PDA

View Full Version : orpoep vanuit politicsinfo


PAJOT
19 april 2006, 10:53
De politionele en de gerechtelijke diensten lijken niet in staat om de dader op te sporen. Daarom verspreiden ze nu de beelden van de moord en de robotfoto van de dader omdat ze op ons een beroep willen doen. Is het geen tijd om ons te organiseren en mee te helpen zoeken naar de moordenaar van Joe ? We mogen niet onverschillig zijn hebben de kardinaal en de premier gezegd.

Hoe kunnen we dat organiseren ?


Er moet een lijst opgesteld worden van iedereen die op een bepaalde dag en op een zeker tijdstip in Brussel kan gaan zoeken. Dan organiseren we in groepen van vier en kunnen we de vreemdelingen eens grondig ondervragen of zij van niets meer weten.


Om het initiatief buiten dit forum te halen kan een website worden opgericht dat onder gezamenlijk beheer van enkele pi-leden staat. Daarop kan iedereen die het goed voorheeft met de samenleving zich dan aanmelden.


Wie zoekt er mee ?



"Het leven beschermen is niet alleen de taak van de staat en de politie. Die kunnen niets als wij ze niet helpen in hun opdracht die met de dag nog zwaarder wordt."

(Kardinaal Danneels)



Ik zoek in ieder geval mee ! Wie doet er nog mee ?

garfield
19 april 2006, 10:57
een beetje burgerwacht zijn. Weet je zeker of dit wel een wettelijk kader heeft.
Stel we zijn met 4 en trekken de daders aan hun haren naar de politiepost. Is er dan géén risico dat ze gemakkelijk vrijkomen door onze "onwettige" arrestatie ?,

Knuppel
19 april 2006, 11:06
De politionele en de gerechtelijke diensten lijken niet in staat om de dader op te sporen. Daarom verspreiden ze nu de beelden van de moord en de robotfoto van de dader omdat ze op ons een beroep willen doen. Is het geen tijd om ons te organiseren en mee te helpen zoeken naar de moordenaar van Joe ? We mogen niet onverschillig zijn hebben de kardinaal en de premier gezegd.

Hoe kunnen we dat organiseren ?


Er moet een lijst opgesteld worden van iedereen die op een bepaalde dag en op een zeker tijdstip in Brussel kan gaan zoeken. Dan organiseren we in groepen van vier en kunnen we de vreemdelingen eens grondig ondervragen of zij van niets meer weten.


Om het initiatief buiten dit forum te halen kan een website worden opgericht dat onder gezamenlijk beheer van enkele pi-leden staat. Daarop kan iedereen die het goed voorheeft met de samenleving zich dan aanmelden.


Wie zoekt er mee ?



"Het leven beschermen is niet alleen de taak van de staat en de politie. Die kunnen niets als wij ze niet helpen in hun opdracht die met de dag nog zwaarder wordt."

(Kardinaal Danneels)



Ik zoek in ieder geval mee ! Wie doet er nog mee ?

Ik sta altijd klaar om te helpen als het zin heeft maar geef je een goede raad: doe je geen moeite, dezelfden die de dader al die tijd in bescherming namen zullen er ook voor zorgen dat jouw zoektocht nutteloos is. Je gelooft toch zélf niet dat die kerel is thuisgekomen zonder één spatje bloed op zijn kleren? En dat zijn huisgenoten zich daar geen vragen over gesteld hebben na wat ook zij zeker en vast gehoord zullen hebben?

Herr Flick
19 april 2006, 11:08
Ik denk Garfield dat premier en kardinaal, volgende keer wat voorzichtiger zullen zijn...

Wat moet ik mij met da "ondervragen" voorstellen ?

Knuppel
19 april 2006, 11:09
"Het leven beschermen is niet alleen de taak van de staat en de politie. Die kunnen niets als wij ze niet helpen in hun opdracht die met de dag nog zwaarder wordt."

(Kardinaal Danneels)

Ben jij écht zo onnozel om te denken dat de kardinaal jouw en mijn hulp vraagt???

De enige bedoeling die deze ouwe zak had was ONS een schuldgevoel aanpraten zodat wij ons niet tegen de échte nalatigen zullen keren!

Herr Flick
19 april 2006, 11:10
Ik sta altijd klaar om te helpen als het zin heeft maar geef je een goede raad: doe je geen moeite, dezelfden die de dader al die tijd in bescherming namen zullen er ook voor zorgen dat jouw zoektocht nutteloos is. Je gelooft toch zélf niet dat die kerel is thuisgekomen zonder één spatje bloed op zijn kleren? En dat zijn huisgenoten zich daar geen vragen over gesteld hebben na wat ook zij zeker en vast gehoord zullen hebben?


hij zal wel afgeklopt geweest zijn door nen blanke racist knuppel, 't is nooit die mannen hun eigen schuld.

Trouwens, moeder en zus moeten hun klep houden want dat zijn maar vrouwen... 8) :roll:

PAJOT
19 april 2006, 11:23
Ben jij écht zo onnozel om te denken dat de kardinaal jouw en mijn hulp vraagt???

De enige bedoeling die deze ouwe zak had was ONS een schuldgevoel aanpraten zodat wij ons niet tegen de échte nalatigen zullen keren!Ja, Knuppel, natuurlijk bedoelt hij dat, maar hij zegt het NIET ! Het is heel verstandig van de schrijver dus om zich op de kardinaal te beroepen. De kardinaal kan immers niet terugkrabbelen dan zonder zichzelf hypocriet te verklaren. Wie denkt dat hij mensen kan manipuleren door te spreken met een dubbele bodem, valt er dikwijls toch door. Dat weet jij wel, Knuppel. Enfin, dat is mijn interpretatie. ;-)

LeMmOnN
19 april 2006, 12:23
Als er één van die onverschilligen iets had gedaan, dan had die met zekerheid nu al de zeik over zich heen gekregen.
Men, de PC-wereld, zou zich beter afvragen vanwaar dat die onverschilligheid komt, zonder direct met de vinger naar het VB en naar de verzuurde burger te wijzen.

Dat het een korte zomer mag zijn en dat oktober er snel mag aankomen.
I DIG BLACK SUNDAYS

Manuel*
19 april 2006, 12:26
De politionele en de gerechtelijke diensten lijken niet in staat om de dader op te sporen. Daarom verspreiden ze nu de beelden van de moord en de robotfoto van de dader omdat ze op ons een beroep willen doen. Is het geen tijd om ons te organiseren en mee te helpen zoeken naar de moordenaar van Joe ? We mogen niet onverschillig zijn hebben de kardinaal en de premier gezegd.

Hoe kunnen we dat organiseren ?


Er moet een lijst opgesteld worden van iedereen die op een bepaalde dag en op een zeker tijdstip in Brussel kan gaan zoeken. Dan organiseren we in groepen van vier en kunnen we de vreemdelingen eens grondig ondervragen of zij van niets meer weten.


Om het initiatief buiten dit forum te halen kan een website worden opgericht dat onder gezamenlijk beheer van enkele pi-leden staat. Daarop kan iedereen die het goed voorheeft met de samenleving zich dan aanmelden.


Wie zoekt er mee ?



"Het leven beschermen is niet alleen de taak van de staat en de politie. Die kunnen niets als wij ze niet helpen in hun opdracht die met de dag nog zwaarder wordt."

(Kardinaal Danneels)



Ik zoek in ieder geval mee ! Wie doet er nog mee ?

:rofl:

Hilarisch!

Hoe gaat u dat precies aanpakken? Gaat aan elke Brusselse woning aanbellen en vragen of u eventjes een huiszoeking mag doen? Iedereen die een beetje donkerder is van huid en haar op straat aanklampen en hem vergelijken met de robotfoto die u ongetwijfeld altijd op zak heeft?

Stelletje idioten... :roll:

numarx
19 april 2006, 12:29
Hoera! Burgermilities! Allen te wapen!

ancapa
19 april 2006, 20:53
:rofl:

Hilarisch!

Hoe gaat u dat precies aanpakken? Gaat aan elke Brusselse woning aanbellen en vragen of u eventjes een huiszoeking mag doen? Iedereen die een beetje donkerder is van huid en haar op straat aanklampen en hem vergelijken met de robotfoto die u ongetwijfeld altijd op zak heeft?

Stelletje idioten... :roll:

25.000 euro premie kan misschien helpen :twisted:

Pietje
19 april 2006, 21:01
25.000 euro premie kan misschien helpen :twisted:

Aha, ancapa gooit zijn zwart geld op tafel 8)

FISHERMAN
20 april 2006, 07:35
orpoep vanuit politicsinfo
blablabla
Een duidelijk bewijs datPoliticsinfo vol zit met idioten

Apocalyps
20 april 2006, 07:39
De politionele en de gerechtelijke diensten lijken niet in staat om de dader op te sporen. Daarom verspreiden ze nu de beelden van de moord en de robotfoto van de dader omdat ze op ons een beroep willen doen. Is het geen tijd om ons te organiseren en mee te helpen zoeken naar de moordenaar van Joe ? We mogen niet onverschillig zijn hebben de kardinaal en de premier gezegd.

Hoe kunnen we dat organiseren ?


Er moet een lijst opgesteld worden van iedereen die op een bepaalde dag en op een zeker tijdstip in Brussel kan gaan zoeken. Dan organiseren we in groepen van vier en kunnen we de vreemdelingen eens grondig ondervragen of zij van niets meer weten.


Om het initiatief buiten dit forum te halen kan een website worden opgericht dat onder gezamenlijk beheer van enkele pi-leden staat. Daarop kan iedereen die het goed voorheeft met de samenleving zich dan aanmelden.


Wie zoekt er mee ?



"Het leven beschermen is niet alleen de taak van de staat en de politie. Die kunnen niets als wij ze niet helpen in hun opdracht die met de dag nog zwaarder wordt."

(Kardinaal Danneels)



Ik zoek in ieder geval mee ! Wie doet er nog mee ?

En voor de rest is alles goed in uw bovenkamer?

Knuppel
20 april 2006, 08:01
Kom laat er ons maar over zwijgen. Deze oproep was niet van de slimste. Het is echter de bedoeling die telt en die was duidelijk niet slecht.

FISHERMAN
20 april 2006, 08:24
Deze oproep was niet van de slimste. Het is echter de bedoeling die telt en die was duidelijk niet slecht.
Waarschijnlijk bent u zo iemand die vindt dat men de WO II-collaborateurs moet vergeven omdat ze "goede bedoelingen" hadden.

Knuppel
20 april 2006, 08:39
Met welke nazi's denk jij dan dat Pajot wilde 'collaboreren' en wie zou hij daarmee in de gaskamers hebben gekregen?

Apocalyps
20 april 2006, 08:53
Met welke nazi's denk jij dan dat Pajot wilde 'collaboreren'

Geen idee, maar er is keuze genoeg.

en wie zou hij daarmee in de gaskamers hebben gekregen?
Naargelang ik deze volledig doorgeslagen katholieke malloot zijn posts al gelezen heb, zal dat om te beginnen de homoseksuelen zijn....