PDA

View Full Version : Pionier Blokwatch in opspraak (poll)


Carina
26 februari 2006, 21:56
Moeten de mewerkers van Blokwatch Dhr. Spruyt zijn ontslag geven, dit naar aanleiding van diverse onregelmatigheden, waaronder het gesjoemel met de opiniepeilingen?

ancapa
26 februari 2006, 22:11
die peiling over het afnemen van de partijfinanciering van het Vlaams belang ?

Vlaanderen Boven
26 februari 2006, 22:42
Sorry, PDR, maar man, jij bent zielig.

Carina
26 februari 2006, 23:12
Moeten de medewerkers van Blokwatch Dhr. Spruyt zijn ontslag geven, dit naar aanleiding van diverse onregelmatigheden, waaronder het gesjoemel met de opiniepeilingen? Waarom ben ik zielig Vlaanderen Boven? In het dagelijkse leven worden corrupte bedrijfsleiders, en werknemers ook aan de deur gezet.

groene flamingant
26 februari 2006, 23:52
Moeten de medewerkers van Blokwatch Dhr. Spruyt zijn ontslag geven, dit naar aanleiding van diverse onregelmatigheden, waaronder het gesjoemel met de opiniepeilingen? Waarom ben ik zielig Vlaanderen Boven? In het dagelijkse leven worden corrupte bedrijfsleiders, en werknemers ook aan de deur gezet.
Als Spruyt zijn opiniepeilingen vervalst is dat nogal zielig maar ik ga mij niet moeien met de interne keuken van Blokwatch. Wat mij betreft zou een goeie tik tegen zijn achterste al volstaan. Nee, eigenlijk vind ik dat een zaak die Blokwatch maar zelf moet uitvechten. Waarom je zoiets persé op een discussieforum moet uitvechten is mij een raadsel.

Voodoo Child
26 februari 2006, 23:56
Opiniepeiling op het net, der is geen kat dat daar belang aan hecht...
Zowat elk klein kind weet hoe ge daarmee moet foefelen.

stab
26 februari 2006, 23:57
Dit is een kei interessante peiling.
Je kan zowel neen als ja antwoorden.
Heb ik dan maar ook gedaan.
:mrgreen:

Jean-Pierre
27 februari 2006, 00:12
Dit is een kei interessante peiling. Je kan zowel neen als ja antwoorden. Heb ik dan maar ook gedaan. :mrgreen:Ik heb neen geantwoord. Reden: alle opiniepeilingen zijn min of meer gemanipuleerd - zelfs die van De Standaard. Bij peilingen is er altijd een foutenmarge van ongeveer 1 �* 2% . Als ge goed kijkt, dan krijgt het Vlaams Belang steeds de onderste marge en de 'correcten' de bovenste marge. Dat maakt het des te spannender na de verkiezingen... wanneer die natte wensdromen van de 'correcten' weer eens falikant aflopen.

Het stoort mij niet dat diezelfde persoon daar verder mee gaat. Dat maakt het mij gemakkelijker de geloofwaardigheid in twijfel te trekken.

Ronny G
27 februari 2006, 00:15
Bewijzen, PDR!

Vlaanderen Boven
27 februari 2006, 00:17
Willen we wedden dat Ronny G ook PDR is?

Jean-Pierre
27 februari 2006, 00:18
Marchabban ya Carina. Keifa chaluka?

StevenNr1
27 februari 2006, 00:37
Willen we wedden dat Ronny G ook PDR is?Nee, ge hebt gelijk.

Ronny G
27 februari 2006, 04:27
Willen we wedden dat Ronny G ook PDR is?

Jezus Christus, alleen het gedacht al dat ik PDR zou zijn!
Nee hoor, met dit individu heb ik niets te maken .

StevenNr1
27 februari 2006, 11:17
:lol:

lombas
27 februari 2006, 11:18
Jongens toch...

vercetti
27 februari 2006, 11:19
PDR is bezig om een tweede Brugge Veilig en Leefbaar te worden.

Max van Dietschland
27 februari 2006, 17:49
PDR is bezig om een tweede Brugge Veilig en Leefbaar te worden.

Wie is eigenlijk PDR ?

garfield
27 februari 2006, 18:08
:roll:

Nu niet dat ik spruyt af kan . Maar ik zie hem toch nog iets hoger aan dan gij.

duveltje382
27 februari 2006, 18:11
Kijk carina of Peter ik vind Uw vraag hypocriet
Schrap dan ook dit
http://www.vbwatch.org (http://www.vbwatch.org/)

vercetti
27 februari 2006, 19:31
Wie is eigenlijk PDR ?
Peter De Ryck:

Iemand die vroeger bij het Blok zat, naar de bub is gestapt, nu bij de SP.A zit en moslim is. Totaal ongeloofwaardig dus

Ambiorix
27 februari 2006, 19:36
Peter De Ryck:

Iemand die vroeger bij het Blok zat, naar de bub is gestapt, nu bij de SP.A zit en moslim is. Totaal ongeloofwaardig dus
qua politieke "ervaring" kan dat dan al wel tellen:lol:

duveltje382
27 februari 2006, 19:39
qua politieke "ervaring" kan dat dan al wel tellen:lol:
Bedrog;-)

Harald
27 februari 2006, 20:23
Peiling op dit ogenblik :

Ja 90,91%
Neen 36,36%

Hier wordt ook gesjoemeld met de peilingen!

mvg

Harald

Carina
28 februari 2006, 02:18
Peiling op dit ogenblik :

Ja 90,91%
Neen 36,36%

Hier wordt ook gesjoemeld met de peilingen!

mvg

Harald

Bij mijn weten is Marc Spruyt geen moderator.

Mosasaurus
28 februari 2006, 09:28
Pdr Piss Off

De Knut
28 februari 2006, 16:29
Ik mis de stemoptie 'Zothuis De Ryck, ge kunt mijn kloten kussen'

garfield
28 februari 2006, 16:34
Ik mis de stemoptie 'Zothuis De Ryck, ge kunt mijn kloten kussen'

:rofl:

Zeg Knut hoe zit het met de blog forumzot nog een updatje :-D

Volksstormer
28 februari 2006, 16:38
Dit is een kei interessante peiling.
Je kan zowel neen als ja antwoorden.
Heb ik dan maar ook gedaan.
:mrgreen:
Stem dubbel, dan moeten de medewerkers van VBWATCH dhr. PDR misschien wel ontslaan... :lol:

vercetti
28 februari 2006, 16:42
Bij mijn weten is Marc Spruyt geen moderator.

:rofl:

Peter De Zeik, hier blijkbaar al vele jaren actief, weet nog altijd niet hoe hij deftige peilingen moet maken. :rofl:

Kim
28 februari 2006, 16:53
Peter De Ryck:

Iemand die vroeger bij het Blok zat, naar de bub is gestapt, nu bij de SP.A zit en moslim is. Totaal ongeloofwaardig dus

Je vergeet nog een stap: na BUB is hij richting N-Va gegaan, daar kon hij ook z'n ei niet kwijt en is uiteindelijk dan maar naar de de SP.a gegaan. Daar redeneren ze simpelweg: leven en laten leven...

De Garde
28 februari 2006, 17:55
Pff, ik vraag mij alleen af wat er nog van zijn 'islamgezinde' webstek zal overblijven zonder Blokwatch. Op uitzondering van wat hat AFF publiceert en zijn eigen proza over de islam is dat het enige op dat ding.

Knuppel
28 februari 2006, 19:05
Jezus Christus, alleen het gedacht al dat ik PDR zou zijn!
Nee hoor, met dit individu heb ik niets te maken .

Wat betekent dit dan 'Ronny'?



Citaat:
Oorspronkelijk bericht door VBwatch
27-02-2006 http://blogsimages.skynet.be/images_fixed/static_3/arrow_freezone.gif (http://vlaamsbelangwatch.skynetblogs.be/?date=20060227&number=62&unit=weeks#3128911)Persoverzicht: maandag 27 februari 2006 Met vandaag: VB misbruikt carnaval * Michel Van Brempt * Anny De Maght * gemeentelijke VB lijsten * Frank Vanhecke * Lucien Decoorne * Rob Verreycken (!) * etc.
1. VB misbruikt carnaval
Als Vikings vermomde VB'ers deelden tijdens de carnavalsstoet in Aalst 20.000 Deense vlagjes uit aan niets vermoedende toeschouwers. Volgens Michel Van Brempt (VB) durfde geen enkele grote groep het initiatief te nemen om de spot te drijven met de Mohammedcartoons. Pas in een mail ná de stoet eiste het VB deze politieke actie op. Burgemeester Anny De Maght (Blauw/VLD) die een dreigbrief zou ontvangen hebben, betreurde de politieke actie. Het Laatste Nieuws | De Standaard | Het Nieuwsblad 27-02-2006
2. Extra VB lijsten
Het VB is druk bezig met extra lijsten voor te bereiden voor de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober. De racistische partij wil in 50 nieuwe gemeenten met een eigen lijst uitpakken. Gemakkelijk is dit niet volgens VB-voorzitter Frank Vanhecke omdat het moeilijk is voldoende lokale kandidaten te vinden. Bij de vorige verkiezingen waren er 189 gemeenten met een eigen VB-lijst, nu mikt men op 243 gemeenten. De stijging is het grootst in West-Vlaanderen. De Standaard | Het Nieuwsblad | Het Laatste Nieuws | Gazet van Antwerpen | Het Belang van Limburg 27-02-06
3. Rob Rap
De Nederlandse minister van Justitie Piet-Hein Donner nam een rapsong op over zijn drugsbeleid. De Morgen suggereert de Vlaamse partijen welke varianten zij zouden kunnen opnemen. Voor het VB wordt dat: "Mijn naam is Verreycken Rob. Eén verkeerd woord en ik klop erop." De Morgen 27-02-2006
4. Citaat van de dag:
Sami Sougur, adjunct-kabinetschef van Marino Keulen (VLD) over het uitgestelde inburgeringcongres van de VLD:
- Want het ordewoord van communicatiestrateeg Fons Van Dijck is dat je niet over die thema's mag praten, want dan wint het VB.
"(boos) Er is helemaal geen ordewoord. Voor alle duidelijkheid: we hebben nooit de bedoeling gehad het VB achterna te lopen. We gaan uit van een duidelijke ideologische lijn en voeren die uit. Wij zijn geen kopie van het VB." De Morgen 27-02-2006
5. Lezersbrief van de dag
« In 'Onze Opinie' slaat Luc Van der Kelen nagels met koppen: "Tastenhoye heeft met zijn spontane reactie aangetoond dat de ideologie van zijn bazen in de realiteit onuitvoerbaar is en botst met elk menselijk rechtvaardigheidsgevoel. Het meest cynische is dat Dewinter en Vanhecke dat zelf zeer goed weten, maar toch de samenleving blijven vergiftigen, enkel voor het gewin van een paar duizend stemmen meer."
Treffend hoe hier in enkele zinnen het probleem met het Belang werd samengevat. De zaak Tastenhoye werd vorige dinsdag voorafgegaan door een zware aanslag op redelijkheid en menselijkheid in 'Recht van antwoord' op VTM. Belanger Marie-Rose Morel bleef hardnekkig haar ingestudeerd lesje doordrammen in een rechtstreekse confrontatie met een 15-jarig vluchtelingenkind uit Armenië. Het vloeiend Nederlands sprekend kind, dat hier het grootste deel van haar leven doorbracht, werd emotioneel en barstte tenslotte in tranen uit bij het zien van zoveel koude onverschilligheid. Het gezicht van Morel sprak boekdelen. Ik blijf nog beleefd.
Eén belangrijke bedenking en vraag dient gesteld bij deze treffende voorbeelden: wie kan met politici met dergelijke ingesteldheid aan tafel zitten om bestuursakkoorden voor een betere samenleving af te sluiten? De vraag stellen is ze beantwoorden: het VB legt een cordon rond zichzelf. Wie het nu nog niet heeft begrepen, zal het nooit begrijpen. »
Lucien Decoome, Brugge
Het Laatste Nieuws 27-02-2006
Informatiebron: Blokwatch
Auteur: Rony Boonen
http://www.blokwatch.be/content/view/707/150/lang,nl/

PDR, 27-02-2006 22:15:39


» Reacties (0) (http://javascript<b></b>:go()

Janhaagskens
28 februari 2006, 19:08
Hoeveel keren ga je een topic over dit onderwerp posten? :roll:

Max van Dietschland
5 maart 2006, 10:15
Peter De Ryck:

Iemand die vroeger bij het Blok zat, naar de bub is gestapt, nu bij de SP.A zit en moslim is. Totaal ongeloofwaardig dus

8O Dat kan inderdaad al tellen.