PDA

View Full Version : LSP ... en hun plaats in het politieke landschap


Klaas
4 augustus 2003, 15:39
verslag vergadering 23 mei JH togenblik beveren

...

Het resultaat van LSP is al eerder besproken op de discussiegroep, effe de
belangrijkste conclusies op een rijtje.
1. Op dit moment zijn we nog een vrij marginaal partijtje in het politieke
landschap.

Ken jezelf!

Kempen
4 augustus 2003, 15:52
Zoals ik bijna in ieder bericht zet : zelkennis is het begin van de wijsheid.

Wel de LSP (Leading Succes People ??? - bestaat dat nog :wink: ) heeft dan toch al een zekere vorm van wijsheid.

numarx
4 augustus 2003, 16:33
En... heeft deze melding een andere relevantie dan ruzietje stoken?

zorroaster
4 augustus 2003, 17:21
Hun bescheidenheid siert de LSP.
Daar kan een andere marginale dwergpartij die ik niet bij naam zal noemen maar die zichzelf graag meer eer en steun toekent dan ze verdient, véél van leren...

GC
4 augustus 2003, 18:17
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

Aangebrande Phönix
4 augustus 2003, 19:03
verslag vergadering 23 mei JH togenblik beveren

...

Het resultaat van LSP is al eerder besproken op de discussiegroep, effe de
belangrijkste conclusies op een rijtje.
1. Op dit moment zijn we nog een vrij marginaal partijtje in het politieke
landschap.

Ken jezelf!

Ik zie niet in hoe de LSP dit anders kan zien als een compliment.
Dankje Klaas, je politieke kleur bekennen is inderdaad heel moedig in een wereld vol gevaarlijke smurfen.

basil
4 augustus 2003, 20:04
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

"Ook een lange reis begint met een eerste stap". 8)

Aangebrande Phönix
4 augustus 2003, 21:59
"Ook een lange reis begint met een eerste stap". 8

En: "Het is beter een mijl te reizen dan duizend boeken te lezen"

De Knut
5 augustus 2003, 12:53
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

Het punt is dat jullie een marginaal groepje zijn zonder enige impact op de samenleving. Quantité et qualité négligable.

C uit W
5 augustus 2003, 13:06
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

Het punt is dat jullie een marginaal groepje zijn zonder enige impact op de samenleving. Quantité et qualité négligable. tja in 1830 waren de separatisten dat ook he :(

De Knut
5 augustus 2003, 13:07
Mooie vergelijking.
De ideologie van LSP loopt inderdaad een dikke eeuw achter.

Klaas
5 augustus 2003, 13:57
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

Op dit moment zijn we nog een vrij marginaal partijtje Geert, het gaat me over de vette letters! Iets wat ik altijd al heb gezegd, iets wat jij steeds ontkent, staat nu in jullie eigen verslag!

solidarnosc
5 augustus 2003, 14:20
Mooie vergelijking.
De ideologie van LSP loopt inderdaad een dikke eeuw achter.

Die van het Blok minstens een millenium en die van de liberalen al 200 jaar. Wat is nu je punt?

Klaas
5 augustus 2003, 14:21
Mooie vergelijking.
De ideologie van LSP loopt inderdaad een dikke eeuw achter.

Die van het Blok minstens een millenium en die van de liberalen al 200 jaar. Wat is nu je punt?

Dus u geeft toe dat 1000 jaar geleden er al sprake was van een Vlaamse partij zoals het Vlaams Blok, dat ruim 800 jaar later er een blauwe partij is ontstaan en dat jullie slechts 100 jaar bestaan. U zit wie er eerst was! :lol:

solidarnosc
5 augustus 2003, 14:26
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

Op dit moment zijn we nog een vrij marginaal partijtje Geert, het gaat me over de vette letters! Iets wat ik altijd al heb gezegd, iets wat jij steeds ontkent, staat nu in jullie eigen verslag!

Als je iets een tekst haalt dan moet u o ook zo vriendelijk zijn om te zeggen uit welke tekst, ook omdat in de volgende zin (die u niet aanhaalt) zaken direct duidelijker worden. Ik wist trouwens niet dat u zoveel tijd besteed aan het doorzoeken van obscure lokale sites van marginale partijtjes en dat we dan nog relevant genoeg zijn om (onnauwkeurig) geciteerd te worden op deze site.

De Knut
5 augustus 2003, 14:27
Mooie vergelijking.
De ideologie van LSP loopt inderdaad een dikke eeuw achter.

Die van het Blok minstens een millenium en die van de liberalen al 200 jaar. Wat is nu je punt?

Dus u geeft toe dat 1000 jaar geleden er al sprake was van een Vlaamse partij zoals het Vlaams Blok, dat ruim 800 jaar later er een blauwe partij is ontstaan en dat jullie slechts 100 jaar bestaan. U ziet wie er eerst was! :lol:

:lol: :lol: :lol:

Klaas
5 augustus 2003, 14:34
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

Op dit moment zijn we nog een vrij marginaal partijtje Geert, het gaat me over de vette letters! Iets wat ik altijd al heb gezegd, iets wat jij steeds ontkent, staat nu in jullie eigen verslag!

Als je iets een tekst haalt dan moet u o ook zo vriendelijk zijn om te zeggen uit welke tekst, ook omdat in de volgende zin (die u niet aanhaalt) zaken direct duidelijker worden. Ik wist trouwens niet dat u zoveel tijd besteed aan het doorzoeken van obscure lokale sites van marginale partijtjes en dat we dan nog relevant genoeg zijn om (onnauwkeurig) geciteerd te worden op deze site.

Verslag vergadering 23 mei JH togenblik beveren ... en Geert geeft het zelf toe, dus moet je niet aan mijn woorden twijfelen! En neen ik heb daar geen tijd aangeschonken, een goede wind zorgde ervoor dat dit in mijn mailbox zat!

Pelgrim
5 augustus 2003, 17:40
Vooralsnog wens ik die vrij marginale partij succes in haar verdere carriére. Een welkome afwisseling van die andere marginale partij die heel wat meer pretentie heeft.

Trouwens, afgezien van drie standaard partijen zijn alle partijen in België klein begonnen.

numarx
5 augustus 2003, 17:46
Mooie vergelijking. De ideologie van LSP loopt inderdaad een dikke eeuw achter.
Die van het Blok minstens een millenium en die van de liberalen al 200 jaar. Wat is nu je punt?
Dus u geeft toe dat 1000 jaar geleden er al sprake was van een Vlaamse partij zoals het Vlaams Blok, dat ruim 800 jaar later er een blauwe partij is ontstaan en dat jullie slechts 100 jaar bestaan. U zit wie er eerst was! :lol:
Als ik eens wat meer tijd heb zal ik u eens het verschil tussen een ideologie en een partij uitleggen, Klaas. En daarna het verschil tussen "achter lopen" en "ontstaan zijn".

solidarnosc
5 augustus 2003, 18:02
Tja, we haalden nu 0,2%. Ik weet niet hoe je dat anders moet omschrijven als zijnde een marginale plaats in het politieke landschap? Onze ambities zijn echter veel groter net zoals ons zelfvertrouwen. Dus wat is het punt eigenlijk?

Op dit moment zijn we nog een vrij marginaal partijtje Geert, het gaat me over de vette letters! Iets wat ik altijd al heb gezegd, iets wat jij steeds ontkent, staat nu in jullie eigen verslag!

Als je iets een tekst haalt dan moet u o ook zo vriendelijk zijn om te zeggen uit welke tekst, ook omdat in de volgende zin (die u niet aanhaalt) zaken direct duidelijker worden. Ik wist trouwens niet dat u zoveel tijd besteed aan het doorzoeken van obscure lokale sites van marginale partijtjes en dat we dan nog relevant genoeg zijn om (onnauwkeurig) geciteerd te worden op deze site.

Verslag vergadering 23 mei JH togenblik beveren ... en Geert geeft het zelf toe, dus moet je niet aan mijn woorden twijfelen! En neen ik heb daar geen tijd aangeschonken, een goede wind zorgde ervoor dat dit in mijn mailbox zat!

Niemand van ons zal ontkennen dat we een kleine partij zijn. De term marginaal klinkt uiteraard negatief maar zo zou men het kunnen uitdrukken. Ik heb daar geen complexen over hoor. Nu als je de jongerenvoorzitster van Animo hoort stoeven dan zou men bijna vergeten dat ze zeker aan de hogescholen en universiteiten meestal in geen velden en wegen te bespeuren vallen in tegenstelling tot anderen maar dat ondervinden onze rechtse vrienden maar al te goed. :) Marginaal is dus relatief en zeker op het terrein staan we soms buiten onze proportie ons mannetje.

Patriot!
5 augustus 2003, 19:33
Mooie vergelijking.
De ideologie van LSP loopt inderdaad een dikke eeuw achter.

Die van het Blok minstens een millenium en die van de liberalen al 200 jaar. Wat is nu je punt?

Dus u geeft toe dat 1000 jaar geleden er al sprake was van een Vlaamse partij zoals het Vlaams Blok, dat ruim 800 jaar later er een blauwe partij is ontstaan en dat jullie slechts 100 jaar bestaan. U zit wie er eerst was! :lol:

O God, wat een belachelijke discussies! O wrede wereld!

jan hyoens
6 augustus 2003, 12:34
de LSP hun plaats? ...


http://www.veluwe.nl/images/images/projectennieuws/openteelt/openteelt1.jpg

GC
6 augustus 2003, 13:09
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

jan hyoens
6 augustus 2003, 13:13
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Hoho, jullie hebben de koelakken uitgemoord, wij niet hoor! :lol:

Klaas
6 augustus 2003, 13:44
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

solidarnosc
6 augustus 2003, 14:00
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

Yep en jullie zijn de mestkevers, niet?

Klaas
6 augustus 2003, 14:02
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

Yep en jullie zijn de mestkevers, niet?

De mestkevers zijn dieren die de stront opruimen!

numarx
6 augustus 2003, 14:16
Opeten meer bepaald. Sinds wanneer is boer een scheldwoord geworden?

Klaas
6 augustus 2003, 14:21
Opeten meer bepaald. Sinds wanneer is boer een scheldwoord geworden?

Dus Numarx, je trekt zelf direct de conclusie dat als ik een LSP'er bv. Geert in een zin met het woord boeren zet, dat dat een scheldwoord is. Tja ... :lol:

GC
6 augustus 2003, 14:32
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

Als je maat Hyoens ons vergelijkt met boeren, moet dat wel negatief bedoeld zijn. Klaas toch, snap je het weer niet? Ik heb zo de indruk dat de term 'mestkever' vooral op uw intellectuele capaciteiten van toepassing is.

Klaas
6 augustus 2003, 14:37
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

Als je maat Hyoens ons vergelijkt met boeren, moet dat wel negatief bedoeld zijn. Klaas toch, snap je het weer niet? Ik heb zo de indruk dat de term 'mestkever' vooral op uw intellectuele capaciteiten van toepassing is.

Kameraad Geert, trek u maar niets aan van mijn intellectuele capaciteiten, zorg eerst maar eens dat jij de jouwe ergens ooit te vinden krijgt! Met geld kan je een diploma kopen, maar niet de intellectuele capaciteiten!

De Knut
6 augustus 2003, 14:53
Ach, zijn capaciteiten zijn misschien maar marginaal, maar ze hebben ambitie..lolol

jan hyoens
7 augustus 2003, 08:49
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

Als je maat Hyoens ons vergelijkt met boeren, moet dat wel negatief bedoeld zijn. Klaas toch, snap je het weer niet? Ik heb zo de indruk dat de term 'mestkever' vooral op uw intellectuele capaciteiten van toepassing is.

Ik vergelijk jullie niet met boeren waarvoor ik zeer veel bewondering heb, maar jullie plaats bevindt zich wel in het midden van de hofstede van een boer... (let maar eens goed op de foto!) :wink:

GC
7 augustus 2003, 08:57
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

Als je maat Hyoens ons vergelijkt met boeren, moet dat wel negatief bedoeld zijn. Klaas toch, snap je het weer niet? Ik heb zo de indruk dat de term 'mestkever' vooral op uw intellectuele capaciteiten van toepassing is.

Ik vergelijk jullie niet met boeren waarvoor ik zeer veel bewondering heb, maar jullie plaats bevindt zich wel in het midden van de hofstede van een boer... (let maar eens goed op de foto!) :wink:

Mestkevers?

Kempen
7 augustus 2003, 09:00
Dat spreekt toch voor zich die foto.

DE MESTHOOP zelf. :wink:

Klaas
7 augustus 2003, 09:21
Dat je tegen de migranten bent, wist ik al. Maar blijkbaar ook tegen de boeren?

Dus u geeft toe dat jullie boeren zijn, Geert? :lol:

Als je maat Hyoens ons vergelijkt met boeren, moet dat wel negatief bedoeld zijn. Klaas toch, snap je het weer niet? Ik heb zo de indruk dat de term 'mestkever' vooral op uw intellectuele capaciteiten van toepassing is.

Geert, Jan Hyoens vergeleek jullie niet met boeren. Jij was de eerste persoon die het woord boeren in deze discussie in de mond nam! Eigenlijk vergeleek je jezelf met een boer! Proficiat. Zelf kennis is veel waard! Trouwens ik zie op die foto nergens een boer staan, juist een hoop mest! 8O

GC
7 augustus 2003, 09:47
Klaas (ik zou je naam wellicht ook in het vet moeten zetten?), ik wist niet dat jullie bende zo fan was van de vergelijkingen die Karel De Gucht soms maakt en dat je op die basis zijn vergelijkingen doortrekt.

In ieder geval: als onze plaats een mesthoop is en jullie zijn mestkevers, dan moeten jullie wel bijzonder enthousiast zijn over de LSP! Bedankt voor dit vertrouwen, maar het hoefde echt niet ;-)

Klaas
7 augustus 2003, 09:58
Klaas (ik zou je naam wellicht ook in het vet moeten zetten?), ik wist niet dat jullie bende zo fan was van de vergelijkingen die Karel De Gucht soms maakt en dat je op die basis zijn vergelijkingen doortrekt.

In ieder geval: als onze plaats een mesthoop is en jullie zijn mestkevers, dan moeten jullie wel bijzonder enthousiast zijn over de LSP! Bedankt voor dit vertrouwen, maar het hoefde echt niet ;-)

Ok, Geert, ik zal je naam niet meer in het vet zetten. Voor de rest ... graag gedaan. Het was leuk eens met je samen te werken! :lol:

Kempen
7 augustus 2003, 12:17
Nu eigenlijk is het typerend. Wie nu ook de mesthoop is en wie nu ook de mestkever is. De een kan eigenlijk niet zonder de andere.

Wat zouden de linksen zijn zonder het VB om zich druk over te maken ?
Wat zouden Vlaams Blokkers zijn zonder linksen om zich druk over te maken ?

Ze hebben elkaar nodig. :wink:

Shit, (hoe toepasselijk in dit topic) ik hou er van om de mensen bij elkaar te brengen. :wink: :D

damawallaby
7 augustus 2003, 12:27
Plaats van de LSP in het politieke landschap. De woestijn? :wink: