PDA

View Full Version : wie krijgt er hoofdpijn van mijn avatar?


vivanter007
4 september 2002, 22:46
ik soms wel, moet ik toegeven ;). Als ik iets teveel mijn hersens gepijnigd heb over bepaalde onderwerpen, dan kijk ik naar dat gezicht en denk ik "oh neen"

amexx
5 september 2002, 16:56
Tja als je er zelf al hoofdpijn van krijgt. Voor mij is het ok.

vivanter007
5 september 2002, 23:40
alweer stukken beter.
het feit dat ik het forum even veel te extreem & te weird vond, dat was wellicht de oorzaak. Guderian, Godfried & consoorten zijn er soms zo ver over, dat het er weer op is zoals men dat pleegt te zeggen, maar soms is het er niet weer op, maar gewoon "slechts" erover. dan heeft men wat frisse lucht nodig :o

Godfried
6 september 2002, 00:34
Guderian, Godfried & consoorten zijn er soms zo ver over, dat het er weer op is zoals men dat pleegt te zeggen, maar soms is het er niet weer op, maar gewoon "slechts" erover. dan heeft men wat frisse lucht nodig :o

Waar ga ik over?

jan breydel
6 september 2002, 16:24
Ik moet toegeven: je Avatar heeft een fris, flashy kleurke. Het is wel leuk. (Als-ie nog groter zou zijn zou het misschien wel aanleiding geven tot een aanval van hoofdpijn. :lol: :lol: :lol: )

vivanter007
6 september 2002, 19:08
Waar ga ik over?

Over de grens van voor mij begrijpelijke meningen.
Ik had niet verwacht dat zulke godvruchtige mensen ook zo hardnekkig van zich lieten horen op Internetfora. Ik dacht dat zij door hun besef dat ze compleet uit de tijd zijn, hun mening stilletjes voor zich zouden houden, vooral om niet kwetsbaar te zijn. Daarbij vraag ik me dan ook af van welke toorts/bliksem gij geslagen zijt... Wie/wat ligt aan de basis van zulk geloof. Niettemin verlang ik niet dat ge er hier op antwoordt, omdat dat nogal persoonlijk is. Voorts kan ik me niet voorstellen hoe ik mij uw leven zou kunnen voorstellen, uitgaande van uw opvattingen. Zijt gij misschien zo 1 van die enthousiaste jongeren die in Canada zijn geweest om er het pauselijke bezoek bij te wonen, die begeesterd werden en er achteraf bij iedereen over willen getuige enzo? Ik weet niet of je een aflevering van Jambers zou kunnen kleuren. Zolang echter uw godsdienstfanatisme geen nefaste gevolgen heeft voor een medemens, neem ik er geen aanstoot aan en hoop ik dat ge een geestelijk gezond en gelukkig man moogt zijn.

de moralist
12 september 2002, 16:00
Waar ga ik over?

Over de grens van voor mij begrijpelijke meningen.
Ik had niet verwacht dat zulke godvruchtige mensen ook zo hardnekkig van zich lieten horen op Internetfora. Ik dacht dat zij door hun besef dat ze compleet uit de tijd zijn, hun mening stilletjes voor zich zouden houden, vooral om niet kwetsbaar te zijn. Daarbij vraag ik me dan ook af van welke toorts/bliksem gij geslagen zijt... Wie/wat ligt aan de basis van zulk geloof. Niettemin verlang ik niet dat ge er hier op antwoordt, omdat dat nogal persoonlijk is. Voorts kan ik me niet voorstellen hoe ik mij uw leven zou kunnen voorstellen, uitgaande van uw opvattingen. Zijt gij misschien zo 1 van die enthousiaste jongeren die in Canada zijn geweest om er het pauselijke bezoek bij te wonen, die begeesterd werden en er achteraf bij iedereen over willen getuige enzo? Ik weet niet of je een aflevering van Jambers zou kunnen kleuren. Zolang echter uw godsdienstfanatisme geen nefaste gevolgen heeft voor een medemens, neem ik er geen aanstoot aan en hoop ik dat ge een geestelijk gezond en gelukkig man moogt zijn.


Amen :lol: :lol:

Otto
25 september 2002, 20:43
En wat vinden jullie van die van mij?
:roll:

jan breydel
25 september 2002, 20:47
En wat vinden jullie van die van mij?
:roll:

Mooi Otto!
Waar heb je dat gevonden???

Otto
25 september 2002, 22:18
En wat vinden jullie van die van mij?
:roll:

Mooi Otto!
Waar heb je dat gevonden???

Nou gewoon via google.com en dan zoeken op afbeelding in mijn geval op hugenotenkruisje.

Volgens mij is het een gehaakt kleedje.

L. J. Brutus
17 augustus 2008, 23:32
Ik moet alvast goed pieren om te zien wat daar staat.

Zwartengeel
18 augustus 2008, 06:48
Nou gewoon via google.com en dan zoeken op afbeelding in mijn geval op hugenotenkruisje.

Volgens mij is het een gehaakt kleedje.

Ik wist niet dat hugenotenkruisjes er zo uitzagen, hoor. ;-)