maakt het wel goedkoop, een "profeetwagen":
Een zwarte doek bedekt iets onduidelijks:
daarop: dit is geen afbeelding van M...
duidelijker kan niet, goedkoper ook niet.
En misschien laten vooraf gaan door iemand met een ratel. Zoals de pestlijders of de melaatsen in de middeleeuwen...

stropkeuh
11 februari 2006, 20:03
Het is schandalig dat zo goed als de meeste Europese landen reeds op handen en voeten kruipen voor hun islam-invallers... Welke landen hebben er op een ernstige manier dat islam-geroep-getier veroordeeld? De boodschap zal in de moslimlanden zeer zeker begrepen zijn: we hoeven maar onze grote bek op te zetten en ze kruipen reeds in het stof, die kristenhonden...Allah is groot!
Zoals in bepaalde Amerikaanse media werd geschreven: voor de onnozelste zaken gaan ze grote vergaderingen bijeenroepen maar als één van hun eigen landen door de moslims problemen krijgen, dan hoor en zie je ze amper. Lafheid?

:x As ze maar goe weten da ik nie kruip, nu nie en nooit, jamais, Never
En allah is nix, nopes en dikke zero bros.

PelgrimForever
15 februari 2006, 12:59
Geen vrijheid voor de vijanden van de vrijheid

Kunt ge geen Frans mischien?

Inderdaad.
Alom geweten,
zelden gerespecteerd.

PelgrimForever
15 februari 2006, 13:01
:x As ze maar goe weten da ik nie kruip, nu nie en nooit, jamais, Never
En allah is nix, nopes en dikke zero bros.

Sterk, hier heeft niemand van terug ;-)

PAJOT
15 februari 2006, 14:01
Eén van de grote groepen wil Al Zarqawi opvoeren naar ik vernomen heb.


De censuur zou in ieder geval niet doorgevoerd worden omdat

- het in de eerste plaats zinloos is wat betreft de grote groepen (het thema ligt al maanden op voorhand vast)

- het bij kleine groepen in ieder geval kontraproduktief zou werken (dit kunnen ze onmogelijk in de hand houden)

PelgrimForever
15 februari 2006, 14:17
Eén van de grote groepen wil Al Zarqawi opvoeren naar ik vernomen heb.


De censuur zou in ieder geval niet doorgevoerd worden omdat

- het in de eerste plaats zinloos is wat betreft de grote groepen (het thema ligt al maanden op voorhand vast)

- het bij kleine groepen in ieder geval kontraproduktief zou werken (dit kunnen ze onmogelijk in de hand houden)

Bij mijn weten vallen moslims enkel over afbeeldingen van
Allah en Mohamed, en kunnen ze geen spot met de koran verdragen.

Als je het mij vraagt zal geen islamitische haan ernaar kraaien dat
Al Zarqawi te kakken gezet wordt.

phoebe
17 februari 2006, 23:37
Creatief zijn hé.
Of gewoon aan Danneels vragen of we ergens een leegstaande kerk mogen gebruiken... en een paar rondjes rond het altaar draaien.

dat zal moeilijk gaan want dat is de geliefkoosde plek voor moslimillegalen om zich te verschuilen, bij nakende uitwijzing.
waarom kunnen ze nooit in hongerstaking gaan in een moskee?

phoebe
17 februari 2006, 23:51
Weet je wat het is, de moslims willen het allenrecht om in karnavals kleren te kunnen rondhossen.

:thumbsup: :lol:

Duvelke
17 februari 2006, 23:53
mss moeten we carnaval afschaffen?

phoebe
18 februari 2006, 00:02
Is dat schaap nu ook al een fundi ?

Die executieve toch, al een keer in hun kelder gekeken ?
Bloed aan de muur, afgehakte handen, een kleine guillotine die ze hebben gepikt uit een museum.
De kracht van de menselijke verbeelding toch.

Schapenbloed van halal geslachte schapen, geen afgehakte handen maar vier poten, met een kromzwaard dat ze nog van overgrootvader hebben geërft, deze heeft er veel kalifen mee onthooft.
de kracht van de islam toch...

phoebe
18 februari 2006, 00:06
mss moeten we carnaval afschaffen?

waarom?

phoebe
18 februari 2006, 00:10
Het maakt het wel goedkoop, een "profeetwagen":
Een zwarte doek bedekt iets onduidelijks:
daarop: dit is geen afbeelding van M...
duidelijker kan niet, goedkoper ook niet.

Neen want dan ontheilig je de Ka'bha.
duidelijk is een praalwagen met allemaal mohamedjes met een bom in de tulband.
Met het opschrift de voil janette zwichte niet voor dreigementen

Jazeker
18 februari 2006, 02:49
dat zal moeilijk gaan want dat is de geliefkoosde plek voor moslimillegalen om zich te verschuilen, bij nakende uitwijzing.
waarom kunnen ze nooit in hongerstaking gaan in een moskee?


:-D


Ze misbruiken onze goedheid. De imam zou hen buitensmijten denk ik...

Jazeker
18 februari 2006, 02:52
Maar we wijken af. Het gaat hier over het feit of Aalst carnaval zich gaat laten intimideren door het moslimgejodel. Ik hoop van niet. Aalst is een stad die wat minder intellectuele zelfhaters heeft. Ze heeft een gezonde arbeidersbevolking. Zelfs al zouden moslim jongeren afzakken om amok te maken, dan zouden ze daar serieuze tegenstand ondervinden en helemaal niet van de flikken hoor. En zo hoort het ook.