PDA

View Full Version : Stemmenkampioen : Vlaams Belang niet schuldig


Jazeker
25 mei 2006, 15:50
"Moorden hebben geen verband met Vlaams Belang"



Een meerderheid van 58 procent spreekt Vlaams Belang vrij van schuld aan de racistische moorden in Antwerpen. Dat wordt nu ook bevestigd in een peiling van De Stemmenkampioen’. 36 procent ziet wel een link met VB. De ondervraagde panelleden hechten wel groot belang aan het thema: het krijgt een score van 8 op 10. Zeer opvallend is het resultaat bij de kiezers van SP.A-Spirit: 69 procent van hen is het niet eens met partijvoorzitter Vande Lanotte, die geen verantwoordelijkheid legt bij VB. Zijn kiezers doen dat wel.

Ook de groene kiezers vinden massaal (78%) dat VB boter op het hoofd heeft. De VLD is zoals gewoonlijk totaal verdeeld: 46% voor, 46% tegen. De CD&V-kiezers (54%), de onbeslisten (64%) en uiteraard de VB’ers (98%) zien geen link met extreem-rechts. De resultaten bij de kiezers met een partijkaart zijn zeer verschillend: behalve bij VB vindt een meerderheid bij alle andere partijen dat VB te maken heeft met de moorden. (LVDK)


Blijkbaar is de mediahisterie niet goed gelukt.

Bhairav
25 mei 2006, 15:57
36% is nog vrij veel.

Boadicea
25 mei 2006, 16:02
Wat is eigenlijk het nut van de massahysterie dat men hier de laatste weken heeft opgevoerd?:?
De enige echte schuldige aan heel het drama, Hans Van Themsche, lijkt me hier al bijna vergeten.

Daarnaast vind ik het vreemd dat we allemaal de racisten gaan bashen, zonder echt te kunnen zeggen waarop het slaat.
Waar ik me aan stoorde, was de coverfoto van Gazet van Antwerpen d.d. 12 mei 2006. Inderdaad, goede ondertekst: AFSCHUWELIJK. Men ziet een vrouw over het bebloede lichaam van Luna leunen, terwijl haar zwarte au pair, die dan het echte doelwit geweest moest zijn, als een dode voddenpop met 1 schoen aan, ernaast ik de goot ligt en men daar twee vrouwen het hoofd van ziet afwenden.
Deze foto vond ik racistisch en ongepast. De objectiviteit van de berichtgeving was er bij mij meteen af.

Daarnaast heeft iedereen maar de mond vol van kleine Luna, maar stelt niemand zich hier blijkbaar de vraag hoe het met de Turkse Songul Koç gaat. Heeft zij het geluk of de pech dit drama te mogen overleven? Hoe gaat ze er uit komen?

Nee, we kijken allemaal naar de blanke peuter die gestorven is. Enkel deze is zo gruwelijk, dat het VB zijn affiches moet veranderen, omdat daar toevallig ook een klein, blond meisje op stond.:evil:

VB geeft toe aan de eisen van de ouders, maar nog is het niet goed. Zij krijgen van alles de schuld. Zelfs oprechte rouwbetuigingen van VBers zijn niet welkom.

Als men zover geïndoctineerd is, dat het voor bepaalde mensen al verboden is om voor een dood kind te rouwen, kan ik de politiek correcten maar met 1 woord omschrijven: RACISTEN.
Kom dan ook niet klagen dat sommige mensen hun hart verliezen. Ze mogen het blijkbaar niet eens hebben.

Jazeker
25 mei 2006, 16:03
36% is nog vrij veel.

Het is minder dan 58% :-)

Bhairav
25 mei 2006, 16:03
Die massahysterie is pure entertainment.

Don Quichote
25 mei 2006, 16:03
Jazeker:
"Blijkbaar is de mediahisterie niet goed gelukt."
__________________

De mensen worden wat te snugger.
De traditionele partijen en hun media-vazallen zien dat tegenwoordig niet zo graag.
Import van ongeschoolden brengt wellicht een oplossing. :D

Bhairav
25 mei 2006, 16:04
Het is minder dan 58% :-)
Gij doet alsof die 58% allemaal blokkers zijn. Waarschijnlijk had ge gewacht op ik die dat zou beweren.

Jazeker
25 mei 2006, 16:06
Gij doet alsof die 58% allemaal blokkers zijn.

Waar doe ik dat ?

Bhairav
25 mei 2006, 16:07
Hier. Ge beweert dat niet. Maar ik voel uw drang om dat zo over te laten komen. Mijn derde oog neemt het waar, geactiveerd door massas wiet.

Jazeker
25 mei 2006, 16:09
ah, dan is 't goed.

Rogier
25 mei 2006, 16:12
Wat is eigenlijk het nut van de massahysterie dat men hier de laatste weken heeft opgevoerd?:?
De enige echte schuldige aan heel het drama, Hans Van Themsche, lijkt me hier al bijna vergeten.

Daarnaast vind ik het vreemd dat we allemaal de racisten gaan bashen, zonder echt te kunnen zeggen waarop het slaat.
Waar ik me aan stoorde, was de coverfoto van Gazet van Antwerpen d.d. 12 mei 2006. Inderdaad, goede ondertekst: AFSCHUWELIJK. Men ziet een vrouw over het bebloede lichaam van Luna leunen, terwijl haar zwarte au pair, die dan het echte doelwit geweest moest zijn, als een dode voddenpop met 1 schoen aan, ernaast ik de goot ligt en men daar twee vrouwen het hoofd van ziet afwenden.
Deze foto vond ik racistisch en ongepast. De objectiviteit van de berichtgeving was er bij mij meteen af.

Daarnaast heeft iedereen maar de mond vol van kleine Luna, maar stelt niemand zich hier blijkbaar de vraag hoe het met de Turkse Songul Koç gaat. Heeft zij het geluk of de pech dit drama te mogen overleven? Hoe gaat ze er uit komen?

Nee, we kijken allemaal naar de blanke peuter die gestorven is. Enkel deze is zo gruwelijk, dat het VB zijn affiches moet veranderen, omdat daar toevallig ook een klein, blond meisje op stond.:evil:



Voor de media is dit kassa, kassa. Elke dag komen er kinderen om in het verkeer. Dat krijgt ook maar aandacht wanneer men er een bloederige foto van kan maken. Wie komt daar zijn ontroering of verdriet betuigen, niemand. Wansmakelijk!

Jazeker
25 mei 2006, 17:52
De mensen worden wat te snugger.
De traditionele partijen en hun media-vazallen zien dat tegenwoordig niet zo graag.
Import van ongeschoolden brengt wellicht een oplossing. :D

:-D

Bhairav
25 mei 2006, 18:16
VB stemmen is geen teken van snuggerheid.

Gorefest
25 mei 2006, 18:31
Gij doet alsof die 58% allemaal blokkers zijn. Waarschijnlijk had ge gewacht op ik die dat zou beweren.
Dan had ik gewacht op uw antwoord dat 76% niet op het VB stemt. :-D

Jazeker
25 mei 2006, 18:33
VB stemmen is geen teken van snuggerheid.

Klopt. op VB stemmen of op CD&V stemmen of op SP.a stemmen is geen uiting. Het is gewoon het uitoefenen van je democratische recht.

(burgerlijk, he ?)

Lof der Zotheid
26 mei 2006, 09:51
VB stemmen is geen teken van snuggerheid.

Wiet roken dus wel?

Bhairav
26 mei 2006, 10:38
Zeker in vergelijking met VB stemmen.