PDA

View Full Version : Regularisatie: nog 1240 dossiers in behandeling


thePiano
16 juli 2003, 15:57
Regularisatie: nog 1240 dossiers in behandeling

Op 21 november 2002 waren nog 1240 dossiers in behandeling van de regularisatie-campagne van 2000. Het percentage positieve beslissingen is stabiel gebleven op 81%.

Het aantal definitief afgesloten dossiers bedroeg op die dag 35.852, te weten:
- 25.250 geregulariseerde aanvragen (81,15%)
- 5.867 geweigerde aanvragen (18,85%)
- 3.966 aanvragen zonder voorwerp (dubbele aanvragen, genaturaliseerd, erkend vluchteling,...)
- 769 uitsluitingen openbare orde

Tussen 9 juli en 21 november 2002 werden 440 aanvragen afgesloten. Het percentage positieve beslissingen voor die periode lag op 73,1%.

Van de 1240 nog te behandelen dossiers, liggen er 804 nog bij het parket, 72 bij de Minister en de rest op de Commissie.

De Nederlandstalige kamers van de Commissie hielden in 2002 tot op 21 november 22 zittingen. Uitkomst: 37 positieve adviezen, 80 negatieve, 16 uitstellen en 20 andere (zonder voorwerp,...).

Bron:http://www.ociv.org/images/titel_ociv.gif http://www.ociv.org

thePiano
16 juli 2003, 18:38
Ondertussen zijn we al drie jaar verder, en wachten honderden gezinnen op een beslissing omtrent hun regularisatie. Iemand moet mij eens vertellen waarvoor dat nog goed is, om mensen zo lang te laten wachten! :evil:

Ambetanterik
16 juli 2003, 18:41
Hoe komt het dat wij zo lang moeten wachten wanneer jij antwoord geeft op den topic van 'den Seefhoek'?

Witte Krijger
16 juli 2003, 18:41
Wie gaat dat allemaal betalen en onderhouden :twisted: allemaal terug naar eigen land en dat ze de rijke kennis die ze hier hebben verworven ,
gebruiken in hun thuisland.
Er is hier nu al plaats te kort voor het Vlaamse Volk, onze cultuur gaat kapot, de ozondrempels zijn te hoog door hun hele dagen vervuilen van de lucht met hun BMW's en Mercedessen die gestolen zijn en rook van de wiet :evil:

Antoon
16 juli 2003, 18:42
Hoe komt het dat wij zo lang moeten wachten wanneer jij antwoord geeft op den topic van 'den Seefhoek'?

:lol: :lol: :lol: :lol: da was een goei!

Bolter
16 juli 2003, 18:43
Ik dacht toch dat de vorige regering stelde dat ze dit probleem volledig onder controle had....

Allez, Verhofstadt zei dat toch voor de verkiezingen..
Maar ja, Verhofstadt zegt zoveel....

thePiano
16 juli 2003, 18:44
Hoe komt het dat wij zo lang moeten wachten wanneer jij antwoord geeft op den topic van 'den Seefhoek'?

Ik heb daar al uitvoerig op geantwoord, ga maar snel kijken. :wink:

thePiano
16 juli 2003, 18:45
Ik dacht toch dat de vorige regering stelde dat ze dit probleem volledig onder controle had....

Allez, Verhofstadt zei dat toch voor de verkiezingen..
Maar ja, Verhofstadt zegt zoveel....

Tjah, de vorige Minister (Duquesne) heeft er allemaal niet zoveel van gebakken. Ik hoop dat Patrick Dewael beter zal doen 8O

Ambetanterik
16 juli 2003, 18:48
Hoe komt het dat wij zo lang moeten wachten wanneer jij antwoord geeft op den topic van 'den Seefhoek'?

Ik heb daar al uitvoerig op geantwoord, ga maar snel kijken. :wink:


Jij liegt, jij hebt nog niet geantwoord, je hebt wel veel mensen beschuldigd.

Ik wacht

thePiano
16 juli 2003, 19:02
Hoe komt het dat wij zo lang moeten wachten wanneer jij antwoord geeft op den topic van 'den Seefhoek'?

Ik heb daar al uitvoerig op geantwoord, ga maar snel kijken. :wink:


Jij liegt, jij hebt nog niet geantwoord, je hebt wel veel mensen beschuldigd.

Ik wacht

Sorry Ambetanterik, maar ik heb je mijn antwoord al gegeven. Ik vind de Seefhoek een toffe buurt, aangename mensen, ok er zijn wat problemen met allochtone minderjarigen, maar dat komt allemaal wel in orde maak je daarover geen zorgen. PJ is nu burgemeester zie je, een beetje vertrouwen en geduld nog.

Wat mij betreft ben ik voorlopig uitgepraat over dit onderwerp. Ik heb leukere items op te volgen. Doei!

Antoon
16 juli 2003, 20:48
Ik vind de Seefhoek een toffe buurt, aangename mensen, ok er zijn wat problemen met allochtone minderjarigen

Dé understatement van het jaar. :lol: :lol:




maar dat komt allemaal wel in orde maak je daarover geen zorgen. PJ is nu burgemeester zie je, een beetje vertrouwen en geduld nog.

Dé overstatement van het jaar. :lol: :lol:


.