PDA

View Full Version : Geeuw


Ke Nan
19 februari 2006, 13:27
:sleeping: :sleeping: :sleeping:

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!

Bhairav
19 februari 2006, 13:30
Ja, ze hebben schrik.

kelt
19 februari 2006, 14:01
:sleeping: :sleeping: :sleeping:

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!

Mja.....

Het lijkt er inderdaad op dat "het incident";om het in schoon Vlaams te zeggen; "ge-hijacked" is door strekkingen die geen belang hebben bij normaal menselijk gedrag en politieke en economische rust...... :-(

In verschillenden landen worden er politieke "punten gescoord" mbv dit gevalletje.....

daiwa
19 februari 2006, 14:05
:sleeping: :sleeping: :sleeping:

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!

De islamieten geven zelf de aanleding door hun dagdagelijkse terreur.

stab
19 februari 2006, 14:06
:sleeping: :sleeping: :sleeping:

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!Je zou beter vragen aan je mede-moslims of ze het nog altijd nodig vinden te betogen (zoals in Londen), te branden en plunderen (zoals in Nigeria).
Vraag mss ook 'ns aan de Lybische politie waarom het nodig was om 9 moslimmanifestanten neer te knallen.

Ambiorix
19 februari 2006, 14:13
:sleeping: :sleeping: :sleeping:

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!
tja, veel positiefs wordt er niet gezegd over de moslims hé. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo plezant is.:lol:

slegie
19 februari 2006, 14:14
Ja, ze hebben schrik.

angst is het juiste woord niet, maar frustraties wel.
en zou je het niet zijn als je ziet hoe dat onze achterlijke politici constant blijven toegeven aan zo'n achterlijke religie zoals de islam?

STOP DE ISLAMISERING VAN EUROPA!! :-) :-)

Ke Nan
19 februari 2006, 14:15
De islamieten geven zelf de aanleding door hun dagdagelijkse terreur.

:sleeping:

Ke Nan
19 februari 2006, 14:16
Je zou beter vragen aan je mede-moslims of ze het nog altijd nodig vinden te betogen (zoals in Londen), te branden en plunderen (zoals in Nigeria).
Vraag mss ook 'ns aan de Lybische politie waarom het nodig was om 9 moslimmanifestanten neer te knallen.

:sleeping:

Ke Nan
19 februari 2006, 14:16
tja, veel positiefs wordt er niet gezegd over de moslims hé. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo plezant is.:lol:

:sleeping:

Ke Nan
19 februari 2006, 14:16
angst is het juiste woord niet, maar frustraties wel.
en zou je het niet zijn als je ziet hoe dat onze achterlijke politici constant blijven toegeven aan zo'n achterlijke religie zoals de islam?

STOP DE ISLAMISERING VAN EUROPA!! :-) :-)

:sleeping:

Ambiorix
19 februari 2006, 14:17
moslim

daiwa
19 februari 2006, 14:18
:sleeping:


Sterke repliek. :roll:

Ke Nan
19 februari 2006, 14:18
De onderwerpen betreffende de Islam kunnen terecht in het subforum religies en andere levensovertuigingen (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111). Daar kunnen jullie naar hartelust palaveren en filosoferen over de Koran en soera's hier en soera's daar.
Gebeurt er nog sporadisch een akkefietje ergens dan kan dat perfect besproken worden in het subforum Internationaal (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=14).

Bhairav
19 februari 2006, 14:19
angst is het juiste woord niet, maar frustraties wel.
en zou je het niet zijn als je ziet hoe dat onze achterlijke politici constant blijven toegeven aan zo'n achterlijke religie zoals de islam?

STOP DE ISLAMISERING VAN EUROPA!! :-) :-)
Negeer die politici dan en sticht een volksmilitie. Wees ni zo'n mietje.

daiwa
19 februari 2006, 14:20
De onderwerpen betreffende de Islam kunnen terecht in het subforum religies en andere levensovertuigingen (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111). Daar kunnen jullie naar hartelust palaveren en filosoferen over de Koran en soera's hier en soera's daar.
Gebeurt er nog sporadisch een akkefietje ergens dan kan dat perfect besproken worden in het subforum Internationaal (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=14).



:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

En als ge moorden en brandstichtingen akkefietjes gaat noemen.....

Ke Nan
19 februari 2006, 14:22
Sterke repliek. :roll:

Ik pas mij altijd aan aan het niveau van diegene waar ik mee communiceer.

slegie
19 februari 2006, 14:22
De onderwerpen betreffende de Islam kunnen terecht in het subforum religies en andere levensovertuigingen (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111). Daar kunnen jullie naar hartelust palaveren en filosoferen over de Koran en soera's hier en soera's daar.
Gebeurt er nog sporadisch een akkefietje ergens dan kan dat perfect besproken worden in het subforum Internationaal (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=14).

als het u niet interesseert blijf dan weg en zoek onderwerpen die uw interesse wel hebben.
en wat maakt het uit of we het hier willen hebben over de islamitische problemen in de wereld. of je het nu wilt of niet maar ze hangen samen op dit moment met de deense cartoons en dus zijn we met dieze discussie ook hier op zijn plaats maar op zijner tijd zal de discussie wel verder gaan bij het subforum religies en andere levensovertuigingen wees maar gerust

Ambiorix
19 februari 2006, 14:22
Ik pas mij altijd aan aan het niveau van diegene waar ik mee communiceer.
wat ben jij toch een scherpzinnige grapjas zeg.

daiwa
19 februari 2006, 14:28
Ik pas mij altijd aan aan het niveau van diegene waar ik mee communiceer.


Dat u met niet meer kunt antwoorden op al de andere forumgangers hun posts dan dit :sleeping: zegt meer over uw niveau dan over de anderen hun niveau.

Bhairav
19 februari 2006, 14:30
Ze zitten te zeiken dat de islam het probleem is. Dat is nog maar "pas" zo, dervoor was het westen die de wereld leegzoog met derdewereldtoestanden als gevolg. En nu het slachtofferke van de islam uithangen, typisch voor een beschaving die zijn hoogtepunt nabij is, verzadigt tot en met.

stab
19 februari 2006, 15:05
:sleeping:Tijd voor een efficiënt terugkeerbeleid van moslims.
Maar , Ke Nan, zouden ze daar in Turkije jou wil terugwillen, denk je?

Jazeker
19 februari 2006, 19:31
De onderwerpen betreffende de Islam kunnen terecht in het subforum religies en andere levensovertuigingen (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111). Daar kunnen jullie naar hartelust palaveren en filosoferen over de Koran en soera's hier en soera's daar.
Gebeurt er nog sporadisch een akkefietje ergens dan kan dat perfect besproken worden in het subforum Internationaal (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=14).

Ja hoor akkefietje. Vandaag 41 doden in Nigeria.

Mitgard
19 februari 2006, 20:08
Vandaag 41 doden in Nigeria.

goh, en onze paarse regering laat dat zomaar toe hé.
met hun knuffelbeleid t.o.v inheemse nigerianen...

stem op het veebee! op de pfaffs van de vlaamse politiek.
het totemisme van de vlaamse navel. de zweet-oksels van de bekrompenheid.
de keffende waakhonden van het kapitaal, voor wie gij, werknemer, altijd te duur en te traag zult zijn.

begint het nog niet te kriebelen, jazeker?

Jazeker
19 februari 2006, 20:16
goh, en onze paarse regering laat dat zomaar toe hé.
met hun knuffelbeleid t.o.v inheemse nigerianen...

stem op het veebee! op de pfaffs van de vlaamse politiek.
het totemisme van de vlaamse navel. de zweet-oksels van de bekrompenheid.
de keffende waakhonden van het kapitaal, voor wie gij, werknemer, altijd te duur en te traag zult zijn.

begint het nog niet te kriebelen, jazeker?

Niet echt Mitgard. Mijn observatie was enkel dat dit subforum niet op sterven na dood is omdat het protest zogezegd geluwd is. Het gaat van erg naar erger. Er vallen blijkbaar steeds meer doden. Het blijft actueel.

Je verdere kritiek kan je me sparen. Ik ben geen liberaal.

Ambiorix
19 februari 2006, 20:22
Ik ben geen liberaal.
nationalisten vindt em veel erger;-)

Ke Nan
19 februari 2006, 20:32
Tijd voor een efficiënt terugkeerbeleid van moslims.

Het hoeveelste puntje was het terugkeerbeleid in het zeventigpuntenplan weer? En was dat plan niet afgezworen? Ah juist, den Philip heeft het in de frigo geduwd.

Maar , Ke Nan, zouden ze daar in Turkije jou wil terugwillen, denk je?

Geen idee. Ik breek mij het hoofd daar niet over. Wil je me dan echt kwijt, een bierzuipende, varkensvleesetende en cartoons-over-Mohammed-toelatende Turk?

Ke Nan
19 februari 2006, 20:32
Ja hoor akkefietje. Vandaag 41 doden in Nigeria.

Ik ben niet echt bezig met lijken tellen. Als je je eens verveelt kan je dat misschien eens doen. Een lijstje met dode westerlingen en een lijstje met dode moslims. Ik ben razendbenieuwd naar de uitslag.

Ke Nan
19 februari 2006, 20:33
Niet echt Mitgard. Mijn observatie was enkel dat dit subforum niet op sterven na dood is omdat het protest zogezegd geluwd is. Het gaat van erg naar erger. Er vallen blijkbaar steeds meer doden. Het blijft actueel.

Je verdere kritiek kan je me sparen. Ik ben geen liberaal.

Dat er veel threads zijn en veel gepost wordt, wil nog niet zeggen dat het inhoudelijk op iets trekt.

Mitgard
19 februari 2006, 20:39
Niet echt Mitgard. Mijn observatie was enkel dat dit subforum niet op sterven na dood is omdat het protest zogezegd geluwd is. Het gaat van erg naar erger. Er vallen blijkbaar steeds meer doden. Het blijft actueel.

Je verdere kritiek kan je me sparen. Ik ben geen liberaal.

ik weet wel dat jij geen kwaaie bent, jazeker.
't was ook eigenlijk niet specifiek aan jou gericht.

Jazeker
19 februari 2006, 20:41
Dat er veel threads zijn en veel gepost wordt, wil nog niet zeggen dat het inhoudelijk op iets trekt.

Maar dat het een fenomeen blijft kan je niet ontkennen. Daarom mag die subforum gerust blijven. Als je het er nu doorgedrukt krijgt om het geval te vergeten, dan krijg je dezelfde threads in de andere subforums. Dus laat nog maar even staan.

Ke Nan
19 februari 2006, 20:46
Maar dat het een fenomeen blijft kan je niet ontkennen. Daarom mag die subforum gerust blijven. Als je het er nu doorgedrukt krijgt om het geval te vergeten, dan krijg je dezelfde threads in de andere subforums. Dus laat nog maar even staan.

De Big Brotheruitzendingen zijn ook een fenomeen zolang de reeks loopt. Eenmaal de winnaar bekend is, wordt het rap vergeten tot het het jaar daarop weer van start gaat.
Ik vind het fenomeen Irak van veel meer belang. Ook een subforum voor oprichten?

Mitgard
19 februari 2006, 20:49
Tijd voor een efficiënt terugkeerbeleid van moslims.
Maar , Ke Nan, zouden ze daar in Turkije jou wil terugwillen, denk je?

spreek zo niet over mensen die ge niet kent.
ik ken ke nan een beetje, heb 'm al es ontmoet.
een toffe, sympathieke, oerlimburgse kerel met turkse roots.
die moet helemaal nergens naar 'terugkeren'.

Knuppel
19 februari 2006, 21:04
spreek zo niet over mensen die ge niet kent.
ik ken ke nan een beetje, heb 'm al es ontmoet.
een toffe, sympathieke, oerlimburgse kerel met turkse roots.
die moet helemaal nergens naar 'terugkeren'.

Zelfs niet willen terugkeren, wees gerust.

Bij de Turkse politie zitten immers geen 'mietjes' zoals in Limburg.

Ke Nan
19 februari 2006, 21:07
Bij de Turkse politie zitten immers geen 'mietjes' zoals in Limburg.

Wat insinueer je daarmee? Dat de Limburgse politie mij niet hard genoeg aanpakt?

Knuppel
19 februari 2006, 21:37
Wat insinueer je daarmee? Dat de Limburgse politie mij niet hard genoeg aanpakt?

Neen.
Enkel dat ik ook van Limburg ben, jarenlange contacten onderhield met Turken en weet hoe de jongens over onze en de Turkse politie denken.

Geen wonder dat ze tegelijk neerkijken op onze 'mietjes' en liever uit de handen blijven van de Turkse politie.

Ke Nan
19 februari 2006, 21:40
Neen.
Enkel dat ik ook van Limburg ben, jarenlange contacten onderhield met Turken en weet hoe de jongens over onze en de Turkse politie denken.

Geen wonder dat ze tegelijk neerkijken op onze 'mietjes' en liever uit de handen blijven van de Turkse politie.

Het blijft me nog steeds een raadsel waarom jij de politie hierbij sleurt. Associeer jij Turken altijd met politie?

Jazeker
19 februari 2006, 21:59
Ik vind het fenomeen Irak van veel meer belang. Ook een subforum voor oprichten?

Wat mij betreft wel hoor. Is geen reden om dit subforum af te schieten.

Knuppel
19 februari 2006, 22:48
Het blijft me nog steeds een raadsel waarom jij de politie hierbij sleurt. Associeer jij Turken altijd met politie?

Dat komt eigenlijk door je goeie vriend Mitgard.
Die heeft het nogal eens over 'mietjes'.
Toevallig hoorde ik dat woord al eerder nogal oneerbiedig gebruiken ten overstaan van onze politie. Jawel, met eigen oren.
Door Turkse jongens in Limburg

Bhairav
19 februari 2006, 22:49
Ik zou maar gauw een strijdhesp kopen.

Knuppel
19 februari 2006, 22:59
By the way.
De moeder van Kemal was tipgeefster van de toenmalige BOB. Haar eigen drugsdealende echtgenoot werd als dank voor bewezen diensten 'gespaard' en door de BOB aan werk geholpen bij Ford Genk. Mehmed liet zich na een tijdje echter een zilveren handdruk geven en begon een bordeel met Poolse vrouwen. Waar zijn vrouw hem voor de zoveelste keer in een buitenechtelijk bed betrapte.
Scheiden van haar vent was er echter niet bij want Kemal liet al op 14-jarige leeftijd weten dat hij zijn moeder zou kapot maken als vaderlief het niet deed mocht ze een 'hoer' worden door van hem te scheiden.

Turken en politie hebben dus wel degelijk ook al eens iets met elkaar vandoen.

Ook met eigen ogen gezien.

Mitgard
19 februari 2006, 23:15
By the way.
De moeder van Kemal was tipgeefster van de toenmalige BOB. Haar eigen drugsdealende echtgenoot werd als dank voor bewezen diensten 'gespaard' en door de BOB aan werk geholpen bij Ford Genk. Mehmed liet zich na een tijdje echter een zilveren handdruk geven en begon een bordeel met Poolse vrouwen. Waar zijn vrouw hem voor de zoveelste keer in een buitenechtelijk bed betrapte.
Scheiden van haar vent was er echter niet bij want Kemal liet al op 14-jarige leeftijd weten dat hij zijn moeder zou kapot maken als vaderlief het niet deed mocht ze een 'hoer' worden door van hem te scheiden.

Turken en politie hebben dus wel degelijk ook al eens iets met elkaar vandoen.

Ook met eigen ogen gezien.

goh wat een VERSCHRIKKELIJK verhaal... :roll:

Mitgard
19 februari 2006, 23:18
ik bedoel maar, ge hebt van die brave vlaamse huisvaders die hun hele gezin uitmoorden en daarna zichzelf.
'gezinsdrama' noemt dat dan formeel.

dat wordt straks bijna vlaamse traditie als 't zo doorgaat...

Ke Nan
19 februari 2006, 23:26
Dat komt eigenlijk door je goeie vriend Mitgard.
Die heeft het nogal eens over 'mietjes'.
Toevallig hoorde ik dat woord al eerder nogal oneerbiedig gebruiken ten overstaan van onze politie. Jawel, met eigen oren.
Door Turkse jongens in Limburg

En nog altijd tast ik in het ijle waarom je de politie hier bij haalt. Mitgard had het nl. over mij en niet over andere Turken. Zelfs Stab had het over mij. Ben ik volgens jou een crimineel? Maar wacht eens even. Volgens de goede aloude VB-logica zijn alle allochtonen criminelen. Dus iedere Turk is zodoende een crimineel.
Ik heb je al dikwijls in de bres zien springen voor het VB. Zal ik maar eens een gelijkaardige logica toepassen. Iedereen die het opneemt voor het VB is een VBer. Je bent dus ook een VBer.

Knuppel
19 februari 2006, 23:28
goh wat een VERSCHRIKKELIJK verhaal... :roll:

Bwa, het verklaart alleen waar dat woordje vandaan komt dat ook jij zo graag gebruikt.

Knuppel
19 februari 2006, 23:32
En nog altijd tast ik in het ijle waarom je de politie hier bij haalt. Mitgard had het nl. over mij en niet over andere Turken. Zelfs Stab had het over mij. Ben ik volgens jou een crimineel? Maar wacht eens even. Volgens de goede aloude VB-logica zijn alle allochtonen criminelen. Dus iedere Turk is zodoende een crimineel.
Ik heb je al dikwijls in de bres zien springen voor het VB. Zal ik maar eens een gelijkaardige logica toepassen. Iedereen die het opneemt voor het VB is een VBer. Je bent dus ook een VBer.

Welja, ik stem er sinds korte tijd op dus bén ik er een, hé?
Volgens Mitgard heb ik daarmee alles om een Mietje genoemd te worden en volgens jou om een VB-er te zijn.
Iedereen tevreden. Ja toch?
.

Ke Nan
19 februari 2006, 23:34
Welja, ik stem er sinds korte tijd op dus bén ik er een, hé?
Volgens Mitgard heb ik daarmee alles om een Mietje genoemd te worden en volgens jou om een VB-er te zijn.
Iedereen tevreden. Ja toch?
.

Ik ben dus een crimineel volgens jou?

Knuppel
19 februari 2006, 23:37
ik bedoel maar, ge hebt van die brave vlaamse huisvaders die hun hele gezin uitmoorden en daarna zichzelf.
'gezinsdrama' noemt dat dan formeel.

dat wordt straks bijna vlaamse traditie als 't zo doorgaat...

Wat een verrassing dat jij dit alleen maar als een Vlaamse traditie brandmerkt en niet als een puur VB-se.

Knuppel
19 februari 2006, 23:38
Ik ben dus een crimineel volgens jou?

Waarom voel jij dat zo aan?
Omdat ik VB stem?

Ke Nan
19 februari 2006, 23:41
Waarom voel jij dat zo aan?
Omdat ik VB stem?

Neen, afgaande op wat je in deze thread allemaal zei, vermoed ik dat je mij als een crimineel bestempelt.

Mahdi
19 februari 2006, 23:47
De Big Brotheruitzendingen zijn ook een fenomeen zolang de reeks loopt. Eenmaal de winnaar bekend is, wordt het rap vergeten tot het het jaar daarop weer van start gaat.
Ik vind het fenomeen Irak van veel meer belang. Ook een subforum voor oprichten?

En toch is de kwestie Iran véél minder belangrijk dan de cartoonkwestie.

Op de Duitse TV zenders wijdde men zelfs twee dagen achter elkaar een speciaal avondprogramma aan de cartoons en de islam onder de welluidende naam "Der Kampf der Kulturen".

Als de wereld op zijn kop staat doordat er ergens enkele prentjes gepubliceerd werden, dan is er meer aan de hand.

Knuppel
19 februari 2006, 23:53
Jouw vermoedens kunnen mij worst wezen.

Ik ken jou niet maar weet wel dat Mitgard iets met Mietjes heeft, net als de Limburgse Turken die ik kende.

Voor Mitgard zijn alle Vlaamsgezinden Mietjes en voor jouw landgenoten is onze politie dat.

Het was allicht beter geweest dat ik evenveel 'woorden' aan jou had verspild als jij er aan de forummers kwijtkon op wiens niveau jij jezelf beweerde te plaatsen. :sleeping:

Ke Nan
19 februari 2006, 23:57
En toch is de kwestie Iran véél minder belangrijk dan de cartoonkwestie.

Op de Duitse TV zenders wijdde men zelfs twee dagen achter elkaar een speciaal avondprogramma aan de cartoons en de islam onder de welluidende naam "Der Kampf der Kulturen".

Als de wereld op zijn kop staat doordat er ergens enkele prentjes gepubliceerd werden, dan is er meer aan de hand.

Tja, de media. Die melken alles tot de laatste druppel uit om hogere kijkcijfers.

Ke Nan
19 februari 2006, 23:59
Jouw vermoedens kunnen mij worst wezen.

Ik ken jou niet maar weet wel dat Mitgard iets met Mietjes heeft, net als de Limburgse Turken die ik kende.

Voor Mitgard zijn alle Vlaamsgezinden Mietjes en voor jouw landgenoten is onze politie dat.

Het was allicht beter geweest dat ik evenveel 'woorden' aan jou had verspild als jij er aan de forummers kwijtkon op wiens niveau jij jezelf beweerde te plaatsen. :sleeping:

Inderdaad. :sleeping:

Knuppel
20 februari 2006, 00:05
Tja, de media. Die melken alles tot de laatste druppel uit om hogere kijkcijfers.

En zeggen dat ze hun streefcijfers met niets zo gemakkkelijk halen als met dit gemelk.

Mitgard
20 februari 2006, 00:11
Ik ken jou niet maar weet wel dat Mitgard iets met Mietjes heeft, net als de Limburgse Turken die ik kende.

Voor Mitgard zijn alle Vlaamsgezinden Mietjes en voor jouw landgenoten is onze politie dat.


misschien collaboreert die mitgard wel stiekem met de moslimfundamentalisten... 8O

slegie
20 februari 2006, 10:20
Ze zitten te zeiken dat de islam het probleem is. Dat is nog maar "pas" zo, dervoor was het westen die de wereld leegzoog met derdewereldtoestanden als gevolg. En nu het slachtofferke van de islam uithangen, typisch voor een beschaving die zijn hoogtepunt nabij is, verzadigt tot en met.

De islam is het probleem inderdaad. en de islam is al eeuwen een probleem voor alle andersdenkenden.

U moet het westen niet de schuld geven van de derdewereldtoestanden.
De reden waarom het in de meeste derdewereldlanden niet betert is gewoon dat diezelfde mensen daar liever mekander overhoop knallen, verkrachten en genocides plegen en het geld dat ze krijgen van het westen onder de vorm van ontwikkelingshulp worden rechtstreeks in de aankoop van wapens gestoken of om de kleine rijke minderheid in die gebieden te voorzien van paleizen en villa's over de gehele wereld en die met alle plezier ook weer zoals de moslims sjeiken in SA leven op de kap van miljoenen andere medeburgers.
Hebben wij enig profijt met deze gang van zaken? ja, hierdoor blijven de grondstof prijzen toch iets of wat laag maar beeld u eens een democratisch en stabiel afrika of azië in?? dit zou de grondstoffen zo duur maken dat nergens in de wereld nog welvaart kan zijn met het huidige vervloekte kapitalistisch systeem en het nu wel duidelijk is dat dit systeem nog lsechter presteerd dan het communistische systeem.


het westen is zijn hoogte punt nog niet nabij alhoewel met zulke politici als onze regering zal het niet lang meer duren. :-)

Bhairav
20 februari 2006, 10:39
Het maakt ni uit of het Westen al dan niet DE boosdoener is, wat telt is dat er véél mensen er zo over denken. En het westen zal eraan tenonder gaan.

slegie
20 februari 2006, 10:43
Het maakt ni uit of het Westen al dan niet DE boosdoener is, wat telt is dat er véél mensen er zo over denken. En het westen zal eraan tenonder gaan.

we zullen misschien economische crisissen gaan kennen maar nooit of te nooit zal europa zich onderwerpen aan de islam of er moet geen normale mens meer in leven zijn en dat europa enkel nog bestaat uit achterlijke moslims, lafaards en verraders die liever met hun kop in ene moslim zijn gat zitten. :-)
en indien enkel deze mensen nog in leven hebben mogen ze deze toch al verdoemde planeet met plezier hebben :-) ik zal inieder geval nooit willen leven in zo'n samenleving waar de islam de plak zwaait

Knuppel
20 februari 2006, 10:49
misschien collaboreert die mitgard wel stiekem met de moslimfundamentalisten... 8O

In alle geval NIET met Vlaamsgezinden.

Bhairav
20 februari 2006, 10:50
we zullen misschien economische crisissen gaan kennen maar nooit of te nooit zal europa zich onderwerpen aan de islam of er moet geen normale mens meer in leven zijn en dat europa enkel nog bestaat uit achterlijke moslims, lafaards en verraders die liever met hun kop in ene moslim zijn gat zitten. :-)
en indien enkel deze mensen nog in leven hebben mogen ze deze toch al verdoemde planeet met plezier hebben :-) ik zal inieder geval nooit willen leven in zo'n samenleving waar de islam de plak zwaait
Het is te hopen voor u. Maar ik zou liever hebben dat de boel helemaal om zeep is. Islam incluis.

Knuppel
20 februari 2006, 10:53
Het is te hopen voor u. Maar ik zou liever hebben dat de boel helemaal om zeep is. Islam incluis.

Waarom moet alles om zeep?

Bhairav
20 februari 2006, 10:59
Omda ik da tof vind. Meer moet dat toch niet zijn?
En ja, ook om met een schone lei te beginnen. Maar toch vooral omda ik da tof vind.

Knuppel
20 februari 2006, 11:01
Waarom ben je dan geen VB-er?
Die helpen toch alles om zeep?

Bhairav
20 februari 2006, 11:18
Die VBers spelen alleen in op tendenzen, zoals alle partijen eigenlijk.
Waarom wel?

slegie
20 februari 2006, 11:34
Omda ik da tof vind. Meer moet dat toch niet zijn?
En ja, ook om met een schone lei te beginnen. Maar toch vooral omda ik da tof vind.

bent u dan iemand die gewoon de mensheid wil zien verdwijnen in zijn geheel om de aarde terug aan de natuur te geven?

Knuppel
20 februari 2006, 11:35
Die VBers spelen alleen in op tendenzen, zoals alle partijen eigenlijk.
Waarom wel?

Tiens...
mij lijkt het anders net alsof er vandaag ingespeeld wordt op de VB-trendsetting. Geen enkele partij heeft het tot nu toe aangedurfd de Mohamedanen één strobreed in de weg te leggen.
Het VB werd er echter wel om veroordeeld.
Toch om dat strobreed, dat zelfs maar in gedachten zou KUNNEN in de weg gelegd worden....mochten ze de kans krijgen.

Ke Nan
3 maart 2006, 12:04
:sleeping: :sleeping: :sleeping:

Zijn jullie nog altijd over de Islam(het heeft hier allang niets meer met cartoons te maken) aan het zeveren?!

Bump.

andev
3 maart 2006, 16:12
De onderwerpen betreffende de Islam kunnen terecht in het subforum religies en andere levensovertuigingen (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111). Daar kunnen jullie naar hartelust palaveren en filosoferen over de Koran en soera's hier en soera's daar.
Gebeurt er nog sporadisch een akkefietje ergens dan kan dat perfect besproken worden in het subforum Internationaal (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=14).
Je hebt gelijk, natuurlijk. Het ambetante is dat "dat" onderwerp zodanig in de mensen hun gedachten zit dat je het op praktisch elk forum tegenkomt.
Waar het hart van vol is, daar loopt ...
Ik denk dat er toch iets ernstig aan de hand moet zijn.:|