PDA

View Full Version : TURK slaat VLAMING half dood !!!!!!!!!!!!!


ferro
23 juli 2003, 01:33
Innam Kerem(23) heeft een busschauffeur uit Westerlo zo zwaar toegetakeld dat de man,Timmy Van Gorp minstens een maand werkonbekwaam zal zijn.
De criminele dader was samen met de turkse voetbalploeg,Gencerbirligi op oefenkamp in belgie.
De Turkse spelers maakten zich kwaad na een remmanoeuvre van de chauffeur.Reservedoelman Innam Kerem schopte hierop de chauffeur in elkaar.
Er waren reeds meerdere problemen met deze Turken geweest, zo vonden ze het o.m. plezant om de bus te besmeuren!

Commentaar van Geert Van Hove,zaakvoerder van het busbedrijf:
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!

Georg
23 juli 2003, 08:40
Innam Kerem(23) heeft een busschauffeur uit Westerlo zo zwaar toegetakeld dat de man,Timmy Van Gorp minstens een maand werkonbekwaam zal zijn.
De criminele dader was samen met de turkse voetbalploeg,Gencerbirligi op oefenkamp in belgie.
De Turkse spelers maakten zich kwaad na een remmanoeuvre van de chauffeur.Reservedoelman Innam Kerem schopte hierop de chauffeur in elkaar.
Er waren reeds meerdere problemen met deze Turken geweest, zo vonden ze het o.m. plezant om de bus te besmeuren!

Commentaar van Geert Van Hove,zaakvoerder van het busbedrijf:
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!
Engelse hooligans zetten Brussel op stelten, smijten met tafels en stoelen, verwonden meerdere voorbijgangers voor ze bij mekaar gedreven worden in een café dat de oproerpolitie dan vol traangas spuit.
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, EK België-Nederland, remember?

Wat wil je nu eigenlijk zeggen met deze post?

Raf
23 juli 2003, 08:58
Innam Kerem(23) heeft een busschauffeur uit Westerlo zo zwaar toegetakeld dat de man,Timmy Van Gorp minstens een maand werkonbekwaam zal zijn.
De criminele dader was samen met de turkse voetbalploeg,Gencerbirligi op oefenkamp in belgie.
De Turkse spelers maakten zich kwaad na een remmanoeuvre van de chauffeur.Reservedoelman Innam Kerem schopte hierop de chauffeur in elkaar.
Er waren reeds meerdere problemen met deze Turken geweest, zo vonden ze het o.m. plezant om de bus te besmeuren!

Commentaar van Geert Van Hove,zaakvoerder van het busbedrijf:
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!
Engelse hooligans zetten Brussel op stelten, smijten met tafels en stoelen, verwonden meerdere voorbijgangers voor ze bij mekaar gedreven worden in een café dat de oproerpolitie dan vol traangas spuit.
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, EK België-Nederland, remember?

Wat wil je nu eigenlijk zeggen met deze post?

Allé Georg, da's toch overduidelijk wat hij wil zeggen: alle allochtonen zijn krapuul en moeten zo vlug mogelijk in een C130 geduwd worden en ergens boven Noord-Afrika weer gedropt worden.

Georg
23 juli 2003, 09:29
Allé Georg, da's toch overduidelijk wat hij wil zeggen: alle allochtonen zijn krapuul en moeten zo vlug mogelijk in een C130 geduwd worden en ergens boven Noord-Afrika weer gedropt worden.
Maar 't ging over de Turkse voetbalploeg. Die wonen hier niet hoor. Misschien bedoelt hij wel dat voetbal moet verboden worden ? :D

Calle
23 juli 2003, 09:44
Kijk mensen, ongeacht van het feit dat het een allochtoon, marsmannetje of amoebe was, wet is wet en dit is erg.

Trek het dus niet in het belachelijke door over andere dingen te beginnen.

P.S. Ik ken die buschauffeur.

Kotsmos
23 juli 2003, 13:01
Kijk mensen, ongeacht van het feit dat het een allochtoon, marsmannetje of amoebe was, wet is wet en dit is erg.

Trek het dus niet in het belachelijke door over andere dingen te beginnen.



Ik hoop dan dat ge ermee akkoord gaat dat het focussen op de nationaliteit van de dader in plaats van op de dood an sich ook kan gezien worden als een poging om de zaak in het belachelijke te trekken?

Georg
23 juli 2003, 13:07
Kijk mensen, ongeacht van het feit dat het een allochtoon, marsmannetje of amoebe was, wet is wet en dit is erg.

Trek het dus niet in het belachelijke door over andere dingen te beginnen.

P.S. Ik ken die buschauffeur.
Dat was geen allochtoon, dat was geen marsmannetje en dat was geen amoebe. Dat was een Turk uit Turkije die hier op bezoek was, een toerist dus.

En dat is zeker erg. Waarom staat dit hier? Gaat dit over vreemdelingenbeleid? Neen. Gaat dit over integratie? Neen. Dit is dus pure stemmingmakerij.

Die buschauffeur moet vergoed worden, en die Turkse voetballer gestraft. Dit geldt evenzeer als je zegt : het slachtoffer moet vergoed worden, en de dader gestraft.

En meer moet dat niet zijn.

met vriendelijke groeten

PS : betuig die buschauffeur mijn sympathie en medeleven, en wens hem een spoedig herstel toe. én een fikse schadevergoeding.

ferro
23 juli 2003, 21:00
Kijk mensen, ongeacht van het feit dat het een allochtoon, marsmannetje of amoebe was, wet is wet en dit is erg.

Trek het dus niet in het belachelijke door over andere dingen te beginnen.

P.S. Ik ken die buschauffeur.

Wens deze man het allerbeste.
Hopelijk kan hij rekenen op een spoedig EN volledig herstel .

Nicky
27 juli 2003, 15:30
Innam Kerem(23) heeft een busschauffeur uit Westerlo zo zwaar toegetakeld dat de man,Timmy Van Gorp minstens een maand werkonbekwaam zal zijn.
De criminele dader was samen met de turkse voetbalploeg,Gencerbirligi op oefenkamp in belgie.
De Turkse spelers maakten zich kwaad na een remmanoeuvre van de chauffeur.Reservedoelman Innam Kerem schopte hierop de chauffeur in elkaar.
Er waren reeds meerdere problemen met deze Turken geweest, zo vonden ze het o.m. plezant om de bus te besmeuren!

Commentaar van Geert Van Hove,zaakvoerder van het busbedrijf:
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!
Engelse hooligans zetten Brussel op stelten, smijten met tafels en stoelen, verwonden meerdere voorbijgangers voor ze bij mekaar gedreven worden in een café dat de oproerpolitie dan vol traangas spuit.
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, EK België-Nederland, remember?

Wat wil je nu eigenlijk zeggen met deze post?



Het gaat erom dat ne normale mens een andere mens niet bijeen gaat kloppen omdat die is nekeer extra hard moest remmen.
Da doen enkele gestoorden...en blijkbaar was het nu nen TUrk.
Maar de problemen in Antwerpen met De Lijn zijn meestal met MArokkanen!
Wij houden ons met zoiets niet bezig..

filosoof
27 juli 2003, 16:00
Innam Kerem(23) heeft een busschauffeur uit Westerlo zo zwaar toegetakeld dat de man,Timmy Van Gorp minstens een maand werkonbekwaam zal zijn.
De criminele dader was samen met de turkse voetbalploeg,Gencerbirligi op oefenkamp in belgie.
De Turkse spelers maakten zich kwaad na een remmanoeuvre van de chauffeur.Reservedoelman Innam Kerem schopte hierop de chauffeur in elkaar.
Er waren reeds meerdere problemen met deze Turken geweest, zo vonden ze het o.m. plezant om de bus te besmeuren!

Commentaar van Geert Van Hove,zaakvoerder van het busbedrijf:
ZE GEDROEGEN ZICH ALS VARKENS !!!!!!!!!!

Ja , Ferro, die vreemdelingen zijn onmensen, hé? Gelukkig dat WIJ veel beter zijn! :twisted:
vind ik nu toch wel deze post hier op een thread..:
o"]Wat mij betreft mogen al die Afghanen creperen,liever vandaag nog dan morgen !

Wel véél mooier dan de turkse moraal, NIET?
En daar is 2000 jaar kristendom overgegaan...
Soms vraag ik me wel eens af wat het zou geweest zijn zonder die 2000 jaar kristendom...(zomaar uit curiositeit, ik ben atheïst)

Pat
27 juli 2003, 16:05
Turkse hooligans zijn net als de Engelsen zeer berucht. Het hooliganisme is gewoon een pest die zich over gans Europa en omstreken verspreid. Ik heb nog nooit van Aziatisch (met uitzondering van de Turken dan) of Amerikaans hooliganisme gehoord. Dit is een rot kantje aan onze cultuur waarmee we zelf moeten afrekenen.

Kotsmos
27 juli 2003, 19:04
Amerikaans hooliganisme

Laatste Superbowl, als ik mij niet vergis. Niet zozeer tijdens de match, maar erna, in de verliezende stad.

Pat
27 juli 2003, 19:41
Amerikaans hooliganisme

Laatste Superbowl, als ik mij niet vergis. Niet zozeer tijdens de match, maar erna, in de verliezende stad. Beginnen ze daar nu ook al? :(

Ik begrijp die kerels niet, wat bezielt hooligans? Zijn er psychologen op het forum?

filosoof
27 juli 2003, 20:04
Amerikaans hooliganisme

Laatste Superbowl, als ik mij niet vergis. Niet zozeer tijdens de match, maar erna, in de verliezende stad. Beginnen ze daar nu ook al? :(

Ik begrijp die kerels niet, wat bezielt hooligans? Zijn er psychologen op het forum?
Zijn er in de US dan zoveel Turken? :twisted:

yasmien
30 juli 2003, 18:48
Ik heb toch een ander verhaal gehoord over de buschauffeur.
De voetballers vragen of hij de airco wilt opzetten, de buschaufferur zegt:de airco werkt niet terwijl hij (+een vrouw die hem vergezelde ) van voor aan het genieten is van de frisse lucht. Oke,misschien een egoïstische buschauffeur. Maar hij zet dan in die hitte de warme luchtstroom op gericht naar de voetballers!!!En dan remt hij express zeer bruusk zodat er een aantal voetballers,die met hem de situatie aan het bespreken waren,bijna uit het raam vliegen!!!Geweld lost nooit iets op.
Als die voetballers slim waren geweest dan hadden ze hun manager gebeld en naar een andere bus of buschauffeur gevraagd.
Dan konden ze zelfs die racistische buschauffeur aanklagen voor het niet verlenen van bepaalde diensten waarop die voetballers recht op hadden!!!!!
PS: ik ken de journalist van Genclerbirligi

Raf
30 juli 2003, 19:37
Ik heb toch een ander verhaal gehoord over de buschauffeur.
De voetballers vragen of hij de airco wilt opzetten, de buschaufferur zegt:de airco werkt niet terwijl hij (+een vrouw die hem vergezelde ) van voor aan het genieten is van de frisse lucht. Oke,misschien een egoïstische buschauffeur. Maar hij zet dan in die hitte de warme luchtstroom op gericht naar de voetballers!!!En dan remt hij express zeer bruusk zodat er een aantal voetballers,die met hem de situatie aan het bespreken waren,bijna uit het raam vliegen!!!Geweld lost nooit iets op.
Als die voetballers slim waren geweest dan hadden ze hun manager gebeld en naar een andere bus of buschauffeur gevraagd.
Dan konden ze zelfs die racistische buschauffeur aanklagen voor het niet verlenen van bepaalde diensten waarop die voetballers recht op hadden!!!!!
PS: ik ken de journalist van Genclerbirligi

Ah, da's al een heel ander verhaal dan wat wij hier totnogtoe te horen hebben gekregen. Vreemd genoeg hebben onze blokkertjes hier met geen woord over gerept. Raar toch hé?

Pat
30 juli 2003, 19:49
Dear Watson, en hoe weet je nu welk verhaal correct is? :wink:

Raf
30 juli 2003, 20:02
Dear Watson, en hoe weet je nu welk verhaal correct is? :wink:

Dat weet ik niet, en jij evenmin. Het toont wel aan dat er aan elk verhaal twee kanten zijn.