PDA

View Full Version : Antweros voetbal...


Raf C
30 maart 2006, 13:44
Tastenhoye wil dat de stad alles doet om Antwerp te redden.

Als Antwerpsupporter heb ik toch mijn bedenkingen.

Het is wel héél toevallig dat dit net komt nadat we aan't stadhuis betoogt hebben en een gesprek hadden met Janssens, Van Campenhout en Pauwels. Niet eens zo'n negatief gesprek zelfs.

Nu zijn de Antwerpsupporters steeds eerder politiek neutraal geweest (i.t.t. de harde Beerschotkern, die tot de meest rechtse van België wordt gerekend). Dan is mijn vraag aan de Belangers :

- WAT IS JULLIE STANDPUNT NU, stonden jullie niet achter 1 grote Antwerpse club, én achter één groot nieuw stadion?
- Gaat Tastenhoye hier weer tegen het partijstandpunt in?
- Doet men dit écht enkel en alleen uit opportunisme?
- Is het omdat de Burgemeester een Beerschotter is?

Weet iemand van jullie hier iets meer over.

Thanks.

duveltje382
30 maart 2006, 13:59
Zé,ik denk dat je nu groot gelijk hebt Raf C
Ik ben zelf Antwerpsupporter en mij staat ook voor dat het VB voorstelde om één grote ploeg te maken.
Zo zie je maar he draaien als de wind met de kiezingen in aantocht.
Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat de stad nooit veel voor den antwerp heeft gedaan hé,integenstelling tot wat ze voor beerschot gedaan hebben
Rood witte groetje hé;-)

Raf C
30 maart 2006, 14:10
Zé,ik denk dat je nu groot gelijk hebt Raf C
Ik ben zelf Antwerpsupporter en mij staat ook voor dat het VB voorstelde om één grote ploeg te maken.
Zo zie je maar he draaien als de wind met de kiezingen in aantocht.
Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat de stad nooit veel voor den antwerp heeft gedaan hé,integenstelling tot wat ze voor beerschot gedaan hebben
Rood witte groetje hé;-)

Uiteindelijk hebben ze 'Beerschot', stamnummer 13, in den tijd niet gered he.
Met Antwerp gaat niemand het zo ver laten komen, Stad niet, VB niet en zeker WIJ niet!

En Gram en de voetbalbond ook niet natuurlijk...

Jong N-VA'er
1 april 2006, 15:41
Dat is zoals: op Linkeroever zeggen ze links, op rechteroever zeggen ze rechts. Het VB op zijn best?

lombas
3 april 2006, 08:45
Sport behoeft geen subsidies.

Antwerp niet, GBA niet, Anderlecht niet en FC de Kampioenen ook niet.