PDA

View Full Version : Nog niet begraven en al politieke exploitatie.


voicelesscharlie
12 mei 2006, 15:16
Wie moet zich schamen?
Zij die door hun laks beleid en struisvogelvogelpolitiek het zover hebben laten komen.
Hiermee is alles gezegd en mag uit respect voor de slachtoffers deze draad worden gesloten.

Moderator?

luc broes
12 mei 2006, 15:23
Na de mp3-moorden waarschuwde Verhofstadt voor recuperatie door extreem-rechts, wat trouwens niet gebeurde.
De waardige Stille Mars stond in het teken verdraagzaamheid en tegen geweld.
Onmiddellijk na de Antwerpse moorden zei Verhofstadt: ziedaar waar extreem-rechts toe leidt.
Waarom is recuperatie nu wèl toegelaten?
Ik zal graag deelnemen aan een volgende Stille Mars voor verdraagzaamheid en tegen geweld.

voicelesscharlie
12 mei 2006, 15:37
Verhofstadt is een platte opportunist en een laffaard.:x

Pietje
12 mei 2006, 15:59
Verhofstadt is een platte opportunist en een laffaard.:x

Beetje goedkoop eh. Die jongen werd "gevormd" door zijn familie en omgeving, met het gekende trieste resultaat.

Boadicea
12 mei 2006, 16:11
Beetje goedkoop eh. Die jongen werd "gevormd" door zijn familie en omgeving, met het gekende trieste resultaat.

Kent u die jongen persoonlijk? Wat als zijn frustratie juist een slechte band met zijn familie was?

Links is weer goed bezig met conclusies te trekken, zonder de feiten te kennen. We waren er ook allemaal bijna 100 percent zeker van dat de moordenaar van Joe een Noord-Afrikaan was.

voicelesscharlie
12 mei 2006, 16:14
Beetje goedkoop eh. Die jongen werd "gevormd" door zijn familie en omgeving, met het gekende trieste resultaat.

Meneer is psychiater?

Pietje
12 mei 2006, 16:15
Kent u die jongen persoonlijk? Wat als zijn frustratie juist een slechte band met zijn familie was?



Ja hoor, hij pleegde die dubbele moord om af te rekenen met zijn familie en het daarbijhorende VB :lol: .

Gibson
12 mei 2006, 16:17
Ja hoor, hij pleegde die dubbele moord om af te rekenen met zijn familie en het daarbijhorende VB :lol: .
sinds wanneer staat familie gelijk aan één individu?

Hans1
12 mei 2006, 16:19
Nee, het VB had er NIETS mee te maken, meneer. Dat zijn toch zo'n brave en flinke jongens.:roll:

Jazeker
12 mei 2006, 16:39
:roll:

voicelesscharlie
12 mei 2006, 17:19
Nee, het VB had er NIETS mee te maken, meneer. Dat zijn toch zo'n brave en flinke jongens.:roll:

Lees eens de openingstopic van deze draad.:twisted:

baarle
12 mei 2006, 17:20
Nee, het VB had er NIETS mee te maken, meneer.

Waarmee?

Knuppel
12 mei 2006, 18:34
Nee, het VB had er NIETS mee te maken, meneer. Dat zijn toch zo'n brave en flinke jongens.:roll:

De haat en de frustratie zit wel diep bij jou, hé Hans?

Lukt het je niet snel genoeg om het Vlaams-nationalisme kapot te krijgen?

daiwa
13 mei 2006, 00:11
Nee, het VB had er NIETS mee te maken, meneer. Dat zijn toch zo'n brave en flinke jongens.:roll:


Nee meneer de advokaat, het VB heeft hier niets mee te maken.

Want als men een partij aansprakelijk stelt voor de wandaden van een individu is jouw partij ook niet zo zuiver op de graat zoals jij wil laten uitschijnen.
En ook in deze moordzaak probeerden ze eerst de schuld bij het VB te leggen tot het uitkwam dat het een frevent aanhanger van jouw partij was. :oops:

Assisen Bruxelles-Capitale
7 jaar voor dodende messteek aan hels ex-lief

Het proces begon maandag slecht voor de beschuldigde, maar gaandeweg luwde de storm. Hem verwijten dat hij een extremist of een racist van het Vlaams Blok was, kon niet meer nadat de speurders moesten toegeven dat ze bij hem ook propagandamateriaal hadden gevonden voor een "België één". (BUB)

Zwarte Spion
13 mei 2006, 00:18
Beetje goedkoop eh. Die jongen werd "gevormd" door zijn familie en omgeving, met het gekende trieste resultaat.

Dus dan liepen er sinds de laatste verkiezingen 1.000.000 moordenaars rond in Vlaanderen volgens uw redenering?

Toen Anja Hermans, het advokatendochtertje dat enkele Mc Donaldsen in brand stak en betrapt werd bij het willen in brand steken van het huis van een onderzoeksrechter, in de cel zat, zocht heel politiek correct Vlaanderen naar een reden voor het gedrag van Hermans. Want, zo luidde het, ze zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad! Het anti-Amerikaans beleid van de regering had er niets mee te maken!
Nu wordt een jongen, die niet eens lid was van het Vlaams Belang, met de vinger gewezen omdat hij de inspiratie zou gehaald hebben bij het Vlaams Belang... Straf toch dat nu zijn familiale toestand en achtergrond hier ineens niet meer toe doet!

Las ik niet eerder dat je zei: denk na voor je iets schrijft? Denk eerst even objectief voor je iets schrijft is mijn boodschap aan jou!

abi
13 mei 2006, 02:15
Nee, het VB had er NIETS mee te maken, meneer. Dat zijn toch zo'n brave en flinke jongens.:roll:

Zelfs Hitler heeft er deze keer niks mee te maken :2gunfire:

Jazeker
13 mei 2006, 03:08
Zelfs Hitler heeft er deze keer niks mee te maken :2gunfire:

Nee... en meer nog... het parket geeft heel wat te kennen maar vraagt de media om nog geen motieven te suggereren. Maar eh... gisteren kon elke krant al gezien worden als een grote "RACISTISCHE MOORD" voorpagina.

Nog een geluk dat er bij de moord op joe werd gevraagd om sereen te werk te gaan.

AEvanLoon
13 mei 2006, 08:53
Na de mp3-moorden waarschuwde Verhofstadt voor recuperatie door extreem-rechts, wat trouwens niet gebeurde.
De waardige Stille Mars stond in het teken verdraagzaamheid en tegen geweld.
Onmiddellijk na de Antwerpse moorden zei Verhofstadt: ziedaar waar extreem-rechts toe leidt.
Waarom is recuperatie nu wèl toegelaten?
Ik zal graag deelnemen aan een volgende Stille Mars voor verdraagzaamheid en tegen geweld.

U weet toch wel dat verdraagzaamheid en afkeer van geweld door idioten als Voicelesscharlie als "politiek correct" en dus zeer verwerpelijk wordt aanzien?

Het zaaien van onverdraagzaamheid tegen alles wat niet tot het eigen volk behoort, leidt tot het soort afschuwelijke geweld dat Hans Van Themsche voor de rest van zijn triestige leven op zijn geweten heeft.
Maar Filip Dewinter, Frank Vanhecke, Paul Belien, Jean-Marie Dedecker en tutti quanti zullen hun handen wel in onschuld wassen.

Pieke
13 mei 2006, 09:03
Beetje goedkoop eh. Die jongen werd "gevormd" door zijn familie en omgeving, met het gekende trieste resultaat.

vervang "jongen" door "Poolse Roma-zigeuner". En toch mag die vergelijking niet gemaakt worden, wegens politiek niet-correct.
Niet hypocriet doen eh makker.

Stef Leeuwenhart
13 mei 2006, 09:15
Ja het is onthutsend om te zien hoe men hele die verschrikkelijke zaak op de kap van het VB tracht te schuiven. Als men de vreemdelingen problematiek in ons land aankaart dan wordt je verketterd voor rascist en nu ook al voor moordenaar.

Bhairav
13 mei 2006, 09:16
Misschien moet men zich maar eens bezighouden met dingen die echt belangrijk zijn.

Stef Leeuwenhart
13 mei 2006, 09:18
Zaken zoals "verspreiding van haat" worden weer in de mond genomen van de politiek correcten en natuurlijk het geen het werkelijk om draait: het ontnemen van subsidies. Men ruikt de kans om de politieke tegenstander een stevige klap toe te dienen nadat het met dat schijnproces niet gelukt is.

Bhairav
13 mei 2006, 09:19
Het VB vroeg erom.

duveltje382
13 mei 2006, 09:23
Mijn vraag is, wat gebeurd er als morgen nen SPA sympathisant er geweer neemt en een koppel mensen neer blaft?

Bhairav
13 mei 2006, 09:24
Niks eigenlijk...

Stef Leeuwenhart
13 mei 2006, 09:24
Het VB vroeg erom.:roll: ja natuurlijk als iemand een afwijkende mening heeft dient die bij links altijd te worden geelimineerd. De gechiedenis heeft dat al aangetoont.

Bhairav
13 mei 2006, 09:26
Gij moet uzelf enorm rebels vinden...

Stef Leeuwenhart
13 mei 2006, 09:47
Gij moet uzelf enorm rebels vinden...Neen, waarom zou ik? Mijn mening vertegenwoordigt de meerderheid in Vlaanderen. Enkel ondemocratische politieke constructies verhinderen dat er een rechts beleid wordt gevoerd en de VLD die zich voor de kar van de linkse laat spannen.

Bhairav
13 mei 2006, 09:49
Meerderheid? Welke meerderheid?

Stef Leeuwenhart
13 mei 2006, 09:52
Tel eens alle stemmen van de rechtse partij samen...

Bhairav
13 mei 2006, 09:58
Neen, teveel werk.
Die mensen die daarop stemmen zijn dom. Ook andere stemmers zijn dom hoor. Echt waar, ik vind het onwaarschijnlijk dat zo'n mensen stemrecht hebben. Die moeten hun bek houden en werken...

Stef Leeuwenhart
13 mei 2006, 09:59
het is zelfs geen stemrecht maar stemplicht in dit land.

Griffin
13 mei 2006, 10:03
Ik vind de eerste politieke reacties walgelijk. Ik ben geen VB'er maar ik ben er van overtuigd dat het niet aan Verhofstadt was om nog voor de dader was verhoord al te verklaren dat het een racistische moordenaar was. Velen op dit forum zullen onze Guy nu makkelijkheidshalve het etiket "links" opkleven zodat ze op hun beurt weer een hele "groep" mensen kunnen bekritiseren en veroordelen, maar al die reacties zijn, net zoals de moorden overigens, puur op rekening van de makers/daders ervan te schrijven.
Op de reacties van de burgemeester van Antwerpen viel trouwens niets aan te merken, alle politici hadden zijn sereniteit moeten aannemen en niet meteen anderen met de vinger wijzen.

k9
13 mei 2006, 19:35
Zaken zoals "verspreiding van haat" worden weer in de mond genomen van de politiek correcten en natuurlijk het geen het werkelijk om draait: het ontnemen van subsidies. Men ruikt de kans om de politieke tegenstander een stevige klap toe te dienen nadat het met dat schijnproces niet gelukt is.

Onzin natuurlijk, het VB zal voor deze zaak zijn subsidies niet kwijtgeraken, lees wat minder propaganda.

Wat jij ongetwijfeld bedoeld is de klacht van kifkif die al enkele weken oud is.

Stef Leeuwenhart
14 mei 2006, 11:26
Onzin natuurlijk, het VB zal voor deze zaak zijn subsidies niet kwijtgeraken, lees wat minder propaganda.

Wat jij ongetwijfeld bedoeld is de klacht van kifkif die al enkele weken oud is.teveel propaganda lezen is mijn probleem niet. Na de schietpartij klinkt het hier en daar al dat men de "haat verspreidende partij" zijn dotatie zou moeten ontnemen. Of dat effectief zal gebeuren betwijfel ik maar men heeft weer bloed geroken.

Knorretje
14 mei 2006, 11:48
teveel propaganda lezen is mijn probleem niet. Na de schietpartij klinkt het hier en daar al dat men de "haat verspreidende partij" zijn dotatie zou moeten ontnemen. Of dat effectief zal gebeuren betwijfel ik maar men heeft weer bloed geroken.

Ik raad je aan om deze avond naar de herhaling van het debatprogramma op de RTBf te kijken : niet alleen is nu al beslist dat in spoedtempo de dotaties van het VB afgenomen zal worden, ook zullen de franstalige partijen al het mogelijke doen om de partij te verbieden. Meer nog, ze stellen niet alleen het VB verantwoordelijk voor de slachtpartij in A'pen, ook het Vlaams-nationalistische discours scheren ze over dezefde kam als het racisme ; ze zullen al het mogelijke te doen, desnoods via op maat gemaakte muilkorfwetten,'pour éliminer le racisme communautaire ...'.:roll:

Stef Leeuwenhart
14 mei 2006, 11:52
Ik raad je aan om deze avond naar de herhaling van het debatprogramma op de RTBf te kijken : niet alleen is nu al beslist dat in spoedtempo de dotaties van het VB afgenomen zal worden, ook zullen de franstalige partijen al het mogelijke doen om de partij te verbieden. Meer nog, ze stellen niet alleen het VB verantwoordelijk voor de slachtpartij in A'pen, ook het Vlaams-nationalistische discours scheren ze over dezefde kam als het racisme ; ze zullen al het mogelijke te doen, desnoods via op maat gemaakte muilkorfwetten,'pour éliminer le racisme communautaire ...'.:roll:Dat is altijd al een geliefkoosde strategie geweest van de Belgicisten en de Walen: het Vlaamsnationalisme verketteren als racisme. Alle middelen zijn geoorloofd om de Vlaamse zaak zwart te maken (let op de woordkeuze) en te bestrijden zelfs schaamteloos leugens verkondigen om de grote massa en dan vooral de franstaligen te oovertuigen van het kwaad dat Vlaamsnationalisme volgens hen inhoud.

AEvanLoon
14 mei 2006, 13:27
De haat en de frustratie zit wel diep bij jou, hé Hans?

Lukt het je niet snel genoeg om het Vlaams-nationalisme kapot te krijgen?
Ik veronderstel dat u dit aan Hans Van Themsche vraagt?

AEvanLoon
14 mei 2006, 13:34
Misschien moet men zich maar eens bezighouden met dingen die echt belangrijk zijn.
Ik weet wat u daarmee bedoelt:
Net op de dag dat iedereen in de krant met afschuw het verhaal van de racistische moorden in Antwerpen leest, zit u zich lekker op een andere thread te amuseren met een poll om "uw favoriete serial-killer" te verkiezen:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=50766
Van harteloos cynisme en misplaatste provocatie gesproken...

AEvanLoon
14 mei 2006, 13:37
Tel eens alle stemmen van de rechtse partij samen...
En denkt u dat die allemaal vinden dat het VB niks te maken heeft met het zaaien van vreemdelingenhaat?
U zou raar opkijken, mijnheer.

AEvanLoon
14 mei 2006, 13:40
Ik raad je aan om deze avond naar de herhaling van het debatprogramma op de RTBf te kijken : niet alleen is nu al beslist dat in spoedtempo de dotaties van het VB afgenomen zal worden, ook zullen de franstalige partijen al het mogelijke doen om de partij te verbieden. Meer nog, ze stellen niet alleen het VB verantwoordelijk voor de slachtpartij in A'pen, ook het Vlaams-nationalistische discours scheren ze over dezefde kam als het racisme ; ze zullen al het mogelijke te doen, desnoods via op maat gemaakte muilkorfwetten,'pour éliminer le racisme communautaire ...'.:roll:
Dat heeft het Vlaams Belang puur aan zichzelf en zijn rabiate xenofobe geblaf te danken. Het Vlaams-nationalisme is al lang bijzaak voor Dewinter, Van Hecke, Deman, Belien, Coveliers en consoorten

Boadicea
14 mei 2006, 13:42
Dat heeft het Vlaams Belang puur aan zichzelf en zijn rabiate xenofobe geblaf te danken.

Als je dan terug reageert als een onnozel kieken met een muilkorf, verschiet dan niet dat je wel eens gebeten kan worden door de dolle hond.

AEvanLoon
14 mei 2006, 13:45
Als je dan terug reageert als een onnozel kieken met een muilkorf, verschiet dan niet dat je wel eens gebeten kan worden door de dolle hond.
Als u zich in uw kruis getast voelt door mijn reactie, weet ik tot welke xenofone bende ik u moet rekenen.

stab
14 mei 2006, 13:53
Ik raad je aan om deze avond naar de herhaling van het debatprogramma op de RTBf te kijken : niet alleen is nu al beslist dat in spoedtempo de dotaties van het VB afgenomen zal worden, ook zullen de franstalige partijen al het mogelijke doen om de partij te verbieden. Meer nog, ze stellen niet alleen het VB verantwoordelijk voor de slachtpartij in A'pen, ook het Vlaams-nationalistische discours scheren ze over dezefde kam als het racisme ; ze zullen al het mogelijke te doen, desnoods via op maat gemaakte muilkorfwetten,'pour éliminer le racisme communautaire ...'.:roll:Daar gaat het uiteindelijk om. Het kraken van een succesvolle separatistische partij.
België gered op de rug van een dode kleuter.
Overigens, de tekeningen van Kroll vond ik vrij ... racistisch.

Jan van den Berghe
14 mei 2006, 14:10
Dat heeft het Vlaams Belang puur aan zichzelf en zijn rabiate xenofobe geblaf te danken. Het Vlaams-nationalisme is al lang bijzaak voor Dewinter, Van Hecke, Deman, Belien, Coveliers en consoorten

Als u dat gelooft (en we gunnen het u van harte), weet u echt niets van het Vlaams Belang.

Jan van den Berghe
14 mei 2006, 14:12
Daar gaat het uiteindelijk om. Het kraken van een succesvolle separatistische partij.
België gered op de rug van een dode kleuter.
Overigens, de tekeningen van Kroll vond ik vrij ... racistisch.

Je merkt zo dat alle stoppen zijn doorgeslagen bij de machtspartijen en heel het belgicistisch establishment. Alleen beseffen ze niet dat door hun overdreven reactie - het ligt er immers vingerdik op - ze weer eens het omgekeerde zullen oogsten van wat ze menen te krijgen. Indertijd heeft men ook met affiches over "de vroegere kuisploeg" (met foto's van Hitler) geprobeerd: het resultaat was omgekeerd evenredig!

Fille van de Foor
14 mei 2006, 15:01
Je merkt zo dat alle stoppen zijn doorgeslagen bij de machtspartijen en heel het belgicistisch establishment. Alleen beseffen ze niet dat door hun overdreven reactie - het ligt er immers vingerdik op - ze weer eens het omgekeerde zullen oogsten van wat ze menen te krijgen. Indertijd heeft men ook met affiches over "de vroegere kuisploeg" (met foto's van Hitler) geprobeerd: het resultaat was omgekeerd evenredig!

Kunt u bewijzen dat er een causaal verband is tussen het tonen van die affiches en een stijgende populariteit van het VB?

luc broes
14 mei 2006, 19:31
En denkt u dat die allemaal vinden dat het VB niks te maken heeft met het zaaien van vreemdelingenhaat?
U zou raar opkijken, mijnheer.
Inderdaad het Vb heeft daar niets mee te maken.
het zeer grote ongenoegen in de samenleving wordt veroorzaakt door het regime dat weigert de werkelijke problemen te zien

djimi
14 mei 2006, 19:37
Ik weet wat u daarmee bedoelt:
Net op de dag dat iedereen in de krant met afschuw het verhaal van de racistische moorden in Antwerpen leest, zit u zich lekker op een andere thread te amuseren met een poll om "uw favoriete serial-killer" te verkiezen:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=50766
Van harteloos cynisme en misplaatste provocatie gesproken...

Hier beschuldigt u wel de verkeerde !!!
Spijtig.

baarle
14 mei 2006, 19:40
Kunt u bewijzen dat er een causaal verband is tussen het tonen van die affiches en een stijgende populariteit van het VB?

Nee, maar het idee alleen is om je te bescheuren, niet?

Groot-Links
14 mei 2006, 19:57
Ja het is onthutsend om te zien hoe men hele die verschrikkelijke zaak op de kap van het VB tracht te schuiven. Als men de vreemdelingen problematiek in ons land aankaart dan wordt je verketterd voor rascist en nu ook al voor moordenaar.

De vraag is natuurlijk hoe het VB die vreemdelingenproblematiek heeft aangekaard. Je kan mijns inziens moeilijk ontkennen dat dit vaak gepaard ging met racisme, al dan niet bedekt onder het mom van ranzige humor.
Iets wat ik bij Fortuyn toch nooit gezien heb.

ancapa
14 mei 2006, 20:01
Beetje goedkoop eh. Die jongen werd "gevormd" door zijn familie en omgeving, met het gekende trieste resultaat.

hij was zelfs geen lid 8O

hij surfte wel op extreem-rechtse sites, daar hoort Vlaams Belang niet bij.
Dan zijn er heel wat anderen... :roll:

ancapa
14 mei 2006, 20:04
Niks eigenlijk...

dat zal zeker niet vermeld worden ! :twisted:

rik47
14 mei 2006, 20:05
De vraag is natuurlijk hoe het VB die vreemdelingenproblematiek heeft aangekaard. Je kan mijns inziens moeilijk ontkennen dat dit vaak gepaard ging met racisme, al dan niet bedekt onder het mom van ranzige humor.
Iets wat ik bij Fortuyn toch nooit gezien heb.
Leg me eens uit hoe het komt dat het ranzige VB steeds meer en meer Vlamingen de ogen opent. Het VB heeft quasi de ganse media tegen, terwijl links gebruik kan maken van gans de Belgische pers.
Wie denkt wie voor debiel te houden?

ancapa
14 mei 2006, 20:06
het is zelfs geen stemrecht maar stemplicht in dit land.

waarom direct geen stemplicht invoeren om op de SPa en PS voor de nieuwe kiezers en verbod om rechts te stemmen ? 8O

ancapa
14 mei 2006, 20:08
En denkt u dat die allemaal vinden dat het VB niks te maken heeft met het zaaien van vreemdelingenhaat?
U zou raar opkijken, mijnheer.

Moet ik eens herinneren aan de uitspraak van Farid Adihar kort na de moord op Joe toen hij zei dat het tijd werd om de kleine criminaliteit aan te pakken binnen een groep mensen dat hij best kende, omdat het zich tegen hen keerde en ze zo hun eigen ruiten aan het ingooien waren ?

Had die jongen geen wapen kunnen kopen, had hij ook niet kunnen schieten. Is de wapenhandel dan ook verantwoordelijk ?

circe
14 mei 2006, 20:16
het wordt hoe langer hoe ongeloofwaardiger.

Affiches die reeds VOOR de moord op Joe in omloop waren, worden nu door ene Lanoye als belastend beschouwd: VEILIGHEID onder een kinderhandje dat door de mama wordt vastgehouden ----> na de feiten van verleden week is deze affiche volgens ons aller Tommeke gewoonweg SCHANDALIG!

het is wel niet de eerste keer dat ik tommetje zulke lapsussen hoor verklaren, maar nu had ik toch iets van "hoe diep kan je vallen"?

ancapa
14 mei 2006, 20:17
''Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien.

Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische. We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is.''

Het is uit een intervieuw van hem in het Laatste Nieuws zaterdag 15/04/06

ancapa
14 mei 2006, 20:23
De vraag is natuurlijk hoe het VB die vreemdelingenproblematiek heeft aangekaard. Je kan mijns inziens moeilijk ontkennen dat dit vaak gepaard ging met racisme, al dan niet bedekt onder het mom van ranzige humor.
Iets wat ik bij Fortuyn toch nooit gezien heb.

Amaai nog niet ! 8O

nooit debat of intervieuw met Pim Fortuyn gezien ?

van waar komen sommige laagdunkende uitdrukkingen over de islam als godsdienst ? daar kom Pim ook keihard uit de hoek komen.

ancapa
14 mei 2006, 20:26
het wordt hoe langer hoe ongeloofwaardiger.

Affiches die reeds VOOR de moord op Joe in omloop waren, worden nu door ene Lanoye als belastend beschouwd: VEILIGHEID onder een kinderhandje dat door de mama wordt vastgehouden ----> na de feiten van verleden week is deze affiche volgens ons aller Tommeke gewoonweg SCHANDALIG!

het is wel niet de eerste keer dat ik tommetje zulke lapsussen hoor verklaren, maar nu had ik toch iets van "hoe diep kan je vallen"?

Tom Lanoy :roll: tja dat is pas een referentie, zo'n Vlaamse Belanghater.

Dat bewijst pas dat hij er weer eens kilometers naast zit !

Die affiches, folders en Vlaams Belang Magazines zijn al lang gedrukt vóór de feiten van donderdag.

daiwa
14 mei 2006, 21:31
Inderdaad het Vb heeft daar niets mee te maken.
het zeer grote ongenoegen in de samenleving wordt veroorzaakt door het regime dat weigert de werkelijke problemen te zien


Inderdaad, Luc, de werkelijke problemen die de man in de straat dagdagelijks ondervind.
En dat zijn niet de moorden in Brussel en Antwerpen die nu de koppen halen maar wel die problemen die de koppen niet halen.
In het haventje van Doel bv. zijn de problemen pas begonnen toen men de huizen van mensen die vertrokken waren begon vol te stampen met asielzoekers waarna het vandalisme en de diefstallen daar begonnen, iets waar Doel in zijn lange gescheidenis nog nooit mee geconfronteert was geweest.

Deze nacht was het dan echt wel de kers op de taart:

Balans: 1 schip totaal uitgebrand, het ernaast liggende zwaar schade, op verschillende schepen de ruiten ingeslagen en al het aanwezige materiaal aan boord over boord gegooid, brandblusserrs die vrolijk werden leeg gespoten in de schepen en ga zo maar voort.
Ik heb vandaag genoeg mensen horen zeggen : nu is 't genoeg geweest!!!!
Als de huidige regering het toch niet kan oplossen zit er maar een ding meer op en dat is stemmen voor die partij die het desnoods met harde hand wel zal doen stoppen.:twisted:

Er waren er zelfs bij die het idee opperden aan boord te gaan slapen en hun taal loog er niet om wat er zal gebeuren als ze daar iemand betrappen bij het plegen van die criminele feiten.

Maar als daar dan iets ernstig voorvalt zal men het weer op het rascisme steken zonder de voorgeschiedenis te kennen van jarenlange terreur.