PDA

View Full Version : Burgemeester Anny De Maght van Aalst uit VLD


voicelesscharlie
4 april 2006, 03:31
De zoveelste dissente VLDster stapt uit de partij na problemen met het diktatoriale triumviraat van deze partij.
Burgmeester Anny De Maght stapt op en richt een nieuwe "blauwe" beweging op.
Samen met haar zijn een aantal schepen gemeenteraadsleden en OCMW-leden vertrokken.
Dat gebeurde toen ontertussen Guy Verhofstadt in Italië Prohdi en zijn communistische kompanen ging verdedigen naar aanloop van de Italiaanse verkiezingen.8O
Het gaat goed in de VLD:lol: :lol: :lol:

Voor het overige veel sterkte gewenst aan Anny en voor een coalitie met het VB,hé;-)

SirGalahad_
4 april 2006, 05:47
Dubbel

http://forum.politics.be/showthread.php?t=47353

Knuppel
4 april 2006, 07:34
Is ADM er nu uitgezet door VLD-nationaal of stapt ze uit zichzelf op?

voicelesscharlie
4 april 2006, 07:45
Is ADM er nu uitgezet door VLD-nationaal of stapt ze uit zichzelf op?

Volgens de voorzitter heeft ze zichzelf buiten de partij gezet.:roll:

Knuppel
4 april 2006, 08:06
Volgens de voorzitter heeft ze zichzelf buiten de partij gezet.:roll:


Dat klinkt ongeveer als: 'Het VB heeft zichzelf achter het CS gezet.'

Nogal Clemmensachtig vindt je ook niet?;-)

bartje
5 april 2006, 17:57
Is ADM er nu uitgezet door VLD-nationaal of stapt ze uit zichzelf op?

De statutaire commissie (het woord alleen al doet me al de wenkbrauwen fronsen) van de VLD heeft beslist Annie De Maght uit de VLD te zetten; dit heeft de voorzitter van de commissie bekend gemaakt, de voorzitter is.... Willy Declercq...

De VLD is gewoonweg totaal de pedalen kwijt; na de zware nederlagen die te wachten staan in oktober dit jaar en in juni volgend jaar moet er een zeer grote schoonmaak gemaakt worden; maar ik vrees ervoor, zelfs bij catastrofale nederlagen zullen ze nog de schuld bij anderen leggen.
Jammer vind ik het allemaal, vind nochtans dat ze veelbelovend begonnen waren in 1999; maar sinds het begin van de tweede legislatuur in 2003 beginnen ze meer en meer de pedalen kwijt te geraken.
En ik kan je verzekeren dat het als liberaal pijn doet je partij zo onnozel te zien doen en dan nog door de kopstukken... Ongelofelijk; ik heb nooit gedacht dat ik dat zou zeggen maar ik ben zeer ontgoocheld in de VLD top die de voeling met de man uit de Dorpstraat totaal kwijt is.

Knuppel
5 april 2006, 19:17
Bedenk dat dit allemaal gevolgen zijn van de overloze machtswellust van kopstuk nummer één.

bartje
5 april 2006, 19:24
Ben ik dan al die jaren blind geweest??? of is dat met verouderen dat ik dat begin in te zien?
Nu ja ik geef wel toe ik ben wat naiëf en zal dat ook wel altijd een stukje blijven.

phoebe
5 april 2006, 21:29
Ben ik dan al die jaren blind geweest??? of is dat met verouderen dat ik dat begin in te zien?
Nu ja ik geef wel toe ik ben wat naiëf en zal dat ook wel altijd een stukje blijven.

Dat is zoals ze zeggen het verstand komt met de jaren;-)

phoebe
5 april 2006, 21:29
De zoveelste dissente VLDster stapt uit de partij na problemen met het diktatoriale triumviraat van deze partij.
Burgmeester Anny De Maght stapt op en richt een nieuwe "blauwe" beweging op.
Samen met haar zijn een aantal schepen gemeenteraadsleden en OCMW-leden vertrokken.
Dat gebeurde toen ontertussen Guy Verhofstadt in Italië Prohdi en zijn communistische kompanen ging verdedigen naar aanloop van de Italiaanse verkiezingen.8O
Het gaat goed in de VLD:lol: :lol: :lol:

Voor het overige veel sterkte gewenst aan Anny en voor een coalitie met het VB,hé;-)

dubbel :-) .

leeuwenhart
5 april 2006, 23:01
Ben ik dan al die jaren blind geweest??? of is dat met verouderen dat ik dat begin in te zien?
Nu ja ik geef wel toe ik ben wat naiëf en zal dat ook wel altijd een stukje blijven.

mag ik eens een vraagje stellen?
Ben jij werknemer - zelfstandige of werkgever?

indien werknemer, snap ik niet hoe je als mens nu kunt stemmen op het syndicaat van de werkgever.