PDA

View Full Version : poll : gaat u naar de mars in Antwerpen ?


Jazeker
25 mei 2006, 16:00
Benieuwd...

Bhairav
25 mei 2006, 16:02
Zot.
Daar zo met een pseudo-serene kuttekop gaan ouwehoeren met een smoel van "wij willen dit niet"? Neen dank u.

Boadicea
25 mei 2006, 16:26
Aan deze peiling te meten, wordt het wel een erg stille mars ...

Geertje
25 mei 2006, 16:31
Zeker niet. Ik wil geen stompzinnig ding zijn gebruikt door één of andere smeerlappolitieker. Dat de allochtonen maar in massa opkomen, deze hebben nog altijd niet door dat ze misbruikt worden als domme massa om hun politieke ideologie te ondersteunen.

Bhairav
25 mei 2006, 16:42
Wat niet weet, niet deert.

Jazeker
25 mei 2006, 17:51
*bump*

:mrgreen:

Jazeker
25 mei 2006, 17:55
Zot.
Daar zo met een pseudo-serene kuttekop gaan ouwehoeren met een smoel van "wij willen dit niet"? Neen dank u.

Wel raar dat uw derde oog u niet zegt dat je dan deel zal uitmaken van de "wegblijvers", zijnde de VB stemmers :mrgreen:

Jazeker
25 mei 2006, 18:01
mars : 0
geen mars : 11

Ik durf wedden dat op zaterdag de media gaan zeggen dat heel het land er was en dat de mensen die ooit VB stemden op hun knietjes vielen en begonnen te huilen voor wat ze hadden aangericht waarna een allochtoon meisje naar hen toeging en hen een gekleurd sjaaltje rond de hals legde en zei dat ze weer thuis waren.

Enfin... zoiets he.

Tömmchen
25 mei 2006, 18:09
wel verrassend die poll...

Bhairav
25 mei 2006, 18:13
Wel raar dat uw derde oog u niet zegt dat je dan deel zal uitmaken van de "wegblijvers", zijnde de VB stemmers :mrgreen:
Wat een zielige burgerlijke poging tot scherpzinnigheid.

Bhairav
25 mei 2006, 18:13
wel verrassend die poll...
Belange ni.

Jazeker
25 mei 2006, 18:30
Wat een zielige burgerlijke poging tot scherpzinnigheid.

Dat zeg je zo met de vuisten in je zij terwijl je een verontwaardigd burgerlijk gezicht trekt.

Bhairav
25 mei 2006, 18:36
Toch niet.

StevenNr1
25 mei 2006, 18:54
Misschien had een extra poll-optie i.v.m. de woonplaats niet onwenselijk geweest maar kom. Ik ga niet alleszins.

marjan
25 mei 2006, 19:29
Langsheen het gehele parcours mogen geen auto's geparkeerd staan (beter voorkomen dan...) en er is een oproep gedaan voor 400 extra vrijwilligers, bovenop de massal voorziene politiegeleiding.... Veel Antwerpenaren verkiezen om veilig thuis te blijven...uit vrees voor rellen (die wel eens zouden kunnen uitbreken BUITEN het voorziene parcours).
Na de opruiende, gevaarlijke uitspraken van Kareltje De Gucht-De Grote (iedere Antwerpenaar die blank is en Nederlands spreekt wordt nu gestigmatiseerd) werden in Antwerpen al een paar blanke mensen die Nederlands spreken, gewoon, zonder reden op straat aangevallen: een vrouw die aan een tramhalte op de tram stond te wachten naast een zwarte vrouw kreeg ineens een zware handtas tegen het hoofd gebonkt door de zwarte vrouw, zomaar zonder enige aanleiding; elders werd een autochtone Antwerpenaar tegen een muur geslagen, weer zomaar zonder reden, zonder aanleiding...
In Rwanda werden de Tutsi's 'kakkerlakken' genoemd door hun tegenstanders, aldus gedemoniseerd en ontmenselijkt: er volgde een genocide waarbij meer dan één miljoen Tutsi's of 'kakkerlakken' het leven lieten. In '98 werd de kabinetschef van Kabila bijna voor het internationaal gerechtshof van Den Haag gedaagd omdat hij de rebellen die Kinshasa aanvielen 'vermine' noemde....
Misschien kunnen we Kareltje de Grote ook maar eens beter aanklagen voor het internationaal gerechtshof wegens het opruien en haat zaaien tegen de Vlaamse bevolking. We zullen intussen zijn kasteel in Berlare (waar hij woont) eens laten bezetten door een bus asielzoekers en Kareltje ondertusen zijn verdict laten afwachten in een rijhuis in Antwerpen-Noord.

athena
25 mei 2006, 19:41
mars : 0
geen mars : 11

Ik durf wedden dat op zaterdag de media gaan zeggen dat heel het land er was en dat de mensen die ooit VB stemden op hun knietjes vielen en begonnen te huilen voor wat ze hadden aangericht waarna een allochtoon meisje naar hen toeging en hen een gekleurd sjaaltje rond de hals legde en zei dat ze weer thuis waren.

Enfin... zoiets he.

Allée, toch nog eentje die gaat (toch wel de volle 4%)

StevenNr1
25 mei 2006, 19:54
Als er een garantie is op rellen, wil ik nog wel toeschouwer gaan zijn, dus na afloop van de betoging eens een kijkje nemen. Iemand daar weet van?

Knuppel
26 mei 2006, 07:52
1 Ja-stem 2,78%
35 nee-stemmen 97,22%

De media, en een aantal medeforummers, hebben er nochtans ruim voldoende reclame voor gemaakt....

Er wordt tussen de 10.000 en 50.000 personen verwacht.
Als de motivatie zo groot is als hier op het forum zal het een dikke flop worden.

Waar blijven eigenlijk al die VB-bashers die zo met hun allochtone medemens mee leken te voelen?
Moet er ook voor hen eerst garantie zijn op rellen om hen, als toeschouwer van onlusten, naar die mars te krijgen?

Als er een garantie is op rellen, wil ik nog wel toeschouwer gaan zijn, dus na afloop van de betoging, eens een kijkje nemen.

circe
26 mei 2006, 08:14
Ik ben gewoon benieuwd.

Hopelijk blijven de vlamingen weg en kunnen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.

Waarover ging die mars nu weer?
Anti-racisme (maar wel racisme tegen de vlamingen)?
Anti-geweld (maar zeker geen stemmers op de partij die al jaren vraagt om meer veiligheid)?
Het verdriet van A. (maar zeker niet voor degenen verdriet hebben omdat hùn stad wordt gekoloniseerd)?

Of werd de mars nu weer georganiseerd door de moeder van Mohammed Bouazza, wiens lichaam zonder enige geweldletsel, verdronken werd teruggevonden, terwijl zijn kleren netjes op een stapeltje aan de wal lagen? Terwijl ook in de allochtone gemeenschap blijkbaar goed geweten is dat het slachtoffer die bewust nacht dronken was? Maar nee, degenen die "hun" gemeenschap niet goed gezind zijn mogen niet naar de mars komen na de "racistische moord???" op haar zoon.

Het zal in elk geval strontregenen!

--------

PS. Heeft iemand al ooit gehoord van goedgekeurde marsen en/of betogingen waar op voorhand expliciet werd gesteld dat allochtonen niet welkom zijn?

Staat er in feite niemand stil bij het feit dat indien men wénst mee op te stappen tégen geweld, deze houding helemaal geen kleurtje heeft?

Deze anti-racistische of whatever titel ze er ondertussen aan willen geven-mars is in mijn ogen een serieuze kaakslag voor vlamingen die in deze multiculturele maatschappij ook hun cultuur wensen te behouden.
Het weze genoteerd.

Allah Hakbar zullen we maar denken.

Max van Dietschland
26 mei 2006, 08:17
Laat de regen maar komen :twisted: !

http://www.buienradar.nl/frame.php?r=vakantie&html=homepage


http://www.kmi.be/gfx/Images/Satellite/Meteosat/MPDUSIR.jpg

www.kmi.be (http://www.kmi.be)

Knuppel
26 mei 2006, 08:29
Het zal in elk geval strontregenen!

Het excuus voor de lage opkomst ligt dus al klaar.

Deze poll zegt anders genoeg ook al was er geen sprake van regen.

Bill
26 mei 2006, 08:34
Geen interesse in naïeve massahysterie. Ik kijk vanavond wel naar enkele tv-experts die me ongetwijfeld zullen zeggen welke conclusies ik uit deze komedie mag trekken.

Knuppel
26 mei 2006, 08:38
Geen interesse in naïeve massahysterie. Ik kijk vanavond wel naar enkele tv-experts die me ongetwijfeld zullen zeggen welke conclusies ik uit deze komedie mag trekken.

De conclusie zal jou niet alleen voorgekauwd worden, je zult ze hoe dan ook MOETEN slikken, of je ze nu lust of niet.

luc broes
26 mei 2006, 08:49
Kan iemand zich voorstellen dat de ouders van Joe zouden gezegd hebben:
"vreemdelingen niet welkom op de stille mars"?
Ik ook niet.

Bill
26 mei 2006, 08:50
De conclusie zal jou niet alleen voorgekauwd worden, je zult ze hoe dan ook MOETEN slikken, of je ze nu lust of niet.Humor is u niet vreemd merk ik?

Geertje
26 mei 2006, 08:55
Geen interesse in naïeve massahysterie. Ik kijk vanavond wel naar enkele tv-experts die me ongetwijfeld zullen zeggen welke conclusies ik uit deze komedie mag trekken.

Idd. de experts, eigenlijk partijsoldaten die de ideologie moeten verspreiden, zullen weer eens komen zeggen hoe slecht de Vlamingen weer zijn, en hoe onschuldig alle allochtonen zijn en hoe ze enorm worden gediscimineerd.

Terwijl eigenlijk de waarheid eerder omgekeerd is : de Vlamingen zijn zeer tollerant, ze geven bijna al hun geld aan de belastingen dat dan dit gul aan de allochtonen uitdeelt.

Rogier
26 mei 2006, 09:32
Idd. de experts, eigenlijk partijsoldaten die de ideologie moeten verspreiden, zullen weer eens komen zeggen hoe slecht de Vlamingen weer zijn, en hoe onschuldig alle allochtonen zijn en hoe ze enorm worden gediscimineerd.

Terwijl eigenlijk de waarheid eerder omgekeerd is : de Vlamingen zijn zeer tollerant, ze geven bijna al hun geld aan de belastingen dat dan dit gul aan de allochtonen uitdeelt.

Dit soort optochten is door en door politiek bepaald. Men gaat achter een vlag aan die alle mogelijke ladingen kan dekken. Er komen regelmatig mensen te overlijden die in ons leven een betekenis hebben. Onbekend komen er dagelijks kinderen te om in het verkeer, door ziekten soms door geweld. Deze kinderen, deze mensen zijn even waardevol als de slachtoffers van deze psychopathisch gestoorde moordenaar. Heel wat voorbeelden zijn mogelijk en ook daar heeft de maatschappij een morele verantwoordelijkheid.
De witte mars ging in tegen de ontmenselijking van de maatschappij. Het was een aanklacht tegen een politie en rechtssysteem waarbij fouten gemaakt werden, waarbij ambtenaren hun werk niet deden. Waarbij politieke benoemingen van rechters en magistraten belangrijker was dan hun bekwaamheid. Veel heeft het niet veranderd!
Nu zit men in een volledig politieke abstractie. Beschuldigingen, stigmatiseren, het betrekken van om het even wat om voordelen te bekomen, bekendheid via de media te verwerven en politieke tegenstanders uit te schakelen. :roll:

Rogier

stab
26 mei 2006, 09:34
Laten we het simpel houden: die betoging is versus Vlaams Belang en pro - Belgica.

Lof der Zotheid
26 mei 2006, 09:45
Allée, toch nog eentje die gaat (toch wel de volle 4%)

't Zijn er ondertussen maar 2.13%:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

garfield
26 mei 2006, 09:49
nop. ik heb betere dingen te doen. zoals TV-kijken, battlefield 1942 spelen, naar de delhaize gaan, etc....

Ben toch niet welkom

Duvel
26 mei 2006, 10:53
ge moet red orchestra spelen , lekker met zijn drietjes in een Pzkfw VI rondhossen

Duvel
26 mei 2006, 10:56
trouwens ik moet werken om den dop te betalen van al die lamzakken en marouven die gaan marsen

Knuppel
26 mei 2006, 10:59
De witte mars ging in tegen de ontmenselijking van de maatschappij. Het was een aanklacht tegen een politie en rechtssysteem waarbij fouten gemaakt werden, waarbij ambtenaren hun werk niet deden. Waarbij politieke benoemingen van rechters en magistraten belangrijker was dan hun bekwaamheid. Veel heeft het niet veranderd!
Nu zit men in een volledig politieke abstractie. Beschuldigingen, stigmatiseren, het betrekken van om het even wat om voordelen te bekomen, bekendheid via de media te verwerven en politieke tegenstanders uit te schakelen. :roll:

Rogier

Het verschil in interesse tussen deze en de witte mars is hiermee verklaard.

Knuppel
26 mei 2006, 11:02
Als het waar is gaan er toch al twee van dit forum. En dat na zo'n mediaheisa.

Mijn (éénmalige) oproep op dit forum bracht 6 forumgebruikers naar het centraal station om de moord op Joe te gedenken.

pinophai
26 mei 2006, 11:02
Het nieuwe kiesvee van links (vld inbegrepen) mag van mij alleen gaan wandelen, het is geen goed weer en ik ben toch niet welkom. Ik wordt gediscrimineerd op basis van politieke overtuiging. Ik ben maar Vlaming dus kan dat geen kwaad.

athena
26 mei 2006, 12:36
nop. ik heb betere dingen te doen. zoals TV-kijken, battlefield 1942 spelen, naar de delhaize gaan, etc....

Ben toch niet welkom

...achteruit liggen in mijn zetel en zien op tv hoe deze stille mars onvermijdelijk op rellen zal uitdraaien. Daarnet op het journaal gehoord dat ze met 5 bussen uit de Franse banlieus komen.
Heb wel al medelijden met de mensen die langs de route van de betoging wonen, hoop dat de stad Antwerpen zijn verantwoordelijkheid zal nemen en alle kosten die deze 'kristalnacht mars' met zich zal meebrengen zal vergoeden.

Khonnor
26 mei 2006, 12:49
Ik ga

stab
26 mei 2006, 12:51
Ik gaParaplu meenemen.

Khonnor
26 mei 2006, 12:51
Paraplu meenemen.
Ligt al klaar

pinophai
26 mei 2006, 12:53
De vld is ook goed vertegenwoordigd. Ik dacht dat er gevraagd was om geen lijken te gaan beroven?

athena
26 mei 2006, 12:53
Ik ga
Niet verwonderd zijn als je niet zonder kleerscheuren thuiskomt.

Khonnor
26 mei 2006, 12:55
Niet verwonderd zijn als je niet zonder kleerscheuren thuiskomt.
Waarom zo negatief?

Ik woon vlakbij en ga me ergens op de kaaien aansluiten. Bye bye...

Nicolas
26 mei 2006, 12:58
Langsheen het gehele parcours mogen geen auto's geparkeerd staan (beter voorkomen dan...) en er is een oproep gedaan voor 400 extra vrijwilligers, bovenop de massal voorziene politiegeleiding.... Veel Antwerpenaren verkiezen om veilig thuis te blijven...uit vrees voor rellen (die wel eens zouden kunnen uitbreken BUITEN het voorziene parcours).
Na de opruiende, gevaarlijke uitspraken van Kareltje De Gucht-De Grote (iedere Antwerpenaar die blank is en Nederlands spreekt wordt nu gestigmatiseerd) werden in Antwerpen al een paar blanke mensen die Nederlands spreken, gewoon, zonder reden op straat aangevallen: een vrouw die aan een tramhalte op de tram stond te wachten naast een zwarte vrouw kreeg ineens een zware handtas tegen het hoofd gebonkt door de zwarte vrouw, zomaar zonder enige aanleiding; elders werd een autochtone Antwerpenaar tegen een muur geslagen, weer zomaar zonder reden, zonder aanleiding...
In Rwanda werden de Tutsi's 'kakkerlakken' genoemd door hun tegenstanders, aldus gedemoniseerd en ontmenselijkt: er volgde een genocide waarbij meer dan één miljoen Tutsi's of 'kakkerlakken' het leven lieten. In '98 werd de kabinetschef van Kabila bijna voor het internationaal gerechtshof van Den Haag gedaagd omdat hij de rebellen die Kinshasa aanvielen 'vermine' noemde....
Misschien kunnen we Kareltje de Grote ook maar eens beter aanklagen voor het internationaal gerechtshof wegens het opruien en haat zaaien tegen de Vlaamse bevolking. We zullen intussen zijn kasteel in Berlare (waar hij woont) eens laten bezetten door een bus asielzoekers en Kareltje ondertusen zijn verdict laten afwachten in een rijhuis in Antwerpen-Noord.

karikaturen vormen is een gave
misschien moet je fictie verhalen beginnen schrijven en misschien verdien je nog een centje bij
maar uw ongenuanceerde uitspraken zijn ronduit belachelijk als je de realiteit wilt beschrijven
ik heb de indruk dat je de intelligentie van de mensen onderschat of het zegt iets over uw intelligentie
als ik het las dan had ik echt de indruk dat een klein kind op een simplistische manier een situatie wou beschrijven zonder achtergrond of niets

Xenon
26 mei 2006, 13:00
Door problemen met m'n computermuis heb ik deze poll vervalst. De werkleijke uitslag had moeten zijn:

ja: 3
nee: 54

Bazilfunk
26 mei 2006, 13:00
Kan iemand zich voorstellen dat de ouders van Joe zouden gezegd hebben:
"vreemdelingen niet welkom op de stille mars"?
Ik ook niet.

Ik heb het VB daags na de terroristische aanslag niet wetren oproepen een mars te organizeren. Naar goede gewoonte zag ik ze wel parasiteren en het verdriet van antwerpen misbruiken om hun gezicht te redden.

Wel grappig die reacties op de poll hier. Niemand staat er bij stil dat wie onderweg is naar de mars niet kan stemmen. Als ik uit het raam zie zie ik annders massas mensen zich richting kaaien begeven. Allez jongens 't amusement ik ga wat stil wezen in mijn stad en ik hoop als ik terug ben dat jullie allemaal julie valies gepakt hebben en naar een vergezten eiland ergens emigreren. Wij zijn jullie beu dus weg ermee!

Nicolas
26 mei 2006, 13:04
Kan iemand zich voorstellen dat de ouders van Joe zouden gezegd hebben:
"vreemdelingen niet welkom op de stille mars"?
Ik ook niet.

wat een onzin kraam je nu weer uit ?
je vergelijkt appels met peren

ontkennen van eigen verantwoordelijkheid
VB is niet schuldig aan de misdaad op zich maar VB heeft wel continu een verkeerd beeld gemaakt van de werkelijkheid, een bepaalde sfeer van haat gecrieerd
en ten tweede er is duidelijk gevraagd dat geen enkele partij zou oproepen of mobiliseren om juist geen politieke mars te hebben

1 partij voelt zich weer beter dan gelijk welke andere
deze arrogante manier van zichzelf beter voelen dan anderen is eigen aan VB
steeds opnieuw voelen ze zich boven alles staan
ze spreken over democratie maar er is maar 1 partij die zich niet neerlegt bij een democratische uitspraak door een onafhankelijke macht binnen een democratie (rechtspraak) en dit is het VB

telkens hetzelfde en nog blijven sommigen blind voor deze tactiek
sorry, niemand moet nog zeggen dat deze niet weet waar VB voor staat

pinophai
26 mei 2006, 13:05
Ik heb het VB daags na de terroristische aanslag niet wetren oproepen een mars te organizeren. Naar goede gewoonte zag ik ze wel parasiteren en het verdriet van antwerpen misbruiken om hun gezicht te redden.

Wel grappig die reacties op de poll hier. Niemand staat er bij stil dat wie onderweg is naar de mars niet kan stemmen. Als ik uit het raam zie zie ik annders massas mensen zich richting kaaien begeven. Allez jongens 't amusement ik ga wat stil wezen in mijn stad en ik hoop als ik terug ben dat jullie allemaal julie valies gepakt hebben en naar een vergezten eiland ergens emigreren. Wij zijn jullie beu dus weg ermee!

Kan u niet beter wachten met de feiten te verdraaien tot binnen enkele weken, dan is iedereen die geschiedenis al vergeten en gelooft men uw leugens terug.

stab
26 mei 2006, 13:07
Door problemen met m'n computermuis heb ik deze poll vervalst. De werkleijke uitslag had moeten zijn:

ja: 3
nee: 54Vraag aan de moderatie om dat te corrigeren?

pinophai
26 mei 2006, 13:11
wat een onzin kraam je nu weer uit ?
je vergelijkt appels met peren

ontkennen van eigen verantwoordelijkheid
VB is niet schuldig aan de misdaad op zich maar VB heeft wel continu een verkeerd beeld gemaakt van de werkelijkheid, een bepaalde sfeer van haat gecrieerd
en ten tweede er is duidelijk gevraagd dat geen enkele partij zou oproepen of mobiliseren om juist geen politieke mars te hebben

1 partij voelt zich weer beter dan gelijk welke andere
deze arrogante manier van zichzelf beter voelen dan anderen is eigen aan VB
steeds opnieuw voelen ze zich boven alles staan
ze spreken over democratie maar er is maar 1 partij die zich niet neerlegt bij een democratische uitspraak door een onafhankelijke macht binnen een democratie (rechtspraak) en dit is het VB

telkens hetzelfde en nog blijven sommigen blind voor deze tactiek
sorry, niemand moet nog zeggen dat deze niet weet waar VB voor staat



1.Welke onafhankelijke macht bedoelt u dan. Toch niet de politiek benoemde rechters die het Blok veroordeeld hebben?
2.Kijk eens naar ATV. 2 politiekers hebben er al een intervieuw gegeven. Toevallig 2 VLD'ers, de lijkenpikkerij gaat gewoon door.
3. Belangers voelen zich helemaal niet beter, en u weet dat best. Maar het schrijft wel leuk he, spijtig dat door zo'n onzin te schrijven de betekenis ervan gewoon verloren gaat.

Nicolas
26 mei 2006, 13:11
Dit soort optochten is door en door politiek bepaald. Men gaat achter een vlag aan die alle mogelijke ladingen kan dekken. Er komen regelmatig mensen te overlijden die in ons leven een betekenis hebben. Onbekend komen er dagelijks kinderen te om in het verkeer, door ziekten soms door geweld. Deze kinderen, deze mensen zijn even waardevol als de slachtoffers van deze psychopathisch gestoorde moordenaar. Heel wat voorbeelden zijn mogelijk en ook daar heeft de maatschappij een morele verantwoordelijkheid.
De witte mars ging in tegen de ontmenselijking van de maatschappij. Het was een aanklacht tegen een politie en rechtssysteem waarbij fouten gemaakt werden, waarbij ambtenaren hun werk niet deden. Waarbij politieke benoemingen van rechters en magistraten belangrijker was dan hun bekwaamheid. Veel heeft het niet veranderd!
Nu zit men in een volledig politieke abstractie. Beschuldigingen, stigmatiseren, het betrekken van om het even wat om voordelen te bekomen, bekendheid via de media te verwerven en politieke tegenstanders uit te schakelen. :roll:

Rogier

het is komisch en typisch geval van projectie zoals bekend in de psychologie
je spreekt over beschuldigingen, stigmatiseren en het betrekken van om het even wat om voordelen te bekomen, je beschuldigt anderen onterecht hiervan en ziet niet dat dit juist de dingen zijn waar VB en hun aanhang zich continu schuldig aan maken

het spreekwoord : je ziet de splinter in het oog van een ander maar ziet niet de balk in eigen ogen, gaat hier wel heel duidelijk op

pinophai
26 mei 2006, 13:14
het is komisch en typisch geval van projectie zoals bekend in de psychologie
je spreekt over beschuldigingen, stigmatiseren en het betrekken van om het even wat om voordelen te bekomen, je beschuldigt anderen onterecht hiervan en ziet niet dat dit juist de dingen zijn waar VB en hun aanhang zich continu schuldig aan maken

het spreekwoord : je ziet de splinter in het oog van een ander maar ziet niet de balk in eigen ogen, gaat hier wel heel duidelijk op



En geld dit ook voor u tov Belang stemmers?

Ronny King
26 mei 2006, 13:15
De West-Vlaanders giet het dat het gene naam heeft. Alles richting Antwerpen. Den bruine mars gaat eindigen in nen diarreemars.:lol:

Stratcat
26 mei 2006, 13:17
Een mars doet me aan oorlog denken.

jOOSt
26 mei 2006, 13:19
Ik heb het VB daags na de terroristische aanslag niet wetren oproepen een mars te organizeren. Naar goede gewoonte zag ik ze wel parasiteren en het verdriet van antwerpen misbruiken om hun gezicht te redden.:? Als er iemand het verdriet misbruikt heeft om politieke redenen, dan waren dat wel de traditionele partijen. De dag zelf al was Verhofstadt er als de kippen bij met zijn wijzende vingertje. Ze kunnen (of willen niet) het VB op gewone electorale wijze niet bestrijden. Zielig.

van Maerlant
26 mei 2006, 13:20
Die mars is racistisch.
'Kiezers van het VB zijn niet gewenst'

Ik kom dus niet.

pinophai
26 mei 2006, 13:21
1.Welke onafhankelijke macht bedoelt u dan. Toch niet de politiek benoemde rechters die het Blok veroordeeld hebben?
2.Kijk eens naar ATV. 2 politiekers hebben er al een intervieuw gegeven. Toevallig 2 VLD'ers, de lijkenpikkerij gaat gewoon door.
3. Belangers voelen zich helemaal niet beter, en u weet dat best. Maar het schrijft wel leuk he, spijtig dat door zo'n onzin te schrijven de betekenis ervan gewoon verloren gaat.

Den 3e is aangekomen.( Marino Keulen )

Nicolas
26 mei 2006, 13:23
1.Welke onafhankelijke macht bedoelt u dan. Toch niet de politiek benoemde rechters die het Blok veroordeeld hebben?
2.Kijk eens naar ATV. 2 politiekers hebben er al een intervieuw gegeven. Toevallig 2 VLD'ers, de lijkenpikkerij gaat gewoon door.
3. Belangers voelen zich helemaal niet beter, en u weet dat best. Maar het schrijft wel leuk he, spijtig dat door zo'n onzin te schrijven de betekenis ervan gewoon verloren gaat.

denk jij nu echt dat je te doen hebt met achterlijken
telkenmale ze geen nadelige uitspraak van de rechtbank krijgen , hoor ik VB geen uitspraken doen over partijdigheid van de rechters, toevallig hoor ik dit enkel bij de negatieve uitspraken voor hen

ik heb niet gezegd dat belangers zich beter voelen als individuen , dit is een typisch probleem van mensen zoals jij dat je geen nuance verstaan, het is zwart of wit bij jou
ik bedoel dat jullie als ideologie onconsequent zijn en blind voor eigen manier van zijn en hierdoor zich eigenlijk beter voelen dan de mensen die anders stemmen
ik merk wel dat velen met een VB ideologie een probleem hebben met genuanceerd nadenken en enkel kunnen praten in slogans, kort door de bocht uitspraken en geen enkele zelfkritiek hebben en niet te vergeten steeds reageren alsof ze een slachtoffer zijn

circe
26 mei 2006, 13:25
Ben aan het luistern naar ATV.
Daarnet hadden ze het over het o zo grote aantal racistische aggressieve gevallen: wat heb ik gemist?

Dan nog een triest verhaal van een allochtoonse studente die bij afstuderen geen stageplaats vond! sch�*n- d�*- lig!
Tot Bea Cantillon eerlijkheidshalve toch moest toevoegen dat betreffende racistisch zwaar gediscrimineerde persoon die amper de gelegenheid heeft gekregen om hier onderwijs te vinden, ondertussen weldegelijk werk heeft en zelfs voor een groot universitair project zal verantwoordelijk zijn!

ik ga mijn tv afzetten denk ik.


-----------

Ik GELOOF MIJN OREN NIET: Kris Merckx van PVDA vind dat allochtone jongeren moeten stoppen met criminele acties en zich aanpassen8O allez! ??? deden die dan iets verkeerds?

Nicolas
26 mei 2006, 13:27
Kan u niet beter wachten met de feiten te verdraaien tot binnen enkele weken, dan is iedereen die geschiedenis al vergeten en gelooft men uw leugens terug.

wie verdraait de realiteit ?
de concentratiekampen worden steeds door een zelfde groep mensen met een bepaalde ideologie ontkent
ik krijg hetzelfde gevoel als je schrijft dat na enkele weken de geschiedenis al vergeten is en dat dan de bovenstaande mensen de geschiedenis verdraaien en leugens maken

PollyCorrect
26 mei 2006, 13:28
Langsheen het gehele parcours mogen geen auto's geparkeerd staan (beter voorkomen dan...) en er is een oproep gedaan voor 400 extra vrijwilligers, bovenop de massal voorziene politiegeleiding.... Veel Antwerpenaren verkiezen om veilig thuis te blijven...uit vrees voor rellen (die wel eens zouden kunnen uitbreken BUITEN het voorziene parcours).
.

Boeboe Blabla roept zijn aanhangende militie en militanten toch op om zich aan het parcours te houden? :oops:

Zo is hij ook gedekt wanneer er straks weer ruiten van joodse winkels sneuvelen en poppen in brand gestoken worden.

http://www.theovangogh.nl/aboujahjah.jpg

http://www.opendemocracy.net/content/articles/1910/images/06_jahjah_101102.jpg

http://vredessite.nl/nieuweoorlog/2003/2003noodplan/dcp_5038.jpg

http://www.take-a-pen.org/images/Terror/AY.jpg

Knuppel
26 mei 2006, 13:29
karikaturen vormen is een gave
misschien moet je fictie verhalen beginnen schrijven en misschien verdien je nog een centje bij
maar uw ongenuanceerde uitspraken zijn ronduit belachelijk als je de realiteit wilt beschrijven
ik heb de indruk dat je de intelligentie van de mensen onderschat of het zegt iets over uw intelligentie
als ik het las dan had ik echt de indruk dat een klein kind op een simplistische manier een situatie wou beschrijven zonder achtergrond of niets




Wat van hetgeen hier staat klopt er dan niet?
We willen namelijk graag weten waarom jij je zo laatdunkend uitlaat over de intelligentie van mensen die er niet over denken zoals jij.

Langsheen het gehele parcours mogen geen auto's geparkeerd staan (beter voorkomen dan...)

en er is een oproep gedaan voor 400 extra vrijwilligers, bovenop de massal voorziene politiegeleiding....

Veel Antwerpenaren verkiezen om veilig thuis te blijven...uit vrees voor rellen (die wel eens zouden kunnen uitbreken BUITEN het voorziene parcours).

Na de opruiende, gevaarlijke uitspraken van Kareltje De Gucht-De Grote (iedere Antwerpenaar die blank is en Nederlands spreekt wordt nu gestigmatiseerd) werden in Antwerpen al een paar blanke mensen die Nederlands spreken, gewoon, zonder reden op straat aangevallen:

een vrouw die aan een tramhalte op de tram stond te wachten naast een zwarte vrouw kreeg ineens een zware handtas tegen het hoofd gebonkt door de zwarte vrouw, zomaar zonder enige aanleiding;

elders werd een autochtone Antwerpenaar tegen een muur geslagen, weer zomaar zonder reden, zonder aanleiding...

In Rwanda werden de Tutsi's 'kakkerlakken' genoemd door hun tegenstanders, aldus gedemoniseerd en ontmenselijkt: er volgde een genocide waarbij meer dan één miljoen Tutsi's of 'kakkerlakken' het leven lieten.

In '98 werd de kabinetschef van Kabila bijna voor het internationaal gerechtshof van Den Haag gedaagd omdat hij de rebellen die Kinshasa aanvielen 'vermine' noemde....

Misschien kunnen we Kareltje de Grote ook maar eens beter aanklagen voor het internationaal gerechtshof wegens het opruien en haat zaaien tegen de Vlaamse bevolking. We zullen intussen zijn kasteel in Berlare (waar hij woont) eens laten bezetten door een bus asielzoekers en Kareltje ondertusen zijn verdict laten afwachten in een rijhuis in Antwerpen-Noord.

Knorretje
26 mei 2006, 13:31
http://www.theovangogh.nl/aboujahjah.jpg

http://www.opendemocracy.net/content/articles/1910/images/06_jahjah_101102.jpg

http://vredessite.nl/nieuweoorlog/2003/2003noodplan/dcp_5038.jpg

http://www.take-a-pen.org/images/Terror/AY.jpg


De redders van onze economie ...:rofl: :rofl: :rofl:

pinophai
26 mei 2006, 13:33
denk jij nu echt dat je te doen hebt met achterlijken
telkenmale ze geen nadelige uitspraak van de rechtbank krijgen , hoor ik VB geen uitspraken doen over partijdigheid van de rechters, toevallig hoor ik dit enkel bij de negatieve uitspraken voor hen

ik heb niet gezegd dat belangers zich beter voelen als individuen , dit is een typisch probleem van mensen zoals jij dat je geen nuance verstaan, het is zwart of wit bij jou
ik bedoel dat jullie als ideologie onconsequent zijn en blind voor eigen manier van zijn en hierdoor zich eigenlijk beter voelen dan de mensen die anders stemmen
ik merk wel dat velen met een VB ideologie een probleem hebben met genuanceerd nadenken en enkel kunnen praten in slogans, kort door de bocht uitspraken en geen enkele zelfkritiek hebben en niet te vergeten steeds reageren alsof ze een slachtoffer zijn



U hebt gelijk.
Kan u ook eens antwoorden hoe die rechters aan hun job zijn geraakt? Welke partij heeft hen tot rechter benoemd?

Nicolas
26 mei 2006, 13:34
En geld dit ook voor u tov Belang stemmers?

neen, ik projecteer mijn frustraties niet op belangstemmers
ik heb en durf mezelf in vraag stellen en ga niet blindelings een bepaalde informatiebron als de grote waarheid aannemen

ik denk zelfstandig na

driewerf
26 mei 2006, 13:34
Ik ben gewoon benieuwd.

Hopelijk blijven de vlamingen weg en zullen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.


Zo. Jij hoopt dat de migranten gaan rellen. Op onbewaakte momenten komt de ware aard van het VB toch maar weer boven: als de migranten rellen is het weer kassa-kassa voor het VB. Want daar teert het VB op: op problemen, en op het uitvergroten ervan. Het beste dat het VB kan overkomen is dat een week voor de verkiezingen er nog een Joe van Holsbeekske wordt gepleegd.

PollyCorrect
26 mei 2006, 13:35
zie vooral die laatste foto, met Mr. Soete van indymedia (en PVDA)

:lol: wat een kwajongens!

http://images.indymedia.org/imc/belgium/han02-thumb.jpg

driewerf
26 mei 2006, 13:35
trouwens ik moet werken om den dop te betalen van al die lamzakken en marouven die gaan marsen
mais racistes ils ne sont pas, monsieur.

driewerf
26 mei 2006, 13:36
...achteruit liggen in mijn zetel en zien op tv hoe deze stille mars onvermijdelijk op rellen zal uitdraaien. Daarnet op het journaal gehoord dat ze met 5 bussen uit de Franse banlieus komen.
Heb wel al medelijden met de mensen die langs de route van de betoging wonen, hoop dat de stad Antwerpen zijn verantwoordelijkheid zal nemen en alle kosten die deze 'kristalnacht mars' met zich zal meebrengen zal vergoeden.

Jij hoopt ook al dat de migranten gaan rellen. Op onbewaakte momenten komt de ware aard van het VB toch maar weer boven: als de migranten rellen is het weer kassa-kassa voor het VB. Want daar teert het VB op: op problemen, en op het uitvergroten ervan. Het beste dat het VB kan overkomen is dat een week voor de verkiezingen er nog een Joe van Holsbeekske wordt gepleegd.

pinophai
26 mei 2006, 13:37
Den 3e is aangekomen.( Marino Keulen )
En de 4e is er ook. Veel wind trouwens want hare kop waait opzij (Hoer(a) Vanden Brempt is er ook bij.

driewerf
26 mei 2006, 13:39
Boeboe Blabla roept zijn aanhangende militie en militanten toch op om zich aan het parcours te houden? :oops:

Zo is hij ook gedekt wanneer er straks weer ruiten van joodse winkels sneuvelen en poppen in brand gestoken worden.

en als gij voor het Journaal ga zitten masturberen.

circe
26 mei 2006, 13:40
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door circe http://forum.politics.be/images/misc/backlink.gif (http://forum.politics.be/showthread.php?p=1727393#post1727393)

Ik ben gewoon benieuwd.

Hopelijk blijven de vlamingen weg
en
zullen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.



Zo. Jij hoopt dat de migranten gaan rellen. Op onbewaakte momenten komt de ware aard van het VB toch maar weer boven: als de migranten rellen is het weer kassa-kassa voor het VB. Want daar teert het VB op: op problemen, en op het uitvergroten ervan. Het beste dat het VB kan overkomen is dat een week voor de verkiezingen er nog een Joe van Holsbeekske wordt gepleegd.

Tienstiens... vind jij dan dat migranten standaard rellen op betogingen? Waar haal je dat uit? Toch niet teveel naar de media geluisterd zeker?

driewerf
26 mei 2006, 13:42
Tienstiens... vind jij dan dat migranten standaard rellen op betogingen? Waar haal je dat uit? Toch niet teveel naar de media geluisterd zeker?
die woorden 'standaard rellen' zijn van jou afkomstig, lieve schat.

Knorretje
26 mei 2006, 13:43
mais racistes ils ne sont pas, monsieur.

Non, il sont très solidaires.
Het omgekeerde kan je niet zeggen hé. Of ken jij allochtone gemeenschappen die het levensonderhoud, sociale woningen, kindergelden van blanke asielprofiteurs financieren?

Stratcat
26 mei 2006, 13:43
mais racistes ils ne sont pas, monsieur.

en veralgemenen doen we niet

driewerf
26 mei 2006, 13:49
Non, il sont très solidaires.
Het omgekeerde kan je niet zeggen hé. Of ken jij allochtone gemeenschappen die het levensonderhoud, sociale woningen, kindergelden van blanke asielprofiteurs financieren?
Ik ken voldoende migrantenarbeiders die mee belastingen, sociale zekerheid etc betalen. Bemastingen waarmee jou VB gefinancierd wordt om henzelf als roofdieren af te schilderen.

pinophai
26 mei 2006, 13:50
U hebt gelijk.
Kan u ook eens antwoorden hoe die rechters aan hun job zijn geraakt? Welke partij heeft hen tot rechter benoemd?

Hallo, Nicolas, bent u er al uit?

circe
26 mei 2006, 13:50
die woorden 'standaard rellen' zijn van jou afkomstig, lieve schat.

gelieve te leren lezen, ik zal het nog eens in het groot herhalen:

en
zullen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.

circe
26 mei 2006, 13:52
Ik ken voldoende migrantenarbeiders die mee belastingen, sociale zekerheid etc betalen. Bemastingen waarmee jou VB gefinancierd wordt om henzelf als roofdieren af te schilderen.

De dotaties van de politieke partijen worden vastgelegd PER STEM. Het is dus weinig waarschijnlijk dat een arme gediscrimineerde werkende allochtoon zijn belastingen naar de dotaties van VB gaan.

Waar gaan de belastingen van de VB stemmers in feite naartoe als de dotatie van VB wordt afgeschaft? Krijgen de stemmers dan terugbetaling?

driewerf
26 mei 2006, 13:52
ik ga mijn tv afzetten denk ik.
kunt ge het niet aanzien dat er toch volk komt opdagen?


Ik GELOOF MIJN OREN NIET: Kris Merckx van PVDA vind dat allochtone jongeren moeten stoppen met criminele acties en zich aanpassen8O allez! ??? deden die dan iets verkeerds?
BANG


daar gaat het VB-wereldbeeld.

circe
26 mei 2006, 13:54
daar gaat het VB-wereldbeeld.
Nee! daarom mocht het V B niet komen! Die zouden dat ook wel eens kunnen gezegd hebben en d�*t m�*gnie!

De Prof
26 mei 2006, 13:56
Deze twee hoofdpunten staan momenteel bovenaan de VRT-nieuwssite:

1) Antwerpen maakt zich op voor stille mars

Het blijft moeilijk inschatten hoeveel mensen er aan de optocht tegen racisme en geweld zullen deelnemen....


2) Belgen halen nog snel een wapen in huis

Veel mensen kopen nu een wapen ....

Ironisch?

driewerf
26 mei 2006, 13:56
gelieve te leren lezen, ik zal het nog eens in het groot herhalen:



en
zullen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.
Je gebruikt het woord stoottroepen omdat de mensen aan te duiden die na de betoging weggeworpen papiertjes en bekertjes oprapen zeker?

Knuppel
26 mei 2006, 13:58
Jij hoopt ook al dat de migranten gaan rellen. Op onbewaakte momenten komt de ware aard van het VB toch maar weer boven: als de migranten rellen is het weer kassa-kassa voor het VB.

Straf hé? En ze hoeven er zelfs niet bij te zijn....


Want daar teert het VB op: op problemen, en op het uitvergroten ervan. Het beste dat het VB kan overkomen is dat een week voor de verkiezingen er nog een Joe van Holsbeekske wordt gepleegd.


Nog beter zou de zoveelste Luna zijn, en nog beter een hele school ineens zoals in Amerika. Doe er mijn hond en jouw kat ook nog bij, dan kan het VB nog wat beter gedemoniseerd worden. Zonder demonisatie en culpabilisatie zal het VB immers juist nergens garen uit kunnen spinnen.

Nicolas
26 mei 2006, 13:58
Wat van hetgeen hier staat klopt er dan niet?
We willen namelijk graag weten waarom jij je zo laatdunkend uitlaat over de intelligentie van mensen die er niet over denken zoals jij.



u bedoelt waarschijnlijk " laagdunkend " ?
indien u leest wat ik heb geschreven dan stel ik een vraag.
probleem is, zoals zo vaak gebeurd, dat sommige mensen net zoals u op dit forum, iets lezen en enkel dit eruit halen waar ze heel gevoelig voor zijn en compleet de context van wat er geschreven is, uit het oog verliezen

mijn kritiek is dus van dezelfde orde dat er " een realiteit" wordt beschreven zonder de context
voor mij is dit dus een verdraaien van de realiteit en dus een fictie want tot herhaling betrap ik mensen erop dat ze bepaalde zaken uit hun context halen, de feiten in andere context plaatsen en dan beweren de waarheid te spreken

sta even stil bij jezelf waarom je toch zo gevoelig bent voor sommige dingen en mogelijks je op systematische wijze de realiteit ziet door een "vervuilde" bril

luc broes
26 mei 2006, 14:01
1) ontkennen van eigen verantwoordelijkheid
VB is niet schuldig aan de misdaad op zich maar VB heeft wel continu een verkeerd beeld gemaakt van de werkelijkheid, een bepaalde sfeer van haat gecrieerd
2) en ten tweede er is duidelijk gevraagd dat geen enkele partij zou oproepen of mobiliseren om juist geen politieke mars te hebben
3) 1 partij voelt zich weer beter dan gelijk welke andere
4) ze spreken over democratie maar er is maar 1 partij die zich niet neerlegt bij een democratische uitspraak door een onafhankelijke macht binnen een democratie (rechtspraak) en dit is het VB
1) Volgens de Stemmenkampioen (10 �* 20.000 deelnemers) denkt maar 36% als jij; 58% ziet geen verband tussen de moord en VB
2) Het VB vroeg alle Antwerpenaren deel te nemen. De top blijft afwezig.
3) Zeggen de 'democratische partijen niet dat zij de enige besten zijn?
4) alle rechters zijn politiek benoemd door het regime.

Nicolas
26 mei 2006, 14:02
http://www.theovangogh.nl/aboujahjah.jpg

http://www.opendemocracy.net/content/articles/1910/images/06_jahjah_101102.jpg

http://vredessite.nl/nieuweoorlog/2003/2003noodplan/dcp_5038.jpg

http://www.take-a-pen.org/images/Terror/AY.jpg


De redders van onze economie ...:rofl: :rofl: :rofl:

u kan misschien lachen met uw eigen vondsten maar ik word er droevig van
deze zelfingenomenheid lijkt geen grenzen te kennen

dit blind geloof in eigen idee is gevaarlijk
geen discussie durven aangaan
geen achtergrond informatie
enkel iedereen veroordelen die anders is dan zijzelf

Nicolas
26 mei 2006, 14:07
U hebt gelijk.
Kan u ook eens antwoorden hoe die rechters aan hun job zijn geraakt? Welke partij heeft hen tot rechter benoemd?

in de eerste plaats hebben ze gestudeerd, studies in de rechten, dan hebben ze prestaties geleverd die publieklijk zijn en die je kan beoordelen
dan moesten er benoemingen gebeuren en deze mensen hebben zich kandidaat gesteld en een commissie heeft zich hierover gebogen en een oordeel uitgesproken
nadien moeten ze benoemd worden door de minister

benoemingen in openbaar ambt worden gedaan door de minister en niet door een partij
ik kan mij voorstellen dat dit in het hoofd zit van VB maar gelukkig is hun manier van rechters benoemen nog geen realiteit

het spreekwoord : zien van splinter in oog van ander doch niet zien van de balk in eigen oog, gaat opnieuw goed op

luc broes
26 mei 2006, 14:09
u bedoelt waarschijnlijk " laagdunkend " ?indien u leest wat ik heb geschreven dan stel ik een vraag.probleem is, zoals zo vaak gebeurd, dat sommige mensen net zoals u op dit forum, iets lezen en enkel dit eruit halen waar ze heel gevoelig voor zijn en compleet de context van wat er geschreven is, uit het oog verliezen

mijn kritiek is dus van dezelfde orde dat er " een realiteit" wordt beschreven zonder de context
voor mij is dit dus een verdraaien van de realiteit en dus een fictie want tot herhaling betrap ik mensen erop dat ze bepaalde zaken uit hun context halen, de feiten in andere context plaatsen en dan beweren de waarheid te spreken

sta even stil bij jezelf waarom je toch zo gevoelig bent voor sommige dingen en mogelijks je op systematische wijze de realiteit ziet door een "vervuilde" bril
Wat je hier beschrijft gebeurt inderdaad, en dat is oneerlijk. Maar dat doen hier zeer velen zowel links als rechts

Amon_Re
26 mei 2006, 14:10
ik hoop als ik terug ben dat jullie allemaal julie valies gepakt hebben en naar een vergezten eiland ergens emigreren. Wij zijn jullie beu dus weg ermee!

Kus ze

Amon_Re
26 mei 2006, 14:13
het is komisch en typisch geval van projectie zoals bekend in de psychologie
je spreekt over beschuldigingen, stigmatiseren en het betrekken van om het even wat om voordelen te bekomen, je beschuldigt anderen onterecht hiervan en ziet niet dat dit juist de dingen zijn waar VB en hun aanhang zich continu schuldig aan maken

het spreekwoord : je ziet de splinter in het oog van een ander maar ziet niet de balk in eigen ogen, gaat hier wel heel duidelijk op


Alle politici die aan lijkpikkerij doen mogen van mij part uit hun burgerrechten gezet worden, ongeacht tot welke partij ze behoren.

Dan hebben we nekeer nieuw bloed in de politiek, want van de huidige politici zullen er nie veel meer overblijven dan

Rogier
26 mei 2006, 14:13
het is komisch en typisch geval van projectie zoals bekend in de psychologieje spreekt over beschuldigingen, stigmatiseren en het betrekken van om het even wat om voordelen te bekomen, je beschuldigt anderen onterecht hiervan en ziet niet dat dit juist de dingen zijn waar VB en hun aanhang zich continu schuldig aan maken het spreekwoord : je ziet de splinter in het oog van een ander maar ziet niet de balk in eigen ogen, gaat hier wel heel duidelijk op


Komisch: De laatste weken de actua programma's op TV volgen was niet komisch maar tragisch. Je bent een gelukkig en verstandig mens dat je dat blijkbaar niet gedaan hebt.
BTW, je hebt niets gemist! Toch niets dat je een betere kijk op de samenleving kon geven.

Rogier

luc broes
26 mei 2006, 14:14
in de eerste plaats hebben ze gestudeerd, studies in de rechten, dan hebben ze prestaties geleverd die publieklijk zijn en die je kan beoordelendan moesten er benoemingen gebeuren en deze mensen hebben zich kandidaat gesteld en een commissie heeft zich hierover gebogen en een oordeel uitgesproken
nadien moeten ze benoemd worden door de minister

benoemingen in openbaar ambt worden gedaan door de minister en niet door een partij
ik kan mij voorstellen dat dit in het hoofd zit van VB maar gelukkig is hun manier van rechters benoemen nog geen realiteit

het spreekwoord : zien van splinter in oog van ander doch niet zien van de balk in eigen oog, gaat opnieuw goed op
Nicolas, de minister dat is toch de partij en ook omgekeerd!
25% van vlaanderen steunt het VB, maar 'gelukkig komen die niet aan bod, want het zijn slechterikken!'
Rare democraat in een rare democratie.

De Prof
26 mei 2006, 14:16
... ik hoop als ik terug ben dat jullie allemaal julie valies gepakt hebben en naar een vergezten eiland ergens emigreren. Wij zijn jullie beu dus weg ermee!

Is dIt de achterliggende reden waarom je gaat betogen?

Devi8
26 mei 2006, 14:17
http://www.theovangogh.nl/aboujahjah.jpg

http://www.opendemocracy.net/content/articles/1910/images/06_jahjah_101102.jpg

http://vredessite.nl/nieuweoorlog/2003/2003noodplan/dcp_5038.jpg

http://www.take-a-pen.org/images/Terror/AY.jpg


De redders van onze economie ...:rofl: :rofl: :rofl:

Waarom niet eens een groepje die-hard skinheads in Iran droppen?
Veel verschil met die mannen zou dat daar niet geven.
Alleen denk ik niet dat ze daar ook zo hoog van de toren zouden moeten blazen. 8)

Nicolas
26 mei 2006, 14:17
Non, il sont très solidaires.
Het omgekeerde kan je niet zeggen hé. Of ken jij allochtone gemeenschappen die het levensonderhoud, sociale woningen, kindergelden van blanke asielprofiteurs financieren?

ja, de gemeenschap, waar mensen met buitenlandse roots ook bij horen, betaalt voor " blanke" profiteurs die liever spijbelden op school en VB folders uitdelen aan scholen en schuld gaven aan mensen met andere huidskleur, dan te studeren en een beroep aan te leren. De gemeenschap betaalt voor mensen die te lui zijn om te werken maar continu kritiek geven op alle andere mensen.
Ik heb trouwens geen probleem om er voor te betalen, liever betalen voor profiteurs dan een systeem waarbij mensen die echt een nood zitten uit de boot vallen omdat het systeem te strak is.

misschien is dit het grote verschil tussen mij en vele mensen die de VB ideologie aanhangen, deze laatsten zijn heel egoistisch en willen geen solidariteit met anderen maar verwachten wel solidariteit van omgeving als ze zelf in de nesten zitten

Nicolas
26 mei 2006, 14:20
Hallo, Nicolas, bent u er al uit?

neen, maar ik denk tenminste na alvorens ik iets schrijf of doe
nadenken vraagt tijd en soms zelfs even opzoekingswerk om toch een correct idee te kunnen weergeven

verder bestaan er meer mensen dan alleen jij
misschien voel jij je superbelangrijk en eis je alle aandacht

Nicolas
26 mei 2006, 14:24
De dotaties van de politieke partijen worden vastgelegd PER STEM. Het is dus weinig waarschijnlijk dat een arme gediscrimineerde werkende allochtoon zijn belastingen naar de dotaties van VB gaan.

Waar gaan de belastingen van de VB stemmers in feite naartoe als de dotatie van VB wordt afgeschaft? Krijgen de stemmers dan terugbetaling?

met deze uitspraak maak je jezelf wel heel belachelijk
is je vader of moeder of oudere broer/zus niet in de buurt om eerst te kijken wat je schrijft
indien je als jonge puber mengt in een discussie moet je wel een beetje achtergrond hebben of moet je toch tenminste een beetje inzicht hebben in de wijze ons systeem werkt

Rogier
26 mei 2006, 14:24
misschien is dit het grote verschil tussen mij en vele mensen die de VB ideologie aanhangen, deze laatsten zijn heel egoistisch en willen geen solidariteit met anderen maar verwachten wel solidariteit van omgeving als ze zelf in de nesten zitten

Tof:

Stratcat
26 mei 2006, 14:27
misschien is dit het grote verschil tussen mij en vele mensen die de VB ideologie aanhangen, deze laatsten zijn heel egoistisch en willen geen solidariteit met anderen maar verwachten wel solidariteit van omgeving als ze zelf in de nesten zitten


Misschien wel, maar ik denk van niet.

Lincoln
26 mei 2006, 14:30
Ik heb nooit meegelopen op een demonstratie en zal dat ook nu niet doen, wat de reden ook moge zijn...

Voor de rest is deze hoop gewauwel over wie dan mee of niet mag mee gaan demonstreren gewoon kinderachtig en belachelijk, zelfs in het achtergestelde ontwikkelings landen vind je deze "kinderachtigheid" niet...

Nicolas
26 mei 2006, 14:31
1) Volgens de Stemmenkampioen (10 �* 20.000 deelnemers) denkt maar 36% als jij; 58% ziet geen verband tussen de moord en VB
2) Het VB vroeg alle Antwerpenaren deel te nemen. De top blijft afwezig.
3) Zeggen de 'democratische partijen niet dat zij de enige besten zijn?
4) alle rechters zijn politiek benoemd door het regime.

1) er is een verschil tussen stemmenkampioen en een wetenschappelijk onderzoek waar één van de voorwaarden is dat het een REPRESENTATIEVE groep van onze maatschappij moet zijn
2) hypocriete uitleg, er is gevraagd geen politieke oproep
dus hypocriet om te zeggen de antwerpenaren zijn opgeroepn
3)neen, ze zeggen enkel dat een partij systematisch de waarheid doelbewust verdraaid en bevolkingsgroepen aanvalt of beschuldigd en dat deze partij in geen enkel debat zijn politieke tegenstanders van een degelijk antwoord kunnen voorzien, enkel slogans
4) hypocriet antwoord van jou, wie simpel nadenkt is tevreden met je antwoord, wie nadenkt zegt dat je antwoord hypocriet is. De orde van geneesheren wordt gekozen door de aangesloten artsen in die provincie. JE GAAT DAN TOCH OOK NIET ZEGGEN DAT ZE POLITIEK BENOEMD ZIJN DOOR ARTSEN ALS ER GEWOON GEEN ANDERE LEDEN ZIJN DAN ARTSEN;

circe
26 mei 2006, 14:31
met deze uitspraak maak je jezelf wel heel belachelijk
is je vader of moeder of oudere broer/zus niet in de buurt om eerst te kijken wat je schrijft
indien je als jonge puber mengt in een discussie moet je wel een beetje achtergrond hebben of moet je toch tenminste een beetje inzicht hebben in de wijze ons systeem werkt


En op welke basis worden de dotaties dan volgens jou toegekend, O Alwijs Orakel?
Mijne papa heeft gezegd dat het over een vast bedrag gaat van 0.20 eurocent per stem of zoiets, maar mijn mama zei dat het meer was. Ze zijn precies aan het dementeren geslagen.

wil jij me dan eens vertellen hoeveel eurocent er per stem wordt toegekend aan de politieke partijen?

Met vriendelijke dank, O Alwijs Orakel.

Stratcat
26 mei 2006, 14:33
De orde van geneesheren wordt gekozen door de aangesloten artsen in die provincie. JE GAAT DAN TOCH OOK NIET ZEGGEN DAT ZE POLITIEK BENOEMD ZIJN DOOR ARTSEN ALS ER GEWOON GEEN ANDERE LEDEN ZIJN DAN ARTSEN;

Jij doet nogal wat uitspraken om in te kaderen.

pinophai
26 mei 2006, 14:37
neen, maar ik denk tenminste na alvorens ik iets schrijf of doe
nadenken vraagt tijd en soms zelfs even opzoekingswerk om toch een correct idee te kunnen weergeven

verder bestaan er meer mensen dan alleen jij
misschien voel jij je superbelangrijk en eis je alle aandacht



Nee, hoor ik voel me niet belangrijk. Ik dacht alleen,dat omdat u mij zo snel kon afbreken met die rechters dat u wist hoe ze daar geraakt waren. U weet toch dat rechters door de politiek worden aangesteld veronderstel ik?

luc broes
26 mei 2006, 14:38
1) ja, de gemeenschap, waar mensen met buitenlandse roots ook bij horen, betaalt voor " blanke" profiteurs die liever spijbelden op school en VB folders uitdelen aan scholen en schuld gaven aan mensen met andere huidskleur, dan te studeren en een beroep aan te leren. De gemeenschap betaalt voor mensen die te lui zijn om te werken maar continu kritiek geven op alle andere mensen.
2) Ik heb trouwens geen probleem om er voor te betalen, liever betalen voor profiteurs dan een systeem waarbij mensen die echt een nood zitten uit de boot vallen omdat het systeem te strak is.
3) misschien is dit het grote verschil tussen mij en vele mensen die de VB ideologie aanhangen, deze laatsten zijn heel egoistisch en willen geen solidariteit met anderen maar verwachten wel solidariteit van omgeving als ze zelf in de nesten zitten
Beste Nicolas, je lijkt niet erg goed op de hoogte te zijn.
1) wandel eens door Antwerpen gedurende de schooltijd en kijk eens goed wie er rondhangt.Werklozen zijn niet noodzakelijk te lui om te werken, maar ze wonen meestal niet in vlaanderen.
2) Iik wil ook graag betalen voor echte nood, maar profiteurs moeten eruit!
Geen 'solidariteit' met de corruptie in Wallonië of Vlaanderen of waar dan ook.
3) Wat een blinde pretentie! "Ik ben goed en de anderen zijn egoïstisch".
Kijk eens naar de schandalen in Charleroi waar geen einde aan komt. En dan maar praten over VB-ers die niet solidair willen zijn.
Nicolas, wordt eens wakker uit je droomwereld.

luc broes
26 mei 2006, 14:56
1) er is een verschil tussen stemmenkampioen en een wetenschappelijk onderzoek waar één van de voorwaarden is dat het een REPRESENTATIEVE groep van onze maatschappij moet zijn
2) hypocriete uitleg, er is gevraagd geen politieke oproep
dus hypocriet om te zeggen de antwerpenaren zijn opgeroepn
3)neen, ze zeggen enkel dat een partij systematisch de waarheid doelbewust verdraaid en bevolkingsgroepen aanvalt of beschuldigd en dat deze partij in geen enkel debat zijn politieke tegenstanders van een degelijk antwoord kunnen voorzien, enkel slogans
4) hypocriet antwoord van jou, wie simpel nadenkt is tevreden met je antwoord, wie nadenkt zegt dat je antwoord hypocriet is. De orde van geneesheren wordt gekozen door de aangesloten artsen in die provincie. JE GAAT DAN TOCH OOK NIET ZEGGEN DAT ZE POLITIEK BENOEMD ZIJN DOOR ARTSEN ALS ER GEWOON GEEN ANDERE LEDEN ZIJN DAN ARTSEN;
1) Juist, maar het is wel zo dat de prognoze van de Stemmenkampioen het dichtst de verkiezingsuitslag benaderde
2) Vele organisaties ook politieke riepen op tot deelname.
3) de 'democratische' partijen hebben steeds doelbewust herhaald dat er geen problemen waren met immigratie.
Dus, wie verdraaide de waarheid?
4) Inderdaad: 'wie simpel nadenkt', maar ik denk iets verder na.
Artsen worden niet politiek benoemd, rechters, goeverneurs, ministers, benoemingen in (semi-)staatsbedrijven enz wel.
Je verwijt 'hypocriet' is geen argument.

Knorretje
26 mei 2006, 15:01
Witte optocht trekt ondanks regenweer 20.000 deelnemers


Ondanks het koude en miezerige weer begint aan de Brouwersvliet in Antwerpen het volk toe te stromen om mee te stappen in de stille optocht die tussen 14 en 15 uur van start gaat. De deelnemers willen met de mars door de stad de slachtoffers van de schietpartij en de verdronken Mohamed Bouazza herdenken. De optocht is ook bedoeld als protest tegen racisme en zinloos geweld. Tot nu toe is er sprake van 20.000 deelnemers.

De vrienden en familieleden van de slachtoffers Oulematou Niangadou, Luna Drowart, Songül Koç en Mohamed Bouazza stappen mee op. De organisatoren hadden aan de deelnemers gevraagd om een wit kledingstuk als teken van verbondenheid te dragen. Maar daar is nog niet veel van te merken, mogelijk door het slechte weer.

Op verzoek van de getroffen families werden spandoeken, vlaggen en borden met slogans thuis gelaten. Ze willen dat de optocht in alle rust en sereniteit verloopt. Het traject van de mars gaat van de kaaien tot de Namenstraat en de Jan van Gentstraat tot aan de Bolivarplaats, waar de optocht eindigt met toespraken van de betrokken families. Op het hele traject geldt een algemeen parkeerverbod. Vrijdagochtend moest de politie 21 voertuigen takelen.



Slechts 20.000 deelnemers, wat een verschrikkelijke afgang na heel de hetze in de media. Niet te geloven dat een paar regendruppels volstaan om het enthousiasme over de multiculturele verrijking en diversiteit grandioos te laten bekoelen. En dat noemen ze dan 'overtuiging'. :lol:

Gargamel
26 mei 2006, 15:07
Moet je eens goed kijken wie opstapte..op de 3 foto's kan je duidelijk de lijfwachten van kaka herkennen,niettegenstaande ze een vod op of voor de kop hebben,relzoekers ! !

athena
26 mei 2006, 15:15
Ik heb het VB daags na de terroristische aanslag niet wetren oproepen een mars te organizeren. Naar goede gewoonte zag ik ze wel parasiteren en het verdriet van antwerpen misbruiken om hun gezicht te redden.

Wel grappig die reacties op de poll hier. Niemand staat er bij stil dat wie onderweg is naar de mars niet kan stemmen. Als ik uit het raam zie zie ik annders massas mensen zich richting kaaien begeven. Allez jongens 't amusement ik ga wat stil wezen in mijn stad en ik hoop als ik terug ben dat jullie allemaal julie valies gepakt hebben en naar een vergezten eiland ergens emigreren. Wij zijn jullie beu dus weg ermee!

Deze poll loopt reeds van gisteren, tijd genoeg gehad om te stemmen zou ik zeggen.

Amon_Re
26 mei 2006, 15:17
Slechts 20.000 deelnemers, wat een verschrikkelijke afgang na heel de hetze in de media. Niet te geloven dat een paar regendruppels volstaan om het enthousiasme over de multiculturele verrijking en diversiteit grandioos te laten bekoelen. En dat noemen ze dan 'overtuiging'. :lol:

Ik vind 20000 nog steeds vrij veel volk voor zo'n klucht. Dacht echt dat de mensen slimmer waren

Knorretje
26 mei 2006, 15:22
Ik vind 20000 nog steeds vrij veel volk voor zo'n klucht. Dacht echt dat de mensen slimmer waren

Ik noem dat vrij weinig rekening houdend met de promotiecampagne van onze rode regimezender en al het politiek correct geblaat in de pers.

PollyCorrect
26 mei 2006, 15:26
pssssst: wat rustig hier hé, zonder al die antiracisten?

:lol:

athena
26 mei 2006, 15:26
ja, de gemeenschap, waar mensen met buitenlandse roots ook bij horen, betaalt voor " blanke" profiteurs die liever spijbelden op school en VB folders uitdelen aan scholen en schuld gaven aan mensen met andere huidskleur, dan te studeren en een beroep aan te leren. De gemeenschap betaalt voor mensen die te lui zijn om te werken maar continu kritiek geven op alle andere mensen.
Ik heb trouwens geen probleem om er voor te betalen, liever betalen voor profiteurs dan een systeem waarbij mensen die echt een nood zitten uit de boot vallen omdat het systeem te strak is.

misschien is dit het grote verschil tussen mij en vele mensen die de VB ideologie aanhangen, deze laatsten zijn heel egoistisch en willen geen solidariteit met anderen maar verwachten wel solidariteit van omgeving als ze zelf in de nesten zitten



Het is alleen de vraag hoelang een systeem, in casu de sociale zekerheid, zoveel 'profiteurs' kan onderhouden. Zonder inkomsten ook geen uitgaven me dunkt.
Ten tweede creërt de aanwezigheid van free-riders alleen maar nieuwe free-riders waardoor het systeem nog meer onder druk komt te staan.
Maar ja waarschijnlijk zijn zelfs de meest eenvoudige economische principes nog te moeilijk voor u.

athena
26 mei 2006, 15:28
Ik noem dat vrij weinig rekening houdend met de promotiecampagne van onze rode regimezender en al het politiek correct geblaat in de pers.
plus al de mensen die daar quasi verplicht aanwezig moesten zijn, in casu de vakbondsmensen: niet aanwezig, veel kans dat er bij de volgende sociale verkiezingen geen plaats meer zal zijn op de lijst.

Lof der Zotheid
26 mei 2006, 15:47
u bedoelt waarschijnlijk " laagdunkend " ?


Nee hoor, "laatdunkend" is een perfect correct Nederlands woord...;-)

Lof der Zotheid
26 mei 2006, 15:48
pssssst: wat rustig hier hé, zonder al die antiracisten?

:lol:

Ja, heerlijk, ge kunt hier eindelijk uw mening ventileren, zonder met de een of andere politiek correcte linkse bleitsmoel rekening te moeten houden...:twisted:

andev
26 mei 2006, 17:09
Misschien had een extra poll-optie i.v.m. de woonplaats niet onwenselijk geweest maar kom. Ik ga niet alleszins.
Die redenering is toch geldig voor elke grote manifestatie? Dus...

andev
26 mei 2006, 17:12
Allée, toch nog eentje die gaat (toch wel de volle 4%)
Er zullen er ook zijn die met hun goedkoop treinticket een dagje naar de zoo gaan... en gelijk hebben ze.

driewerf
26 mei 2006, 17:25
pssssst: wat rustig hier hé, zonder al die antiracisten?

:lol: lekker aan 'intellectuele inteelt' doen.
Zo kennen we de rechtislechties weer.

Knorretje
26 mei 2006, 17:28
driewerf;1728563]lekker aan 'intellectuele inteelt' doen.

Zolang we geen linkse nuttige idioten produceren is't goed. :-P

ingenious
26 mei 2006, 17:33
ik ben gaan kijken. er was een massa volk. ik ben toch weer wat fier op mijn stad. maar goed, ik zal deze thread maar verder aan jullie laten zodat je nog wat gefrustreerd kan doen.

Stratcat
26 mei 2006, 17:34
ik ben gaan kijken. er was een massa volk. ik ben toch weer wat fier op mijn stad. maar goed, ik zal deze thread maar verder aan jullie laten zodat je nog wat gefrustreerd kan doen.

Fier zijn op een stad... ik zal wel te weinig Volksverbonden zijn om dat te snappen.

ingenious
26 mei 2006, 17:38
Fier zijn op een stad... ik zal wel te weinig Volksverbonden zijn om dat te snappen.

kom kom, je weet wel wat ik bedoel. je kan graag in een stad zijn of niet. als ik overal waar ik kom racistische zever hoor, dan ben ik hier niet graag. als ik zie dat een massa mensen zegt het niet eens te zijn met die zever, dan ben ik er wel graag. dat heeft niets met volksverbondenheid te maken.

al vond ik de mars eigenlijk wel te tam. allez, respect betuigen en sereniteit enzo, dat is wel moo. maar het wordt tijd om eens te stoppen met die marsen en eens strijdvaardige manifestaties op te zetten.

PAJOT
26 mei 2006, 17:39
amper achttienduizend mensen stapten mee op in de mars tegen racisme.

Door massaal weg te blijven heeft het volk een duidelijk sienjaal aan de politieke wereld gegeven.


Hopelijk is het nu gedaan met dat gezever.

marjan
26 mei 2006, 17:41
Nicolas

Dit zijn de concrete FEITEN (de feiten zijn vastgesteld geworden én gezien door getuigen) en de realiteiten, zoals ze zich voordoen in de context van de grootstad (en de FEITEN zoals die zich hebben voorgedaan en voordoen in andere Afrikaanse realiteiten binnen de context van een conflictsituatie of oorlog). Jammer dat je blijkbaar op mars woont, ver van de realiteiten van de grootstad, blijkbaar woon je in een wereldvreemd dorpje....waar de wereld je vreemd is en waar je geen interculturele contacten en relaties hebt. Bovendien kan ernstig worden getwijfeld aan jouw intellectuele eerlijkheid en aan je opleidingsniveau (je schrijfsels staan vol taalfouten).
Jouw denkpatroon (voor zover je vrij, onafhankelijk en onbeïnvloed kan denken) is bekend: Wie met RESPECT VOOR DE WAARHEID zaken durft te zeggen of schrijven, die niet lijken te sporen met een simplistische vorm van correct denken (zoals jij die hanteert), wordt door wereldvreemde mensen zonder achtergrondkennis en levenservaring (zoals jij) het zwijgen opgelegd door gebruik van een veel gebruikte taktiek: negatie en ontkenning zonder meer. Democratie is dus niet aan jouw besteed (heb je wel 'allochtone' vrienden en kennissen?). Ik vermoed dat je nog piepjong en erg onervaren bent, een groen blaadje zonder inzicht in de samenleving.

garfield
26 mei 2006, 17:42
ik ben gaan kijken. er was een massa volk. ik ben toch weer wat fier op mijn stad. maar goed, ik zal deze thread maar verder aan jullie laten zodat je nog wat gefrustreerd kan doen.

op meer dan de helft die niet aanwezig was zeker 8)

jOOSt
26 mei 2006, 17:45
ik ben gaan kijken. er was een massa volk. ik ben toch weer wat fier op mijn stad. maar goed, ik zal deze thread maar verder aan jullie laten zodat je nog wat gefrustreerd kan doen.8O Zijn we dat dan?

Bazilfunk
26 mei 2006, 17:49
't was dus een groot suuces ondanks het hevige regenweer zijn er toch nog zo'n 20.000 mensen komen opdagen. Had ik echt niet verwacht. Ik denk dat het nu duidelijk moet zijn dat racisme niet meer kan en het VB verboden moet worden.

Bey bey blokkers!

circe
26 mei 2006, 17:50
ik ben gaan kijken. er was een massa volk. ik ben toch weer wat fier op mijn stad. maar goed, ik zal deze thread maar verder aan jullie laten zodat je nog wat gefrustreerd kan doen.

Ik zag net op ATV nieuws de interviews met hopen politiekers die tegen de zin van de ouders toch aanwezig waren op die mars.
Opvallend was dat één ervan vond dat het een schandaal was dat er geen vlaams belangers meeliepen, want "anders hadden ze kunnen zien hoe mooi het is".

Heb jij de afwezigheid van Vlaams Belangers kunnen meten? Hoeveel waren er niét?

En misschien kan iemand toch die mijnheer even duidelijk maken dat hij met zijn klacht deze keer beter naar de familie van de slachtoffers kan stappen ipv de VB stemmers nu nog eens met alle schulden Israels te beladen?

Eentje heb ik wel kunnen ontdekken: een oma liep mee omdat haar eigen kinderen vroeger wèl onbegeleid op straat konden spelen en haar kleinkinderen niet zonder begeleiding buiten konden... zou die mevrouw wel op de juiste mars geweest zijn?

slobodan
26 mei 2006, 17:51
ik ben gaan kijken. er was een massa volk. ik ben toch weer wat fier op mijn stad. maar goed, ik zal deze thread maar verder aan jullie laten zodat je nog wat gefrustreerd kan doen.

Zie maar dat ge er geen goei Antwaarpse valling aan overhoudt:-) .
Dat onze "vervolgde" Moslimpjes tijd zat hebben om in dat soort kluchtspektakels op te stappen kan ik goed begrijpen, maar jij, moet jij niet werken dan op een doordeweekse vrijdag?

Stratcat
26 mei 2006, 17:53
kom kom, je weet wel wat ik bedoel. je kan graag in een stad zijn of niet. als ik overal waar ik kom racistische zever hoor, dan ben ik hier niet graag. als ik zie dat een massa mensen zegt het niet eens te zijn met die zever, dan ben ik er wel graag. dat heeft niets met volksverbondenheid te maken.
Kuddegeest dan? :twisted:

Ik word eerder triestig van dit soort manifestaties dan blij. Om redenen die maar weinig met politiek te maken hebben (gelukkig ben ik 100 % antipolitiek, gecertificeerd).

Hoor jij overal waar jij komt racistische zever? 8O
Ga je die zever morgen niet meer horen?

al vond ik de mars eigenlijk wel te tam. allez, respect betuigen en sereniteit enzo, dat is wel moo. maar het wordt tijd om eens te stoppen met die marsen en eens strijdvaardige manifestaties op te zetten.

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

jOOSt
26 mei 2006, 17:53
't was dus een groot suuces ondanks het hevige regenweer zijn er toch nog zo'n 20.000 mensen komen opdagen. Had ik echt niet verwacht. Ik denk dat het nu duidelijk moet zijn dat racisme niet meer kan en het VB verboden moet worden.

Bey bey blokkers!Wat ga je doen? Ze wegsturen naar Noord-Afrika?

slobodan
26 mei 2006, 17:53
't was dus een groot suuces ondanks het hevige regenweer zijn er toch nog zo'n 20.000 mensen komen opdagen.

Hitler en Mao trokken nog wel wat meer volk hoor.

Knorretje
26 mei 2006, 17:54
't was dus een groot suuces ondanks het hevige regenweer zijn er toch nog zo'n 20.000 mensen komen opdagen. Had ik echt niet verwacht. Ik denk dat het nu duidelijk moet zijn dat racisme niet meer kan en het VB verboden moet worden.

Bey bey blokkers!

Ik vond het een echte afgang : slechts 18.000 deelnemers, en dat na 2 weken intensieve hersenspoeling in de media en door de rode regismezender.
Wat een pover resultaat.
En zeggen dat de mars in Brussel nav de racistische slachtpartij door 2 allochtonen op Joe VHB 80.000 mensen lokte.
Veelbetekenend toch !

ingenious
26 mei 2006, 17:54
Ik zag net op ATV nieuws de interviews met hopen politiekers die tegen de zin van de ouders toch aanwezig waren op die mars.
Opvallend was dat één ervan vond dat het een schandaal was dat er geen vlaams belangers meeliepen, want "anders hadden ze kunnen zien hoe mooi het is".wie zei dat politici er niet mochten zijn? ze mochten er niet als organisatie zijn. dat is iets anders.

Heb jij de afwezigheid van Vlaams Belangers kunnen meten? Hoeveel waren er niét? met zulke onnozelheden hou ik me niet bezig. sorry als dat je teleurstelt.

En misschien kan iemand toch die mijnheer even duidelijk maken dat hij met zijn klacht deze keer beter naar de familie van de slachtoffers kan stappen ipv de VB stemmers nu nog eens met alle schulden Israels te beladen?eigenlijk interesseert dat onnozel gekibbel mij geen knijt.

Eentje heb ik wel kunnen ontdekken: een oma liep mee omdat haar eigen kinderen vroeger wèl onbegeleid op straat konden spelen en haar kleinkinderen niet zonder begeleiding buiten konden... zou die mevrouw wel op de juiste mars geweest zijn?waarom niet?

ingenious
26 mei 2006, 17:55
Zie maar dat ge er geen goei Antwaarpse valling aan overhoudt:-) .
Dat onze "vervolgde" Moslimpjes tijd zat hebben om in dat soort kluchtspektakels op te stappen kan ik goed begrijpen, maar jij, moet jij niet werken dan op een doordeweekse vrijdag?

nee.

slobodan
26 mei 2006, 17:57
?

Ik word eerder triestig van dit soort manifestaties dan blij.

t verergert het file probleem, kost de bedrijven veel geld en brengt labiele geesten op het idee om ook eens hun gloriemoment te beleven.

Bazilfunk
26 mei 2006, 17:58
Ik vond het een echte afgang : slechts 18.000 deelnemers, en dat na 2 weken intensieve hersenspoeling in de media en door de rode regismezender.
Wat een pover resultaat.
En zeggen dat de mars in Brussel nav de racistische slachtpartij door 2 allochtonen op Joe VHB 80.000 mensen lokte.
Veelbetekenend toch !


U bedoelt die mars georganiseerd door allochtonen? 8) Ja het signaal was zeer duidelijk en werd nog duidelijker een paar dagen na die mars :roll:

PAJOT
26 mei 2006, 17:59
amper 18.000 mensen en als je weet hoeveel vreemdelingen er in Antwerpen wonen ...

40.000 illegalen ... dan heeft zelfs de helft van de illegalen niet mee gedaan. :lol:

Knorretje
26 mei 2006, 18:00
al vond ik de mars eigenlijk wel te tam. allez, respect betuigen en sereniteit enzo, dat is wel moo. maar het wordt tijd om eens te stoppen met die marsen en eens strijdvaardige manifestaties op te zetten.

Wat moet ik me daarbij voorstellen?


Misschien bedoelt ze de uitschakeling van ongewenste politieke tegenstanders op typisch verrijkende, tolerante, islamitische methode.

Korte broek kost Iraakse tennissers het leven

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_151385.jpg
Opnieuw zijn sporters in Irak het doelwit van moorddadige acties. Twee spelers en de coach van het Iraakse tennisteam zijn gisteren doodgeschoten, zo gaf het Iraaks olympisch comité vandaag mee. Volgens ooggetuigen werden ze geëxecuteerd omdat ze een korte broek droegen. Naast coach Ahmed Rachid werden ook de spelers Nasser Ali Hatem en Wissam Adel Odah neergeschoten. Dat verklaarde Amer Jabbar, de secretaris van het olympisch comité. Enkele dagen geleden zou een militante soennitische groepering hebben gewaarschuwd dat het dragen van een korte broek niet zou worden getolereerd.

Getuigen meldden dat het drietal in een auto zat die door een groep gewapende mannen tot stoppen werd gedwongen. Twee kregen op straat een kogel in het hoofd, de derde terwijl hij nog in de auto zat. Het lijk van die laatste werd vervolgens op straat op dat van de anderen gegooid. Anderhalve week geleden nog werden vijftien leden van het nationale taekwondoteam ontvoerd. Er moest een losgeld van 100.000 dollar worden betaald. Eind februari werd de voormalige bokskampioen Jasseb Rahma doodgeschoten.
HLN 26/5/6</STRONG></EM></U></I></B>

PAJOT
26 mei 2006, 18:01
Ik vond het een echte afgang : slechts 18.000 deelnemers, en dat na 2 weken intensieve hersenspoeling in de media en door de rode regismezender.
Wat een pover resultaat.inderdaad, Knorretje, de mensen hebben een duidelijk sienjaal gegeven door massaal weg te blijven ...

Bazilfunk
26 mei 2006, 18:03
amper 18.000 mensen en als je weet hoeveel vreemdelingen er in Antwerpen wonen ...

40.000 illegalen ... dan heeft zelfs de helft van de illegalen niet mee gedaan. :lol:

18.000 mensen op een werkdag tijdens hevige neerslag. 80.000 mensen op een zondag en je noemt dit een flop?

En wat die vreemdelingen betreft, het zag wit van het volk en dan spreek ik niet over de kledij :roll:

circe
26 mei 2006, 18:03
Tijdens haar toespraak haalde de moeder van Mohamed Bouazza zwaar uit naar het Vlaams Belang en meer specifiek naar Filip Dewinter. Volgens haar is het Vlaams Belang verantwoordelijk voor wat er gebeurd is. Ze riep iedereen op niet te stemmen op de partij.

Tiens, de politie heeft de omstandigheden van die verdronken jongeman nog helemaal niet opgehelderd. Zijn ongedeerd lichaam werd verdronken teruggevonden, zijn kleding lag netjes aan de wal. In de Marokkaanse omgeving weet men dat hij dronken was.

En Filip De Winter heeft dat allemaal gedaan?

slobodan
26 mei 2006, 18:04
nee.

k Dacht het al, u bent studentje. Studeer je iets nuttigs?

ingenious
26 mei 2006, 18:05
Kuddegeest dan? :twisted:boh, tis gewoon fijn om te weten dat er een paar duizend mensen toch bepaalde ideeën delen.

Ik word eerder triestig van dit soort manifestaties dan blij. Om redenen die maar weinig met politiek te maken hebben (gelukkig ben ik 100 % antipolitiek, gecertificeerd).

Hoor jij overal waar jij komt racistische zever? 8O
Ga je die zever morgen niet meer horen?tuurlijk nog wel, gewoon deze site openen volstaat. ;-)

en ja, ik hoor regelmatig van die achterlijke eigen vlok eerst praatjes ed. gewoon, als ik ergens op een terras zit bv, of op 't werk. en daar hou ik niet zo van.


Wat moet ik me daarbij voorstellen?
rellen tiens!

of mss maar gewoon een demonstratie met kleur en spandoeken en krachtige slogans. niet gewoon treuren om de zoveelste pijnlijke daad, maar een duidelijke boodschap.

PAJOT
26 mei 2006, 18:06
en 18000 zijn trouwens cijfers van de organisatoren ... de politie spreekt over 10 a15.000.

slobodan
26 mei 2006, 18:06
Tiens, de politie heeft de omstandigheden van die verdronken jongeman nog helemaal niet opgehelderd.

Maar de mama van die Marokkaan werd wel al in de bloemetjes gezet als weeral een slachtoffer van het VB-racisme. Terwijl het evengoed mogelijk is dat hij door boze geloofsgenoten werd verdronken.
In Bagdad zijn twee mannen doodgeschoten omdat ze...in korte broek liepen. Zo geavanceerd denken Islamieten.

ingenious
26 mei 2006, 18:06
k Dacht het al, u bent studentje. Studeer je iets nuttigs?ja.

Knorretje
26 mei 2006, 18:08
[Bazilfunk;1728670]18.000 mensen op een werkdag tijdens hevige neerslag. 80.000 mensen op een zondag en je noemt dit een flop?

De meeste mensen maakten vandaag de brug....
Je gaat me toch niet vertellen dat de verbeten multiculfananten zich laten afschrikken door een paar regendruppels. :lol: :lol:

slobodan
26 mei 2006, 18:10
of mss maar gewoon een demonstratie met kleur en spandoeken en krachtige slogans. niet gewoon treuren om de zoveelste pijnlijke daad, maar een duidelijke boodschap.

Een Grote Boodschap dus :lol: !

Je mag massale samenzang, brandende autobanden, spreekkoren met gebalde vuist, rood-groene bandanas en sjiietische flagellanten niet vergeten.
Bij de rode vakbond weten ze precies hoe zo iets moet aangepakt worden.

slobodan
26 mei 2006, 18:10
ja.

Wat dan?

Bazilfunk
26 mei 2006, 18:11
en 18000 zijn trouwens cijfers van de organisatoren ... de politie spreekt over 10 a15.000.

Volgens de cijfers van het VB was er maar 500 man.


Over het VB gesproken, wat een laffaarden zijn dat zeg. Het kantoor was helemaal afgezet met friese ruiters en waterkannonen. Ze voelden zich blijkbaar onveilig tijdens een mars voor meer veiligheid. De sukkels :roll:

Knorretje
26 mei 2006, 18:11
Maar de mama van die Marokkaan werd wel al in de bloemetjes gezet als weeral een slachtoffer van het VB-racisme. Terwijl het evengoed mogelijk is dat hij door boze geloofsgenoten werd verdronken.
In Bagdad zijn twee mannen doodgeschoten omdat ze...in korte broek liepen. Zo geavanceerd denken Islamieten.

Ik zag hiernet de mama van die Marokkaan van haar tak maken.
Tjonge toch, je moet maar het lef hebben om zo'n bek op te zetten terwijl het onderzoek nog loopt, en dan nog in typisch provocerende moslimtenue. Hoofddoek = opgestoken vingertje naar het Westen
Hoofddoek = uiting van extreme integratie-onwil.

Knorretje
26 mei 2006, 18:13
Over het VB gesproken, wat een laffaarden zijn dat zeg. Het kantoor was helemaal afgezet met friese ruiters en waterkannonen. Ze voelden zich blijkbaar onveilig tijdens een mars voor meer veiligheid. De sukkels :roll:

Hoe zou dat komen? Proactief optreden heet dat! Tja, de gewelddadige en criminele reputatie van sommige allochtone groepen is de politie niet vreemd hé. :-P

slobodan
26 mei 2006, 18:14
boh, tis gewoon fijn om te weten dat er een paar duizend mensen toch bepaalde ideeën delen.


of mss maar gewoon een demonstratie met kleur en spandoeken en krachtige slogans.

1. Dat zeggen de Vlaams Blokkers ook!

2. Je kan misschien Roberto d'Orazio eens laten komen, die moet dan eerst wat vet verliezen maar zal graag een robbertje komen vechten om de allochtonen-zaak kracht bij te zetten :-D

polksalad
26 mei 2006, 18:17
Het zijn sukkelaars die aanwezig waren, waarschijnlijk groenen, de burgemeester van Antwerpen (wel belang zou die vertegenwoordigen) en natuurlijk de vreemdeling die nog maar eens een kan ziet om zijn miserie te verkondigen over hoe slecht het wel allemaal is en hoe intolerant wij wel zijn als Vlaming.
Voor alle duidelijkheid denk nu niet dat er weer niets uit de bus moet rollen dat gaat ons weer geld kosten!!!
Hoeveel moorden zijn er de afgelopen jaren gepleegd door Belgen op vreemdelingen en hoeveel door vreemdelingen door Belgen???
Hoeveel stille marsen zouden wij niet kunnen houden?
Is het Vlaams Belang echt schuldig?
Is de uitvinder van de auto de schuld van alle verkeersdoden?
Is de PS of de MR waar waarschijnlijk Dutroux toch een stem voor uitbracht dan ook vergeven van de pedofielen?
Is opkomen voor je eiegen cultuur als Vlaming racisme?
Een geluk dat dit woord bestaat of de vreemdeling zou geen excuus hebben voor zijn wangedrag!!!
Mensen dit meegedaan hebben aan deze mars moeten maar eens een jaar wonen in een grootstad ze zullen wel anders piepen.
Nog 50jaar en onze vrouwen dragen allemaal een burka en wij een matteke.

Stratcat
26 mei 2006, 18:17
rellen tiens!

of mss maar gewoon een demonstratie met kleur en spandoeken en krachtige slogans. niet gewoon treuren om de zoveelste pijnlijke daad, maar een duidelijke boodschap.

Tja, daar zeg je zoiets.

Gerard Reve
ROEPING

(voor de Zusters van Liefde, te Weert)

Zuster Immaculata, die al vier en dertig jaar
verlamde oude mensen wast, in bed verschoont,
en eten voert,
zal nooit haar naam vermeld zien.
Maar elke ongewassen aap die met een bord:
dat hij voor dit, of tegen dat is,
des middags het verkeer verspert,
ziet savonds reeds zijn smoel op de teevee.
Toch goed dat er een God is.

slobodan
26 mei 2006, 18:18
krachtige slogans.


Kom, doe ons forummers nu eens een plezier en maak wat slogans? Ze moeten wel "krachtig" zijn hé!

circe
26 mei 2006, 18:18
Ik zag hiernet de mama van die Marokkaan van haar tak maken.
Tjonge toch, je moet maar het lef hebben om zo'n bek op te zetten terwijl het onderzoek nog loopt, en dan nog in typisch provocerende moslimtenue. Hoofddoek = opgestoken vingertje naar het Westen
Hoofddoek = uiting van extreme integratie-onwil.

Heb je net voordien de neef (echtgenoot?) van die gewonde Turkse mevrouw gezien?

Hij wou dat men "rustig op een bankje een boek kon lezen", en ook en bovendien "dat men veilig met de metro kon reizen".... ik denk dat hij een vermomde VB'er was!
Mijn kinderen en mijn moeder willen ook zo graag rustig met de metro kunnen reizen, zonder nog eens een mes op de keel te krijgen, of zoals mijn bejaarde moeder helemaal te worden ingeklemd door "racisten"!
Spijtig dat ik niet naar de mars mocht komen.

Kim
26 mei 2006, 18:18
Spijtig dat ik niet naar de mars mocht komen.

Of hoe men zichzelf steeds in een slachtofferrol blijft wentelen... :roll:

circe
26 mei 2006, 18:20
Of hoe men zichzelf steeds in een slachtofferrol blijft wentelen... :roll:

Hoezo? slachtofferrol? De ene mijnheer heeft me net weer een reprimande gegeven! Och ja! nu ben ik wéér slachtoffer omdat ik niet wou komen!

Kim
26 mei 2006, 18:21
Hoezo? slachtofferrol? De ene mijnheer heeft me net weer een reprimande gegeven! Och ja! nu ben ik wéér slachtoffer omdat ik niet wou komen!

Zeg dan gewoon dat u niet wilde komen omdat u van mening bent dat er veel te veel heisa rond gemaakt werd.

Stel: ik ben VB'er en ik wil aan de mars deelnemen en men zegt mij dat de mandatarissen van het VB niet welkom zijn, dan nog zou ik gaan. Je bent in de eerste plaats nog altijd mens, geen partij-aanhangsel dat braaf de bevelen van de opperbevelhebber opvolgt.

slobodan
26 mei 2006, 18:22
racisme?
Een geluk dat dit woord bestaat of de vreemdeling zou geen excuus hebben voor zijn wangedrag!!!


Absoluut, ze mogen Hitler en consoorten dankbaar zijn dat die zo over de schreef ging. Sindsdien is alles wat erop zou wijzen dat er wel degelijk cultuurverschillen tussen groepen mensen bestaan een taboe.

circe
26 mei 2006, 18:23
Ik zag hiernet de mama van die Marokkaan van haar tak maken.
Tjonge toch, je moet maar het lef hebben om zo'n bek op te zetten terwijl het onderzoek nog loopt, en dan nog in typisch provocerende moslimtenue. Hoofddoek = opgestoken vingertje naar het Westen
Hoofddoek = uiting van extreme integratie-onwil.

Zou Filip De Winter in feite in dit duidelijke geval van smaad geen klacht wegens racisme kunnen neerleggen?

Knorretje
26 mei 2006, 18:23
Zou Filip De Winter in feite in dit duidelijke geval van smaad geen klacht wegens racisme kunnen neerleggen?

Dat zou ik alvast doen.

circe
26 mei 2006, 18:25
Zeg dan gewoon dat u niet wilde komen omdat u van mening bent dat er veel te veel heisa rond gemaakt werd.

Stel: ik ben VB'er en ik wil aan de mars deelnemen en men zegt mij dat de mandatarissen van het VB niet welkom zijn, dan nog zou ik gaan. Je bent in de eerste plaats nog altijd mens, geen partij-aanhangsel dat braaf de bevelen van de opperbevelhebber opvolgt.

Niet enkel de mandatarissen mochten niet komen hoor.

Mevrouw Bouazza die een kristallen bol heeft en ondertussen weet dat Filip de Winter haar zoon eerst heeft uitgekleed en dan in de Schelde heeft gegooid, heeft klaar en duidelijk gezegd dat VB stemmers niet welkom waren in HAAR GEMEENSCHAP!

't Is maar dat ge weet wie in Antwerpen de lakens uitdeelt he meiske!

En wie ben ik dat ik een marokkaanse mevrouw zou durven tegenspreken? Ik ben gene racist zulle.

ingenious
26 mei 2006, 18:26
Wat dan?
hou het mss eens on topic. ik vraag jouw asl toch ook niet? :?

slobodan
26 mei 2006, 18:27
Heb je net voordien de neef (echtgenoot?) van die gewonde Turkse mevrouw gezien?


Die man is een hardwerkende zelfstandige, in zijn vrije tijd filmregisseur.
Heeft nooit onze sociale zekerheid geplunderd en is ook geen practiserend Moslim. Uiteraard zijn daar geen problemen mee.

PAJOT
26 mei 2006, 18:27
18.000 mensen op een werkdag tijdens hevige neerslag. 10 a15.000 mensen volgens de politie.

waarvan het merendeel de vakbonden, de schoolkinderen, de multikullobby's, de organisatie en de vreemdelingen.

Jazeker
26 mei 2006, 18:28
Zeg dan gewoon dat u niet wilde komen omdat u van mening bent dat er veel te veel heisa rond gemaakt werd.

Stel: ik ben VB'er en ik wil aan de mars deelnemen en men zegt mij dat de mandatarissen van het VB niet welkom zijn, dan nog zou ik gaan. Je bent in de eerste plaats nog altijd mens, geen partij-aanhangsel dat braaf de bevelen van de opperbevelhebber opvolgt.

Voor de tienduizendste keer : kiezer van het VB waren niet welkom. Dat zijn de woorden van de organisator.

polksalad
26 mei 2006, 18:30
Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen - Stormfront ...Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen Nieuwsberichten.
www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=292406 - 55k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Het Parool - NIEUWSBovendien zijn Marokkanen alleen maar nieuws als iets vervelends is gebeurd. Zonder de moord op Theo van Gogh was deze serie er ook niet gekomen. ...

Jongens doe jullie ogen open voor het echte gevaar analyseer en bestudeer hun gedrag, dat van ons is niet gewijzigd al die jaren maar door invloed van anderen moeten wij nog maar eens een stap achteruit zetten....de tijd tikt en wij zullen verliezen twijfel daar niet aan.
Voor elke geboren Vlaming is er telkens een geboortegolf van het 10 voudige door vreemdelingen.
Wie denkt dat hij later verzorgt zal worden door hun komt bedrogen uit, wij worden de paria's van Europa...zucht...jammer maar waar

slobodan
26 mei 2006, 18:30
hou het mss eens on topic. ik vraag jouw asl toch ook niet? :?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat asl betekent...
Ik heb wel naar de link naar het VVS gekeken en vroeg me af of er nog wel een cent voor autochtone studenten zal overblijven als F vd B handenvol geld wil spenderen aan het alfabetiseren van onze Islamieten.

circe
26 mei 2006, 18:30
Die man is een hardwerkende zelfstandige, in zijn vrije tijd filmregisseur.
Heeft nooit onze sociale zekerheid geplunderd en is ook geen practiserend Moslim. Uiteraard zijn daar geen problemen mee.

Misschien dat hij (en eventueel zijn kinderen) nèt daarom dus ook problemen hebben om veilig met de Metro te kunnen rijden?
Bij mijn weten is HVT niet tot in de metro geraakt. En bij mijn weten hebben HOPEN mensen problemen om veilig met de Metro te kunnen rijden!

Allemaal de schuld van het VB.

slobodan
26 mei 2006, 18:33
de schoolkinderen,

Die worden idd misbruikt voor zoiets door de multikul-fanaten.

PAJOT
26 mei 2006, 18:33
Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen - Stormfront ...Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen Nieuwsberichten.
www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=292406 (http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=292406) - 55k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Het Parool - NIEUWSBovendien zijn Marokkanen alleen maar nieuws als iets vervelends is gebeurd. Zonder de moord op Theo van Gogh was deze serie er ook niet gekomen. ...

Jongens doe jullie ogen open voor het echte gevaar analyseer en bestudeer hun gedrag, dat van ons is niet gewijzigd al die jaren maar door invloed van anderen moeten wij nog maar eens een stap achteruit zetten....de tijd tikt en wij zullen verliezen twijfel daar niet aan.
Voor elke geboren Vlaming is er telkens een geboortegolf van het 10 voudige door vreemdelingen.
Wie denkt dat hij later verzorgt zal worden door hun komt bedrogen uit, wij worden de paria's van Europa...zucht...jammer maar waarwelkom op dit forum, polksalad. Zeg, vertel ook aan uw kameraden op Stormfront dat ze hier welkom zijn !

We kunnen hier best wat rechtse oppositie gebruiken op dit linkse forum.

Bazilfunk
26 mei 2006, 18:36
Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen - Stormfront ...Marokkaan vermoord twee Nederlandse bejaarde vrouwen Nieuwsberichten.
www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=292406 - 55k - In cache - Gelijkwaardige pagina's


Het Parool - NIEUWSBovendien zijn Marokkanen alleen maar nieuws als iets vervelends is gebeurd. Zonder de moord op Theo van Gogh was deze serie er ook niet gekomen. ...

Jongens doe jullie ogen open voor het echte gevaar analyseer en bestudeer hun gedrag, dat van ons is niet gewijzigd al die jaren maar door invloed van anderen moeten wij nog maar eens een stap achteruit zetten....de tijd tikt en wij zullen verliezen twijfel daar niet aan.
Voor elke geboren Vlaming is er telkens een geboortegolf van het 10 voudige door vreemdelingen.
Wie denkt dat hij later verzorgt zal worden door hun komt bedrogen uit, wij worden de paria's van Europa...zucht...jammer maar waar


Joepie eindelijk nog eens een criminele marokaan, je zou bijna denken dat ze niet bestaan.

Blijkbaar hebt ge maar één oog open en sluit je je andere oog voor de criminele gedrag van uw politieke familie.

Onze ogen zijn geopend we weten nu dat crimineel gedraag zich niet enkel beperkt tot marokanen. Criminaliteit vind je dus terug in alle lagen van de bevolking en bij elke nationaliteit.

Stratcat
26 mei 2006, 18:37
welkom op dit forum, polksalad. Zeg, vertel ook aan uw kameraden op Stormfront dat ze hier welkom zijn !

We kunnen hier best wat rechtse oppositie gebruiken op dit linkse forum.

8O 8O :silly:

:lolabove:

polksalad
26 mei 2006, 18:38
Telkens het zelfde!!

Ergernis: je rijdt op drukke steenweg, met een rijvak voor elke richting. Plots staat er een onverklaarbare file. Zeven auto's voor je zie je twee Marokkanen met het raam open een babbeltje slaan.

Ergernis: zelfde steenweg, een paar dagen later. Je rijdt aan de toegelaten maximumtraagheid op de bewuste hoofdweg. Een auto nadert vanuit een zijstraat, jij rijdt gezapig verder, je hebt immers voorrang. De auto gooit zich met gevaar voor eigen koetswerk op de weg, je stampt op je rempedaal, het ABS klopt alarmerend. De adrenaline ook. Je flitst met de lichten. De bestuurder van de andere auto steekt zijn middelvinger in de lucht en stopt. Zet zich in achteruit. Wanneer hij uiteindelijk doorrijdt, en je staat aan de volgende verkeerslichten, kijkt de Marokkaanse bestuurder je vuil aan: stap uit die auto, ik maak je kapot.

Ergernis: je wandelt door de wijk waar je bent opgegroeid. Een dertigtal Marokkanen met sjaals tot onder de ogen en kappen van trainingspakken over het hoofd checken of je OK bent. Zij beslissen of je doormag. Wanneer zij uiteindelijk plaats maken, loopt er nog gauw eentje voor je voeten. Een schuine blik laat je maar beter. Opzij gaan doe je best niet.

Ja, hoor ik u nu denken, dat overdrijft die Frédéric natuurlijk weer. Hij ziet dat natuurlijk allemaal heel selectief. Dat doen autochtonen toch ook de hele tijd?

Wel, het spijt mij. Dat zie ik dus niet. In de bovenstaande voorbeelden ben ik dan nog heel voorzichtig, het zijn voorvalletjes die ik in Mechelen bijna wekelijks meemaak. Het zijn bewust geen zware incidenten. Ik zou u eerstehands kunnen verhalen over een sigarettenwinkeltje vlak in de buurt dat drie keer is overvallen door Marokkanen. Over een roofmoord in de buurt. Over vuurwapenbezit. Ik probeer die nog te zien als uitzonderingen.

En hetgeen mij minstens zoveel ergert als die attitude, is dat je in de zogenaamd progressieve kringen niet hardop mag zeggen dat er een probleem is zonder verdacht te worden van fascistische sympathieën. Zeggen dat er iets scheelt met de houding van de meeste Marokkaanse jongeren in Mechelen, staat gelijk met je outen als Vlaams Blokker. Ik ken waarschijnlijk meer Marokkanen dan de meesten van die progressieven. Een Marokkaanse vrouw vanuit de ouderlijke buurt noemt mij haar zoon.

Deze zoon zegt hier en nu: er is een probleem in Mechelen. Al jaren. En het wordt erger. Wie dat niet ziet, heeft progressieve oogkleppen op.

Bazilfunk
26 mei 2006, 18:38
welkom op dit forum, polksalad. Zeg, vertel ook aan uw kameraden op Stormfront dat ze hier welkom zijn !

We kunnen hier best wat rechtse oppositie gebruiken op dit linkse forum.


Ik dacht dat uwe fuhrer nog uitdrukkelijk gezegd had op het partijcongres dat ze niet meer welkom waren. Maar blijkbaar kunnen we op politics.be de echte gang van zaken volgen.

slobodan
26 mei 2006, 18:38
Misschien dat hij (en eventueel zijn kinderen) nèt daarom dus ook problemen hebben om veilig met de Metro te kunnen rijden?


Uiteraard. Als de allochtonen en hun blanke vrienden beginnen te huilen over RACISME slaan ze totaal de bal mis, zelfs de meest rabiate Vlaams Blokker zal een Turk of Marokkaan die inziet dat achterlijk gedoe van Mohammed-dit-en-Allah-dat echt niet meer kan met Antwerpse gastvrijheid ontvangen in zijn stad.

Knorretje
26 mei 2006, 18:39
Joepie eindelijk nog eens een criminele marokaan, je zou bijna denken dat ze niet bestaan.

Blijkbaar hebt ge maar één oog open en sluit je je andere oog voor de criminele gedrag van uw politieke familie.

Onze ogen zijn geopend we weten nu dat crimineel gedraag zich niet enkel beperkt tot marokanen. Criminaliteit vind je dus terug in alle lagen van de bevolking en bij elke nationaliteit.

Volgens de overproportionele allochtone bezetting van onze gevangenissen is de ene bevolkingslaag al wat meer gespecialiseerd en actief in criminaliteit dan de andere.
En die gevangenissen worden niet overproportioneel bezet door VB-ers of VB-mandatarissen, maar door de knuffeldiertjes van links.

polksalad
26 mei 2006, 18:41
http://www.wielie.be/Inhoud/funstuff_/Funstuff1_/Marokkanen/hoe%20marokkanen%20geld%20verdienen.pps

paste in je browser!

slobodan
26 mei 2006, 18:42
Criminaliteit vind je dus terug in alle lagen van de bevolking en bij elke nationaliteit.

Bel eens naar Laurette Onckelincx en zelfs zij zal u vertellen dat de gevangenissen vol zitten met Marokkanen etc.

Bazilfunk
26 mei 2006, 18:43
Telkens het zelfde!!

Ergernis: je rijdt op drukke steenweg, met een rijvak voor elke richting. Plots staat er een onverklaarbare file. Zeven auto's voor je zie je twee Marokkanen met het raam open een babbeltje slaan.

Ergernis: zelfde steenweg, een paar dagen later. Je rijdt aan de toegelaten maximumtraagheid op de bewuste hoofdweg. Een auto nadert vanuit een zijstraat, jij rijdt gezapig verder, je hebt immers voorrang. De auto gooit zich met gevaar voor eigen koetswerk op de weg, je stampt op je rempedaal, het ABS klopt alarmerend. De adrenaline ook. Je flitst met de lichten. De bestuurder van de andere auto steekt zijn middelvinger in de lucht en stopt. Zet zich in achteruit. Wanneer hij uiteindelijk doorrijdt, en je staat aan de volgende verkeerslichten, kijkt de Marokkaanse bestuurder je vuil aan: stap uit die auto, ik maak je kapot.

Ergernis: je wandelt door de wijk waar je bent opgegroeid. Een dertigtal Marokkanen met sjaals tot onder de ogen en kappen van trainingspakken over het hoofd checken of je OK bent. Zij beslissen of je doormag. Wanneer zij uiteindelijk plaats maken, loopt er nog gauw eentje voor je voeten. Een schuine blik laat je maar beter. Opzij gaan doe je best niet.

Ja, hoor ik u nu denken, dat overdrijft die Frédéric natuurlijk weer. Hij ziet dat natuurlijk allemaal heel selectief. Dat doen autochtonen toch ook de hele tijd?

Wel, het spijt mij. Dat zie ik dus niet. In de bovenstaande voorbeelden ben ik dan nog heel voorzichtig, het zijn voorvalletjes die ik in Mechelen bijna wekelijks meemaak. Het zijn bewust geen zware incidenten. Ik zou u eerstehands kunnen verhalen over een sigarettenwinkeltje vlak in de buurt dat drie keer is overvallen door Marokkanen. Over een roofmoord in de buurt. Over vuurwapenbezit. Ik probeer die nog te zien als uitzonderingen.

En hetgeen mij minstens zoveel ergert als die attitude, is dat je in de zogenaamd progressieve kringen niet hardop mag zeggen dat er een probleem is zonder verdacht te worden van fascistische sympathieën. Zeggen dat er iets scheelt met de houding van de meeste Marokkaanse jongeren in Mechelen, staat gelijk met je outen als Vlaams Blokker. Ik ken waarschijnlijk meer Marokkanen dan de meesten van die progressieven. Een Marokkaanse vrouw vanuit de ouderlijke buurt noemt mij haar zoon.

Deze zoon zegt hier en nu: er is een probleem in Mechelen. Al jaren. En het wordt erger. Wie dat niet ziet, heeft progressieve oogkleppen op.


Ik dacht dat met de mp3 moord het fabeltje dat progresieve kringen niet hardop durven toegeven dat er problemen zijn eindelijk van de baan was. Na de terroristische aanslag in Antwerpen hadden we eigenlijk verwacht dat de niet-progressieven (degene die dus niet vooruit willen) zouden inzien dat ook zij met een probleem kampen. Maar ja 't was wel te verwachten dat ze direct andere zondebokken zouden bovenhalen.

polksalad
26 mei 2006, 18:45
Bazilfunk marokanen is da niet met 2 K's zoals in Kaka???? komaan je kunt toch wel beter dan zulke foutjes te maken of niet?
En nog maar eens...hoe vlug jullie de link leggen naar het VB wie zegt dat ik voor het VB??? De conclusie is net zoals de moord op Joe te vlug genomen oops was het ook niet zo dat de Hamann van Brussel onmiddellijk zijn excuses aanboodt, hij dacht toch ook dat het MAROKKANEN waren...lol sukkelaars

Bazilfunk
26 mei 2006, 18:53
Bazilfunk marokanen is da niet met 2 K's zoals in Kaka???? komaan je kunt toch wel beter dan zulke foutjes te maken of niet?
En nog maar eens...hoe vlug jullie de link leggen naar het VB wie zegt dat ik voor het VB??? De conclusie is net zoals de moord op Joe te vlug genomen oops was het ook niet zo dat de Hamann van Brussel onmiddellijk zijn excuses aanboodt, hij dacht toch ook dat het MAROKKANEN waren...lol sukkelaars


Wel de link tussen u en het VB is wel niet moeilijk te maken he. :roll:

De conclusie na de mp3 moord werd bijgeschaafd na de identificatie van de daders. Bij de racistische moord werd de dader direct gevat en blijft de conclusie dus stand houden. HVT was een racist kwam uit een extreem rechts vlaams nationalistische familie met banden met het VB. Wreed duidelijk dus.

polksalad
26 mei 2006, 18:54
De enigste mars waar ik ooit aan wil deelnemen is de gene die opkomt ter bescherming van de Vlaming en de tolerantie dat de Vlaming heeft moeten doorstaan terwijl zijn land en cultuur verkocht werd aan vreemdelingen die het moie in ons land nooit zullen ontdekken door het juk van alah.
De Westhoek ligt vol met jonge mensen die hun leven gaven voor God en Vaderland en nu geven we het gratis weg met de vernederingen er bovenop!!!!Schande echt schande te moeten sterven voor niets!!!!
De deur stond en staat nog steeds open maar jullie vegen jullie voeten af op onze mooie mat zonder respect! Geef dan toch toe hoe intolerant en hebzuchtig jullie Marokkanen en Turken wel zijn, wanneer is genoeg genoeg en wanneer schrijven jullie een stukje geschiedenis in positieve zin er is toch al reeds tijd genoeg geweest om positief te zijn.....JUIST NIKS ENKEL KLAGEN OVER DE VLAMING EN ZIJN LAND MAAR NOOIT EEN DANK U VOOR AL HET GRATIS DAT WE GEGEVEN HEBBEN.

polksalad
26 mei 2006, 18:57
Bazilfunk JE BENT ECHT BLIND...spijtig maar echt slim kan ik je niet noemen...je ziet het beeld niet en je kan beter ergens anders gaan spelen want met de grote mensen kan je echt nog niet volgen......

Amon_Re
26 mei 2006, 19:04
Ik dacht dat met de mp3 moord het fabeltje dat progresieve kringen niet hardop durven toegeven dat er problemen zijn eindelijk van de baan was. Na de terroristische aanslag in Antwerpen hadden we eigenlijk verwacht dat de niet-progressieven (degene die dus niet vooruit willen) zouden inzien dat ook zij met een probleem kampen. Maar ja 't was wel te verwachten dat ze direct andere zondebokken zouden bovenhalen.

Wablief? Die had ik nog nie gehoord.... :roll:

Bazilfunk
26 mei 2006, 19:05
Bazilfunk JE BENT ECHT BLIND...spijtig maar echt slim kan ik je niet noemen...je ziet het beeld niet en je kan beter ergens anders gaan spelen want met de grote mensen kan je echt nog niet volgen......

Dom mloet ik van u horen? Na heel dien belachelijke uitleg? Ge bewijst dat blok aanhangers racistisch zijn en zeer gefrustreerd.

En alstemblieft kom mij asjeblief niet vertellen wat ik moet doen. Jij behoort tot een minderheid in belgie waar haal jij het lef vandaan om tegen mij te komen zeggen wat ik kan en wat niet?

Ga nog wat mensen neermaaien in de straat, da's het enige waar jullie goed in zijn!

Bazilfunk
26 mei 2006, 19:07
Wablief? Die had ik nog nie gehoord.... :roll:

Als hammas een zelmoordaanslag pleegt in tel aviv noemen we dat ook een terroristische aanslag. De media durft gewoon een kat geen kat noemen. HVT was een extreem rechtse terrorist!

polksalad
26 mei 2006, 19:09
Dom mloet ik van u horen? Na heel dien belachelijke uitleg? Ge bewijst dat blok aanhangers racistisch zijn en zeer gefrustreerd.

Mmm mooie zin...de minderheid in Belgie, ik ben verdomme Vlaming mijn roots liggen hier en ben en zal nooit mijn land verlaten wat de reden ook mogen zijn al zijn er uitzonderingen die zeker hun toegang tot Belgie als thuishaven zullen kunnen vinden.Soijtig genoeg zijn er die hier misbruik van maken.
Ik heb geen frustraties en noch vertegenwoordig ik een minderheid want ik ben Vlaming in Vlaanderen die houdt van zijn land.
Klein manneke toch ik heb meedelijden met u simpel denken dat zegt ook genoeg van u afkomst zeker?

PAJOT
26 mei 2006, 19:12
Dom mloet ik van u horen? Na heel dien belachelijke uitleg? Ge bewijst dat blok aanhangers racistisch zijn en zeer gefrustreerd.

Mmm mooie zin...de minderheid in Belgie, ik ben verdomme Vlaming mijn roots liggen hier en ben en zal nooit mijn land verlaten wat de reden ook mogen zijn al zijn er uitzonderingen die zeker hun toegang tot Belgie als thuishaven zullen kunnen vinden.Soijtig genoeg zijn er die hier misbruik van maken.
Ik heb geen frustraties en noch vertegenwoordig ik een minderheid want ik ben Vlaming in Vlaanderen die houdt van zijn land.
Klein manneke toch ik heb meedelijden met u simpel denken dat zegt ook genoeg van u afkomst zeker?maak maar niet teveel woorden aan hem vuil, je weet wat er met hem moet gebeuren

polksalad
26 mei 2006, 19:15
911!! piloten die voor alah zelmoord plegen - aanslagen in het Midden Oosten voor alah - vrouwen discriminatie voor alah enz..laat deze belachelijke achterlijke Godsdienst nu eens vallen of nog beter denk eens na en je zult zien hoe mooi het leven kan zien zonder dat juk van alah...1000 maagden? jongens toch doe je het daarvoor? belachelijk en lekker ouderwets die Godsdienst!! met miljoenen rond een steen wandelen in mekka en elkaar vertrappelen ik zou er tegen pissen mocht ik de kans krijgen net zoals jullie doen op ons.

polksalad
26 mei 2006, 19:23
En als je niet tevreden bent wat stopt jullie om terug te gaan? aha!!! de vraag allee antwoord eens 'waarom ga je niet terug als je niet gelukkig bent' niemand zal je tegen houden!!
Ik verwacht nu eens een duidelijk antwoord en kom niet af met het gelul van onze grootouders - ouders en al die andere bullshit....
En vertel er terwijl bij wat er eigenlijk wel goed is in Vlaanderen, je durft niet antwoorden op deze simpele vragen!!!!

slobodan
26 mei 2006, 19:35
met miljoenen rond een steen wandelen in mekka en elkaar vertrappelen ik zou er tegen pissen mocht ik de kans krijgen net zoals jullie doen op ons.

Ik hoop op een labiele maar handige Ongelovige die een 747 laat neerknallen op die maffe steen!!!!!!:evil: DAN ga je ze nogal eens horen bleiten....

ingenious
26 mei 2006, 19:37
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat asl betekent...
Ik heb wel naar de link naar het VVS gekeken en vroeg me af of er nog wel een cent voor autochtone studenten zal overblijven als F vd B handenvol geld wil spenderen aan het alfabetiseren van onze Islamieten.
google eens, het kan je ontwetendheid verhelpen.

polksalad
26 mei 2006, 19:39
Ja stel u eens voor ze zouden weeral een hoop vlaggen verbranden en bleiten.
En op het nieuws maar verkondigen waarom wij waarom doen ze ons dit aan...ondertussen heb ik van bazilfuck toch nog steeds geen reactie en antwoord gezien op mijn vragen...doh hoe komt dat?

slobodan
26 mei 2006, 19:43
terwijl zijn land en cultuur verkocht werd aan vreemdelingen die het moie in ons land nooit zullen ontdekken door het juk van alah.


2 keer hebben we die razende Islamieten kunnen tegenhouden, in 700 veegde Karel Martel ze bij elkaar, in 1680 trokken ze overdekt met pestbuilen weg van Wenen, de 3de keer gaat het ze lukken om Europa van binnenuit te doen verrotten, met MEDEPLICHTIGHEID van zogezegde Europeanen, ik zie aan de poll dat iedereen ze liever ziet vertrekken, misschien is er nog hoop en moest het eerst zo verrotten voor wij Vlamingen terug wat zelfrespect kregen!!!!!

polksalad
26 mei 2006, 19:45
Slobodan Je Hebt Mijn Respect ! Power To The Flemish And European Population!!!

slobodan
26 mei 2006, 19:45
google eens, het kan je ontwetendheid verhelpen.

Uw universiteitje zal die van u niet verhelpen, uw grote goeroe Patrick Janssens-de-allochtonenvriend verteld dat hij meer heeft geleerd aan de toog van t café dan aan de univ :lol: !

Amon_Re
26 mei 2006, 19:47
Als hammas een zelmoordaanslag pleegt in tel aviv noemen we dat ook een terroristische aanslag. De media durft gewoon een kat geen kat noemen. HVT was een extreem rechtse terrorist!

Man man man, aan u zijn kosten.
Straks ga je nog beweren dat het VB vergelijkbaar is met Hammas & Al Quada...
De feiten zijn al erg genoeg zonder te overdrijven

ingenious
26 mei 2006, 19:53
Uw universiteitje zal die van u niet verhelpen, uw grote goeroe Patrick Janssens-de-allochtonenvriend verteld dat hij meer heeft geleerd aan de toog van t café dan aan de univ :lol: !
1) ik zit ni aan d'unief.
2) ik leer ook meer buiten school, maar daar krijg ik geen vodje papier voor en onze maatschappij hecht nogal wat belang aan diploma's.

maar goed, wat is de relevantie? :roll:

slobodan
26 mei 2006, 20:07
Straks ga je nog beweren dat het VB vergelijkbaar is met Hammas & Al Quada...


Tja, zo denken de P Correcten...maar t is een interessante denkpiste, Filip de Winter en Alexandra Colen die vanuit de grot van Oostakker de Blokkers oproepen om aanslagen te plegen, alles begeleid door citaten uit het Verzameld Werk van Verschaeve en De Pillecyn:lol:

pinophai
27 mei 2006, 08:12
denk jij nu echt dat je te doen hebt met achterlijken
telkenmale ze geen nadelige uitspraak van de rechtbank krijgen , hoor ik VB geen uitspraken doen over partijdigheid van de rechters, toevallig hoor ik dit enkel bij de negatieve uitspraken voor hen

ik heb niet gezegd dat belangers zich beter voelen als individuen , dit is een typisch probleem van mensen zoals jij dat je geen nuance verstaan, het is zwart of wit bij jou
ik bedoel dat jullie als ideologie onconsequent zijn en blind voor eigen manier van zijn en hierdoor zich eigenlijk beter voelen dan de mensen die anders stemmen
ik merk wel dat velen met een VB ideologie een probleem hebben met genuanceerd nadenken en enkel kunnen praten in slogans, kort door de bocht uitspraken en geen enkele zelfkritiek hebben en niet te vergeten steeds reageren alsof ze een slachtoffer zijn



Wat raar, u zegt dat Belangers zich beter voelen, maar als een individu reageert trek je je kak in. Dan is het van "ik heb het niet over individuen"
Als het Belang iets zegt over een groep dan schreeuwt men moord en brand, terwijl zij ook geen individuen aanspreken.
Trek uw logica door voor iedereen, indien u dit niet doet trekt u 1 bevolkingsgroep voor en discrimineert u de andere. Voor zover blanke mensen al gediscrimineerd kunnen worden.

pinophai
27 mei 2006, 08:23
in de eerste plaats hebben ze gestudeerd, studies in de rechten, dan hebben ze prestaties geleverd die publieklijk zijn en die je kan beoordelen
dan moesten er benoemingen gebeuren en deze mensen hebben zich kandidaat gesteld en een commissie heeft zich hierover gebogen en een oordeel uitgesproken
nadien moeten ze benoemd worden door de minister

benoemingen in openbaar ambt worden gedaan door de minister en niet door een partij
ik kan mij voorstellen dat dit in het hoofd zit van VB maar gelukkig is hun manier van rechters benoemen nog geen realiteit

het spreekwoord : zien van splinter in oog van ander doch niet zien van de balk in eigen oog, gaat opnieuw goed op



En welke minister van, en dit is het belangrijkste, welke partij heeft hen dan benoemd?
PS. Raar dat we dit antwoord er wel moeten uitsleuren he.

luc broes
27 mei 2006, 08:59
Over het VB gesproken, wat een laffaarden zijn dat zeg. Het kantoor was helemaal afgezet met friese ruiters en waterkannonen. Ze voelden zich blijkbaar onveilig tijdens een mars voor meer veiligheid. De sukkels :roll:
Je moet weten dat FDW aan het hoofd staat van de Antwerpse politie!

driewerf
27 mei 2006, 15:04
Ik ben gewoon benieuwd.

Hopelijk blijven de vlamingen weg en kunnen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.



...achteruit liggen in mijn zetel en zien op tv hoe deze stille mars onvermijdelijk op rellen zal uitdraaien. Daarnet op het journaal gehoord dat ze met 5 bussen uit de Franse banlieus komen.
Heb wel al medelijden met de mensen die langs de route van de betoging wonen, hoop dat de stad Antwerpen zijn verantwoordelijkheid zal nemen en alle kosten die deze 'kristalnacht mars' met zich zal meebrengen zal vergoeden.
Even twee vroegere postings terug naar boven gehaald. Wat moeten Circe en pollycorrect toch bedroefd zijn dat de door hen zo verhoopte rellen uitgebleven zijn. Wat zijn die migranten toch stout om de beide dames niet op hun wenken te bedienen. Je zou nog bijna gaangeloven dat ze zich kunnen gedragen.

Knorretje
27 mei 2006, 15:09
Je zou nog bijna gaangeloven dat ze zich kunnen gedragen.

Misschien maakte de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkoppige politiemacht veel indruk Driewerf? 8) Er waren haast zoveel politiemensen en stewards als er deelnemers waren.

driewerf
27 mei 2006, 15:10
Misschien maakte de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkoppige politiemacht veel indruk Driewerf? 8) Er waren haast zoveel politiemensen en stewards als er deelnemers waren.
dezelfde politie die volgens de VB-mythes niet tegenb migranten durft op te treden?

Knorretje
27 mei 2006, 15:24
dezelfde politie die volgens de VB-mythes niet tegenb migranten durft op te treden?

Yep. Natuurlijk weet jij ook dat in het dagelijkse leven de politie niet met patrouilles van 700 man rondwandelen.
Om volledig te zijn : in de gemeente Mollahbeek mogen de flikken van burgemeester Moureaux niet meer patrouilleren in bepaalde ghetto's.
Dat zou storend werken op bepaalde allochtonen. Met name die met lange tenen van Mollahbeek tot Casablanca. :-P

ingenious
27 mei 2006, 20:05
Misschien maakte de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkoppige politiemacht veel indruk Driewerf? 8) Er waren haast zoveel politiemensen en stewards als er deelnemers waren.
iedereen die een betoging, mars, manifestatie of wat dan ook wil organiseren is verplicht een eigen ordedienst te organiseren. anders krijg je geen toestemming van de flikken om een actie te organiseren. bovendien zijn er telkens flikken aanwezig. gewone flikken die de mars begeleiden, extra troepen staan meestal in de nabijheid, voor geval er problemen zijn. dat is een normale gang van zaken, bij gelijk welke betoging oid.