PDA

View Full Version : Die Denen kunnen mijne rug op!


Fille van de Foor
13 februari 2006, 04:39
Het moest maar eens gezegd worden.

duveltje382
13 februari 2006, 05:44
Het moest maar eens gezegd worden.

Als je het nu maar eens moest zeggen waarom de Denen uwe rug op kunnen
Niet iedereen verstaat zo een onzin hoor:evil:

carlgustaaf
13 februari 2006, 06:48
Het moest maar eens gezegd worden.Jouw rug op? Beuaark!Arme Denen...

Apocalyps
13 februari 2006, 06:53
Doe het dan wel veilig, met een condoom ofzo.

Bhairav
13 februari 2006, 07:26
En alles opkuisen daarna...

prutske
13 februari 2006, 12:01
domme spraak.Weet je ook te zeggen waarom?:roll:

Bobke
13 februari 2006, 12:12
Het moest maar eens gezegd worden.
Dat zal ze veel slapeloze nachten kosten. :lol:

abi
13 februari 2006, 12:25
en de islamieten,zo rap mogelijk buiten !!!

trouwens foorkramer,ge ziet hier niet op het tn forum he!!! Ge zult a aanpassen aan ons !!!

Kim
13 februari 2006, 12:29
trouwens foorkramer,ge ziet hier niet op het tn forum he!!! Ge zult a aanpassen aan ons !!!

Vrije meningsuiting is een recht voor iedereen, ook al strookt die niet met uw mening.

Mitgard
13 februari 2006, 12:30
Het moest maar eens gezegd worden.

inderdaad.
ik ben dat gedoe ook al beu.

Ke Nan
13 februari 2006, 12:45
Het moest maar eens gezegd worden.

Of zoals de Duitsers het zeggen. "Die Dänen können mir den Puckel runterrutschen."

Fille van de Foor
13 februari 2006, 13:15
Ge zult a aanpassen aan ons !!!

Daar heb ik nu echt geen lobotomie voor over!

duveltje382
13 februari 2006, 13:15
en de islamieten,zo rap mogelijk buiten !!!

trouwens foorkramer,ge ziet hier niet op het tn forum he!!! Ge zult a aanpassen aan ons !!!

Heel juist van U,en daar(foor) KRAAMT hij nog meer onzin uit;-)

Fille van de Foor
13 februari 2006, 13:24
Heel juist van U,en daar(foor) KRAAMT hij nog meer onzin uit;-)

Rechts en humor... het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het zal nooit werken.

duveltje382
13 februari 2006, 13:26
Rechts en humor... het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het zal nooit werken.

Zoals uw domme antwoorden die werken ook nooit, ga terug wat op T.N forums zeveren

Bhairav
13 februari 2006, 13:28
"Ook". :lol:

Fille van de Foor
13 februari 2006, 13:36
Zoals uw domme antwoorden die werken ook nooit, ga terug wat op T.N forums zeveren

1. Het zijn tenminste mijn domme antwoorden (m.a.w. ik hoef ze niet zoals sommige anderen op diverse fora bij elkaar te gaan sprokkelen).

2. Ik heb gisteren een 7-daagse ban opgelopen op het TN-forum... :-D

duveltje382
13 februari 2006, 13:47
1. Het zijn tenminste mijn domme antwoorden (m.a.w. ik hoef ze niet zoals sommige anderen op diverse fora bij elkaar te gaan sprokkelen).

2. Ik heb gisteren een 7-daagse ban opgelopen op het TN-forum... :-D

Hoe komt het dat ik daar niet van verschiet;-)
Naar politics .be kom je om over politiek te praten/schrijven,dat kan niet op T.N forums
Uw domme strijd tegen alles wat nog maar naar VB ruikt is fout.
Ik kan niet terug on topic komen omdat het geen topic is voor mij dus....

garfield
13 februari 2006, 17:21
K&K aub

Doomy
13 februari 2006, 18:13
trouwens foorkramer,ge ziet hier niet op het tn forum he!!! Ge zult a aanpassen aan ons !!!

Zoals uw domme antwoorden die werken ook nooit, ga terug wat op T.N forums zeveren

Aldus de Blokbelangers die altijd zitten te schreeuwen dat ze recht hebben op vrije meningsuiting. Het is blijkbaar een selektieve vrije meningsuiting: zij mogen over alles hun gedacht zeggen, maar de anderen moeten hun bek houden. Maar jammer genoeg voor hen zijn er ook mensen die vinden dat Blokbelangers ook maar de zever van anderen moeten verdragen als anderen ook hun zever moeten verdragen. Of is het soms "eigen zever eerst"? :-D

Lincoln
13 februari 2006, 18:21
en de islamieten,zo rap mogelijk buiten !!!

trouwens foorkramer,ge ziet hier niet op het tn forum he!!! Ge zult a aanpassen aan ons !!!Dat zal niet gemakkelijk zijn.

duveltje382
13 februari 2006, 18:26
Aldus de Blokbelangers die altijd zitten te schreeuwen dat ze recht hebben op vrije meningsuiting. Het is blijkbaar een selektieve vrije meningsuiting: zij mogen over alles hun gedacht zeggen, maar de anderen moeten hun bek houden. Maar jammer genoeg voor hen zijn er ook mensen die vinden dat Blokbelangers ook maar de zever van anderen moeten verdragen als anderen ook hun zever moeten verdragen. Of is het soms "eigen zever eerst"? :-D Maar ik word dan ook niet overal gebannen,jij kent die gast niet! Extreem links is veel erger!

Fille van de Foor
13 februari 2006, 18:35
jij kent die gast niet!

En jij wel? Nitwit!

duveltje382
13 februari 2006, 18:41
En jij wel? Nitwit! Geen commentaar................

carlgustaaf
13 februari 2006, 22:21
Daar heb ik nu echt geen lobotomie voor over!niet nodig, doe enkel je aars dicht

Fille van de Foor
13 februari 2006, 22:57
niet nodig, doe enkel je aars dicht

Wauw! Helemaal alleen gevonden na ruim 9 uur nadenken?

abi
14 februari 2006, 00:39
Wauw! Helemaal alleen gevonden na ruim 9 uur nadenken?

1. argumentatie 0;0

2. Fuhrur van de nacht !!!

Jazeker
14 februari 2006, 01:09
Wauw! Helemaal alleen gevonden na ruim 9 uur nadenken?

Ja Fille, ge kunt beter schelden en dan een kin opzetten van 'wat een argument he'. Ge zijt braaf en de kindjes denken dat ge stoer zijt. Drinkt nu uw fleske leeg en ga dan slapen.

abi
14 februari 2006, 01:13
2. Ik heb gisteren een 7-daagse ban opgelopen op het TN-forum... :-D

oeps dat wordt dus 7 dagen lang zeveren hier op dit forum :-(

Fille van de Foor
14 februari 2006, 03:41
oeps dat wordt dus 7 dagen lang zeveren hier op dit forum :-(

Wie weet... maar 't zal verdomd moeilijk zijn om hier ook maar enigzins boven de rest uit te steken.

Distel
14 februari 2006, 17:41
Rechts en humor... het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het zal nooit werken.

Bedoel je nu dat het beleid van de sossen een goeie grap is?

bratvdb
14 februari 2006, 20:09
Ik denk dat de Fille van de Foor ne werkloze linkse is met teveel tijd, en dan begin je spontaan te zeveren.. dat doen de rooien en de groenen ook steeds.
Lozers stemmen links, de kant voor de sukkels van de maatschappij.

Fille van de Foor
14 februari 2006, 20:15
Ik denk...

Toch geen pijn gedaan... zo de eerste keer?

Pietje
14 februari 2006, 20:16
Toch geen pijn gedaan... zo de eerste keer?

Touché ! :lol:

duveltje382
14 februari 2006, 20:18
Touché ! :lol: Leergeld

bratvdb
14 februari 2006, 20:28
duh? en dan ineens ook de laatste keer vrees ik, had toch wel een iets meer spitanter antwoord verwacht... ach ja, zo een hele dag werkloos thuis zitten, der word je wel suf van zeker :lol:

voicelesscharlie
14 februari 2006, 20:48
Het moest maar eens gezegd worden.
De moslims en andere luizen kunnen mijn rug op

Distel
14 februari 2006, 21:05
Toch geen pijn gedaan... zo de eerste keer?

Ik begrijp dat je daar nieuwsgierig naar bent, maar wie weet ervaar jij het zetten van die stap helemaal anders.

Jazeker
14 februari 2006, 21:13
Ik begrijp dat je daar nieuwsgierig naar bent, maar wie weet ervaar jij het zetten van die stap helemaal anders.

:D

Bobke
14 februari 2006, 21:17
Toch geen pijn gedaan... zo de eerste keer?
Hopelijk voor u maakt ge het ook eens mee.

phoebe
14 februari 2006, 21:25
Of zoals de Duitsers het zeggen. "Die Dänen können mir den Puckel runterrutschen."

Tja...en zo als Kennedy tegen de duitser zei Ich bien ein berliner
zo zeg ik vandaag ik ben een Deense!!:-)

phoebe
14 februari 2006, 21:28
Rechts en humor... het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het zal nooit werken.

Linkse logica, werkt niet zal nooit werken, eutanasie is gewenst....
Met deze hebt u nog altijd niet verklaart waarom de Denen überhaubt uwe rug op moeten?

Zo zie je maar....links niets zinnig.;-)

phoebe
14 februari 2006, 21:34
Dat zal niet gemakkelijk zijn.

OOh dat weet ik zo niet, er moet maar ene zot zijn die zichzelf opblaast in een moskee of zoiets..door vervallen gepikten dynamiet dat te vroeg is af gegaan, het was eigenlijk de bedoeling van de vredelievende en echte moslim om voor de goede strijd eerst wat moet bij elkaar te sprokelen bij de imaam, immers het was de imaam die deze godvruchtige moslim had aangespoort om voor de goede zaak te strijden.
en boem....:lol: iedereen spat uit elkaar...

Jazeker
14 februari 2006, 21:39
Tja...en zo als Kennedy tegen de duitser zei Ich bien ein berliner
zo zeg ik vandaag ik ben een Deense!!:-)

:D

carlgustaaf
14 februari 2006, 21:51
Wauw! Helemaal alleen gevonden na ruim 9 uur nadenken?9 seconden hebben mij volstaan om tot op uw niveau te duiken...:-(

Fille van de Foor
14 februari 2006, 22:18
Linkse logica, werkt niet zal nooit werken, eutanasie is gewenst....
Met deze hebt u nog altijd niet verklaart waarom de Denen überhaubt uwe rug op moeten?

Zo zie je maar....links niets zinnig.;-)

't Is gewoon een mening, waarvan het uiten toch een absoluut recht is (mij baserend op al hetgeen we hier de laatste tijd te slikken krijgen), nergens hoor ik verder ook maar iets over een plicht om deze ook ampel te duiden...

En dan nu allemaal een denkoefeningetje maken...

Jazeker
14 februari 2006, 22:43
En dan nu allemaal een denkoefeningetje maken...

Neem je ook pilletjes voor die neerbuigende oprispingen of heeft men gezegd dat je ermee moet leren leven ?

Mahdi
14 februari 2006, 23:01
http://hirondelle.blogs.sapo.pt/arquivo/trol.JPG


Fille uw vriendjes missen u.

abi
14 februari 2006, 23:23
De moslims en andere luizen kunnen mijn rug op

allemaal den trein in zoals in de jaren 40:clapping:

voicelesscharlie
15 februari 2006, 13:03
allemaal den trein in zoals in de jaren 40:clapping:

Nee,naar Allah sturen.:-P
Ze hebben daar eten en maagden genoeg.

Manuel*
15 februari 2006, 13:06
Rechts en humor... het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het zal nooit werken.
Dat heb ik ook al vaak vastgesteld... Ik ben het trouwens met je eens: dat gezanik over die cartoons heeft nu stilaan wel lang genoeg geduurd.

Manuel*
15 februari 2006, 13:08
Zoals uw domme antwoorden die werken ook nooit, ga terug wat op T.N forums zeveren
Wat zijn T.N forums?

abi
16 februari 2006, 00:39
Wat zijn T.N forums?

forum vol met links gespuis !!!

marjan
16 februari 2006, 00:44
fille Floorke,

Ik herinner me dat jij in een lezersbrief moordenaar Mohammed Bouyeri met vuur en vlam hebt verdedigd. Hij had volgens jouw het recht om Theo Van Gogh dood te steken, want hij 'had toch de islam beledigd'.
fille, jij bent een dolgedraaid en erg gevaarlijk specimen.

xmordan
16 februari 2006, 00:45
http://photos1.blogger.com/blogger/4147/101/400/tyffffffffffffff.jpg

http://islamohamed.blogspot.com/

Jazeker
16 februari 2006, 02:43
Het moest maar eens gezegd worden.

Je hebt een fan :

http://forum.skadi.net/image.php?u=3717&dateline=1138560276

Fille van de Foor
16 februari 2006, 02:55
Je hebt een fan :

http://forum.skadi.net/image.php?u=3717&dateline=1138560276

Precies wel een sympathieke kerel.

Herr Flick
16 februari 2006, 07:53
Het moest maar eens gezegd worden.

Zo ne viking op uwe rug, ik weet het niet hoor, ...

hebde da misschien graag, ... ;-)

Morduk
16 februari 2006, 09:36
fille Floorke,

Ik herinner me dat jij in een lezersbrief moordenaar Mohammed Bouyeri met vuur en vlam hebt verdedigd. Hij had volgens jouw het recht om Theo Van Gogh dood te steken, want hij 'had toch de islam beledigd'.
fille, jij bent een dolgedraaid en erg gevaarlijk specimen.


8O Is dit waar ?

marjan
16 februari 2006, 11:06
8O Is dit waar ?

Ja, dit is waar. Haar tirade ter verdediging van Mohammed B is toen verschenen op de website van indymedia.

Fille van de Foor
16 februari 2006, 15:24
8O Is dit waar ?

Inderdaad een - zoals in de strips van Piet Pienter en Bert Bibber - waar gebeurd verhaal, gedeeltelijk verzonnen en voor de rest totaal uit de lucht gegrepen...

marjan
16 februari 2006, 18:41
Er is wel een manifest ter verdediging van de rechten van Bouyeri verschenen op de website van Indymedia. Het was geschreven door de Nederlandse Fille ...foor.
....in elk geval lijkt de naam van de fan van Bouyeri erg op deze van forumbezoekster Fille....Maar het kan dus wel iemand anders zijn.

Mosasaurus
16 februari 2006, 18:46
Het moest maar eens gezegd worden.

net zoals de Mo damals op derug van varkens kroop en daarna geen varkensvlees meer lust....

Knuppel
16 februari 2006, 19:05
Die Denen kunnen mijne rug op!

Het moest maar eens gezegd worden.

Je hébt het nu gezegd.
Kan je nu ook zeggen wat 'die Denen' jou in de weg hebben gelegd?

Mag ik nu ook zeggen dat Mohamed mijne rug op kan?
Alhoewel...mijn rug is me véél te heilig om er zo'n klootzak op te laden. Ik wens het middeleeuwse evenbeeld van Bush dus naar de eeuwige verdoemenis. NEEN, niet naar de hel want daar gaan mijn beste vrienden naartoe, en ik wil er geen Mohamedaanse oproerkraaier tegenkomen als ik mijn geliefden ga vervoegen.

Morduk
16 februari 2006, 20:07
Er is wel een manifest ter verdediging van de rechten van Bouyeri verschenen op de website van Indymedia. Het was geschreven door de Nederlandse Fille ...foor.
....in elk geval lijkt de naam van de fan van Bouyeri erg op deze van forumbezoekster Fille....Maar het kan dus wel iemand anders zijn.

Tja, op nicks voortgaan is wel gevaarlijk.

Duvelke
16 februari 2006, 20:12
seg in maart begint het tweede seizoen van Lost weer e

Morduk
16 februari 2006, 20:13
Ik heb het eerste niet gezien, de moeite ?

Duvelke
16 februari 2006, 20:18
Ik heb het eerste niet gezien, de moeite ?
jep een van de beste series dat ik ooit heb gezien :-)

Morduk
16 februari 2006, 20:22
:-(

Dan heb ik iets gemist.

Maar ja, herhalingen zat tegenwoordig.

phoebe
17 februari 2006, 12:14
't Is gewoon een mening, waarvan het uiten toch een absoluut recht is (mij baserend op al hetgeen we hier de laatste tijd te slikken krijgen)

Er is dan ook niemand die u dat recht wil ontzeggen...

nergens hoor ik verder ook maar iets over een plicht om deze ook ampel te duiden...

Het is geen plicht, maar als men een topic wil starten, gaan logische mensen er dan ook van uit dat je een reden hebt waarom dat je dit vindt.
Het is dan ook een recht van deze logische mensen om naar je motivatie te vragen...immers u wil hieromtrend een discussie starten...
Het ontwijken van dergelijke en logische vraagstelling toont enkel aan dat u niet echt over veel diepgang beschikt, wat wel meer voorkomt als je topics bezoekt van linkse forumgangers.
De vraag is dan ook gegrond.


En dan nu allemaal een denkoefeningetje maken...

Naar mijn bescheiden mening dient dit voor jou wel heel moeilijk te zijn.
Om te denken heeft men een stel hersens nodig, en de moed om een stelling te verdedigen....

phoebe
17 februari 2006, 16:24
Dat heb ik ook al vaak vastgesteld... Ik ben het trouwens met je eens: dat gezanik over die cartoons heeft nu stilaan wel lang genoeg geduurd.

tja...de waarheid kwetst.