PDA

View Full Version : Deense cartoons en sneeuw


Ke Nan
6 maart 2006, 10:17
Het sneeuwt dikke vlokken hier in Limburg. Ik vraag mij af of de verzuurde reacties van de xenofoben op dit forum een gevolg zijn van klimatologische invloeden. En in welke mate staan de Deense cartoons in verhouding tot de winter?

Ke Nan
6 maart 2006, 10:25
Update: het sneeuwen is gestopt hier in het Maasland maar de vraag 'Hoe verhouden sneeuw en de Deense cartoons zich tot elkaar?' blijft.

Levertraan
6 maart 2006, 10:48
Ik hou wel van dat op-en-top blank, autochtoon weer.

Lof der Zotheid
6 maart 2006, 11:49
Ik hou wel van dat op-en-top blank, autochtoon weer.

:rofl: :rofl: :rofl: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Knipp
6 maart 2006, 15:26
Februari was inderdaad de somberste maand ooit waargenomen.

Maar da's lokaal.

Global warming loopt gelijk op met moslimfundamentalisme. Blame it on Gaia ! :lol:

Schavuit
6 maart 2006, 18:53
Het sneeuwt dikke vlokken hier in Limburg. Ik vraag mij af of de verzuurde reacties van de xenofoben op dit forum een gevolg zijn van klimatologische invloeden. En in welke mate staan de Deense cartoons in verhouding tot de winter?


In Turkije is het lekker warm dus waar wacht u op

carlgustaaf
7 maart 2006, 17:11
Het sneeuwt dikke vlokken hier in Limburg. Ik vraag mij af of de verzuurde reacties van de xenofoben op dit forum een gevolg zijn van klimatologische invloeden. En in welke mate staan de Deense cartoons in verhouding tot de winter?al die bruine smoelen vallen meer op in dat mooie , smetteloos witte landschap.Het verknoeit de atmosfeer een beetje, zoals kankergezwellen op een foto van iemand zijn longen....dit kan inderdaad deprimerend werken.Maar die cartoons krikken ons humeur weer wat op, een beetje lachen is gezond.Het was echter buiten de moslims gerekend, die geen gevoel voor humor hebben, tenminste niet als het hun betreft, en de grap is dus op een drama uitgedraait, waar zelfs doden voor gevallen zijn...Je zou voor minder verzuurd geraken.Tussen haakjes, "xenofoob" houd het woord "fobie" in, angst dus.Fout dus, niemand vreest de moslims, enkele bangerikken uitgezonderd.Veel mensen zijn ze echter wel kotsbeu...

djimi
7 maart 2006, 21:23
al die bruine smoelen vallen meer op in dat mooie , smetteloos witte landschap.

en bla bla bla ...



Zijn de Inuit (Eskimo's) u ook te bruin ?

carlgustaaf
7 maart 2006, 22:34
Zijn de Inuit (Eskimo's) u ook te bruin ?nee hoor, maar die koloniseren ook Belgiƫ/Europa niet...