PDA

View Full Version : Wat als ?


odin1
16 april 2006, 17:48
Wat zou er gebeuren als je toevallig als gewapende witte belg aanwezig was geweest bij de moord in brussel centraal en de moordenaar kon tegenhouden door hem een mes in zen strot te steken?
Levenslang of vrijspraak?

pinbag
16 april 2006, 17:50
:roll: zielig...

Boadicea
16 april 2006, 17:52
Levenslang voor die Belg en vrijspraak voor de dader. Voorbeeld van Belgische justitie.

pinbag
16 april 2006, 17:55
Levenslang voor die Belg en vrijspraak voor de dader. Voorbeeld van Belgische justitie.

Ze worden beide getraft me dunkt...

De eene voor roofmoord en de andere voor onvrijwillige doodslag... maar dit is puur speculatief en gezever...

Acid
16 april 2006, 18:02
Brussel zou branden. In de media noemt men dit dan (met een eufemisme) "relletjes".

Net zoals die keer dat een agent een moslim neerschoot die aan een politiecontrole wou ontsnappen door met de auto op hem en zijn collega's in te rijden.

Knorretje
16 april 2006, 18:03
Ze worden beide getraft me dunkt...

De eene voor roofmoord en de andere voor onvrijwillige doodslag... maar dit is puur speculatief en gezever...

Ik vind dit geen gezever. Te meer daar de media onmiddellijk na de moord een collectief schuldbesef bij de autochtone bevolking probeerde aan te kweken wegens 'schuldig verzuim', terwijl de schuld in de 1ste plaats nog altijd bij de dader ligt. Ook de kardinaal deed er een schepje boven op.
Waarom zouden omstaanders nog wel tussenkomen? Ze worden ervoor vervolgd en gestraft ! En op de koop toe door de modder gesleurd door het CGKR als ze autochtoon zijn.

odin1
16 april 2006, 18:06
Brussel zou branden. In de media noemt men dit dan (met een eufemisme) "relletjes".

Net zoals die keer dat een agent een moslim neerschoot die aan een politiecontrole wou ontsnappen door met de auto op hem en zijn collega's in te rijden.

Bingo, nu zou parijs niet branden maar brussel, en waarschijnlijk ook weer de rest van europa.

circe
16 april 2006, 18:10
Ik vind ook dat Danneels over de schreef ging. Al jaren worden blanken met de vinger gewezen als je ook maar één opmerking maakt tegenover allochtonen, want we moeten hun "cultuur" als verrijkend aanzien.

Dat deze verrijkende cultuur op een paar seconden tot moord leidt, kon geen enkele omstaander voorzien, laat staan dat men ongewapend de dader zou durven tegenhouden.
Als men klacht neerlegt wordt dat gewoonlijk toch met schouderophalen ontvangen.

D�*t is de grote fout die men gemaakt heeft.

Maar slaap allemaal maar lekker verder. Volgende week herinnert niemand zich er nog iets van, en buigen we deemoedig het hoofd als een verrijkende persoon om onze bezittingen "vraagt". Want WIJ zijn de schuldige racisten en profiteurs! D�*t is wat de PC-kliek vanuit hun luxueuze villa's de mensen al jarenlang poogt wijs te maken.

Ik voorzie dat ze na de gemeenteraadsverkiezingen nogmaals met gemeenschapsgeld door een universiteitsprof een studie zullen laten maken om te bestuderen hoe het komt dat die ene partij toch weer vooruitgang heeft geboekt.
Later zal het te boek staan als "het groote raadsel van België".

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:21
Wat zou er gebeuren als je toevallig als gewapende witte belg aanwezig was geweest bij de moord in brussel centraal en de moordenaar kon tegenhouden door hem een mes in zen strot te steken?
Levenslang of vrijspraak?

Levenslang voor de belg en vrijspraak of voorwaardelijk voor de allochtoon - maar die is dan dood - zou het logische zijn.
Als die 'gewapende' idioot hem namelijk tegengehouden heeft, is die 'overvaller' geen moordenaar, zelfs geen overvaller en heeft hij niets misdaan waarvoor hij gestraft zou moeten worden...


So, Don't ask studpid questions if the anser lays in front of your hand!

Boadicea
16 april 2006, 18:24
Ik vind dit geen gezever. Te meer daar de media onmiddellijk na de moord een collectief schuldbesef bij de autochtone bevolking probeerde aan te kweken wegens 'schuldig verzuim', terwijl de schuld in de 1ste plaats nog altijd bij de dader ligt. Ook de kardinaal deed er een schepje boven op.
Waarom zouden omstaanders nog wel tussenkomen? Ze worden ervoor vervolgd en gestraft ! En op de koop toe door de modder gesleurd door het CGKR als ze autochtoon zijn.

:thumbsup:

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:25
Waarom zouden omstaanders nog wel tussenkomen? Ze worden ervoor vervolgd en gestraft ! En op de koop toe door de modder gesleurd door het CGKR als ze autochtoon zijn.

Angsthaas die blijkbaar een rechtzaak ontwijken dan het leven van die overvallene. Tis gewoon een feit dat het vreemd is; dat die uit het centraal station is weggeraakt, tijdens spitsuur.

Boadicea
16 april 2006, 18:26
Ze worden beide getraft me dunkt...

De eene voor roofmoord en de andere voor onvrijwillige doodslag... maar dit is puur speculatief en gezever...

Dus je wordt ook gestraft als je een ander wil helpen. Bedankt justitie.

Knorretje
16 april 2006, 18:29
Angsthaas die blijkbaar een rechtzaak ontwijken dan het leven van die overvallene.
Yep, en daar zijn de extreem linkse multikulhoeren verantwoordelijk voor.
Dus niet zeuren : you got what you've asked.

Tis gewoon een feit dat het vreemd is; dat die uit het centraal station is weggeraakt, tijdens spitsuur.

Niet iedereen zal, in de kakofonie van geluiden in de aankomsthall van het Centraal station, door hebben gehad dat er iemand 'en public' vermoord werd.

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:31
Dus je wordt ook gestraft als je een ander wil helpen. Bedankt justitie.

Waarom zou die allochtoon gestraft moeten worden. 1, hij heeft helemaal niets kunnen misdoen, want hij is vermoord door die kerel die tussenkwam. En ten tweede, dode mensen kan je niet veroordelen.

Diegene die dus gestraft wordt, omdat het de enige was die de wet overtrad, was diegene die 'tussenkwam'.

Boadicea
16 april 2006, 18:31
Niet iedereen zal, in de kakofonie van geluiden in de aankomsthall van het Centraal station, door hebben gehad dat er iemand 'en public' vermoord werd.

Een normaal mens denkt er niet aan om een ander te vermoorden en zal dus niet meteen geloven dat een ander het doet.

Boadicea
16 april 2006, 18:33
Waarom zou die allochtoon gestraft moeten worden. 1, hij heeft helemaal niets kunnen misdoen, want hij is vermoord door die kerel die tussenkwam. En ten tweede, dode mensen kan je niet veroordelen.

Diegene die dus gestraft wordt, omdat het de enige was die de wet overtrad, was diegene die 'tussenkwam'.

Staat er hier ergens dat die autochtoon de dader dood steekt? Hij kan deze ook gewoon verwonden? Het hangt er allemaal vanf hoe het mes neerkomt.

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:33
Yep, en daar zijn de extreem linkse multikulhoeren verantwoordelijk voor.
Dus niet zeuren : you got what you've asked.
Ah, dus die linkse multi-cul hoeren zijn er de oorzaak van dat u een mietje bent, dat u geen greintje verantwoordelijkheidszin hebt en dat u bovendien opgesloten zit in uw vet egoïsme.

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:34
Staat er hier ergens dat die autochtoon de dader dood steekt?


...een mes in zen strot te steken...


Behoorlijk dood, denk ik dan...

Boadicea
16 april 2006, 18:37
Behoorlijk dood, denk ik dan...

Behoorlijke pamperaar, denk ik. Voor zo iemand te reanimeren staan de hulpdiensten al meteen klaar. Als een mes in de keel gaat, maar de luchtpijp niet raakt, kan men dit wel overleven.

Knorretje
16 april 2006, 18:38
Ah, dus die linkse multi-cul hoeren zijn er de oorzaak van dat u een mietje bent, dat u geen greintje verantwoordelijkheidszin hebt en dat u bovendien opgesloten zit in uw vet egoïsme.

Ik was niet in het Centraal Station op woensdag rond 16h30.
En ja de linkse multikulhoeren zijn verantwoordelijk voor die mentaliteit van 'schuldig verzuim'. Zij zijn er verantwoordelijk voor dat daders tot onschuldige kansarme sukkelaartjes gebombardeerd worden en dat slachtoffers tot vette egoïsten gebombardeerd worden.

Knuppel
16 april 2006, 18:41
:roll: zielig...

En toch....



Ze worden beide getraft me dunkt...

De eene voor roofmoord en de andere voor onvrijwillige doodslag... maar dit is puur speculatief en gezever...


Zo zielig als je hier net boven beweerde lijkt het dus niet te zijn.

Boadicea
16 april 2006, 18:42
Ik was niet in het Centraal Station op woensdag rond 16h30.
En ja de linkse multikulhoeren zijn verantwoordelijk voor die mentaliteit van 'schuldig verzuim'. Zij zijn er verantwoordelijk voor dat daders tot onschuldige kansarme sukkelaartjes gebombardeerd worden en dat slachtoffers tot vette egoïsten gebombardeerd worden.

:thumbsup:

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:44
Behoorlijke pamperaar, denk ik. Voor zo iemand te reanimeren staan de hulpdiensten al meteen klaar. Als een mes in de keel gaat, maar de luchtpijp niet raakt, kan men dit wel overleven.

De luchtpijp is geen probleem; de slagader naar je hersenen daarentegen... Denk je dat je dat 10 seconden overleeft?
De Mug zou nog in het Station zelf mogen gestaan hebben.

Knuppel
16 april 2006, 18:44
Angsthaas die blijkbaar een rechtzaak ontwijken dan het leven van die overvallene. Tis gewoon een feit dat het vreemd is; dat die uit het centraal station is weggeraakt, tijdens spitsuur.

Toch niet als ik dit lees:

Ze worden beide gestraft me dunkt...

De eene voor roofmoord en de andere voor onvrijwillige doodslag...

Hypocrieten...http://bestsmileys.com/puking/2.gif

Boadicea
16 april 2006, 18:47
De luchtpijp is geen probleem; de slagader naar je hersenen daarentegen... Denk je dat je dat 10 seconden overleeft?
De Mug zou nog in het Station zelf mogen gestaan hebben.

OK, dan heeft er 1 iemand een rechtvaardige straf gekregen.

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:49
Ik was niet in het Centraal Station op woensdag rond 16h30.
En ja de linkse multikulhoeren zijn verantwoordelijk voor die mentaliteit van 'schuldig verzuim'. Zij zijn er verantwoordelijk voor dat daders tot onschuldige kansarme sukkelaartjes gebombardeerd worden en dat slachtoffers tot vette egoïsten gebombardeerd worden.

1. Als die daders niet kansarm waren, konden ze hun mp3 misschien gewoon om de hoek gaan kopen... Dus misschien zijn ze wel kansarm.
2. U BENT NERGENS SLACHTOFFER VAN. En u hebt dus in eerste plaats geen recht om u in u in een laffe slachtofferrol te wenden waar u geen zaken mee heeft. Het geeft u al zeker geen recht om angsthaas en mietje te spelen.

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:52
Toch niet als ik dit lees:
Hypocrieten...http://bestsmileys.com/puking/2.gif

U zou beter moeten lezen hoe de discussie loopt, voor u ongepaste en volledig misplaatste opmerkingen plaatst.
Die angsthaas slaapt op Knorretje.

Jonas Elossov
16 april 2006, 18:52
OK, dan heeft er 1 iemand een rechtvaardige straf gekregen.
Waarom? Die kerel die vermoord is had immers niks misdaan...

Boadicea
16 april 2006, 18:53
1. Als die daders niet kansarm waren, konden ze hun mp3 misschien gewoon om de hoek gaan kopen... Dus misschien zijn ze wel kansarm.
2. U BENT NERGENS SLACHTOFFER VAN. En u hebt dus in eerste plaats geen recht om u in u in een laffe slachtofferrol te wenden waar u geen zaken mee heeft. Het geeft u al zeker geen recht om angsthaas en mietje te spelen.

We zijn ALLEMAAL slachtoffer van een falend justitieel systeem en malafide wetten, die in dit land naar willekeur toegepast worden.
Maar uw avatar zegt genoeg. Draag uw oogkleppen verder, karrenpaard van de multicul leugen.

Boadicea
16 april 2006, 18:54
Waarom? Die kerel die vermoord is had immers niks misdaan...

Nee, het is inderdaad niet fout om iemand 5 messteken in de hartstreek te verkopen.

Knorretje
16 april 2006, 18:55
1. Als die daders niet kansarm waren, konden ze hun mp3 misschien gewoon om de hoek gaan kopen... Dus misschien zijn ze wel kansarm.
Kansarmoede kan en mag NOOIT een vergoeilijking zijn om roofovervallen en moorden te plegen !

2. U BENT NERGENS SLACHTOFFER VAN. Nog niet. Morgen misschien wel, net als de de andere duizenden slachtoffers van voornamelijk allochtone criminaliteit. En u hebt dus in eerste plaats geen recht om u in u in een laffe slachtofferrol te wenden waar u geen zaken mee heeft. Ik wend mij niet in een slachtofferrol : ik noem de dingen bij naam, en zal dat blijven doen zolang de linkse multikulhoeren het vertikken om hun selectieve oogkleppen af te gooien. Het geeft u al zeker geen recht om angsthaas en mietje te spelen. Het geeft me hetzelfde recht als u om angsthaas en mietje te spelen : jij hebt de moordenaar ook niet tegen gehouden.

pinbag
16 april 2006, 18:56
Ik vind dit geen gezever. Te meer daar de media onmiddellijk na de moord een collectief schuldbesef bij de autochtone bevolking probeerde aan te kweken wegens 'schuldig verzuim', terwijl de schuld in de 1ste plaats nog altijd bij de dader ligt. Ook de kardinaal deed er een schepje boven op.
Waarom zouden omstaanders nog wel tussenkomen? Ze worden ervoor vervolgd en gestraft ! En op de koop toe door de modder gesleurd door het CGKR als ze autochtoon zijn.

speculatie...

bron:? het wakkert intresse aan ;-)

Knorretje
16 april 2006, 18:58
speculatie...

bron:? het wakkert intresse aan ;-)
De artikels in de geschreven pers.

Jonas Elossov
16 april 2006, 19:00
Nee, het is inderdaad niet fout om iemand 5 messteken in de hartstreek te verkopen.

U moet dringen eens leren lezen wat er staat voor u zaken rondzwanst... Als iemand de moordenaar in spe tegenhield, is hij geen moordenaar en vond er geen moord plaats!

witte belg aanwezig was geweest bij de moord in brussel centraal en de moordenaar kon tegenhouden

Boadicea
16 april 2006, 19:03
U moet dringen eens leren lezen wat er staat voor u zaken rondzwanst... Als iemand de moordenaar in spe tegenhield, is hij geen moordenaar en vond er geen moord plaats!

Maar het was dan wel zijn bedoeling en door tussenkomst, heeft hij het niet gedaan en zal hij het ook nooit doen.

Knorretje
16 april 2006, 19:05
Als iemand de moordenaar in spe tegenhield, is hij geen moordenaar en vond er geen moord plaats!


Nee, dan is hij een roofovervaller en dan staat hij sneller buiten op het voetpad van het politiecommissariaat dan het slachtoffer.

pinbag
16 april 2006, 19:07
Sorry,maar is het wel zo dat iedereen het kon zien ???

dat gaan we pas weten als we ooit de tapes mogen bekijken...

en btw. als we onverschiilig zijn,waarom maken we hier zo een tirade op de forum... ?

Knorretje
16 april 2006, 19:14
Sorry,maar is het wel zo dat iedereen het kon zien ???

dat gaan we pas weten als we ooit de tapes mogen bekijken...

en btw. als we onverschiilig zijn,waarom maken we hier zo een tirade op de forum... ?

Omdat die moord het resultaat is van de multiculturele verloedering en de multiculturele criminaliteit die aan het volk opgedrongen wordt door een minderheid multikulhoeren die maar blijven leuteren over verrijking en diversiteit, maar zich schuilen in hun monoculturele wijken en kabinetten als er weeral een schrijnend geval van allochtone criminaliteit het nieuws haalt.

Boadicea
16 april 2006, 19:18
Het is duidelijk dat er hier mensen zijn die de topic willen afleiden. Als we hen de macht geven, is binnenkort het sprookje van ALI BABA en de 40 ROVERS ook verboden wegens racisme.

Knuppel
16 april 2006, 19:36
Sorry,maar is het wel zo dat iedereen het kon zien ???

dat gaan we pas weten als we ooit de tapes mogen bekijken...

en btw. als we onverschiilig zijn,waarom maken we hier zo een tirade op de forum... ?

Ik heb al meermaals gezegd dat het moeilijk is om iets te zien dat bovendien bliksemsnel gebeurt op een plaats waar veel volk bijeen is. Toch vindt Elosov en de kardinaal (wat een satire) dat 'wij' het zijn(niet zij natuurlijk) die schuld hebben aan de moord op Joe en dit omdat 'wij' angsthazen zijn.

Volg ik nog of zit er weer langs? 8)

Waarom we hier zo'n tirade maken op het forum?

Misschien omdat wij niet allemaal de schuld in de schoenen willen geschoven krijgen voor deze moord maar eisen dat deze bij de feitelijke dader wordt gelegd én bij degenen die dit soort daders al veel telang ontzien?

Boadicea
16 april 2006, 19:40
Misschien omdat wij niet allemaal de schuld in de schoenen willen geschoven krijgen voor deze moord maar eisen dat deze bij de feitelijke dader wordt gelegd én bij degenen die dit soort daders al veel telang ontzien?

En wat als je eens een van hun troetelkindjes van iets zou beschuldigen?

Knuppel
16 april 2006, 19:47
En wat als je eens een van hun troetelkindjes van iets zou beschuldigen?

Dat nemen ze jou dan weer heel erg kwalijk.
Ze hebben om dat te voorkomen zelfs een wettelijke kliklijn geïnstalleerd en voor klikklare wetten gezorgd.

Maar niet omdat je het maar één keertje zou zeggen....

Boadicea
16 april 2006, 19:53
Dat nemen ze jou dan weer heel erg kwalijk.
Ze hebben om dat te voorkomen zelfs een wettelijke kliklijn geïnstalleerd en voor klikklare wetten gezorgd.

Maar niet omdat je het maar één keertje zou zeggen....

En dan de Gestapo veroordelen.

Darwin
16 april 2006, 20:25
Wat zou er gebeuren als je toevallig als gewapende witte belg aanwezig was geweest bij de moord in brussel centraal en de moordenaar kon tegenhouden door hem een mes in zen strot te steken?
Levenslang of vrijspraak?

Ik zou nog wat verder gaan. Wedden dat als Joe zich met succes had kunnen verdedigen en erin geslaagd zou zijn om de marokkaan zijn mes af te pakken en bij de daaropvolgende schermutseling de marokkaan dodelijk getroffen zou zijn...

De Marokkanen binnen de twee minuten heel Brussel Centraal onder de voet zouden gelopen hebben, Joe nu in de gevangenis zou gezeten hebben, de mohammedanen in Brussel al grote optochten zouden gehouden hebben om te protesteren tegen de racistische moord op hun makker. Het CGKR Joe als een extreem rechtse provocateur zou bestempeld hebben ....

Knuppel
16 april 2006, 20:29
Ik zou nog wat verder gaan. Wedden dat als Joe zich met succes had kunnen verdedigen en erin geslaagd zou zijn om de marokkaan zijn mes af te pakken en bij de daaropvolgende schermutseling de marokkaan dodelijk getroffen zou zijn...

De Marokkanen binnen de twee minuten heel Brussel Centraal onder de voet zouden gelopen hebben, Joe nu in de gevangenis zou gezeten hebben, de mohammedanen in Brussel al grote optochten zouden gehouden hebben om te protesteren tegen de racistische moord op hun makker. Het CGKR Joe als een extreem rechtse provocateur zou bestempeld hebben ....

Waarom krijg ik hierbij zo'n dej�* vu gevoel? :?

daiwa
16 april 2006, 21:24
Waarom krijg ik hierbij zo'n dej�* vu gevoel? :?

Jij niet alleen.

pinbag
16 april 2006, 21:58
Toch niet als ik dit lees:



Hypocrieten...http://bestsmileys.com/puking/2.gif

Last van selectief lezen ?

je bent een vitaal gedeeltje vergeten van die pôst ;-)

+ "maar dit is puur speculatief en gezever..."

pinbag
16 april 2006, 22:11
@ Knuppel (http://forum.politics.be/member.php?u=103)

Ik heb al meermaals gezegd dat het moeilijk is om iets te zien dat bovendien bliksemsnel gebeurt op een plaats waar veel volk bijeen is. Toch vindt Elosov en de kardinaal (wat een satire) dat 'wij' het zijn(niet zij natuurlijk) die schuld hebben aan de moord op Joe en dit omdat 'wij' angsthazen zijn.
---------------------------------------------------------------------
daarom dat ik die vragen geschreven heb, wat weet de kardinaal er nu van hij was er niet ... even als u,ik en al de rest op deze forum...dat zijn feiten.

dus ik sluit me aan bij uw stelling.
----------------------------------------------------------------------
Volg ik nog of zit er weer langs? 8)
-------
;-)
-------
Waarom we hier zo'n tirade maken op het forum?

Misschien omdat wij niet allemaal de schuld in de schoenen willen geschoven krijgen voor deze moord maar eisen dat deze bij de feitelijke dader wordt gelegd én bij degenen die dit soort daders al veel telang ontzien?
-------------------------------------------------------
Benieuwd hoe ze dit naar de verkiezingen gaan uitspelen.
-----------------------------------------------------------

pinbag
16 april 2006, 22:22
U zou beter moeten lezen hoe de discussie loopt, voor u ongepaste en volledig misplaatste opmerkingen plaatst.
Die angsthaas slaapt op Knorretje.
voor een lsp'er/als'er stelde mij dik teleur... ( tenzij ik het vekeerd heb begrepen? )

lees eerst al mijn posten ook die in de gelijkaardige thread's en laat me dan is weten of ik een angsthaas ben...

btw. het etiketeren van mensen is de reden dat de wereld fucked up is en in constante strijd verwikkelt...

Knuppel
16 april 2006, 22:26
Benieuwd hoe ze dit naar de verkiezingen gaan uitspelen

D�*�*r moet je niet aan twijfelen.

Benieuwd wat een peiling NU zou uitwijzen, dus nog VOOR het VB dit gaat uitspelen...

daiwa
16 april 2006, 22:31
D�*�*r moet je niet aan twijfelen.

Benieuwd wat een peiling NU zou uitwijzen, dus nog VOOR het VB dit gaat uitspelen...



Het VB kan zich beter de kosten besparingen van een campagne voeren, de anderen doen dat op het moment voor hen en met succes denk ik. ;-)

pinbag
16 april 2006, 22:36
D�*�*r moet je niet aan twijfelen.

Benieuwd wat een peiling NU zou uitwijzen, dus nog VOOR het VB dit gaat uitspelen...
Ik vrees ervoor...,Maar mischien komt er wel meer aandacht aan de problemen van brussel...(positieve aandacht)

Ke Nan
16 april 2006, 22:52
Je hoeft niet bewapend te zijn om iemand met een mes uit te schakelen. Al helemaal niet als die zijn aandacht bij iemand anders(het slachtoffer) is. Jullie zijn allemaal broekschijters.

Boadicea
16 april 2006, 22:54
Mijn oplossing is deze, maar oei, die is niet politiek correct.

Ik ben geen voorstander van een boycot van de globale handel in producten. Qua mensen heb ik een andere visie.
De natuur heeft de mensen laten ontwikkelen zodat ze aangepast zijn aan hun natuurlijke leefomgeving. Hierdoor zijn er inderdaad fysieke verschillen tussen bv. Europeanen en Afrikanen. Deze continenten hebben eigenlijk weinig met elkaar te maken en het is juist doordat we ons met elkaar gaan moeien, dat er problemen ontstaan.
Ik geloof dus niet in multicul. MONOCULTUUR is de enige manier van zelfbehoud voor een volk. Dat wil niet zeggen dat we op anderen moeten neerkijken. Aanvaarden dat die anders is en op en andere plaats hoort, is in orde.
Universele mensenrechten zijn de sleutel tot een globale dictatuur van het Westen. Het is niet omdat wij bepaalde principes over humaniteit hanteren, dat een ander hiermee akkoord moet gaan.
Neem nu de moslimculturen. Deze hebben andere ideeën over bv. vrouwemancipatie en gevangenisbeleid dan wij.
WIJ dringen hen normen op en verblinden hen zo met al onze weelde, dat we inderdaad mensen van over heel de wereld naar hier lokken.

Nu ze hier toch zijn, lijken hun waarden en normen niet overeen te stemmen met de onze. Geen probleem. Kies een links systeem en we laten hen ons domineren.
Ik deel deze mening niet. Eenvoudig "aanpassen of opkrassen" is de enige manier waarop wij kunnen overleven. Zijn onze Westerse culturen dan zo inferieur dat we ze niet mogen verdedigen tegen anderen, als zij dat tegen ons doen?

Daarom vind ik dat iemand het recht heeft om naast meer blauw ook minder bruin op straat te wensen, maar dat mag niet. Dan ben je een racist. De soevereiniteit van een volk is in België alleen heilig als je geen Vlaming bent en eigenlijk ook geen Waal, maar die beseffen nog niet goed wat ze met hun wetten teweeg brengen.

De Prof
16 april 2006, 22:58
ik was er niet, en als er ik was zou ik die allochtoon achteraf ook niet tegenhouden.

Omdat:
1)Hij bewapend was en ik ben dat niet.
En hij waarschijnlijk het nog eens over zou doen.

Ik ben niet zot hoor.

En dan nog, stel.
Ik vat de dader, en houd hem vast, wat denk je dat er zou gebeuren.
Binnen enkel minuten ik een zwerm vreemdelingen in mijne nek zou hebben
Die mij niet gaan toejuichen.

Komt daarbij, dat ik als burger men leven niet in gevaar mag brengen, ook dat is strafbaar.

Als deze allochtoon achteraf klacht indient omdat ik op zijn teen trapte, ik nog een fikse straf mag verwachten.
Laat staan dat hij me verwijt voor racist.
Pas dan zou ik het kunnen gaan uitleggen

Maar het belangsrijkste feit is gewoon, Stel dat men tussenkomst zou geleid hebben tot een escalatie, van vernielingen en onrust door allochtonen. ( wat zeer realistisch is)Dat ik ervan overtuigd ben dat, nog de media, nog de politie, nog het gerecht me zou steunen in men "heldendaad".

Iedereen weet dat iedere 'vonk' in dit milieu tot een heus inferno kan leiden.


Sorry, maar met alle respect, en alle meeleven met de familie.

Dit politiek correct beleid, laat gewoon geen andere keuze toe.
Zonder dat je het beseft ben jij de grote 'misdadiger', en wentelen zij zich weer in de slachtofferrol.

Ke Nan
16 april 2006, 23:00
ik was er niet, en als er ik was zou ik die allochtoon achteraf ook niet tegenhouden.

Omdat:
1)Hij bewapend was en ik ben dat niet.
En hij waarschijnlijk het nog eens over zou doen.

Ik ben niet zot hoor.

En dan nog, stel.
Ik vat de dader, en houd hem vast, wat denk je dat er zou gebeuren.
Binnen enkel minuten ik een zwerm vreemdelingen in mijne nek zou hebben
Die mij niet gaan toejuichen.

Komt daarbij, dat ik als burger men leven niet in gevaar mag brengen, ook dat is strafbaar.

Als deze allochtoon achteraf klacht indient omdat ik op zijn teen trapte, ik nog een fikse straf mag verwachten.
Laat staan dat hij me verwijt voor racist.
Pas dan zou ik het kunnen gaan uitleggen

Maar het belangsrijkste feit is gewoon, Stel dat men tussenkomst zou geleid hebben tot een escalatie, van vernielingen en onrust door allochtonen. ( wat zeer realistisch is)Dat ik ervan overtuigd ben dat, nog de media, nog de politie, nog het gerecht me zou steunen in men "heldendaad".

Iedereen weet dat iedere 'vonk' in dit milieu tot een heus inferno kan leiden.


Sorry, maar met alle respect, en alle meeleven met de familie.

Dit politiek correct beleid, laat gewoon geen andere keuze toe.
Zonder dat je het beseft ben jij de grote 'misdadiger', en wentelen zij zich weer in de slachtofferrol.

Lafaard.

boerenverstand
16 april 2006, 23:01
We zijn ALLEMAAL slachtoffer van een falend justitieel systeem en malafide wetten, die in dit land naar willekeur toegepast worden.
Zo konden wij een heel plezante wet noteren enkele dagen geleden: het is de leerkracht verboden een boekentas te onderzoeken.
Zo kan zo'n leuke jongere eender welk wapentuig meebrengen tot in de klas , op de speelplaats, .......
Begin er maar eens aan als leerkracht.
Tegen zulke wetten kan je niet op en wens je ook niet meer te reageren, je geeft het op.
Gelukkig zijn daar de gezagsdraders als Danneels, Audenaert om je de oren te wassen. De beste stuurlui....

Darwin
16 april 2006, 23:02
Je hoeft niet bewapend te zijn om iemand met een mes uit te schakelen. Al helemaal niet als die zijn aandacht bij iemand anders(het slachtoffer) is. Jullie zijn allemaal broekschijters.
Wij zijn allemaal niet zo'n geroutineerde messenvechters als jullie. Wij moeten ons nog integreren. Maar wij doen moeite, wij zijn van goeie wil. De volgende keer misschien één van jullie?

Misschien kun je ons lessen geven?

Misschien dat we daarna goeie muslimhunters worden, wie weet.

Knuppel
16 april 2006, 23:04
Je hoeft niet bewapend te zijn om iemand met een mes uit te schakelen. Al helemaal niet als die zijn aandacht bij iemand anders(het slachtoffer) is. Jullie zijn allemaal broekschijters.

Kijk eens aan....

Nog eentje die van de duivel geen kwaad wil horen maar naar de onschuldigen sneert.

Zeg eens kerel, hoe zou jij Joe dood hebben kunnen krijgen zonder mes?

En denk je dan echt dat het op zo korte tijd had gekunnen als jouw beschermeling de klus kon klaren?

Geloof je nu echt dat de broekschijters wiens aandacht niet nét bij de jongen was die wel héél speciale aandacht kreeg van jouw vriendje, hem op een minder snelle wijze hadden laten vermoorden als het met een verboden wapen kan?

Boadicea
16 april 2006, 23:07
ik was er niet, en als er ik was zou ik die allochtoon achteraf ook niet tegenhouden.

Omdat:
1)Hij bewapend was en ik ben dat niet.
En hij waarschijnlijk het nog eens over zou doen.

Ik ben niet zot hoor.

En dan nog, stel.
Ik vat de dader, en houd hem vast, wat denk je dat er zou gebeuren.
Binnen enkel minuten ik een zwerm vreemdelingen in mijne nek zou hebben
Die mij niet gaan toejuichen.

Komt daarbij, dat ik als burger men leven niet in gevaar mag brengen, ook dat is strafbaar.

Als deze allochtoon achteraf klacht indient omdat ik op zijn teen trapte, ik nog een fikse straf mag verwachten.
Laat staan dat hij me verwijt voor racist.
Pas dan zou ik het kunnen gaan uitleggen

Maar het belangsrijkste feit is gewoon, Stel dat men tussenkomst zou geleid hebben tot een escalatie, van vernielingen en onrust door allochtonen. ( wat zeer realistisch is)Dat ik ervan overtuigd ben dat, nog de media, nog de politie, nog het gerecht me zou steunen in men "heldendaad".

Iedereen weet dat iedere 'vonk' in dit milieu tot een heus inferno kan leiden.


Sorry, maar met alle respect, en alle meeleven met de familie.

Dit politiek correct beleid, laat gewoon geen andere keuze toe.
Zonder dat je het beseft ben jij de grote 'misdadiger', en wentelen zij zich weer in de slachtofferrol.

Dat is helaas waar.

De echte slachtoffers worden hier als dader aanzien. Het politiek correct denken doet mij denken aan die tekenfilm. Duizenden miertjes lieten zich daar domineren door een minderheid van sprinkhanen, totdat ze het besef kregen dat 1 miertje alleen tegen 1 veel grotere en sterkere sprinkhaan niet opgewassen wasn maar als alle miertjes samen werkten, ze die dictators wel omver konden werpen.
Blijkbaar zijn onderdrukten (wij dus) zo gehersenspoeld dat we dit uit het oog verliezen. Onze angsten zijn onterecht. Het zijn eerder de democratisch verkozen dictators in Brussel die, samen met hun pamperkindjes, bang zouden moeten zijn van ons.
Democratisch verkozen dictators? Contradictie in terminis? Denk dan eens aan Hitler, Saddam en ga zo verder.

Knuppel
16 april 2006, 23:07
Lafaard.

Zou het niet passender zijn dat je dat tegen je vriendje zegt die een weerloze jongen met een verboden wapen afslacht omdat hij zich niet willoos liet bestelen?

Ke Nan
16 april 2006, 23:07
Wij zijn allemaal niet zo'n geroutineerde messenvechters als jullie. Wij moeten ons nog integreren. Maar wij doen moeite, wij zijn van goeie wil. De volgende keer misschien één van jullie?

Misschien kun je ons lessen geven?

Misschien dat we daarna goeie muslimhunters worden, wie weet.

Ik ben ook geen geroutineerde messenvechter. Eén hand is meer dan genoeg om het aantal vechtpartijen te tellen waar ik ooit bij betrokken ben geweest.
Ik heb het al aan de hand gehad waarbij iemand bedreigd werd met een mes. Zonder nadenken heb ik mijn beide handen rond die gast zijn pols geklemd. Toen volgde een worsteling en heb ik de mes van hem kunnen afpakken. Ik heb er een paar lichte snijwonden aan overgehouden.

Knuppel
16 april 2006, 23:09
Ik ben ook geen geroutineerde messenvechter. Eén hand is meer dan genoeg om het aantal vechtpartijen te tellen waar ik ooit bij betrokken ben geweest.
Ik heb het al aan de hand gehad waarbij iemand bedreigd werd met een mes. Zonder nadenken heb ik mijn beide handen rond die gast zijn pols geklemd. Toen volgde een worsteling en heb ik de mes van hem kunnen afpakken. Ik heb er een paar lichte snijwonden aan overgehouden.

Misschien is één vinger al teveel voor de meeste mensen om de vechtpartijen te tellen waarbij ze betrokken zijn geweest?

Ke Nan
16 april 2006, 23:10
Kijk eens aan....

Nog eentje die van de duivel geen kwaad wil horen maar naar de onschuldigen sneert.

Zeg eens kerel, hoe zou jij Joe dood hebben kunnen krijgen zonder mes?

En denk je dan echt dat het op zo korte tijd had gekunnen als jouw beschermeling de klus kon klaren?

Geloof je nu echt dat de broekschijters wiens aandacht niet nét bij de jongen was die wel héél speciale aandacht kreeg van jouw vriendje, hem op een minder snelle wijze hadden laten vermoorden als het met een verboden wapen kan?

Waar neem ik het op voor die laffe moordenaar? Ik heb het over de omstaanders of voorbijgangers. Foei, Knuppel!

Knuppel
16 april 2006, 23:11
Waar neem ik het op voor die laffe moordenaar? Ik heb het over de omstaanders of voorbijgangers. Foei, Knuppel!

Als je omstaanders beschuldigd inplaats van de dader dan neem je het voor de dader op. Punt.

Ke Nan
16 april 2006, 23:12
Misschien is één vinger al teveel voor de meeste mensen om de vechtpartijen te tellen waarbij ze betrokken zijn geweest?

Ik heb mijn kinder- e, tienertijd erbij gerekend. In mijn hele leven heb ik een vuistslag uitgedeeld. Voor de rest was het wat geduw en getrek. Maar ja, ik ben een Turk. En Turken kunnen er wat van. :roll:

Ke Nan
16 april 2006, 23:14
Als je omstaanders beschuldigd inplaats van de dader dan neem je het voor de dader op. Punt.

:rofl: Wat een hoop nonsens.

daiwa
16 april 2006, 23:15
Waar neem ik het op voor die laffe moordenaar? Ik heb het over de omstaanders of voorbijgangers. Foei, Knuppel!


Jij praat al net als Danneels en Verhofstadt.
Verhofstadt legt in een brief aan de ouders ook de schuld gedeeltelijk op de schouders van de ''onverschilligen'' maar een afkeuring van het allochtonengedrag kan er niet af.
Nee, nog liever het eigen volk een schuldgevoel aanpraten. :twisted:

Ke Nan
16 april 2006, 23:20
Jij praat al net als Danneels en Verhofstadt.
Verhofstadt legt in een brief aan de ouders ook de schuld gedeeltelijk op de schouders van de ''onverschilligen'' maar een afkeuring van het allochtonengedrag kan er niet af.
Nee, nog liever het eigen volk een schuldgevoel aanpraten. :twisted:

Omdat het geen allochtonengedrag is maar het gedrag van krapuul zoals je die overal in de wereld hebt. Het klopt gewoon van die onverschilligen. Hier op het net hebben jullie allemaal een grote mond. Eenmaal op straat worden jullie schichtig met oogkleppen op. Laf noem ik dat.

Boadicea
16 april 2006, 23:22
Jij praat al net als Danneels en Verhofstadt.
Verhofstadt legt in een brief aan de ouders ook de schuld gedeeltelijk op de schouders van de ''onverschilligen'' maar een afkeuring van het allochtonengedrag kan er niet af.
Nee, nog liever het eigen volk een schuldgevoel aanpraten. :twisted:

... en dan verschieten als hij het tegen hem in het harnas jaagt.

Darwin
16 april 2006, 23:25
Waar neem ik het op voor die laffe moordenaar? Ik heb het over de omstaanders of voorbijgangers. Foei, Knuppel!

De autochtonen die het wagen nog maar naar een mohammedaan te wijzen spelen niet enkel met hun gezondheid maar met hun leven en dat van hun familie. Het is voldoende dat een mohammedaan iemand van ons van racisme beschuldigt en deze kan een streep maken over zijn/haar carrière.

De mohammedanen worden beschermd door politiekers en gerecht, terwijl wij loslopend wild zijn. Als een mohammedaan iets mispeutert, ik zeg maar iemand vermoordt, dan krijgt die van het gerecht een vermaning.

Als een autochtoon nog maar naar een mohammedaan wijst vliegt die gegarandeerd in de nor. Jullie hebben wijken waar de politie niet meer durft komen, wij hebben dat niet.

Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te blijven. Misschien moet er toch aan gedacht worden om een gewapende vleugel van het Vlaams Belang op te richten, om onszelf te beschermen. Zelfs de kardinaal vindt dat we dat moeten doen.

daiwa
16 april 2006, 23:25
Omdat het geen allochtonengedrag is maar het gedrag van krapuul zoals je die overal in de wereld hebt. Het klopt gewoon van die onverschilligen. Hier op het net hebben jullie allemaal een grote mond. Eenmaal op straat worden jullie schichtig met oogkleppen op. Laf noem ik dat.

Een ongewapend iemand AFMAKEN MET VIJF MESTEKEN is pas LAF!!!!!!!:twisted:

Pietje
16 april 2006, 23:28
Een ongewapend iemand AFMAKEN MET VIJF MESTEKEN is pas LAF!!!!!!!:twisted:

Ook, ja 8)

Ke Nan
16 april 2006, 23:31
De autochtonen die het wagen nog maar naar een mohammedaan te wijzen spelen niet enkel met hun gezondheid maar met hun leven en dat van hun familie. Het is voldoende dat een mohammedaan iemand van ons van racisme beschuldigt en deze kan een streep maken over zijn/haar carrière.

De mohammedanen worden beschermd door politiekers en gerecht, terwijl wij loslopend wild zijn. Als een mohammedaan iets mispeutert, ik zeg maar iemand vermoordt, dan krijgt die van het gerecht een vermaning.

Als een autochtoon nog maar naar een mohammedaan wijst vliegt die gegarandeerd in de nor. Jullie hebben wijken waar de politie niet meer durft komen, wij hebben dat niet.

Weer een hoop zever.

Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te blijven. Misschien moet er toch aan gedacht worden om een gewapende vleugel van het Vlaams Belang op te richten, om onszelf te beschermen. Zelfs de kardinaal vindt dat we dat moeten doen.

Doen! Dat wordt lachen.

Ke Nan
16 april 2006, 23:31
Een ongewapend iemand AFMAKEN MET VIJF MESTEKEN is pas LAF!!!!!!!:twisted:

Heb ik iets anders beweerd?

Knuppel
16 april 2006, 23:33
:rofl: Wat een hoop nonsens.

Neen. Geen nonsens.

Als die smeerlap geen onwettig wapen op zak had gehad en het niet op andermans eigendom had gemunt had er zelfs niet één omstaander hoeven in te grijpen, maar JIJ verkoos om de omstaanders voor lafaards uit te schelden inplaats van de moordenaar.

Darwin
16 april 2006, 23:34
Weer een hoop zever.



Doen! Dat wordt lachen.

Die lafheid van ons moet toch ergens een oorzaak hebben, niet?

Of vind jij dat het Europees ras een laf ras is van nature uit?

Knuppel
16 april 2006, 23:34
Heb ik iets anders beweerd?

Ja, maar pas NADAT je je aanval op de omstaanders had ingezet en als reactie op wat WIJ zeiden.

Darwin
16 april 2006, 23:36
Omdat het geen allochtonengedrag is maar het gedrag van krapuul zoals je die overal in de wereld hebt. Het klopt gewoon van die onverschilligen. Hier op het net hebben jullie allemaal een grote mond. Eenmaal op straat worden jullie schichtig met oogkleppen op. Laf noem ik dat.

BTW, Joe was één van de weinige niet-moslims die zich niet laf gedroeg.

Je ziet wat er van hem geworden is...

Ke Nan
16 april 2006, 23:42
Neen. Geen nonsens.

Als die smeerlap geen onwettig wapen op zak had gehad en het niet op andermans eigendom had gemunt had er zelfs niet één omstaander hoeven in te grijpen, maar JIJ verkoos om de omstaanders voor lafaards uit te schelden inplaats van de moordenaar.

Wel nonsens. Haal eens diep adem en kijk dan eens naar de beginpost van deze thread. Het was daarop dat ik gereageerd heb.
Ja ja, als mijn tante kloten had, was het mijn nonkel geweest(of een transseksueel). Geweld kun je nu eenmaal niet uit de wereld bannen. Dat is een utopie. En ja, als de omstaanders niet ingrijpen dan zijn het lafaards. Het is EVIDENT dat wat in dat station gebeurd is niet zou mogen! Je zit hier vanalles te insinueren. Een typische eigenschap van de VB'ers.

Knuppel
16 april 2006, 23:42
Weer een hoop zever.



Doen! Dat wordt lachen.

Als er iemand een reden aanhaalt waarom hij zich niet durft te verdedigen (en volgens mij is meer dan één gegronde reden waarom dat effectief zo is) dan maak je je ervan af metb 'weer een hoop zever', maar als er dan geopperd wordt om zich tegen de wet in te gaan bewapenen dan lach je hem uit omdat je goed weet dat het wel degelijk niet zal getolereerd worden.

Je bent dus maar een hypocriet en arrogant kereltje en ik stel daarom voor dat we hypocriete kereltjes gewoon links laten liggen.

Ke Nan
16 april 2006, 23:44
Ja, maar pas NADAT je je aanval op de omstaanders had ingezet en als reactie op wat WIJ zeiden.

Toon mij eens de post waarin ik de moordenaar ophemel.

Knuppel
16 april 2006, 23:46
Wel nonsens. Haal eens diep adem en kijk dan eens naar de beginpost van deze thread. Het was daarop dat ik gereageerd heb.
Ja ja, als mijn tante kloten had, was het mijn nonkel geweest(of een transseksueel). Geweld kun je nu eenmaal niet uit de wereld bannen. Dat is een utopie. En ja, als de omstaanders niet ingrijpen dan zijn het lafaards. Het is EVIDENT dat wat in dat station gebeurd is niet zou mogen! Je zit hier vanalles te insinueren. Een typische eigenschap van de VB'ers.

Wees gerust.
Er z�*l op een dag worden ingegrepen.
Ook en vooral tegen allochtone geweldplegers.

De grens van ONS tolerantievermogen lijkt bij deze wel zoetjesaan bereikt, denk je ook niet?

Gargamel
16 april 2006, 23:46
Dat het allen lafaards zijn is beetje tever gegrepen.Maar kan Ke Nan ook geen volledig ongelijk geven...Vroeger was er iets als legerdienst..Dat is ondertussen verwisseld met holebi en wietrokers..Ga daar maar eens iets mee oplossen,aanvangen of kuisen.

Ik heb er geen prob mee,maak deel uit van de brothers,de oudere para's,want zelfs de "actuele" zijn niet veel,soeps meer.


De zogenaamde wachters die veiligheid verzorgen in metro en dergelijke,komaan zeg,die hebben nooit een blauw boon horen fluiten langs de oren,geef ze vestje en pepperspray en ze lopen er even breed bij als een echte pistolero,maar bij de eerste rel loopt het hen zeer dun door de broek

Boadicea
16 april 2006, 23:47
De autochtonen die het wagen nog maar naar een mohammedaan te wijzen spelen niet enkel met hun gezondheid maar met hun leven en dat van hun familie. Het is voldoende dat een mohammedaan iemand van ons van racisme beschuldigt en deze kan een streep maken over zijn/haar carrière.

De mohammedanen worden beschermd door politiekers en gerecht, terwijl wij loslopend wild zijn. Als een mohammedaan iets mispeutert, ik zeg maar iemand vermoordt, dan krijgt die van het gerecht een vermaning.

Als een autochtoon nog maar naar een mohammedaan wijst vliegt die gegarandeerd in de nor. Jullie hebben wijken waar de politie niet meer durft komen, wij hebben dat niet.

Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te blijven. Misschien moet er toch aan gedacht worden om een gewapende vleugel van het Vlaams Belang op te richten, om onszelf te beschermen. Zelfs de kardinaal vindt dat we dat moeten doen.

Probleem.

Hier in België leven een kleine 10 miljoen Belgen. Als we de geneutraliseerden eraf laten, misschien nog maar 9 miljoen. We hebben officieel nog maar 500.000 Marokkanen in dit land en pakweg evenveel ministers. Met al het illegaal gespuis erbij komen we uit op hooguit 3 miljoen tegen 9 miljoen. Dat moet toch te doen zijn?
Oké, zij hebben wapens. Wij niet, tenzij één of andere veroordeelde organisatie voor ons niet iets kan opdiepen. Dan is de strijd gelijk en moeten we hem inderdaad NU voeren en niet binnen 10 jaar, als zij met hun uitrusting echt te sterk zijn.

Gargamel
16 april 2006, 23:52
Geen wapens,hahahahaha,dat denk jij beste.Er zijn er meer dan je denkt ,-))


Maar alles op zijn tijd,de dag dat het bruin gespuis openlijk de strijd zal aangaan om ons te verdelgen zal er wel iets anders te zien zijn denk ik.:-P


De meeste kan je zelfs vinden bij de schijtlaarzen zoals Bertje Bleit en de rest.Die doen er alles aan om toch maar op een goed blaadje te staan,tij zou wel eens kunnen keren als ze tegendeel moeten erkennen.

Ke Nan
16 april 2006, 23:53
Wees gerust.
Er z�*l op een dag worden ingegrepen.
Ook en vooral tegen allochtone geweldplegers.

De grens van ONS tolerantievermogen lijkt bij deze wel zoetjesaan bereikt, denk je ook niet?

En blijf je erbij dat ik het voor de moordenaar opneem? Indien dat zo is, mag ik je met een gerust hart een leugenaar noemen.

Ik heb gelijk, Knuppel. Iemand die niet reageert wanneer een ander in nood is, is laf. Wat de consequenties ook mogen zijn daarvan. Het blijft lafheid.

Knuppel
16 april 2006, 23:53
Toon mij eens de post waarin ik de moordenaar ophemel.

Ik heb er ook geen gezien waar jij hem voor lafaard uitschold maar wél degenen die niet op zo'n snelle, laffe moord waren voorbereid.
Na dit voorval zal het echter veranderen, wees gerust.

Voor het geval je het nog niet wist: zelfs bij lafaards lokt geweld, geweld uit. Sta er dus niet van te kijken dat er heel binnenkort een paar allochtonen met verboden wapens worden afgemaakt omdat ze het niet kunnen laten brave mensen, die normaal geen vlieg kwaad doen, te blijven tergen zoals jij.

Ke Nan
16 april 2006, 23:55
Ik heb er ook geen gezien waar jij hem voor lafaard uitschold maar wél degenen die niet op zo'n snelle, laffe moord waren voorbereid.
Na dit voorval zal het echter veranderen, wees gerust.

Voor het geval je het nog niet wist: zelfs bij lafaards lokt geweld, geweld uit. Sta er dus niet van te kijken dat er heel binnenkort een paar allochtonen met verboden wapens worden afgemaakt omdat ze het niet kunnen laten brave mensen, die normaal geen vlieg kwaad doen, te blijven tergen zoals jij.

Ben je mij nu aan het bedreigen?

Knuppel
17 april 2006, 00:01
En blijf je erbij dat ik het voor de moordenaar opneem? Indien dat zo is, mag ik je met een gerust hart een leugenaar noemen.

Ik heb gelijk, Knuppel. Iemand die niet reageert wanneer een ander in nood is, is laf. Wat de consequenties ook mogen zijn daarvan. Het blijft lafheid.

Verwijt dan in de eerste plaats de rode allochtonenpamperaars die bovendien wetten invoeren waardoor zelfs een politieagent zich nog nauwelijks durft te verdedigen tegen allochtone boeven, maar géén machteloos gemaakte omstaanders die bovendien NERGENS voor nodig zijn als iedereen zijn handen van andermans eigendom en lijf afhoudt.

Of is het toeval dat het uitgerekend Turken zijn die de politie voor mietjes uitschelden?
Denk je nu echt dat de politie ervoor kiest om zich als mietjes op te stellen?

Knuppel
17 april 2006, 00:05
Ben je mij nu aan het bedreigen?

Bah neen, maar JIJ wilde toch dat wij ons niet langer als lafaards gedragen?

Je kent MIJ in alle geval niet want dan WIST je dat ik DOORGA als iemand mij kwaad krijgt. Ook als ik de ongewapende ben en ook al word ik gezien als een weerloze vrouw.:twisted:

Ke Nan
17 april 2006, 00:13
Bah neen, maar JIJ wilde toch dat wij ons niet langer als lafaards gedragen?

Maar je ziet me wel als de gevaarlijke allochtoon. Het soort dat het Vlaamse volk pest en pest. Ik daag je uit om maar ook één post van mij te vinden waar ik het criminele gedrag van allochtonen goedpraat. Kijk, Knuppel, jij kent mij ook niet. Ik ben iemand die gene zever neem van NIEMAND niet. Niet van het VB en niet van crapuleuze allochtonen want het VB is ZEKER niet de oplossing.

Je kent MIJ in alle geval niet want dan WIST je dat ik DOORGA als iemand mij kwaad krijgt. Ook als ik de ongewapende ben en ook al word ik gezien als een weerloze vrouw.:twisted:

Dat spreekt dan voor jou. Dan ben jij tenminste één van de weinigen die niet laf zijn en geen uitvluchten zoeken om maar niet te moeten reageren.

Nynorsk
17 april 2006, 00:27
Ke Nan is zo gevaarlijk dat iedere leuke meid het op een lopen zet als ze hem ziet.

In zijn armen, wel te verstaan.

Knuppel
17 april 2006, 00:28
Ja ja ja.
Ik dacht al dat jij een leuke meid was.:-P

Flippend Rund
17 april 2006, 01:05
Die lafheid van ons moet toch ergens een oorzaak hebben, niet?

Of vind jij dat het Europees ras een laf ras is van nature uit?
het europees ras is niet laf van nature, maar van culture

het is geen angst, maar wanhoop. De wanhoop van een cultuur die in niets meer gelooft. Daardoor wordt deze cultuur verpletterd en verlamd door angst voor de dood.

______________________________________________
Over alle toppen heerst rust
in alle kruinen speur je amper een briesje
de vogeltjes zwijgen in het woud.
maar wacht, spoedig rust jij ook.
-- Goethe

Hertog van Gelre
17 april 2006, 01:10
Dit is een tendentieuse draad.

Degene die in actie zou komen zou worden vervolgd maar vrijgesproken wegens noodweer-exces. De potentiele moordenaar zou worden veroordeeld wegens poging tot doodslag. Niets meer en niets minder.

circe
17 april 2006, 02:16
Dit is een tendentieuse draad.

Degene die in actie zou komen zou worden vervolgd maar vrijgesproken wegens noodweer-exces. De potentiele moordenaar zou worden veroordeeld wegens poging tot doodslag. Niets meer en niets minder.

U verwart de Nederlandse wet met de Belgische.

volgens de Belgische wet kan men enkel van zelfverdediging spreken als het om je leven gaat, niet om je mp3.

Op het moment dat die schoelie begon te steken was het al te laten, dus zou men moeten tussenkomen toen het om de mp3 ging, ZONDER dat je de messentrekker verwondt, want je leven stond niet op het spel!
Begin er maar aan.
Volgens de Belgische wet moet je gewoon alles afgeven en dan zien of de politie het wil opschrijven, want dus net op dezelfde dag werd afgeschaft.

circe
17 april 2006, 02:17
Dit is een tendentieuse draad.

Degene die in actie zou komen zou worden vervolgd maar vrijgesproken wegens noodweer-exces. De potentiele moordenaar zou worden veroordeeld wegens poging tot doodslag. Niets meer en niets minder.

U verwart de Nederlandse wet met de Belgische.

volgens de Belgische wet kan men enkel van zelfverdediging spreken als het om je leven gaat, niet om je mp3.

Op het moment dat die schoelie begon te steken was het al te laat, dus zou men moeten tussenkomen toen het om de mp3 ging, ZONDER dat je de messentrekker verwondt, want je leven stond niet op het spel!
Begin er maar aan.
Volgens de Belgische wet moet je gewoon alles afgeven en dan zien of de politie het wil opschrijven, wat dus net op dezelfde dag werd afgeschaft.

Acid
17 april 2006, 05:06
Ik ben iemand die gene zever neem van NIEMAND niet.

Ooit eens naar de onzin geluisterd die je hier zelf op het forum uitkraamt? Jij bent met voorsprong één van de grootste zeveraars die hier rondlopen...

Niet van het VB en niet van crapuleuze allochtonen want het VB is ZEKER niet de oplossing.

Alweer een weinig constructieve bijdrage. Je begrijpt niet eens het probleem, hoe kan jij je dan uitspreken over een eventuele oplossing? Jij bent gewoon bang van het VB, bang dat er zeer binnenkort een einde komt aan jouw luilekker luxeleventje.

Acid
17 april 2006, 05:12
U verwart de Nederlandse wet met de Belgische.

volgens de Belgische wet kan men enkel van zelfverdediging spreken als het om je leven gaat, niet om je mp3.

Op het moment dat die schoelie begon te steken was het al te laat, dus zou men moeten tussenkomen toen het om de mp3 ging, ZONDER dat je de messentrekker verwondt, want je leven stond niet op het spel!
Begin er maar aan.
Volgens de Belgische wet moet je gewoon alles afgeven en dan zien of de politie het wil opschrijven, wat dus net op dezelfde dag werd afgeschaft.
Volgens de wet mag om het even wie, bij een diefstal met geweld tegen personen, de slachtoffers in bescherming mag nemen. Dit valt ook onder de wettige zelfverdediging.

Fille van de Foor
17 april 2006, 05:28
Misschien moet er toch aan gedacht worden om een gewapende vleugel van het Vlaams Belang op te richten, om onszelf te beschermen.

Sommige mensen beseffen toch echt niet wat ze zeggen...

Knuppel
17 april 2006, 07:21
Sommige mensen beseffen toch echt niet wat ze zeggen...

Zeg dat tegen degene die dergelijke stomme uitspraken uitlokt door iedereen voor lafaard uit te schelden.

TypO
17 april 2006, 07:50
Wat zou er gebeuren als je toevallig als gewapende witte belg aanwezig was geweest bij de moord in brussel centraal en de moordenaar kon tegenhouden door hem een mes in zen strot te steken?
Levenslang of vrijspraak?


Dit gebeurt toch nooit. Niemand is vandaag de dag nog zo gek om naar zo'n waanzinnige toe te gaan. Hij heeft namelijk net iemand vermoord.
De enige die hem zou kunnen/durven tegenhouden is een toevallige flik, op weg naar huis en die z'n dienstwapen bijheeft...

Natuurlijk, om zeker te zijn dat d�*t in de toekomst zeker niet zal gebeuren heeft onze Excellentie Dewael diezelfde dag nog, besloten dat de flikken na hun dienst hun wapen niet meer mogen meenemen. Kwestie van de tijger z'n tanden uit te slaan.

Begrijpen wie kan

Darwin
17 april 2006, 08:54
U verwart de Nederlandse wet met de Belgische.

volgens de Belgische wet kan men enkel van zelfverdediging spreken als het om je leven gaat, niet om je mp3.

Op het moment dat die schoelie begon te steken was het al te laten, dus zou men moeten tussenkomen toen het om de mp3 ging, ZONDER dat je de messentrekker verwondt, want je leven stond niet op het spel!
Begin er maar aan.
Volgens de Belgische wet moet je gewoon alles afgeven en dan zien of de politie het wil opschrijven, want dus net op dezelfde dag werd afgeschaft.

Na de eerste messteek had Joe moeten roepen tot de omstaanders "Kijk ik krijg een messteek, vanaf nu mogen jullie geweld gebruiken om mij te helpen om niet te sterven. Maar pas op, het is op eigen verantwoordelijkheid he."

Darwin
17 april 2006, 08:56
Sommige mensen beseffen toch echt niet wat ze zeggen...

Toch wel hoor, en ik heb ervoor uitgekeken om zeker geen strafpunten te krijgen van de mods. Ik wil nog kunnen blijven posten hier.

Stratcat
17 april 2006, 09:13
Lafaard.

Ke Nan...:|

:cry:

Darwin
17 april 2006, 09:18
Ke Nan...:|

:cry:

Als het erop aankomt zie je wie aan welke kant staat.

Gelukkig zijn wij : blanken, zwarten, gelen, hindoes, christenen, joden, boeddhisten, animisten, atheisten,... kortom alle ongelovigen in België nog steeds met meer dan 95% van de totale bevolking. De steden zijn we al kwijt maar de buiten nog niet. Van uit de rand kunnen we ons land weer trachten te bevrijden.

Stratcat
17 april 2006, 09:20
Als het erop aankomt zie je wie aan welke kant staat.

Daar gaat het mij niet om.

Knuppel
17 april 2006, 12:36
Daar gaat het mij niet om.

Neen, jij dacht dat Ke Nan 'anders' was dan de meeste anderen, hé?

Stratcat
17 april 2006, 12:57
Neen, jij dacht dat Ke Nan 'anders' was dan de meeste anderen, hé?

Welke meeste anderen?
Voor zwart-wit-oordelen over mensen die je niet kent moet je bij Darwin zijn.

Knuppel
17 april 2006, 13:08
Ofwel dacht je Ke Nan dus te kennen maar viel hij tegen.
Ofwel kende je hem niet en dan viel hij ook tegen.

Een écht groot licht komt nu eenmaal geen ontschuldigen voor lafaards uitschelden in dit geval.

Boadicea
17 april 2006, 13:24
Sommige mensen beseffen toch echt niet wat ze zeggen...

En sommige mensen hebben nog steeds geen idee wie ze beschermen en ten koste van wie.

Khonnor
18 april 2006, 15:55
Omdat die moord het resultaat is van de multiculturele verloedering en de multiculturele criminaliteit die aan het volk opgedrongen wordt door een minderheid multikulhoeren die maar blijven leuteren over verrijking en diversiteit, maar zich schuilen in hun monoculturele wijken en kabinetten als er weeral een schrijnend geval van allochtone criminaliteit het nieuws haalt.
7,.... leuk toch. Tellen hoeveel keer knor de woordjes islamofascisme, allochtonenknuffelaar, pamperaars en nu het nieuwe multikulhoeren gebruikt. Bijna zo effectief als schaapjes tellen om de slaap te vatten.

Foei, foei, knorretje...

Herr Flick
18 april 2006, 16:01
Ze worden beide getraft me dunkt...

De eene voor roofmoord en de andere voor onvrijwillige doodslag... maar dit is puur speculatief en gezever...


denk ik niet, voor de allochtoon wordt dat een accident de parcours, voor de andere een racistische moord,

o ja,

hopelijk heb je dan ook je auto niet buiten staan op dat moment, anders zou hem wel eens ineens in brand kunnen vliegen, ja de grote broer en zijn vriendjes moeten hun ongenoegen natuurlijk duidelijk maken van het tijdens het uitvoeren van zijn job omgekomen familielid/broer/vriend/collega.

Herr Flick
18 april 2006, 16:20
Ah, dus die linkse multi-cul hoeren zijn er de oorzaak van dat u een mietje bent, dat u geen greintje verantwoordelijkheidszin hebt en dat u bovendien opgesloten zit in uw vet egoïsme.


Wat zou jij doen, Jonas, ... met uw kraakpand leger ook nog de portefuile ratten van die kapitalistische ex MP3 speler bezitter...

Of direct een betoging organiseren voor kansarmoedige MP3 speler dieven die per ongeluk iemand vermoord hebben...

of toch helpen, eerst uw broek vol doen, van 't verschieten van "hé die heeft een mes" en dan rap gaan lopen, (zo goed als gaat natuurlijk met die broek... )

of inderdaad in een heldendaad uw boksijzer bovenhalen dat normaal enkel voor stinkend rijke kapitalisten en stakinsbrekers is voorbestemd, en de allochtoon half dood slaan, terwijl uw collega communisten van een blikje derby pils nippen en door de megafoon strijdliederen zingen om u aan te sporen...


Het vraagt moed om in te grijpen, en ook de bereidheid geweld te gebruiken, als dat noodzakkelijk is zelf dodelijk geweld te gebruiken, al was het maar om uw eigen vege lijf te redden zult ge de dader, op zijn minst halfdood moeten kloppen zodat hij u niet meer kan verwonden.

Ziet u dat uzelf doen ? Bent u genadeloos genoeg en hebt u durf genoeg om het te gaan proberen ? Bent u snel genoeg, uw vege lijf hangt namelijk af van de snelheid en bereidheid waarmee u uw tegenstander te lijf gaat gaan. Mietjesgedrag of twijfel wordt onmiddelijk beloond met een paar steken in uw body.

Dus ? ...

djimi
18 april 2006, 17:45
Vanwege zowat alles wat hierboven (t.t.z. in de verschillende postings hier) geschreven staat zou ik nog wel eens willen herhalen wat ik op een andere draad ook al bekend maakte : ik ben absoluut voorstander van VERPLICHTE lessen zelfverdediging voor ELKE BELG, ongeacht geslacht/leeftijd/afkomst/sexuele voorkeur/sociale klasse/..., en dit vanaf de kleuterklasjes en zo gradueel opwerkend tot de bejaardenhomes.

Ik zou opteren voor aikido, maar er zijn wellicht nog andere interessante en nuttige zelfverdedigingstechnieken aan te leren.

Het zal wellicht veel mensen van (een deel van) hun angst afhelpen, en het zal hopelijk een hoop mensen met slechte intenties op andere ideeën brengen.

Tegelijk zou op objecten als MP3-speler, GSM, digitale camera, ... eveneens een PIN-en-PUK-code-systeem moeten geïnstalleerd worden (indien niet aanwezig kan het niet legaal op de markt gebracht worden), eventueel (en bij voorkeur) nog aangevuld met een nog persoonlijker herkenningssysteem op basis van onvervreemdbare fysieke eigenschappen (geur, iris, ...).

Bovendien kan productie/verkoop/bezit van wapentuig van diverse aard (messen, boksijzers, vuurwapens, ... ) wat mij betreft niet streng genoeg gereglementeerd/gecontroleerd worden.

En misschien moet ook maar eens goed nagedacht worden over wat men zo allemaal op TV/in de bioscoop/op de PlayStation/in de GameBoy propageert als 'aanvaardbaar' (want 'efficiënt') gedrag, nee ?

En nu is het weer aan jullie.

alberto
18 april 2006, 17:59
ik ben absoluut voorstander van VERPLICHTE lessen zelfverdediging voor ELKE BELG, ongeacht geslacht/leeftijd/afkomst/sexuele voorkeur/sociale klasse/..., en dit vanaf de kleuterklasjes en zo gradueel opwerkend tot de bejaardenhomes.

Ik zou opteren voor aikido, maar er zijn wellicht nog andere interessante en nuttige zelfverdedigingstechnieken aan te leren.


Daar ben ik geen voorstander van, als iedereen gevechtsporten gaat doen zal er wel altijd iemand zijn die het beter kan dan jij en loop die maar tegen het lijf, dit ligt persoonlijk 'k ben geen voorstander van gevechtsporten, heeft trouwens weinig zin tegen een blauwe boon.


Tegelijk zou op objecten als MP3-speler, GSM, digitale camera, ... eveneens een PIN-en-PUK-code-systeem moeten geïnstalleerd worden (indien niet aanwezig kan het niet legaal op de markt gebracht worden), eventueel (en bij voorkeur) nog aangevuld met een nog persoonlijker herkenningssysteem op basis van onvervreemdbare fysieke eigenschappen (geur, iris, ...).

Bovendien kan productie/verkoop/bezit van wapentuig van diverse aard (messen, boksijzers, vuurwapens, ... ) wat mij betreft niet streng genoeg gereglementeerd/gecontroleerd worden.


Dit is voor mij zinvoller


En misschien moet ook maar eens goed nagedacht worden over wat men zo allemaal op TV/in de bioscoop/op de PlayStation/in de GameBoy propageert als 'aanvaardbaar' (want 'efficiënt') gedrag, nee ?


Of dit echt aanzet tot geweld betwijfel ik.

carlgustaaf
18 april 2006, 21:38
Staat er hier ergens dat die autochtoon de dader dood steekt? Hij kan deze ook gewoon verwonden? Het hangt er allemaal vanf hoe het mes neerkomt.precies!Iedereen die ooit met een mes heeft omgegaan, of een steek gekregen heeft, zal weten dat het enorm pijn doet, om bvb.een steek in uw bil te krijgen.Of nog beter, in je achterwerk!:lol: Dat zou de ideale situatie zijn: de gewapende belg komt voorbij , net op de moment dat de overvaller zijn prooi begint te bedreigen met zijn mes, en voor deze zijn wapen in de borst van de jonge man kan ploffen, krijgt hij een lemmet van laat zeggen 15 cm tot aan het heft in zijn kont gedrukt(in het vette gedeelte van zijn bil, om juist te zijn).Laat ik u zeggen dat hij een flinke wip zou doen, en een schreeuw laten die wel wat volk zijn kop zou doen omdraaien, ook enkele politieagenten dan mischien...
En wat gebeurt er dan met de belg die tussenbeide gekomen is?Die moet toch niet de bak in zeker? Die krijgt toch felicitaties van de burgemeester, van de koning mischien?

carlgustaaf
18 april 2006, 21:45
Het is duidelijk dat er hier mensen zijn die de topic willen afleiden. Als we hen de macht geven, is binnenkort het sprookje van ALI BABA en de 40 ROVERS ook verboden wegens racisme.wat? Welk? Abou Jahjah en het miljoen rovers?

carlgustaaf
18 april 2006, 21:50
Ik zou nog wat verder gaan. Wedden dat als Joe zich met succes had kunnen verdedigen en erin geslaagd zou zijn om de marokkaan zijn mes af te pakken en bij de daaropvolgende schermutseling de marokkaan dodelijk getroffen zou zijn...

De Marokkanen binnen de twee minuten heel Brussel Centraal onder de voet zouden gelopen hebben, Joe nu in de gevangenis zou gezeten hebben, de mohammedanen in Brussel al grote optochten zouden gehouden hebben om te protesteren tegen de racistische moord op hun makker. Het CGKR Joe als een extreem rechtse provocateur zou bestempeld hebben ....best mogelijk...

carlgustaaf
18 april 2006, 21:54
@ Knuppel (http://forum.politics.be/member.php?u=103)

Ik heb al meermaals gezegd dat het moeilijk is om iets te zien dat bovendien bliksemsnel gebeurt op een plaats waar veel volk bijeen is. Toch vindt Elosov en de kardinaal (wat een satire) dat 'wij' het zijn(niet zij natuurlijk) die schuld hebben aan de moord op Joe en dit omdat 'wij' angsthazen zijn.
---------------------------------------------------------------------
daarom dat ik die vragen geschreven heb, wat weet de kardinaal er nu van hij was er niet ... even als u,ik en al de rest op deze forum...dat zijn feiten.

dus ik sluit me aan bij uw stelling.
----------------------------------------------------------------------
Volg ik nog of zit er weer langs? 8)
-------
;-)
-------
Waarom we hier zo'n tirade maken op het forum?

Misschien omdat wij niet allemaal de schuld in de schoenen willen geschoven krijgen voor deze moord maar eisen dat deze bij de feitelijke dader wordt gelegd én bij degenen die dit soort daders al veel telang ontzien?
-------------------------------------------------------
Benieuwd hoe ze dit naar de verkiezingen gaan uitspelen.
-----------------------------------------------------------elosov, de linkse, en de kardinaal , hand in hand, samen door het belgenland...:lol:

carlgustaaf
18 april 2006, 21:56
Het VB kan zich beter de kosten besparingen van een campagne voeren, de anderen doen dat op het moment voor hen en met succes denk ik. ;-)moesten die domme straatrovers betaald worden door extreem-rechts konden ze niet beter doen.Deze steenezels graven hun eigen graf....

carlgustaaf
18 april 2006, 21:59
Dit gebeurt toch nooit. Niemand is vandaag de dag nog zo gek om naar zo'n waanzinnige toe te gaan. Hij heeft namelijk net iemand vermoord.
De enige die hem zou kunnen/durven tegenhouden is een toevallige flik, op weg naar huis en die z'n dienstwapen bijheeft...

Natuurlijk, om zeker te zijn dat d�*t in de toekomst zeker niet zal gebeuren heeft onze Excellentie Dewael diezelfde dag nog, besloten dat de flikken na hun dienst hun wapen niet meer mogen meenemen. Kwestie van de tijger z'n tanden uit te slaan.

Begrijpen wie kan8O Is dat zo?DAT noem ik pas provokatie!....

carlgustaaf
18 april 2006, 22:04
Je hoeft niet bewapend te zijn om iemand met een mes uit te schakelen. Al helemaal niet als die zijn aandacht bij iemand anders(het slachtoffer) is. Jullie zijn allemaal broekschijters.Ke Nan zal het eens uitleggen:lol: Kom, vertel het eens: hoe zou jij te werk gaan?Langs vanachter vastpakken en zijn keel toenijpen?Bewusteloos slaan?Let wel, dat ze met 2 waren, de tweedde heeft mischien ook een mes, dat kun je niet weten!...En zelfs zonder, als je zijn maat onder handen aan het nemen zijt, heeft hij vrij spel....

djimi
18 april 2006, 22:06
Ach wat, waarom zo verontwaardigd gaan doen?
Kijk gewoon eens op http://www.verstrepen.be

-> draad van donderdag, 13 april 2006

'Vermoord voor MP3 speler'

<<< Jipee-jee tweemaal winst voor het VB.
2 noordafrikaanse slechterikken erbij om ons gelijk mee te bewijzen en één walekoppenjong minder om voor te betalen.
Wat kan het leven toch mooi zijn als je Vlaams belanger bent.

Geplaatst door: Johan | vrijdag, 14 april 2006 om 01:59 PM >>>

Is dit ook 'provokatie' ?

carlgustaaf
18 april 2006, 22:10
Zo konden wij een heel plezante wet noteren enkele dagen geleden: het is de leerkracht verboden een boekentas te onderzoeken.
Zo kan zo'n leuke jongere eender welk wapentuig meebrengen tot in de klas , op de speelplaats, .......
Begin er maar eens aan als leerkracht.
Tegen zulke wetten kan je niet op en wens je ook niet meer te reageren, je geeft het op.
Gelukkig zijn daar de gezagsdraders als Danneels, Audenaert om je de oren te wassen. De beste stuurlui....een Uzi-machinepistool stop je makkelijk in zo een schooltas.Tegenwoordig zijn er ook één -schot-pistooltjes, gekamoufleerd als balpen!Made in , en ingevoerd uit, ex-Joegoslavië...diskreet, in je pennezak...

carlgustaaf
18 april 2006, 22:44
Vanwege zowat alles wat hierboven (t.t.z. in de verschillende postings hier) geschreven staat zou ik nog wel eens willen herhalen wat ik op een andere draad ook al bekend maakte : ik ben absoluut voorstander van VERPLICHTE lessen zelfverdediging voor ELKE BELG, ongeacht geslacht/leeftijd/afkomst/sexuele voorkeur/sociale klasse/..., en dit vanaf de kleuterklasjes en zo gradueel opwerkend tot de bejaardenhomes.

Ik zou opteren voor aikido, maar er zijn wellicht nog andere interessante en nuttige zelfverdedigingstechnieken aan te leren.

Het zal wellicht veel mensen van (een deel van) hun angst afhelpen, en het zal hopelijk een hoop mensen met slechte intenties op andere ideeën brengen.

Tegelijk zou op objecten als MP3-speler, GSM, digitale camera, ... eveneens een PIN-en-PUK-code-systeem moeten geïnstalleerd worden (indien niet aanwezig kan het niet legaal op de markt gebracht worden), eventueel (en bij voorkeur) nog aangevuld met een nog persoonlijker herkenningssysteem op basis van onvervreemdbare fysieke eigenschappen (geur, iris, ...).

Bovendien kan productie/verkoop/bezit van wapentuig van diverse aard (messen, boksijzers, vuurwapens, ... ) wat mij betreft niet streng genoeg gereglementeerd/gecontroleerd worden.

En misschien moet ook maar eens goed nagedacht worden over wat men zo allemaal op TV/in de bioscoop/op de PlayStation/in de GameBoy propageert als 'aanvaardbaar' (want 'efficiënt') gedrag, nee ?

En nu is het weer aan jullie.-vechttechnieken leren op school, is een prima idee.
-mp3 en dergelijke"verpersoonlijken" gaat de prijzen (nog) doen stijgen.
-Verkoop van vuurwapens is reeds gekontroleerd.Verkoop van messen reglementeren dient tot niets: als je een doodgewone schroevedraaier in een punt vijlt, heb je een prima "steekmes", een banaal hangslot word een uitstekend boksijzer...enz.
-"Games" en filmen uit de handel nemen...hmmm, dat riekt naar censuur.

carlgustaaf
18 april 2006, 22:48
Ach wat, waarom zo verontwaardigd gaan doen?
Kijk gewoon eens op http://www.verstrepen.be

-> draad van donderdag, 13 april 2006

'Vermoord voor MP3 speler'

<<< Jipee-jee tweemaal winst voor het VB.
2 noordafrikaanse slechterikken erbij om ons gelijk mee te bewijzen en één walekoppenjong minder om voor te betalen.
Wat kan het leven toch mooi zijn als je Vlaams belanger bent.

Geplaatst door: Johan | vrijdag, 14 april 2006 om 01:59 PM >>>

Is dit ook 'provokatie' ?uw verstrepen is onvindbaar op internet...

Herr Flick
19 april 2006, 07:29
Vanwege zowat alles wat hierboven (t.t.z. in de verschillende postings hier) geschreven staat zou ik nog wel eens willen herhalen wat ik op een andere draad ook al bekend maakte : ik ben absoluut voorstander van VERPLICHTE lessen zelfverdediging voor ELKE BELG, ongeacht geslacht/leeftijd/afkomst/sexuele voorkeur/sociale klasse/..., en dit vanaf de kleuterklasjes en zo gradueel opwerkend tot de bejaardenhomes.

Ik zou opteren voor aikido, maar er zijn wellicht nog andere interessante en nuttige zelfverdedigingstechnieken aan te leren.

Het zal wellicht veel mensen van (een deel van) hun angst afhelpen, en het zal hopelijk een hoop mensen met slechte intenties op andere ideeën brengen.

Tegelijk zou op objecten als MP3-speler, GSM, digitale camera, ... eveneens een PIN-en-PUK-code-systeem moeten geïnstalleerd worden (indien niet aanwezig kan het niet legaal op de markt gebracht worden), eventueel (en bij voorkeur) nog aangevuld met een nog persoonlijker herkenningssysteem op basis van onvervreemdbare fysieke eigenschappen (geur, iris, ...).

Bovendien kan productie/verkoop/bezit van wapentuig van diverse aard (messen, boksijzers, vuurwapens, ... ) wat mij betreft niet streng genoeg gereglementeerd/gecontroleerd worden.

En misschien moet ook maar eens goed nagedacht worden over wat men zo allemaal op TV/in de bioscoop/op de PlayStation/in de GameBoy propageert als 'aanvaardbaar' (want 'efficiënt') gedrag, nee ?

En nu is het weer aan jullie.


Goed idee, alleen ge moet wel de industrie meekrijgen, codes inbouwen wil zeggen extra electroncia, extra software, (die we er dan wel door een handige jongen weer af laten rippen ) maar inderdaad, het word moeilijker voor de in campingsmoking gestoken jongere die op een makkelijke wijze geld wil verdienen.

In plaats van turnles Taikwondo of Aikido of andere judo toestanden, nie slecht... alleen weet wel, dat het voor iemand met een stevige lichaamsbouw of een beetje gespierd, zelf zonder de wondo ido toestanden, ook mogelijk is iemand finaal in de vernieling te slaan. Ge wilt als 1,70 a 1,80 meter hoge doorsnee vrouw of man, nie voor iemand iemand staan die een kop groter is als u , en 2 keer breder is als u. Zelf met Taikwondo. Vandaar dus dat je moet zorgen dat je daarop voorbereid bent.

Trouwens hoe ga je de verkoop van messen, boksbeugels en traangas tegenhouden, het is nu al verboden.

Je hoeft geen Rambo mes in uw zak te hebben om iemand te vermoorden hé. Ik ben er zeker van dat als je iemand bent die in vechtsporten getrained is, je iemand vermoord met een schroevendraaier of een Stanleymes (en het moet niet eens een groot zijn. ) Zelf een doordeweekse huisvader die er hem wat op toelegd en wat SAS survival gidsen doorneemt, weet na een paar bladzijden naar de prentjes kijken al wat hij moet doen.

Dus als je de verkoop van al dat moois verbied, zullen alleen de gangsters (en een paar slimmerikken die met zo'n verbod eens lachen) bewapend zijn, net zoals het nu is.

Laat dat busje traangas gewoon toe, de mensen raken er toch makkelijk aan, (open grenzen weet je wel... ) en anders steekt madam gewoon een bus haarlak in haar sjakosjh of een bus super wespenspray... (ik heb een spuitbuseke staan , da wilde nie in uw ogen krijgen dan kiest ge zeker en vast voor het traangas, dubbele dosis zelf. )

Klimmateriaal, klimmes, duikmes, jachtmes, utilitymes mag je zo vrij kopen, dat wil niet zeggen dat je het zomaar in je zak mag hebben. Ge moogt niet door het CS in brussel lopen met een jachtmes in uwe zak. maar ge moogt het wel kopen. Wat kunt ge nu tegen ne musketon hebben waar wa sleutels aanhangen ? bv... en er zijn nog 1001 objecten te vinden die ge perfect legaal bij u kunt hebben.

Khonnor
19 april 2006, 09:54
uw verstrepen is onvindbaar op internet...
Moet zijn, www.jurgenverstrepen.be

baarle
19 april 2006, 10:10
Ik was niet in het Centraal Station op woensdag rond 16h30.

Ik was er wel die dag, enkele uren vroeger nam ik er de trein. In het Centraal Station hangen de jongste jaren altijd "jongeren" en ander raar gespuis rond. Vooral na negen uur 's avonds moet je je er een weg banen tussen bierflesjes en rondhangers allerlei. Sommigen hebben zelfs honden bij, en niet altijd aan de ketting. Niemand die iets doet: de NMBS is afwezig op dat uur.

In het Noordstation is van hetzelfde. Dat is zelfs overdag een ontmoetingsplek voor bendes van tientallen jonge Marokkanen, sommigen niet ouder dan 10. Ze zetten een ghettoblaster in het midden van de doorgangsruimte, volume op maximum en beginnen dan hun kunsten te vertonen. Leuk, tot je als jong meisje door die meute doormoet om je trein te halen. En niemand die ingrijpt en zegt dat een stationshall geen jeugdclub is.

De moord op Joe Van Holsbeek is maar het topje van de ijsberg. Dagelijks worden jongeren (alleen blanken, overigens) lastiggevallen, bedreigd, beledigd en meer. Onze openbare autoriteiten laten verstek gaan, helemaal en definitief, en zijn daarmee verantwoordelijk.

ancapa
19 april 2006, 20:36
Brussel zou branden. In de media noemt men dit dan (met een eufemisme) "relletjes".

Net zoals die keer dat een agent een moslim neerschoot die aan een politiecontrole wou ontsnappen door met de auto op hem en zijn collega's in te rijden.

het verdriet van belgië krijgt een nieuwe dimensie :cry:

Familie is beheerst, berustend, vrienden vragen om dialoog...

Stel dat het slachtoffer de allochtoon was en de dader Jan...

Alle democratische correcte politici op de banken in alle parlementen, op kop in de betoging, de kranten vol afschuw met minstens 12 bladzijden...

Brussel ? een stad in puin en vuur en vlam :evil:

luc broes
20 april 2006, 09:44
Ach wat, waarom zo verontwaardigd gaan doen?
Kijk gewoon eens op http://www.verstrepen.be

-> draad van donderdag, 13 april 2006

'Vermoord voor MP3 speler'

<<< Jipee-jee tweemaal winst voor het VB.
2 noordafrikaanse slechterikken erbij om ons gelijk mee te bewijzen en één walekoppenjong minder om voor te betalen.
Wat kan het leven toch mooi zijn als je Vlaams belanger bent.

Geplaatst door: Johan | vrijdag, 14 april 2006 om 01:59 PM >>>

Is dit ook 'provokatie' ?
Walgelijk. En ja, duidelijk een provokatie door een laffe naamloze briefschrijver.

Knuppel
20 april 2006, 09:51
Zeker als zoiets walgelijks gequote wordt met als enige bedoeling er een persoon mee te pakken die het niet schreef maar die er wel kan op aangekeken worden als er niet goed wordt opgelet. En vermits opletten niet eigen is aan een forum...

djimi
20 april 2006, 10:38
Goed idee, alleen ge moet wel de industrie meekrijgen, codes inbouwen wil zeggen extra electroncia, extra software, (die we er dan wel door een handige jongen weer af laten rippen ) maar inderdaad, het word moeilijker voor de in campingsmoking gestoken jongere die op een makkelijke wijze geld wil verdienen.

In plaats van turnles Taikwondo of Aikido of andere judo toestanden, nie slecht... alleen weet wel, dat het voor iemand met een stevige lichaamsbouw of een beetje gespierd, zelf zonder de wondo ido toestanden, ook mogelijk is iemand finaal in de vernieling te slaan. Ge wilt als 1,70 a 1,80 meter hoge doorsnee vrouw of man, nie voor iemand iemand staan die een kop groter is als u , en 2 keer breder is als u. Zelf met Taikwondo. Vandaar dus dat je moet zorgen dat je daarop voorbereid bent.

Trouwens hoe ga je de verkoop van messen, boksbeugels en traangas tegenhouden, het is nu al verboden.

Je hoeft geen Rambo mes in uw zak te hebben om iemand te vermoorden hé. Ik ben er zeker van dat als je iemand bent die in vechtsporten getrained is, je iemand vermoord met een schroevendraaier of een Stanleymes (en het moet niet eens een groot zijn. ) Zelf een doordeweekse huisvader die er hem wat op toelegd en wat SAS survival gidsen doorneemt, weet na een paar bladzijden naar de prentjes kijken al wat hij moet doen.

Dus als je de verkoop van al dat moois verbied, zullen alleen de gangsters (en een paar slimmerikken die met zo'n verbod eens lachen) bewapend zijn, net zoals het nu is.

Laat dat busje traangas gewoon toe, de mensen raken er toch makkelijk aan, (open grenzen weet je wel... ) en anders steekt madam gewoon een bus haarlak in haar sjakosjh of een bus super wespenspray... (ik heb een spuitbuseke staan , da wilde nie in uw ogen krijgen dan kiest ge zeker en vast voor het traangas, dubbele dosis zelf. )

Klimmateriaal, klimmes, duikmes, jachtmes, utilitymes mag je zo vrij kopen, dat wil niet zeggen dat je het zomaar in je zak mag hebben. Ge moogt niet door het CS in brussel lopen met een jachtmes in uwe zak. maar ge moogt het wel kopen. Wat kunt ge nu tegen ne musketon hebben waar wa sleutels aanhangen ? bv... en er zijn nog 1001 objecten te vinden die ge perfect legaal bij u kunt hebben.

Ik weet het, het zal zeker niet gemakkelijk zijn een oplossing te vinden voor de problemen rond het soort criminaliteit dat nu in deze draad besproken wordt.

Ik deed maar enkele voorstellen, die ongetwijfeld verdere uitwerking behoeven. U heeft natuurlijk gelijk wanneer u stelt dat er gemakkelijk 'alternatieve' wapens kunnen gevonden/ontwikkeld worden.

Overigens is het natuurlijk wel de vraag of de politie (bijvoorbeeld)
1.mag nagaan wat iemand bij zich heeft en
2. zich dan mag afvragen of die iemand die bepaalde objecten wel bij zich hebben moet en
3. eventueel mag overgaan tot 'preventieve inbeslagname' van de 'verdachte objecten'.


In Zweden is men jaren geleden begonnen met kleuters op te leiden tot volwaardige 'masseurs'. Doordat heel jonge kinderen leerden elkaars lichamen te respecteren - via het toch wel vrij intieme contact dat 'massage' betekent - blijken ze als opgroeiende tiener en latere volwassene minder gewelddadig met elkaar om te gaan. Het is nooit te laat om dergelijke positieve èn succesvolle experimenten ook hier te gaan toepassen.

Een andere denkpiste is misschien ook : een radicaal anti-materialistische cultuur gaan ontwikkelen, waarin een individu niet langer gewaardeerd wordt om wat het HEEFT, maar om wat het IS. (Dat is zo goed als onmogelijk, maar 'onmogelijk staat niet in mijn woordenboek') ???

Een radicaal pacifistische cultuur is eveneens een optie. Die kan dan rustig 'materialistisch' blijven, dat zal wellicht beter beantwoorden aan de eisen van 'de economie'.

Bon, ik ga nu ophouden, ik heb nog wat anders te doen.

djimi
20 april 2006, 10:42
Walgelijk. En ja, duidelijk een provokatie door een laffe naamloze briefschrijver.



Ja, echt wel, hé?

djimi
20 april 2006, 10:45
Zeker als zoiets walgelijks gequote wordt met als enige bedoeling er een persoon mee te pakken die het niet schreef maar die er wel kan op aangekeken worden als er niet goed wordt opgelet. En vermits opletten niet eigen is aan een forum...

Het was niet de bedoeling wie dan ook 'te pakken', geachte heer Knuppel, maar een - toch vrij duidelijke - vraag te stellen betreffende de reikwijdte van de 'verontwaardiging' die mensen beweren te voelen.

Knuppel
20 april 2006, 10:53
Jouw ware bedoeling met de betreffende quote kan idd niet bewezen worden, dit in tegenstelling tot je minstens even grote gebrek aan verontwaardiging als degene die jij ervan beschuldigt.

Morghodius
20 april 2006, 11:53
Wat zou er gebeuren als je toevallig als gewapende witte belg aanwezig was geweest bij de moord in brussel centraal en de moordenaar kon tegenhouden door hem een mes in zen strot te steken?
Levenslang of vrijspraak?

dan had ik hem persoonlijk een bos bloemen gegeven !

djimi
20 april 2006, 11:53
Jouw ware bedoeling met de betreffende quote kan idd niet bewezen worden, dit in tegenstelling tot je minstens even grote gebrek aan verontwaardiging als degene die jij ervan beschuldigt.

Geachte heer Knuppel,

u weet niet wat ik dééd sinds ik van deze tragische gebeurtenis op de hoogte gebracht was.

Gelieve mij geen lessen te geven.

Dank u.

Morghodius
20 april 2006, 11:57
Ah, dus die linkse multi-cul hoeren zijn er de oorzaak van dat u een mietje bent, dat u geen greintje verantwoordelijkheidszin hebt en dat u bovendien opgesloten zit in uw vet egoïsme.

de linkse multi kul mensen zijn verantwoordelijk dat deze moordenaars zich ontasbaar voelen en dus makkelijker een moord plegen.