PDA

View Full Version : MP3-moord mogelijk racistisch getint


Morghodius
15 april 2006, 08:52
MP3-moord mogelijk racistisch getint

De roofmoord (http://frontpage.fok.nl/nieuws/63831) afgelopen woensdag in Brussel om een mp3-speler, is mogelijk 'racistisch getint'. Dat stelt de Brusselse volksvertegenwoordiger Fouad Ahidar (http://www.parlbru.irisnet.be/nl/raadsleden/ahidar.htm) van de sociaal progressieve partij sp.a-Spirit. De 17-jarige Joe Vanholsbeeck werd op het CS-station met vijf messteken om het leven gebracht door twee Noord-Afrikaanse jongeren; deze zijn nog voortvluchtig (http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060415RoofmoordAhidar/index.shtml).

Ahidar: ''Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien. Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische. We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is.''

De volksvertegenwoordiger heeft opgeroepen om in de loop van volgende week een stille tocht te houden. ''De oproep tot optocht zal in de eerste plaats naar allochtonen gericht zijn, maar uiteraard is iedereen vrij om mee te lopen'', aldus Ahidar; hij roept tevens de allochtone gemeenschap op om actief de daders te helpen zoeken.

De vader van het slachtoffer reageerde verbijsterd op de brutale manier waarop zijn zoon om het leven is gekomen. ''Vijf messteken, dat is om te doden. Een mens doet zoiets niet'', zo zei hij in het Belgische tv-Journaal. Hij hoopt dat de daders levenslang worden opgesloten en verplicht arbeid moeten verrichten: ''Dan kunnen ze zich nog nuttig maken voor de maatschappij.''

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/63897

:evil: ik zei het toch, maar die linkse blinden willen het niet zien, die steunen liever de nieuw extreem rechtse beweging genaamd de islam.

Knorretje
15 april 2006, 09:23
Let erop, de allochtonenpamperaars gaan nu een uitputtingsslag leveren om die Ahidar tot 'nestbevuiler' te bombarderen. Net zoals ze doen met Hind Fraihi, Ayaan Hirsi Ali en al diegenen die het (op risico van hun leven) aandurven om de ware aard van de islam en haar fanatieke volgelingen aan te tonen.

Morghodius
15 april 2006, 09:24
Let erop, de allochtonenpamperaars gaan nu een uitputtingsslag leveren om die Ahidar tot 'nestbevuiler' te bombarderen. Net zoals ze doen met Hind Fraihi, Ayaan Hirsi Ali en al diegenen die het (op risico van hun leven) aandurven om de ware aard van de islam en haar fanatieke volgelingen aan te tonen.

Ongelofelijk heh, de buitenlanders die wel normaal doen en realistisch zijn vallen ze gelijk aan!

Knuppel
15 april 2006, 09:29
Vandaag om 14 uur komen er forummers samen op de plaats van de moord om hun soldariteit met de familie van Joe te betuigen en om justitie ertoe aan te zetten ernstig werk te maken van de opsporing én de bestraffing van de dader.
Volgens mij moet dat iets meer aarde aan de dijk zetten dan hier anoniem verontwaardigd te blijven doen.

Wie komt er nog?

Knorretje
15 april 2006, 09:33
Vandaag om 14 uur komen er forummers samen op de plaats van de moord om hun soldariteit met de familie van Joe te betuigen en om justitie ertoe aan te zetten ernstig werk te maken van de opsporing én de bestraffing van de dader.
Volgens mij moet dat iets meer aarde aan de dijk zetten dan hier anoniem verontwaardigd te blijven doen.

Wie komt er nog?

OK, ik zal er zijn.

Morghodius
15 april 2006, 09:50
Niet dat ik rechts ben maar elke keer als rechts of wat in linkse ogen rechts is, iets beweert zoals in het eerste topic dat deze jongen is vermoord omdat hij in de ogen van de kotslims ''ongelovig'' was dan lacht links hun keihard uit en spreek over leugens...


maar elke keer had ''rechts'' weer gelijk......elke keer weer......

Kim
15 april 2006, 09:56
Vandaag om 14 uur komen er forummers samen op de plaats van de moord om hun soldariteit met de familie van Joe te betuigen en om justitie ertoe aan te zetten ernstig werk te maken van de opsporing én de bestraffing van de dader.
Volgens mij moet dat iets meer aarde aan de dijk zetten dan hier anoniem verontwaardigd te blijven doen.

Wie komt er nog?

Ik had er graag bijgeweest maar ben verhinderd wegens andere afspraken. Ik ga volgende week nog wel naar Brussel, dan kan ik alsnog mijn medeleven betuigen.

Knuppel
15 april 2006, 10:02
Niet dat ik rechts ben maar elke keer als rechts of wat in linkse ogen rechts is, iets beweert zoals in het eerste topic dat deze jongen is vermoord omdat hij in de ogen van de kotslims ''ongelovig'' was dan lacht links hun keihard uit en spreek over leugens...


maar elke keer had ''rechts'' weer gelijk......elke keer weer......

Ga je ook mee naar het station van Brussel centraal, vandaag?

Knuppel
15 april 2006, 10:04
Ik had er graag bijgeweest maar ben verhinderd wegens andere afspraken. Ik ga volgende week nog wel naar Brussel, dan kan ik alsnog mijn medeleven betuigen.

Laat in alle geval ter plaatse een signaal achter waaraan iedereen die het weten wil kan zien dat deze moord niet zal vergeten worden.

athena
15 april 2006, 10:05
Let erop, de allochtonenpamperaars gaan nu een uitputtingsslag leveren om die Ahidar tot 'nestbevuiler' te bombarderen. Net zoals ze doen met Hind Fraihi, Ayaan Hirsi Ali en al diegenen die het (op risico van hun leven) aandurven om de ware aard van de islam en haar fanatieke volgelingen aan te tonen.
Je gaat mij toch niet vertellen dat je Ahidar niet door hebt? Die zit enkel met verkiezingen in zijn achterhoofd, wat een dergelijk voorval kan betekenen voor de resultaten van het Vlaams Belang en de nu al barslechte reputatie van de Marokkaanse jeugd.

Ahidar is wel degene die doodserieus in de 7e dag kwam verkondigen dat een verkeersongeluk in Frankrijk, waarbij een bus van een Marokkaanse busmaatschappij gevestigd in Brussel betrokken was en een aantal Morokkaanse doden vielen, de schuld was van het Vlaams Belang.

Het lot van die Belgische jongen en zijn familie zal Ahidar worst wezen, zijn uitspraken zijn een puur staaltje van opportunisme.

Knuppel
15 april 2006, 10:07
Je gaat mij toch niet vertellen dat je Ahidar niet door hebt? Die zit enkel met verkiezingen in zijn achterhoofd, wat een dergelijk voorval kan betekenen voor de resultaten van het Vlaams Belang en de nu al barslechte reputatie van de Marokkaanse jeugd.

Ahidar is wel degene die doodserieus in de 7e dag kwam verkondigen dat een verkeersongeluk in Frankrijk, waarbij een bus van een Marokkaanse busmaatschappij gevestigd in Brussel betrokken was en een aantal Morokkaanse doden vielen, de schuld was van het Vlaams Belang.

Het lot van die Belgische jongen en zijn familie zal Ahidar worst wezen, zijn uitspraken zijn een puur staaltje van opportunisme.

Klopt.

Je kan vanmiddag om 14 uur wel aan een actie deelnemen die geen electorale bedoelingen heeft.

Chrilord
15 april 2006, 10:07
We zouden beter die bendes zelf aanpakken eventueel met geweld.Wanneer het gerecht faalt mag de burger het recht zelf in handen nemen om zichzelf en anderen te beschermen.Het gerecht kent die straatbenden met naam ,toenaam en adres.Wie houdt ze tegen om ze op te pakken en in kampen te steken?Daar zou ik hen laten werken 6 dagen pêr week, 12 uur per dag,en de zevende dag les in burgerlijke opvoeding.Maar ja de"mensenrechtenorganisaties"(beschermers van de misdaad)zouden nogal steigeren.Die komen nooit op voor slachtoffers ,alleen voor krapuul.

Knuppel
15 april 2006, 10:10
We zouden beter die bendes zelf aanpakken eventueel met geweld.Wanneer het gerecht faalt mag de burger het recht zelf in handen nemen om zichzelf en anderen te beschermen.Het gerecht kent die straatbenden met naam ,toenaam en adres.Wie houdt ze tegen om ze op te pakken en in kampen te steken?Daar zou ik hen laten werken 6 dagen pêr week, 12 uur per dag,en de zevende dag les in burgerlijke opvoeding.Maar ja de"mensenrechtenorganisaties"(beschermers van de misdaad)zouden nogal steigeren.Die komen nooit op voor slachtoffers ,alleen voor krapuul.

Je hebt gelijk maar oproepen tot geweld mag niet.

Misschien al eens beginnen met deel te nemen aan acties met de bedoeling te laten ZIEN dat WIJ dit niet langer pikken?

illwill
15 april 2006, 10:36
Laat in alle geval ter plaatse een signaal achter waaraan iedereen die het weten wil kan zien dat deze moord niet zal vergeten worden.

Over een maand praat je er nog niet meer over. Misschien volgende week al niet meer.

athena
15 april 2006, 10:39
Over een maand praat je er nog niet meer over. Misschien volgende week al niet meer.

En daarmee moet zoiets maar kunnen? Ik denk trouwens niet dat de familie en vrienden van het slachtoffer binnen een week of een maand zullen vergeten zijn wat er gebeurd is.

Morghodius
15 april 2006, 10:42
Je gaat mij toch niet vertellen dat je Ahidar niet door hebt? Die zit enkel met verkiezingen in zijn achterhoofd, wat een dergelijk voorval kan betekenen voor de resultaten van het Vlaams Belang en de nu al barslechte reputatie van de Marokkaanse jeugd.

Ahidar is wel degene die doodserieus in de 7e dag kwam verkondigen dat een verkeersongeluk in Frankrijk, waarbij een bus van een Marokkaanse busmaatschappij gevestigd in Brussel betrokken was en een aantal Morokkaanse doden vielen, de schuld was van het Vlaams Belang.

Het lot van die Belgische jongen en zijn familie zal Ahidar worst wezen, zijn uitspraken zijn een puur staaltje van opportunisme.

hmmm Bedankt voor de informatie

Heeft U ook een bron van dat hij dat zei ? ik geloof U hoor ik gebruik het alleen voor mijn eigen forum als aanvullende informatie.

Knuppel
15 april 2006, 10:42
Over een maand praat je er nog niet meer over. Misschien volgende week al niet meer.

Aan jouw reactie te zien wil je er vandaag niet eens over praten, zoveel is duidelijk.

Ikzelf zal er bij elke gelegenheid op terugkomen, wees gerust.

carlgustaaf
15 april 2006, 10:43
Over een maand praat je er nog niet meer over. Misschien volgende week al niet meer.en waarom? Omdat er dan al wat nieuwe rotzooi gebeurt is...één probleem verjaagt het andere.

Morghodius
15 april 2006, 10:44
We zouden beter die bendes zelf aanpakken eventueel met geweld.Wanneer het gerecht faalt mag de burger het recht zelf in handen nemen om zichzelf en anderen te beschermen.Het gerecht kent die straatbenden met naam ,toenaam en adres.Wie houdt ze tegen om ze op te pakken en in kampen te steken?Daar zou ik hen laten werken 6 dagen pêr week, 12 uur per dag,en de zevende dag les in burgerlijke opvoeding.Maar ja de"mensenrechtenorganisaties"(beschermers van de misdaad)zouden nogal steigeren.Die komen nooit op voor slachtoffers ,alleen voor krapuul.

molenbeek weg vegen en je heb gelijk 50% minder criminaliteit.

Knuppel
15 april 2006, 10:47
En daarmee moet zoiets maar kunnen? Ik denk trouwens niet dat de familie en vrienden van het slachtoffer binnen een week of een maand zullen vergeten zijn wat er gebeurd is.

Precies.
Als ze het slechts tot in oktober onthouden kan dat zelfs zware politiek gevolgen hebben.
Ik vrees voor illwill en de zijnen dat 'de verkeerde' partij hierdoor weer een paar procentjes méér vooruit zal gaan...

athena
15 april 2006, 10:49
hmmm Bedankt voor de informatie

Heeft U ook een bron van dat hij dat zei ? ik geloof U hoor ik gebruik het alleen voor mijn eigen forum als aanvullende informatie.
Heb het zelf gezien op de 7e dag, maar wil het wel eens opzoeken.

Levertraan
15 april 2006, 10:51
Die Marokkanen kunnen op 1 dag via een SMS-actie een blitzbetoging van zo'n 1000'en mensen organiseren
om te protesteren tegen banale tekeningskes in een gazet in Jutland.

Wij krijgen nog niet eens 100 mensen op de been voor een moord..

Darwin
15 april 2006, 10:52
En daarmee moet zoiets maar kunnen? Ik denk trouwens niet dat de familie en vrienden van het slachtoffer binnen een week of een maand zullen vergeten zijn wat er gebeurd is.

Te zien naar de reactie van de vader is die niet "verzacht". op de vraag welke straf hij voor de daders in gedachten had, maakte hij snel een beweging over zijn nek...

Morghodius
15 april 2006, 11:01
Ik verwacht een demonstratie van de anti-fa (extreem links) tegen de racistische herdenking van deze blanke belg......


want hoe durft iemand nou tegen het vermoorden van een blanke te zijn!
dit is immers in de ogen van de extreem linkse kliek geweldig!

Riksken
15 april 2006, 11:06
10-09-2005, 22:46 #21
Riksken
Provinciaal Statenlid




Geregistreerd op: Nov 2002
Berichten: 787

--------------------------------------------------------------------------------

Heb het hier al eens gepost. Linkies beseffen nog niet goed dat zij het eerste slachtoffer zullen zijn van de moslimtoeloop die ze zo krampachtig verdedigen. Hier en daar een kennis hebben die veel met die nieuwe belgen omgaat leert je heel wat dingen.
__________________

Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief


10-09-2005, 23:20


Op 10 september vorig jaar schreef ik hier al voor de 2de maal hetzelfde.
Ga het nog eens doen.
In de moslimgemeenschap leeft de cultuur van, de mannelijke trots, de weerbaarheid, het tonen van moed,........Zaken waar onze linkse pacifistjes lak aan hebben. En op termijn zullen het geweten hebben dat ze hun eigen graf aan het delven zijn.

Lincoln
15 april 2006, 11:13
Die sukkel van een ahidar, wat een kontelikker zeg.......

Lincoln
15 april 2006, 11:15
......een akte van protest met names van de Marokkaanse gemeenschap volstaat, al die zever toch.....

chris k
15 april 2006, 11:15
Die Marokkanen kunnen op 1 dag via een SMS-actie een blitzbetoging van zo'n 1000'en mensen organiseren
om te protesteren tegen banale tekeningskes in een gazet in Jutland.

Wij krijgen nog niet eens 100 mensen op de been voor een moord..

Zoals vroeger eens "schild en vriend " laten zeggen en.....wie het niet kan terug zenden naar het "moederland" ... vermits ze hun legerdienst daar ook doen ....ref .canvas van deze week

Jakko
15 april 2006, 11:53
Let erop, de allochtonenpamperaars gaan nu een uitputtingsslag leveren om die Ahidar tot 'nestbevuiler' te bombarderen. Net zoals ze doen met Hind Fraihi, Ayaan Hirsi Ali en al diegenen die het (op risico van hun leven) aandurven om de ware aard van de islam en haar fanatieke volgelingen aan te tonen.

Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep? Zij weet dus perfect waartoe blind fanatisme kan leiden. Bij mijn weten is Noord-Afrikaan niet synoniem voor moslim, Knorretje en werden deze jongeren ook omschreven als "crapuul" door moslim Fouad Ahidar. Je zult toch anderen voor uw kar moeten spannen, om uw punt te maken of zou het kunnen zijn dat Ayaan Hirsi Ali onder druk gezet werd?

Knorretje
15 april 2006, 11:58
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep? Zij weet dus perfect waartoe blind fanatisme kan leiden. Bij mijn weten is Noord-Afrikaan niet synoniem voor moslim, Knorretje en werden deze jongeren ook omschreven als "crapuul" door moslim Fouad Ahidar. Je zult toch anderen voor uw kar moeten spannen, om uw punt te maken of zou het kunnen zijn dat Ayaan Hirsi Ali onder druk gezet werd?

Waarom je d'r het Vlaams Belang bijsleept, is me een raadsel.

Knorretje
15 april 2006, 12:03
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep? Zij weet dus perfect waartoe blind fanatisme kan leiden. Bij mijn weten is Noord-Afrikaan niet synoniem voor moslim, Knorretje en werden deze jongeren ook omschreven als "crapuul" door moslim Fouad Ahidar. Je zult toch anderen voor uw kar moeten spannen, om uw punt te maken of zou het kunnen zijn dat Ayaan Hirsi Ali onder druk gezet werd?

Waarom je d'r het Vlaams Belang bijsleept, is me een raadsel. Waarom de boerinnenbond niet?
Ik heb Ayaan die stelling nooit horen verkondigen, wat niet wegneemt dat ze ze mag verkondingen. Maar u zal het met mij eens zijn dat Ayaan zich vooral bezig houdt met het blootleggen van de ware aard van de islam. En dat behalve de moslims de allochtonenpamperaars daar niet happy om zijn. Je zult ook anderen voor uw kar moeten spannen om uw punt te maken dat de islamitische cultuur er niets mee te maken. Het heeft er alles mee te maken.

Schavuit
15 april 2006, 12:05
10-09-2005, 22:46 #21
Riksken
Provinciaal Statenlid




Geregistreerd op: Nov 2002
Berichten: 787

--------------------------------------------------------------------------------

Heb het hier al eens gepost. Linkies beseffen nog niet goed dat zij het eerste slachtoffer zullen zijn van de moslimtoeloop die ze zo krampachtig verdedigen. Hier en daar een kennis hebben die veel met die nieuwe belgen omgaat leert je heel wat dingen.
__________________

Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief


10-09-2005, 23:20


Op 10 september vorig jaar schreef ik hier al voor de 2de maal hetzelfde.
Ga het nog eens doen.
In de moslimgemeenschap leeft de cultuur van, de mannelijke trots, de weerbaarheid, het tonen van moed,........Zaken waar onze linkse pacifistjes lak aan hebben. En op termijn zullen het geweten hebben dat ze hun eigen graf aan het delven zijn.


volledig me akkoord

Raven
15 april 2006, 12:05
pfff, Fouad Ahidar.

Is zo'n SPA-Allochtoontje dat geen enkele geloofwaardigheid heeft bij de allochtone gemeenschap, en bijgevolg z'n pijlen richt op het ongelovige kiesvee.

En welke bewijzen heeft hem? Nadda. Noppes.

Al is't wel bewezen dat Vlaamse Jongens MP3 spelers droppen :D

Knorretje
15 april 2006, 12:14
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep? Zij weet dus perfect waartoe blind fanatisme kan leiden. Bij mijn weten is Noord-Afrikaan niet synoniem voor moslim, Knorretje en werden deze jongeren ook omschreven als "crapuul" door moslim Fouad Ahidar. Je zult toch anderen voor uw kar moeten spannen, om uw punt te maken of zou het kunnen zijn dat Ayaan Hirsi Ali onder druk gezet werd?

Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Hoeveel WTC-torens hebben de belangers al opgeblazen?
Hoeveel metro-en treinstellen hebben ze al opgeblazen?
Hoeveel uitgaansoorden hebben ze al de lucht in geblazen?
Pieken die belangers ook in de criminaliteitsstatistieken?
Steken belangers ambassades en ganse buurten in brand als er een cartoon over hen verschijnt, moorden ze tegenstanders uit zoals sjiieten en soennieten doen?
Ondergaat Antwerpen hetzelfde lot als Darfoer?
Gaan de belangers en masse de Torhoutse baan op om alles te vernielen wat er in hun weg staat als een criminele autochtoon bij de lurven gevat wordt?

Jakko
15 april 2006, 12:20
Waarom je d'r het Vlaams Belang bijsleept, is me een raadsel. Waarom de boerinnenbond niet?
Ik heb Ayaan die stelling nooit horen verkondigen, wat niet wegneemt dat ze ze mag verkondingen. Maar u zal het met mij eens zijn dat Ayaan zich vooral bezig houdt met het blootleggen van de ware aard van de islam. En dat behalve de moslims de allochtonenpamperaars daar niet happy om zijn. Je zult ook anderen voor uw kar moeten spannen om uw punt te maken dat de islamitische cultuur er niets mee te maken. Het heeft er alles mee te maken.

Interessant. Wie maakte er de link met de islam en wie zijn dan wel die moslimpamperaars? Je mag je zelfs beperken tot het voorbeeld Ayaan. Een te doorzichtige strategie. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, Knorretje.

carlgustaaf
15 april 2006, 12:38
Vandaag om 14 uur komen er forummers samen op de plaats van de moord om hun soldariteit met de familie van Joe te betuigen en om justitie ertoe aan te zetten ernstig werk te maken van de opsporing én de bestraffing van de dader.
Volgens mij moet dat iets meer aarde aan de dijk zetten dan hier anoniem verontwaardigd te blijven doen.

Wie komt er nog?ik ben momenteel niet in België.Anders graag...Om wat publiciteit voor deze aktie te verkrijgen, kun je mischien een paar telefoontjes wagen, naar plaatselijke kranten, en tijdschriften...

carlgustaaf
15 april 2006, 12:48
Zoals vroeger eens "schild en vriend " laten zeggen en.....wie het niet kan terug zenden naar het "moederland" ... vermits ze hun legerdienst daar ook doen ....ref .canvas van deze weekwie zijn legerdienst in een ander land doet, kan geen Belg zijn.Ik vind dat ze de legerdienst terug moeten invoeren in België, wel met een behoorlijke solde (6oo euros+ kost & inwoon bvb), en dat iedereen die Belg wil worden, zijn legerdienst ook in België doet.En als hij niet wil (of zij, want ik zou een legerdienst voor de beide geslachten invoeren), die krijgt géén Belgische papieren, en kan vertrekken...

carlgustaaf
15 april 2006, 12:52
Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Hoeveel WTC-torens hebben de belangers al opgeblazen?
Hoeveel metro-en treinstellen hebben ze al opgeblazen?
Hoeveel uitgaansoorden hebben ze al de lucht in geblazen?
Pieken die belangers ook in de criminaliteitsstatistieken?
Steken belangers ambassades en ganse buurten in brand als er een cartoon over hen verschijnt, moorden ze tegenstanders uit zoals sjiieten en soennieten doen?
Ondergaat Antwerpen hetzelfde lot als Darfoer?
Gaan de belangers en masse de Torhoutse baan op om alles te vernielen wat er in hun weg staat als een criminele autochtoon bij de lurven gevat wordt?ik heb nog nooit zulks gehoord.Maar Jakko zal daar wel lak aan hebben, hij is duidelijk pro-moslim bevooroordeeld.

Lincoln
15 april 2006, 12:53
wie zijn legerdienst in een ander land doet, kan geen Belg zijn.Ik vind dat ze de legerdienst terug moeten invoeren in België, wel met een behoorlijke solde (6oo euros+ kost & inwoon bvb), en dat iedereen die Belg wil worden, zijn legerdienst ook in België doet.En als hij niet wil (of zij, want ik zou een legerdienst voor de beide geslachten invoeren), die krijgt géén Belgische papieren, en kan vertrekken...Legerdienst ?? Ik heb mijn legerdienst gedaan zene....

athena
15 april 2006, 13:01
Interessant. Wie maakte er de link met de islam en wie zijn dan wel die moslimpamperaars? Je mag je zelfs beperken tot het voorbeeld Ayaan. Een te doorzichtige strategie. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, Knorretje.
Sommige mensen hebben toch een totaal gebreek aan zelfkennis.:roll:

athena
15 april 2006, 13:03
Legerdienst ?? Ik heb mijn legerdienst gedaan zene.... Bij wie? Al-Quada?

Lincoln
15 april 2006, 13:09
Bij wie? Al-Quada?Zeg heb je niets anders in je woordenboek ??

Morghodius
15 april 2006, 13:35
Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Hoeveel WTC-torens hebben de belangers al opgeblazen?
Hoeveel metro-en treinstellen hebben ze al opgeblazen?
Hoeveel uitgaansoorden hebben ze al de lucht in geblazen?
Pieken die belangers ook in de criminaliteitsstatistieken?
Steken belangers ambassades en ganse buurten in brand als er een cartoon over hen verschijnt, moorden ze tegenstanders uit zoals sjiieten en soennieten doen?
Ondergaat Antwerpen hetzelfde lot als Darfoer?
Gaan de belangers en masse de Torhoutse baan op om alles te vernielen wat er in hun weg staat als een criminele autochtoon bij de lurven gevat wordt?

Of hoeveel moslims hebben de aanhangers van VB al vermoord....

geen

typisch ook, alle racistische moorden worden gepleegd door allochtonen voornamelijk met een islamitische achtergrond en dan beweert links tegen racisme te zijn maar dat negeren ze dan even lekker

bolle
15 april 2006, 13:48
pfff, Fouad Ahidar.

Is zo'n SPA-Allochtoontje dat geen enkele geloofwaardigheid heeft bij de allochtone gemeenschap, en bijgevolg z'n pijlen richt op het ongelovige kiesvee.

En welke bewijzen heeft hem? Nadda. Noppes.

Al is't wel bewezen dat Vlaamse Jongens MP3 spelers droppen :D

*knip*

1handclapping
15 april 2006, 13:50
Je begint met "ongelovigen", vervolgens doe je voort met "anders-gelovigen"
om te eindigen bij je eigen broers en zusters.

Er is wel 1 ding dat ik beu ben nl. dat er een politieke stroming zou bestaan die criminelen "pampert". Het is waar dat progressievelingen of "linksen" het van belang vinden criminaliteit te voorkomen, door de samenleving te verbeteren. Eveneens is het juist dat een staat/samenleving een voorbeeldfunctie moet vervullen en geen wraakinstrument is. Dat houdt in dat in de eerste plaats een bestraffing een heropvoedingselement moet inhouden en in de tweede plaats onverbeterlijke elementen inderdaad definitief uit de maatschappij moeten verwijderd worden.

Dat heeft niets met "pamperen" te maken, maar alles met beschaving.

MT
15 april 2006, 14:01
Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Hoeveel WTC-torens hebben de belangers al opgeblazen?
Hoeveel metro-en treinstellen hebben ze al opgeblazen?
Hoeveel uitgaansoorden hebben ze al de lucht in geblazen?
Pieken die belangers ook in de criminaliteitsstatistieken?
Steken belangers ambassades en ganse buurten in brand als er een cartoon over hen verschijnt, moorden ze tegenstanders uit zoals sjiieten en soennieten doen?
Ondergaat Antwerpen hetzelfde lot als Darfoer?
Gaan de belangers en masse de Torhoutse baan op om alles te vernielen wat er in hun weg staat als een criminele autochtoon bij de lurven gevat wordt?

:thumbsup:

bolle
15 april 2006, 14:06
pfff, Fouad Ahidar.

Is zo'n SPA-Allochtoontje dat geen enkele geloofwaardigheid heeft bij de allochtone gemeenschap, en bijgevolg z'n pijlen richt op het ongelovige kiesvee.

En welke bewijzen heeft hem? Nadda. Noppes.

Al is't wel bewezen dat Vlaamse Jongens MP3 spelers droppen :D

Aan uw vuile en laffe reactie weet ik dat jouw volkje maar een ordinair Bassklasse gepeupel is.

Darwin
15 april 2006, 14:24
Je begint met "ongelovigen", vervolgens doe je voort met "anders-gelovigen"
om te eindigen bij je eigen broers en zusters.

Er is wel 1 ding dat ik beu ben nl. dat er een politieke stroming zou bestaan die criminelen "pampert". Het is waar dat progressievelingen of "linksen" het van belang vinden criminaliteit te voorkomen, door de samenleving te verbeteren. Eveneens is het juist dat een staat/samenleving een voorbeeldfunctie moet vervullen en geen wraakinstrument is. Dat houdt in dat in de eerste plaats een bestraffing een heropvoedingselement moet inhouden en in de tweede plaats onverbeterlijke elementen inderdaad definitief uit de maatschappij moeten verwijderd worden.

Dat heeft niets met "pamperen" te maken, maar alles met beschaving.

Jij ontkent dus het bestaan van de criminelenrechtenorganisaties?

pinbag
15 april 2006, 14:30
hoe jullie denken over N-afrikanen leid tot wat jullie van ze maken....

Boadicea
15 april 2006, 14:35
hoe jullie denken over N-afrikanen leid tot wat jullie van ze maken....

FOUT het is wat de N-Afrikanen ons aandoen en de manier waarop individuen als u hun oogkleppen verdedigen, dat wij worden wat jullie van ons maken !!:evil:

Crapuul = crapuul

pinbag
15 april 2006, 14:39
FOUT het is wat de N-Afrikanen ons aandoen en de manier waarop individuen als u hun oogkleppen verdedigen, dat wij worden wat jullie van ons maken !!:evil:

Crapuul = crapuul

totaal nie fout; ge gooit een complete bevolking op een mesthoop.

dus ge moet niet verast zijn dat ge mest naar u gegooit krijgt als tegenreactie.

Nu iedereen gelijk voor de wet;dan zouden we een rechtvaardigere maatschapij bekomen volgens mij...

Crapuul = frustraties

Boadicea
15 april 2006, 14:46
totaal nie fout; ge gooit een complete bevolking op een mesthoop.

dus ge moet niet verast zijn dat ge mest naar u gegooit krijgt als tegenreactie.

Nu iedereen gelijk voor de wet;dan zouden we een rechtvaardigere maatschapij bekomen volgens mij...

Crapuul = frustraties

Typisch dat men het Vlaams Belang electoraat een mesthoop mag noemen, maar aanhangers van een levensgevaarlijke religie niet.:!:

Iedereen gelijk voor de wet? Doe me niet lachen. Uw wet verbied mij om te zeggen wat ik denk, terwijl u iedereen kan bekladden naar believen.

Denkt ge nu echt dat moslimcollaboratie iets zal opleveren? Is het niet walgelijk dat het door de kerk verketterde, ongelovige linksen zijn die de aanzet geven tot de ondergang van het Westen?

Wat hebben de aanhangers van uw visie gedaan met mensen die begrip konden opbrengen voor deze meneer :hitler: ?

Moslims hebben me gemaakt wat ik ben en THEY MADE ME HATE.

Jozef Ostyn
15 april 2006, 14:54
Moslims hebben me gemaakt wat ik ben en THEY MADE ME HATE.

Dan bent u zwak van geest.

pinbag
15 april 2006, 14:57
"Typisch dat men het Vlaams Belang electoraat een mesthoop mag noemen, maar aanhangers van een levensgevaarlijke religie niet.:!:

Iedereen gelijk voor de wet? Doe me niet lachen. Uw wet verbied mij om te zeggen wat ik denk, terwijl u iedereen kan bekladden naar believen.

Denkt ge nu echt dat moslimcollaboratie iets zal opleveren? Is het niet walgelijk dat het door de kerk verketterde, ongelovige linksen zijn die de aanzet geven tot de ondergang van het Westen?"
--------------------------------------------------------------------
*dus als ik praat met feministen dan ben ik een collobarateur tegen de kerk 8O *
------------------------------------------------------------------
"Wat hebben de aanhangers van uw visie gedaan met mensen die begrip konden opbrengen voor deze meneer :hitler: ?

Moslims hebben me gemaakt wat ik ben en THEY MADE ME HATE."

----------------------------------------------------------------
*Ik heb nooit gezegd dat de vb nen mesthoop is ;-)...

en het gedeelte van iedereen gelijk voor de wet = doelde ik aan dat het niet de realiteit was... u leest zeer selectief :roll:, en :hitler: sorry maar hij was De banaliteit van het kwaad even als al die andere tijdgenoten van hem.*

Boadicea
15 april 2006, 14:57
Dan bent u zwak van geest.

Gelukkig nog niet zo zwak als u. Ik heb duidelijk standpunten en zal die met hand en tand verdedigen, tegen linkse tweezakken als u.

U bent met deze opmerking duidelijk aan het einde van UW latijn.

pinbag
15 april 2006, 14:57
Dan bent u zwak van geest.

:lol: die zit.

athena
15 april 2006, 14:58
hoe jullie denken over N-afrikanen leidt tot wat jullie van ze maken....

Eerst zonder fouten leren schrijven, me dunkt

Darwin
15 april 2006, 15:01
hoe jullie denken over N-afrikanen leid tot wat jullie van ze maken....

Hoho, de zaken niet omkeren. De mohammedanen en hun autochtone collaborateurs van de criminele partijen en de criminelenrechtenorganisaties zijn monsters van ons aan het maken.

Ze zullen de schepsels tegenover zich krijgen die ze zelf geschapen hebben.

pinbag
15 april 2006, 15:01
Eerst zonder fouten leren schrijven, me dunkt

Inhoud primeert in deze topic; :roll: dus blijft bij de topic :thumbsup: en zevert niet over een futiliteit ;-).

Jozef Ostyn
15 april 2006, 15:02
tegen linkse tweezakken als u.



U bent één van de weinige mensen die mij verwijten links te zijn. Zegt eigenlijk meer over u, dan over mij.

Jozef Ostyn
15 april 2006, 15:03
U bent met deze opmerking duidelijk aan het einde van UW latijn.

Ik verkies het gebruik van het Nederlands.

pinbag
15 april 2006, 15:03
Hoho, de zaken niet omkeren. De mohammedanen en hun autochtone collaborateurs van de criminele partijen en de criminelenrechtenorganisaties zijn monsters van ons aan het maken.

Ze zullen de schepsels tegenover zich krijgen die ze zelf geschapen hebben.

Wel ze noemen jullie niet voor niks mestkevers,jullie delen samen de mesthoop en hebben het zelf niet door... dus stigmatiseert elkaar maar lekker verder...

Jozef Ostyn
15 april 2006, 15:04
zijn monsters van ons aan het maken.



Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.

Darwin
15 april 2006, 15:04
"Typisch dat men het Vlaams Belang electoraat een mesthoop mag noemen, maar aanhangers van een levensgevaarlijke religie niet.:!:

Iedereen gelijk voor de wet? Doe me niet lachen. Uw wet verbied mij om te zeggen wat ik denk, terwijl u iedereen kan bekladden naar believen.

Denkt ge nu echt dat moslimcollaboratie iets zal opleveren? Is het niet walgelijk dat het door de kerk verketterde, ongelovige linksen zijn die de aanzet geven tot de ondergang van het Westen?"
--------------------------------------------------------------------
*dus als ik praat met feministen dan ben ik een collobarateur tegen de kerk 8O *
------------------------------------------------------------------
"Wat hebben de aanhangers van uw visie gedaan met mensen die begrip konden opbrengen voor deze meneer :hitler: ?

Moslims hebben me gemaakt wat ik ben en THEY MADE ME HATE."

----------------------------------------------------------------
*Ik heb nooit gezegd dat de vb nen mesthoop is ;-)...

en het gedeelte van iedereen gelijk voor de wet = doelde ik aan dat het niet de realiteit was... u leest zeer selectief :roll:, en :hitler: sorry maar hij was De banaliteit van het kwaad even als al die andere tijdgenoten van hem.*

Als het aan de honderdduizenden moegetergde mensen ligt, dan liggen mensen als jij binnenkort zelf op de mesthoop te stinken. Het verdiende loon van de collaborateurs van het islamofascisme.

Darwin
15 april 2006, 15:07
Wel ze noemen jullie niet voor niks mestkevers,jullie delen samen de mesthoop en hebben het zelf niet door... dus stigmatiseert elkaar maar lekker verder...

Doe zo voort maat met uw praatjes. De (af)rekening volgt wel.

Lincoln
15 april 2006, 15:07
Als het aan de honderdduizenden moegetergde mensen ligt, dan liggen mensen als jij binnenkort zelf op de mesthoop te stinken. Het verdiende loon van de collaborateurs van het islamofascisme.Je lijdt echt aan een trauma darwin, verzorging is de beste remedie.

Lincoln
15 april 2006, 15:08
Doe zo voort maat met uw praatjes. De (af)rekening volgt wel.Welke (af)rekening ??

pinbag
15 april 2006, 15:09
Als het aan de honderdduizenden moegetergde mensen ligt, dan liggen mensen als jij binnenkort zelf op de mesthoop te stinken. Het verdiende loon van de collaborateurs van het islamofascisme.
wel leuk nu wordt ik gestigmatiseert :lol:...

Darwin
15 april 2006, 15:10
Je lijdt echt aan een trauma darwin, verzorging is de beste remedie.

Ik mag dan misschien lijden aan een trauma, maar ik leef nog. Dat kan Joe niet meer zeggen. En Theo ook niet meer. En Pim ook niet meer.

Jozef Ostyn
15 april 2006, 15:10
wel leuk nu wordt ik gestigmatiseert :lol:...

Om de grote 20ste eeuwse filosoof Raymond Van het Groenewoud te citeren: "Trek het je niet aan".

Lincoln
15 april 2006, 15:12
Ik mag dan misschien lijden aan een trauma, maar ik leef nog. Dat kan Joe niet meer zeggen. En Theo ook niet meer. En Pim ook niet meer.Pim ?? Is hij dan ook door een moslim vermoord ??

pinbag
15 april 2006, 15:13
Om de grote 20ste eeuwse filosoof Raymond Van het Groenewoud te citeren: "Trek het je niet aan".

:-D doe ik ook niet maar anderen blijkbaar wel,daar ging het mij om de hele tijd..

Jozef Ostyn
15 april 2006, 15:13
Enfin, ik dacht dat hier ging om de laffe en tragische moord op een onschuldige jongen. Maar anderen zien er blijkbaar eerder een therapeutische sessie in, waarbij ze hun fobieën en psychische problemen wat kunnen luchten.
Zelf verkies ik te denken aan het slachtoffer. Gelukkig leek mij dat ook de ingesteldheid van de meeste mensen die ik daarnet op de plaats van de misdaad gezien heb.

pinbag
15 april 2006, 15:14
Pim ?? Is hij dan ook door een moslim vermoord ??

waarschijnelijk gaat hij zeggen dat het was door een colloborateur enzo...

Jozef Ostyn
15 april 2006, 15:14
Pim ?? Is hij dan ook door een moslim vermoord ??

Lincoln scoort!

Lincoln
15 april 2006, 15:15
http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/approve.gif

Boadicea
15 april 2006, 15:15
wel leuk nu wordt ik gestigmatiseert :lol:...


Wel duidelijk dat de Linkse en de moslims niet meer weten waar te kruipen.
Ze gaan schelden, ze gaan schrijffouten uitzoeken en al van dat blaaa blaaa blaaa

Muizenpis, is alles wat er nog uitkomt en ze zouden de leer van de mestkever eens moeten uitpluizen.

Hé, Mestkevers ruimen mest op. Mest is voor mij een linkse en een moslim.
Trouwens mestkevers zijn heilig in Egypte.:-D

pinbag
15 april 2006, 15:16
Enfin, ik dacht dat hier ging om de laffe en tragische moord op een onschuldige jongen. Maar anderen zien er blijkbaar eerder een therapeutische sessie in, waarbij ze hun fobieën en psychische problemen wat kunnen luchten.
Zelf verkies ik te denken aan het slachtoffer. Gelukkig leek mij dat ook de ingesteldheid van de meeste mensen die ik daarnet op de plaats van de misdaad gezien heb.

het is keierg voor die kerel , dat ze die kerels maar te pakken krijgen en niet laten lopen na een paar dagen,...

1handclapping
15 april 2006, 15:21
Beste Darwin,

Deze draad vervalt in het elkaar uitschelden en dan verdwijn ik gewoonlijk..
Maar criminelenrechtenorganisaties vind ik een plezierig idee alsof er een "homo criminalis" zou bestaan tegenover een "homo sapiens".. We kunnen dan de "homo criminalis" afzonderen in werkkampen of hoe we die dingen ook willen noemen en de "homo sapiens" zou dan zorgeloos in een criminaliteitsvrije wereld kunnen leven..

Helaas bestaat dat verschil in "soort" er niet en dus leven we allemaal samen
en genieten allemaal van onze "mensenrechten" in een maatschappij waarin we op democratische wijze wetten hebben tot stand gebracht die ten volle moeten worden toegepast. Als die wetten niet voldoen moeten ze worden verbeterd.

Terzijde :

In Nederland kent men een systeem van TBS (ter beschikking stelling). Dat gaat over een bepaald type van Homo Criminalis dat men niet wil laten "loslopen" in de wereld van Homo Sapiens tot men er zeker van is dat het zich van criminele feiten zal onthouden. Men stelde daar vast dat dit systeem soms faalt omdat het individu in kwestie een in vrijheid niet meer gevolgd wordt en geen medicatie meer neemt. Dit systeem wordt dus nu ter discussie gesteld en men gaf als verbetering o.a. het systeem in Nordrheinwestfalen aan waarbij de Homo Criminalis na invriheidstelling wel gevolgd wordt en miedicatie te slikken krijgt..

Ik bedoel maar : met wat rationeel overleg kan criminaliteit bestreden worden,
zonder zijn toevlucht te moeten nemen tot steeds langdurigere gevangenisstraffen. De discussie over criminaliteit moet zeer breed opengetrokken worden en zeker niet verengd tot puur etnische of ideologische kwesties.

pinbag
15 april 2006, 15:27
"Hé, Mestkevers ruimen mest op. Mest is voor mij een linkse en een moslim.
Trouwens mestkevers zijn heilig in Egypte.:-D"

"mestkevers leven van mest dus "het is" in de mestkever zijn voordeel om mest te creeren ;-)"= "stigma"

Darwin
15 april 2006, 15:28
Pim ?? Is hij dan ook door een moslim vermoord ??

Door een collaborateur van het islamofascisme. Minstens even erg als een mohammedaan. Want zonder die collabo's was er in Europa helemaal geen islamprobleem.

Darwin
15 april 2006, 15:30
Lincoln scoort!

Lincoln scoort helemaal niet. En jij begint je ook al als een collabo te gedragen. Bravo.

Boadicea
15 april 2006, 15:33
"Hé, Mestkevers ruimen mest op. Mest is voor mij een linkse en een moslim.
Trouwens mestkevers zijn heilig in Egypte.:-D"

"mestkevers leven van mest dus "het is" in de mestkever zijn voordeel om mest te creeren ;-)"= "stigma"

Whoehahaha... Weet jij wel wat stigma wil zeggen ? :lol:

slegie
15 april 2006, 15:36
Je begint met "ongelovigen", vervolgens doe je voort met "anders-gelovigen"
om te eindigen bij je eigen broers en zusters.

Er is wel 1 ding dat ik beu ben nl. dat er een politieke stroming zou bestaan die criminelen "pampert". Het is waar dat progressievelingen of "linksen" het van belang vinden criminaliteit te voorkomen, door de samenleving te verbeteren. Eveneens is het juist dat een staat/samenleving een voorbeeldfunctie moet vervullen en geen wraakinstrument is. Dat houdt in dat in de eerste plaats een bestraffing een heropvoedingselement moet inhouden en in de tweede plaats onverbeterlijke elementen inderdaad definitief uit de maatschappij moeten verwijderd worden.

Dat heeft niets met "pamperen" te maken, maar alles met beschaving.

Het belonen van criminaliteit is dus beschaafd in jouw ogen want je moet durven zeggen zoals het is. criminaliteit loont.
voor misdaden als verkrachting en moord zijn er lachwekkende korte gevangenis straffen.
en dan is een gevangenis in belgië een luxe verblijf in een gesloten hotel.
en dit allemaal op kosten van de samenleving.
in dit land worden slachtoffers van criminaliteit daders omdat zij kunnen opdraaien voor hun geleden schade en de daders worden het slachtoffer want als die 2 noord -afrikaanse jongeren worden gevonden zal men weer af komen met flauwe exuses van een slechte jeugd, geen kansen en dergelijke. Bullshit in mijn ogen.
invoering van de doodstraf, gevangenis straffen verhogen voor zware misdrijven als moord en verkrachting, levenslang is levenslang, en geen verkortingen meer van de celstraf door goed gedrag
minder luxe in een gevangenis en dwangarbeid om de kosten terug te betalen aan de samenleving.

kortom gedaan met de verwennerij van criminaliteit en de harde aanpak van jeugdbendes of dat nu noord afrikanen of autochtoonse jongeren zijn.

oh ja pedofilie en verkrachting moet eveneens bestraft worden met verplichte sterilisatie en het verwijderen van de testikels, misschien houden de mogelijke verkrachters of pedofielen hun lul langer in hun broek of de jongeren die graag treintje rijden met jonge meisjes van 14 jaar zouden misschien wel eens 2 keer nadenken eer ze een leven verwoesten

maar neen, u bent blijkbaar iemand die criminelen maar een 2de kans en een derde en een vierde, 5de,6de .... kansen blijft geen.
bij mij verlies je je mensenrechten bij het eerste misdrijf al en zeker bij de zwaardere zoals verkrachting en moord.
geen 2de kans, daar geloof ik helemaal niet in, zie dutroux als voorbeeld maar.
eens een dief altijd een dief en idem voor moord en verkrachting en pedofilie.
gedaan met die bullshit van mensenrechten en 2de kansen voor misdadigers.
de wereld draait ook niet altijd zoals ik het zou willen maar daarom ga ik nog niemand beroven, verkrachten,vermoorden of god weet ik wat allemaal.

mijn oordeel over die 2 noord afrikanen die die jongen hebben neergestoken is dat ze de doodstraf moesten krijgen en deze voltrokken moest zo snel mogelijk

voor sommige is dit wraak maar ik noem het rechtvaardigheid.
een hond die een kind bijt word afgemaakt maar een mens die een kind mishandeld, verkracht en vermoord zou een 2de kans kunnen krijgen of na 12 jaar al vrijkomen?????hoe gek is onze samenleving wel niet?

afmaken die moordenaars, de overheid heeft als plicht om mensen te beschermen tegen criminelen en hiermee heeft zij dus de plicht om moordenaars en verkrachters en pedofielen voorgoed uit te schakelen. en vermits de doodstraf redelijk voorgoed is :-) lijkt mij dit de meest rechtvaardige oplossing

Darwin
15 april 2006, 15:36
Beste Darwin,

Deze draad vervalt in het elkaar uitschelden en dan verdwijn ik gewoonlijk..
Maar criminelenrechtenorganisaties vind ik een plezierig idee alsof er een "homo criminalis" zou bestaan tegenover een "homo sapiens".. We kunnen dan de "homo criminalis" afzonderen in werkkampen of hoe we die dingen ook willen noemen en de "homo sapiens" zou dan zorgeloos in een criminaliteitsvrije wereld kunnen leven..

Helaas bestaat dat verschil in "soort" er niet en dus leven we allemaal samen
en genieten allemaal van onze "mensenrechten" in een maatschappij waarin we op democratische wijze wetten hebben tot stand gebracht die ten volle moeten worden toegepast. Als die wetten niet voldoen moeten ze worden verbeterd.

Terzijde :

In Nederland kent men een systeem van TBS (ter beschikking stelling). Dat gaat over een bepaald type van Homo Criminalis dat men niet wil laten "loslopen" in de wereld van Homo Sapiens tot men er zeker van is dat het zich van criminele feiten zal onthouden. Men stelde daar vast dat dit systeem soms faalt omdat het individu in kwestie een in vrijheid niet meer gevolgd wordt en geen medicatie meer neemt. Dit systeem wordt dus nu ter discussie gesteld en men gaf als verbetering o.a. het systeem in Nordrheinwestfalen aan waarbij de Homo Criminalis na invriheidstelling wel gevolgd wordt en miedicatie te slikken krijgt..

Ik bedoel maar : met wat rationeel overleg kan criminaliteit bestreden worden,
zonder zijn toevlucht te moeten nemen tot steeds langdurigere gevangenisstraffen. De discussie over criminaliteit moet zeer breed opengetrokken worden en zeker niet verengd tot puur etnische of ideologische kwesties.

Deze draad gaat gewoon naar de kern van de zaak. En dat zijn de moslims met hun criminele cultuur die zulk gedrag mogelijk maken. De collaborateurs van het islamofascisme beschermen op hun beurt dan weer de moslimcriminelen.

Als je het bovenstaande "schelden" wil noemen, doe dan maar. Voor mij is het een genadeloze analyse. En de waarheid kwetst zegt men nogal eens.

Natuurlijk zouden mensen als jij graag hebben dat wij de waarheid niet meer zouden zeggen. Dat je lekker intellectualistisch kan voortleuteren.

En ondertussen mollen de mohammedanen ons verder, één voor één.

Esperanza
15 april 2006, 15:36
Gelukkig nog niet zo zwak als u. Ik heb duidelijk standpunten en zal die met hand en tand verdedigen, tegen linkse tweezakken als u.Jozef Ostijn links??? :lol:

Als een conservatieve katholiek (niet eens denigrerend bedoeld) voor jou al "links" is, dan vraag ik mij af hoever jij bent opgeschoven ter rechterzijde.

Gezien het feit dat jij sympathie toont voor een zekere :hitler: is dit in feite al een retorische vraag.

Lincoln
15 april 2006, 15:37
Door een collaborateur van het islamofascisme. Minstens even erg als een mohammedaan. Want zonder die collabo's was er in Europa helemaal geen islamprobleem.Die persoon was helemaal geen islam-colla zoals u beweerd,.

Lincoln
15 april 2006, 15:40
Lincoln scoort helemaal niet. En jij begint je ook al als een collabo te gedragen. Bravo.Dus iedereen die met mee eens is op het idee is hij volgens u een collabo, mijn advies voor jouw: verzorging is de beste remedie voordat u nare stuiptrekken krijgt!

Boadicea
15 april 2006, 15:40
Jozef Ostijn links??? :lol:

Als een conservatieve katholiek (niet eens denigrerend bedoeld) voor jou al "links" is, dan vraag ik mij af hoever jij bent opgeschoven ter rechterzijde.

Gezien het feit dat jij sympathie toont voor een zekere :hitler: is dit in feite al een retorische vraag.

Kul en nog eens kul dat je uitkraamt ventje.

Waar staat dat ik geschreven heb dat ik sympathie uit voor :hitler: ????

Nog eens, de linkse weten hier niet meer in welke bocht ze zich moeten wringen. Erg, Heeeel erg.

pinbag
15 april 2006, 15:40
Whoehahaha... Weet jij wel wat stigma wil zeggen ? :lol:

mijn opvatting van stigma is:Stigma betekent letterlijk stempel. Mensen plakken elkaar graag etiketten op.

"Als men een bepaalde groep brandmerkt/stigmatiseert, dicht men die groep als geheel een bepaald negatief kenmerk toe. Het is voor de gestigmatiseerde groep, zoals het voor een gebrandmerkte onmogelijk is van het merkteken af te komen,"
wiki bron.

"STIGMA betekent brandmerk en is afgeleid van het Grieks stigmata.
Stigmatiseren betekent dus: een brandmerk of onuitwisbaar teken aanbrengen.
Vroeger werden sommige veroordeelden als levenslange straf gebrandmerkt of gestigmatiseerd door middel van een gloeiend ijzer."

willekeurig gekozen bron.

Lincoln
15 april 2006, 15:41
Deze draad gaat gewoon naar de kern van de zaak. En dat zijn de moslims met hun criminele cultuur die zulk gedrag mogelijk maken. De collaborateurs van het islamofascisme beschermen op hun beurt dan weer de moslimcriminelen.

Als je het bovenstaande "schelden" wil noemen, doe dan maar. Voor mij is het een genadeloze analyse. En de waarheid kwetst zegt men nogal eens.

Natuurlijk zouden mensen als jij graag hebben dat wij de waarheid niet meer zouden zeggen. Dat je lekker intellectualistisch kan voortleuteren.

En ondertussen mollen de mohammedanen ons verder, één voor één.Dus volgens u ben ik een crimmineel??

Darwin
15 april 2006, 15:42
Jozef Ostijn links??? :lol:

Als een conservatieve katholiek (niet eens denigrerend bedoeld) voor jou al "links" is, dan vraag ik mij af hoever jij bent opgeschoven ter rechterzijde.

Gezien het feit dat jij sympathie toont voor een zekere :hitler: is dit in feite al een retorische vraag.

Conservatieve katholieken zijn pro de extreemrechtse islam dus kan het niet anders dan dat ze links zijn.

Boadicea
15 april 2006, 15:43
mijn opvatting van stigma is:Stigma betekent letterlijk stempel. Mensen plakken elkaar graag etiketten op.

"Als men een bepaalde groep brandmerkt/stigmatiseert, dicht men die groep als geheel een bepaald negatief kenmerk toe. Het is voor de gestigmatiseerde groep, zoals het voor een gebrandmerkte onmogelijk is van het merkteken af te komen,"
wiki bron.

"STIGMA betekent brandmerk en is afgeleid van het Grieks stigmata.
Stigmatiseren betekent dus: een brandmerk of onuitwisbaar teken aanbrengen.
Vroeger werden sommige veroordeelden als levenslange straf gebrandmerkt of gestigmatiseerd door middel van een gloeiend ijzer."

willekeurig gekozen bron.

Dus, u zegt het zelf: door ons mestkevers te noemen worden wij gestigmatiseerd. Wel ja ... daar gaat uwe baloontekst hé ?

pinbag
15 april 2006, 15:45
Dus, u zegt het zelf: door ons mestkevers te noemen worden wij gestigmatiseerd. Wel ja ... daar gaat uwe baloontekst hé ?

en omgekeert ;-)

slegie
15 april 2006, 15:46
Beste Darwin,

Deze draad vervalt in het elkaar uitschelden en dan verdwijn ik gewoonlijk..
Maar criminelenrechtenorganisaties vind ik een plezierig idee alsof er een "homo criminalis" zou bestaan tegenover een "homo sapiens".. We kunnen dan de "homo criminalis" afzonderen in werkkampen of hoe we die dingen ook willen noemen en de "homo sapiens" zou dan zorgeloos in een criminaliteitsvrije wereld kunnen leven..

Helaas bestaat dat verschil in "soort" er niet en dus leven we allemaal samen
en genieten allemaal van onze "mensenrechten" in een maatschappij waarin we op democratische wijze wetten hebben tot stand gebracht die ten volle moeten worden toegepast. Als die wetten niet voldoen moeten ze worden verbeterd.

Terzijde :

In Nederland kent men een systeem van TBS (ter beschikking stelling). Dat gaat over een bepaald type van Homo Criminalis dat men niet wil laten "loslopen" in de wereld van Homo Sapiens tot men er zeker van is dat het zich van criminele feiten zal onthouden. Men stelde daar vast dat dit systeem soms faalt omdat het individu in kwestie een in vrijheid niet meer gevolgd wordt en geen medicatie meer neemt. Dit systeem wordt dus nu ter discussie gesteld en men gaf als verbetering o.a. het systeem in Nordrheinwestfalen aan waarbij de Homo Criminalis na invriheidstelling wel gevolgd wordt en miedicatie te slikken krijgt..

Ik bedoel maar : met wat rationeel overleg kan criminaliteit bestreden worden,
zonder zijn toevlucht te moeten nemen tot steeds langdurigere gevangenisstraffen. De discussie over criminaliteit moet zeer breed opengetrokken worden en zeker niet verengd tot puur etnische of ideologische kwesties.

de doodstraf lijkt mij zeer goed te zijn dan vermits men hier wel een grote zekerheid heeft dat men niet hervalt :-)

bijkomend voordeel van de doodstraf men moet tenminste geen gevangenissen bij houden. gewoon een goede oven om de lijken te verbranden lijkt mij voldoende en betaalbaarder dan lange celstraffen :-)

en mensenrechten gelden in de eerste plaats voor mensen en niet voor beesten zoals moordernaars, verkrachter en pedofielen.

en mensenrechten dienen ervoor om bepaalde misbruiken tegen de mensheid tegen te gaan en niet om criminelen te beschermen tegen een rechtvaardige straf in mijn ogen.

en een overheid moet beiden doen zowel preventief misdaad bestrijden door ongelijkheden tussen de mensen weg te werken en kansen te bieden maar ook moet deze overheid de onschuldigen beschermen en zorgen dat criminelen van zware misdrijven nooit meer kunnen hervallen.


de doodstraf is geen overbodige luxe in onze westerse samenleving.

Darwin
15 april 2006, 15:46
Dus volgens u ben ik een crimmineel??

Volgens de islammoraal niet, volgens de westerse moraal wel.

Jij behoort tot een bende die het roven en doden verheerlijkt. En je verdedigt deze dingen ook nog eens. Voor een normaal mens ben jij dan een crimineel ja.

Lees er het 8ste hoofdstuk van de Koran maar eens op na. Dat is aanzetten tot criminaliteit van A tot Z. Dat gaat over de "oorlogsbuit" weet je wel.

Wel die gastjes die ons pesten tot we er van sterven volgen de teksten van de Koran zoals die uit het 8ste hoofdstuk.

Boadicea
15 april 2006, 15:46
en omgekeert ;-)

Omgekeerd is met een d !

Als u toch muizenissen wil uitmesten !;-)

pinbag
15 april 2006, 15:48
Omgekeerd is met een d !

Als u toch muizenissen wil uitmesten !;-)

:-D danku deze fout was terecht.

Lincoln
15 april 2006, 15:49
Volgens de islammoraal niet, volgens de westerse moraal wel.

Jij behoort tot een bende die het roven en doden verheerlijkt. En je verdedigt deze dingen ook nog eens. Voor een normaal mens ben jij dan een crimineel ja.

Lees er het 8ste hoofdstuk van de Koran maar eens op na. Dat is aanzetten tot criminaliteit van A tot Z. Dat gaat over de "oorlogsbuit" weet je wel.

Wel die gastjes die ons pesten tot we er van sterven volgen de teksten van de Koran zoals die uit het 8ste hoofdstuk.Dus ik ben een crimmineel volgens u??

Jozef Ostyn
15 april 2006, 15:50
Jozef Ostijn links??? :lol:

Als een conservatieve katholiek (niet eens denigrerend bedoeld) voor jou al "links" is, dan vraag ik mij af hoever jij bent opgeschoven ter rechterzijde.


Ik ben zeker Rooms-Katholiek en politiek gezien zou ik mezelf inderdaad waaschijnlijk in de eerste plaats typeren als conservatief. Maar "katholiek" duidt voor mij op geen specifieke politieke overtuiging, het is een geloofsovertuiging. Katholieken kunnen links of rechts zijn, conservatief of liberaal.

Boadicea
15 april 2006, 15:51
Dus ik ben een crimmineel volgens u??

Niet alleen volgens hem ! :lol:

Chrilord
15 april 2006, 15:52
Neen we mogen niet oproepen tot geweld,maar ons laten slachten gelijk schapen,dat ben ik niet zinnens zulle.Reeds gans mijn leven hoor ik dat met geweld niets is op te lossen.gevolg:alle dagen meer geweld.Die theorie heeft dus gefaald of niet...?

Esperanza
15 april 2006, 15:54
Kul en nog eens kul dat je uitkraamt ventje.

Waar staat dat ik geschreven heb dat ik sympathie uit voor :hitler: ????Een paar berichten terug. Zo kort van geheugen?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657728&postcount=52


Nog eens, ...Het is niet omdat je iets herhaalt dat het daarom aan bewijskracht wint.

... de linkse weten hier niet meer in welke bocht ze zich moeten wringen. Erg, Heeeel erg.Ik zou niet weten in welke bochten ik mij zou moeten wringen. Er is een roofmoord gebeurd en de daders dienen bijgevolg bestraft te worden. Dit lijkt me een toch niet al te moeilijk verstaanbare "bocht"....

Lincoln
15 april 2006, 15:55
Niet alleen volgens hem ! :lol:Ah ,dus ook volgens jouw?! :lol:

Je kunt je stem hier brengen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=49744

Chrilord
15 april 2006, 15:56
Dat is precies de stem van "steven" en "jongliberaal"...jongens dan is de pret eraf...

Boadicea
15 april 2006, 15:56
Neen we mogen niet oproepen tot geweld,maar ons laten slachten gelijk schapen,dat ben ik niet zinnens zulle.Reeds gans mijn leven hoor ik dat met geweld niets is op te lossen.gevolg:alle dagen meer geweld.Die theorie heeft dus gefaald of niet...?

Voila, als de linksen dat nu ook zo leren begrijpen. Maar zij zijn het fundament voor vrijheid en het recept voor oorlogen. Waar tweedracht zaaien op de eerste plaats staat en graag willen ze de realiteit verdoezelen.

Het stinkt daar erger dan bij de mestkevers.

Boadicea
15 april 2006, 16:00
Eeen paar berichten terug. Zo kort van geheugen?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657728&postcount=52

Het is niet omdat je iets herhaalt dat het daarom aan bewijskracht wint.

Ik zou niet weten in welke bochten ik mij zou moeten wringen. Er is een roofmoord gebeurd en de daders dienen bestraft te worden. Dit lijkt me een toch niet al te moeilijke verstaanbare "bocht"....

Met welke argumenten probeert u mij eigenlijk te slaan ?
Het is duidelijk dat u niet past in discussie voeren. Maar dat zijn we gewoon van links hé :lol:

Esperanza
15 april 2006, 16:02
Met welke argumenten probeert u mij eigenlijk te slaan ?
Het is duidelijk dat u niet past in discussie voeren. Maar dat zijn we gewoon van links hé :lol:Dat jij problemen ondervindt met begrijpend lezen is niet mijn probleem.

Boadicea
15 april 2006, 16:06
Dat jij problemen ondervindt met begrijpend lezen is niet mijn probleem.

dat is het, links moet altijd de zaken verdraaien en wanneer ze hun gelijk niet halen gaan ze maar provoceren en schelden !

Duidelijk dat u eronderuit gaat met uw stripfiguurlijke manier van discussiëren. ;-)

xmordan
15 april 2006, 16:12
Laat de brusselse moslimgemeenschap nu eens bewijzen of ze het nu echt zo goed menen met ons. Zoals dat altijd wordt gezegd. Maar toch is er weinig reactie uit die hoek. Natuurlijk zijn de daders bekend bij de moslimsgemeenschap. Laat ze de daders uitleveren. Het zijn dezelfde die al jarenlang rondhangen aan de Brusselse stations,metro's en in de buurt van de Grote markt. Degenen die 's nachts in hun luxewagens het noordkwartier onveilig maken.
Laat Belgie zich nu eens bewijzen tegenover zijn bevolking en de buitenwereld.
Stel de avondklok in in de migrantenwijken en zet desnoods het leger in tot de daders zijn opgepakt. Neem de wijken terug die men al jaren kwijt is.
Als er niet gepast gaat gereageerd worden en men aanhoud in de laksheid krijgen we hier nog toestanden zoals in ex-Joegoslavie. En men weet hoever een gefrustreerd volk kan gaan. Het is 5 voor 12.

Esperanza
15 april 2006, 16:15
Met welke argumenten probeert u mij eigenlijk te slaan ?Ik hoef helemaal geen argumenten aan te halen, de jouwe spreken reeds boekdelen, m.a.w. tegenstrijdigheden en simplisme staan voorop...dat is het, links moet altijd de zaken verdraaien en wanneer ze hun gelijk niet halen gaan ze maar provoceren en schelden !Duidelijk dat u eronderuit gaat met uw stripfiguurlijke manier van discussiëren. ;-)Ja hoor, what ever... Als dat je gelukkig maakt...

Gelieve mij nu even te excuseren, ik ga op zoek naar een ietwat intelligentere gesprekspartner.

Boadicea
15 april 2006, 16:32
Ik hoef helemaal geen argumenten aan te halen, de jouwe spreken reeds boekdelen, m.a.w. tegenstrijdigheden en simplisme staan voorop...Ja hoor, what ever... Als dat je gelukkig maakt...

Gelieve mij nu even te excuseren, ik ga op zoek naar een ietwat intelligentere gesprekspartner.

Oké. Voor alle linksen die mijn postings echt niet begrijpen, zal ik er een tekeningetje bij moeten maken.:oops:

Is het rechtvaardig dat iemand die nu 18 wordt en normaal voor de eerste keer zou mogen gaan stemmen, dat niet kan, omwille van het feit dat zijn grootvader meer dan 60 jaar geleden ooit een deal met een Duitser gesloten had over een geslacht varken? Deze man wou alleen eten voor zijn gezin te doen overleven en links nagelt zijn nageslacht, dat toen nog niet eens geboren was aan het kruis.

Als die daders van de roofmoord niet gepakt worden en ze zijn 18 of ouder, mogen ze (of moeten ze, indien nieuwe Belg) gaan stemmen.

Dat willen ze ontkennen. Dan ben ik maar een nazi met Hitlersympathieën. Ik ben wel extreem rechts, maar mijn ideeën wijken op veel punten wel af.

Over de Holocaust hebben ze wetten gedicteerd over hoe erg we deze moeten vinden. Lieve mensen, ik heb hier geen wet voor nodig en ook geen quota van 5 miljoen om dit verschrikkelijk te vinden. En wat moeten we dan denken van de Killing Fields in Cambodja? Of waren de extreem linkse Rode Kmher soms de lieve koorknapen, die niemand discrimineerden. Hoeveel mensen zijn er in hun concentratiekampen gestoreven. Is de ene genocide de andere niet? Moeten er een X aantal onschuldigen in sterven voor we het erg mogen vinden?
Wat is Saddam van geloofsovertuiging en wat deed hij met de Koerden? Moet ik zo verder gaan?

Nu: persoonlijk heb ik de indruk dat er een groep binnen de Islam nog gevaarlijker is dan iemand die al ruim 60 jaar dood is.

Jakko
15 april 2006, 16:45
Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Hoeveel WTC-torens hebben de belangers al opgeblazen?
Hoeveel metro-en treinstellen hebben ze al opgeblazen?
Hoeveel uitgaansoorden hebben ze al de lucht in geblazen?
Pieken die belangers ook in de criminaliteitsstatistieken?
Steken belangers ambassades en ganse buurten in brand als er een cartoon over hen verschijnt, moorden ze tegenstanders uit zoals sjiieten en soennieten doen?
Ondergaat Antwerpen hetzelfde lot als Darfoer?
Gaan de belangers en masse de Torhoutse baan op om alles te vernielen wat er in hun weg staat als een criminele autochtoon bij de lurven gevat wordt?

Een eerste vereiste is leren lezen wat er staat, Knorretje.
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep. Zij weet dus perfect waartoe blind fanatisme kan leiden..
Als u zelfs niet weet dat Ayaan Hirsi Ali dat beweert heeft, is de verontwaardigde persmededeling van het Vlaams Belang U wellicht ook ontgaan of misschien toch het selectief geheugen dat u in de steek laat?
Een vergelijkend voorbeeld zou de brandstichting en moordende schietpartij in een woning in Schaarbeek enkele jaren geleden kunnen zijn, waarbij de Marokkaanse ouders het leven lieten en hun drie kinderen door de buurtbewoners gered konden worden. Nog een voorbeeld van zinloos geweld.

Bovendien zou ik nu wel eens echt willen weten, wie die moslimpamperaars dan wel zijn en welke voorkeursbehandeling u deze bevolkingsgroep wel zou willen geven? Komen we dan niet vanzelfsprekend bij het VB terecht, waarvan uw lichtende voorbeelden zoals o.a. Ayaan geen hoge verwachtingen koesteren?

Lincoln
15 april 2006, 16:46
Oké. Voor alle linksen die mijn postings echt niet begrijpen, zal ik er een tekeningetje bij moeten maken.:oops:

Is het rechtvaardig dat iemand die nu 18 wordt en normaal voor de eerste keer zou mogen gaan stemmen, dat niet kan, omwille van het feit dat zijn grootvader meer dan 60 jaar geleden ooit een deal met een Duitser gesloten had over een geslacht varken? Deze man wou alleen eten voor zijn gezin te doen overleven en links nagelt zijn nageslacht, dat toen nog niet eens geboren was aan het kruis.

Als die daders van de roofmoord niet gepakt worden en ze zijn 18 of ouder, mogen ze (of moeten ze, indien nieuwe Belg) gaan stemmen.

Dat willen ze ontkennen. Dan ben ik maar een nazi met Hitlersympathieën. Ik ben wel extreem rechts, maar mijn ideeën wijken op veel punten wel af.

Over de Holocaust hebben ze wetten gedicteerd over hoe erg we deze moeten vinden. Lieve mensen, ik heb hier geen wet voor nodig en ook geen quota van 5 miljoen om dit verschrikkelijk te vinden. En wat moeten we dan denken van de Killing Fields in Cambodja? Of waren de extreem linkse Rode Kmher soms de lieve koorknapen, die niemand discrimineerden. Hoeveel mensen zijn er in hun concentratiekampen gestoreven. Is de ene genocide de andere niet? Moeten er een X aantal onschuldigen in sterven voor we het erg mogen vinden?
Wat is Saddam van geloofsovertuiging en wat deed hij met de Koerden? Moet ik zo verder gaan?

Nu: persoonlijk heb ik de indruk dat er een groep binnen de Islam nog gevaarlijker is dan iemand die al ruim 60 jaar dood is.Dus je bomba is een nazi en jij bent zijn erfgenaam ??

Diatonos
15 april 2006, 16:51
Beste mensen,

Mag ik jullie verzoeken om het schelden achterwege te laten in deze topic? Ik kan begrijpen dat de emoties bij zulke discussies hoog kunnen oplaaien maar ik ben niet van plan om jullie scheldwoorden te blijven wegknippen.

Schelden = waarschuwing + strafpunt.

Gelieve daar rekening mee te houden en de discussie respectvol te laten verlopen.

Met vriendelijke groeten,

Diatonos.

xmordan
15 april 2006, 17:05
Beste mensen,

Mag ik jullie verzoeken om het schelden achterwege te laten in deze topic? Ik kan begrijpen dat de emoties bij zulke discussies hoog kunnen oplaaien maar ik ben niet van plan om jullie scheldwoorden te blijven wegknippen.

Schelden = waarschuwing + strafpunt.

Gelieve daar rekening mee te houden en de discussie respectvol te laten verlopen.

Met vriendelijke groeten,

Diatonos.

Pasen een tijd van vrede...
Blijkbaar hebben sommigen gisteren te weinig vlees en te veel paaseieren gegeten. :lol:
Terwijl er hier onderling wordt gescholden word er in onze hoofdstad weer een landgenoot gemolesteerd door GASTarbeiders jongeren.
Goe bezig.:|

drosophila
15 april 2006, 17:08
Familie vermoorde tiener vraagt constructief debat

"De families van Joe Van Holsbeeck, vreselijk vermoord woensdag, en van zijn vriend zullen geen enkele manifestatie met een geïsoleerd en partijdig karakter, steunen. Zij vragen de voorzitters van alle democratische partijen hierover te waken." De twee families verklaren "de deur niet te sluiten voor steun aan een open, constructieve manifestatie van jongeren en burgers, maar
niet voor de begrafenis waarvan de modaliteiten de komende dagen zullen worden vastgelegd".

"Deze onnoemelijke daad verdient een sereen en constructief debat over de, waarschijnlijk meerdere, oorzaken, tussen alle publieke actoren die bezorgd zijn om jongeren en ouderen het elementaire recht te garanderen zich in volledige veiligheid te verplaatsen binnen en buiten de stad."

"Ieder geïsoleerd, partijdig iniatief dreigt dit tragisch gebeuren te kapen en bedreigt de mogelijkheden om goed doordachte maatregelen te nemen in het belang van de hele samenleving."

De twee families zijn van oordeel dat de eerste en enige
prioriteit nu is om de daders van deze verschrikkelijke daad op te sporen en zo snel mogelijke voor het gerecht te brengen. Daarom "is het belangrijk dat de onderzoekers van de federale politie hun werk kunnen verderzetten in de best mogelijke omstandigheden, in samenwerking met alle burgers die nuttige inlichtingen kunnen aanbrengen".

De families van Joe en zijn vriend verklaren zeer getroffen te zijn door de spontane blijken van medeleven van de reizigers in het Centraal Station en bij de bevolking in het algemeen. De vriend van Joe, "die eraan houdt in alle omstandigheden zijn anonimiteit te bewaren, wil formeel bevestigen dat diegene die men 'beertje' noemde
om zijn joviaal karakter, geen enkele provocerende of racistische uitlating deed tegenover zijn aanvallers". "Joe was daar niet toe in staat."
(De Morgen)

jef
15 april 2006, 17:10
Pasen een tijd van vrede...
Blijkbaar hebben sommigen gisteren te weinig vlees en te paaseieren gegeten. :lol:
Terwijl er hier onderling wordt gescholden word er in onze hoofdstad weer een landgenoot gemolesteerd door GASTarbeiders jongeren.
Goe bezig.:|
Gastarbeiders, moet dat niet vervangen worden door GASTPARASIETEN, of ingevoerd crapuul?

drosophila
15 april 2006, 17:12
Gastarbeiders, moet dat niet vervangen worden door GASTPARASIETEN, of ingevoerd crapuul?

Lees de oproep van de betrokkenen en schaam u

Knorretje
15 april 2006, 17:18
Een eerste vereiste is leren lezen wat er staat, Knorretje.


Juist, daar heeft u blijkbaar zelf moeite mee. Of waren de voorbeelden te moeilijk om vinden ?


Als u zelfs niet weet dat Ayaan Hirsi Ali dat beweert heeft,
Ik weet vrij goed wat Ayaan Hirsi Ali beweert over de islam. U blijkbaar niet, want u blijft zich maar vastklampen aan één detailberichtje van harentwege over het VB, terwijl u de hoofmoot van haar werk moedwillig over het hoofd ziet.

is de verontwaardigde persmededeling van het Vlaams Belang U wellicht Die is mij inderdaad niet bekend, misschien omdat politiek correcte heksenjagerij niet mijn hobby is.
ook ontgaan of misschien toch het selectief geheugen dat u in de steek laat? Zoals uw selectief geheugen u in de steek gaat ivm Ayaan 's analyses van de ware aard van de islam ? Merkwaardig, want heel haar bekendheid en carrière is daar opgestoeld, en niet op dat ene artikeltje over de boerinnebond, of nee, wat was het weer, het VB.
Een vergelijkend voorbeeld zou bijvoorbeeld de brand en schietpartij in een woning in Schaarbeek enkele jaren geleden zijn, waarbij de Marokkaanse ouders het leven lieten en hun drie kinderen door de buurtbewoners gered konden worden. Nog een voorbeeld van zinloos geweld.
Werd hun huis met opzet in de fik gezet door autochtonen, zoals die jongen met opzet vermoord werd om zijn MP3?

Bovendien zou ik nu wel eens echt willen weten, wie die moslimpamperaars dan wel zijn en welke voorkeursbehandeling u deze bevolkingsgroep wel zou willen geven? Je weet heel goed wat met moslimpamperaars bedoeld wordt. Dat zijn die lui die graag met oogkleppen oplopen voor bepaalde verderfelijke en geweldadige trekjes van de islamitische religie en cultuur, en van hun aanhangers. Ik wens ze een spoedige Verlichting toe, net zoals aan de sujetten van hun ongelimiteerde adoratie, de moslims. Komen we dan niet vanzelfsprekend bij het VB terecht Nee absoluut niet. Volgens u is er een analogie tussen het moslimextremisme en het extremisme van VB : alleen staaft u die bewering niet. Waarom niet? Lukt het niet? Komaan zeg, doe 's een kleine moeite, antwoord op mijn vragen en staaf je bewering met concrete feiten ! Ik zou enkel bij het , waarvan uw lichtende voorbeelden zoals o.a. Ayaan geen hoge verwachtingen koesteren?

Knuppel
15 april 2006, 17:19
Lees de oproep van de betrokkenen en schaam u

Die oproep diende niet om hier iemand de mond te snoeren.

Het blijft hier om een roofmoord gaan, maar geen gewone. Er is niet gestoken om te kunnen stelen maar om te moorden, vergeet dat niet.
Als de gemoederen dus (weer eens) hoog oplaaien dan ligt daar heel wat meer aan ten grondslag dan jij hier doet uitschijnen.

drosophila
15 april 2006, 17:21
Die oproep diende niet om hier iemand de mond te snoeren.

Het blijft hier om een roofmoord gaan, maar geen gewone. Er is niet gestoken om te kunnen stelen maar om te moorden, vergeet dat niet.
Als de gemoederen dus (weer eens) hoog oplaaien dan zijn ligt daar heel wat meer aan ten grondslag dan jij hier doet uitschijnen.

Dat volharden in de boosheid door u, ondanks de oproep van diegenen die pas op een gruwelijke manier hun zoon hebben verloren, is dat kwaadaardigheid? Of gewoon domheid?

Knorretje
15 april 2006, 17:21
Lees de oproep van de betrokkenen en schaam u

T'is eerder aan de linkse kerk en de allochtonenpamperaars om zich te schamen want zij zijn mede verantwoordelijk voor die gruwelijke moord.

Boadicea
15 april 2006, 17:23
T'is eerder aan de linkse kerk en de allochtonenpamperaars om zich te schamen want zij zijn mede verantwoordelijk voor die gruwelijke moord.

juist !

drosophila
15 april 2006, 17:23
T'is eerder aan de linkse kerk en de allochtonenpamperaars om zich te schamen want zij zijn mede verantwoordelijk voor die gruwelijke moord.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

drosophila
15 april 2006, 17:23
juist !

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Knorretje
15 april 2006, 17:25
T'is eerder aan de linkse kerk en de allochtonenpamperaars om zich te schamen want zij zijn mede verantwoordelijk voor die gruwelijke moord.

Niets kwetst meer dan de waarheid, niet waar Drosophila ?

drosophila
15 april 2006, 17:26
Niets kwetst meer dan de waarheid, niet waar Drosophila ?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Knorretje
15 april 2006, 17:27
Niets kwetst meer dan de waarheid, niet waar Drosophila ?

Die zat duidelijk raak.

Boadicea
15 april 2006, 17:28
Niets kwetst meer dan de waarheid, niet waar Drosophila ?

Ze is uitgepamperd.
Dus nu nog wat met de linkskes spelen :lol:

Duvelke
15 april 2006, 17:30
Ze is uitgepamperd.
Dus nu nog wat met de linkskes spelen :lol:
je gaat er wel graag in op e

vind je dat lekker zo op andere mensen bashen?

Khonnor
15 april 2006, 17:33
Ze is uitgepamperd.
Dus nu nog wat met de linkskes spelen :lol:
Blijkbaar kan de familie van het slachtoffer hier serener mee omgaan dan bepaalde extreem rechtse idioten hier. Schaam jullie

Boadicea
15 april 2006, 17:35
je gaat er wel graag in op e

vind je dat lekker zo op andere mensen bashen?

Ach daar zijn ze weer, alles is goed als het op rechts is maar Hoewheee als dat bij hen gebeurd.

Erg hé, dat mijn topics erger zijn dan een moord met 5 messteken.

Erop in gaan ? ja, daar dient dit forum toch voor hé ! Heb ik iets onwettigs gezegd misschien ?

Duvelke
15 april 2006, 17:36
Blijkbaar kan de familie van het slachtoffer hier serener mee omgaan dan bepaalde extreem rechtse idioten hier. Schaam jullie
Als rechtsen kunnen roepen en tieren hoe slecht het gaat, zijn ze er als de kippen bij..
Groot bakkes hebben ze, ma voorts :roll:

Knorretje
15 april 2006, 17:36
Blijkbaar kan de familie van het slachtoffer hier serener mee omgaan dan bepaalde extreem rechtse idioten hier. Schaam jullie

Wat moet die familie dan wel niet denken van die linkse pamperidioten die hun knuffelfixaties niet onder controle kunnen houden.

Khonnor
15 april 2006, 17:37
Wat moet die familie dan wel niet denken van die linkse pamperidioten die hun knuffelfixaties niet onder controle kunnen houden.
8) Knorretje zit/shit weeral op haar paard!!

Boadicea
15 april 2006, 17:37
Als rechtsen kunnen roepen en tieren hoe slecht het gaat, zijn ze er als de kippen bij..
Groot bakkes hebben ze, ma voorts :roll:

Vrije meningsuiting ventje !!

Problemen mee ?

drosophila
15 april 2006, 17:38
Wat moet die familie dan wel niet denken van die linkse pamperidioten die hun knuffelfixaties niet onder controle kunnen houden.

Wat die familie denkt, vindt u hier:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657969&postcount=117

Hopelijk lezen ze hier niet mee hoe u hier onbeschaamd de dood van hun zoon misbruikt. Schaam u.

carlgustaaf
15 april 2006, 17:39
[quote=Duvelke;1658011]je gaat er wel graag in op e

vind je dat lekker zo op andere mensen bashen?[/quote en die noraf's die jonge gasten omversteken? Doen die dat omdat ze dat lekker vinden?:evil:

Knorretje
15 april 2006, 17:39
Als rechtsen kunnen roepen en tieren hoe slecht het gaat, zijn ze er als de kippen bij..
Groot bakkes hebben ze, ma voorts :roll:

Nog een geluk dat ze de weg van het allochtone racaille in Frankrijk niet opgaan. :-P

Boadicea
15 april 2006, 17:41
Wat die familie denkt, vindt u hier:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657969&postcount=117

Hopelijk lezen ze hier niet mee hoe u hier onbeschaamd de dood van hun zoon misbruikt. Schaam u.

Voila, de burgers trekken hun muil open en daar zijn de linkse bullebakken om ze de mond te snoeren.

Feit is feit en leer er mee leven.

Ik sta los van de familie en heb hierover een mening.

Nog eens: Problemen mee ?

Knorretje
15 april 2006, 17:41
Wat die familie denkt, vindt u hier:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657969&postcount=117

Hopelijk lezen ze hier niet mee hoe u hier onbeschaamd de dood van hun zoon misbruikt. Schaam u.

De enige die zich moeten schamen zijn de dader en zijn medeverantwoordelijke knuffelaars uit het linkse kamp. Schaam u dus maar heel diep.

drosophila
15 april 2006, 17:41
De enige die zich moeten schamen zijn de dader en zijn medeverantwoordelijke knuffelaars uit het linkse kamp. Schaam u dus maar heel diep.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Duvelke
15 april 2006, 17:41
Vrije meningsuiting ventje !!

Problemen mee ?
hahahaha, ja dan benoemen ze het onder vrije meningsuiting..:-D

ALS IK ZOU ZEGGEN (wat ik niet doe) : "uw moeder is een vuile h**r"
zou je het dan ook vrije meningsuiting noemen?

Khonnor
15 april 2006, 17:42
De enige die zich moeten schamen zijn de dader en zijn medeverantwoordelijke knuffelaars uit het linkse kamp. Schaam u dus maar heel diep.
Ja ja, ga jij nu maar braaf Mein Kampf lezen (Kamp... Kampf... heb je em?)8)

Knorretje
15 april 2006, 17:44
Voila, de burgers trekken hun muil open en daar zijn de linkse bullebakken om ze de mond te snoeren.

Feit is feit en leer er mee leven.

Ik sta los van de familie en heb hierover een mening.

Nog eens: Problemen mee ?

Natuurlijk hebben ze daar problemen mee. Het verrijkingsfabeltje krijgt (alweer) een dreun, en dat mag vooral niet luidop gezegd worden.

carlgustaaf
15 april 2006, 17:44
Blijkbaar kan de familie van het slachtoffer hier serener mee omgaan dan bepaalde extreem rechtse idioten hier. Schaam jullielinks rechts links rechts...er is een jong ventje dood! Heeft niks met richtingen te maken.Enkel: wie heeft het gedaan?(weer eens)
Al de rest is loze zever.Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil...wat moet er gebeuren? Dat er u zelf eens iets overkomt, om u uit uw konfortabele winterslaap veraangenaamd door zoete multikuldromen te laten wakker schieten (of stéken)?

Boadicea
15 april 2006, 17:44
hahahaha, ja dan benoemen ze het onder vrije meningsuiting..:-D

ALS IK ZOU ZEGGEN (wat ik niet doe) : "uw moeder is een vuile h**r"
zou je het dan ook vrije meningsuiting noemen?

U schrijft over mijn moeder wat u wil maar kom dat eens aan mijn deur zeggen ?

Nog eens: waar zijn mijn scheldwoorden en waar schrijf ik iets onwettigs ?

Antwoord hier eens op ?

drosophila
15 april 2006, 17:44
Natuurlijk hebben ze daar problemen mee. Het verrijkingsfabeltje krijgt (alweer) een dreun, en dat mag vooral niet luidop gezegd worden.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

drosophila
15 april 2006, 17:44
links rechts links rechts...er is een jong ventje dood! Heeft niks met richtingen te maken.Enkel: wie heeft het gedaan?(weer eens)
Al de rest is loze zever.Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil...wat moet er gebeuren? Dat er u zelf eens iets overkomt, om u uit uw konfortabele winterslaap veraangenaamd door zoete multikuldromen te laten wakker schieten (of stéken)?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Knorretje
15 april 2006, 17:46
Ja ja, ga jij nu maar braaf Mein Kampf lezen (Kamp... Kampf... heb je em?)8)

Ga jij je koranverzen maar afdreunen in de moskee. Vooral de verzen waarin je islamitische führert haatproza decreteerde tegenover de dhimmies. Niet dat je ze nog niet goed onder knie hebt ...8)

Knuppel
15 april 2006, 17:47
Dat volharden in de boosheid door u, ondanks de oproep van diegenen die pas op een gruwelijke manier hun zoon hebben verloren, is dat kwaadaardigheid? Of gewoon domheid?

Nogmaals. Die oproep had niet als doel iemand de mond te snoeren.
Niet iedereen is even 'fijngevoelig' als jij. Besef echter heel goed dat iemand die zélf werkt om te kunnen betalen wat hij graag bezit, het niet hoeft te gaan stelen en er al zeker niet voor hoeft te moorden.

Knorretje
15 april 2006, 17:47
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Dat volharden in de boosheid door u is dat machteloosheid? Of gewoon domheid?

daiwa
15 april 2006, 17:47
Nog eens: waar zijn mijn scheldwoorden en waar schrijf ik iets onwettigs ?

Antwoord hier eens op ?


Tja, Boadicea, de waarheid kwetst en sommigen steken dan liever hun kop in het (woestijn)zand.

Khonnor
15 april 2006, 17:47
Ga jij je koranverzen maar afdreunen in de moskee. Vooral de verzen waarin je islamitische führert haatproza decreteerde tegenover de dhimmies. Niet dat je ze nog niet goed onder knie hebt ...8)

plaatsvervangende schaamte :oops: voor knorretjes onzin. iemand moet het toch doen

MisterXYZ
15 april 2006, 17:50
Je gaat mij toch niet vertellen dat je Ahidar niet door hebt? Die zit enkel met verkiezingen in zijn achterhoofd, wat een dergelijk voorval kan betekenen voor de resultaten van het Vlaams Belang en de nu al barslechte reputatie van de Marokkaanse jeugd.

Ahidar is wel degene die doodserieus in de 7e dag kwam verkondigen dat een verkeersongeluk in Frankrijk, waarbij een bus van een Marokkaanse busmaatschappij gevestigd in Brussel betrokken was en een aantal Morokkaanse doden vielen, de schuld was van het Vlaams Belang.

Het lot van die Belgische jongen en zijn familie zal Ahidar worst wezen, zijn uitspraken zijn een puur staaltje van opportunisme.

Is dit zo, ik heb er geen weet van dat Ahidar dat verklaard zou hebben, dan wordt het hoogtijd dat we de politiekers tot de orde roepen en hebben wij als burgers de plicht, ja de verdomde plicht voor het Vlaams Belang te stemmen, bij de volgende stembeurten. Eigenlijk verschiet ik niet meer van die allochtonen reacties. Gisteren op TV was te zien en horen dat een jonge vreemdeling snotneus met de pet op, doodleuk kwam verklaren, dat er dagelijks mensen sterven met een air van wat dan nog!! Ge moet maar durven hé, als een autochtoon dat zou doen dan is morgen Brussel te klein. Filip dewinter heeft gelijk wanneer hij aanhaalt dat in dit apelandje de slachtoffers meer gestraft worden dan de daders en ook heeft gelijk als hij stelt dat we ons moeten gaan bewapenen tegen dit vreemd crapuul die hier absoluut niet thuishoren en niets en of niemand ontzien. Onze politiekers en vooral de progressieven (SP.a/Spirit/ PS e.a.progressieven) zijn de schuld van de huidige toestand en van wat er ons nog te wachten staat. Men zou toch op z'n minst gaan denken dat ze de grenzen gaan sluiten en illegalen onmiddellijk gaan terugsturen, maar niets van dit alles, integendeel de politiekers zitten opgesloten in hun eigen denkwereldje dat in de verste verte niet overeenkomt met de denkwereld van de gewone burgers in dit landje, alleen maar om aan de macht te kunnen blijven en maandelijks een ontzagelijk hoog loon te kunnen stelen, ja dat noem ik stelen als ze nog niet de intentie tonen om naar de burgers te luisteren, dan moeten die burgers die politiekers naar huis sturen en moeten we het Vlaams Belang de zaak maar eens laten oplossen!!

Knorretje
15 april 2006, 17:50
plaatsvervangende schaamte :oops: voor knorretjes onzin. iemand moet het toch doen

Zegt de linkse pamperaar die ieder die zijn mening niet deelt uitscheldt voor nazi of mein kampf freak.
De enige die zich hoeft te schamen zijn de dader en zijn knuffelcollabo's (waartoe ik u reken).

drosophila
15 april 2006, 17:52
Zegt de linkse pamperaar die ieder die zijn mening niet deelt uitscheldt voor nazi of mein kampf freak.
De enige die zich hoeft te schamen zijn de dader en zijn knuffelcollabo's (waartoe ik u reken).

http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Knorretje
15 april 2006, 17:52
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Macheloosheid èn domheid.
Duidelijk.

drosophila
15 april 2006, 17:53
Macheloosheid èn domheid.
Duidelijk.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657991&postcount=122

Jozef Ostyn
15 april 2006, 17:54
Vrije meningsuiting ventje !!

Problemen mee ?

De vrije meningsuiting dient inderdaad ook het uiten van domme meningen te verdedigen. Laat u gaan.

Jozef Ostyn
15 april 2006, 17:55
hahahaha, ja dan benoemen ze het onder vrije meningsuiting..:-D

ALS IK ZOU ZEGGEN (wat ik niet doe) : "uw moeder is een vuile h**r"
zou je het dan ook vrije meningsuiting noemen?

De meeste prostituees zijn ongetwijfeld eerlijke en eerbare vrouwen. Waarom wil u hen beledigen?

Jozef Ostyn
15 april 2006, 17:56
plaatsvervangende schaamte :oops: voor knorretjes onzin. iemand moet het toch doen

Ik voel mij daartoe niet geroepen. Elke idioot moet maar voor zijn eigen schaamte opdraaien.

Boadicea
15 april 2006, 17:57
De meeste prostituees zijn ongetwijfeld eerlijke en eerbare vrouwen. Waarom wil u hen beledigen?

Jozef, ga gaat erover he kerel !!

1 ste waarschuwing !! en geen 3 keer hé !! Oke ?

Zwijg maar over mijn familie ! Duidelijk ?

Jozef Ostyn
15 april 2006, 17:57
Het gaat hier in deze thread ondertussen over alles, behalve over de misdaad en het slachtoffer. Triest.

Khonnor
15 april 2006, 17:58
Zegt de linkse pamperaar die ieder die zijn mening niet deelt uitscheldt voor nazi of mein kampf freak.
De enige die zich hoeft te schamen zijn de dader en zijn knuffelcollabo's (waartoe ik u reken).
Knorretje, ik heb één woord voor jou, het begint met een p en eindigt op ater, en neen, het is geen pater.
Dringend eens één bezoeken, zou ik zeggen. Hebben goeie remedies tegen angstpsychoses, depressies en paranoia....
Want, praten helpt....

Knorretje
15 april 2006, 18:02
Knorretje, ik heb één woord voor jou, het begint met een p en eindigt op ater, en neen, het is geen pater.
Dringend is één bezoeken, zou ik zeggen. Hebben goeie remedies tegen angstpsychoses, depressies en parnoia....
Want, praten helpt....

De enigen die momenteel aan angstpsychoses lijden zijn de linkse knuffelcollabo's. Vanwaar hun verwoede uitputtingsslagen in vergoeilijkingen, denk je ? Vanwaar hun oeverloze muilkorfpogingen, denk je? :lol:

Boadicea
15 april 2006, 18:10
De enigen die momenteel aan angstpsychoses lijden zijn de linkse knuffelcollabo's. Vanwaar hun verwoede uitputtingsslagen in vergoeilijkingen, denk je ? Vanwaar hun oeverloze muilkorfpogingen, denk je? :lol:

Dan hoeven ze de waarheid niet onder ogen zien. Ze slapen waarschijnlijk iets beter, indien ze er niet bij stilstaan dat de illegalen die ze bij wijze van politiek correcte burgerlijke ongehoorzaamheid, in hun huizen mee helpen verstoppen, hen 's nachts als dank eens de keel kunnen oversnijden.

Denk hierbij eens aan die pater die vorig jaar vermoord werd voor zijn liefdadigheid, toen hij een illegaal in zijn parochie ten slape legde ?

PAJOT
15 april 2006, 18:14
De enigen die momenteel aan angstpsychoses lijden zijn de linkse knuffelcollabo's. Vanwaar hun verwoede uitputtingsslagen in vergoeilijkingen, denk je ? Vanwaar hun oeverloze muilkorfpogingen, denk je? :lol:http://www.coranix.com/stephbergol/autruche.jpg

Duvelke
15 april 2006, 18:23
U schrijft over mijn moeder wat u wil maar kom dat eens aan mijn deur zeggen ?

Wat zou je dan doen e? :-)
dat is toch MIJN recht van vrije meningsuiting?

Boadicea
15 april 2006, 18:27
Wat zou je dan doen e? :-)
dat is toch MIJN recht van vrije meningsuiting?

Zeker jongen ! geen probleem !

Maar mijn moeder doet hier niets ter zake en daar moet jij je mond over houden.

Anders gaat u discrimineren, provoceren en uitlokken. En god weet waar ik dan voor in staat ben.

Duvelke
15 april 2006, 18:32
Zeker jongen ! geen probleem !

Maar mijn moeder doet hier niets ter zake en daar moet jij je mond over houden.

Anders gaat u discrimineren, provoceren en uitlokken. En god weet waar ik dan voor in staat ben.
vreemd, is dat niet net het tegenovergestelde van je 'vrije meningsuiting';-)

btw, ik zoek echt geen ruzie met jou ofzo hoor, ik heb absoluut niets tege je moeder, ik wou gewoon ff aantonen dat niet iedereen met alles kan lachen, ook al is dat 'vrije meningsuiting'

solidarnosc
15 april 2006, 18:35
De enigen die momenteel aan angstpsychoses lijden zijn de linkse knuffelcollabo's. Vanwaar hun verwoede uitputtingsslagen in vergoeilijkingen, denk je ? Vanwaar hun oeverloze muilkorfpogingen, denk je? :lol:

Vandaar dat linksen bijvoorbeeld al vechten tegen moslimfundamentalisten nog voor u daarvan had gehoord. Het is pas op het moment dat moslimfundamentalisten zich tegen het Westen as such begonnen te keren en niet alleen tegen het linkse Westen dat jullie er een probleem van maken. Rechtse hypocrieten. Eerst stingertjes verkopen en nu ons met de vinger wijzen.

Boadicea
15 april 2006, 18:36
vreemd, is dat niet net het tegenovergestelde van je 'vrije meningsuiting';-)

btw, ik zoek echt geen ruzie met jou ofzo hoor, ik heb absoluut niets tege je moeder, ik wou gewoon ff aantonen dat niet iedereen met alles kan lachen, ook al is dat 'vrije meningsuiting'

Tussen uw mening vertolken en iemand zijn moeder uitschijten voor hoer zit een Heel groot verschil kerel !

Ge hebt zowiso ruzie gezocht met mij. Dat betekent dat u als links niets anders kunt dan schelden als je je gelijk niet meer haalt.

nog eens: kom dat eens aan mijn deur zeggen ?

Duvelke
15 april 2006, 18:39
Tussen uw mening vertolken en iemand zijn moeder uitschijten voor hoer zit een Heel groot verschil kerel !

Ge hebt zowiso ruzie gezocht met mij. Dat betekent dat u als links niets anders kunt dan schelden als je je gelijk niet meer haalt.

nog eens: kom dat eens aan mijn deur zeggen ?

lol, ok, we proberen opnieuw..
1) ik zei als ik je moeder zou uitschelden (wat ik dus niet zou doen. Ik schelde dus niet, ik maakte een veronderstelling
2) ik heb NERGENS gezegd dat ik Links ben..

Boadicea
15 april 2006, 18:47
hahahaha, ja dan benoemen ze het onder vrije meningsuiting..:-D

ALS IK ZOU ZEGGEN (wat ik niet doe) : "uw moeder is een vuile h**r"
zou je het dan ook vrije meningsuiting noemen?

Verdraaid zijn woorden eenklaps !
U hebt het geschreven en daarmee basta !
En dat valt onder de discriminatie wet want dat mag je niet schrijven of zeggen volgens de wet.

U bent erover gegaan beste en excuses zijn hier op zijn plaats.

Knuppel
15 april 2006, 19:03
Vandaar dat linksen bijvoorbeeld al vechten tegen moslimfundamentalisten nog voor u daarvan had gehoord. Het is pas op het moment dat moslimfundamentalisten zich tegen het Westen as such begonnen te keren en niet alleen tegen het linkse Westen dat jullie er een probleem van maken. Rechtse hypocrieten. Eerst stingertjes verkopen en nu ons met de vinger wijzen.

Hazo. Toen de Russen in Afganistan zaten was dat dus om het moslimfundamentalisme te bestrijden?

Knuppel
15 april 2006, 19:07
Verdraaid zijn woorden eenklaps !
U hebt het geschreven en daarmee basta !
En dat valt onder de discriminatie wet want dat mag je niet schrijven of zeggen volgens de wet.

U bent erover gegaan beste en excuses zijn hier op zijn plaats.

Laat hem toch lopen. Je lijkt wel een Spanjaard dat je je zo aan die clichébelediging stoort.
Hoe kan je je daar nu aan storen goed wetende dat het niet de waarheid is?

Duvelke
15 april 2006, 19:11
Verdraaid zijn woorden eenklaps !
U hebt het geschreven en daarmee basta !
En dat valt onder de discriminatie wet want dat mag je niet schrijven of zeggen volgens de wet.

U bent erover gegaan beste en excuses zijn hier op zijn plaats.
ik heb het niet gezegd, ik zei ALS, djiezes :-D
maar soit,
ALS ik dat gezegd zou hebben, mijn excuses hiervoor ;-)

daiwa
15 april 2006, 19:14
Ja ja, ga jij nu maar braaf Mein Kampf lezen (Kamp... Kampf... heb je em?)8)


Denk jij ondertussen maar eens over het volgende na.

"Het multiculturalisme is een tragische vergissing die de westerse beschaving duur te staan zal komen. De overdreven openheid van het Westen voor immigranten met een andere culturele achtergrond vergemakkelijkt de aanslagen door radicale islamisten in westerse landen” – Vaclav Klaus, president van Tsjechië

Boadicea
15 april 2006, 19:18
ik heb het niet gezegd, ik zei ALS, djiezes :-D
maar soit,
ALS ik dat gezegd zou hebben, mijn excuses hiervoor ;-)

Fijn dat u uw excuses aanbied, excuses aanvaard .

Jakko
15 april 2006, 20:50
Jakko:
Een eerste vereiste is leren lezen wat er staat, Knorretje.

Knorretje: Juist, daar heeft u blijkbaar zelf moeite mee. Of waren de voorbeelden te moeilijk om vinden ?
Nogmaals, Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Waar beweer ik dat? Dat waren de letterlijke woorden van Hirsi Aayen, maar om uw grote gelijk te halen maar wat gaan schermen met terroristische aanslagen, gepleegd in het buitenland in naam van Allah, want pas maar op, binnen de korste keren gebeurt het ook hier?
Wie haalde er weer de moslimgemeenschap bij, of dacht u nu werkelijk dat dit soort mensonwaardige daden door de moslimgemeenschap aangemoedigd/goedgekeurd wordt of het in hun cultuur ingebakken zit?
Spartelen als een duiveltje in een wijwatervat noem ik dat. Wanneer ik u op de man vraag wie die moslimpamperaars dan wel zijn, komt u helaas niet verder dan wat lullen over mensen met oogkleppen op en het niet lezen van politiek correcte heksenjacht.
En nee, Knorretje, je moet uiteraard niet geloven dat het huis in Schaerbeek opzettelijk in de fik gestoken was, wanneer ik met een analoog voorbeeld, zoals gevraagd, op de proppen kom. Zelfs het geweer dat die ouders ombracht, ging per ongeluk af.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=nbna07052003_004


Volgens u is er een analogie tussen het moslimextremisme en het extremisme van VB : alleen staaft u die bewering niet. Waarom niet?
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF31012006_030
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=1&id=226
Oorspronkelijk bericht door Jakko
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep?
Blijf maar volharden in de boosheid, Knorretje, maar wellicht dat volgend filmpje duidelijkheid brengt wat zij ermee bedoelde.
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=540

Stratcat
15 april 2006, 21:17
Blijf maar volharden in de boosheid, Knorretje, maar wellicht dat volgend filmpje duidelijkheid brengt wat zij ermee bedoelde.
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=540
Ik heb het filmpje bekeken en ik vind dat jij in je hemd staat.

Knorretje heeft het over de islam en Hirsi Ali. En jij begint over wat Hirsi Ali over het Belang heeft beweerd. Maar Knorretje heeft het niet over het Belang gehad, en dat filmpje doet niets af aan wat Knorretje over de islam of Hirsi Ali heeft gezegd. Integendeel. Bekijk het filmpje nog maar eens. Let vooral op wat de imam van dienst zegt.

Ach, Blok-bashing is wat vroeger de aflaat was voor de katholieken.
Maar er is geen hemel.

Knuppel
15 april 2006, 21:25
Wie haalde er weer de moslimgemeenschap bij, of dacht u nu werkelijk dat dit soort mensonwaardige daden door de moslimgemeenschap aangemoedigd/goedgekeurd wordt of het in hun cultuur ingebakken zit?

Toevallig hoefde de moslimgemeenschap er niet bijgehaald te worden. De moordenaar was 'toevalling' een Noord-Afrikaan, dus Marokkaan dus naar alle waarschijnlijkheid...moslim.

Mij zal je niet horen beweren dat 'dit soort mensonwaardige' daden aangemoedigd/goedgekeurd wordt door de moslimgemeenschap, maar je kan niet ontkennen dat het gedrag van heel wat zoonlieven op zijn minst vergoelijkt wordt. Ik heb bovendien na twee volle dagen nog altijd geen weet van een moordlustige Marokkaan die door zijn gemeenschap verplicht werd de gevolgen van zijn daden te dragen en zichzelf aan te geven bij de politie. Hoe zou d�*t maar komen als de moslimgemeenschap dergelijke smeerlapperij toch niet goedkeurt/aanmoedigt?

En d�*t vergoelijken zit 'toevallig' wél in de moslimcultuur ingebakken. Toch als er smeerlapperij tegen ongelovigen moet vergoelijkt worden.

Hoe verklaar jij overigens de procentuele overbevolking van onze gevangenissen door Marokkanen?

Knuppel
15 april 2006, 21:28
Ik heb het filmpje bekeken en ik vind dat jij in je hemd staat.

Knorretje heeft het over de islam en Hirsi Ali. En jij begint over wat Hirsi Ali over het Belang heeft beweerd. Maar Knorretje heeft het niet over het Belang gehad, en dat filmpje doet niets af aan wat Knorretje over de islam of Hirsi Ali heeft gezegd. Integendeel. Bekijk het filmpje nog maar eens. Let vooral op wat de imam van dienst zegt.

Ach, Blok-bashing is wat vroeger de aflaat was voor de katholieken.
Maar er is geen hemel.

Knorretje is overigens VLD-er en geen VB-er....

Stratcat
15 april 2006, 21:33
Knorretje is overigens VLD-er en geen VB-er....
Nu maak je het wel heel erg moeilijk voor een Zwart-Wit-denker.

Knuppel
15 april 2006, 21:34
Dat is dan die zwart-wit denker zijn probleem.

rik47
15 april 2006, 21:37
Knorretje is overigens VLD-er en geen VB-er....
Kan ik me van Knorretje moeilijk inbeelden met de huidige VLD.

Knuppel
15 april 2006, 21:41
Kan ik me van Knorretje moeilijk inbeelden met de huidige VLD.

Ik ook niet van de Anarchistische bankier...
en de Vexille...

Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom VB-er geworden zijn.

andev
15 april 2006, 21:42
Je hebt gelijk maar oproepen tot geweld mag niet.

Misschien al eens beginnen met deel te nemen aan acties met de bedoeling te laten ZIEN dat WIJ dit niet langer pikken?

En denk je werkelijk dat dat ook maar iets zal uithalen??? Die bendes en die "enkelingen" moeten keihard worden aangepakt... daat wringt het schoentje. En daar zijn onze politiekers te gemakzuchtig en te laf voor.
Binnen een paar dagen is het weer "business as usual", met eventueel een opflakkering wanneer dat ongedierte wordt opgepakt... en dan hoor je er weer een tijdje niets meer van... tot je ze op een dag tegenkomt op straat...

Knuppel
15 april 2006, 21:43
Je hebt gelijk.
En toch kan ik mij niet tot hetzelfde niveau verlagen....

born2bewild
15 april 2006, 21:45
Er is wel 1 ding dat ik beu ben nl. dat er een politieke stroming zou bestaan die criminelen "pampert".

Groot gelijk. Aan deze thread te zien is iedereen dat kotsbeu.

Stratcat
15 april 2006, 21:46
Ik ook niet van de Anarchistische bankier...
en de Vexille...

Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom VB-er geworden zijn.

Ja maar, is Knorretje nu VLD-er? Want dat heb je wel beweerd.
Ik ben het iig niet. Noch Vb-er idd.

Knuppel
15 april 2006, 21:48
Vraag het haar eens per pb.

andev
15 april 2006, 21:51
Aan jouw reactie te zien wil je er vandaag niet eens over praten, zoveel is duidelijk.

Ikzelf zal er bij elke gelegenheid op terugkomen, wees gerust.
En als repliek krijg de multiculidioten die gaan repliceren met: weet je nog, die Belg heeft dit, en die Belg heeft dat enz.... en dus is het normaal dat er langs de andere kant ook iets misloopt. En je bent een racist als je dat teveel naar hun zin op de voorgrond brengt, en wat maakt het uit dat het weer Marokkanen zijn. En eigenlijk zijn dat gewoon Belgen zoals iedereen, en dat is niet relevant enz enz
Mocht één van mijn kinderen zoiets overkomen, zou zo'n stuk ongedierte ook wel eens heel vlug bij Allah kunnen terechtkomen... Met wat bloemen op het graf van je kind en een mooie speech, lost niet veel op...
Komt de koning ook een kijkje nemen, of is dat alleen als... ?

Jakko
15 april 2006, 21:52
Ik heb het filmpje bekeken en ik vind dat jij in je hemd staat.

Knorretje heeft het over de islam en Hirsi Ali. En jij begint over wat Hirsi Ali over het Belang heeft beweerd. Maar Knorretje heeft het niet over het Belang gehad, en dat filmpje doet niets af aan wat Knorretje over de islam of Hirsi Ali heeft gezegd. Integendeel. Bekijk het filmpje nog maar eens. Let vooral op wat de imam van dienst zegt.

Ach, Blok-bashing is wat vroeger de aflaat was voor de katholieken.
Maar er is geen hemel.

Knorretje Volgens u (=Jakko) is er een analogie tussen het moslimextremisme en het extremisme van VB : alleen staaft u die bewering niet. Waarom niet?

Nergens heb ik dat beweerd, mijn beste. Het laat mij dus Siberisch koud wie hier in zijn hemd staat of om mijn eigen nog eens te quoten:

Oorspronkelijk bericht door Jakko
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep?

carlgustaaf
15 april 2006, 21:52
Vandaar dat linksen bijvoorbeeld al vechten tegen moslimfundamentalisten nog voor u daarvan had gehoord. Het is pas op het moment dat moslimfundamentalisten zich tegen het Westen as such begonnen te keren en niet alleen tegen het linkse Westen dat jullie er een probleem van maken. Rechtse hypocrieten. Eerst stingertjes verkopen en nu ons met de vinger wijzen.wou je het over Afganistan hebben ofzo?Soviets tegen Afgaanse vrijheidsstrijders?...Als je wil.Anders zie ik niks.Maar waarom doe je niet hetzelfde NU, in UW EIGEN land?Hier zijn ook moslimfundamentalisten aanwezig!Links vooruit! Jaag ze buiten , tot over de Oural, en tot over de Middellandse Zee.Beter nog, de Magreb uit , en de woestijn in.Voor onze grenzen te beveiligen.

Stratcat
15 april 2006, 21:54
Nergens heb ik dat beweerd, mijn beste. Het laat mij dus Siberisch koud wie hier in zijn hemd staat of om mijn eigen nog eens te quoten:

Om ook mijn eigen zelve nog eens te quoten: lees nog eens de quote waarop je gereageerd hebt.

carlgustaaf
15 april 2006, 22:12
Waar beweer ik dat? Dat waren de letterlijke woorden van Hirsi Aayen, maar om uw grote gelijk te halen maar wat gaan schermen met terroristische aanslagen, gepleegd in het buitenland in naam van Allah, want pas maar op, binnen de korste keren gebeurt het ook hier?
Wie haalde er weer de moslimgemeenschap bij, of dacht u nu werkelijk dat dit soort mensonwaardige daden door de moslimgemeenschap aangemoedigd/goedgekeurd wordt of het in hun cultuur ingebakken zit?
Spartelen als een duiveltje in een wijwatervat noem ik dat. Wanneer ik u op de man vraag wie die moslimpamperaars dan wel zijn, komt u helaas niet verder dan wat lullen over mensen met oogkleppen op en het niet lezen van politiek correcte heksenjacht.
En nee, Knorretje, je moet uiteraard niet geloven dat het huis in Schaerbeek opzettelijk in de fik gestoken was, wanneer ik met een analoog voorbeeld, zoals gevraagd, op de proppen kom. Zelfs het geweer dat die ouders ombracht, ging per ongeluk af.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=nbna07052003_004



http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF31012006_030
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=1&id=226

Blijf maar volharden in de boosheid, Knorretje, maar wellicht dat volgend filmpje duidelijkheid brengt wat zij ermee bedoelde.
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=540er zaten een paar mooie meisjes in de zaal, en Hirsi heeft die "moslim-paters" goed op stang gejaagd.Het VB? Gelijk welke politieker die "gematigd" wil voorkomen , zal die afwijzen.Wat telt, is wat zij over het islam-religie zegt.Dat die wat achterstaan , vergeleken met ons.Hun godsdienst is dan ook maar 1400 jaar oud hé, en het christendom 2006...In de jaren 1400 zag het er in ons streken ook anders uit als nu.Overal oorlog enzo.Maar we hadden wél géén atoombommen!En die "achterstaanden", die moslimfundi's, vandaag hebben die wel!Of ze werken eraan.
We hebben echt geen 600 jaar tijd voor die mannen ons bijgebeend zijn, en dat hun problemen met de godsdienst uit de voeten zijn.Het islam-probleem moet onmiddellijk opgelost worden...

andev
15 april 2006, 22:13
Dat volharden in de boosheid door u, ondanks de oproep van diegenen die pas op een gruwelijke manier hun zoon hebben verloren, is dat kwaadaardigheid? Of gewoon domheid?
Bedoel je dat iedereen weer vlug moet gaan zwijgen over wat er gebeurd is? Die messentrekkers verdienen niets minder dan een kogel door hun kop, en dan zwijgen we er maar over...

carlgustaaf
15 april 2006, 22:16
Toevallig hoefde de moslimgemeenschap er niet bijgehaald te worden. De moordenaar was 'toevalling' een Noord-Afrikaan, dus Marokkaan dus naar alle waarschijnlijkheid...moslim.

Mij zal je niet horen beweren dat 'dit soort mensonwaardige' daden aangemoedigd/goedgekeurd wordt door de moslimgemeenschap, maar je kan niet ontkennen dat het gedrag van heel wat zoonlieven op zijn minst vergoelijkt wordt. Ik heb bovendien na twee volle dagen nog altijd geen weet van een moordlustige Marokkaan die door zijn gemeenschap verplicht werd de gevolgen van zijn daden te dragen en zichzelf aan te geven bij de politie. Hoe zou d�*t maar komen als de moslimgemeenschap dergelijke smeerlapperij toch niet goedkeurt/aanmoedigt?

En d�*t vergoelijken zit 'toevallig' wél in de moslimcultuur ingebakken. Toch als er smeerlapperij tegen ongelovigen moet vergoelijkt worden.

Hoe verklaar jij overigens de procentuele overbevolking van onze gevangenissen door Marokkanen?Maar...dat komt door het racisme natuurlijk!Die jongens zijn voor 99 % onschuldig.

andev
15 april 2006, 22:17
Blijkbaar kan de familie van het slachtoffer hier serener mee omgaan dan bepaalde extreem rechtse idioten hier. Schaam jullie
Denk je dat die ouders "sereen" kunnen omgaan met wat er gebeurd is? Nu al? Of worden ze omringd door lieden die ze vertellen welke houding ze best nu kunnen aannemen?

Stratcat
15 april 2006, 22:22
Dat volharden in de boosheid door u, ondanks de oproep van diegenen die pas op een gruwelijke manier hun zoon hebben verloren, is dat kwaadaardigheid? Of gewoon domheid?
Je herhaaldelijk linken naar deze post is hypocriet. Om dat te weten hoef ik geen retorische zelfbevredigende vragen te stellen.

andev
15 april 2006, 22:24
Wat die familie denkt, vindt u hier:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1657969&postcount=117

Hopelijk lezen ze hier niet mee hoe u hier onbeschaamd de dood van hun zoon misbruikt. Schaam u.
Tiens, de vader zei toch ook dat, als die kerels worden opgepakt ze ernstig moeten gestraft worden door "ze voor de rest van hun dagen voor de maatschappij" te laten werken en zo. En er is ook sprake van een "beweging" die hij zou hebben gemaakt met zijn hand langs zijn keel...
Dat gedeelte, daar zul jij niet naar verwijzen, en ik heb echt niet gedroomd...
Voor mijn part maakt men er jacht op en knalt men ze neer. Ratten die in het nauw worden gedreven zijn gevaarlijk: straks hebben ze nog een dode op hun geweten...
Praat jij maar verder over "onbeschaamd" en zo...

Cyrano
15 april 2006, 22:27
Denk je dat die ouders "sereen" kunnen omgaan met wat er gebeurd is? Nu al? Of worden ze omringd door lieden die ze vertellen welke houding ze best nu kunnen aannemen?

Waar blijven 'die lieden' met hun robotfotos ???

Reeds 3 dagen beweren zij robotfotos te bezitten. Robotfotos opgemaakt samen met de nabije getuigen enkele uren na de feiten.
Mag de burger niet mee zoeken ? Of moet het uitdraaien zoals die Erdal affaire : liever niet in de gevangenis dan moeten zij geen beslissingen nemen en hopen zij stommiteiten vermijden.
Struisvogels ! (de hersenen van deze vogel zijn zo groot als een erwt.)

daiwa
15 april 2006, 22:58
Waar blijven 'die lieden' met hun robotfotos ???





Dat vraag ik mij ook af.

jef
15 april 2006, 23:23
Waar blijven 'die lieden' met hun robotfotos ???
Die moeten nog eerst onherkenbaar gemaakt worden, de wet op de privecy.

bratvdb
16 april 2006, 00:28
Waar blijven 'die lieden' met hun robotfotos ???
Die moeten nog eerst onherkenbaar gemaakt worden, de wet op de privecy.

pfff, precies of die robot pics gaan iets uithalen, die trekken toch allemaal op mekaar, zelf als je ze hoort praten hoor ik geen verschil. Kunnen we ze niet allemaal oppakken? Moesten het Vlamingen zijn geweest, ze zouden al lang opgepakt zijn... Waarom? Omdat hun familie, vrienden en omgeving zo beschaamd zouden geweest zijn (want die hebben hun gore daad zeker wel tegen anderen verteld) dat ze naar de politie zouden zijn gestapt. Maar niet zo in de Maghrebijnse gemeenschap, daar zijn ze nu waarschijnlijk helden!

Boadicea
16 april 2006, 00:30
pfff, precies of die robot pics gaan iets uithalen, die trekken toch allemaal op mekaar, zelf als je ze hoort praten hoor ik geen verschil. Kunnen we ze niet allemaal oppakken? Moesten het Vlamingen zijn geweest, ze zouden al lang opgepakt zijn... Waarom? Omdat hun familie, vrienden en omgeving zo beschaamd zouden geweest zijn (want die hebben hun gore daad zeker wel tegen anderen verteld) dat ze naar de politie zouden zijn gestapt. Maar niet zo in de Maghrebijnse gemeenschap, daar zijn ze nu waarschijnlijk helden!

Waarschijnlijk helden?

In Frankrijk is het bekend dat ze dan in achting stijgen. Hoe meer je op je kerfstok hebt, hoe meer je te vertellen hebt in die bendes.

Morghodius
16 april 2006, 07:22
totaal nie fout; ge gooit een complete bevolking op een mesthoop.

dus ge moet niet verast zijn dat ge mest naar u gegooit krijgt als tegenreactie.

Nu iedereen gelijk voor de wet;dan zouden we een rechtvaardigere maatschapij bekomen volgens mij...

Crapuul = frustraties

vond je het ook raar dat alle Duitsers tijdens en na de oorlog werden gehaat ?

Morghodius
16 april 2006, 07:32
T'is eerder aan de linkse kerk en de allochtonenpamperaars om zich te schamen want zij zijn mede verantwoordelijk voor die gruwelijke moord.

Inderdaad!

de tientallen jaren lange demoniseren van blanken door de linkse wereld heeft al teveel slachtoffers gemaakt.

Morghodius
16 april 2006, 07:34
Blijkbaar kan de familie van het slachtoffer hier serener mee omgaan dan bepaalde extreem rechtse idioten hier. Schaam jullie

Grappig, zelf stem ik op de Partij voor de Dieren, dus ik ben alles behalve extreem rechts, de enigste extreem rechts idioten (zelfde als extreem links) zijn die moordenaars en de mensen die het niet zo erg vinden.

Morghodius
16 april 2006, 07:36
Ja ja, ga jij nu maar braaf Mein Kampf lezen (Kamp... Kampf... heb je em?)8)

in het midden oosten is mein kampf het beste verkochte boek na de koran.

nu jij

Morghodius
16 april 2006, 07:42
Waar blijven 'die lieden' met hun robotfotos ???

Reeds 3 dagen beweren zij robotfotos te bezitten. Robotfotos opgemaakt samen met de nabije getuigen enkele uren na de feiten.
Mag de burger niet mee zoeken ? Of moet het uitdraaien zoals die Erdal affaire : liever niet in de gevangenis dan moeten zij geen beslissingen nemen en hopen zij stommiteiten vermijden.
Struisvogels ! (de hersenen van deze vogel zijn zo groot als een erwt.)

Het kan zelfs nog erger, 2 jaar geleden was in Groningen Nederland een cafe eigenaar vermoord, de media en de politie zeiden dat het door 2 BLANKE NEDERLANDERS was gedaan

later bleken het 2 marokkanen te zijn maar ze wilden dat in de doofpot stoppen.........

tony46
16 april 2006, 07:42
Grappig, zelf stem ik op de Partij voor de Dieren, dus ik ben alles behalve extreem rechts, de enigste extreem rechts idioten (zelfde als extreem links) zijn die moordenaars en de mensen die het niet zo erg vinden. Ik wist niet dat Gaia ook al een politieke partij was?
Maar het is weer een links rechts spelletje aan het worden, wat niet weg neemt dat het toch weer Noord Afrikanen zijn die hier voor verantwoordelijk zijn

Morghodius
16 april 2006, 07:44
Ik wist niet dat Gaia ook al een politieke partij was?
Maar het is weer een links rechts spelletje aan het worden, wat niet weg neemt dat het toch weer Noord Afrikanen zijn die hier voor verantwoordelijk is

Nederlandse partij, ik zit zelf in Nederland.

tony46
16 april 2006, 07:47
Nederlandse partij, ik zit zelf in Nederland.
Dom van mij ,ik had naar U atvatar moeten zien:oops:

Morghodius
16 april 2006, 07:54
Dom van mij ,ik had naar U atvatar moeten zien:oops:

Niet U fout ik heb pas net me land erin gezet door U bericht :-)