PDA

View Full Version : Proficiat met je graad Prinses Mathilde!!!!!!!


Supe®Staaf
7 september 2002, 15:58
Onze toekomstige vorstin behaalde voor de tweede maal een graad.
En met onderscheiding! Ze is dus echt goed (anders gaven ze haar stilletjes een voldoende, en daarmee uit)
Fijn voor haar :!:
Ze zal blij zijn :!:
Het is m.i. zelfs nog iets waardevoller dan de doctorsbul die haar ventje (uit traditie) kreeg :P
Maar misschien had hij het te druk met het miniprinsesje, toen mama Tilleke school liep en blokte :?:
Alvast mijn gelukwensen. :multi:

http://www.royalty.be/images/fm_kh/kh31.jpg
Ik wed dat ze nu ook evenzeer gestraald heeft als op bovenstaande foto!
Is het geen dotje?

luc broes
7 september 2002, 20:20
Ze heeft zopas een Nederlandstalige school bezocht in Schaarbeek. Dat is heel vriendelijk, maar als ze werkelijk intelligent is en van goede wil dan moet ze niet even lang wachten om Nederlands te leren als schoonmoeder Paola.
Mogelijk kan ze dan bij een volgend bezoek ook een vriendelijk woordje zeggen in het Nederlands.

Supe®Staaf
7 september 2002, 21:17
Ze heeft zopas een Nederlandstalige school bezocht in Schaarbeek. Dat is heel vriendelijk, maar als ze werkelijk intelligent is en van goede wil dan moet ze niet even lang wachten om Nederlands te leren als schoonmoeder Paola.
Mogelijk kan ze dan bij een volgend bezoek ook een vriendelijk woordje zeggen in het Nederlands.
Deed die fantastische snoezepoes dit dan niet :?:
Jammeeeeeeeeeeeer :!:
Komt vroeg of laat in orde hoor. 8)

De Prof
7 september 2002, 21:28
Wat lees ik hier.. 8O
Is Mathilde verknocht aan den BLOK of het BLOK :lol: :lol: :lol:

Supe®Staaf
7 september 2002, 21:33
Wat lees ik hier.. 8O
Is Mathilde verknocht aan den BLOK of het BLOK :lol: :lol: :lol:
Hélaba, slechte geest.
Ik had het kunnen denken!!!!
Was maar vlug je tong met Sunlightzeep!!!!!!!!!!!

De Prof
7 september 2002, 21:41
btw...
Het is maar een 'onderscheiding'
Heeft ons Anke niet een paar keer een GROTE onderscheiding gehaald.

PS Toen ik het bericht in pers las ,moest ik direkt aan u denken :lol:
Hoe zou dat komen :D

Supe®Staaf
8 september 2002, 09:06
PS Toen ik het bericht in pers las ,moest ik direkt aan u denken :lol:
Hoe zou dat komen :D
Omdat je jaloers bent op de diepe, zuivere, onbaatzuchtige, tot hiertoe Platonische liefde, verering en adoratie die ik aan onze toekomstige monarche toedraag :?:

Knuppel
9 september 2002, 22:07
PS Toen ik het bericht in pers las ,moest ik direkt aan u denken :lol:
Hoe zou dat komen :D
Omdat je jaloers bent op de diepe, zuivere, onbaatzuchtige, tot hiertoe Platonische liefde, verering en adoratie die ik aan onze toekomstige monarche toedraag :?:

Ik heb het voorwerp van je diepe, zuivere, onbaatzuchtige en tot hiertoe platonische liefde een stem gegeven uit diep, zuiver en onbaatzuchtig respect voor jou, Superstaaf.
Als d�*t niet kan tellen voor een Vlaams-nationalist van het zuiverste water...

de moralist
12 september 2002, 16:08
Hopelijk is het even eerlijk gegaan als de studies van haar man.
Dat mens moet een pak energie hebben:moeder zijn, present zijn bij alle soort manifestaties,werkbezoeken,studeren,echtgenote zijn,op vakantie gaan,en duizend en andere dingen. Hoe doet ze het? Teveel van Red Bulls gedronken?Afin het zijn mijn zaken niet,maar hoe doet ze het verdorie?

Supe®Staaf
12 september 2002, 16:29
Hopelijk is het even eerlijk gegaan als de studies van haar man.
Dat mens moet een pak energie hebben:moeder zijn, present zijn bij alle soort manifestaties,werkbezoeken,studeren,echtgenote zijn,op vakantie gaan,en duizend en andere dingen. Hoe doet ze het? Teveel van Red Bulls gedronken?Afin het zijn mijn zaken niet,maar hoe doet ze het verdorie?
Ze is een kei hee?
Ik ben er doooooool op!
Een voorbeeld voor onze belgische vrouwen!
Knap in woord en gedachte, in doen en laten, en ook een fraai onderstel: eindeloos en welgeschapen.
MMMMMMMMMM :!: :!: :!: :oops: :oops: :oops:

Knuppel
12 september 2002, 17:15
Hopelijk is het even eerlijk gegaan als de studies van haar man.
Dat mens moet een pak energie hebben:moeder zijn, present zijn bij alle soort manifestaties,werkbezoeken,studeren,echtgenote zijn,op vakantie gaan,en duizend en andere dingen. Hoe doet ze het? Teveel van Red Bulls gedronken?Afin het zijn mijn zaken niet,maar hoe doet ze het verdorie?
Ze is een kei hee?
Ik ben er doooooool op!
Een voorbeeld voor onze belgische vrouwen!
Knap in woord en gedachte, in doen en laten, en ook een fraai onderstel: eindeloos en welgeschapen.
MMMMMMMMMM :!: :!: :!: :oops: :oops: :oops:

Gelukkig een "voorbeeld" voor Belgische vrouwen dus niet voor mij want ik voel me enkel een Vlaamse...
Zou ze ook zo knap zijn in Vlaamse woorden en gedachten, Vlaams doen en laten? Of zou ze, als toekomstige koningin van een land waar de meerderheid der bevolking Nederlands spreekt, denken, voelen, doen en laten in de "universele hoftaal"?

Een fraai onderstel heeft ze ontegensprekelijk maar dat heeft de doorsnee prostituee ook. Veeeeeeel goedkoper dus en noch te koop ook..

Supe®Staaf
12 september 2002, 18:00
Gelukkig een "voorbeeld" voor Belgische vrouwen dus niet voor mij want ik voel me enkel een Vlaamse...
Babababa :!:
Kijk eens op je identiteitskaart, vlaamse Knuppel :!:
Lees eens bij nationaliteit :twisted:
Het feit belg te zijn hoeft echter je gevoel om vlaming te zijn niet te annihileren.
Hoewel.
Kijk eens kritisch rondom jou, en neem je vlaamse medemensen eens messcherp in ogenschouw. Mits waarachtig kijken, zal je aangeprate verbondenheid met de 'vlamingen' gauw enige fikse deuken oplopen, eens je beseft voor wie je in realiteit ijvert als vlaamsnationalist...... :?
Zou ze ook zo knap zijn in Vlaamse woorden en gedachten, Vlaams doen en laten?

Of zou ze, als toekomstige koningin van een land waar de meerderheid der bevolking Nederlands spreekt, denken, voelen, doen en laten in de "universele hoftaal"?
Hoe is dat nu begot mogelijk om steeds over die anderstaligheid te vallen :?:
Een nobele gedachte blijft ok, om het even in welke taal die wordt gedacht.
Een 'drol' of een 'grote boodschap', 'shit', 'aal', 'gier', 'mest', 'brin' of 'faeces', hebben dezelfde olfactorische impact. Enkel het woord scheelt, en dat verschil is louter afspraak volgens het taal- of sociaal milieu waarin ze ondergebracht worden! :x




Een fraai onderstel heeft ze ontegensprekelijk
Zeg het mij. :oops: :oops: :oops:

maar dat heeft de doorsnee prostituee ook.
Veeeeeeel goedkoper dus en noch te koop ook..
Weet ik niet zo goed meer: te lang geleden..... :lol: :P
Wel uiterst flauw om mijn favoriete prinsesje met een vitrine-, stoep-, geld-, heroïne-, of stationshoer te associëren. :evil:
Niet voor mezelf, ik heb teveel respect voor dames die het oudste en meest onmisbare beroep ter wereld uitoefenen. Maar voor sommigen is dit een zoveelste smet op het blanke blazoen van ons Tilleke, hetwelke ik zo smetteloos probeer te houden als maar enigszins mogelijk. :P

Knuppel
12 september 2002, 20:28
Gelukkig een "voorbeeld" voor Belgische vrouwen dus niet voor mij want ik voel me enkel een Vlaamse...
Babababa :!:
Kijk eens op je identiteitskaart, vlaamse Knuppel :!:
Lees eens bij nationaliteit :twisted:
Het feit belg te zijn hoeft echter je gevoel om vlaming te zijn niet te annihileren.
Hoewel.
Kijk eens kritisch rondom jou, en neem je vlaamse medemensen eens messcherp in ogenschouw. Mits waarachtig kijken, zal je aangeprate verbondenheid met de 'vlamingen' gauw enige fikse deuken oplopen, eens je beseft voor wie je in realiteit ijvert als vlaamsnationalist...... :?
Zou ze ook zo knap zijn in Vlaamse woorden en gedachten, Vlaams doen en laten?

Of zou ze, als toekomstige koningin van een land waar de meerderheid der bevolking Nederlands spreekt, denken, voelen, doen en laten in de "universele hoftaal"?
Hoe is dat nu begot mogelijk om steeds over die anderstaligheid te vallen :?:
Een nobele gedachte blijft ok, om het even in welke taal die wordt gedacht.
Een 'drol' of een 'grote boodschap', 'shit', 'aal', 'gier', 'mest', 'brin' of 'faeces', hebben dezelfde olfactorische impact. Enkel het woord scheelt, en dat verschil is louter afspraak volgens het taal- of sociaal milieu waarin ze ondergebracht worden! :x




Een fraai onderstel heeft ze ontegensprekelijk
Zeg het mij. :oops: :oops: :oops:

maar dat heeft de doorsnee prostituee ook.
Veeeeeeel goedkoper dus en noch te koop ook..
Weet ik niet zo goed meer: te lang geleden..... :lol: :P
Wel uiterst flauw om mijn favoriete prinsesje met een vitrine-, stoep-, geld-, heroïne-, of stationshoer te associëren. :evil:
Niet voor mezelf, ik heb teveel respect voor dames die het oudste en meest onmisbare beroep ter wereld uitoefenen. Maar voor sommigen is dit een zoveelste smet op het blanke blazoen van ons Tilleke, hetwelke ik zo smetteloos probeer te houden als maar enigszins mogelijk. :P

Tja, ik hou niet van mijn "identiteitskaart" omdat ze nu eenmaal niet klopt. Nederlands is mijn taal en niet het frans. Niet moeilijk om me dus Vlaming te voelen en geen Belg waar franstaligen het grootdeels voor het zeggen hebben. Niet moeilijk ook om nog minder verbondenheid te voelen met mensen die mijn taal NIET spreken dan met het volkje dat mij omringt maar dat tenminste mijn moedertaal spreekt en begrijpt.

Wat Tilleke betreft, ze heeft zich ook in zekere zin verkocht. Niet voor geld maar voor een titel. De gelijkenis is wat ze is. Dat "sommigen" dat zien als een smet op haar blazoen hoeft jou niet te storen vermits je respect hebt voor de uitoefenaars van het oudste en meest onmisbare (maar nog altijd niet beschermde) beroep ter wereld. Waarom hebben de mannen die er het meest gebruik van maakten daar nog niets aan gedaan trouwens? De Coburgers incluis?

De dag dat de Belgische grondwet toe zal laten dat de Belgische monarchie een Nederlandssprekende in huis haalt en dat de "universele hoftaal" niet uitsluitend het frans meer is zal ik hen aanvaarden maar niet eerder dan dat.

Supe®Staaf
20 september 2002, 07:31
Tja, ik hou niet van mijn "identiteitskaart" omdat ze nu eenmaal niet klopt. Nederlands is mijn taal en niet het frans.
Waarom vroeg je dan een franse kaart aan?
:?: :?: :?:

Niet moeilijk om me dus Vlaming te voelen en geen Belg waar franstaligen het grootdeels voor het zeggen hebben. Niet moeilijk ook om nog minder verbondenheid te voelen met mensen die mijn taal NIET spreken dan met het volkje dat mij omringt maar dat tenminste mijn moedertaal spreekt en begrijpt.

Hoe komt dat dan, dat een minderheid het voor het zeggen heeft?
Klungelaars van vlaamse 'staatsmannen' misschien?
Met hen voel ik me zo mogelijk nog minder verbonden, dan jij met onze waalse broeders.
:evil: :evil: :evil:

Wat Tilleke betreft, ze heeft zich ook in zekere zin verkocht. Niet voor geld maar voor een titel. De gelijkenis is wat ze is. Dat "sommigen" dat zien als een smet op haar blazoen hoeft jou niet te storen vermits je respect hebt voor de uitoefenaars van het oudste en meest onmisbare (maar nog altijd niet beschermde) beroep ter wereld. Waarom hebben de mannen die er het meest gebruik van maakten daar nog niets aan gedaan trouwens? De Coburgers incluis?
Je gaat me toch niet proberen wijsmaken, dat onze vorsten zich voor een grijpstuiver, stiekem gingen laten afknijpen in een louche cabardouche in een of andere gore rosse buurt?
8O 8O 8O

De dag dat de Belgische grondwet toe zal laten dat de Belgische monarchie een Nederlandssprekende in huis haalt en dat de "universele hoftaal" niet uitsluitend het frans meer is zal ik hen aanvaarden maar niet eerder dan dat.
Onze vorsten zijn het nederlands beter machtig dan menigeen zou denken.
Wanneer ze een beetje schutterig overkomen, dan is dit enkel te wijten aan hun enorme wil om het té goed te willen doen.
Wees gerust dat ze menigeen probleemloos onder tafel lullen in jouw moedertaal.
8) 8) 8)

Knuppel
20 september 2002, 08:18
Tja, ik hou niet van mijn "identiteitskaart" omdat ze nu eenmaal niet klopt. Nederlands is mijn taal en niet het frans.
Waarom vroeg je dan een franse kaart aan?
:?: :?: :?:

Nederlands wordt in Nederland en Vlaanderen gesproken. Waarom heb ik dan een Belgische paspoort?

Niet moeilijk om me dus Vlaming te voelen en geen Belg waar franstaligen het grootdeels voor het zeggen hebben. Niet moeilijk ook om nog minder verbondenheid te voelen met mensen die mijn taal NIET spreken dan met het volkje dat mij omringt maar dat tenminste mijn moedertaal spreekt en begrijpt.

Hoe komt dat dan, dat een minderheid het voor het zeggen heeft?
Klungelaars van vlaamse 'staatsmannen' misschien?
Met hen voel ik me zo mogelijk nog minder verbonden, dan jij met onze waalse broeders.
:evil: :evil: :evil:

We hebben inderdaad, (hemeltergend!!!), geen echte Vlaamse staatsmannen. Dat is ook moeilijk in een land dat België heet. Daarom voel ik me nog niet meer verbonden met de Walen die dat land persé uit eigenbelang in stand willen houden.

Wat Tilleke betreft, ze heeft zich ook in zekere zin verkocht. Niet voor geld maar voor een titel. De gelijkenis is wat ze is. Dat "sommigen" dat zien als een smet op haar blazoen hoeft jou niet te storen vermits je respect hebt voor de uitoefenaars van het oudste en meest onmisbare (maar nog altijd niet beschermde) beroep ter wereld. Waarom hebben de mannen die er het meest gebruik van maakten daar nog niets aan gedaan trouwens? De Coburgers incluis?
Je gaat me toch niet proberen wijsmaken, dat onze vorsten zich voor een grijpstuiver, stiekem gingen laten afknijpen in een louche cabardouche in een of andere gore rosse buurt?
8O 8O 8O
Neen, het waren stuk voor stuk door en door trouwe echtgenoten...

De dag dat de Belgische grondwet toe zal laten dat de Belgische monarchie een Nederlandssprekende in huis haalt en dat de "universele hoftaal" niet uitsluitend het frans meer is zal ik hen aanvaarden maar niet eerder dan dat.
Onze vorsten zijn het nederlands beter machtig dan menigeen zou denken.
Wanneer ze een beetje schutterig overkomen, dan is dit enkel te wijten aan hun enorme wil om het té goed te willen doen.
Wees gerust dat ze menigeen probleemloos onder tafel lullen in jouw moedertaal.

Opdat er nooit via een huwelijk tussen iemand van het Belgisch en het Nederlands vorstenhuis een hereniging met Nederland zou kunnen tot stand komen wordt die mogelijkheid door onze grondwet uitgesloten. Pure discriminatie als je het mij vraagt. Ik hou daar niet van, ook en zelfs niet als de grondwet een uitzondering maakt voor de Belgische monarchie.

Wie zei weer dat Mathilde enkel frans sprak bij haar bezoekje ergens in Brussel? Filip en Laurent als eens bezig gehoord? Astrid al ooit nederlands horen paten? En hoe zit het met hun moeder? Al wat bijgeleerd in Spa?

Supe®Staaf
20 september 2002, 09:29
Nederlands wordt in Nederland en Vlaanderen gesproken. Waarom heb ik dan een Belgische paspoort?
Omdat België je vaderland is, dat je hopelijk net als ik, trouw totterdood zal dienen.
Dat er hier toevallig ook een soort verbasterd nederlands gesproken wordt door een deel van de bevolking, opent nog niet de mogelijkheid om een brabants, limburgs, oost-of westvlaams paspoort te gaan claimen.
Neen, het waren stuk voor stuk door en door trouwe echtgenoten...
Dat hoor ik al liever.
Trouw aan een gegeven woord voer ik eveneens hoog in het vaandel, zonder vermaning van bischoppen. Een afgesproken prijs voor een wip, moet post factum niet meer genegociëerd worden.

Knuppel
20 september 2002, 15:40
Nederlands wordt in Nederland en Vlaanderen gesproken. Waarom heb ik dan een Belgisch paspoort?
Omdat België je vaderland is, dat je hopelijk net als ik, trouw totterdood zal dienen.
Dat er hier toevallig ook een soort verbasterd nederlands gesproken wordt door een deel van de bevolking, opent nog niet de mogelijkheid om een brabants, limburgs, oost-of westvlaams paspoort te gaan claimen.

Superstaafje, omdat jij België als je vaderland erkent daarom hoef ik dat nog niet te doen. Ik wil best mijn land trouw blijven tot terdood maar dat is het land waar mijn moedertaal al gesproken werd vóór een kliek franskiljons over een deel ervan de plak gingen zwaaien. Ondanks hen spreken we nog altijd "verbasterd" nederlands na meer dan 170 jaar. Het had ook zuiver frans kunnen geweest zijn...

Neen, het waren stuk voor stuk door en door trouwe echtgenoten...
Dat hoor ik al liever.
Trouw aan een gegeven woord voer ik eveneens hoog in het vaandel, zonder vermaning van bischoppen. Een afgesproken prijs voor een wip, moet post factum niet meer genegociëerd worden



Je gaf dus je woord van trouw, tot terdood en als een echte partriot, aan dit land, zijn monarchie en zijn "Vlaamse" volksverlakkers. Prijs ook afgesproken? Dan is alles in orde.

Wat die wip betreft, ach...
Koning, keizer, kardinaal, wippen doen ze allemaal. Elkaar vermanen zullen ze daarom niet doen , zeker?

Supe®Staaf
20 september 2002, 20:57
Superstaafje, omdat jij België als je vaderland erkent daarom hoef ik dat nog niet te doen.
Vaststaande feiten erkennen, vergemakkelijkt het leven vaak.
Op je identiteitskaart (die je zelf(s) ondertekende) staat je nationaliteit fier te blinken.....
Je gaf dus je woord van trouw, tot terdood en als een echte partriot, aan dit land, zijn monarchie en zijn "Vlaamse" volksverlakkers. Prijs ook afgesproken? Dan is alles in orde.
Waarvan schriftelijke akte (of is dit een pleonasme :?: :? 8O )
Wat die wip betreft, ach...
Koning, keizer, kardinaal, wippen doen ze allemaal. Elkaar vermanen zullen ze daarom niet doen , zeker?
Ik wip ook op van vreugde, telkens ik Tilleke zie. :oops:
Wie kan mij daarvoor vermanen :?:

Mijn vorst, prinses, en haar gemaal,
In mijn hartje sluit ik ze allemaal. 8)

http://belgium.fgov.be/monarchie/pe/images/familie.jpg

jan breydel
20 september 2002, 21:31
Onze toekomstige vorstin behaalde voor de tweede maal een graad.
En met onderscheiding! Ze is dus echt goed (anders gaven ze haar stilletjes een voldoende, en daarmee uit)
Fijn voor haar :!:
Ze zal blij zijn :!:
Het is m.i. zelfs nog iets waardevoller dan de doctorsbul die haar ventje (uit traditie) kreeg :P
Maar misschien had hij het te druk met het miniprinsesje, toen mama Tilleke school liep en blokte :?:
Alvast mijn gelukwensen. :multi:

http://www.royalty.be/images/fm_kh/kh31.jpg
Ik wed dat ze nu ook evenzeer gestraald heeft als op bovenstaande foto!
Is het geen dotje?

Leuk voor Tilleke, ze heeft meer hersens dan de rest van de koninklijke familie samen!
Volgens mij zal ze wel nooit iets kunnen doen met haar diploma, laten we dan maar aannemen dat ze het gedaan heeft om haar geest te verruimen.

Supe®Staaf
22 september 2002, 09:37
Leuk voor Tilleke, ze heeft meer hersens dan de rest van de koninklijke familie samen!
Volgens mij zal ze wel nooit iets kunnen doen met haar diploma, laten we dan maar aannemen dat ze het gedaan heeft om haar geest te verruimen.
Ondanks haar enorme intellectuele capaciteiten, denk ik niet dat je het zo extreem mag stellen hoor, jan breydel.
De koninklijke familie bezit een kapitaal aan intellectuele slagkracht.
Zelfs al wens je dit tegen te spreken, dan kan je er niet omheen, dat ze dan minstens het verstand hebben, om zich te omringen met een legertje ultra-verstandige raadgevers. Men kan niet van alles op de hoogte zijn. Vooral niet in een land als België, dat aaneenhangt van broze evenwichten, en stevig onderhandelde, soms zwaarbevochten compromissen.

Of ze haar diploma al dan niet te gelde gaat maken, is een kwestie die ons kleine verstand te boven gaat. De wegen onzer monarchen zijn vaak ondoorgrondelijk. Ik ben er echter vast van overtuigd, dat vroeg of laat alles zijn nut en betekenis krijgt.

In afwachting van een nieuwe, stralende, verlichte glorieperiode van ons dierbaar België, onder de hoede van Koningin Tilleke de eerste, verblijf ik:

Met genegen toeweiding (of is het nu toewijding, ja, nu ik het zie staan :? ):
Superstaaf®

Knuppel
22 september 2002, 21:31
Mijn vorst, prinses, en haar gemaal,
In mijn hartje sluit ik ze allemaal. 8)

http://belgium.fgov.be/monarchie/pe/images/familie.jpg


[/quote]

Schattig Staaf! Hang ze allemaal een bel om de hals en stuur ze de barrak Michel op dan kunnen ze lekker uit weiden met de koetjes en kalfjes.

Supe®Staaf
23 september 2002, 12:09
Mijn vorst, prinses, en haar gemaal,
In mijn hartje sluit ik ze allemaal. 8)

Schattig Staaf! Hang ze allemaal een bel om de hals en stuur ze de barrak Michel op dan kunnen ze lekker uit weiden met de koetjes en kalfjes.
Ok, geen probleem.
Ik constateer trouwens net dat Tilleke op deze foto niet opstaat.
Ik volg jouw raad op, en blijf aldusdoende met haar alleen op het paleis achter.
Ik weet dan feilloos wat me te doen staat:

Hoor je ze al wellustig kreunen?
Genotsvol jammeren en steunen?
"Ooooooh Superdeluxe Superstaaf®,
nog nooit vond ik een man zooooo gaaf!
Nog niemand schonk mij zulk genot,
Je bent begot een Griekse god!"

Knuppel
23 september 2002, 13:42
Mijn vorst, prinses, en haar gemaal,
In mijn hartje sluit ik ze allemaal. 8)

Schattig Staaf! Hang ze allemaal een bel om de hals en stuur ze de barrak Michel op dan kunnen ze lekker uit weiden met de koetjes en kalfjes.
Ok, geen probleem.
Ik constateer trouwens net dat Tilleke op deze foto niet opstaat.
Ik volg jouw raad op, en blijf aldusdoende met haar alleen op het paleis achter.
Ik weet dan feilloos wat me te doen staat:

Hoor je ze al wellustig kreunen?
Genotsvol jammeren en steunen?
"Ooooooh Superdeluxe Superstaaf®,
nog nooit vond ik een man zooooo gaaf!
Nog niemand schonk mij zulk genot,
Je bent begot een Griekse god!"

Kent ze dan al zoveel nederlands?

Supe®Staaf
23 september 2002, 13:48
Kent ze dan al zoveel nederlands?
Ja hoor.
Ik beken wél dat ik de stijl een beetje bijschaafde.
De inhoud was weldegelijk van die strekking.
:oops:

de moralist
23 september 2002, 18:42
Kent ze dan al zoveel nederlands?
Ja hoor.
Ik beken wél dat ik de stijl een beetje bijschaafde.
De inhoud was weldegelijk van die strekking.
:oops:

Inhoud:??????
Strekking:????

Mens, wat voor een dubbelzinnige woordenschat zeg.

Knuppel:?????
Superstaaf:????


Sexsisme a volenté,olé

Filip zal schaamrood worden :oops:

Supe®Staaf
23 september 2002, 18:53
Mens, wat voor een dubbelzinnige woordenschat zeg.

Superstaaf:????


Sexsisme a volenté,olé


Sta me een kort pleidooi pro-domo toe a.u.b.
Hij wordt zelfs irl gehanteerd door de echte vrienden (m/v) en insiders(m/v).
Ik schep even wat verduidelijking.


Daar gaatie

De dames die door mijn nicknaam wilde fantasieën in hun knappe hoofdje lieten ronddartelen, zal ik bij deze grondig moeten teleurstellen.
Ziehier de enige echte oorsprong van mijn naam:

Ik ben een Romeinse keizer, nl. Nero.
Ik lijk er toch minstens een beetje op, want ik zing ook abominabel.
Elke Romeinse keizer was augustus= de verhevene.

August noemen ze in Aalst: Staaf.
Waarom?
Volg even mee:
August....Gust.... Gustaaf.........Staaf.

Dat Super is maar een prefix om het banale van Staaf te doorbreken, en de oorspronkelijke betekenis van augustus alsnog een beetje in de verf te zetten. Je kan dus in feite van een verdoken tautologie gewagen.

Een bijkomend detail is de mogelijkheid om me als SS aan te spreken, met alle connotaties die het bij de mensen oproept. Wanneer dit gebeurt, dan schep ik er een duivels plezier in………… van het straal te negeren.

Het ®-tekentje, is enkel om op te scheppen. Wie over pc’s 5% meer schijnt te weten als een andere, lijkt in diens ogen een expert.

In de hoop iedereen slimmer te hebben gemaakt, verblijf ik met de meeste hoogachting.

Superstaaf®

Knuppel
23 september 2002, 19:07
Kent ze dan al zoveel nederlands?
Ja hoor.
Ik beken wél dat ik de stijl een beetje bijschaafde.
De inhoud was weldegelijk van die strekking.
:oops:

Inhoud:??????
Strekking:????

Mens, wat voor een dubbelzinnige woordenschat zeg.

Knuppel:?????
Superstaaf:????

Sexsisme a volenté,olé

Filip zal schaamrood worden :oops:

Wij zijn dan ook geen moralisten, hé? :wink:

Van schaamrood heb ik niet veel last. Dat is eerder iets voor Philippe. Ik heb persoonlijk meer last van schaamhaar. :oops:

Sexsisme? Als we (Superstaaf en Knuppel) ergens niet aan lijden dan is het wel sexsisme, lijkt me. :P

PS
Onze respetievelijke schuilnamen kozen we zonder ooit van elkaar gehoord te hebben. Wel leuk dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden! :D :D :D

Het brengt kleur en leven in de koetjes en kalfjes weide, of niet? 8)

Knuppel
24 september 2002, 07:56
Er even aan toe voegen dat ik de keuze op deze nick liet vallen om te vermijden dat men onmiddellijk zou weten met een vrouw te doen te hebben. En of dat lukte! Er is dus wel degelijk verschil in de behandeling van dezelfde persoon al naargelang geweten is of het een man of een vrouw betreft.

Bovenbuur
24 juni 2009, 11:32
Speciaal voor degenen die klaagden over forum-archeologie: de onderste steen boven!

Zwartengeel
24 juni 2009, 11:42
Onze toekomstige vorstin behaalde voor de tweede maal een graad.
En met onderscheiding! Ze is dus echt goed (anders gaven ze haar stilletjes een voldoende, en daarmee uit)
Fijn voor haar :!:
Ze zal blij zijn :!:
Het is m.i. zelfs nog iets waardevoller dan de doctorsbul die haar ventje (uit traditie) kreeg :P
Maar misschien had hij het te druk met het miniprinsesje, toen mama Tilleke school liep en blokte :?:
Alvast mijn gelukwensen. :multi:

http://www.royalty.be/images/fm_kh/kh31.jpg
Ik wed dat ze nu ook evenzeer gestraald heeft als op bovenstaande foto!
Is het geen dotje?

Met een rood kruisje in haar gezicht?