PDA

View Full Version : Afgesplitse thread uit Desiderius' serene analyse


Kallikles
13 mei 2006, 00:44
Hahahahahahahahahahaha..... Allé man! Meent ge dat nu echt? Die moet ik onthouden! Met zo'n moppen kan ik geld verdienen!

Moordenaars hebben maar één recht: te zwijgen.

Zwarte Spion
13 mei 2006, 00:44
Het zijn mensen zoals u die de oorlog nog niet verwerkt hebben en ze steeds opnieuw moet aanhalen om gelijk te (willen) krijgen!

Zwarte Spion
13 mei 2006, 00:45
Moordenaars hebben maar één recht: te zwijgen.

Daar ben ik het mee eens! Maar elke moordenaar (zoals dus Hans in dit geval) die in koelen bloede handelt doet dit omdat hij gek is (geworden) en niet omdat een bepaalde politiek hem beïnvloed heeft!

Kallikles
13 mei 2006, 00:46
Het zijn mensen zoals u die de oorlog nog niet verwerkt hebben en ze steeds opnieuw moet aanhalen om gelijk te (willen) krijgen!

Alle regio's die hun naziverleden hebben verdoezelt of vergoelijkt (Vlaanderen, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland) hebben te kampen met het fascisme. Dat kan geen toeval zijn.

Stratcat
13 mei 2006, 00:49
Alle regio's die hun naziverleden hebben verdoezelt of vergoelijkt (Vlaanderen, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland) hebben te kampen met het fascisme. Dat kan geen toeval zijn.

Afhankelijk van wat je fascisme en kampen met noemt:
Duitsland? Nederland? UK? Italië? Denemarken?

Zwarte Spion
13 mei 2006, 00:52
Alle regio's die hun naziverleden hebben verdoezelt of vergoelijkt (Vlaanderen, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland) hebben te kampen met het fascisme. Dat kan geen toeval zijn.

Ist' waar? Hebben we te kampen met fascisme? Nog niets van gemerkt en ik ben al oud genoeg om het al gemerkt te hebben!

Fille van de Foor
13 mei 2006, 01:21
Daar ben ik het mee eens! Maar elke moordenaar (zoals dus Hans in dit geval) die in koelen bloede handelt doet dit omdat hij gek is (geworden) en niet omdat een bepaalde politiek hem beïnvloed heeft!

Geldt dat ook voor de Poolse moordenaar van Joe?

longhorn
13 mei 2006, 01:26
Jammer genoeg is de sublieme thread van Desiderius ook al aan het ontsporen.

Fille van de Foor
13 mei 2006, 01:32
Ist' waar? Hebben we te kampen met fascisme? Nog niets van gemerkt en ik ben al oud genoeg om het al gemerkt te hebben!

Oud genoeg is daarom nog niet noodzakelijk wijs genoeg.

Bhairav
13 mei 2006, 07:48
Daar ben ik het mee eens! Maar elke moordenaar (zoals dus Hans in dit geval) die in koelen bloede handelt doet dit omdat hij gek is (geworden) en niet omdat een bepaalde politiek hem beïnvloed heeft!
Kan hij eraan doen dat hij gek geworden is?

Zwarte Spion
13 mei 2006, 08:47
Kan hij eraan doen dat hij gek geworden is?

??? Relevantie met de commentaren???

Bhairav
13 mei 2006, 08:48
Denk er misschien eens over na.
Wie weet wat schiet er wel allemaal ni te binnen...

Zwarte Spion
13 mei 2006, 08:54
't Is waar, jij kan er ook niet aan doen dat je gek bent...
Ik acht u (aan uw commentaren te zien) minstens even goed in staat om zonder verpinken enkele Vlaams Belangers neer te schieten.

Les extrèmes se touches... ni waar!

Bhairav
13 mei 2006, 08:55
Ik zou wel zien dat ik niet gepakt word, en subtieler aanpakken. Het zou mar zonde zijn moest ik vastzitten, ik heb een te hoog IQ daarvoor. :(

Bhairav
13 mei 2006, 09:32
Het volk is wel dom: hoor maar eens wat voor een belachelijke normen en waarden die er op na houden...

Zwarte Spion
13 mei 2006, 09:44
Het volk is wel dom: hoor maar eens wat voor een belachelijke normen en waarden die er op na houden...

Zoals daar zijn?

Bhairav
13 mei 2006, 09:52
Zoals daar zijn?
Ge moogt geen drugs pakken, ge moet naar school, etc... Kortom, van het leven genieten kan niet. Tenzij ge zo'n mentaal zwakke werkmier zijt die zonder sctructuur ni kan leven.