PDA

View Full Version : Spirit: Ik kijk naar ketnet....


Abiogenesis
25 februari 2006, 16:59
Vandaag zijn me enkele borden opgevallen van het minipartijtje "spirit". De slogan:

"ik kijk naar ketnet en hou van spring, ben ik dan nog een vreemdeling?"

Wat vinden jullie van deze actie?

Ik stel me er persoonlijk vragen bij...

Waarom zetten ze er geen foto op van bv rellen in Antwerpen? Zou dit misschien een idee zijn voor een re-actie van het VB?

Maar vooral de slogan... We zullen even verder redeneren...

"Ik luister naar Rammstein en eet graag Italiaans, ben ik nu een Duitser met een Italiaans accent?"

"Ik hou van Japanse horrorfilms, ben ik nu een Japanner?"

Snappen de linkiewinkies nu nog niet dat de multicul een flop is? Bij de volgende rellen hoop ik van harte dat hun auto eens besprongen wordt...
Misschien gaan ze dan zelf eens een cartoontje tekenen waardoor er een geldprijs op hun kop komt te staan.

Noorman
25 februari 2006, 17:05
"ik kijk naar ketnet en hou van spring, ben ik dan nog een vreemdeling?"


Het geeft in alle geval zeer goed het iq weer van die 7 postkaarten en een paardenposter die dat potvispartijtje "arm" is :)

Noorman

BitterSweet
25 februari 2006, 19:20
Vandaag zijn me enkele borden opgevallen van het minipartijtje "spirit". De slogan:

"ik kijk naar ketnet en hou van spring, ben ik dan nog een vreemdeling?"

Wat vinden jullie van deze actie?

Ik stel me er persoonlijk vragen bij...

Waarom zetten ze er geen foto op van bv rellen in Antwerpen? Zou dit misschien een idee zijn voor een re-actie van het VB?

Maar vooral de slogan... We zullen even verder redeneren...

"Ik luister naar Rammstein en eet graag Italiaans, ben ik nu een Duitser met een Italiaans accent?"

"Ik hou van Japanse horrorfilms, ben ik nu een Japanner?"

Snappen de linkiewinkies nu nog niet dat de multicul een flop is? Bij de volgende rellen hoop ik van harte dat hun auto eens besprongen wordt...
Misschien gaan ze dan zelf eens een cartoontje tekenen waardoor er een geldprijs op hun kop komt te staan.

Ik ben een Vlaming ,en ik kijk niet naar Spring
dan ben ik waarschijnlijk de vreemdeling!

Stomme vergelijking vind ik.

PAJOT
25 februari 2006, 19:45
Ik molesteer Vlaamse vrouwen en kinderen en plunder de sociale zekerheid, ben ik dan nog een autochtoon ?

:roll:

Kim
26 februari 2006, 21:15
Vandaag zijn me enkele borden opgevallen van het minipartijtje "spirit". De slogan:
"ik kijk naar ketnet en hou van spring, ben ik dan nog een vreemdeling?"

Verder dan zoiets reikt het iq van Bert Anciaux niet...

"Ik kijk niet naar Ketnet en Spring mag voor mijn part ter plekke verdampen", hoor ik hier dan nog thuis? :roll: